Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

Hai nu te supăra acuma :). Eu doar ți-am arătat că se pot găsi :P. Scumpe ca dracu' în general, dar "ie acolo". ÂŞi lua-m-ar sfântu' de urechi, că miÂşto captură făcuÂşi cu CZ-ul ăla! În ce stadiu-i acum?

nu ma supar, doar ca, nu ma lasa curva aia de inima sa dau bani multi pe unele chesti. Stiu ca sunt, tot ce vrei, ca piese ( si in Ungaria , si in Cehia, mult mai accesibile ca in D) oricum, inainte sa cer cate ceva pe forum , caut in draci, macar pentru a fi convins ca dau pretul corect !

:bigstar: Cz-ul e bine, se "daina" frumos, am mai pus ceva poze cu el......e ceva intre al meu, cel vechi, si ala de mai sus....acum are si protectiile de cauciuc pe rezervor, a trecut falos ( si eu ! ) de ITP.

post-15613-0-68352500-1308165439_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare , un manual ,de preferat in romana :D, pentru un CZ 453 s-o gasi pe la domniile voastre ? As ramane indatorat cu niste beri ,sau daca are vre-un cunoscator drum spre mare, ofer berile langa fier , poate ma ajuta si pe mine cu reglajele ce necesita ceva finete :D

post-54664-0-93145800-1308342286_thumb.jpg

post-54664-0-91804700-1308342329_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carte tehnica n-am, dar ma ofer personal sa iti reglez capra, conditia fiind sa vii sa ma "culegi" din Jupiter si apoi sa ma readuci la hotel, fiindca vin aci de miine si is pedestras! Delegatie, deh! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carte tehnica n-am, dar ma ofer personal sa iti reglez capra, conditia fiind sa vii sa ma "culegi" din Jupiter si apoi sa ma readuci la hotel, fiindca vin aci de miine si is pedestras! Delegatie, deh! :banana:

:bounce: era o replica in filmul "Mihai Viteazul".....cand au vazut oltenii marea :...

" CE DE JII, MARIA TA ! ".....cred ca mi-am luat-o !

referitor la Cz, poti cauta pe net........sunt o gramada, cezetmania , de exemplu, sau jawamania...cam aceiasi Marie...

... iar pe mana lui @Ivan Pedala, din "clanul lui Pedala"....linistit, dupa cate fiare de Jawa-CZ am vazut la el....ti-o surubareste bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Expresia corecta era :"muicaaa, ce de Jii, Maria Ta!!!" :yikes:

Si-acu' daca omu' o vrea cauta singur si isi drege capra, iar dac-o vrea sa bem un suc impreuna, ma gaseste, ca-s usor de reperat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Expresia corecta era :"muicaaa, ce de Jii, Maria Ta!!!" :yikes:

Si-acu' daca omu' o vrea cauta singur si isi drege capra, iar dac-o vrea sa bem un suc impreuna, ma gaseste, ca-s usor de reperat! :cheers:

 

:D Gata, numa un nr de tel sa putem face jonctiunea :D

 

Salutare , ma poate ajuta careva cu nr de tel al domnului Ivan_pedala ? nu cred ca are net si ar fi pacat sa ratez ocazia asta, mai ales ca omu se pricepe la CZ-uri . Multam mult , astept pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Oameni buni cine ma ajuta cu un carburator de CZ 250 Sport sau macar sa-mi sugerati un alt model care se potriveste tot de la o comunista sau de la vreo japoneza ...

Cam ce doare ?....care piesa din carb. te intereseaza,

Eu am unul de 175 cmc...poti incerca cu ala.

Pe vremuri am incercat sa pun unul de Tula ( 200cmc ) dar nu ma "lasa" blocul motor. Poate la 250 cmc e mai mare locasul in bloc.

In alta ordine de idei, astazi dis' de dimineata.....am luat-o inaintea celor de la ROMANIACS ( a fost etapa care pornea de la noi din oras )...si.......... :hug:

post-15613-0-75780000-1311176985_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru @florin.radu, pot sa-l anunt ca nu prea merge nimic adaptat la CZ-ul 250 Sport din ce se gaseste acum pe piata in domeniul carburatoarelor. In schimb poate folosi carburatoare de la CZ-ul 175 Sport sau Jawa 350 (mai putin modelul TS), cu inlocuirea jiglerelor. Te pot ajuta doar cu un corp de carburator de CZ 250 Sport, fara cele aferente, adica-i chel. :bigstar:

 

Felicitari neica Dane, vad ca ai avut si spectatori, nu gluma! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai tine plutitorul si curge benzina din el pe toate partile. Motorul se inneaca daca sta la relanti si porneste extrem de greu.

 

Am gasit unul de 175 nou de cumparat pentru 175 dar nu stiu ce jiglere sa ii pun ca sa mearga la 250. Momentan al meu este la reparat sa vedem ce iese. dc nu o sa ii pun de la 175.

 

Dupa ce am mers cu jawa lui AdrianS (care are aprindere electronica) la intalnirea de moto comuniste am dat in balbaiala practic se poate compara cu orice japoneza de aceeasi capacitate: sta la relanti, nu se balbaie, nu da in nas, trage frumos si fara pauze... cu alte cuvinte VIS. Drept urmare cum am facut o comanda pe jawamarkt.cz de aprindere electronica VAPE (stator, rotor, releu, bobina de inductie si aprinderea pe senzori) sa ma pot bucura de motor exact asa cum trebuie si vad ca nici pana acum nu mi-a trimis proforma sa o achit. Asa de greu se misca omul? Stie cineva vreo alta sursa? Nici pe ebay nu am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne, ce de laude :rolleyes:! Mulțumesc frumos! De V-Strom-ul tău ce să mai zic!....

 

Ăi-am scris în urmă cu niscaiva minute un mesaj privat cu un link pe ebay.de către o astfel de aprindere. De la acelaÂşi om Âşi cu aceiaÂşi bani am cumpărat Âşi eu piesele care-i fac acum atât de mult bine Zetei. €155 pachetul Âşi €25 parcă transportul. Sunt destul de sigur că flanÂşa se potriveÂşte Âşi pe carterele tale de CZ Sport, în condițiile în care atât motorul de Perak cât Âşi cel de CZ Sport de 250 cmc aveau cam acelaÂşi dinam. În locul regulatorului de pe vechiul stator, la 10 o'clock cum te uiți dirăpt în locaÂşul generatorului (tu ai oricum releul de Sport, montat pe stânga sub cutia bateriei), vine montat senzorul.

 

Rotorul are două proeminențe opuse la 180°, aÂşa că îți dă scânteie pentru ambii cilindri. La mine merge pe principiul unei scântei pierdute la PMI, complet inofensive. Dacă eÂşti mai tipicar Âşi vezi că ai nevoie să reglezi avansul mai la precizie, scoți sau pileÂşti pana de pe conul ambielajului (ea are oricum numai rol de ghidare, că fixarea în sine o face conul propriu-zis), aduci apoi motorul în momentul aprinderii Âşi, cu mare grijă Âşi considerațiune, presezi noul rotor pe con în aÂşa fel încât vârful uneia din proeminențele amintite să vină chiar în stânga "cititorului". Ăla-i momentul aprinderii, respectiv aÂşa-l reglezi. Că din găurile Âşuruburilor care prind senzorul nu prea ai cât reglaj să-i faci.

 

Distanța între senzor Âşi "naÂşi" să fie cam de 0,4 mm. Atenție mare să nu-ți lovească rotorul în capac, să n-ai bătaie în rulmenți, să nu fi avut cândva conul prelucrat Âşi astfel scurtat (să nu-ți frece rotorul de stator), să nu loveÂşti ca mine cu brida pedalei de frână în capac ca să-l deplasezi înainte Âşi să-nceapă rotorul să-ți frezeze în el. Piesele sunt fabricate în Cehia, par să fie de înaltă calitate. Rotorul e din oțel tare bun, măcar în comparație cu aluminiul capacului.

 

Am să postez mai târziu Âşi câteva linkuri cu "literatură": am citit cam tot ce era de citit înainte să m-apuc de montaj, dar nu-i nimic de speriat. Ar fi bine să ai toată instalația pusă la punct înainte să te-apuci de montarea noii aprinderi (impropriu spus "aprindere", fiindcă îți înlocuieÂşte de fapt tot "sistemul nervos"), că scurt-circuiturile Âşi VAPE spune-se că nu fac casă bună.

 

Am să-ncerc să te-ajut cu orice pot. Acuma-s deja mic veteran :P.

 

post-7792-0-55238300-1311236606_thumb.jpgpost-7792-0-93021600-1311236621_thumb.jpgpost-7792-0-08815200-1311236662_thumb.jpgpost-7792-0-11941100-1311236774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai tine plutitorul si curge benzina din el pe toate partile. Motorul se inneaca daca sta la relanti si porneste extrem de greu.

 

Am gasit unul de 175 nou de cumparat pentru 175 dar nu stiu ce jiglere sa ii pun ca sa mearga la 250. Momentan al meu este la reparat sa vedem ce iese. dc nu o sa ii pun de la 175.

 

Dupa ce am mers cu jawa lui AdrianS (care are aprindere electronica) la intalnirea de moto comuniste am dat in balbaiala practic se poate compara cu orice japoneza de aceeasi capacitate: sta la relanti, nu se balbaie, nu da in nas, trage frumos si fara pauze... cu alte cuvinte VIS. Drept urmare cum am facut o comanda pe jawamarkt.cz de aprindere electronica VAPE (stator, rotor, releu, bobina de inductie si aprinderea pe senzori) sa ma pot bucura de motor exact asa cum trebuie si vad ca nici pana acum nu mi-a trimis proforma sa o achit. Asa de greu se misca omul? Stie cineva vreo alta sursa? Nici pe ebay nu am gasit.

 

Salut!

Asta primavara am achizitionat si io ceva piese dela jawamarkt.cz, in final totul a fost okay insa intr-adevar omu' se misca tare greu. Ori piesele vin greu si tipul temporizeaza special, ori are reumatism / guta si percuteaza mai greu (desi pare tanar...), cert e ca a trebuit sa-l sun de fr'o 2 ori ca sa-l mai "dinamizez". In plus acum e si perioada concediilor... In orice caz, cum ziceam, pana la urma totul a fost ok, inclusiv calitatea pieselor livrate. Bafta si rabdare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Azi, dupa o gramada de vreme, mi-am zis ca i-ar prinde bine CZ-ului meu vreo doua-trei poze, fiindca tot m-am impiedicat de sapuniera foto. Si uite-asa, mai urcam topic-ul sus, ca vad c-au ruginit CZ-urile!

*Ce zici Tudore (Dan Tudor-AB), ii sta bine caprei mele cu furca, aripa si ce-o mai fi de la tine?! :wink: Pot spune ca porneste usor, furca lucreaza bine, iar micile retusuri pe care le mai am de facut ca sa devina activa, is pe final. :banana:

post-2215-0-42740400-1312824140_thumb.jpg

post-2215-0-98118100-1312824171_thumb.jpg

post-2215-0-63221600-1312824288_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, dupa o gramada de vreme, mi-am zis ca i-ar prinde bine CZ-ului meu vreo doua-trei poze, fiindca tot m-am impiedicat de sapuniera foto. Si uite-asa, mai urcam topic-ul sus, ca vad c-au ruginit CZ-urile!

*Ce zici Tudore (Dan Tudor-AB), ii sta bine caprei mele cu furca, aripa si ce-o mai fi de la tine?! :wink: Pot spune ca porneste usor, furca lucreaza bine, iar micile retusuri pe care le mai am de facut ca sa devina activa, is pe final. :banana:

Poate "o fi sa fie ", totusi...sa ne vedem la intrunirea de la Hunedoara.......Calin_CZ va fi cu CZ.....DanT....cu SV, daca....sti tu ! Si sa vezi atunci povesti....asa a fost CZ-ul odata la HD. Na ca sa vezi aripa si la al meu !

Apropos ! Acum ceva vreme(in iarna !) am postat unele poze cu piese de cz....voi reveni cu ele....mai au de trait o luna....apoi remat! Deci se vor da contra taxe postale + o bere /.......adica sunt la donatii.

post-15613-0-78757900-1312829498_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca printre fiarele tale gasesc o pereche de telescoape spate bune, bei mai multe beri, asa ca fa o verificare amanuntita la fiare, trimite-mi numa' mie poze cu ele, si-apoi ma exprim in bere sau suc, dupa recomandarea medicului! :cheers:

Asta pina la intrunire, ca sa stiu cit spatiu las pentru transport fiare printre bagaje! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin o sa ajung si eu la Hunedoara la intrunire dar cu v-stromul nu cu cz-ul ca o sa am multi km de facut si poate stam la o bericioaica si povestim despre bestiile cehesti :D

Eu i-am montat vapele si am alta motocicleta tine 90 km/h fara vibratii merge 110 in depasiri si consumul sta in 4,2% sta la relanti fara interventii, porneste usor, iar lumina .... in sfarsit face lumina credeam ca farul ala poate face doar intuneric.

si o poza cu bestia

post-37264-0-06566100-1312834604_thumb.jpg

post-37264-0-64014600-1312834767_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca printre fiarele tale gasesc o pereche de telescoape spate bune, bei mai multe beri, asa ca fa o verificare amanuntita la fiare, trimite-mi numa' mie poze cu ele, si-apoi ma exprim in bere sau suc, dupa recomandarea medicului! :cheers:

Asta pina la intrunire, ca sa stiu cit spatiu las pentru transport fiare printre bagaje! :crack:

Tot ce se vede in poze se da ...la un pret pe care il faceti voi.

deci cutie de viteze completa, ambreiaj complet,chiuloasa, capac roata impreuna cu sabotii de frana, pinion lant-roata spate ( z=52 ) lant primar, selector viteze, mecanism sincron-ambreiaj, juguri telescoape, scarite fata, cutie filtru aer.......si ce se mai vede pe acolo.

@IVAN....telescoapele sunt la @cornel-tecu....un schimb avantajos pt. ambii :)

in ultima poza sunt 2 perechi de furci din cutie....una de cz 175, cealalta ....cred ca de cz250.....poate @ivan sa ma lamureasca ( el e cu 250 cmc )

post-15613-0-34826700-1312897474_thumb.jpg

post-15613-0-85214900-1312897488_thumb.jpg

post-15613-0-94042900-1312897499_thumb.jpg

post-15613-0-65401600-1312897513_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ordinea aparitiei, ma inscriu la capacul cu saboti, robinetul de benzina, cateii de la selectorul cutiei de viteze si cele doua semnalizari. Si da, ai dreptate, cele doua furci din ultima poza, alea nepolizate, is de CZ 250 Sport, asa ca le poti pune deoparte si pe dinsele! Astept un pret si-o factura proforma! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-ar fi plăcut cele două (patru! cât mai multe!) arcuri pentru revenirea schimbătorului de viteză la orizontală Âşi ambreiajul. Nu Âştiu cât de sănătos este să țin motorul de Perak în continuare pe ambreiaj de CZ Sport de 175 cm³, dar mna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopa si eu :bigstar: !

 

 

 

 

Cu un CZ 175 :) are nevoie doar de un vopsit :banana:.

 

Observati numerele de inmatriculare originale :cheers:.

Apropo... are cineva cadru pt sha?

post-66724-0-74610600-1312985862_thumb.jpg

post-66724-0-60354300-1312985871_thumb.jpg

post-66724-0-32390500-1312985957_thumb.jpg

post-66724-0-47799400-1312985977_thumb.jpg

Editat de AndUtz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ordinea aparitiei, ma inscriu la capacul cu saboti, robinetul de benzina, cateii de la selectorul cutiei de viteze si cele doua semnalizari. Si da, ai dreptate, cele doua furci din ultima poza, alea nepolizate, is de CZ 250 Sport, asa ca le poti pune deoparte si pe dinsele! Astept un pret si-o factura proforma! :cheers:

no, pai daca le vrei.....or fi ale tale, cat despre pret :scratch: gasim noi o cale de mijloc. :cheers:

Acum despre piese :

- la capacul cu saboti...tre sa mai caut parghia de la cama, ferodou mai este ceva ( eu am luat noi de la Tg.Mures-30 lei perechea/anul trecut )

-cele 2 furci sunt noi

-robinetul -da semne de oboseala-garnitura

-cateii sunt "doar " :rolleyes: impreuna cu arcurile lor

-semnalizarile sunt din alea ieftine de la piata, doar tija e facuta de mine din AL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pus probleme de componente lipsa, de defectiuni sau calitate, atit doar ca trebuie sa stiu daca las loc pentru ele in bagaj cind vin la Nandru! Asa ca acum stiu! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...