UncleFester Postat Octombrie 3, 2005 Share Postat Octombrie 3, 2005 Povestea unui GPZ la 137000 km, fara nici o interventie la motor: http://www.maclean-nj.com/kwak50.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 No... 90% sambata sau duminica ma duc la Iasi sa i-au GPZ-ul ala pus pe Orestte la vanzari. Ma duc cu Skywalker.. sa fie intr-un ceas bun, si sa n-am probleme cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Octombrie 25, 2005 Share Postat Octombrie 25, 2005 No... 90% sambata sau duminica ma duc la Iasi sa i-au GPZ-ul ala pus pe Orestte la vanzari. Ma duc cu Skywalker.. sa fie intr-un ceas bun, si sa n-am probleme cu el... No... 100% sambata trecuta am fost la Iasi si am luat GPZ-ul ala pus de Orestte la vanzari. Detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Ca sa umbli la bujii, trebuie dat jos rezervorul. Intrebare: trebuie golit rezervorul de benzina inainte, ca sa nu curga cand il dai jos, sau are vreo supapa (sau ceva similar) si doar il demontez ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Ca sa umbli la bujii, trebuie dat jos rezervorul. Intrebare: trebuie golit rezervorul de benzina inainte, ca sa nu curga cand il dai jos, sau are vreo supapa (sau ceva similar) si doar il demontez ? La robinetul de la rezervor exista o membrana vacuumatica care are rolul de pompa de benzina.Daca e in stare buna, nu ar trebui sa-ti curga benzina pe jos daca scoti furtunul.Robinetul sa fie pe ON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Noiembrie 2, 2005 Admin Share Postat Noiembrie 2, 2005 Confirm. Rezervorul se monteaza si se remonteaza in 4 pasi simpli: 1. se da jos saua (cu cheia) 2. se desface surubul ala mare 3. se scot furtunele de la robinet 4. se trage rezervorul afara (robinetul poate fi inchis - OFF, sau poate ramane deschis, daca nu sugi din furtunul subtire nu curge nimic pe furtunul gros) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 Salut, Voi ce ulei puneti in GPZ? Eu am un GPZ600R, si am pus motul 5100 sintetic. Problema e ca acum, in relanti, nu imi mai decupleaza complet ambreiajul O sa cumpar un ulei mineral sa il schimb, dar nu prea stiu ce sa pun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 Eu am Motorex 15W50 nici o problema cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 No... 100% sambata trecuta am fost la Iasi si am luat GPZ-ul ala pus de Orestte la vanzari. Detalii aici Sa-l stapanesti sanatos, si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 Eu am Motorex 15W50 nici o problema cu el. Ce soi de motorex ? Top Speed sau Formula ? Din cite vad pe site-ul lor, Formula nu e sintetic. cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 Top Speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 http://www.mulder.dk/gallery/kawasaki (inclusiv un minitutorial despre schimbarea mansoanelor: http://www.mulder.dk/gallery/album39 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flx Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Salut, De curand am devenit (si eu) posesor de GPZ500S. Doresc sa-i multumesc si pe aceasta cale lui UncleFester pentru ajutorul acordat in perioada postachizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Decembrie 8, 2005 Autor Share Postat Decembrie 8, 2005 Bine ai venit in randul nostru !!!! Sa il stapanesti cu placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flx Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Bine ai venit in randul nostru !!!! Sa il stapanesti cu placere ! Multumesc pentru primirea calduroasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZS1000 Postat Decembrie 10, 2005 Share Postat Decembrie 10, 2005 Salut, Voi ce ulei puneti in GPZ? Eu am un GPZ600R, si am pus motul 5100 sintetic. Problema e ca acum, in relanti, nu imi mai decupleaza complet ambreiajul O sa cumpar un ulei mineral sa il schimb, dar nu prea stiu ce sa pun... NU se foloseste ulei sintetic, iti patineaza ambreiajul. Foloseste ulei mineral si schimba-l la intervalul recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Decembrie 20, 2005 Share Postat Decembrie 20, 2005 Ma primiti si pe mine cu un fratior mai mic? GPZ 305 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Decembrie 22, 2005 Share Postat Decembrie 22, 2005 Am o nelamurire care tine de butonul PASS (butonul "da-te la o parte ca sunt mai tare" pentru jmecheri ). Daca sunt cu faza lunga - intensitatea luminii creste (deci isi face datoria). Daca sunt cu pozitiile - cred ca face la fel (nu sunt foarte sigur, dar oricum nu merg cu pozitiile). Daca sunt cu faza scurta (modul obisnuit de mers cu motocicleta) si apas pe el - nu se intampla nimic! Este un lucru normal sa se intample asa sau am eu o problema la instalatia electrica? Normal (dupa parerea mea) ar fi ca atunci cand mergi cu faza scurta si vrei sa depasesti - apesi PASS. Eu sunt nevoit sa comutez pe faza lunga. Are cineva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Decembrie 22, 2005 Share Postat Decembrie 22, 2005 Am o nelamurire care tine de butonul PASS (butonul "da-te la o parte ca sunt mai tare" pentru jmecheri ). Daca sunt cu faza lunga - intensitatea luminii creste (deci isi face datoria). Butonul de PASS aprinde faza lunga. Daca ai deja faza lunga aprinsa, nu are ce sa mai aprinda. E posibil sa ai inversate faza lunga cu faza scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Decembrie 22, 2005 Share Postat Decembrie 22, 2005 Butonul de PASS aprinde faza lunga. Daca ai deja faza lunga aprinsa, nu are ce sa mai aprinda. E posibil sa ai inversate faza lunga cu faza scurta. Switch-ul pentru HI / LO functioneaza corect. Poate nu e unit corect PASS-ul. Multumesc oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Decembrie 22, 2005 Share Postat Decembrie 22, 2005 Si la mine "pass" face exact ce face semnalizarea la masina, adica ... da flashuri (din scurta trece pe lunga cat timp tii butonul apasat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flx Postat Decembrie 22, 2005 Share Postat Decembrie 22, 2005 Si la mine "pass" face exact ce face semnalizarea la masina, adica ... da flashuri (din scurta trece pe lunga cat timp tii butonul apasat). - am verificat chiar in seara asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 Well, sa punem aici pentru referinta datele tehnice de baza (sursa: manualul service Clymer). Reglaje Bujii 1987-1993: NGK DR8ES sau ND X27ESR-U 1994-prezent: NGK D9EA sau ND X27ES-U Distanta intre electrozi: 0.6-0.7 mm [*]Supape Admisie: 0.13-0.18 mm Evacuare: 0.18-0.23 mm [*]Turatie ralenti: 1150-1250 rpm [*]Compresie: 128-196 psi (8.71-13.34 atmosfere) Cauciucuri Fata: 100/90-16 54H tubeless pana in 100 kg incarcare: 1.9 atmosfere peste 100 k incarcare: 2.2 atmosfere [*]Spate: 120/90-16 63H tubeless pana in 100 kg incarcare: 2.2 atmosfere peste 100 k incarcare: 2.4 atmosfere Uleiuri si combustibil Ulei motor: SE sau SF; 10W40, 10W50, 20W50 Ulei furca: SAE 10W20 Lichid de frana: DOT3 Combustibil: CO 91 Baterie: cu apa distilata Sistem racire: se foloseste in permanenta amestec de antigel si apa, pentru motoare cu bloc din aluminiu Capacitate ulei motor cu schimbare de filtru: 3.4 litri fara schimbare de filtru: 2.8 litri Ulei furca In caz de schimbare: 1987-1983: capacitate 254 ml, nivel ulei: 131 mm 1994- : 300 ml, nivel ulei 115-118 mm [*]In caz de reconstructie: 1987-1983: capacitate 284-289 ml, nivel ulei: 131 mm 1994- : 348-356 ml, nivel ulei 115-118 mm Sistemul de racire Capacitate: 1.8 litri Tip antigel: pentru motoare de aluminiu Amestec: 50% antigel, 50% apa distilata purificata Presiune radiator: 0.75-1.02 atmosfere Termostat: temperatura deschidere 80.5-83.5 grade Celsius, deschiderea minim 8 milimetri la 95 grade Celsius Lant Producator: Enuma, fara za de inchidere Marime: EK520 MV-O 104 legaturi Lungime a 20 de legaturi: standard 317.5-318.4 mm, limita service: 323 mm Joc lant ("slack"): 35-40 mm Specificatii electrice Sistem incarcare: iesire redresor 14-15 V, test iesire alternator: 60 V curent alternativ la 4000 rpm, rezistenta: 0.3-0.6 volti Sistem aprindere: bobina primara: 2.2-3.9 ohmi, secundara: 10-16 Kohmi, rezistenta bobinei "pickup": 400-490 ohmi Demaror: limita uzura perii 6 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 Un pic offtopic (sau cu totul offtopic), dar aici macar se citesc post-urile : a facut cineva copii (accentul pe "o") pentru cheia de la motor? Daca da - unde?! Eu am fost la Bricostore si Carrefour si mi-au spus ca nu au cheie . Probabil este nevoie de o cheie similara ca si lungime / grosime. Lumea care a cautat mi-a spus ca nu prea gasesti Eu am o singura cheie care s-a indoit un pic si mi-e frica ca se rupe sau, mai rau, o pierd Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 Salut La multi ani! as vrea sa imi cumpar si eu un gpz500s in primavara si as vrea daca se poate sa ma intalnesc cu cineva care are deja asa ceva sa-mi spuna parerea personala, si poate cand se mai indreapta vremea sa facem si o plimbare am citit pe forumuri diferite pareri care m-au convins sa imi iau acest model, dar totusi as vrea "sa pun mana" cum se spune 10x scuze am uitat sa spun stau in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.