alexenescu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) da, a pornit la pedala dupa ce am incarcat bateria putin. merge frumos acum , dar se opreste din cauza bateriei nu i-am mai pus bordul de cz, ca nu se mai potriveste kilometrajul, si cel vechi era spart Editat Septembrie 5, 2011 de alexenescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 da, a pornit la pedala dupa ce am incarcat bateria putin. merge frumos acum , dar se opreste din cauza bateriei nu i-am mai pus bordul de cz, ca nu se mai potriveste kilometrajul, si cel vechi era spart felicitari ! sa inteleg ca acum nu mai vibreaza, tine si relanti. pt. releul de tensiune, ca ai zis ca nu incarca, pot fi doar contacte oxidate. Daca "vrea" reglaj cauta un electrician auto din "vechea generatie"......constructiv e ca cel de la skoda, doar ca e la 6v. ceas km......la dezmembrari poate mai gasesti vreo skoda 120, 105.....e identic. daca nu incarca.....verifica torusi si carbunii, rotorul. spor la surubareala, acum vei avea ca ai auzit mororul pornit si la pedala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Daca locuiesti in Motru, poate iti fac o vizita de lucru intr-o zi cu soare si te ajut contra unui suc rece sa reglezi tot ce nu merge bine la CZ-ul tau cel naravas! Si daca ai nevoie de piese, mai intreaba-ma si pe mine, mai am cite ceva si de la 175. Eventual pune o lista cu durerile, nu te jena! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexenescu Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) Nene Ivane, pai iti las numarul meu de tel , ca nu stau chiar in Motru , si te astept la mine oricum . Sunteti toti bine-veniti . 0762256920, oricand , la orice ora:) La mine carburatoru-i buba, ca nu cred ca inchide bine cuiul pontou , si curge, poate vi odata sa "evaluam" situatia. Am reusit sa o pornim cu bateria incarcata, m-am dat putin cu ea si dupa iar s-a descarcat bateria (cred) ca iar nu mai porneste nici impinsa( am impins la ea de m-am saturat zilele astea) . Alternatoru' este inca o buba , nu l-am masurat daca incarca(nici nu am cu ce) , bordul nu l-am pus , si i-am rupt un surub cand l-am desfacut( sunt 2 lungi care il tin pe pozitie) . Carburatorul si robinetul mai ales cam fac figuri ( robinetul curge extrem de incet) Inca o intrebare am si eu , alternatorul de pe cz-ul meu are numai bobina , releu de incarcare, fara magneti . Diode nu ar trebui sa aiba? Editat Septembrie 6, 2011 de alexenescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Cred ca am lamurit-o la telefon cu "alternatorul" tau, care de fapt este un biet dinam, dinam ce ar trebui sa scoata vreo 6-7 Volti amariti! Nu dispera, se poate si mai rau... asa ca incearca sa verifici asa cum ti-a explicat Adrian tot ce tine de partea electrica si apoi sa dai un verdict, ce merge si ce nu merge la electrica CZ-ului tau. Dupa aia incearca sa te orientezi spre un alternator fiindca este pacat sa impingi de capra pina la batrinete! Sper sa ne vedem cit mai curind si sa dezbatem pe viu situatia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexenescu Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) Categoric. Maine o sa verific toata partea electrica, o sa curat tot ( dupa cum mi-a sugerat Adrian) si om vedea ce-o mai fi . O sa ma orientez si dupa un alternator de 12v de Ij Editat Septembrie 6, 2011 de alexenescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneliutecu Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Citeva piese din dezmembrarea unui motor cz 175 an 1961 -cutie de viteze completa ,ambreiaj complet cu lant transmisie si pinioane ,pedala pornire cu ax ,etc.Cine are nevoie ,pm sau 0721919210. Citeva piese din dezmembrarea unui motor cz 175 an 1961 -cutie de viteze completa ,ambreiaj complet cu lant transmisie si pinioane ,pedala pornire cu ax ,etc.Cine are nevoie ,pm sau 0721919210. S-a vindut tot !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ionut Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Vand CZ 175,fabricat in anul 1962,totul original si in stare foarte buna,inmatriculat cu numere noi,am act de vanzare cumparare+fiscal de la fostl propietar iar pretul este de 500 euro.tel.0755483229 Momentan nu pot atasa poze. Vand CZ 175,fabricat in anul 1962,totul original si in stare foarte buna,inmatriculat cu numere noi,am act de vanzare cumparare+fiscal de la fostl propietar iar pretul este de 500 euro.tel.0755483229 Momentan nu pot atasa poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Unde poate fi vazut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Vand CZ 175,fabricat in anul 1962,totul original si in stare foarte buna,inmatriculat cu numere noi,am act de vanzare cumparare+fiscal de la fostl propietar iar pretul este de 500 euro.tel.0755483229 Momentan nu pot atasa poze. Are ceva special ? De obicei le-am gasit pe la 150 euro cu talon vechi....deci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Are ceva special ? De obicei le-am gasit pe la 150 euro cu talon vechi....deci http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-cz-sport-din-1979-260745.html sa ma laud...........asta e la mine.....100 E inclusiv transportul.... adica a ramas la 80..... schimbat releu si a pornit....cota 0....suruburile blocului motor neatinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexenescu Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 felicitari pt achizitie ! s-o stapanesti sanatos , cati mai multi km cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 felicitari pt achizitie ! s-o stapanesti sanatos , cati mai multi km cu ea mersi . ........in ianuarie are 2 ani.....ala, impreuna cu al meu ( care a fost al tatalui meu....), a dus la o moto aproape de original. aratam doar ca sunt si moto ieftine, si chiar bune, unele. Al meu e din '70 ,....dar intr-o anumita perioada ( '88- '93, cand erau la moda ceva carene, se gaseau doar gume late - 3,5 lipsa baterii...s.a. ) s-a incercat intinerirea lui . Ce a iesit s-a departat de original, iar ala din '73 a fost donator. Demontate , amestecate, montat cu ce mi-a convenit ....rezultat: APROAPE MULTUMIT !....restul la bursa. km are.....muuulti !........trei cilindrii adusi la cota 3 ( doi cu cota 3 uzata, si cel de acum are vreo5-6.000 km in cota 3 )....schimbati de tata !...... in '86 cand a luat-o tata era alba, apoi a fost gri metalizat, apoi rosu.....si a revenit la prima culoare : galben........poza are un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 foarte frumosa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 vintage sexy, mai ales pe galbenu asta, sa te mai tina 30 de ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ionut Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Vand CZ 175,fabricat in anul 1962,totul original si in stare foarte buna,inmatriculat cu numere noi,am act de vanzare cumparare+fiscal de la fostul propietar iar pretul este de 500 euro.tel.0755483229 Momentan nu pot atasa poze. pretul a scazut la 400 euro si pot fi contactat la tel 0785189189 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 intrebare: ce model de cz a avut roata fata pe 19 de aluminiu? ca am in garaj o roata pe 19 si pe butuc are emblema de la cz, odata cu roata am primit si telescoapele si jugurile lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Au existat citeva modele de CZ cross, care erau echipate din fabricatie cu roata pe fata de 19", modele de capacitati diferite, cuprinse intre 125cmc si pina la 500cmc (cred, nu mai retin sigur daca astea nu aveau roata fata pe 21"). La astea furca si jugurile (jugurile erau din aluminiu) erau mult mai mari decit la modelele de strada si nu se potrivesc pe cadrul unui CZ normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) Au existat citeva modele care erau echipate din fabricatie cu furca si jugurile mult mai mari si se potrivesc normal. Ăștia de la MZ încep să mă enerveze. Mă primiți la voi? Editat Noiembrie 23, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Ăștia de la MZ încep să mă enerveze. Mă primiți la voi? doar onorific...cu drepturi depline doar cand aveti in posesie CZ. Ce face frigul......motociclim pe forum. intrebare: ce model de cz a avut roata fata pe 19 de aluminiu? ca am in garaj o roata pe 19 si pe butuc are emblema de la cz, odata cu roata am primit si telescoapele si jugurile lor cauta pe cezetmania........cred ca sunt fisele tehnice de las toate modelele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Ăștia de la MZ încep să mă enerveze. Mă primiți la voi? Oricind si oriunde esti binevenit, neica! Noi nu facem discriminari de marca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memecz Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Se vinde motor de cz 175 din 1961, are magnetou, l-am pus la punct in septembrie, ambielajul nu bate, rulmentii sunt buni, pinioanele noi. Mai am o mana de segmenti pentru 175, niste pistoane si cilindri, am sa pun si poze cu tot ce am saptamana care urmeaza, deocamdata am cu motorul si toba de cz 175 sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexenescu Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 As avea eu nevoie de piston si cilindru. Se potrivesc la Cz-ul meu 175 din 1992 , model 487.3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memecz Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 De la modelul din 61 nu merge, dar am cilindru, piston si segmenti pt modelul tau, e pus pe motor in momentul de fata, se vede si in poza. Nu are joc, segmentii inchid bine, daca vrei poze o sa pun joi cred, vineri cel tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 As avea eu nevoie de piston si cilindru. Se potrivesc la Cz-ul meu 175 din 1992 , model 487.3 ? http://www.cezetmania.info/modely/index.html?item=86 se pare ca modelul tau e ca si cel mai vechi, ....dar la ultima cota de reparatie, adica eu am la 175/ model 477.01 asa : alezaj -cota 0 = 58 mm/ cursa 65, iar la cota 4 = 59 mm iar modelul 487.03 are alezaj 59 mm./cursa 65mm Totusi demonteaza si masoara....poate ai cilindru cu alezaj 58 mm...era mai comun ca piesa de schimb...si pana ajungi cu uzurile la 59 mm...ai inca cateva cote de reparatie ( cresc cu 0,25 mm ) modelul 450-standard avea alezaj 58 / cursa 65...ca si modelul 477. http://www.cezetmania.info/modely/index.html?item=86 se pare ca modelul tau e ca si cel mai vechi, ....dar la ultima cota de reparatie, adica eu am la 175/ model 477.01 asa : alezaj -cota 0 = 58 mm/ cursa 65, iar la cota 4 = 59 mm iar modelul 487.03 are alezaj 59 mm./cursa 65mm Totusi demonteaza si masoara....poate ai cilindru cu alezaj 58 mm...era mai comun ca piesa de schimb...si pana ajungi cu uzurile la 59 mm...ai inca cateva cote de reparatie ( cresc cu 0,25 mm ) asata in cazul in care nu gasesti set complet- cilindru+piston+segmenti. Din poza tipului se potrivesc- modelul 450-standard avea alezaj 58 / cursa 65...ca si modelul 477. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.