Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

carburatorul e Jikov 2924 SBD 12.e bun pentru 175.platina vine legata la terminalul 1B,la 51 vine legat firul ce merge la borna 30 de pe contactul cu cheie[incarcarea],iar la 61 vine legat firul ce merge la bec control incarcare.tot de aici ,daca ai avea contact cu o asemenea pozitie,ai putea lega un fir de pornire direct de pe dinam.tobele sunt:cea de sus cea originala si aia de jos e toba de CZ Sport.in carburator ai pistonasul de acceleratie si acul de dozaj[ala din alama]?acul se pune la al 2lea santulet de sus[al 3lea la temperaturi sub 5 grade]si surubul de amestec[cel orizontal de sub jiclorul de ralanti]se insurubeaza complet[nu strans!]si apoi se desface 0,75 ture.jiclorul principal ar trebui sa fie de 88,iar cel de ralanti [ala din dreapta,din alama]de 45.verificarile dinamului sunt simple:la stator infasurarea de excitatie nu trebuie sa fie intrerupta sau in scurt-circuit la masa[se verifica cu un Ohmmetru sau un aparat digital,sau in lipsa cu o lampa de control],iar la rotor bobinajul nu trebuie sa dea la masa[o sonda a apratului se pune pe colector si cealalta pe miezul metalic al rotorului,daca nu exista continuitate rotorul este bun].de asemenea la remontare trebuie sa verifici ca rotorul sa nu aiba bataie la rotatie pentru ca daca freaca in polii statorului se distruge rapid.periile[carbunii]trebuie sa aiba o lungime de min. 8mm si sa alunece usor in suportii lor.de asemenea arcurile sa apese destul de tare pentru a face un contact ferm cu colectorul[altfel apar scantei puternice].colectorul nu trebuie sa fie ovalizat.max. 0,15mm abatere de la diametru.

vad ca ai si un rezervor mai vechi care are decupare pentru contact[aceea in spatele busonului in forma de picatura].initial Jawele Kyvacka aveau contactul pe rezervor intr-o cutie de PVC cu capac decorativ de aluminiu.tot in ceea cutie era si un ampermetru cu dubla scala cu 0 la mijloc[asta indica daca si cat incarca dinamul]si un bec de control liber cutie.daca vrei pot sa iti trimit eu un astfel de contact[complet].are si pozitie de pornire direct pe dinam.spune-mi daca iti trebuie.MOCA!!!

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

carburatorul e Jikov 2924 SBD 12.e bun pentru 175.platina vine legata la terminalul 1B,la 51 vine legat firul ce merge la borna 30 de pe contactul cu cheie[incarcarea],iar la 61 vine legat firul ce merge la bec control incarcare.tot de aici ,daca ai avea contact cu o asemenea pozitie,ai putea lega un fir de pornire direct de pe dinam.tobele sunt:cea de sus cea originala si aia de jos e toba de CZ Sport.in carburator ai pistonasul de acceleratie si acul de dozaj[ala din alama]?acul se pune la al 2lea santulet de sus[al 3lea la temperaturi sub 5 grade]si surubul de amestec[cel orizontal de sub jiclorul de ralanti]se insurubeaza complet[nu strans!]si apoi se desface 0,75 ture.jiclorul principal ar trebui sa fie de 88,iar cel de ralanti [ala din dreapta,din alama]de 45.verificarile dinamului sunt simple:la stator infasurarea de excitatie nu trebuie sa fie intrerupta sau in scurt-circuit la masa[se verifica cu un Ohmmetru sau un aparat digital,sau in lipsa cu o lampa de control],iar la rotor bobinajul nu trebuie sa dea la masa[o sonda a apratului se pune pe colector si cealalta pe miezul metalic al rotorului,daca nu exista continuitate rotorul este bun].de asemenea la remontare trebuie sa verifici ca rotorul sa nu aiba bataie la rotatie pentru ca daca freaca in polii statorului se distruge rapid.periile[carbunii]trebuie sa aiba o lungime de min. 8mm si sa alunece usor in suportii lor.de asemenea arcurile sa apese destul de tare pentru a face un contact ferm cu colectorul[altfel apar scantei puternice].colectorul nu trebuie sa fie ovalizat.max. 0,15mm abatere de la diametru.

vad ca ai si un rezervor mai vechi care are decupare pentru contact[aceea in spatele busonului in forma de picatura].initial Jawele Kyvacka aveau contactul pe rezervor intr-o cutie de PVC cu capac decorativ de aluminiu.tot in ceea cutie era si un ampermetru cu dubla scala cu 0 la mijloc[asta indica daca si cat incarca dinamul]si un bec de control liber cutie.daca vrei pot sa iti trimit eu un astfel de contact[complet].are si pozitie de pornire direct pe dinam.spune-mi daca iti trebuie.MOCA!!!

 

da am pistonasul de acceleratie la care nitul din capatul cablului de acceleratie se fixeaza perfect am si acul de dozaj dar nu m-am uitat pe ce pozitie este pus. are un jiclor in partea cea mai de jos a carburatorului unde ajunge acul de dozaj, are surubul de amestec, un surub cu arc inclinat aproape la 45 de grade in jos si jiclorul de ralanti eu zic ca este complet carburatorul (plutitorul si cuiul pontou sun la locul lor)

vad ca id tau provine de la un nume de jawa, ..... nu ii de mirare ca sti totul despre jawe. ma bucur ca discut cu un tip care stie.. fara sfaturile tale motorul pornea mult mai tarziu, asa presimt ca o sa porneasca curand....acum depinde cum o sa fructific putinul meu timp liber in care sa ma ocup de motocicleta

intradevar imi lipseste contactul si chiar ma gandeam de unde pot face rost , m-as bucura daca as putea intra in posesia lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand URGENT CZ 450 din 1961 175cc. Motor reconditionat, schimbati toti rulmenti si simeringuri, rulmenti roti, cauciucuri si camere noi, vopsea noua, baterie noua,

ferodo-uri noi la frane.. ce mai reconditionare capitala si cat mai originala. merge si claxonu, kilometraju.

are numere vechi, am talonul si proprietarul sta pe langa mine. nu e problema

 

Pret: 13milioane FOARTE NEGOCIABIL!!!!

 

Nr Telefon: 0755012789 ; 0741048937(nr. lui tata)

 

Motivul vanzari: am gasit un simson cu numere noi si inca unul pentru piese la un pret foarte bun si in stare superba, si pe de alta parte cz asta e a 3-a motocicleta pe care o detin.

post-15737-1227208574_thumb.jpg

poza e cand avea cauciucul vechi pe spate. pe messenger va pot da detalii si alte poze: iulica_leordeni

 

Vand URGENT CZ 450 din 1961 175cc. Motor reconditionat, schimbati toti rulmenti si simeringuri, rulmenti roti, cauciucuri si camere noi, vopsea noua, baterie noua,

ferodo-uri noi la frane.. ce mai reconditionare capitala si cat mai originala. merge si claxonu, kilometraju.

are numere vechi, am talonul si proprietarul sta pe langa mine. nu e problema

 

Pret: 13milioane FOARTE NEGOCIABIL!!!!

 

Nr Telefon: 0755012789 ; 0741048937(nr. lui tata)

 

Motivul vanzari: am gasit un simson cu numere noi si inca unul pentru piese la un pret foarte bun si in stare superba, si pe de alta parte cz asta e a 3-a motocicleta pe care o detin.

post-15737-1227208574_thumb.jpg

poza e cand avea cauciucul vechi pe spate. pe messenger va pot da detalii si alte poze: iulica_leordeni

10 milioane!! pret de iarna~!!

 

post-15737-1227454663_thumb.jpginca unul!!!!

 

6milioane!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
vezi ca e Jawa-CZ 356 si nu CZ 356.modelul 453[CZ]este de 125 cm3 si are cilindru cu o singura toba.in cutie de moto nu ai sincroane.cel mai probabil craboti uzati la pinioane a 3a si joc axial mare la arbori cutie.

 

stiu ca e jawa-cz 356 da nu am mai scris pentru ca cel care o stie ii zici doar 356 si stie despre ce e vorba!! stiu ca 453 e de 125cm3 pentru ca are cilindru de 52mm fata de 58mm la 175cm3 :P :friends: :drink: deci ma poate ajuta cineva cu ce am cerut? ca raman dator sau vedem noi cum facem poate schimb cu ce mai am eu!!

 

nu vreau sa renunt la ea ca are valoare sentimentala!! e prima mea dragoste!!

Editat de moshnegutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci ma poate ajuta cineva cu ce am cerut? ca raman dator sau vedem noi cum facem poate schimb cu ce mai am eu!!

Du-te la un remat si cauta un buson de Trabant (care se potriveste) si ai rezolvat jumatate din probleme;iar daca tot e pentru facut praf pune-i un robinet de Mobra(din acelasi loc) care,daca nu potriveste,il adaptezi cu o reductie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca e jawa-cz 356 da nu am mai scris pentru ca cel care o stie ii zici doar 356 si stie despre ce e vorba!! stiu ca 453 e de 125cm3 pentru ca are cilindru de 52mm fata de 58mm la 175cm3 :P :friends: :drink: deci ma poate ajuta cineva cu ce am cerut? ca raman dator sau vedem noi cum facem poate schimb cu ce mai am eu!!

 

nu vreau sa renunt la ea ca are valoare sentimentala!! e prima mea dragoste!!

Salut vere, daca te intereseaza ceva din piesele astea spune si o rezolvam:aparatoare metalica lant +pinioane de angrenare,platouri de frana,amortizoare spate,nu stiu dimensiunile robinetului dar cred ca am si de ala,un motor si paramise rama cu oglinda si sticla de far jugul ,aripa spate si fata. Ma bucur ca ai ramas indragostit,numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
Salut vere, daca te intereseaza ceva din piesele astea spune si o rezolvam:aparatoare metalica lant +pinioane de angrenare,platouri de frana,amortizoare spate,nu stiu dimensiunile robinetului dar cred ca am si de ala,un motor si paramise rama cu oglinda si sticla de far jugul ,aripa spate si fata. Ma bucur ca ai ramas indragostit,numa bine.

 

mar interesa pinioane robinet sticla la far si aripa fata!! un biker cu adevarat de motoare; e acela care o ia de jos si incepe pe nimic::: http::/moshneguzu.hi5.com deci cum facem?

 

nu va speriati k nus asa de frumos uitativa la motor nu la mine

 

apropo sti cineva cum si din ce sa fac 2tobe la ea ca se aude de zici ca vin morti, parca e kalasnikov(am avut plangeri la politie si au stat la panda pt ca stiau k ies cu ea fiind neinmatriculata si fara permis/acuma il am)la mine aici e naspa ca nu mai am nici un pasionat de motoare, cu care sa ne prindem urechile in ele, sau sa hoinares c pe camp :P :drink: :friends: doar in oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
mar interesa pinioane robinet sticla la far si aripa fata!! un biker cu adevarat de motoare; e acela care o ia de jos si incepe pe nimic::: http::/moshneguzu.hi5.com deci cum facem?

 

nu va speriati k nus asa de frumos uitativa la motor nu la mine

 

apropo sti cineva cum si din ce sa fac 2tobe la ea ca se aude de zici ca vin morti, parca e kalasnikov(am avut plangeri la politie si au stat la panda pt ca stiau k ies cu ea fiind neinmatriculata si fara permis/acuma il am)la mine aici e naspa ca nu mai am nici un pasionat de motoare, cu care sa ne prindem urechile in ele, sau sa hoinares c pe camp :wave: ;) ;) doar in oras

 

 

 

356-le a fost prima mea dragoste! mergea 80 pe sosea iar offroad te scotea din orice c**at cu aia 10 caluti cati ii avea si cu cati murisera din ei! sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
nu am mai muncit nimeni la jawa sau cz de 175

AL MEU STA CUMINTE, e frumusel, merge bine...........doar ca batranetile ii trebuie ingrijite si linistite.

Ce as face la el ? ar fi sa-l aduc spre original cat mai mult ......mici chesti care s-au facut in vremuri de demult.....

post-15613-1231672118_thumb.jpg.........merge pe 39 ( ani )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AL MEU STA CUMINTE, e frumusel, merge bine...........doar ca batranetile ii trebuie ingrijite si linistite.

Ce as face la el ? ar fi sa-l aduc spre original cat mai mult ......mici chesti care s-au facut in vremuri de demult.....

post-15613-1231672118_thumb.jpg.........merge pe 39 ( ani )

Neaparat sa-i cauti un far adevarat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AL MEU STA CUMINTE, e frumusel, merge bine...........doar ca batranetile ii trebuie ingrijite si linistite.

Ce as face la el ? ar fi sa-l aduc spre original cat mai mult ......mici chesti care s-au facut in vremuri de demult.....

post-15613-1231672118_thumb.jpg.........merge pe 39 ( ani )

mi se pare mie sau se pune de un mic muzeu al comunistelor.detaliaza un pic subiectul Caline.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o iau pe rand.............

1. nu doar de far am nevoie .........ala e de hoinar........dar a fost singurul la indemana , si care seamana cu originalul ( de la modelul ceva mai nou.....in '70 avea far cu ceas, contact si 2 martori.....intr-o oala- sa-i zicem asa )

2. da e un fel de....adunare ( fara sa jignesc pe nimeni, cineva zicea ca motociclisti sunt ca pocaitii- cand se vad.... fac adunare ) Adica in fiecare an, in Cugir, au loc zilele orasului, ocazie cu care s-au adunat toti ( si toate motoarele ), iar primaria ne-a dat voie sa le expunem ( cele old- trezesc interesul )......pe fundal se vede si un alt motor care este si pe forum .....un ijh, e a unui prieten..............mai multe :

http://cugirbikers.webs.com/apps/photos/al...albumID=1573174

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intai am facut-o bucati,am dat jos toata vopseaua,am curatat si pasivizat rugina existenta.

post-14453-1231783638_thumb.jpg

Apoi am aplicat putin chit pe unde era nevoie.

post-14453-1231783686_thumb.jpg

In zonele mai expuse la coroziune am aplicat un strat de vopsea pe baza de zinc.

post-14453-1231783756_thumb.jpg

Am curatat cat am putut de bine interiorul rezervorului si am aplicat un strat de poliester.

post-14453-1231783820_thumb.jpg

Am demontat rotile,care aveau jantele ruginite.Acestea vor fi inlocuite cu doua jante din aluminiu donate de catre Cicloburu si Catalin Ruse.

post-14453-1231784036_thumb.jpgpost-14453-1231784050_thumb.jpg

Am inceput sa slefuiesc motorul.

post-14453-1231784091_thumb.jpg

Acum am doua intrebari:

-Unde pot gasi spite?

-Cu ce as putea acoperi suprafetele din aluminiu lustruite,pentru a nu pierde luciul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spite poti sa iti faci singur, din bara de inox(de 4 mm am luat eu), am facut la simson, la care e mai greu pentru ca trebuie si indoite.

la a ta e simplu incalzesti capatul si o bati cu ciocanul, spita prinsa undeva in menghina.

Ies niste spite super: lucioase, rezistente, nu ruginesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as fi si eu interesat de cateva detalii din acest proces:

 

1) curatare am inteles ca exista o substanta speciala care decojeste vopseaua, ceva gen cromofag??

2) pasivizare, ce solutie este recomandata?

3) zincare

 

la toate acestea se adauga intrebarea unde le gasesc in bucuresti, la pret bun(cat?)? eventual si niste nume de marci de astfel de substante magice, care dau un randament mai bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man...cum ai reusit sa ii dai stralucirea aia?adica cu ce anume?

Smirghel 150-smirghel 600-pasla si freci pana iti ies ochii :) .Acum arata mai bine,se poate sa il faci oglinda dar m-am saturat.

 

as fi si eu interesat de cateva detalii din acest proces:

 

1) curatare am inteles ca exista o substanta speciala care decojeste vopseaua, ceva gen cromofag??

2) pasivizare, ce solutie este recomandata?

3) zincare

 

la toate acestea se adauga intrebarea unde le gasesc in bucuresti, la pret bun(cat?)? eventual si niste nume de marci de astfel de substante magice, care dau un randament mai bun!

Eu am folosit pentru curatare SUPERCROMOFAG-o solutie ungureasca foarte buna,la 15-20 lei litrul(in functie de magazin).

Pentru pasivizare am folosit EVIPASS,tot ungureasca la 8 lei litrul.Asta nu m-a impresionat dar am inteles ca lucreaza bine la peste 20 de grade(cand am lucrat eu era cam rece).Aceste doua solutii le gasesti in magazinele de metalo-chimice.

Vopsea pe baza de zinc din Selgros,in jur de 15 lei tubul spray.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smirghel 150-smirghel 600-pasla si freci pana iti ies ochii :lol: .Acum arata mai bine,se poate sa il faci oglinda dar m-am saturat.

 

 

Eu am folosit pentru curatare SUPERCROMOFAG-o solutie ungureasca foarte buna,la 15-20 lei litrul(in functie de magazin).

Pentru pasivizare am folosit EVIPASS,tot ungureasca la 8 lei litrul.Asta nu m-a impresionat dar am inteles ca lucreaza bine la peste 20 de grade(cand am lucrat eu era cam rece).Aceste doua solutii le gasesti in magazinele de metalo-chimice.

Vopsea pe baza de zinc din Selgros,in jur de 15 lei tubul spray.

 

 

multumesc mult!

 

dar mai stiu ceva......

am auzit ca exista perie de pasla ptr. bormasina,si o pasta ptr aluminiu?gresesc cumva?

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult!

 

dar mai stiu ceva......

am auzit ca exista perie de pasla ptr. bormasina,si o pasta ptr aluminiu?gresesc cumva?

numai bine!

Da,sunt.Eu mi-am luat pasla pentru flex dar este prea dura,asa ca nu am folosit-o.Exista ceva pasta si ceva batoane pentru slefuit insa nu am gasit in comert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,sunt.Eu mi-am luat pasla pentru flex dar este prea dura,asa ca nu am folosit-o.Exista ceva pasta si ceva batoane pentru slefuit insa nu am gasit in comert.

 

 

cam ce pret are una?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...