Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

SALVE...

 

AM SI EU UN GPZ MITITEL DIN 93. Din iunie de cand l-am cumaprat, nu m-am mai dezlipit de el, asa ca am facut aproape 8000 km.

Acum am o problema. Cineva mi-a daramat motorul, sambata, de pe cric si mi-a rupt maneta frana.... Unde gasec alta? Trebuie sa fie musai de GPZ sau orice alta maneta de frana se potriveste?

 

Mersi

 

Nu cred ca trebuie sa fie musai de GPZ, mai importanta cred ca este partea unde se realizeaza prinderea si locasul cablului in maner. Cred ca le poti aduce de la Louis prin cineva.

Alta idee n-am, mie sper sa nu-mi trebuiasca...

 

Mult noroc iti doresc si fara asemenea incidente pe viitor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misterul socurilor la pornire l-am descoperit,minerul de acceleratie avea unul din lacasurile de fixare a cablurilor ce duc la carburatoare ,rupt de unde si intrarea in functie a carburatoarelor gradual si de aici socurile.Problema e ca si rezolvata ,am decupat o portiune din miner si miine dimineata voi inlocui portiunea eliminata cu o placuta de metal fixata in suruburi inecate.Problema ce a ramas e ca nu am frina de spate aproape nula de si vechiul propietar spunea ca placutele au fost inlocuii recent,am incercat sa aerisesc dar fara folos ,nivelul lichidului e normal l-am si completat dar din nou fara folos.Toate cele bune si asfalt uscat.Matelopop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misterul socurilor la pornire l-am descoperit,minerul de acceleratie avea unul din lacasurile de fixare a cablurilor ce duc la carburatoare ,rupt de unde si intrarea in functie a carburatoarelor gradual si de aici socurile.Problema e ca si rezolvata ,am decupat o portiune din miner si miine dimineata voi inlocui portiunea eliminata cu o placuta de metal fixata in suruburi inecate.Problema ce a ramas e ca nu am frina de spate aproape nula de si vechiul propietar spunea ca placutele au fost inlocuii recent,am incercat sa aerisesc dar fara folos ,nivelul lichidului e normal l-am si completat dar din nou fara folos.Toate cele bune si asfalt uscat.Matelopop

 

Sa-l stapanesti sanatos pe roscovan!

Verifica furtunele de frana. Nu bag mana in foc ca-i de acolo, dar am patit-o eu la motorul unui amic, aeriseam de 2 zile instalatia, demontam etrierul, schimbam garniturile la pompa, etc. si de fapt era un furtun nestrans ca lumea care tragea aer... Altceva nu-mi vine in minte, sper sa rezolvi rapid!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt.sfat acuma cobor in garaj sa mai o surubaresc din nou .Cu multe multumiri Matelopop

Ce-ai mai rezolvat?

 

@All... adicatelea va intreb pe toti:

 

Ce fel de bujii folositi? Marca tip, cifra calorica. Vreau sa le schimb, si mi-am luat NGK DR 8 ES si nu stiu daca sunt ok. Gasisem undeva ca sunt potrivite pentru modelul anterior '94, insa n-am auzit sa se fi modificat motorul in '94, ci doar carenatura, franele si alte mici marafeturi... Sa le pun pe astea? :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor GPZ-istilor :bounce: Am de o luna un GPZ 550 din 86, tipul de la care l-am luat imi e prieten, inainte cu 4 luni sa il iau eu tipul a segmentat motorul(schimbat segmenti, cuzineti biela) ca atat a gasit ... Acum dupa 1000 si ceva de km facuti la mine si inca vreo 5000 pe putin facuti la tip inainte sa il iau eu s-a calat un cuzinet pe arborele cotit :D ... culmea e ca am mers cam 40 de km si nu a avut nik ... apoi dupa o ora si jumate de stat, am mers cu el 2 km si s-a calat motorul, ulei avea, nu se pune problema, iar motorul era destul de rece oricum, c ain 2 km nu se incalzeste asa mai ales ca am mers direct drum intins nu prin oras sau astea.

Din cate am inteles el a luat cuzinetii de la un mos care cel mai probabili-a facut din alti cuzineti de rahat :burnout:

intrebarea e unde pot gasit cuzineti buni pt motorul asta, si cat de cat ieftini, asta daca se pot gasi, eu oricum am vb cu un prieten si in cam 2 sapt imi vine motor de Kawa Zephir din 92(e acelasi motor doar ca s-a produs pana in 92) dar as vrea sa il fac si pe asta ...

 

--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 12:04 -------------

Ce-ai mai rezolvat?

 

@All... adicatelea va intreb pe toti:

 

Ce fel de bujii folositi? Marca tip, cifra calorica. Vreau sa le schimb, si mi-am luat NGK DR 8 ES si nu stiu daca sunt ok. Gasisem undeva ca sunt potrivite pentru modelul anterior '94, insa n-am auzit sa se fi modificat motorul in '94, ci doar carenatura, franele si alte mici marafeturi... Sa le pun pe astea? :P

DR 8 ES folosesc si eu dar mai erau inca vre-o 2-3 tipuri de buji ce merg pe GPZ, cel putin asa zice in manual :D

 

:P :P :D

 

--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 12:16 -------------
:cheers:

post-18053-1194776164_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR 8 ES folosesc si eu dar mai erau inca vre-o 2-3 tipuri de buji ce merg pe GPZ, cel putin asa zice in manual :P

:burnout: :cheers: :bounce:

 

Merci pentru sfat!

Sper sa-ti rezolvi problema ta, suna destul de nasol. Din afara nu se pot aduce piese? Nici solutia cu inlocuirea motorului nu e rea, e drept! Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru sfat!

Sper sa-ti rezolvi problema ta, suna destul de nasol. Din afara nu se pot aduce piese? Nici solutia cu inlocuirea motorului nu e rea, e drept! Bafta maxima!

Piese se pot aduce dar sunt foarte scumpe si nu se merita, eu spre exemplu am gasit un kawasaki zephir care e cam la fel cu GPZ-ul din multe puncte de vedere si majoritatea pieselor se portivesc cu 400 de epuroi in germania si tre sa vina cu totul ...

post-18053-1194926054_thumb.jpg GPZ-ul

post-18053-1194926126_thumb.jpgZephierul ...

post-18053-1194926322_thumb.jpgZephirul ce tre sa vina, ii lipsesc cateva piese dar nu-i bai ca o sa iau de pe asta si o sa pun pe GPZ :P ca parca mai mult imi place si imi e la suflet GPZ-ul decat rahatul asta ... chiar daca mi-l aduce cu acte ...

 

 

Numa bine si asfalt uscat pt cine mai are cu ce iesi :P

:burnout: :cheers: :bounce:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul e in tara de doar o saptamana.a fost adus din italia.sant al doile-a proprietar.primul a cumparat motorul de la reprezentanta kawasaki nou.gpz-ul e din 1994,si are 46000km.

<small>--- Mesaj completat în 05 Nov 2007 10:49 -------------</small><br/>

nu am facut inca poze cu ea de cand e in tara.am doar foto de pe moto.it.in scurt timp o sa pun alte poze recente.

 

 

foarte fain motorul. l-am vazut azi, e chiar super... daca ma gandeam puteam sa-i fac eu cateva poze. sa-l stapanesti serios si fara evenimente nedorite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa duc motorul la RAR unde a trecut fara nici o problema iar a doua zi l-am si inmatriculat deja are montat numarul nou,cu acasta ocazie l-am si textat la un drum ceva ma lung dar nu mai lung de 100 km.si sint mai mult decit incintat de cum se comporta .Ce am nelamuriri e ca deasupra telescopului sting este un led rosu si nu pot sa-mi explic ce rol are.Cine poate sa ma lamureasca ii ramin dator cu o bere la prima intilnire.toate bune si asfalt uscat.matelopop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da...si de 1 luna cica tot imi aduce...

 

Pff trebuia sa fi spuis de mai devreme ... mie imi aduce un prieten un Kawasaki Zephir din germania si putea sa aduca chestii si de pe E-bay.de , acolo era cativa eupuroi parca sau iti cauta ... da la sf sapt pleaca spre Romania, sfarsit ce a venit deja ... ti-as da carena mea(fara parbriz ca e spart din pacate) dar e super nasoala, de GPZ din 86 ... in rest nu pot sa iti urez decat succes in cautarea unei carene bune :)

post-18053-1195189840_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ThunderByte: merci frumos de intentie, ideea e ca tre sa fie din acelasi an pentru ca are alt sistem de prindere si forma.

merci oricum :)

nu ai deloc carena sau e sparta, ca daca e sparta se face super usor, daca e din plastic se duce la meserias, si se lipeste, se smirgheluieste, chit si apoi vopsea ... iar daca e din fibra se face tot cu fibra, apoi acelasi proces, chestia e sa gasesti un meserias ... sau ca ultima varianta cauta un om tot cu GPz dispus sa isi demonteze carena, o duci la cineva ce lucreaza cu fibra, iti face un mulaj dupa ea(nu o sa ii faca nik carenei dupa care se ia mulajul, nici macar o zgarietura) apoi in mulajul ala iti face tie carena ... si ramai si cu mulajul dupa care poti turna o infinitate de carene si mai poti ajuta pe cineva pe viitor daca mai sunt doritori de carene ... am zis asta ca ultima solutie daca tot nu gasesti si nu gasesti ... succes !!!

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super!!!!!!!! dar sper ca i-ai dat datele caci e un model aparte de kawa!

multumesc enorm de mult, fac cinste! :hug:

GPZ 500 s din '94 sper ca i-am zis bine :moto:

nu-i nevoie sa imi multumesti :D daca tot suntem putini macar sa ne ajutam unul pe celalant, acu roaga-te sa gaseasca numa :)

 

Ai cont pe deviant !?!?!?!?! :what:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GPZ 500 s din '94 sper ca i-am zis bine :eek:

nu-i nevoie sa imi multumesti :hug: daca tot suntem putini macar sa ne ajutam unul pe celalant, acu roaga-te sa gaseasca numa :)

 

Ai cont pe deviant !?!?!?!?! :moto:

Kawasaki GPZ 500 S din 98 :what: dar m-am uitat acum pe net si se potriveste cred eu.

da am cont. il poti vedea la profil :D

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc din tot sufletul, dar se pare ca a gasit fratimiu piesele...daca o da in bara il bat...

raman datoare, sunt putini oamenii care ar ajuta asa...

:lol:

:cheers:

 

--- Mesaj completat în 22 Nov 2007 06:21 -------------
Ghiar s-a terminat cu GPz-istii :D ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...