Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salut sunt Adi din Tm si am primit de curand un cz 125 1961. Am nevoie de un scaun de o persoana gen mz rt, cz rt, simson. De un stop si o roata de fata, cercul meu este gaurit. Merci

 

Mesaj completat

Nu a fost miscat 8 ani sper sa nu fie blocat pistonu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva sa termine un proiect nefinalizat.

CZ 400 Full Cross typ 981-80.Foarte rara motoreta.Lipsesc tobele.Multe parti noi:roti(hub,cerc,spite,rulmenti,saboti),ghidon,piston + segmenti Wiseco.Nu am poze, motocicleta este dezmembrata.Poza informativa gen:

Pentru detalii,PM.

Schimb cu piese Ducati: motor 600,620 i,750, cadru cu acte/defecte, etc.

 

Pret 550.Pentru surubari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, stiti cumva cat se face amestecul de ulei cu benzina la cz 125 1960 ? Am citit multe povesti (1:25, 1:30, 1:40, 1:50) Merci !

Mesaj completat

Chiar nu stie nimeni ?

Salut, stiti cumva cat se face amestecul de ulei cu benzina la cz 125 1960 ? Am citit multe povesti (1:25, 1:30, 1:40, 1:50) Merci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stiti cumva cat se face amestecul de ulei cu benzina la cz 125 1960 ? Am citit multe povesti (1:25, 1:30, 1:40, 1:50) Merci !

Mesaj completat

1:25,adica la 1l de benzen 40ml de ulei sau la 5l 200ml.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de bine am procedat dar eu am mers numai cu 1:20 20 ml la litru ca asa scria pe uleiul care il foloseam Stihl

de cateva ori am pus Husqvarna dar amestecat cu 1:33 ca asa era pe eticheta

Am facut 40000km cu motocicleta si tot nu are uzura mare in segmenti, cilindri, pistoane. A crapat in schimb rulmentul drept de la ambielaj dar nu cred ca are legatura.

 

Mesaj completat

Nu stiu cat de bine am procedat dar eu am mers numai cu 1:50 20 ml la litru ca asa scria pe uleiul care il foloseam Stihl

de cateva ori am pus Husqvarna dar amestecat cu 1:33 ca asa era pe eticheta

Am facut 40000km cu motocicleta si tot nu are uzura mare in segmenti, cilindri, pistoane. A crapat in schimb rulmentul drept de la ambielaj dar nu cred ca are legatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt Adi din Tm si am primit de curand un cz 125 1961. Am nevoie de un scaun de o persoana gen mz rt, cz rt, simson. De un stop si o roata de fata, cercul meu este gaurit. Merci

 

Mesaj completat

Nu a fost miscat 8 ani sper sa nu fie blocat pistonu

 

 

Un cz de 125 nu am vazut pe aici, sunt mai rare...pune si tu niste poze cu motoreta ta sa vedem ce are si ce ii mai trebuie.Scaun doar nou gasesti csa fie in stare buna sau imbraci ce ai sau ce faci rost in piele.

 

/index.php?...&start=1280

sunt si ceva gume de scaune pe acolo.Stopul greu de gasit...poate ai tu mai mult noroc :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu ceva piese de cz 175 cred.2 pistoane bune si mai multe ramasite.+ piese de java 100 manet din 60 61..pentru alea am mai multe inclusiv piese de cadru motor aprinderi etc...2 motociclete desfacute si ramase asa...Daca in caz aveti nevoie de ceva nu ezitati sa ma contactati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva asa ceva ? Daca da il rog sa ami de-a un PM sa vorbim de pret.

am eu....si azi am fost si in deva ( la romeo ), si in hunedoara ( la achim).....doar acum am vazut postul. :laugh:

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ... ca am nevoie de placa aia ca de aer ca sunt cu cutia desfacuta :|

:laugh: .....ei, nu chiar tot motorul.

poti strange cutia , poti pune si carb, si cilindrul, chiar regla si aprinderea, de asemenea si semiluna de pornire cu axul ei....si ramane ambreiajul. se poate monta isi pe cadru......

ti-am lasat un id de mess pe pm.

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut solutie inteligenta pentru a scapa de gaura din paharul carburatorului. Nu cred ca ar trebui sa fie acolo, banuiesc ca axul plutitorului nu poate inchide; ideea e ca pierde benzina

Carburatorul e un jikov si apartine unui cz 175 din '61

post-26070-1283517715_thumb.jpg

post-26070-1283517736_thumb.jpg

post-26070-1283517754_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut solutie inteligenta pentru a scapa de gaura din paharul carburatorului. Nu cred ca ar trebui sa fie acolo, banuiesc ca axul plutitorului nu poate inchide; ideea e ca pierde benzina

Carburatorul e un jikov si apartine unui cz 175 din '61

acolo daca are cine poti cositori sau un nit din aluminiu moale si batut usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@black mobra....nu se merita reparat....sau costa mult.

Acolo era si un ghidaj/scaun pentru plutitor, pe care culisa. Aliajul carb nu se cositoreste,nit nu e destul , mai trebuie si sa nu curga.....benzina se "strecoara" al naibi de usor. Eventual o piesa strungita, care sa aibe acel ghid pt. plutitor si un capat mai lung , filetat pt. fixare cu piulita de paharul carb.....si ceva de etansare, gen poxipol, poxilina care sa tina la carburanti...

Era unul de vindea piese noi de CZ , pe forum....."tuti" parca, avea si un carb. are anuntul si pe bikeshop.

ATENTIE DOAR LA CE LUATI DE LA EL......EU AM AVUT 2 EXPERIENTE NEGATIVE.....

1. o furca fata de cz sport care era declarata ca buna, nu curge........dar era mai proasta ca a mea

2. piston + segmenti noi...........segmenti cu 0.8 mm deschidere, la care tipul zice ca e normal ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@black mobra....nu se merita reparat....sau costa mult.

Acolo era si un ghidaj/scaun pentru plutitor, pe care culisa. Aliajul carb nu se cositoreste,nit nu e destul , mai trebuie si sa nu curga.....benzina se "strecoara" al naibi de usor. Eventual o piesa strungita, care sa aibe acel ghid pt. plutitor si un capat mai lung , filetat pt. fixare cu piulita de paharul carb.....si ceva de etansare, gen poxipol, poxilina care sa tina la carburanti...

Era unul de vindea piese noi de CZ , pe forum....."tuti" parca, avea si un carb. are anuntul si pe bikeshop.

ATENTIE DOAR LA CE LUATI DE LA EL......EU AM AVUT 2 EXPERIENTE NEGATIVE.....

1. o furca fata de cz sport care era declarata ca buna, nu curge........dar era mai proasta ca a mea

2. piston + segmenti noi...........segmenti cu 0.8 mm deschidere, la care tipul zice ca e normal ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@black mobra....nu se merita reparat....sau costa mult.

Acolo era si un ghidaj/scaun pentru plutitor, pe care culisa. Aliajul carb nu se cositoreste,nit nu e destul , mai trebuie si sa nu curga.....benzina se "strecoara" al naibi de usor. Eventual o piesa strungita, care sa aibe acel ghid pt. plutitor si un capat mai lung , filetat pt. fixare cu piulita de paharul carb.....si ceva de etansare, gen poxipol, poxilina care sa tina la carburanti...

Era unul de vindea piese noi de CZ , pe forum....."tuti" parca, avea si un carb. are anuntul si pe bikeshop.

ATENTIE DOAR LA CE LUATI DE LA EL......EU AM AVUT 2 EXPERIENTE NEGATIVE.....

1. o furca fata de cz sport care era declarata ca buna, nu curge........dar era mai proasta ca a mea

2. piston + segmenti noi...........segmenti cu 0.8 mm deschidere, la care tipul zice ca e normal ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in prima faza am lipit cu banda butilica, s-a dizolvat in cateva zile. apoi am incercat sa cositoresc in speranta ca poate prinde. Nitul nu este o varianta pt ca "incomodeaza" plutitorul.

Am de ales dintre teocol, un surub micut infiletat fortat urmat de scurtarea axului plutitorului sau tablita de cupru sau zinc lipita cu poxipol

Sa aleg surubul?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surubel cu garnitura de cauciuc sau cauta o garnitura de la instalatia sanitara de pexal (eu am pus la furca de fara asa ceva ) ! nu mai are moarte ! sau eventual bagi bormasina si o largesi si bagi un surub mai gros ! :lol: ai multe solutii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@black mobra....nu se merita reparat....sau costa mult.

Acolo era si un ghidaj/scaun pentru plutitor, pe care culisa. Aliajul carb nu se cositoreste,nit nu e destul , mai trebuie si sa nu curga.....benzina se "strecoara" al naibi de usor. Eventual o piesa strungita, care sa aibe acel ghid pt. plutitor si un capat mai lung , filetat pt. fixare cu piulita de paharul carb.....si ceva de etansare, gen poxipol, poxilina care sa tina la carburanti...

Era unul de vindea piese noi de CZ , pe forum....."tuti" parca, avea si un carb. are anuntul si pe bikeshop.

ATENTIE DOAR LA CE LUATI DE LA EL......EU AM AVUT 2 EXPERIENTE NEGATIVE.....

1. o furca fata de cz sport care era declarata ca buna, nu curge........dar era mai proasta ca a mea

2. piston + segmenti noi...........segmenti cu 0.8 mm deschidere, la care tipul zice ca e normal :drink:

am o curiozitate @calin_cz deschiderea de 0.8 a segmentului o are strans pe piston sau liber? daca e strans pe piston nu ai un bolt de impiedicare a rotirii segmentului in timpul functionarii motorului?care "umple" acea distanta? mersic anticipat! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...