reverend Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Cu exceptia cazului in care ai 2 maini stangi,. .... din pacate cam am 2 maini stingi, dar din ferice ma mai duce si pe mine un pic capul. sper sa o scot la capat pina la urma. Daca nu... o duc la un vopsitor si ata este. cred ca vrea finalul mat , deaia zice de smirghelul fin de la sfarsit. corect, finanul v-a fi mat. Am inteles asta, dar cu smirghel nu faci decat sa iei din lac... si nici nu iese uniform. Pt asta exista lac mat Vopsea mata + lac mat = rezultat mat. Fara complicatii. oricum ii dadeam cu lac mat peste vopsea mata. Smirghelul fin e doar daca imi iesa cu scrugeri sau alte treburi de genul. Duminica ma apuc de treaba si o iau catinel. Vopsitoria motorului ( pt toata motocicleta oricum am dat-o la un vopsitor profi) oricum mai dureaza o sapt asa canu ma de ce sa ma grabesc cu rezervorul Cred ca am uitat sa pun cea mai importanta intrebare. Cit de mult trebuie data vopseaua originala jos? Trebuie sa ajung la metal? Sau doar deschis porii la vopseaua veche cit sa prinda cea noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 Ideal... pana la metal. Mai ales ca e piesa mica, nu cred ca e foarte mult de munca. Daca nu ai rabdare sa dai toata vopseaua jos, doar matuiesti vopseaua veche, dar insisti mai mult in zonele cu defecte, care vor fi chituite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 cumperi o sticla de decanol si dai toata vopseaua jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Hai salut la toata lumea. In primul rind va multumesc la toti de sfaturi si sustineri, dar din pacate azi am reusit sa stric complet o saptamina de munca. Am facut-o de oaie. Sau mai bine zis, m-am innecat ca tiganul la mal. Am sa scriu aici in ordine cronologica ce si cum, si sper ca altii sa invete din greselile mele. In primul rind m-am apucat sa dau vopseaua veche jos cu totul. Pt acesta operatiune am pus smirghel de 40 pe foaie de bormasina si dupa vreo 3 ore de asudat la greu ( 35 de grade afara), am reusit sa o dau jos. mitza aia moarta de pe rezervor e o cirpa uda ca se incingea al naibii rezervorul . Cam asa arata dupa bormasina. Dupa care am inceput sa-l iau la mina. Cu hirtie de 80, si 100, si am urcat pina la 600. Am dat usor cu mina sa simt ca e fin. Si pina la urma a iesit acceptabil: . Nu am mai chituit nimic ca nu prea aveam gauri sau lovituri. Singura treaba e ca ramasesera santuri f fine ( doar usor vizibile la baiata soarelui), dar mi-am zis ca mai acopera si vopseaua si oricum motorul o sa bata spre un semi ratbike. Asa ca dupa ce am sters totul bine cu o cirpa cu spirt, i-am dat un strat de primer. A acoperit destul de bine. Am lasat sa se usuce o zi intreaga adica exact 24h, dupa care i-ar am luat la smirgheluit cu 1200. Iar am sters cu spirt si a venit primul strat de alb.: Am lasat si asta la uscat vreo 5h, luat la smirghel tot de 1200 si al 2lea strat De acum eram destul in verva. Nu mi se parea mare scofala. Smirghel, spirt, spray. Ma repet, nu iesea ca la OCC dar pt mine era super ok, Chiar si dupa 3 straturi de vopsea ( primer si 2 de alb) inca se mai vedeau santurile respective. Dar na. Pentru prima data.... Dupa cele 2 straturi de alb, am aplicat stickerurile ( mutumesc inca odata celui care m-a sfatuit sa iau stickere de sablon caci pe cele care le aveam eu initial nu le mai scoteam nici cu buldozerul), si dai cu negru. Ei, cam de pe aici au inceput problemele. Am dat primul strat, am asteptat vreo 30 min si imediat al 2lea strat. ( cind zic de strat, ma refer la cite un tub de spray intreg de 300ml). Intre cele 2 straturi nu am mai smirgheluit/ sters cu spirt. Cum am terminat cu al 2lea strat am scos immediat stickerurile de frica sa nu se prinda prea bine din cauza negrului dat pe deasupra si imi era frica ca daca s-ar fi prins prea bine, atunci le-asi fi scos cu tot cu albul de dedesupt.. Asta a fost prostia nr1 dar nu cea mai mare. Am sa explic dupa poze.: In momentul in care am dat stickerurile jos, eram in extaz. Imi placea ENORM cum a iesit, tot nu super mega profi, dar pt mine era bestial. Mi-am zis ca trebuie doar sa reiau procesul de smirghel/ spirt/ si de amu lac. ma gindeam la vreo 3 straturi de lac mat si treaba e gata. Problema. Dupa ce am astepat iar 24h sa se usuce ( cind zic 24h , chiar sint 24h in condiitle in care afara sint constant 30-35 grade), am luat hirtia de 1200 si am inceput finut sa-i dau batai. Tot a mers ok pina ce am ajuns aproape de zona unde fusesera stickerurile. Cum dadeam cu smirghel cum se ducea toata negreata pe alb. Mici particule doar, punctulete, dar destul de enervant de vizibile. Cit de finut lucram si cit de mult suflam contra tot deageaba. Daca as fi lasat stickerurile in timp ce as fi facut operatiunea asta, as fi putut da ca taranul. Cu mut chin si extrem de multa rabdare, am reusit intr-un final sa scot albul apropae alb. Ei pina aici a mai fost cum a mai fost. Dar azi...... Mi-am f.u.t.u.t toata munca si toti banii. In primul rind, ca mi-am pus rezervorul pe aceeasi caldare pusa cu fundul in sus pe care mai lucrasem si tocmai ce imi agitam lacul cind deodata se aude un BUF mare si vad rezervorul pe jos. Nu cazuse de la o mare intaltime ( 75cm) dar destul cit sa-mi ciupeasca un pic de vopsea neagra si sa se vada cea alba. vreo 5 punctulete dar al nabii de iritante, mai ales asa de aproape de final. Am injurat de tot ce mi-a trecut prin minte, ar mi-am zis ca na totusi e 21-12-2012 ceva ceva tot ar trebui sa se intimple. Am dat o fuga innapoi la magazin, am mai luat un spray de negru , am acoperit cit am putut mai bine zona alba cu clingwrap si am retusat negru.. Tot ce ma mai despartea de un final bun si o zi minunata, ar fi fost un pic de smirghel peste retus si lacul. Pe naiba. Am dat iar cu 1200 peste retus si hai la lac. Buuuun. Pina acum dadusem 5 sprayuri de vopsea, nu putea fi asa de mare diferenta la lac. Ma apuc eu sa dau cind deodata imi apar pe rezervor niste chestii ca niste scame. Era defapt lac care nu iesea f uniform din spray. Mi-am zis ca le scot eu la smirghel. Asa ca i-am dat mai departe pina ce am terminat sprayul. Ce am zis acum 3 sec? scot scamele la smirghel?????????? De aici s-a dus totul de ripa vertiginos. Dupa ce s-a uscat vreo 4h lacul, am zis sa-i dau un smirghel de 1500 sa scot acele scame si sa fac totul un pic mai fin. pe naiba. Tot rezervorul a iesit un fel de alb/mat /patat. Efectiv oribil. M-am enervat la culme si am zis sa-i dau cu un 600 sa scot lacul de tot. lacul s-a dus el dar cu asta s-a dus pe alocuri si vopseaua neagra de se vedea un pic albul de dedesupt. Plus sa nu mai zic ca pe locul unde fusesera stickerurile deja incepuse sa se amestece negrul cu albul ca dracu.. Mi-am sunat un amic sa intreb de o solutie sa scap de matuiala aia de la lac care efectiv ma scotea din minti si mi-a zis sa incerc cu terpentina ( incercasem eu cu spirt dar nu iesise). Terpentina intradevar a scos albeata respectiva dar a mincat si negrul si a amestecat albul cu negrul si mai tare. Nu mai am poze cu "rezultatul" final ca de acum fierbeam de draci. De la extaz la nervi in mai putin de 24 de h.. Miine ma duc la un vopsitor sa vad daca o poate rezolva= dat tot jos si luat de la cap. Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea dar sper ca cineva in viitor sa invete ceva. Multumesc incaodata tuturor celor care m-au sfatuit de bine si mult respect celor carora le-a iesit operatiunea la spray. Bafta mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) Naspa ... imi pare rau pt tine, va trebui s-o cam iei de la zero, dar nu inteleg de ce ai dat atata vopsea ??? (Cu 5 can-uri de vopsea buna... faci aproape o masina intreaga) Banuiesc ca vopselurile sunt cat-de-cat de calitate... nu ? Un tub de spray per mana e foarte mult ... Un strat de vopsea nu inseamna ca trebuie sa dai sa-ti acopere absolut uniform totul ... straturile trebuie sa fie cat mai subtiri si trebuie sa acoperi uniform din numarul straturilor, nu din cantitatea unui strat ... Deasemenea depinde de fabricantul vopselei cat timp trebuie sa lasi intre straturi. Eu am lasat 10 minute intre straturi la o temperatura de 25 gr. Ce ai patit cu smilgheruirea lacului a fost din cauza ca nu s-a uscat nici el si nici straturile de vopsea (care banuiesc dupa reteta ta ca au fost groase - si atunci cand dizolvantul din lac a patruns in straturile de vopsea deja le-a inmuiat). De aici ... smilgerul nu a facut decat sa le miste si sa le amestece. Editat Decembrie 21, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Mai bine e cu un decapant sa il cureti. Am facut altadata si eu ca tine, cu smirghel pe bormasina, insa cu decapant din asta, treaba merge mult mai usor. Acum daca tot ai gresit, mergea decapantul, ca straturile nu cred ca sunt asa groase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Naspa ... imi pare rau pt tine, va trebui s-o cam iei de la zero, dar nu inteleg de ce ai dat atata vopsea ??? (Cu 5 can-uri de vopsea buna... faci aproape o masina intreaga) Banuiesc ca vopselurile sunt cat-de-cat de calitate... nu ? Un tub de spray per mana e foarte mult ... Un strat de vopsea nu inseamna ca trebuie sa dai sa-ti acopere absolut uniform totul ... straturile trebuie sa fie cat mai subtiri si trebuie sa acoperi uniform din numarul straturilor, nu din cantitatea unui strat ... Deasemenea depinde de fabricantul vopselei cat timp trebuie sa lasi intre straturi. Eu am lasat 10 minute intre straturi la o temperatura de 25 gr. Ce ai patit cu smilgheruirea lacului a fost din cauza ca nu s-a uscat nici el si nici straturile de vopsea (care banuiesc dupa reteta ta ca au fost groase - si atunci cand dizolvantul din lac a patruns in straturile de vopsea deja le-a inmuiat). De aici ... smilgerul nu a facut decat sa le miste si sa le amestece. Cam pe acolo cred si eu. Ceea ce s-a intimplat la sfirsit. Vopselele... ce sa zic, am laut ce am gasit mai bun pe aici. Firma e Krylyon. Nu ma pling. Am facut o prostie, am gresit. Am invatat. Sper doar sa nu se repete si altora. De asta am si postat aici. A 2a oara nu ma mai apuc. Nu pt ca am esuat si imi e frica, ci pt simplu fapt ca stau fara motor cam de mult si oricum motorul e la vopsitor. Asa ca miine ii duc si rezervorul si ii mai dau un 50-100 pe deasupra si sa-mi faca si rezervorul la pistol si la cuptor. Am sa postez poze cind e complet gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Naspa man, mai bine ziceam ca bubuie de sus si te trimiteam la baut aseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Naspa man, mai bine ziceam ca bubuie de sus si te trimiteam la baut aseara. Next time brother. Mi-am dus azi si rezervorul la vopsit si asa ca pina miercuri cind e gata tot pot sa beau linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Nu stiu daca topicul asta mai e activ, dar pt ca nu vreau sa aglomerez forumul inutil , cer un sfat aici. Concret problema mea sta in felul urmator : am vopsit o toba de esapament folosind vopsea termorezistenta (spray, pe eticheta scrie ca duce pana la 800 grade), insa dupa ce am parcurs cateva zeci de km iar toba s-a incalzit, observ ca incepe sa se cojeasca. Consider ca am pregatit corect piesa inainte de vopsire, in sensul ca am indepartat rugina folosind o perie rotativa montata la flex, smirgheluire, spalare cu decapant si vopsirea tobei in 3 straturi la un interval de aprx 20-25 min . Am uscat-o la soare. Intrebare : vopseaua termorezistenta trebuie coapta in cuptor pt a-i spori rezistenta ? Am gresit undeva pe parcurs? Multumesc anticipat celor care ma vor ajuta cu un sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Sigur ca ai spalat cu decapant? Daca da, atunci aici ai gresit. Decapantul este folosit tocmai pt a inmuia vopseaua, a o face sa se umfle, ca sa o poti curata usor. Curatarea inainte de vopsire se face cu un degresant, cel mai la indemana diluant, lasat sa se usuce, sau cu alcool izopropilic (alcool tehnic). Cel din urma e mai bun, zic eu, si il gasesti la 5-6-7 lei sticla. Nu e nevoie sa bagi la cuptor, vopsea la spray se usuca destul de bine "natural", nu am avut pana acum probleme cu chestiile la spray, am folosit majoritar Duplicolor. E totusi posibil ca nici vopseaua sa nu fie prea buna, nu stiu ce sa spun. Teoretic, daca scrie pe ea 800 grade, ar trebui sa reziste macar la 500-600 grade, si nu cred (subliniez nu cred, nu am masurat temperatura pe toba unei motociclete). Totusi am prieteni care si-au vopsit chiulasa si galeriile de evacuare si rezista foarte bine de cativa ani. Incearca sa repeti operatiunile, dar sa nu mai dai cu decapant in loc de degresant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Geo_ZGA : decapant am folosit in mod cert, luat de la Bricostore. Vopseaua, luata tot de acolo, era produsa de Nigrin (Germania). Adevarul e ca imediat dupa ce am spalat cu decapant, am vopsit toba fara sa sterg decapantul, sau macar sa astept sa se usuce. Carpele pe care le aveam in jur erau deja murdare si nu mai aveam rabdare sa las toba cateva minute la uscat. O sa curat iarasi toba, ca n-am incotro, dar inainte de vopsire o spal cu diluant de vopsele si o voi lasa sa se usuce. Multumesc pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Acum foloseste decapantul ala cu incredere, ca sa dai jos vopseaua Dupa aceea spala bine decapantul cu apa si diluant. Dupa ce ai spalat bine decapantul, mai sterge o data cu o carpa curata si diluant. Lasa cateva minute sa se usuce bine si dupa da-i cu vopsea, in cate straturi crezi tu de cuviinta (2-3). p.s: vezi ca Bricostore are preturi nesimtite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Nigrin am folosit la 3 tobe pana acum, fara probleme. 1 uscata la cuptor, 2 - pornit motorul si lasat sa se incalzeasca. Problema cred si eu ca a fost decapantul, daca nu ai sters bine dupa ce l-ai folosit, cam asta e efectul. PS: eu cand am folosit decapant, l-am sters cu nitrodiluant si nu am avut probleme. Editat Aprilie 7, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Sunt la stadiul de hobby si as vrea sa-mi vopsesc si eu carenele si casca. Am toate sculele necesare si la un prim test pe o placa metalica am facut urmatoarea greseala: am acoperit intreaga suprafata dintr-un singur strat (prea consistent am aflat ulterior) si apoi al doilea strat dat la 30 min in aceeasi maniera. Vopsea auto preparata la un laborator cu lac si intaritor in ea. Inca de la stadiul de vopsire a prins forma coajei de portocala. Am luat la polishat suprafata si a iesit ok. Acum as vrea sa trec la pasul urmator si sa vopsesc casca alba. Procedura ar fi urmatoarea dat filler de plastic vopsea apoi lipit autocolante dupa care lac cu intaritor. Temerea mea este sa nu prinda din nou aspect de coaja de portocala. Indreptarea se face dupa stratul de vopsea sau dupa stratul de lac? Apoi cand se aplica lacul stiu ca vopseaua ar trebui sa fie usor cruda. In cazul in care trece o zi pot da lacul direct sau trebuie luata vopseaua la matuit si apoi dat lacul. Cei cu aerograf cum procedeaza? Si inca o problema: jetul de vopsea pare ca iese cam cu viteza. Compresorul l-am reglat sa scoata pe furtun 4 bari iar cand apas pe pistol vad cum scade presiunea la 3 bari. Care e presiunea optima de vopsire? Duza la pistol e de 1.5 (pistol din praktiker marca Budget). Am cautat o duza mai mica dar nu am gasit prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 La ce indreptare te referi tu? Polish? Coaja de portocala iese de obicei din cauza temperaturii scazute... dar e posibil sa apara si din cauza ca o dai prea din plin, prea de aproape si prea groasa (foarte posibil si din cauza duzei). Fa-ti mana pe tabla aia mai intai, ca sa-ti dai seama de distanta si reglaje. Pt lac e ok duza de 1.5, dar pt vopsea stiu (ca amator ce sunt si eu) ca iti trebuie o duza mai mica, de 1.2, 1.3 maxim. Mai cauta duza. La presiune nu ma pricep, dar e normal sa scada cand vopsesti, doar eliberezi din ea pe pistol... Poti sa dai lacul fara probleme a 2a zi. In primul rand ca poti da lac si dupa ce vopseaua s-a intarit, in al 2lea rand vopseaua nu se usuca atat de rapid (decat la exterior). Eu am dat lac si imediat dupa ce incepuse sa se intareasca vopseaua, si dupa cateva zile... nu e nevoie sa fie vopseaua mata sau umeda ca sa prinda lacul. Nu uita curatarea si degresarea piesei inainte de orice stropire, pregatirea e cea mai importanta. Hai ca un fir de praf nu e un capat de tara, o sa apara un defect mic in vopsea si aia e... dar o piesa murdara (grasime de pe maini etc) iti strica tot, nu rezista/prinde vopseaua bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Defectul aparut era de la stratul prea gros. O sa incerc sa dau mai fin. Dar chiar daca gresesc cand ar trebui remediat: dupa vopsea sau dupa lac? Inca un lucru. Voi improviza o cabina de vopsit 2m x 3m facuta din grinzi de lemn si folie pentru pereti. Am inteles ca e importanta ventilatia asadar am facut rost de 5-6 filtre auto (logan diesel) curatate bine de praf...si 2 ventilatoare de 20cm. Ma gandesc sa pun 2 filtre direct pe "pereti" si cate 1 filtru la fiecare ventilator. Unul sa bage aer si unul sa scoata vaporii. turatia e destul de mare dar nu cred ca imi va afecta jetul de vopsea sau sa-mi plimbe vaporii din aer. Ma gandesc ca cel care baga aer sa fie amplasat jos (20-30 cm) iar cel care scoate vaporii sa fie amplasat cat mai sus posibil. E in regula asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) salut. care este diferenta intre plastic primer si sprit kit? Am gasit aceste produse: http://www.temad.ro/produse.php?action=listProduct&produs_id=114 http://www.temad.ro/produse.php?action=listProduct&produs_id=115 http://laboratorvopseaauto.ro/fuller/94-spray-plastic-plastofix.html Care este cel ma bun? Pe acelasi site am gasit si modul in care se aplica vopseaua: http://laboratorvopseaauto.ro/41-spray-vopsea-auto-preparat-dupa-cod-................ms ......si ceva teorie:http://www.tvet.ro/Anexe/4.Anexe/Aux_Phare/Aux_2002/Mecanic/MECANICAXI%20%20VOPSIREA%20AUTOVEHICULULUI.pdf http://www.scribd.com/doc/95774901/O-Vopsire-Corecta-a-Masinii-Contribuie-Nu-Numai-La-Aspectul-Estetic-Al-Acesteia https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=27&ved=0CHAQFjAGOBQ&url=http%3A%2F%2Fvopsire.wikispaces.com%2Ffile%2Fview%2FDespre%2Bvopsit!!!.ppt&ei=wshNUtzSLOel4AS184CwCA&usg=AFQjCNGRlKTNoILJWwepGmDOlRHxn378gQ&sig2=mp8bikeELpduiyuCUJ8eSA Editat Octombrie 3, 2013 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Din cate stiu eu plastic primer e o substanta care are rolul de de face ca vopseaua sa adere pe plastic. Defapt substanta aia adera bine pe plastic iar apoi vopseaua adera pe acea substanta. Spritz-chitul e un chit lichid care poate fi pulverizat cu pistolul si are rolul de a netezi denivelarile/zgarieturile foarte fine ale materialului sau cele care raman/apar in urma chituirii, denivelari care ar fi scoase in evidenta daca s-ar da direct vopseaua. Al doilea produs pe care l-ai postat nu pare sa fie spritz chit , pare mai degraba un fel de lac pentru plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) am inteles.trebuie sprtz kit special pentru plastic sau merge si cel de masina? acesta e ok? http://www.elementedeasamblare.ro/produs/213/Spray-grunduire-Spritz-Chit/ Editat Octombrie 4, 2013 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 intrebare pentru vopsitorii cu experienta-gasesc in ro vopsea cu purpurina?ma intereseaza argintiu.daca da,unde si cat costa?am gasit in afara,dar la un pret enorm.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 din cite am am cautat pe net si in magazine am gasit sprit kit sau primer pe baza de grund. nu mai stiu unde sa caut spray pe baza de kit... ce sprit kit folositi?.........ma intereseaza varianta spray.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Spritz chit la spray nu cred ca o sa gasesti pt ca este considerabil mai gros decat vopseaua si nu ar merge pulverizat prin duza spray-ului. Din cate stiu eu vopsitorii au si pistol dedicat pt spritz chit, nu-l folosesc pe cel cu care dau vopseaua sau lacul. Eu am dat spritz chit cu rezultate bune folosind un aspirator vechi ( deala la care poti muta furtunul la capatul prin care sufla ) si un borcan deala care se folosea la varuit. Se poate si vopsi cu asa ceva chestii mai putin pretentioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 aspirator vechi am si eu... deci sa cumpar un chit spray si sa-l pulverizez cu aspiratorul imi recomanzi? unde as putea gasi si ce marca daca ma poti ajuta... peste kitul asta dupa ce-l slefuiesc cu smirghelul de 400 mai dau cu un strat de grund si-l slefuiesc cu smirghelul de 600 sau dau direct o vopsea de control ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 aspirator vechi am si eu... deci sa cumpar un chit spray si sa-l pulverizez cu aspiratorul imi recomanzi? unde as putea gasi si ce marca daca ma poti ajuta... peste kitul asta dupa ce-l slefuiesc cu smirghelul de 400 mai dau cu un strat de grund si-l slefuiesc cu smirghelul de 600 sau dau direct o vopsea de control ...? inainte de vopsea trebuie slefuit neaparat, cu minim 600, sub 600 raman urmele de smirghel care se vor vedea prin vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.