AdrianS Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Am găsit pe topicul Jawei mele niÂşte poze care te pot ajuta. Cu galben-ocru sunt marcate locaÂşurile arcurilor care ar trebui să țină acel selector la "mijloc". Sunt două arcuri, fiecare stă în locaÂşul lui. Marcat cu roÂşu este bolțiÂşorul pe care arcurile amintite îl apasă ca să-ți revină selectorul la poziția "zero". BolțiÂşorul iese aproape un centimetru în partea cealaltă a selectorului (ca să aibă arcurile pe ce apăsa), dar treaba asta nu e vizibilă în poze. Când selectorul este la mijloc, arcurile nu-l apasă propriu-zis, dar selectorul mai revine Âşi stă la mijloc Âşi cu ajutorul sistemului de ambreiaj semi-automat din partea dreaptă a motorului (dacă este montat și bine reglat), prin forța arcurilor care țin presate discurile de ambreiaj. Cu verde sunt marcați "călăreții" care umblă pe "hartă" Âşi îți schimbă viteza. De ăÂştia vorbea Nea' Ivan când îți povestea să ai grijă să nu-ți sară prin cutia de viteze când îi manevrezi. Eu am pățit-o, însă am reuÂşit să îi extrag cu magnețelul unei Âşurubelnițe telescopice. În poză sunt vizibile numai capetele acestor piesișoare. Călăreții ăÂştia sunt împinÂşi dinspre selector către hartă de câte-un arculeț, de unde Âşi riscul unui zbor neanunțat. Click pe poză Âşi o vei putea mări în Picasa. Eu am încercat să folosesc alte arcuri decât cele originale fiindcă, la vremea respectivă, pur Âşi simplu nu găseam de înlocuit. Îți garantez însă că niciun înlocuitor nu funcționează ca originalul . Ale mele mi s-au fărâmat în mână când le-am scos pentru prima dată, probabil îmbătrâniseră de căldură Âşi uzură mecanică. Poze din alte unghiuri: Montarea călăreților are nițel dichis, ele vor vrea să iasă din locașurile lor și va trebui să le ții mai întâi împinse cu degetele în selector câtă vreme înfigi selectorul în motor, apoi cu câte-un vârf de șurubelniță să le faci să treacă peste eventualele șicane de hartă în care s-au agățat. În manualul de reparație este recomandată folosirea unei foi de tablă cu care să ții ambii călăreți împinși în selector, dar printre deștele mele mari n-am mai avut loc (și chef) de tablă. Spor la șurubăreală, e vorba de-un motor foarte simplu și nu ai ce să-ncurci la nivelul ăsta. Sigur că trebuie să scoți întâi ambreiajul cu tot cu a lui oală ca să poți ajunge la selector, dar treaba asta se face ușor. Nu-i nevoie să scoți Âşi pinionul de pe ambielaj. Oala ambreiajului are o bucÂşă sub ea. După ce vei fi depresat arcurile, scos discurile, plăcile Âşi desfăcut piulița care ține "tava" ambreiajului strânsă pe oală, încearcă să tragi un pic oala în afară Âşi apoi înfige-o la loc. Cu puțin noroc Âşi oarecare îndemânare, sunt Âşanse ca această bucÂşă care stă pe acelaÂşi ax ca oala (dar sub ea) să iasă un pic Âşi apoi să rămână scoasă afară; apuc-o apoi cu degetele Âşi scoate-o. Odată scoasă bucÂşa (care are Âşi ea vreo câțiva centimetri lungime, e ca un cilindru de oțel lustruit), vei putea înlătura lanțul primar Âşi oala ambreiajului fără să demontezi pinionul de pe conul ambielajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Am găsit pe topicul Jawei mele niÂşte poze care te pot ajuta. Cu galben-ocru sunt marcate locaÂşurile arcurilor care ar trebui să țină acel selector la "mijloc". Sunt două arcuri, fiecare stă în locaÂşul lui. Marcat cu roÂşu este bolțiÂşorul pe care arcurile amintite îl apasă ca să-ți revină selectorul la poziția "zero". BolțiÂşorul iese aproape un centimetru în partea cealaltă a selectorului (ca să aibă arcurile pe ce apăsa), dar treaba asta nu e vizibilă în poze. Când selectorul este la mijloc, arcurile nu-l apasă propriu-zis, dar selectorul mai revine Âşi stă la mijloc Âşi cu ajutorul sistemului de ambreiaj semi-automat din partea dreaptă a motorului (dacă este montat și bine reglat), prin forța arcurilor care țin presate discurile de ambreiaj. Cu verde sunt marcați "călăreții" care umblă pe "hartă" Âşi îți schimbă viteza. De ăÂştia vorbea Nea' Ivan când îți povestea să ai grijă să nu-ți sară prin cutia de viteze când îi manevrezi. Eu am pățit-o, însă am reuÂşit să îi extrag cu magnețelul unei Âşurubelnițe telescopice. În poză sunt vizibile numai capetele acestor piesișoare. Călăreții ăÂştia sunt împinÂşi dinspre selector către hartă de câte-un arculeț, de unde Âşi riscul unui zbor neanunțat. Click pe poză Âşi o vei putea mări în Picasa. Eu am încercat să folosesc alte arcuri decât cele originale fiindcă, la vremea respectivă, pur Âşi simplu nu găseam de înlocuit. Îți garantez însă că niciun înlocuitor nu funcționează ca originalul . Ale mele mi s-au fărâmat în mână când le-am scos pentru prima dată, probabil îmbătrâniseră de căldură Âşi uzură mecanică. Poze din alte unghiuri: Montarea călăreților are nițel dichis, ele vor vrea să iasă din locașurile lor și va trebui să le ții mai întâi împinse cu degetele în selector câtă vreme înfigi selectorul în motor, apoi cu câte-un vârf de șurubelniță să le faci să treacă peste eventualele șicane de hartă în care s-au agățat. În manualul de reparație este recomandată folosirea unei foi de tablă cu care să ții ambii călăreți împinși în selector, dar printre deștele mele mari n-am mai avut loc (și chef) de tablă. Spor la șurubăreală, e vorba de-un motor foarte simplu și nu ai ce să-ncurci la nivelul ăsta. Sigur că trebuie să scoți întâi ambreiajul cu tot cu a lui oală ca să poți ajunge la selector, dar treaba asta se face ușor. Nu-i nevoie să scoți Âşi pinionul de pe ambielaj. Oala ambreiajului are o bucÂşă sub ea. După ce vei fi depresat arcurile, scos discurile, plăcile Âşi desfăcut piulița care ține "tava" ambreiajului strânsă pe oală, încearcă să tragi un pic oala în afară Âşi apoi înfige-o la loc. Cu puțin noroc Âşi oarecare îndemânare, sunt Âşanse ca această bucÂşă care stă pe acelaÂşi ax ca oala (dar sub ea) să iasă un pic Âşi apoi să rămână scoasă afară; apuc-o apoi cu degetele Âşi scoate-o. Odată scoasă bucÂşa (care are Âşi ea vreo câțiva centimetri lungime, e ca un cilindru de oțel lustruit), vei putea înlătura lanțul primar Âşi oala ambreiajului fără să demontezi pinionul de pe conul ambielajului. [/center] [/center] multumuesc frumos de explicatii si de pozele puse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Tocmai am urmărit un vechi film SF românesc din 1961, "S-a furat o bombă". L-au difuzat adineauri pe ProCinema. Deopotrivă comedie, satiră Âşi mesaj pentru o vreme a tensiunilor nucleare, filmul are Âşi câteva cadre pe la sfârÂşit în care apare scurt un CZ. Pentru scena respectivă, "scroll" la 1:09:45. http://www.youtube.com/watch?v=XJ-2ZpZJ4iA Na, că am reuÂşit să trag Âşi-un stop-cadru : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Josif Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Vind Cz 1.75 pe bucati ... segemnti noii toate cotele ambelaj nou pe cota 3 si multe altele Daca intereseaza pe cineva sa lase un post pnt mai multe detali... Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 salutari dom' profesor zi-mi si mie te rog,cum se pot uploada poze direct pe forum,ca nu-mi iese de nici o culoare.am incercat sa pun poze cu un ural,si am reusit in final,insa prin 'intermediul' poze 99.ro multumesc! Sper ca nu deranjez pe nimeni daca iti raspund aici. Pe PM nu pot pune poze si altfel nu stiu cum sa iau legatura cu tine. 1. Apesi "More Reply Options" 2. Se deschide o alta fereastra in care scrii ce ai de scris, apoi apesi "Browse" ca sa cauti pozele pe care le ai de atasat. 3. Cauti poza pe care o ai de atasat (nr. 3 in cazul nostru), dai "Open" si-ti va apare numele pozei si folderul de unde ai luat-o in chenar. Apesi butonul "Attach This File" 4. Dupa ce ai atasat toate pozele apesi "Ad to post" pentru fiecare si le pui la locul potrivit in textul pe care l-ai scris. Sper ca ti-am fost de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Am găsit pe topicul Jawei mele niÂşte poze care te pot ajuta. am desfacut motorul si am constatat ca nu am arcul de deasupra jos il am dar nu poate sa functioneze singur si ca sa pun arcul trebuie sa desfac suruburile incercuite cu rosu? calin_cz ziceai ca "arcuri am eu........Alba e aproape de Cugir " saptaman acesta sunt cu serviciul in cugir si poate ne vedem sa imi spui cat vrei pe arcuri si sa intru in posesia lor Vind Cz 1.75 pe bucati ... segemnti noii toate cotele ambelaj nou pe cota 3 si multe altele Daca intereseaza pe cineva sa lase un post pnt mai multe detali... Ms m-ar interesa carburatorul si aparatoarea de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) Nu, acea "tava" prinsa de carter cu suruburile marcate de tine ramane la locul ei. Nu ai de ce sa umbli la ea. Pentru a ajunge la locasurile arcurilor cu pricina, trebuie intai sa scoti axul schimbator. Pentru asta, procedeaza in felul urmator: Dupa cum vezi in poze, axul schimbator are acea piesa prinsa (cea care tine calaretii) de capatul lui. Ea nu face corp comun cu axul, ci este o piesa separata care intra relativ fest pe ax si apoi este tinuta pe loc cu ajutorul unui bolt / stift din otel. Boltul traverseaza atat piesa, cat si axul schimbator. Axul are doua astfel de canale paralele pentru stifturi, care ii strapung diametrul aproape de cele doua capete ale sale. Capatul celalalt (dinspre pedala de frana) al axului strapunge motorul in partea dreapta. Ca sa accesezi acest capat al axului, dai la o parte capacul de la dinam si vei vedea ca mai gasesti o piesa pe ax (un fel de parghie / cama), prinsa si ea cu un stift. Cu dornul si ciocanul, ciocaneste boltul de jos in sus ca sa-l scoti de pe ax, apoi trage in afara cama de pe ax. Daca nu ai loc, poti slabi sau da la o parte sistemul ambreiajului semi-automat. Poti fie sa slabesti surubul central al sistemului respectiv, fie sa inlaturi intreg subansamblul din cele trei suruburi cu care este prins de carter. Dupa ce ai extras stiftul camei si ai scos cama de pe ax, axul schimbator poate fi scos prin stanga motorului. Atentie la "calaretii" de care ti-am povestit anterior, sa nu-ti zboare prin cutia de viteze cand extragi axul. Pune doua degete in dreptul lor ca sa-i prinzi la "decolare". Acum ai acces nestingherit la locasurile arcurilor buclucase. O scurta explicatie in legatura cu aceasta cama pe care o gasesti pe capatul din dreapta al axului schimbator: rolul ei este sa ridice parghia cu rola a sistemului de ambreiaj semi-automat. La randul ei, parghia cu rola impinge o tija lunga, care traverseaza motorul prin axul primar al cutiei de viteze. Aceasta tija apasa pe discurile de ambreiaj si le depreseaza de pe placile de presiune. Ideea este ca, pe masura ce ridici sau calci pedala schimbatorului de viteze, ambreiajul ti se debreiaza si el. In felul asta poti conduce motocicleta fara sa folosesti maneta de ambreiaj. Am facut intr-o zi treaba asta prin trafic aglomerat de Bucuresti: plecat de pe loc numai din pedala, schimbat viteze tot asa, opriri la fel. Zambete peste zambete de sub viziera . Reglarea acestui sistem se face atat din intinderea cablului de ambreiaj, cat si din surubul (mare) care apasa pe parghia cu rola. Editat Octombrie 15, 2012 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 da, am arcuri, acum o sa le caut-subsol....dar eu nu sunt cu seviciul in Cugir ..... dar in drumul tau , oricum - Pomponio. pana la 17.00...deci 17.40 in Cugir. Grija la reglajul surubului de care pomenea Ardian, ala de M8x1. Insurubat pana opune rezistenta, apoi 1/4 ture desurubat....e necesar un joc in acel sistem de tije, nu trebuie sa ai tensionat tot timpul ambreiajul. Dar mai comod asa : 0766.102.201 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Postez aici in legatura cu adaptarea magnetoului de scuter: Aprinderea merge adaptata fara probleme, scanteie OK, pornire la sfert ,fara alte modificari (bobinaj etc.) dar cu sistemul de iluminat (care vrea pe baterie) totul se schimba. Bobina magnetoului care debiteaza curent pentru senzor si CDI este legata la masa motocicletei si avand si bateria legata la masa se bate in cap una cu alta (curentul alternativ cu cel contiunu). Astazi cand am inceput montajul instalatiei electrice am realizat acest lucru, asa ca am refacut totul de la 0 izoland minusul fata de masa . Pentru fiecare consumator a trebuit sa trag fir separat de masa si sa izolez lampile fata de masa motocicletei.Si inca ceva : tensiunea masurata la iesirea din releul regulator (curent continu) la ralanti este 0 trebuie sa fie turat un pic motorul ca sa debiteze curent la baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 pune te rog un desen, ca mie imi da cu zecimala cum ai izolat tu curentul alternativ de cel continuu folosind fire separate. In mod normal cadrul se foloseste ca referinta de zero(masa) si apoi poti gandi cu ochiuri de curent si noduri(T1 si T2 Kirkhoff) Alternativul se redreseaza si se face din el continuu, invers nu cred ca vrei, se poate si asta dar altfel. Fa un desen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Nu, acea "tava" prinsa de carter cu suruburile marcate de tine ramane la locul ei. Nu ai de ce sa umbli la ea. Pentru a ajunge la locasurile arcurilor cu pricina, trebuie intai sa scoti axul schimbator. Pentru asta, procedeaza in felul urmator: multumesc inca o data de explicatii da, am arcuri, acum o sa le caut-subsol....dar eu nu sunt cu seviciul in Cugir ..... dar in drumul tau , oricum - Pomponio. pana la 17.00...deci 17.40 in Cugir. Grija la reglajul surubului de care pomenea Ardian, ala de M8x1. Insurubat pana opune rezistenta, apoi 1/4 ture desurubat....e necesar un joc in acel sistem de tije, nu trebuie sa ai tensionat tot timpul ambreiajul. Dar mai comod asa : 0766.102.201 multumesc de arcuri si de celelate doua piese(3 efectiv) si ora si jumatate de discutii moto am uitat sa intreb care este pozitia corecta a sigurantei pe acul de dojal din carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Postez aici in legatura cu adaptarea magnetoului de scuter: Aprinderea merge adaptata fara probleme, scanteie OK, pornire la sfert ,fara alte modificari (bobinaj etc.) dar cu sistemul de iluminat (care vrea pe baterie) totul se schimba. Bobina magnetoului care debiteaza curent pentru senzor si CDI este legata la masa motocicletei si avand si bateria legata la masa se bate in cap una cu alta (curentul alternativ cu cel contiunu). Astazi cand am inceput montajul instalatiei electrice am realizat acest lucru, asa ca am refacut totul de la 0 izoland minusul fata de masa . Pentru fiecare consumator a trebuit sa trag fir separat de masa si sa izolez lampile fata de masa motocicletei.Si inca ceva : tensiunea masurata la iesirea din releul regulator (curent continu) la ralanti este 0 trebuie sa fie turat un pic motorul ca sa debiteze curent la baterie. si eu am modificat magnetou ptr cz si stiu cam cu ce se manaca astea..dar sincer nu inteleg la ce te referi u....detaliaza, ce fel de magnetou ai folosit,ce aprindere,din cate stiu eu, la magnetourile de scutere partea de scanteie e separat fata de partea de incarcare (decat la kimco,honda care au cdi e pe 12v si nu au acea bobina cu sarma subtire pe care o au unele) -magnetou de scuter pleca ,din cate am intalnit eu un fir rosu cu negru (care pleaca in aprindere, rol de scanteie) si 2 fire de alternativ care vin in releu (deobicei unu alb , si unul galben) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 @alexandru68.......... din ce am povestit ai magnetou de Piaggio. -scuterele se opresc in scurt....firul verde ( in cazul tau) de la cdi-se pune la masa. -contactul de scuter e cam asa ; 2 intrerupatoare, unul normal inchis si unul deschis. "punand " ON , se dezleaga de la masa ,verdele -de la cdi , si se leaga bateria de instalatie. Pt oprit se pune la masa cdi- verde, si se dezleaga bateria de la instalatie...... sper sa mai tin minte : Verde-cdi; Negru-masa; Rosu-baterie; Alb- instalatie. ....greu cu limba romana...scrisa...si sa mai fie si inteleasa ! Nu o sa poti folosi contactul original al CZ-ului pt. toate functiile - de fapt asa si spuneai. Parerea mea....... cel mai comod e sa folosesti instalatia completa de la scuter. O usurezi de firele in plus...in cazul tau socul, sonda de ulei si benzina, releu pornire , fire electromotor..........scutere donator cred ca sunt destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sven Hinka Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Salutare colegi forumisti Am achizitionat de curand un CZ 175 Sport de prin 1960, dar care, din cauza inconstientei copiilor din ziua de azi, e cam chel(nu are furca sa originala, partile laterale cu usitele acelea etc etc.(original mai e doar cadrul, roata spate, aripa spate si saua). Ce vreau sa va intreb e urmatorul aspect: mai pot face rost de undeva de reperele lipsa? Mai exista 175-uri de prin '60 care se dezmembreaza? Multumesc anticipat, Sven Hinka Editat Noiembrie 3, 2012 de Sven Hinka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sven Hinka Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Nime'n drum, orientativ(ca sa stiu cum ma intind cu banii), zi-mi un scor la: - furca fata(cu ce o mai fi pe ea, gen comenzi etc etc) - tablele acelea laterale de au usite in ele - cric(daca ai) - capac motor dreapta(daca ai) Intreb informativ ca sa stiu la ce sa ma astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sven Hinka Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) E ok. Daca poti, pune o poza in special cu partile acelea laterale de au usite(cutii vad ca le-ai zis). Contracost eventual, imi poti da la capacul lateral suruburile? Chiar nu le am. Vorbim pe PM Editat Noiembrie 6, 2012 de Sven Hinka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altho Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 (editat) Ce echivalent de bujie folosesc la CZ-ul meu de 175 ? In carte scrie PAL 14/ 240; 14-7RZ ; 14-7Z Ulei cutie viteze = SAE50. Mege de Dacie, de cutie? Multumesc Editat Noiembrie 29, 2012 de altho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Sinterom 240...vara, 225 (sau 175) iarna... Uleiul T90, daca esti sarac, este o solutie si orice alt tip de ulei de transmisie daca iti permiti luxul si tii la motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altho Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Sinterom 240...vara, 225 (sau 175) iarna... Uleiul T90, daca esti sarac, este o solutie si orice alt tip de ulei de transmisie daca iti permiti luxul si tii la motor! Multumesc de raspuns. Sinterom astea sunt de Dacie?Cu aceleasi caracteristici?Sa stiu ce sa intreb... In loc de Sinterom, ceva Bosh, Champion ? N-am gasit decat SAE 75= Mobil, sau alte marci, dar nu stiam daca e OK, negasind SAE 50 - cum cere cartea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Nu fii lenes, cauta si tu un tabel de echivalente al bujiilor (de aia ai internet, nu?!)...si cumperi ce iti permite bugetul sau ce vrei! Sinterom sint bujiile fabricate in Romania, folosite si la Dacia (cele mai ieftine si usor de gasit in comert). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altho Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 (editat) Caut un logo cu emblema C.Z. Adica un actibild la marimea stemei originale, sa se poata lipi pe negativul de pe rezervor. Liniile albe sau negre. Editat Decembrie 6, 2012 de altho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Nu se lipeste abzibild pe rezervor la acest model, doar se contureaza cu vopsea acel negativ, folosind o pensula fina si o mina de meserias! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robyn Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 salut.Am si eu niste intrebari,pt cei care au motociclete CZ: Sunt fiabile motoarele, cutia de viteze la aceste motociclete? Se mai gasesc piese,in principal ambreiaj,piston,segmenti? Motorul functioneaza tot cu amestec de combustibil, ca la mobra? Au baterie sau sunt fara? Intreb pt ca vreau sa cumpar un Cz 175 Sport si nu prea am avut de a face cu motociletele 'comuniste'(am avut doar o mobra hoinar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Motoarele de CZ 175 Sport sint foarte fiabile, cutiile de viteze la fel (asta daca nu porti nr. 47 la picior si dai in schimbator ca in sarpele din drum)...iar piese, slava Domnului, inca se gasesc! Motorul fiind un "doi timpi" functioneaza cu amestec (unele modele au pompa de ulei separata, nefiind necesar sa pui ulei in benzina la alimentare). Din fabricatie motocicletele CZ 175 Sport au baterie de 6Volti si dinam. In concluzie, te asteptam in grup! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robyn Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 De piese nu stiu ce sa zic,eu am cautat si pe net si prin putinele magazine moto din Pitesti si nu am gasit.Stiu ca au motor in 2 timpi,dar citisem undeva de pompa de ulei separata si de aceea am intrebat de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.