Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si nu faci schimb ?? :bounce:

:P)

mai bine nu, cand am plecat azi acasa mergea doar pe 3 cilindrii,s-a inecat cilindru 3. Daca tot m-am laudat asa patesc :)

Treb sa schimb burdufele la admisie ca sa pot sa fac si eu un reglaj mai potrivit la carburatoare.

Sensibili mai sunt, NGK-urile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am uns/imbibat cu ulei de motor (nu cu SAE30 ci cu SAE 10W40).

 

Acum ca a dat si vremea buna, o sa mai trag ceva ture sa ma obisnuiesc cu mobra. Pacat ca nu am inmatriculat-o inca si trebuie sa dau cercuri in jurul casei :bounce:((.

 

Si inca ceva. Am remarcat ca nu se incalzeste repede(un lucru bun de altfel). Am vrut sa o ambalez pe loc sa creasca temp in roshu sa vad daca pleaca ventilatorul. Da de unde..ca nu vrea neam sa treaca acul ceasului de temp de juma'. Nici nu am insistat mult ca a ieshit un vecin ca suna la politie daca nu opresc utilajul :P))). Aveti idee daca are cumva o termo-valva intre circuitul intern de racire si radiator ?? sau e pe direct?

 

 

pe la jumate incepe ventilatorul.... si acolo sta temperatura...

 

asta-vara la 40 grade in oras nu trecea de jumate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiti baieti !!

 

Vreau sa va intreb si eu , ce presiune de aer trebuie sa fie in roata fata si in cea de pe spate.

mi se pare roata spate un pic moale.

 

BAFTA

 

In manual zice asa :

 

greutate pana in 97,5 Kg : fata=28 psi=196 kPa=1,9 atm / spate=32 psi=221 kPa=2,17 atm

greutate peste 97,5 Kg : fata=32 psi=221 kPa=2,17 atm / spate=36 psi=245 kPa=2,45 atm

 

Mesaj completat

:bounce:)

mai bine nu, cand am plecat azi acasa mergea doar pe 3 cilindrii,s-a inecat cilindru 3. Daca tot m-am laudat asa patesc :P

Treb sa schimb burdufele la admisie ca sa pot sa fac si eu un reglaj mai potrivit la carburatoare.

Sensibili mai sunt, NGK-urile astea.

 

Eu la burdufe am pus coliere metalice si le-am strans bine, nu cred sa mai patrunda aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Vaca mea are motor de GPZ 500 si am un tacanit la rece, dureaza intre 3 si 10 min, depinde de temperatura ambianta; am fost la un service, a ascultat-o la cald si mi-a zis ca nu are nimic si ca nu e problema daca face asa la rece "pana isi trage ulei". Voi ce stiti de problema asta? Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Vaca mea are motor de GPZ 500 si am un tacanit la rece, dureaza intre 3 si 10 min, depinde de temperatura ambianta; am fost la un service, a ascultat-o la cald si mi-a zis ca nu are nimic si ca nu e problema daca face asa la rece "pana isi trage ulei". Voi ce stiti de problema asta? Bafta

 

Si eu am un trancanit la rece , apoi la cald totul e ok.

 

Stiu ca sunetele din motor nu se asculta cu urechea libera, deoarece te poate duce in eroare directia din care vine sunetul(ecouri,reflexii de sunet) ci cu un fel de stetoscop special . In lipsa acestui stetoscop se poate improviza dintr-o coada de matura sau o bucata de furtun. Un cap se pune pe motor si celalalt la ureche (chiar nu glumesc ). Si in functie de ce auzi poti izola zona de unde vine sunetul dubios, si trebuie sa mai si stii daca sunetul respectiv e normal sau nu.

 

Sincer eu nu am incercat aceasta varianta,oricum daca aud nu stiu sa interpretez foarte bine . Plus de asta daca m-ar vedea cineva ar spune ca sunt nebun, consult motorul cu furtunul. :bounce:

 

Asa in general cand iti bate la rece, e din cauza uleiului(degradare ulei,tip gresit de ulei,pompa defecta) si ajunge mai greu pana se incalzeste la ambielaj,culbutori,ce mai unge el pe acolo. In unele cazuri poate uleiul e bun si chiar ai probleme cu ambielajul,bolturile de la piston,poate tachetii. Dar daca atunci cand se incalzeste nu mai bate atunci "merge" (zis asa in stil romanesc) .

Mesaj completat

Si la mine face asa uneori la rece. Dar apoi dispare zgomotul. Cred ca trebuie sa stai linistit. Asa mi-a zis si mie un mecanic.

Nu stiu daca poate sa fie de la distributie.

 

 

Ca sa vezi exact de unde vine sunetul, incearca metoda propusa de mine cu stetoscopul artizanal. (vezi sa nu te vada nimeni cand efectuezi operatia)

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am Motul 10w40 7000 sau 7100 nu stiu exact. Filtru KN sport. Dar sunt din toamna. Nu le-am schimbat ca nu am decat 2500km facuti cu ele. Am zis sa mai fac 1000 si apoi sa le schimb. Acum am cumparat Motul 10w50 5100 ester si filtru Mann. Am iesit mai ieftin cu vreao 70-80 lei. Si am inteles ca e mai recomandat sa pun ce am cumparat a doua oara.

 

Mesaj completat

Am zis sa nu schimb uleiul. Aveam facuti 2500km cu uleiul si filtrul nou inainte sa il bag la iernat. De cateva zile normal ca ies cu ea. Dar motorul se aude mai gros si uneori parca se aude un zgomot de fier pe fier cand accelerez mai tare. Lantului i-am aplicat un uns si atat. Trebuia sa ii schimb uleiul si sa ii spal lantul, apoi s il ung?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie cineva un GPZ 900 in stare buna si inmatriculat de vanzare?

Asta era de vanzare de ceva timp, nu stiu daca mai e actual: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=260838

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta era de vanzare de ceva timp, nu stiu daca mai e actual: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=260838

 

Din pacate pana m-am hotarat eu s-au vandut. :drink:

 

Oricum multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate pana m-am hotarat eu s-au vandut. :drink:

 

Oricum multumesc !

O curiositate, ce iti a venit sa vinzi un transalp si sa-ti iei un GPZ900? Nu prea e o motocicleta cautata in Romania..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O curiositate, ce iti a venit sa vinzi un transalp si sa-ti iei un GPZ900? Nu prea e o motocicleta cautata in Romania..

 

Am o Honda XR 250 pentru enduro si doua Honda Transalp. Pe una am sa o tin pt. touring iar pe cealalta vreau sa o vand si sa imi iau ceva pentru oras...si asa am ajuns la GPZ 900. Au fost cateva in jur de 600-700euro, dar s-au dat.

Mi-as fi dorit tot o Honda, un CB 750 dar una cat de cat OK merge cam la 2000Euro. :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o Honda XR 250 pentru enduro si doua Honda Transalp. Pe una am sa o tin pt. touring iar pe cealalta vreau sa o vand si sa imi iau ceva pentru oras...si asa am ajuns la GPZ 900. Au fost cateva in jur de 600-700euro, dar s-au dat.

Mi-as fi dorit tot o Honda, un CB 750 dar una cat de cat OK merge cam la 2000Euro. :rose:

 

 

Si eu as fi interesat de un GPZ de 900. Tocmai mi-am vandut GZP-ul de 500, si caut ceva peste 600.

 

Sper sa ma intorc in topicul asta cu o Gpz-ica de 900 :rose: , daca nu am numai laude la GZP-uri , numai ca cel de 500 a fost prea mic cu 2 cil in linie.

 

Bafta tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

 

Aveti idee de unde as putea cumpara CARENA FATA sh. pentru modelul dupa 94 , sau poate aveti careva

Mai caut si semnalizatoarele fata , maneta de frana , oglinzile.

 

 

stiti cumva toba se poate nichela arata de parca ar fi fost polizata

 

BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

 

Aveti idee de unde as putea cumpara CARENA FATA sh. pentru modelul dupa 94 , sau poate aveti careva

Mai caut si semnalizatoarele fata , maneta de frana , oglinzile.

 

 

stiti cumva toba se poate nichela arata de parca ar fi fost polizata

 

BAFTA

 

- carena fata nu stiu!

- semnalizatoare fata gasesti pe louis(super preturi) dar si pe romimoto gasesti (chiar si numai sticlele de la semnalizari)

- oglinzi pe romimoto

- maneta de frana pe romimoto si louis!

 

bft! http://www.romimoto-piese.ro/

http://www.louis.de/

Editat de "Fanes"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tuturor!

 

Am si eu un GPZ 900R din 89, adica A6, pe care il calaresc de aproape un an.

 

Dupa ce am vazut in februarie unul de 11 000 de dolari la Tokyo, ma bate gandul sa-l transform si eu "japanese style". Cand l-am luat era deja modificat la nivel de evacuare si radiator de ulei, dar i-am mai luat cate ceva in plus. In clipa asta incerc sa-i adaptez o roata de zzr 600 pe spate, de 160/60/17, pentru ca cea originala de 130/18 mi se pare cam subtire. Am comandat tot de la fratii japonezi o pompa radiala de frana si una de ambreiaj, si sper sa fie gata in cel mult 2 saptamani.

 

Propun, daca nu s-a facut deja in cele 113 pagini anterioare, sa dam ceva link-uri legate de modificari sau orice altceva util legat de gpz. Mie mi-au lipsit informatiile si a trebuit sa recurg la site-uri japoneze, dar am gasit si prin europa sau state cate ceva.

 

Incep cu asta, al carui proprietar nu e chiar normal... http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=28337

 

Daca sunteti interesati pot pune mai multe si astept pareri din partrea celor pusi pe custom-izare.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...