mishu_dark Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 salut frati gpz-isti am o problema mai mare sau mai mica, am tras azi o tranta cu kawa( poveste lunga) si printre altele mi-am indoit semighidonul drept. bun . intrebarile ar fi 1 as putea sa-l indrept?? daca da cum?? 2 daca nu care ar mai avea unul de vanzare ev. ma intereseaza unul sh 3 daca nu si var. 2 de unde as putea sa-mi comand sau cu cine sa vb sa-mi aduca unul (chestia e ca nu stau momentan f. stralucit cu casu ca trebuie sa-i fac si schimbu de ulei si multe alte probleme pers. etc ms fain incerc sa pun poze inca una ca prima-i de kko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 sambata trec pe la un parc de dezmembrari din madrid..in ce bani te incadrezi ?sa stiu,poate gasesc..ti-l trimit la pretul care-l iau..il poti ridica din turda..daca gasesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 pai sper sa nu treaca de 50 de eu ms fain si tu cu kawa si cu jawa ms fain! restul pot sa repar si eu de la toba la carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) spuneti-mi si mie unu va rog : - Cat ulei intra la un schimb de ulei(cu filtru de ulei nou bineinteles) - Ce capacitate are rezervorul - Dimensiunile cauciucurilor(fatza - spate) - Ce se strica la ele de obicei(tipului pentru care intreb ii bate ceva la motor dar nu stiu ce ... lant distributie sau lantul dintre motor si cutia de viteze ... e o bataie relativ mica dar se aude) tipul e foarte talamb ca sa zic asa ... doar ce si-a luat-o si e cam paralel cu motoarele ... abia in seara asta l-am cunoscut, si el ma intreba pe mine astea ... m-am uitat la el si am zis ca o sa ii aflu maine Editat Iunie 25, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 spuneti-mi si mie unu va rog : - Cat ulei intra la un schimb de ulei(cu filtru de ulei nou bineinteles) - Ce capacitate are rezervorul - Dimensiunile cauciucurilor(fatza - spate) - Ce se strica la ele de obicei(tipului pentru care intreb ii bate ceva la motor dar nu stiu ce ... lant distributie sau lantul dintre motor si cutia de viteze ... e o bataie relativ mica dar se aude) tipul e foarte talamb ca sa zic asa ... doar ce si-a luat-o si e cam paralel cu motoarele ... abia in seara asta l-am cunoscut, si el ma intreba pe mine astea ... m-am uitat la el si am zis ca o sa ii aflu maine 3,4l asa scrie la mine pe cutie rez 18l (din talon) fatza 110/70 spate 130/70cam atat ma stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 pai sper sa nu treaca de 50 de eu ms fain si tu cu kawa si cu jawa ms fain! restul pot sa repar si eu de la toba la carena stai linistit..nu ajunge la 50 eu... candva am am gasit la 50 eu toate plasticurile de pe motor..problema e sa le gasesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 voua v-i se inapmpla sa raman blocat senzorul STOPului la pedala de spate? ramane becul aprins cateodata si e enervant sa ma tot uit in spatele meu la stopuri. se deblocheaza cel mai usor daca bag picioru mai dur de cateva ori in pedala, stand in loc desigur. si cu mana se deblocheaza dar e mai migalos. in fine. ce se poate face oare? @thunderbyte. daca are ceva clantanit e posibil sa fie de vina lantul de distributie din motor. nu e mare problema. sa traga bine si sa meara usor motorul. si poti sa ii spui ca motoarele astea merg lejer pana in 130mi km. e netul de oameni ce afirma astea. bineinteles cu intretinere genul reglarea carburatoarelor si supapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Nu se-ntampla. Vezi poate a intrat mizerie si "se lipeste". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 motorman, daca tot intri la desmembrari, te interesezi si pt oglinda dreapta la un GPZ de dupa 94. la a mea nu sta fix si nici surubul cu care era prins cand lam luat nu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Nu se-ntampla. Vezi poate a intrat mizerie si "se lipeste". cel mai probabil!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) voua v-i se inapmpla sa raman blocat senzorul STOPului la pedala de spate? ramane becul aprins cateodata si e enervant sa ma tot uit in spatele meu la stopuri. se deblocheaza cel mai usor daca bag picioru mai dur de cateva ori in pedala, stand in loc desigur. si cu mana se deblocheaza dar e mai migalos. in fine. ce se poate face oare? @thunderbyte. daca are ceva clantanit e posibil sa fie de vina lantul de distributie din motor. nu e mare problema. sa traga bine si sa meara usor motorul. si poti sa ii spui ca motoarele astea merg lejer pana in 130mi km. e netul de oameni ce afirma astea. bineinteles cu intretinere genul reglarea carburatoarelor si supapelor. da-i cu spray degripant pe acolo ca sa mai ungi si apoi cureti cu o carpa surplusul de jeg si spray degreipant poi da e clantanit de lant dar nu stiu care din ele clantzane ... distributia supape sau motor-cutie Editat Iunie 26, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 cand am luat motorul si eram inca noob si mai mare ca acum, nu era lantul uns destul de bine. dupa o saptamana a inceput sa clantane. aici vorbim despre lantul care duce roata din spate. nu lant de motor. era putin i uzat, si clantanea tot mai rau. pur si simplu nu imi dadeam seama ce dracu putea sa aiba motorul ca de acolo se auzea in interior(desigur doar in miscare), pana un prieten a zis hai sa iti ungem totusi lantul... si cam asta a fost. mersi pt sfaturi cu sprayul, voi incerca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 motorman, daca tot intri la desmembrari, te interesezi si pt oglinda dreapta la un GPZ de dupa 94. la a mea nu sta fix si nici surubul cu care era prins cand lam luat nu tine. am fost la dezmembrari,dar nu aveau decat niste maruntisuri de gpz-pintenul de sub motor,far,scaun,lant,cateva garnituri,toata instalatia electrica...o sa mai trec pe acolo,pentru ca si eu sant interesat de cateva piese marunte pentru gpz-ul tatalui meu..daca gasesc oglinda,te anunt.. pai sper sa nu treaca de 50 de eu ms fain si tu cu kawa si cu jawa ms fain! restul pot sa repar si eu de la toba la carena nu am gasit semighidonul care te intereseaza...am sa mai trec maine pe acolo,deoarece sambata se primesc in parc motoare accidentate pentru dezmembrare..poate ai noroc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Odi Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Spuneți-mi Âşi mie vă rog cam cât de comod este GPZ-ul pentru persoanele înalte ? Mă refer la 1.90+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Spuneți-mi Âşi mie vă rog cam cât de comod este GPZ-ul pentru persoanele înalte ? Mă refer la 1.90+. Nu prea comod... E ideal pana in 1.85, maxim. Nu zic ca n-or fi si posesori de GPZ peste 1.85, dar parerea mea e ca la inaltimea asta stai comod (ca asta era intrebarea) pe un cruiser marisor... Eu, la 1.70 stau pe GPZ ca in sufragerie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giugerty Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Esti cam inalt pentru un GPZ Eu la 1.80..stateam bine....dar la 1.90.... Cel mai bine..incearca unul..si vezi singur daca stai bine sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
night_rider Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 am fost la dezmembrari,dar nu aveau decat niste maruntisuri de gpz-pintenul de sub motor,far,scaun,lant,cateva garnituri,toata instalatia electrica...o sa mai trec pe acolo,pentru ca si eu sant interesat de cateva piese marunte pentru gpz-ul tatalui meu..daca gasesc oglinda,te anunt.. nu am gasit semighidonul care te intereseaza...am sa mai trec maine pe acolo,deoarece sambata se primesc in parc motoare accidentate pentru dezmembrare..poate ai noroc... mersi fain toata stima care are nevoie de o maneta de frana am una de donat! le-am schimbat pe amandoua si maneta stanga o am in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 mersi fain toata stima care are nevoie de o maneta de frana am una de donat! le-am schimbat pe amandoua si maneta stanga o am in plus no ca iar am scris de pe id-ul colegului si eu la 1.80 stau misto si mai am loc sa ma intind cred ca pe la 1.90 se sta un pic mai sportiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Odi Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Bun aÂşa. Înseamnă că-mi pot păstra speranța apropo.. unde se întâlnesc posesorii de GPZ prin BucureÂşti Âşi când ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 @motorman: man, vreau si eu o oglinda dreapta.. multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Ma, nu stiu de voi, dar eu in continuare raman la ideea ca GPZ-ul parca are treptele prea scurte. Macar ultimele doua trepte, daca nu doar a 6-a sa o fi facut mai lunga. Pt ca mobra asta are reale valente de touring, si nu-mi convine ca sa vad ca nici macar nu ies din localitate si deja sunt intr-a 6-a. Just my 2 cents. Cu o foaie mai mica pe spate se poate rezolva asta, presupun Chestia e si de obisnuinta, ca in zona de ~4500- 5000 -5500 rpm are rezonanta ei nativa de parallel twin, n-ai ce sa-i faci Dar, pe de alta parte, asa zisele trepte scurte fac GPZul fasnetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 mie m-i se pare chiar ok motorasul. insa deja simt ca ma nevoie de mai mult. cand merg cu pasagera (deja cu ceva experienta si ea) pe curbele de pe meses si piatra craiului tot timpul frec asfaltul cu carena de jos. motorul pare foarte bun si nu am mers niciodata mai mult de 190 cu el cu toate ca mai putea. simt totusi nevoia pt mai mult. mai multa forta, si ciclistica mai agresiva putin in curbe. nu is adeptul trasului acceleratiei in drum drept cat putem dar in curbe imi place sa scot din el tot ce poate si am impresia ca nu mai am ce scoate(singur frec peg feelerul de asfalt). cat d espre viteze... 50-60 la ora face lejer in a 4-a. a 6ea pare deja mult sub turat pentru oras. afara merge lejer 100 cu 5000 ture in a 6ea si au disparut si vibratiile mentionate de mr. watt. pentru a depasi insa automat trebuie dat in jos macar o treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Pai ce zici tu, deja iesi usor-usor din zona touring si te indrepti spre sport. Pana la urma GPZul e un allrounder foarte bun, confortabil si de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 exact asta e parerea si a mea. si intr-adevar ma orientez spre ceva mai sport dar cu posibilitati touring. un cbr 600 f4 mi-ar conveni. motor comod si la drum lung, si trage ceva mai bine, respectiv ma va amuza mai mult in curbe. as merge spre un 954 dar nu imi permit inca. in orice caz imi va fi mare dor de GPZ. motocicleta excelenta si perfect echilibrata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Si foarte buna pentru oras insa tine steagu sus bine si la drum intins. E misto sa ii dai bice sa o simti cum trage zdravan dupa 7000 de ture ... insa cu pretu benzinei de azi, mai rar Altfel, nebuna poa' sa fuga frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.