Ablenick Postat Iunie 8, 2005 Autor Share Postat Iunie 8, 2005 Exista un topic pe aceasta tema. In fiecare miercuri in jurul orelor 19. era oarecum mai special, se adresa mia direct posesorilor de GPZuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 (editat) Daca nu specifici ... Oricum, cred ca si cei cu GPZ vin la Arc la intilnirea saptaminala. Editat Iunie 8, 2005 de ipman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 Salutare shi eu vin pe la 7, dar hai sa parcam toti la un loc, sa ne cunoastem personal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucs Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 Vin si eu, dar au anuntat ca o sa ploua, si parca vad ca o sa fie 2-3 motoare, ca saptamana trecuta Cu lantu ala, bine ca am aflat si eu ca nu se da cu benzina - si bine ca mi-a fost lene sa-l spal pana acuma, ca sigur l-as fi spalat cu benzina...Mersi baieti! In alta ordine de idei, azi dimineata mi-a cazut motorul de pe cric, in fata garajului - exact ca-n filmele cu prosti... Probabil uitasem ca motorul te poate surprinde oricand, cu orice, si cineva a vrut sa-mi aduc aminte. Multumesc si pentru asta Ne vedem la arc, cati om fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 ai GRIJA MARE lanturile cu O ringuri nu se spala cu benzina sau motorina sau alte solutii care dizolva doar gaz lampant sau spray PT CURATAT daca nu risti sa ti sa intinda Oringurile de la lant si o sa devina Z lant De ce la lanturile O nu se spala cu motorina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 A scris Orestte mai sus; pentru ca strica o-ringurile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 O-ringu este o garnitura care tine unsoarea la zale si nu permite intrarea mizeriei iar odata spalata cu solventi care inmoaie caucicul O-ringul se deformeaza si lasa ca acea unsoare sa iasa si sa intre mizerie exact cum ai da cu glaspapir pe zale astefel se uzeaza ducand la o viatza mai mica a lantului odata la 3 ungeri (in functie de exploatare, in conditi de praf mai mult sau mai putin), se SPALA LANTUL sau CURATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Merci frumos pentru raspunsuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Saptamana trecuta nu am venite decat eu shi Bucs, cu GPZ-urile la arc... ce s-a intamplat baietzi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Iunie 14, 2005 Autor Share Postat Iunie 14, 2005 mi s'a rupt cablul de ambreiaj (((( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Iulie 27, 2005 Autor Share Postat Iulie 27, 2005 Salut, O problema mai veche o readuc in actualitate: am nevoie de un cauciuc 140-90/16 H tubles pt GePeZeu meu la un pret rezonabil. Am si eu nevoie de adrese, telefoane de importatori, povesti cum ati rezolvat dilema cauciucului pe 16. Dau o bere pt informatiile primite si folosite cu success in achizitionarea cauciucului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iulie 27, 2005 Share Postat Iulie 27, 2005 Am inteles ca ar avea la Mitas pe Bikeshop, e listat un importator al cauciucurilor lor: CHEMTRADERS, paulionita78@yahoo.com.nospam.com, 0722389080. Disclaimer: n-am nici o legatura cu ei, doar am copiat datele anuntului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Iulie 28, 2005 Autor Share Postat Iulie 28, 2005 ok, thanks. O sa dau un mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 Cat am putut sa caut topicul asta Uite ce-a montat un tip pe GPZ: LCD pe GPZ. Si un forum cu multe informatii utile (desi multe topicuri par a fi pentru modelele post '00, sunt valabile pentru toate generatiile de GPZuri, carora ei le spun EX500 ): http://www.ex500riders.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newbraveworld_99 Postat August 24, 2005 Share Postat August 24, 2005 Am sie eu un GPZ 500 S si am 190 cm. Nu pot sa spun ca e un motor rau insa la drumuri mai lungi personal nu stau prea comod si imi amorteste piciorul. Pozitia de stat este buna, doar cu picioarele am probleme. Este intradevar un motor de asfalt, mai bine zis numai de asfalt, ceea ce ma inerveaza sunt suspensiile foarte rigide de simti orice denivelare sau gropita. Poate fi vorba si de reglaj eu personal nu am modificat nimic de cand l-am cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Craiu' Postat Septembrie 10, 2005 Share Postat Septembrie 10, 2005 Salut! Am si eu o intrebare legata de cat de larg trebuie sa fie lantul, pt ca am impresia ca este putin cam larg. Exista un standard pentru acest lucru? Eu nu am manualul de intretinere, asa ca am nevoie de o mana de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Craiu' Postat Septembrie 11, 2005 Share Postat Septembrie 11, 2005 Nu este prea strans?Si daca il strang prea tare exista pericolul de a se rupe sau ceva de genul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Septembrie 11, 2005 Share Postat Septembrie 11, 2005 daca e prea strans sau prea larg se uzeaza mai repede kitul desfa axul la roata spate (da drumul la piulita putin) dupa care incepi sa strangi din suruburile de pe bascula stanga dreapta pana lantul are jocul 2 cm sus jos, atentie mare ca roata sa fie centrata bine sa te uiti la indicatorii de pe intinzator sa fie excat ca stanga drepta, dupa care strangi contra piulita de la intinzator si piulita de la ax(sa nu uiti de splintul) bafta e simplu.. P.S. sa nu uiti poate mai dai si cu ceva spray pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Craiu' Postat Septembrie 11, 2005 Share Postat Septembrie 11, 2005 Ms. o sa ma apuc sa mesteresc acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 @bronto, de unde ai luat Midasul ala pt spate? Vreau sa iau si eu o pereche de cauciucuri si la banii la care zici ca ai luat Midasul e super-rezon! Mercic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Intentionez sa achizitionez si eu un GPZ 500 S din 95 la inceputul lui Octombrie. Aveti careva un manual in engleza? Ca ma chinui de ceva vreme sa gasesc pe net si nu reusesc Asa.. si mai vroiam sa va intreb: ce diferente sunt intre modelele pana in '94 si cele mai noi de 94? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Am eu Clymer, am tot zis ca ajung la un scanner sa-l trec in format electronic, dar n-am reusit Din cate m-am documentat eu (pre '94 // post '94): - roti pe 16" // roti pe 17" - frana spate tambur // frana spate disc - ceasuri de bord patrate // ceasuri de bord rotunde In plus, cele post '94 au o modificare la partea de redresare a curentului pentru a elimina un bug de proiectare (magnetii se puteau dezlipi de pe volanta). In rest, din anexa manualului de service, unde prezinta diferentele intre modele, sunt putine modificari: - ceva schimbari la datele tehnice (numerice) - alte cupluri de strangere pentru diverse operatiuni - suspomenitele modificari la electrica, plus inca alte cateva (releul starter unit cu cutia de sigurante, diverse schimbari in traseele electrice, dar minore) - suspomenita modificare a franei spate (in loc de instructiuni pentru tambur, sunt pentru disc) Asta e cam tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Septembrie 14, 2005 Share Postat Septembrie 14, 2005 Nu stiam ca le zice Clymer, m-am mai documentat si am inteles ca sunt cele mai faine manuale de Kawa. Daca nu gasesc pe net pe undeva, o sa il comand pe ebay ca nu e asa scump ($30) si o sa il uploadez la moto.zino.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Septembrie 14, 2005 Share Postat Septembrie 14, 2005 Si inca o intrebare... Am citit ca GPZ-ul 500 s este fabricat in UE, este adevarat? Si... este valabil pentru toate modelele indiferent de anul de fabricatie? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Septembrie 14, 2005 Share Postat Septembrie 14, 2005 Sincer, n-am nici cea mai mica idee ... este posibil, dat fiind ca s-a vandut sub diverse denumiri comerciale (EX500, GPZ 500S, Ninja 500R). Clymer si Haynes sunt doua edituri care se ocupa cu manuale de service pentru multe domenii; eu din ce-am citit, nici una n-a scos manual de service comparabil cu cel dat din fabrica (pe care naiba stie de unde sa-l cumperi acum), dar daca le ai pe amandoua esti suficient de blindat (nici Clymerul, nici Haynes nu sunt perfecte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.