Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

No... 90% sambata sau duminica ma duc la Iasi sa i-au GPZ-ul ala pus pe Orestte la vanzari. Ma duc cu Skywalker.. sa fie intr-un ceas bun, si sa n-am probleme cu el... :P

No... 100% sambata trecuta am fost la Iasi si am luat GPZ-ul ala pus de Orestte la vanzari. :banana:

Detalii aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa umbli la bujii, trebuie dat jos rezervorul. Intrebare: trebuie golit rezervorul de benzina inainte, ca sa nu curga cand il dai jos, sau are vreo supapa (sau ceva similar) si doar il demontez ?

La robinetul de la rezervor exista o membrana vacuumatica care are rolul de pompa de benzina.Daca e in stare buna, nu ar trebui sa-ti curga benzina pe jos daca scoti furtunul.Robinetul sa fie pe ON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Confirm. Rezervorul se monteaza si se remonteaza in 4 pasi simpli:

1. se da jos saua (cu cheia)

2. se desface surubul ala mare

3. se scot furtunele de la robinet

4. se trage rezervorul afara (robinetul poate fi inchis - OFF, sau poate ramane deschis, daca nu sugi din furtunul subtire nu curge nimic pe furtunul gros)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Voi ce ulei puneti in GPZ?

 

Eu am un GPZ600R, si am pus motul 5100 sintetic.

Problema e ca acum, in relanti, nu imi mai decupleaza complet ambreiajul :lol:

 

O sa cumpar un ulei mineral sa il schimb, dar nu prea stiu ce sa pun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut,

Voi ce ulei puneti in GPZ?

 

Eu am un GPZ600R, si am pus motul 5100 sintetic.

Problema e ca acum, in relanti, nu imi mai decupleaza complet ambreiajul :haha:

 

O sa cumpar un ulei mineral sa il schimb, dar nu prea stiu ce sa pun...

 

 

 

NU se foloseste ulei sintetic, iti patineaza ambreiajul. Foloseste ulei mineral si schimba-l la intervalul recomandat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am o nelamurire care tine de butonul PASS (butonul "da-te la o parte ca sunt mai tare" pentru jmecheri :friends: ).

 

Daca sunt cu faza lunga - intensitatea luminii creste (deci isi face datoria). Daca sunt cu pozitiile - cred ca face la fel (nu sunt foarte sigur, dar oricum nu merg cu pozitiile). Daca sunt cu faza scurta (modul obisnuit de mers cu motocicleta) si apas pe el - nu se intampla nimic!

Este un lucru normal sa se intample asa sau am eu o problema la instalatia electrica? Normal (dupa parerea mea) ar fi ca atunci cand mergi cu faza scurta si vrei sa depasesti - apesi PASS. Eu sunt nevoit sa comutez pe faza lunga.

 

Are cineva vreo idee? :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire care tine de butonul PASS (butonul "da-te la o parte ca sunt mai tare" pentru jmecheri :friends: ).

 

Daca sunt cu faza lunga - intensitatea luminii creste (deci isi face datoria).

 

Butonul de PASS aprinde faza lunga. Daca ai deja faza lunga aprinsa, nu are ce sa mai aprinda.

E posibil sa ai inversate faza lunga cu faza scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butonul de PASS aprinde faza lunga. Daca ai deja faza lunga aprinsa, nu are ce sa mai aprinda.

E posibil sa ai inversate faza lunga cu faza scurta.

 

Switch-ul pentru HI / LO functioneaza corect. Poate nu e unit corect PASS-ul. Multumesc oricum. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well, sa punem aici pentru referinta datele tehnice de baza (sursa: manualul service Clymer).

 

Reglaje

  • Bujii
    • 1987-1993: NGK DR8ES sau ND X27ESR-U
    • 1994-prezent: NGK D9EA sau ND X27ES-U

    Distanta intre electrozi: 0.6-0.7 mm

    [*]Supape

    • Admisie: 0.13-0.18 mm
    • Evacuare: 0.18-0.23 mm

    [*]Turatie ralenti: 1150-1250 rpm

    [*]Compresie: 128-196 psi (8.71-13.34 atmosfere)

Cauciucuri

  • Fata: 100/90-16 54H tubeless
    • pana in 100 kg incarcare: 1.9 atmosfere
    • peste 100 k incarcare: 2.2 atmosfere

    [*]Spate: 120/90-16 63H tubeless

    • pana in 100 kg incarcare: 2.2 atmosfere
    • peste 100 k incarcare: 2.4 atmosfere

Uleiuri si combustibil

  • Ulei motor: SE sau SF; 10W40, 10W50, 20W50
  • Ulei furca: SAE 10W20
  • Lichid de frana: DOT3
  • Combustibil: CO 91
  • Baterie: cu apa distilata
  • Sistem racire: se foloseste in permanenta amestec de antigel si apa, pentru motoare cu bloc din aluminiu

Capacitate ulei motor

  • cu schimbare de filtru: 3.4 litri
  • fara schimbare de filtru: 2.8 litri

Ulei furca

  • In caz de schimbare:
    • 1987-1983: capacitate 254 ml, nivel ulei: 131 mm
    • 1994- : 300 ml, nivel ulei 115-118 mm

    [*]In caz de reconstructie:

    • 1987-1983: capacitate 284-289 ml, nivel ulei: 131 mm
    • 1994- : 348-356 ml, nivel ulei 115-118 mm

Sistemul de racire

  • Capacitate: 1.8 litri
  • Tip antigel: pentru motoare de aluminiu
  • Amestec: 50% antigel, 50% apa distilata purificata
  • Presiune radiator: 0.75-1.02 atmosfere
  • Termostat: temperatura deschidere 80.5-83.5 grade Celsius, deschiderea minim 8 milimetri la 95 grade Celsius

Lant

  • Producator: Enuma, fara za de inchidere
  • Marime: EK520 MV-O 104 legaturi
  • Lungime a 20 de legaturi: standard 317.5-318.4 mm, limita service: 323 mm
  • Joc lant ("slack"): 35-40 mm

Specificatii electrice

  • Sistem incarcare: iesire redresor 14-15 V, test iesire alternator: 60 V curent alternativ la 4000 rpm, rezistenta: 0.3-0.6 volti
  • Sistem aprindere: bobina primara: 2.2-3.9 ohmi, secundara: 10-16 Kohmi, rezistenta bobinei "pickup": 400-490 ohmi
  • Demaror: limita uzura perii 6 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic offtopic (sau cu totul offtopic), dar aici macar se citesc post-urile :baldy: : a facut cineva copii (accentul pe "o") pentru cheia de la motor? Daca da - unde?! Eu am fost la Bricostore si Carrefour si mi-au spus ca nu au cheie :friends:. Probabil este nevoie de o cheie similara ca si lungime / grosime. Lumea care a cautat mi-a spus ca nu prea gasesti :baldy:

 

Eu am o singura cheie care s-a indoit un pic :friends: si mi-e frica ca se rupe sau, mai rau, o pierd :friends:

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut

La multi ani!

 

as vrea sa imi cumpar si eu un gpz500s in primavara si as vrea daca se poate sa ma intalnesc cu cineva care are deja asa ceva sa-mi spuna parerea personala, si poate cand se mai indreapta vremea sa facem si o plimbare

 

am citit pe forumuri diferite pareri care m-au convins sa imi iau acest model, dar totusi as vrea "sa pun mana" cum se spune

 

10x

 

 

 

scuze am uitat sa spun

stau in bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...