mistery Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 (editat) eh ... eu miercuri in loc sa inv pt simularea ce venea joi la romana umblam la motor ... si tot am luat 7 bucata ce vine sub motor ... ... de aia zici tu ? dap dap de acolo lipseste. dar am zis, trebuie sa cauti bine sa gasesti ca la prima vedere nu prea iti dai seama. in rest motorul e ok. sunetul de motor in 2 cilindri mi se pare fenomenal. as zice ca are mai mult caracter decat un 4 cil... dar asta poate ca e subiectiva treaba. de tras trage foarte fain, gs 500 nu are ce povesti cu ea. cb inca nu am incercat . in schimb gsul mi se parea mai usor de manevrat la viteza mica deci gpzul pt drum lung si mult fun iar gs pt a fi comod in trafic de oras... eh mai bine raman cu a mea Editat Februarie 3, 2008 de kwakazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Uite-o aici pe sor-sa .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 ce motocicleta frumoasa. de acord cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Omuzilei Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 A mea e sora mai mare, oaia neagra a familiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 (editat) GPz-ul meu din 86, mandretea mea(la cat bani am bagat in el ... tre sa fiu mandru si eu de ceva nu ) Motor schimbat anul trecut un decembrie, cu unu de kawasaki zephyr ce avea dar 19900 de km facuti , fata schimbata cu fatza de zephyr(furca, roata ghidon,aripa, bord, comenzi si sistemul franare fatza), roata pe spate la fel de zephyr ... Editat Februarie 5, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 ce motocicleta frumoasa. multumesc multumesc! Culmea e ca e de vanzare si la un pret rezonabil as spune eu,2400 de euro, si nimeni nu-i face avansuri...oare chiar nu apreciaza nimeni un tourer de calitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) @ thunderbyte: se vede ca e motor cu suflet. nu arata a zx10r 2008 dar se vede ca are stapan ce pune mana. tu ai schimbat fata? daca da se simte diferenta la tinuta de drum fata de furca veche? foarte ain motoru. imi place. tu o scoti la ture mai lungi? cum te descurci cu motorul asa dezbracat? un mic 'hint' pt estetica: as zice ca ar arata super mobra cu faruri duble cum ai pe fighteru din avatar oare motorul ala fuge mai bine ca astea de 500? @ need for speed: nu vezi cat de putin se apreciaza motoarele in tara asta? vei avea noroc, poate sa auzi telefonul sunand pentru targuire daca ceri 2200. e pacat. unul nou valoreaza cam 5500 si al tau arata tzapan ca nou. problema cu astea e ca au arhitectura cam invechita. is motoare fiabile si duma e ca in 20 de ani putine au fost schimbate la model arata ca is reusite. totusi. 20 de ani is 20 de ani si in lumea de azi fara tehnologie moderna pur si simplu nu esti 'cool'. very sad. Editat Februarie 6, 2008 de kwakazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) Pai daca cer 2200 si ma mai si targuiesc....mai bine il tin in curte degeaba!Totusi vreau sa se bucure si altul de ea asa cum m-am bucurat eu! Ce pot sa fac e poate sa mai scad din pret la fata locului,dar cand vezi numai pustani dastia care pentru ei banul nu mai are nicio valoare,care vorbsc de zeci de mii de euro de parca ar vorbi de cateva sute de mii(lei vechi),dar defapt ei n-au nici macar 20 de centi pe telefon sa-ti dea un apel sa te intrebe detaliile despre motor si iti scrie pe forum daca ai id de messenger,ma descurajez total. Tousi sper ca voi gasi un impatimit al acestui gen de motocicleta! Bafta tuturor si asflat uscat ,desi cu vremea asta....nu prea cred.... Editat Februarie 6, 2008 de need for speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 (...)cand vezi numai pustani dastia care pentru ei banul nu mai are nicio valoare,care vorbsc de zeci de mii de euro de parca ar vorbi de cateva sute de mii(lei vechi),dar defapt ei n-au nici macar 20 de centi pe telefon sa-ti dea un apel sa te intrebe detaliile despre motor si iti scrie pe forum daca ai id de messenger,ma descurajez total. Cunosc bine situatia! Al naibii de frumos motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 @ thunderbyte: se vede ca e motor cu suflet. nu arata a zx10r 2008 dar se vede ca are stapan ce pune mana. tu ai schimbat fata? daca da se simte diferenta la tinuta de drum fata de furca veche? foarte ain motoru. imi place. tu o scoti la ture mai lungi? cum te descurci cu motorul asa dezbracat? un mic 'hint' pt estetica: as zice ca ar arata super mobra cu faruri duble cum ai pe fighteru din avatar oare motorul ala fuge mai bine ca astea de 500? fatza e schimbata de mine, si motorul si toate ce is schimbate pe ea is facute de mine, da se simte diferenta, acum am roata de 17" pe fatza iar furca e mai scurta fatza de cea originala, deci zic eu ca se lipeste mai bine acum de asfalt, si in acelasi timpajuta la manevrabilitate ... am si carena la ea dar arata urat tare asa cu ea pusa, si nu e tocmai aerodinamica tare cu carena deci parerea mea e ca mai bine o las asa, mai ales ca is adeptul streetfighterului si incet incet vreau sa o transform, tocmai din cauza asta vopseaua e cam de rahat, dar usor usor o fac pe placul meu si la final o sa ii trag o vopsea , si eu m-am gandit la varianta cu 2 faruri dar unul mai mic si altul mai mare, ceva gen ciclop ... ieri dimineatza am plecat la bunici, 50 de km, pe o portiune de drum i-am dat 180 cu vant din fatza, mai mult nu a vrut, si eu normal ca eram lipit de rezervor ca altfel cred ca imi luam zborul ... azi la intoarcere ginion, desi ma asteptam sa bata vantul ca si ieri , culmea batea invers asa ca tot 180 , deci ale voastre cat iau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 pai nu arata rau carenata... arata a motor din anii 80. e chestie subiectiva, daca iti plac clasicele iti place lookul acela dar tu esti adept streetfighter, si alea is faine. oricum, carena poate te ajuta cu vreo 5-10 kmh mai mult decat ai putut fara. schimbatul farului va garanta un look tare fresh si nu iti vei recunoaste motorul zic eu. deci cu prima ocazie go for it. eu nu am tras mai mult de 170 pe a mea ca deh, eram incepator si miera prea draga viata. poate in noul sezon apuc mai mult. eu zic ca vreo 20 kmh mai scot din ea minim. astea trag pana la 200+- din cate am auzit. pt asta insa trebuie si drumuri drepte mai lungi din sud ca peste 160 vad ca e mai lenesa si vin curbele inainte sa pot. un prieten cu model pre 94 a zis ca a aratat ceasul peste 200 cu un pic cand a dat ture la mare. din pacate nu putem fi siguri din moment ce kilometrajele arata cu 15-20% mai mult decat realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 pai nu arata rau carenata... arata a motor din anii 80. e chestie subiectiva, daca iti plac clasicele iti place lookul acela dar tu esti adept streetfighter, si alea is faine. oricum, carena poate te ajuta cu vreo 5-10 kmh mai mult decat ai putut fara. schimbatul farului va garanta un look tare fresh si nu iti vei recunoaste motorul zic eu. deci cu prima ocazie go for it. eu nu am tras mai mult de 170 pe a mea ca deh, eram incepator si miera prea draga viata. poate in noul sezon apuc mai mult. eu zic ca vreo 20 kmh mai scot din ea minim. astea trag pana la 200+- din cate am auzit. pt asta insa trebuie si drumuri drepte mai lungi din sud ca peste 160 vad ca e mai lenesa si vin curbele inainte sa pot. un prieten cu model pre 94 a zis ca a aratat ceasul peste 200 cu un pic cand a dat ture la mare. din pacate nu putem fi siguri din moment ce kilometrajele arata cu 15-20% mai mult decat realitatea. vezi tu nu conteaza, ca a mea desi are 550 de cmc are 50.00 HP (36.5 kW)) @ 10000 RPM iar a ta la 500 de cmc ai ei are 60.00 HP (43.8 kW)) @ 9800 RPM, nu tine numai de capacitace cilindrica ci si de puterea motorului, aerodinamicitatea motocicletei pe care e pus, greutate (aici is asemanatoare GPz 550 are 209 kg la plin iar GPZ 500S are 196 kg, oricum alea 13 kg fac o mica diferenta) si multe altele oricum eu is super multumit de ea si daca nu stiai DA si eu is incepator, am permisul din sept 2007 si am deja facuti ceva km, nu pot zice ca is deja expert in a merge cu motorul dar zic eu ca stiu sa merg destul de bine ... tavaleli nu am luat decat una pe la 30-40 km/h pe zapada ca in pozele alea 2 din postul meu de mai sus ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 motorul e in tara de doar o saptamana.a fost adus din italia.sant al doile-a proprietar.primul a cumparat motorul de la reprezentanta kawasaki nou.gpz-ul e din 1994,si are 46000km. <small>--- Mesaj completat în 05 Nov 2007 10:49 -------------</small><br/> nu am facut inca poze cu ea de cand e in tara.am doar foto de pe moto.it.in scurt timp o sa pun alte poze recente. am facut in sfarsit poze cu motorul...de cand a ajuns in tara,de anul trecut din nov.motorul a facut ceva km.. .chiar si acum circul cu el cand timpul imi permite.. am o intrebare pentru posesorii mai vechi de gpz-cat e consumul pe oras si in afara?la o viteza de 80-100km pe ora? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 are cineva varianta .pdf la manualul de reparatii la gpzuri? am avut mai demult o versiune in lb germana care e super si am printato dar imi lipsesc niste pagini. una dintre ele e cum trebuie intins lantul de distributie... destul de important. daca ar putea da cineva un link tare recunoscator as fi . nu gasesc mai nou niciunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 are cineva varianta .pdf la manualul de reparatii la gpzuri? am avut mai demult o versiune in lb germana care e super si am printato dar imi lipsesc niste pagini. una dintre ele e cum trebuie intins lantul de distributie... destul de important. daca ar putea da cineva un link tare recunoscator as fi . nu gasesc mai nou niciunde Am gasit multe manuale de 500S cand am cautat pentru mine dar nu mai stiu pe unde si cum ... oricum tre sa fie, mai cauta --- Mesaj completat în 17 Feb 2008 21:48 -------------No ... nimeni nimic ... eu am mai iesit cu motorul vineri la galati, si la intoarcere am plecat pe ninsoare , totusi o experienta de neuitat ... si sambata tot la galati(se uscase drumul peste noapte) si m-a prins iar ninsoarea dar de data asta a fost doar o adiere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 (editat) mersi thunderbyte pt linkul rusesc la manuale. interesenat este ca din versiunea germana a manualului lipsesc cateva pagini. eh asta e, rasfoiesc si vers engleza sa vad cum sta. ce credeti de un proces de fender eliminiation la gpzuri? de aratat arata mult mai bine (poze aici). intrebarea este daca improsca mai mult noroi pe timp de ploaie de pe drumurile noastre ultra curate sau nu trebuie sa imi fac griji? ce credeti despre gpzul asta? . fata e exagerata dar undertail exhaustul imi place. si aici vedeti ce face umilul nostru tourer cu un musclecar Editat Februarie 25, 2008 de kwakazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) am un Kawa EN500 A (Vulcan 500) din 93. vreau sa imi comand un set de garnituri de pe louis (produs 10042370). imi trebuie de acolo semeringurile de supapa. vrea cineva sa comandam impreuna (daca aveti nevoie de vreo alta garnitura din setul acela) sa iesim mai ieftin? daca imi comand semeringurile separat ma costa 44 euro. ma puteti contacta pe messeger: wudoo6666 sau la 0744290028 ma grabesc putin cu comanda ca am inteles ca oamenii de la motolouis fac comenzi in fiecare miercuri Editat Februarie 26, 2008 de daseth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 mersi thunderbyte pt linkul rusesc la manuale. interesenat este ca din versiunea germana a manualului lipsesc cateva pagini. eh asta e, rasfoiesc si vers engleza sa vad cum sta. ce credeti de un proces de fender eliminiation la gpzuri? de aratat arata mult mai bine (poze aici). intrebarea este daca improsca mai mult noroi pe timp de ploaie de pe drumurile noastre ultra curate sau nu trebuie sa imi fac griji? ce credeti despre gpzul asta? . fata e exagerata dar undertail exhaustul imi place.si aici vedeti ce face umilul nostru tourer cu un musclecar ce link frate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 uh, acum 3-4 pagini ai dat vro 3 linkuri. si de curand am gasit si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tachemic82 Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 am si eu o mica problema.... la gpz-ul meu din 93' nu imi mai merge faza scurta..... becul este bun. Daca las pornita faza lunga si apas flashul *butonul deasupra semnalizariii merge, adica se aprinde si faza scurta..... dar altfel nu ..... vreo idee ceva va rog ? la un moment dat anul trecut am patit la fel dar dupa scurt timp si-a dat drumul.... (vreo 200 m) ... problema e ca am incercat sa verif mufe etc, dar degeaba...pls .... daca are cineva vreo idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveGSXR Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Howdy, boys. Musashi al meu a hotarat sa se descotoroseasca de releul de pornire pe motiv de defect Aveti asa ceva de vanzare, sau stiti pe cineva care vinde? Mai vreau un geam de semnal (stanga fata). Pentru cei ce vor manuale, am eu atat var. in engleza cat si cea in germana, pt modelul 87-93. La cel german imi lipsesc doua pagini, 41 si 47. La cel englez nu lipseste nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Salut, Nu trebe la nimeni GPZ 600R ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Howdy, boys. Musashi al meu a hotarat sa se descotoroseasca de releul de pornire pe motiv de defect Aveti asa ceva de vanzare, sau stiti pe cineva care vinde? Mai vreau un geam de semnal (stanga fata). Pentru cei ce vor manuale, am eu atat var. in engleza cat si cea in germana, pt modelul 87-93. La cel german imi lipsesc doua pagini, 41 si 47. La cel englez nu lipseste nimic. Am eu releu de pornire de GPz dar pentru model mai vechiutz ... eventual fa o poza si daca e la fel ii al tau ... nu vreau sa jupoi pe nimeni la pret --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:37 -------------Cumpar GPZ 500S pana in 1500-1700 euro astept oferte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 <small>--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:37 -------------</small><br/>Cumpar GPZ 500S pana in 1500-1700 euro astept oferte ... vrei sa le mai corcesti un pic? hai hai s-auzim ce proiect ai mai nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 vrei sa le mai corcesti un pic? hai hai s-auzim ce proiect ai mai nou? nu mah vreau pentru fratemiu ... se face si el mobrist ca si mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.