Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

am trecut zilele trecute pe acolo si mera un gpz cu furca fata indoita,in rest tot perfect la 150eu...daca te intereseaza mai vorbim dupa sarbatori..pana atunci,sarbatori fericite tuturor si cat mai multi km fara evenimente neplacute... :rolleyes: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am trecut zilele trecute pe acolo si mera un gpz cu furca fata indoita,in rest tot perfect la 150eu...daca te intereseaza mai vorbim dupa sarbatori..pana atunci,sarbatori fericite tuturor si cat mai multi km fara evenimente neplacute... :crack: :crack:

e excelent sa ai sarbatori fericite si un an nou fericit la fel si tuturor celor din forum, vorbim dupa sarbatori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am si eu o rugaminte care sunteti mai batrani in ale gpz-urilor si ati desfacut si reparat astfel de motoare ... mi se aude o bataie in motor lla tratii joase, adica cand sta la relantesi pana undeva la 2000-2500 de ture se aude bataia, suspectez a fi lantul de distributie prea slab sau trebe unu nou, chestia e ca am desfacut intinzatorul si am bagat o tija cu am impins cat am putut eu(intinzatorul are un amarat de arc ce in tine sub tensiune) si tot se auzea bataia ... asa ca daca nu-i din intinzator mai sunt 2 variante fie e lantul dus dus, fie is patinele din motor duse ... eu am mai desfacut vehiul motor de pe gpz, dar acum sincer nu vreau sa desfac motorul asa aiurea, adica vrea sa stiu exact ce are ca in momentul cand il voi desface sa nu stau prea mult la el ...l-am desfacut, am schimbat, inchis motorul inapoi si iar la drum ...

 

 

Astept pareri si opinii, da cel mai mult astept un diagnostic exact ... si apropo pt cine nu stie eu am gpz550 din 86, motorul e schimbat acum 2 luni max cu un motor de zephyr din 92(e cam acelasi motor doar ca un an mult mai bun decat ce am avut pana acum)

 

:crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor....Cumpar carburatoare de GPZ de 500 sau KLE de 500 care aveti?!

 

Sau macar corpuri din carburatoare sau resturi..ce aveti dati-mi un mail...ca nu reusesc sa-mi fac motoru

 

Sau carburatoare keihin CVK. cu difuzorul intre 32 si 34 mm spre chiulasa

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor....Cumpar carburatoare de GPZ de 500 sau KLE de 500 care aveti?!

 

Sau macar corpuri din carburatoare sau resturi..ce aveti dati-mi un mail...ca nu reusesc sa-mi fac motoru

 

Sau carburatoare keihin CVK. cu difuzorul intre 32 si 34 mm spre chiulasa

 

Multumesc

daca vrei vb cu un prieten ce se mai duce prin germania ... acu nu stiu cand se duce, dar fac o intrebare ... oricu o sa te coste ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu

Fratilor am si eu o rugaminte care sunteti mai batrani in ale gpz-urilor si ati desfacut si reparat astfel de motoare ... mi se aude o bataie in motor lla tratii joase, adica cand sta la relantesi pana undeva la 2000-2500 de ture se aude bataia, suspectez a fi lantul de distributie prea slab sau trebe unu nou, chestia e ca am desfacut intinzatorul si am bagat o tija cu am impins cat am putut eu(intinzatorul are un amarat de arc ce in tine sub tensiune) si tot se auzea bataia ... asa ca daca nu-i din intinzator mai sunt 2 variante fie e lantul dus dus, fie is patinele din motor duse ... eu am mai desfacut vehiul motor de pe gpz, dar acum sincer nu vreau sa desfac motorul asa aiurea, adica vrea sa stiu exact ce are ca in momentul cand il voi desface sa nu stau prea mult la el ...l-am desfacut, am schimbat, inchis motorul inapoi si iar la drum ...

Astept pareri si opinii, da cel mai mult astept un diagnostic exact ... si apropo pt cine nu stie eu am gpz550 din 86, motorul e schimbat acum 2 luni max cu un motor de zephyr din 92(e cam acelasi motor doar ca un an mult mai bun decat ce am avut pana acum)

 

:crack: :crack: :crack:

 

Posibil sa fie lantul uzat si sa nu se mai intinda, fratele meu are un GPZ si a avut probleme cu tija la intinzator (se gripa) si nu mai intindea lantul, oricum pana nu desfaci nu ai cum sa fi sigur ce bate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie lantul uzat si sa nu se mai intinda, fratele meu are un GPZ si a avut probleme cu tija la intinzator (se gripa) si nu mai intindea lantul, oricum pana nu desfaci nu ai cum sa fi sigur ce bate.

nu e gripat intinzatorul ca l-am scos zilele astea afara si era ok ... ori sunt patinele tocite rau ori e lantul praf ...

intradevar pana nu desfaci nu ai de unde sa stii dar vreau sa aflu cat de cat ce are ca daca imi face mie sunt sigur ca a mai facut si altora

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca-i :lol: ?

Nu am gasit inca manualul pe net,daca stie cineva vreo sursa...

 

 

Sunt destule numa sa stii un sa cauti, eu chiar am dat peste manualul de GPz 500s dar eu am GPz 550(1986) si nu m-a interesat :lol: ....

Gasesti aici: http://www.repairmanualclub.com/index.php?dlid=314

http://www.tanga-moteurs.ro/service/

http://www.blackbears.ru/index.php?get=manual

daca nu ai gasit ... da-mi un pm cu mailu si il trimit eu

a...e format pdf numa ca mere pagina cu pagina ... oricum e bun

 

on topic sau off topic daca am chopper cu motor de gpz600 inseamna ca am gpz sau ?? :bigstar: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ai gasit ... da-mi un pm cu mailu si il trimit eu

a...e format pdf numa ca mere pagina cu pagina ... oricum e bun

 

on topic sau off topic daca am chopper cu motor de gpz600 inseamna ca am gpz sau ?? :bigstar: :P

Gpz e modelul nu motorul, motorul e produs de kawasaki cred ca e DOHC(cu 2 axe cu came pt supape, admisie/evacuare) de 600 cmc ... tre sa fie si chopperul tau vre-un model de kawasaki ca motoarele se fol pe multe modele,sper exemplu motor pt GPz-ul meu din 86 am luat de pe Zephyr din 92, asa ca tre sa fie si chopperul rau o natie de kawa, doar sa fie facut de cineva din mai multe hiare sa nu se numeasca si el in vre-un fel :D

 

Apropo asteptam pozeeeeeee

 

:lol: :lol: :lol:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gpz e modelul nu motorul, motorul e produs de kawasaki cred ca e DOHC(cu 2 axe cu came pt supape, admisie/evacuare) de 600 cmc ... tre sa fie si chopperul tau vre-un model de kawasaki ca motoarele se fol pe multe modele,sper exemplu motor pt GPz-ul meu din 86 am luat de pe Zephyr din 92, asa ca tre sa fie si chopperul rau o natie de kawa, doar sa fie facut de cineva din mai multe hiare sa nu se numeasca si el in vre-un fel :lol:

 

Apropo asteptam pozeeeeeee

 

:bigstar: :P :lol:

poi kawasaki e ... "kawasaki eliminator (zl 600) propulsorul e identic cu ala de pe gpz600 din 94/96 patru in linie ,patru carburatoare etc

 

manualul pe care il am e pentru gpz 500 si 600

iaca si poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi kawasaki e ... "kawasaki eliminator (zl 600) propulsorul e identic cu ala de pe gpz600 din 94/96 patru in linie ,patru carburatoare etc

 

manualul pe care il am e pentru gpz 500 si 600

iaca si poze

poi sa iti traiasca omu, la mai mult si la mai mare :bigstar:

motoarele in general sunt folosite pe o gama variata de modele ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

iote niste piccies cu bijuteria mea

 

post-30477-1201847419_thumb.jpgpost-30477-1201847399_thumb.jpg

mai nou se gaseste in garaj dezmembrata. asteapta demontarea capacului de chiuloasa pentru curatirea cillindrilor si suprafetei pistoanelor de jegul intrat in urma demontarii bujiilor :bigstar: :bigstar:

 

oglinzi ajutatoare nu mai are. :bigstar:

 

btw observa cineva defectul de pe ea?

poi ce mai astepti treci la fapte, da-i chiloasa jos si pune mana si curata ... mie mi s-a ars cdi-ul si pana sa imi dau seama am incercat toate, faza e ca saracu cdi dadea scanteie asa ars da nu o dadea cand trebuie si greu m-am prins ca e de la el ... pana mi-am dat seama am curatat carburatoarele, am verificat faca corespunde admisia cu evacuarea, sa nu cumva sa fi saritlantul de distributie de pe vre-un pinion de la axele cu came, desfacut pana si chiloasa gandindu-ma ca am vre-un segment sau segmenti sparti si ca nu mai are compresie ... ce e mare lucru pune mana si fa-l, ca o sa moara de oftica, ca e cald afara si tu il tii in garaj ...

 

 

de un sa stim noi ce defect are, la prima vedere pare totul ok ... sunt convins ca doar pare ...

 

 

 

 

:bigstar: :bigstar: :bigstar:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vanzare discuri fata + placute de frana sinterizate putin folosite pret 100 iepuroi ... shi mai am shi un GPZ de 600 din 88 daca va intereseaza ...Numai bine :kiss: :D

post-28802-1201957467_thumb.jpg

Editat de Balicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e mare lucru pune mana si fa-l, ca o sa moara de oftica, ca e cald afara si tu il tii in garaj ...

 

de un sa stim noi ce defect are, la prima vedere pare totul ok ... sunt convins ca doar pare ...

:D :kiss: :hug:

 

 

aici ai dreptate si sincer abia astept sa o cunosc mai intim asa :D . astept sa treaca examenele insa si numai dupa aia.

 

defectul e la carena de jos. nici eu nu am observat numai dupa ce am dato jos prima data la vreo 2 sapt de la achizitia mobrei. s-a rupt o bucata buna din carena acolo dar nu se observa numai daca te holbezi bine si cauti neaparat bube. in rest nu prea am mai remarcat nimic deci is cam :D de cate ori o vad.

 

 

cheers si be safe :D

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici ai dreptate si sincer abia astept sa o cunosc mai intim asa :hug: . astept sa treaca examenele insa si numai dupa aia.

 

defectul e la carena de jos. nici eu nu am observat numai dupa ce am dato jos prima data la vreo 2 sapt de la achizitia mobrei. s-a rupt o bucata buna din carena acolo dar nu se observa numai daca te holbezi bine si cauti neaparat bube. in rest nu prea am mai remarcat nimic deci is cam :D de cate ori o vad.

cheers si be safe :kiss:

 

 

eh ... eu miercuri in loc sa inv pt simularea ce venea joi la romana umblam la motor ... si tot am luat 7 :D

 

 

 

bucata ce vine sub motor ... post-18053-1201985985_thumb.jpg ... de aia zici tu ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh ... eu miercuri in loc sa inv pt simularea ce venea joi la romana umblam la motor ... si tot am luat 7 :D

bucata ce vine sub motor ... ... de aia zici tu ?

 

dap dap de acolo lipseste. dar am zis, trebuie sa cauti bine sa gasesti ca la prima vedere nu prea iti dai seama.

 

in rest motorul e ok. sunetul de motor in 2 cilindri mi se pare fenomenal. as zice ca are mai mult caracter decat un 4 cil... dar asta poate ca e subiectiva treaba.

de tras trage foarte fain, gs 500 nu are ce povesti cu ea. cb inca nu am incercat :hug:. in schimb gsul mi se parea mai usor de manevrat la viteza mica deci gpzul pt drum lung si mult fun iar gs pt a fi comod in trafic de oras... eh mai bine raman cu a mea :kiss:

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GPz-ul meu din 86, mandretea mea(la cat bani am bagat in el ... tre sa fiu mandru si eu de ceva nu :kiss:)

 

post-18053-1202220281_thumb.jpgpost-18053-1202220307_thumb.jpgpost-18053-1202220326_thumb.jpg

 

Motor schimbat anul trecut un decembrie, cu unu de kawasaki zephyr ce avea dar 19900 de km facuti :D , fata schimbata cu fatza de zephyr(furca, roata ghidon,aripa, bord, comenzi si sistemul franare fatza), roata pe spate la fel de zephyr ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ thunderbyte: se vede ca e motor cu suflet. nu arata a zx10r 2008 dar se vede ca are stapan ce pune mana. tu ai schimbat fata? daca da se simte diferenta la tinuta de drum fata de furca veche? foarte ain motoru. imi place. tu o scoti la ture mai lungi? cum te descurci cu motorul asa dezbracat?

un mic 'hint' pt estetica: as zice ca ar arata super mobra cu faruri duble cum ai pe fighteru din avatar

 

oare motorul ala fuge mai bine ca astea de 500?

 

@ need for speed: nu vezi cat de putin se apreciaza motoarele in tara asta? vei avea noroc, poate sa auzi telefonul sunand pentru targuire daca ceri 2200. e pacat. unul nou valoreaza cam 5500 si al tau arata tzapan ca nou.

 

 

problema cu astea e ca au arhitectura cam invechita. is motoare fiabile si duma e ca in 20 de ani putine au fost schimbate la model arata ca is reusite. totusi. 20 de ani is 20 de ani si in lumea de azi fara tehnologie moderna pur si simplu nu esti 'cool'. very sad.

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...