Falkenberg Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) O sa verific volanta cat de curand , am verificat tensiunea la baterie si cu motorul pornit si oprit rezultatul fiind 12v aproximativ respectiv 13,6 . Am gasit pe un site strain ca fiind valori bune so :-?? volanta sau un scurt pe undeva ascuns 12V liber inseamna ca nu prea e incarcata. In mers, 13,6 e cam putin, un 14 - 14,4 ar fi mai ok. wiki Editat Iulie 31, 2011 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuslmd Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Am si eu un gpz 600r, ma intereseaza daca ma poate ajuta cineva cu un set de carburatoare. Va multumesc anticipat. pentru cei interesati mai amceva piese din dezmembrare gpz/99 cadru cu acte italia,bascula,amortizor central,scarite fata-spate,,pompe frana,etrieri,radiator,rezervor,sa,carburatoare,roata fata cu discuri,roata spate,comenzi electrice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 O sa verific volanta cat de curand , am verificat tensiunea la baterie si cu motorul pornit si oprit rezultatul fiind 12v aproximativ respectiv 13,6 . Am gasit pe un site strain ca fiind valori bune so :-?? volanta sau un scurt pe undeva ascuns 13,6 mi-a aratat si mie incarcarea, cu motorul pornit, atunci cand am cumparat bateria si din cate am inteles este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 problema turometru......nu imi mai indica turatia reala a motorului,mai exact arata ce 2-3000 de ture in plus. a mai avut cineva problema asta? reparatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Aceeasi problema o am si eu . Nu am gasit rezolvare in principal pentru ca s-a remediat singur , dar inca mai are momente cand sare aiurea . Daca gasesti problema nu ezita sa ne o spui si noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuslmd Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Nu cunoaste-ti pe nimeni care a dezmembrat un gpz 600r,ma intereseza carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Aceeasi problema o am si eu . Nu am gasit rezolvare in principal pentru ca s-a remediat singur , dar inca mai are momente cand sare aiurea . Daca gasesti problema nu ezita sa ne o spui si noua. mi-a mai facut asa cand aveam bateria pe duca si si-a revenit cand am pus-o pe cea noua. porneste la "sfert",motorul toarce bine,nu intrerupe sau alte simptome ...sa fie oare din cdi? s-a reparat singur,acum functioneaza corect. totusi undeva exista o problema....dar,unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baciu Alin Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 S-a furat kawasaki gpz 500s, de culoare rosu, cu numarul de inmatriculare IS-07-ALN cu tot cu prelata, din Mun Pascani jud Iasi, pe data de 15-16.08.2011.Daca aflati ceva va rog sa sunati la numarul de tel 0764494002 va raspunde Alin, sau adresa de mess metaxxa_87@yahoo.com Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Salut.Sunt nou pe aici...Unde gasesc oare un cauciuc fata pentru gpz? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Piese gpz 500 s de vanzare! poftiti poftiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Dezmembrez GPZ 500s absolut toate piesele sunt disponibile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Ti-am lasat pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Dezmembrez GPZ 500s absolut toate piesele sunt disponibile! Ma intereseaza daca ai semnalizatoarele fata . Ma intereseaza cauciucurile alea care se prind de carena din fata ca ale mele au fost rupte . Zi-mi si un pret ca sa stiu ce sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Salut.Semnalizari fata nu mai am din pacate..iar gumele alea merg impreuna cu carena. Bafta. PS: Baterie&KIT LANT nou noute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Cateva intrebari am si eu pentru posesorii de GPZ 500 S din 1996: Radiatorul cand ar trebui sa porneasca ? De la contact sau de la o anumita temperatura a motorului ? In momentul in care pun contactul se aprinde o luminita rosie pe bord cu oil . E pe duca uleiul ? sau care ar fi problema pentru ca m-am uitat la nivel si este trecut cu mult peste nivelul minim si in plus la rece e full hubloul acela unde se vede uleiul. Exista joja de ulei la modelul de fata? pentru ca eu nu o gasesc. Uleiul se introduce pe partea dreapta jos a motocicletei unde e un buson de vreo 2 - 2.5 cm diametru da? Daca da atunci problema e ca nu prea pot sal deschid ... e strans bine . Nu cred ca degripantul o sa rezolve ceva. Suspensia spate se poate regla? Pentru ca as vrea sa mai "las" putin garda ca sa ating serios cu picioarele atunci cand stau pe loc . Scuzati-mi intrebarile, poate unii din voi o sa le considerati prostesti insa incepator fiind mai bine intrebi de 2 ori decat sa faci o boacana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 (editat) Radiatorul cand ar trebui sa porneasca ? De la contact sau de la o anumita temperatura a motorului ? Cum adica sa porneasca? Ventilatorul? Doar cand e f cald motorul/stai pe loc/aglomeratie, mers incet etc. In momentul in care pun contactul se aprinde o luminita rosie pe bord cu oil . E pe duca uleiul ? sau care ar fi problema pentru ca m-am uitat la nivel si este trecut cu mult peste nivelul minim si in plus la rece e full hubloul acela unde se vede uleiul. Asa fac toate (sau aproape toate) cu becul ala. Nivelul uleiului se verifica cu mobra la verticala, motorul cald si lasat un pic. Exista joja de ulei la modelul de fata? pentru ca eu nu o gasesc. Nu cred, hubloul ala e pe post de joja. Daca te uiti atent, ai 2 semne, unul de max unul de min. Uleiul se introduce pe partea dreapta jos a motocicletei unde e un buson de vreo 2 - 2.5 cm diametru da? Daca da atunci problema e ca nu prea pot sal deschid ... e strans bine . Nu cred ca degripantul o sa rezolve ceva. Incearca sa rotesti cu o carpa. Si la zxr-ul meu la fel facea. Eventual verifici cum ziceam, cu motorul cald, la mine asa desurubam capacelul mai usor. Suspensia spate se poate regla? Pentru ca as vrea sa mai "las" putin garda ca sa ating serios cu picioarele atunci cand stau pe loc . Asta nu stiu Scuzati-mi intrebarile, poate unii din voi o sa le considerati prostesti insa incepator fiind mai bine intrebi de 2 ori decat sa faci o boacana. Editat August 26, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Multumesc mult. M-am calmat cat de cat ... ma gandeam ca oi fi luat vreo teapa si va fi stricat ceva la el . Deci cum ziceam ma gandeam ca ventilatorul porneste odata cu motocicleta ... ce e drept nu am reusit sa o incalzesc pana acum ... . Cu uleiul m-am calmat ... ma gandeam ca poate trebuie sa-l schimb sau ca trebuie sa completez ... cu mobra pornita uleiul dispare din hublou ( lucru normal) iar dupa ce a stat la relanti vreo 3 min am oprito si uleiul a inceput sa cresca incet incet asa incat dupa 2 min era la mai mult de 3 sfert din hublou. Vroiam sa miros putin uleiul si sa vad cat e de vascos ... ca sa-mi dau seama daca trebuie sau nu sa-l schimb pentru ca dupa culoare acum e un fel de cola ... Fostul proprietar mi-a spus sa schimb uleiul ( probabil ca asa voi face ... doar ca nu stiu daca mai merita pentru ca nu o sa mai merg prea mult cu ea pentru ca vine iarna ) . A folosit ulei Castrol 10W40 . Uleiul a fost schimbat acum ~ 3800 km . Multumesc inca odata de raspunsuri si astept in continuare sfaturi si sugestii . Inca o intrebare : Voi cum porniti motocicleta la rece ?acum in special dimineata cand sunt vreo 14-15 grade sau cand sta la umbra . Mie nu-mi porneste la sfert daca nu e macar putin incalzita ... Daca trag socul porneste imediat . Astept sugestii si raspunsuri de la alti posesori de GPZ . Spuneti si voi ceva despre motocicletele voastre ... ce ulei folositi ce gume, ce benzina ce baterie ... ce bujii sa montez etc etc ... Mi-as dori ca topicul acesta sa fie mai activ ... ca doar sunt multi posesori de GPZ aici pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 este normal ca atunci cand motorul este rece sa pornesti cu socul. daca fostul proprietar a spus ca ar trebui schimbat uleiul atunci schimba-l ca nu poti sti de cand il are si cum a mers cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Am incercat aseara sa desfac busonul de la baia de ulei dupa ce m-am plimbat putin cu motorul dar nu am reusit ... Crezi ca s-a format vid de la incalzire racire? Oare daca golesc mai intai uleiul se va desface capacelul pe unde se baga ulei ? ... Cine ma poate indruma la cum sa schimb uleiul si ce ulei sa folosesc ? Stiu ce trebuie sa fac dar mai bine mai cer o opinie ca sa fiu sigur . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Daca bine tin minte,e cu filet invers....nu garantez.Daca l-ai stricat,am eu de vanzare ,ca dezmembrez unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Nu ii cu filet invers, pune o carpa pe el, patentul peste carpa sa nu-l dubesti, si invarte in sens invers acelor de ceasornic. O sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 " si invarte in sens invers acelor de ceasornic. O sa mearga." Deci i cu filet invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Azi am vazut in Sibiu pe cineva cu un Kawa GPZ 500 visiniu cu numarul B -- M-- ..... am pus liniute unde nu mai stiu ce caracter era pus ... era numar de Bucuresti nouazeci si nu stiu cat sau optzeci si nu stiu cat si la numar ceva cu M ... MAY sau MY... nu stiu ... Daca este pe acest forum as astepta un pm de la el pentru ca vreau sa-l intreb ceva . Mai exact cum de e asa joasa motocicleta lui ... ce modificari i-a facut? ... A mea e mai inalta cu vreo 10 cm as zice ... . Garda de sol mi s-a parut neschimbata iar rotile era de 17 ca ale mele ... Deci cel mai probabil a fost reglata suspensia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Cauciucuri gpz pe 16: 100/90-16 120/90-16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Sal !! M-am pricopsit si eu cu un gpz 900 si tooooooot muncesc la el sa îl fac motocicleta. Poate îmi spune si mie cineva cum e cu bulina aia cu geam care arată nivelul la ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.