Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

pe louis

Filtru de ulei 10050200 pret 7 euro

Simeringuri ulei 10042302 pret 10 euro

Simeringuri praf 10042052 pret 10 euro

Ulei bun ... cauta pe la reprezentante, cel putin fratemiu cand si-a facut schimbul a luat de la reprezentanta de la Honda, Motul 10W40 semisintetic 350 mii litrul parca

 

 

ii intra apa la luleaua bujiei si ii da la masa pe blocul motor si nu ii da indeajunsa scanteie bujiei cat sa faca arderea bine, rezolvare schimba lulelele cu tot cu fise (recomand) cu unele ce ai o garnitura de cauciuc sau ce au o garnitura de cauciuc buna ... arata cam asa :

 

Multumesc mult am sa ii reomand cele zise de tine ,de ce sa nu incerce banuiesc ca nu costa mare lucru .Ms mult :friends:

 

cred ca daca ar fi de la bujii ar muri de tot nu intra cumva pe la carburator ?? sau filtru de aer daca se umezeste sa suga si apa sau umezeala in carburator???

 

la carburator chiar nu vad cum sa ajunga apa ....la filtru nici atat ,dar acum eu stiu totul e posbil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salut!

 

As vrea sa-mi iau si eu un GPZ. Si fiindca ma bate gandul, as avea o rugaminte la voi: cine ma lasa si pe mine sa incalec un pic unul si eventual ma duce o tura-doua sa vad cum e? Hai ca pun si-o blonda langa.. :crack:

 

10x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de plimbat cu motorul vei gasii cine sa te plimbe,dar de imprumutat motorul mai greu...nu prea il vad pe ala care sa imprumute motorul cuiva..ai experienta pe doua roti?nu ma refer la biciclete...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul meu este de vanzare, ai in linkul de la semnatura detaliile. Daca ai drum prin Cluj poti sa o incerci, eu zic , ca sunt motoare foarte bune.

 

 

 

astazi am bagat o tura de 180 km dupa care am umplut din nou rezervorul. a iesit consum de 3.25 litri la suta, asta pentru cei care mai erau interesati de consum. aceasta performanta a fost atinsa cu viteza de croaziera de 100 kmh(5000 rot/min in viteza a 6ea) cu pasagera si a inclus si Piatra Craiului unde s-ar putea sa imi fi alunecat incheietura in jos destul de mult pe acceleratie :crack:

 

uitasem ca stiu si consumul relativ forjat. acesta include si ture pe meses unde nu ai cum sa rezisti tentatiei de a abuza putin de motor, in rest, pana acolo si inapoi croaziera la 140. consum: 4.6l/100 km

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm, cu ocazia asta inteleg ca eu sar din parametri ... mi-a iesit 4-4,5 la mers lejer si aproape 7 la mers "forjat" ...

 

Nu chiar. ASTA e consumul cel mai apropiat de REALITATE. :crack:

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de plimbat cu motorul vei gasii cine sa te plimbe,dar de imprumutat motorul mai greu...nu prea il vad pe ala care sa imprumute motorul cuiva..ai experienta pe doua roti?nu ma refer la biciclete...

 

e ok..nici nu ma gandeam sa mi-l imprumute, ca stiu cum m-as simti eu. :crack: ziceam doar de urcat pe ea sa vad daca incap, daca e ok pozitia in sa, etc..

 

motorul meu este de vanzare, ai in linkul de la semnatura detaliile. Daca ai drum prin Cluj poti sa o incerci, eu zic , ca sunt motoare foarte bune.

 

 

 

astazi am bagat o tura de 180 km dupa care am umplut din nou rezervorul. a iesit consum de 3.25 litri la suta, asta pentru cei care mai erau interesati de consum. aceasta performanta a fost atinsa cu viteza de croaziera de 100 kmh(5000 rot/min in viteza a 6ea) cu pasagera si a inclus si Piatra Craiului unde s-ar putea sa imi fi alunecat incheietura in jos destul de mult pe acceleratie :crack:

 

uitasem ca stiu si consumul relativ forjat. acesta include si ture pe meses unde nu ai cum sa rezisti tentatiei de a abuza putin de motor, in rest, pana acolo si inapoi croaziera la 140. consum: 4.6l/100 km

 

frumos motor si intretinut, dupa cum apare. daca vin prin cluj te anunt, macar sa-l vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ok..nici nu ma gandeam sa mi-l imprumute, ca stiu cum m-as simti eu. :crack: ziceam doar de urcat pe ea sa vad daca incap, daca e ok pozitia in sa, etc..

 

 

 

frumos motor si intretinut, dupa cum apare. daca vin prin cluj te anunt, macar sa-l vad.

vino maine pe la arc si te las sa te urci pe al meu. si te dau si o tura daca ai casca :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va inteleg problema. daca atat consuma, care e problema? poate am gresit eu. sa vedem: intru la benzinarie fac rezervorul full full. bun, bag 180 km doar afara foarte lejer. asa lejer nu am mai mers cu ea niciodata. nu am depasit 110 kmh in afara de depasiri si a stat mai mult in a 6ea, a 5ea. la intoarcere fac din nou plinul. intra 5.85 litri FIX. faeti voi calculul ca mie atat a iesit si se poate sa fi gresit, nu radeti de mine dar cu limbi straine le am nu cu aritmetica. nu stiu cat conta pasagera, dar pentru cine nu crede ii invit la o tura sa incercam reproducerea rezultatelor, in pasul meu desigur. forja forja nu prea stiu cat ar lua. eu cand am zis forja ma referam la 160 km max si turatii bunisoare pe meses(dealul cu un drum extraordinar de fain si curbat de langa zalau). motorul a fost in revizie 2 zile. normal tinea 1 zi dar la baieti si nici mie nu nea placut cum mergea motorul dupa reglarea carburatoarelor. din aceasta cauza a mai stat o zi doar pt carburatoare unde se pare a era dus un oring si primea benzina in prostie cat si aer fals din cate am inteles(nu ma pricep chiar in halu ala). revizia a fost facuta de aprox 500 km. ionainte mi se parea si mie ca lua pe la 6 mers normal si 7 chiar 7.5 la forja. si repet, astea au fost consumuri facute 95% exterior si nu oras. in oras urasc sa ma dau pe langa ucigasii aia de la volanul masinilor.

nu glumesc, atat a scos si gata, chiar va rog sa dam o tura de incercare, macar ne mai vedem si noi la un suc sau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, ai dreptate; consumul tau este apropiat de realitate, si e o dovada ca motocicleta ta e in parametri. La mine e clar ca merge pe amestec prea bogat, din motive de:

 

  • aspect bujii
  • aspect tevi de esapament
  • miros gaze de esapament

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact aceste probleme aveam si eu pana acum, si un cilindru primea mai multa benzina ca celalalt. bujia era neagra de tot. cealalta functiona relativ ok, se apropia culoarea de caramiziu. acum dupa foaaaarte multe ore de lucru si nervi distrusi, ambele carburatoare funtioneaza la parametrii de carte si se vede la bujii. o problema mai am si nu pricep de ce, intre 4500 si 5500 de rotatii are acum o gaura la putere ce nu era pana acum. la accelerare brutala nu se simte dar de la turatie constanta, are o intarziere inainte sa accelerze cand trag de ea. in rest merge excelent acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa razi, dar aceeasi chestie o am si eu, doar un pic mai sus: de la 5500 rpm pana pe la 6500 e un mare gol de putere, si parca ar vrea sa traga dar nu poate. Daca trec de 7000, no problem, urla trage si se tureaza intr-un mare fel. La mine insa problema ar fi tot in carburatie, banuiesc ceva mizerie acumulata pe-acolo.

 

Uite, poate iti vin idei de aici, mie mi s-a parut foarte interesant topicul: http://www.ex-500.com/index.php?topic=6126

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, voi incerca cu socul tras sa vad daca mai are golul. nu as crede dar din curiozitate incerc. a stat saracul motor 16 ani? vai vai ce pacat de ea. la astea tare le place sa mearga pe drumuri mai ales cele curbate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut frati gpz-isti

am o problema mai mare sau mai mica, am tras azi o tranta cu kawa( poveste lunga) si printre altele mi-am indoit semighidonul drept. bun . intrebarile ar fi

1 as putea sa-l indrept?? daca da cum??

2 daca nu care ar mai avea unul de vanzare ev. ma intereseaza unul sh

3 daca nu si var. 2 de unde as putea sa-mi comand sau cu cine sa vb sa-mi aduca unul (chestia e ca nu stau momentan f. stralucit cu casu ca trebuie sa-i fac si schimbu de ulei si multe alte probleme pers. etc

ms fain

incerc sa pun poze

 

 

inca una ca prima-i de kko

post-21543-1214419367_thumb.jpg

post-21543-1214419412_thumb.jpg

post-21543-1214419974_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata trec pe la un parc de dezmembrari din madrid..in ce bani te incadrezi ?sa stiu,poate gasesc..ti-l trimit la pretul care-l iau..il poti ridica din turda..daca gasesc.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi si mie unu va rog :

- Cat ulei intra la un schimb de ulei(cu filtru de ulei nou bineinteles)

- Ce capacitate are rezervorul

- Dimensiunile cauciucurilor(fatza - spate)

- Ce se strica la ele de obicei(tipului pentru care intreb ii bate ceva la motor dar nu stiu ce ... lant distributie sau lantul dintre motor si cutia de viteze ... e o bataie relativ mica dar se aude)

 

 

tipul e foarte talamb ca sa zic asa ... doar ce si-a luat-o si e cam paralel cu motoarele ... abia in seara asta l-am cunoscut, si el ma intreba pe mine astea ... m-am uitat la el :) si am zis ca o sa ii aflu maine :P

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi si mie unu va rog :

- Cat ulei intra la un schimb de ulei(cu filtru de ulei nou bineinteles)

- Ce capacitate are rezervorul

- Dimensiunile cauciucurilor(fatza - spate)

- Ce se strica la ele de obicei(tipului pentru care intreb ii bate ceva la motor dar nu stiu ce ... lant distributie sau lantul dintre motor si cutia de viteze ... e o bataie relativ mica dar se aude)

 

 

tipul e foarte talamb ca sa zic asa ... doar ce si-a luat-o si e cam paralel cu motoarele ... abia in seara asta l-am cunoscut, si el ma intreba pe mine astea ... m-am uitat la el :) si am zis ca o sa ii aflu maine :P

 

 

3,4l asa scrie la mine pe cutie

rez 18l (din talon)

fatza 110/70

spate 130/70cam atat ma stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sper sa nu treaca de 50 de eu :)

ms fain

 

 

:P si tu cu kawa si cu jawa :)

 

ms fain! restul pot sa repar si eu de la toba la carena

stai linistit..nu ajunge la 50 eu... candva am am gasit la 50 eu toate plasticurile de pe motor..problema e sa le gasesc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voua v-i se inapmpla sa raman blocat senzorul STOPului la pedala de spate? ramane becul aprins cateodata si e enervant sa ma tot uit in spatele meu la stopuri. se deblocheaza cel mai usor daca bag picioru mai dur de cateva ori in pedala, stand in loc desigur. si cu mana se deblocheaza dar e mai migalos. in fine. ce se poate face oare?

 

 

@thunderbyte. daca are ceva clantanit e posibil sa fie de vina lantul de distributie din motor. nu e mare problema. sa traga bine si sa meara usor motorul. si poti sa ii spui ca motoarele astea merg lejer pana in 130mi km. e netul de oameni ce afirma astea. bineinteles cu intretinere genul reglarea carburatoarelor si supapelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...