vinkator Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 1.filtru aer nou2.curatat carburi 3.reglat nivel benzina 4.sincronizat carb 5.bujii noi Ma gandesc ca la avans nu am cum sa umblu, ar mai putea fi amestecul? sau cu ce sa leg acest simptom? Cine a mai reglat nivelul de benzina ? Eu am pus un furtunas transparent si benzina s-a ridicat pana in dreptul unde se imbina carburatorul (cel putin asa reiese din manual) Si inca ceva, cand accelerez in gol, nu revine turatie repede la ralanti ci are o intarziere. filtrul cum l-ai montat pana la urma? l-ai mai uns(imbibat) cu ceva sau l-ai lasat asa? Chestia cu intarziatul ma enerveaza si pe mine! L-am uns/imbibat cu ulei de motor (nu cu SAE30 ci cu SAE 10W40). Acum ca a dat si vremea buna, o sa mai trag ceva ture sa ma obisnuiesc cu mobra. Pacat ca nu am inmatriculat-o inca si trebuie sa dau cercuri in jurul casei ((. Si inca ceva. Am remarcat ca nu se incalzeste repede(un lucru bun de altfel). Am vrut sa o ambalez pe loc sa creasca temp in roshu sa vad daca pleaca ventilatorul. Da de unde..ca nu vrea neam sa treaca acul ceasului de temp de juma'. Nici nu am insistat mult ca a ieshit un vecin ca suna la politie daca nu opresc utilajul ))). Aveti idee daca are cumva o termo-valva intre circuitul intern de racire si radiator ?? sau e pe direct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Sa stii ca GPZ-ul nu trage liniar. De aceea are explozie de putere dupa 7000-8000rpm. Sa vezi ala de 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Sa vezi ala de 900 Si nu faci schimb ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Si nu faci schimb ?? ) mai bine nu, cand am plecat azi acasa mergea doar pe 3 cilindrii,s-a inecat cilindru 3. Daca tot m-am laudat asa patesc Treb sa schimb burdufele la admisie ca sa pot sa fac si eu un reglaj mai potrivit la carburatoare. Sensibili mai sunt, NGK-urile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramy Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 de unde pot face si eu rost de o carena fata..modelul dupa 94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 L-am uns/imbibat cu ulei de motor (nu cu SAE30 ci cu SAE 10W40). Acum ca a dat si vremea buna, o sa mai trag ceva ture sa ma obisnuiesc cu mobra. Pacat ca nu am inmatriculat-o inca si trebuie sa dau cercuri in jurul casei ((. Si inca ceva. Am remarcat ca nu se incalzeste repede(un lucru bun de altfel). Am vrut sa o ambalez pe loc sa creasca temp in roshu sa vad daca pleaca ventilatorul. Da de unde..ca nu vrea neam sa treaca acul ceasului de temp de juma'. Nici nu am insistat mult ca a ieshit un vecin ca suna la politie daca nu opresc utilajul ))). Aveti idee daca are cumva o termo-valva intre circuitul intern de racire si radiator ?? sau e pe direct? pe la jumate incepe ventilatorul.... si acolo sta temperatura... asta-vara la 40 grade in oras nu trecea de jumate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Sa traiti baieti !! Vreau sa va intreb si eu , ce presiune de aer trebuie sa fie in roata fata si in cea de pe spate. mi se pare roata spate un pic moale. BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Eu am facut ieri presiunea. 2,2 fata si 2,6 spate. Am calculat ca o sa merg si cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Sa traiti baieti !! Vreau sa va intreb si eu , ce presiune de aer trebuie sa fie in roata fata si in cea de pe spate. mi se pare roata spate un pic moale. BAFTA In manual zice asa : greutate pana in 97,5 Kg : fata=28 psi=196 kPa=1,9 atm / spate=32 psi=221 kPa=2,17 atm greutate peste 97,5 Kg : fata=32 psi=221 kPa=2,17 atm / spate=36 psi=245 kPa=2,45 atm Mesaj completat )mai bine nu, cand am plecat azi acasa mergea doar pe 3 cilindrii,s-a inecat cilindru 3. Daca tot m-am laudat asa patesc Treb sa schimb burdufele la admisie ca sa pot sa fac si eu un reglaj mai potrivit la carburatoare. Sensibili mai sunt, NGK-urile astea. Eu la burdufe am pus coliere metalice si le-am strans bine, nu cred sa mai patrunda aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salutare Vaca mea are motor de GPZ 500 si am un tacanit la rece, dureaza intre 3 si 10 min, depinde de temperatura ambianta; am fost la un service, a ascultat-o la cald si mi-a zis ca nu are nimic si ca nu e problema daca face asa la rece "pana isi trage ulei". Voi ce stiti de problema asta? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Si la mine face asa uneori la rece. Dar apoi dispare zgomotul. Cred ca trebuie sa stai linistit. Asa mi-a zis si mie un mecanic. Nu stiu daca poate sa fie de la distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) Salutare Vaca mea are motor de GPZ 500 si am un tacanit la rece, dureaza intre 3 si 10 min, depinde de temperatura ambianta; am fost la un service, a ascultat-o la cald si mi-a zis ca nu are nimic si ca nu e problema daca face asa la rece "pana isi trage ulei". Voi ce stiti de problema asta? Bafta Si eu am un trancanit la rece , apoi la cald totul e ok. Stiu ca sunetele din motor nu se asculta cu urechea libera, deoarece te poate duce in eroare directia din care vine sunetul(ecouri,reflexii de sunet) ci cu un fel de stetoscop special . In lipsa acestui stetoscop se poate improviza dintr-o coada de matura sau o bucata de furtun. Un cap se pune pe motor si celalalt la ureche (chiar nu glumesc ). Si in functie de ce auzi poti izola zona de unde vine sunetul dubios, si trebuie sa mai si stii daca sunetul respectiv e normal sau nu. Sincer eu nu am incercat aceasta varianta,oricum daca aud nu stiu sa interpretez foarte bine . Plus de asta daca m-ar vedea cineva ar spune ca sunt nebun, consult motorul cu furtunul. Asa in general cand iti bate la rece, e din cauza uleiului(degradare ulei,tip gresit de ulei,pompa defecta) si ajunge mai greu pana se incalzeste la ambielaj,culbutori,ce mai unge el pe acolo. In unele cazuri poate uleiul e bun si chiar ai probleme cu ambielajul,bolturile de la piston,poate tachetii. Dar daca atunci cand se incalzeste nu mai bate atunci "merge" (zis asa in stil romanesc) . Mesaj completat Si la mine face asa uneori la rece. Dar apoi dispare zgomotul. Cred ca trebuie sa stai linistit. Asa mi-a zis si mie un mecanic. Nu stiu daca poate sa fie de la distributie. Ca sa vezi exact de unde vine sunetul, incearca metoda propusa de mine cu stetoscopul artizanal. (vezi sa nu te vada nimeni cand efectuezi operatia) Editat Martie 17, 2010 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Mersi de raspunsuri; o mai duc la un service sa vad ce-mi spun si acolo; a propos, voi ce ulei folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Acum am Motul 10w40 7000 sau 7100 nu stiu exact. Filtru KN sport. Dar sunt din toamna. Nu le-am schimbat ca nu am decat 2500km facuti cu ele. Am zis sa mai fac 1000 si apoi sa le schimb. Acum am cumparat Motul 10w50 5100 ester si filtru Mann. Am iesit mai ieftin cu vreao 70-80 lei. Si am inteles ca e mai recomandat sa pun ce am cumparat a doua oara. Mesaj completat Am zis sa nu schimb uleiul. Aveam facuti 2500km cu uleiul si filtrul nou inainte sa il bag la iernat. De cateva zile normal ca ies cu ea. Dar motorul se aude mai gros si uneori parca se aude un zgomot de fier pe fier cand accelerez mai tare. Lantului i-am aplicat un uns si atat. Trebuia sa ii schimb uleiul si sa ii spal lantul, apoi s il ung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XR 250 R Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Salutare, Stie cineva un GPZ 900 in stare buna si inmatriculat de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramy Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 cine ma poate ajuta in legatura cu o carena de gpz 500s modelul dupa 94'.....caut de vreo 3 luni si nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Salutare, Stie cineva un GPZ 900 in stare buna si inmatriculat de vanzare? Asta era de vanzare de ceva timp, nu stiu daca mai e actual: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=260838 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XR 250 R Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Asta era de vanzare de ceva timp, nu stiu daca mai e actual: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=260838 Din pacate pana m-am hotarat eu s-au vandut. Oricum multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Din pacate pana m-am hotarat eu s-au vandut. Oricum multumesc ! O curiositate, ce iti a venit sa vinzi un transalp si sa-ti iei un GPZ900? Nu prea e o motocicleta cautata in Romania.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XR 250 R Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 O curiositate, ce iti a venit sa vinzi un transalp si sa-ti iei un GPZ900? Nu prea e o motocicleta cautata in Romania.. Am o Honda XR 250 pentru enduro si doua Honda Transalp. Pe una am sa o tin pt. touring iar pe cealalta vreau sa o vand si sa imi iau ceva pentru oras...si asa am ajuns la GPZ 900. Au fost cateva in jur de 600-700euro, dar s-au dat. Mi-as fi dorit tot o Honda, un CB 750 dar una cat de cat OK merge cam la 2000Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Am o Honda XR 250 pentru enduro si doua Honda Transalp. Pe una am sa o tin pt. touring iar pe cealalta vreau sa o vand si sa imi iau ceva pentru oras...si asa am ajuns la GPZ 900. Au fost cateva in jur de 600-700euro, dar s-au dat. Mi-as fi dorit tot o Honda, un CB 750 dar una cat de cat OK merge cam la 2000Euro. Si eu as fi interesat de un GPZ de 900. Tocmai mi-am vandut GZP-ul de 500, si caut ceva peste 600. Sper sa ma intorc in topicul asta cu o Gpz-ica de 900 , daca nu am numai laude la GZP-uri , numai ca cel de 500 a fost prea mic cu 2 cil in linie. Bafta tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Aveti grija cu GPZ de 900. E un model reusit doar ca lista de bube potentiale e peste referinta stabilit de Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Aveti grija cu GPZ de 900. E un model reusit doar ca lista de bube potentiale e peste referinta stabilit de Honda Cam care ar fi bubebele potentiale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Salut Aveti idee de unde as putea cumpara CARENA FATA sh. pentru modelul dupa 94 , sau poate aveti careva Mai caut si semnalizatoarele fata , maneta de frana , oglinzile. stiti cumva toba se poate nichela arata de parca ar fi fost polizata BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Salut Aveti idee de unde as putea cumpara CARENA FATA sh. pentru modelul dupa 94 , sau poate aveti careva Mai caut si semnalizatoarele fata , maneta de frana , oglinzile. stiti cumva toba se poate nichela arata de parca ar fi fost polizata BAFTA - carena fata nu stiu! - semnalizatoare fata gasesti pe louis(super preturi) dar si pe romimoto gasesti (chiar si numai sticlele de la semnalizari) - oglinzi pe romimoto - maneta de frana pe romimoto si louis! bft! http://www.romimoto-piese.ro/ http://www.louis.de/ Editat Martie 23, 2010 de "Fanes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.