Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

am o curiozitate @calin_cz deschiderea de 0.8 a segmentului o are strans pe piston sau liber? daca e strans pe piston nu ai un bolt de impiedicare a rotirii segmentului in timpul functionarii motorului?care "umple" acea distanta? mersic anticipat! :lol:

Acum sa ma plang de toate cele :

1. cilindrul meu nu e nou, dar uzura de neglijat....nu agata unghia in limita de cursa.......ce expresie tehnica !.....

2. am verificat segmentul pe portiunea unde nu 'lucreaza" segmentii, iar la CZ segmentii sunt cu inchidere pe mijloc, sa ii spunem asa, daci acel stift "se ascunde" sub segment, si oricum, cu 0,8 mm tu ai fi multumit ? .....in situatia in care se spune in anunt, si telefonic tot asa , ca segmentii sunt noi ( erau lustruiti pe exterior si cu calamina la interior....la care tipul zice ca au un rulaj de max. 80 km , ceea ce e greu de crezut )

Am facut doar o atentionare , pentru eventuali clienti de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ajutati-ma cu un sfat !

 

am spart fustita pistonului :hurt: ! l-am scos dar au ramas bucatele care imi blocheaza volanta ! cum scot bucatelel de aluminiu din carter ?? il desfac in 2 sau incerc sa scot bucatelele cu sarma , jet de apa sau ...cam atat !

eu as incerca sa il desfac caci ma tem ca s-au produs si alte pagube pe acolo !

 

 

Mesaj completat

am uitat ... vorbesc despre un cz 175 sport !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de segmenti:am umblat mult si bine cu segmenti care aveau deschidere la capete mult mai mare de 0,8 mm...spre 2,5 mai degraba.motorul avea compresie buna si tragea de mama focului.important nu e atat deschiderea asta cat latimea segmentului pe raza,sau cat de mult astupa din canalul sau.cu segmentul introdus in canalul sau trebuie sa ramana intre segment si suprafata exterioara a pistonului o distanta de 0,5 mm.atunci cand segmentul e uzat aceasta distanta creste spre 1-1,5 mm si chiar mai mult.normal ca segmentul nu va mai etansa.daca pistonul ar avea un singur segment atunci deschiderea la capete ar fi critica pentru ca scaparile de gaze ar fi mari cu deschidere exagerata.cu 3 segmenti avand capetele decalate la min. 100 grade aceasta deschidere nu mai e critica.bineinteles ca un segment nou si la cota corespunzatoare cilindrului o sa respecte si deschidera nominala la capete,care este de 0,15 mm si max. de 0,8 mm.in caz ca segmentii sunt cu o cota mai mici decat cota cilindrului deschiderea o sa fie nitel mai mare dar segmentii o sa etanseze satisfacator daca cilindrul nu este ovalizat excesiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de segmenti:am umblat mult si bine cu segmenti care aveau deschidere la capete mult mai mare de 0,8 mm...spre 2,5 mai degraba.motorul avea compresie buna si tragea de mama focului.important nu e atat deschiderea asta cat latimea segmentului pe raza,sau cat de mult astupa din canalul sau.cu segmentul introdus in canalul sau trebuie sa ramana intre segment si suprafata exterioara a pistonului o distanta de 0,5 mm.atunci cand segmentul e uzat aceasta distanta creste spre 1-1,5 mm si chiar mai mult.normal ca segmentul nu va mai etansa.daca pistonul ar avea un singur segment atunci deschiderea la capete ar fi critica pentru ca scaparile de gaze ar fi mari cu deschidere exagerata.cu 3 segmenti avand capetele decalate la min. 100 grade aceasta deschidere nu mai e critica.bineinteles ca un segment nou si la cota corespunzatoare cilindrului o sa respecte si deschidera nominala la capete,care este de 0,15 mm si max. de 0,8 mm.in caz ca segmentii sunt cu o cota mai mici decat cota cilindrului deschiderea o sa fie nitel mai mare dar segmentii o sa etanseze satisfacator daca cilindrul nu este ovalizat excesiv.

de acord............dar, necazul meu era ca .....voua nu va suna a TEAPA ?.........sunt 'declarati " noi, iar ei sunt cum am scris mai sus :hurt:

e drept ca am umblat si cu segmenti cu mult peste 0,8....telefonic, pe langa anuntul de pe net, erau NOI, iar discutia se vroia legata de fair-play-ul ce ar trebui sa fie intre cei de pe forum, si nu numai.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Pune si tu citeva poze recente, ca poate s-o gasi vreunul care s-o incalece...fiindca asa pe vorbe, slabe sperante!

 

Mai greu de incalecat,e in bucati, este mai mult pentru pasionati, proiect de iarna.Dar sa-ti fac pe plac.

post-4509-1285580973_thumb.jpg

post-4509-1285580996_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutari , dragi colegi cu CZ-uri ;) !

 

cautand pe net diverse materiale despre motocicletele vechi , fiind interesat in deosebi de vechiturile enduro-cross , am dat peste acest material , zic eu destul de interesant , legat de CZ-urile de moto-cross !

 

Asa ca am zis sa-l impart cu voi ;)

 

Enjoy : http://www.100megsfree3.com/ahrmanw/CZmx.htm

 

 

Iar un material ceva mai amplu si cu mai multe date tehnice si modele se gaseste la urmatoarea adresa :

 

http://www.czechpoint.net/

CZECHPOINT

Jawa CZ ESO

and other Czech motorcycles

 

Succes la studiat ! :crack:

Editat de Hoinarul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vand orice piesa de CZ 175 SPORT, model 477. Nu piese noi,

piese originale ( cele esentiale .....unele au suferit modificari ) din dezmembrare.

roti complete

aripa fata/spate ( fata de mobra, adaptata cu suporti de aluminiu )

cadru , inclusiv bascula si telescoape

furca fata

motor (deocamdata demontat pt. schimb de semeringuri si rulmenti, dar intreg , cota 3 - 58,75)

toba evacuare

far hoinar

bord

shaua , burete de hoinar adaptat pe tabla de cz.

 

de preferabil complet, motocicleta are C.I. numere noi. A fost functionala pana in primavara, cand impreuna cu un alt cz a fost baza unei motociclete restaurate.

asa era........post-15613-1287413830_thumb.jpg

amanunte pe PM sau tel. 0766.102.201

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce ti-a venit de-o faci bucati? Oare ai terminat de restaurat alta si asta ajunge donatoare de organe? Pacat, era o motocicleta frumusica si bine intretinuta! Poate ma abonez si io la cite ceva, dar ma roade criza asta...si-s tare mihnit! O sa te contactez in particuler!

Bafta la vinzare! :D

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce ti-a venit de-o faci bucati? Oare ai terminat de restaurat alta si asta ajunge donatoare de organe? Pacat, era o motocicleta frumusica si bine intretinuta! Poate ma abonez si io la cite ceva, dar ma roade criza asta...si-s tare mihnit! O sa te contactez in particuler!

Bafta la vinzare! :D

.......pai asta din poza este deja bucati, am alt CZ facut , e pe undeva la comuniste ( apropo' am stikerele originale pe el...direct din cehia- si au iesit mai ieftine decat facute in RO)......era frumusica, dar cum ai discutat cu tata la Tismana ( asa zice el....in poze se vedea altceva :D ) s-a cam departat de original......timp nu mai am, si e pivnita blocata cu el.....facut bucati pe raftul pentru muraturi.

Mesaj completat

Vand orice piesa de CZ 175 SPORT, model 477. Nu piese noi,

piese originale ( cele esentiale .....unele au suferit modificari ) din dezmembrare.

roti complete

aripa fata/spate ( fata de mobra, adaptata cu suporti de aluminiu )

cadru , inclusiv bascula si telescoape

furca fata

motor (deocamdata demontat pt. schimb de semeringuri si rulmenti, dar intreg , cota 3 - 58,75)

toba evacuare

far hoinar

bord

shaua , burete de hoinar adaptat pe tabla de cz.

 

de preferabil complet, motocicleta are C.I. numere noi. A fost functionala pana in primavara, cand impreuna cu un alt cz a fost baza unei motociclete restaurate.

asa era........post-15613-1287413830_thumb.jpg

amanunte pe PM sau tel. 0766.102.201

revin cu ceva preturi:

 

Piese CZ 175 Sport, model 477.01

 

1. roata fata- 40 lei

2. roata spate +pinion+cuplaj elastic - 50 lei – rotile sunt echipate cu cauciucuri 18’x 3,5 si 18’x4.00

3. furca fata / inclusiv juguri -70 lei – telescoapele sunt ‘usor zgariate”

4. ghidon + comenzi ambreiaj, frana , acceleratie si comutator faze - 35 lei

5. bord – carcasa , ceas , contact, martori bord -60 lei

6. far hoinar -30 lei

7. masca far “carena” - 30 lei

8. telescoape spate -40 lei

9. cutie filtru aer +capace laterale ( stangul e replica din fibra de sticla, dreptul e rezervorul de ulei decupat pt. scule) -60 lei

10. cutie filtru aer - 25 lei

11. saua - are 2 bureti unul de cz , altul de hoinar adaptat -35 lei

12. ornamente laterale + portbagaj -20 lei

13. robinet benzina -10 lei

14. dinam ( rotor, cama, stator, platou platini) - 50 lei

15. jug telescoape - 25 lei

16. cadru cu acte ( C.I + talon) -150 lei

17. lampa spate -20 lei

18. 30 spite +piulite -15 lei

19. carburator - 50 lei

20. evacuare completa ( cromul e atacat pe unele portiuni )- 50 lei

21. cot toba -15 lei

22. burdufe telescoape jawa ts -15 lei

23. motor dezasamblat……depinde de piese ! ( se poate monta - cota 3 )

24. aripa fata mobra + suporti adaptare pt. telescoape de cz -15 lei

25. pinion spate + cuplaj elastic -25 lei

 

Piesele sunt second hand, din dezmembrarea motocicletei din poza.

La cerere postez si poze ale pieselor care sunt cerute.

Unele preturi sunt negociabile.

 

 

Mesaj completat

.......pai asta din poza este deja bucati, am alt CZ facut , e pe undeva la comuniste ( apropo' am stikerele originale pe el...direct din cehia- si au iesit mai ieftine decat facute in RO)......era frumusica, dar cum ai discutat cu tata la Tismana ( asa zice el....in poze se vedea altceva :D ) s-a cam departat de original......timp nu mai am, si e pivnita blocata cu el.....facut bucati pe raftul pentru muraturi.

Mesaj completat

 

revin cu ceva preturi:

 

Piese CZ 175 Sport, model 477.01

 

1. roata fata- 40 lei

2. roata spate +pinion+cuplaj elastic - 50 lei – rotile sunt echipate cu cauciucuri 18’x 3,5 si 18’x4.00

3. furca fata / inclusiv juguri -70 lei – telescoapele sunt ‘usor zgariate”

4. ghidon + comenzi ambreiaj, frana , acceleratie si comutator faze - 35 lei

5. bord – carcasa , ceas , contact, martori bord -60 lei

6. far hoinar -30 lei

7. masca far “carena” - 30 lei

8. telescoape spate -40 lei

9. cutie filtru aer +capace laterale ( stangul e replica din fibra de sticla, dreptul e rezervorul de ulei decupat pt. scule) -60 lei

10. cutie filtru aer - 25 lei

11. saua - are 2 bureti unul de cz , altul de hoinar adaptat -35 lei

12. ornamente laterale + portbagaj -20 lei

13. robinet benzina -10 lei

14. dinam ( rotor, cama, stator, platou platini) - 50 lei

15. jug telescoape - 25 lei

16. cadru cu acte ( C.I + talon) -150 lei

17. lampa spate -20 lei

18. 30 spite +piulite -15 lei

19. carburator - 50 lei

20. evacuare completa ( cromul e atacat pe unele portiuni )- 50 lei

21. cot toba -15 lei

22. burdufe telescoape jawa ts -15 lei

23. motor dezasamblat……depinde de piese ! ( se poate monta - cota 3 )

24. aripa fata mobra + suporti adaptare pt. telescoape de cz -15 lei

25. pinion spate + cuplaj elastic -25 lei

 

Piesele sunt second hand, din dezmembrarea motocicletei din poza.

La cerere postez si poze ale pieselor care sunt cerute.

Unele preturi sunt negociabile.

S-au vandut dinam si ghidon.

Mesaj completat

din lista de piese,

s-au vandut dinamul si ghidonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Furca (de fapt doua furci cu jugurile aferente), aripa fata, roata, cauciucul de 4.00, bordul, urechile de prindere pentru far...si ce-o mai fi, au ajuns cu bine la mine (aduse, atentie, de proprietar, pe cheltuiala lui si oboseala proprie!), motiv pentru care nu pot decit sa multumesc public si sa ma inclin in fata lui! :)

Inca o data imi dau seama ca motociclistii is o specie aparte (o parte dintre ei, acu' nu chiar toti!), cu suflete si caractere aparte.

Drum bun Dane si sa ne vedem cu bine, calare pe CZ-uri! :) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
post-15613-1294307310_thumb.jpgpost-15613-1294307342_thumb.jpg]

sunt de vanzare. Preturi modice.

Pana la "curatenia" de pasti........apoi destinatia remat.

0766.102.201

La fel. CZ 175 Intreaga sau pe bucati !(nu mai are: cilindru, piston ,chiuloasa.si acte) . Tel: 0721 91 92 10 ; corneliu.tecu@gmail.com

post-54408-1294665360_thumb.jpg

post-54408-1294665405_thumb.jpg

post-54408-1294665466_thumb.jpg

post-54408-1294665562_thumb.jpg

post-54408-1294665605_thumb.jpg

post-54408-1294665659_thumb.jpg

post-54408-1294665689_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre sa vedeti asta ! un cz sport modificat ! furca de mz etz si multe altele ! dar ce conteaza e pe cine am gasit "calarind-o" cand am lasat-o la poarta !

 

Maestrul Giga Pamant :D

Ai grija ca asta l-a antrenat pe Rossi , ca stii cum stai . Daca dadea o tura cu CZu' , te speria de ce poate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...