Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am un motor de cz 175 daca va trebuie ceva spuneti si ma uit in ce stare sunt, e desfacut, ambielaju are ceva bataie, pistonu e zgariat.

sal man...ma intereseaza mai multe piese de CZ pune si tu niste poze cu ce ai ,mar interesa in mod special cutia de viteze...pune si tu niste poze cu ea si sa imi spui un pret...bafta si numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut apindere/dinam ... practic toata partea asta rotor, stator , platitna , condesnsator , cama etc etc =>

post-49375-1246028413_thumb.jpg

poza e luata tot dupa siteul asta , e singura pe care am gasit-o cu ce as avea eu nevoie , la nevoie cumpar si orice se poate adapta acolo .. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

În necunoÂştință de cauză am încercat să mă documentez nițel (multe mulțumiri lui kyvacka pentru informațiile date) cu privire la numeroasele tipuri de CZ-uri Âşi Jawa CZ-uri. Principalul motiv este că sunt la o aruncătură de băț distanță de a cump... de fapt - de a salva un CZ de la fier vechi. Nu prea am bani, mă voi împrumuta, dar mi-ar părea rău de motocicletă. AÂş vrea să o pot pune la punct în timp Âşi să o recondiționez frumos.

 

post-7792-1246267514_thumb.jpgpost-7792-1246267599_thumb.jpgpost-7792-1246267696_thumb.jpgpost-7792-1246267797_thumb.jpgpost-7792-1246268916_thumb.jpg

 

Din câte-mi dau seama, poate fi o Jawa 353 sau 559-04, dar acestea nu sunt decât presupuneri. Motorul este de 250 cmc Âşi pare să fie al ei, însă am tot căutat modelul acela de aripă față Âşi de rezervor. Modelele de mai sus au rezervorul mai rotunjit, iar aripa față se termină în "cască nemțească" Âşi nu urmează conturul roții cum este cazul celei din pozele mele. Am să trec să mă uit sub furca față (acolo am înțeles că se află plăcuța cu seria Âşi modelul motocicletei), dar poate mă puteți lămuri până atunci.

 

Despre motocicleta de față pot spune că este în acelaÂşi timp Âşi o ruginitură (motorul gripat - nu am reuÂşit să învârt deloc demarorul -, jante ruginite, rezervor posibil găurit pe dedesubt), dar Âşi o adevărată ocazie, fiindcă este relativ completă (vizualmente nu-i lipseÂşte decât maneta de accelerație Âşi manÂşonul de legătură dintre filtrul de aer Âşi carburator) Âşi-i "o grămadă de motocicletă" pentru banii pe care îi cere pe ea.

 

Dar proprietarul mi-a spus că n-a mai pornit-o de prin primăvara lui '90, cu toate că a lăsat-o, la vremea respectivă, în stare de funcționare. Are, în schimb, actele ei, numerele vechi, tot.

 

Am, prin urmare, câteva întrebări:

 

  1. Ce model este motocicleta Âşi între ce ani a fost produsă? Totodată, de la ce model sunt luate rezervorul Âşi aripa?
  2. Se merită achiziționarea ei cu 150 roni? Precizez din nou că motorul trebuie desfăcut Âşi degripat, asta va însemna probabil schimbarea segmenților Âşi (sper că nu) alezarea cămăÂşii cilindrului.
  3. Se găsesc piese pentru motorul Âşi pentru motocicleta (în general) de față?
  4. Se pot găsi mecanismele originale pentru blocurile de lumini Âşi pentru maneta de accelerație?
  5. Care este minimul necesar pe care trebuie să-l fac pentru a intra legal Âşi definitiv în posesia motocicletei? Nu am bani destui acum Âşi nu vreau să o Âşi înmatriculez deja sau să-i iau RCA-ul.

    Se poate face numai contractul de vânzare-cumpărare ca eu să pot intra în posesia tuturor actelor? Pot merge pe urmă fără fostul proprietar la toate organele legislative Âşi să fac de unul singur reînscrierea în circulație, certificatul de autenticitate etc.?

     

    IMPORTANT:
    Sunt obligat să plătesc impozit pentru motocicletă atâta vreme cât ea nu este înmatriculată cu numerele noi?


 

Vă rog să-mi iertați întrebările puerile Âşi eventualele omisiuni (asupra cărora voi reveni). Însă răspunsurile voastre mă vor ajuta să-mi fac o mai bună idee despre toată situația. Cu cât mai repede Âşi mai bine îmi puteți răspunde, cu atât mai multe Âşanse am să mai găsesc motocicleta acolo unde este acum Âşi nu prin vreo căruță cu destinația Remat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Dupa far cred ca e fabricata dupa 1962.Rezervorul e de CZ fabricat mai recent,probabil si aripa la fel.

Daca nu a intrat apa in motor,acesta ar trebui sa se deblocheze destul de usor(spray si o "presa" dintr-o platbanda).Nu e foarte mare lucru o alezare,dar daca nu e ruginit sau extrem de uzat cilindrul,o poti porni si asa.

Merita banii,dupa parerea mea(eu am cumparat una mai scumpa si fara acte).

In privinta impozitului,nu stiu,motocicleta este radiata prin efectul legii,avand acte sau numere vechi.Cred ca poti sa faci acte cu proprietarul si sa mergi la Politie sa obtii un certificat de radiere,cu care o sa o inmatriculez cand vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adrianS :Am, prin urmare, câteva întrebări:

 

[*]Ce model este motocicleta Âşi între ce ani a fost produsă? Totodată, de la ce model sunt luate rezervorul Âşi aripa?

e combinata "placut " JAWA cu CZ, adica macar sunt piese cehesti....

din ce am vazut in poze ai de CZ Sport : tobe/ inclusiv coturi, semnalizatoare, sticla lampa spate, telescoape spate, rezervor ( al meu e din '70 si e identic ), aripa fata / dar mai nou de '70....cred ca '74, restul pare jawa.

Succes cu jawra, daca o aduci in stare de functionare o sa te uimeasca ( in mod placut !)

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare :) ,am un cz sport 175,am mers pana acum cu twin 250,si la modelul acesta nu stiu de cat sa i fac aprinderea...cati mm inainte pms...si la platina..mersi mult,asfalt uscat!!

post-13891-1246644611_thumb.jpg

Editat de draky90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare :laugh: ,am un cz sport 175,am mers pana acum cu twin 250,si la modelul acesta nu stiu de cat sa i fac aprinderea...cati mm inainte pms...si la platina..mersi mult,asfalt uscat!!

avans fix 2,9mm inaintea PMI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

În necunoÂştință de cauză am încercat să mă documentez nițel (multe mulțumiri lui kyvacka pentru informațiile date) cu privire la numeroasele tipuri de CZ-uri Âşi Jawa CZ-uri. Principalul motiv este că sunt la o aruncătură de băț distanță de a cump... de fapt - de a salva un CZ de la fier vechi. Nu prea am bani, mă voi împrumuta, dar mi-ar părea rău de motocicletă. AÂş vrea să o pot pune la punct în timp Âşi să o recondiționez frumos.

 

post-7792-1246267514_thumb.jpgpost-7792-1246267599_thumb.jpgpost-7792-1246267696_thumb.jpgpost-7792-1246267797_thumb.jpgpost-7792-1246268916_thumb.jpg

 

Din câte-mi dau seama, poate fi o Jawa 353 sau 559-04, dar acestea nu sunt decât presupuneri. Motorul este de 250 cmc Âşi pare să fie al ei, însă am tot căutat modelul acela de aripă față Âşi de rezervor. Modelele de mai sus au rezervorul mai rotunjit, iar aripa față se termină în "cască nemțească" Âşi nu urmează conturul roții cum este cazul celei din pozele mele. Am să trec să mă uit sub furca față (acolo am înțeles că se află plăcuța cu seria Âşi modelul motocicletei), dar poate mă puteți lămuri până atunci.

 

Despre motocicleta de față pot spune că este în acelaÂşi timp Âşi o ruginitură (motorul gripat - nu am reuÂşit să învârt deloc demarorul -, jante ruginite, rezervor posibil găurit pe dedesubt), dar Âşi o adevărată ocazie, fiindcă este relativ completă (vizualmente nu-i lipseÂşte decât maneta de accelerație Âşi manÂşonul de legătură dintre filtrul de aer Âşi carburator) Âşi-i "o grămadă de motocicletă" pentru banii pe care îi cere pe ea.

 

Dar proprietarul mi-a spus că n-a mai pornit-o de prin primăvara lui '90, cu toate că a lăsat-o, la vremea respectivă, în stare de funcționare. Are, în schimb, actele ei, numerele vechi, tot.

 

Am, prin urmare, câteva întrebări:

 

  1. Ce model este motocicleta Âşi între ce ani a fost produsă? Totodată, de la ce model sunt luate rezervorul Âşi aripa?
  2. Se merită achiziționarea ei cu 150 roni? Precizez din nou că motorul trebuie desfăcut Âşi degripat, asta va însemna probabil schimbarea segmenților Âşi (sper că nu) alezarea cămăÂşii cilindrului.
  3. Se găsesc piese pentru motorul Âşi pentru motocicleta (în general) de față?
  4. Se pot găsi mecanismele originale pentru blocurile de lumini Âşi pentru maneta de accelerație?
  5. Care este minimul necesar pe care trebuie să-l fac pentru a intra legal Âşi definitiv în posesia motocicletei? Nu am bani destui acum Âşi nu vreau să o Âşi înmatriculez deja sau să-i iau RCA-ul.

    Se poate face numai contractul de vânzare-cumpărare ca eu să pot intra în posesia tuturor actelor? Pot merge pe urmă fără fostul proprietar la toate organele legislative Âşi să fac de unul singur reînscrierea în circulație, certificatul de autenticitate etc.?

     

    IMPORTANT:
    Sunt obligat să plătesc impozit pentru motocicletă atâta vreme cât ea nu este înmatriculată cu numerele noi?


 

Vă rog să-mi iertați întrebările puerile Âşi eventualele omisiuni (asupra cărora voi reveni). Însă răspunsurile voastre mă vor ajuta să-mi fac o mai bună idee despre toată situația. Cu cât mai repede Âşi mai bine îmi puteți răspunde, cu atât mai multe Âşanse am să mai găsesc motocicleta acolo unde este acum Âşi nu prin vreo căruță cu destinația Remat.

moto este o Jawa 353-04 produsa intre 1958 si 1962[aprox.].rezervorul este de CZ 175 Sport,roata fata pare de Jawa 175[are tambur mai mic decat cea de 250];carcasa superioara a farului[cea cu vitezometrul]este de Jawa 559-04 Panelka[modelul urmator].la fel si comenzile de pe ghidon.

merita 150 de lei.motorul nu cred ca are mare lucru.segmenti si piston gasesti la orice cota si cilindrul e din fonta si se poate aleza.

piese se gasesc si noi dar mai ales folosite[scarite,aripi,carburatoare etc.].e valabil si pentru comenzile originale de lumini.

cred ca trebuie sa faci contract si apoi o imputernicire la notar[ca sa semnezi in locul proprietarului].nu sunt sigur de aceste proceduri.

cat despre impozit la cat este el acuma pentru moto nu prea are importanta cine il plateste.e o suma mica oricum.numai sa nu fie restante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi...astazi am reusit sa o pornesc...are un sunet anume....parca toarce mai frumos ca un 250 la relanti...mai trebuie sa fac mici retusuri..si maine o scot..mai are cineva modelul acesta..?

Editat de draky90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am puso'...motocicleta a fost in garaj...un garaj comun...si acum...am obs ca am sufa slaba la ambreaj...cand...nema ambreaj..mecanism :laugh: ul..unde pot gasi unul?

ti-a furat cineva mecanismul de debreiere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am puso'...motocicleta a fost in garaj...un garaj comun...si acum...am obs ca am sufa slaba la ambreaj...cand...nema ambreaj..mecanism :laugh: ul..unde pot gasi unul?

mecanismul il am eu.....vreo 3 cred.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da..a fost luata si tija...am fost la un batranel...l am cinstit cu o bere..si am facut rost...concluzie..traim in romania...si trebuie sa ne pazim motoarele :blink: ,stie cineva unde se pot gasi placute de frana pentru mdoelul acesta..pentru fata,si neaparat..pe unde se poate unge ambielajuL,sau rulmetii,huruie ceva in el si nu stiu ce este MERSI MULT

Editat de draky90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da..a fost luata si tija...am fost la un batranel...l am cinstit cu o bere..si am facut rost...concluzie..traim in romania...si trebuie sa ne pazim motoarele :blink: ,stie cineva unde se pot gasi placute de frana pentru mdoelul acesta..pentru fata,si neaparat..pe unde se poate unge ambielajuL,sau rulmetii,huruie ceva in el si nu stiu ce este MERSI MULT

pentru piese incearca la MOTOR-LINE Tg. Mures 0747.106.860...trimit prin posta romana, nu prin curier rapid.

Ambielajul se unge el singur - amestecul de ulei din benzina, iar rulmentii de pe ambielaj sunt unsi de uleiul din cutie ( aia 2 din partea ambreiajului direct prin barbotarea care o face ambreiajul, iar ala de sub dinam are 2 canale din cutie....altfel nu poate, e intre 2 semeringuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru piese incearca la MOTOR-LINE Tg. Mures 0747.106.860...trimit prin posta romana, nu prin curier rapid.

Ambielajul se unge el singur - amestecul de ulei din benzina, iar rulmentii de pe ambielaj sunt unsi de uleiul din cutie ( aia 2 din partea ambreiajului direct prin barbotarea care o face ambreiajul, iar ala de sub dinam are 2 canale din cutie....altfel nu poate, e intre 2 semeringuri)

daca huruie ceva in motor degeaba ii dai ungere ca huruitul nu il mai scoti.huruitul poate sa fie de la unul sau mai multi rulmenti pe care se roteste ambielajul sau ,mai grav,poate sa fie chiar de la ambielaj[mai exact rulmentul bielei].oricum ca sa te lamuresti exact ce si cum eu iti recomand sa desfaci motorul.in felul asta o sa stii exact ce piese sunt uzate in el.daca mergi asa in continuare cu el risti sa se strice mai rau sau de tot.in afara de rulmentul de sub pinionul transmisiei primare[cel din stanga]ceilalti doi rulmenti sunt unsi de uleiul din amestec cu benzina.iar rulmentul de sub dinam nu e intre 2 simeringuri,are simering doar spre exterior intr-un capac din aluminiu prins cu 3 suruburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aolo....cam nasol..merci...app...am alta problema...cand accelerez brusk,full gas,imi da rateuri...si parca da si prin carburator..dc?iar cand o turez mai usor merge?sa fie aprinderea?

bujie slaba[rateaza scantei in sarcina],platina impuscata,condensator defect.verifica astea in ordine.e din aprindere cel mai sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...