Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Tu l'ai desfacut la tine? 2-3 spire spui?

Problema sta cam asa... eu am cumparat de la louis exact chestia aia de reparat, dar.. cand am desfacut robinetul meu... surpriza.. nici urma de arculetz si nici in chitul dereparat nu este inclus... deci... ori il las sa mearga cum mergea si pana acum, gravitational fara pompita vacumatica (mergea fara nici o problema) sau.. sa caut sa inlocuiesc arcueltul (dar pt asta as vrea sa stiu cam cum arata arculetul, din poze imi e destul de greu de apreciat :)( marimea si forta arculetului) ....

 

Poate o rezolv pana la urma cumva :)

 

Vezi pe louis codul 10007953 arcul respectiv este cam de un cm diametru si cu doar 2-3 spire...

Nu il poti inlocui cu unul de pix...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema cu arcul ala sta in felul urmator: Atunci cand nu este pornit motorul robinetul este inchis automat , atunci cand este pornit, depresiunea creata de piston (pe care o preiei din carbul stanga) 'suge' garnitura patrata, invingand forta arculetului si deschizand robinetul.

Morala:

Daca nu are arculet, nu se mai inchide automat rezervorul... Nimik mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu arcul ala sta in felul urmator: Atunci cand nu este pornit motorul robinetul este inchis automat , atunci cand este pornit, depresiunea creata de piston (pe care o preiei din carbul stanga) 'suge' garnitura patrata, invingand forta arculetului si deschizand robinetul.

Morala:

Daca nu are arculet, nu se mai inchide automat rezervorul... Nimik mai mult.

 

 

Totusi cred ca ar trebui sa fuctioneze.. ca o pompita...sa cereze o vibratie a membranei... si sa impinga benzina... iar daca nu are arculetu.. nu cred ca poate functiona in acest fel :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...da, se poate shi asta... la asta nu m-am gandit, dar mi se pare ca nu are supape shi nu poate sa faca pe pompitza decat daca are supape, dar cine stie ce a fost in mintea creatza de inginer japonez...stie el ce stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o "problema" cu Kamisaki: cand ruleaza la relenti se aude un zgomot ciudat din motor, de parca s-ar lovi 2 bucati de metal, un fel de "klank-klank". Nu stiu daca este normal sau nu :lol:

 

Are cineva o idee? Poate e normal sa se auda asa (poate asta e "heart-beat"-ul ei? :lol: )

 

P.S.: La primul "arc" poate se baga cineva sa o asculte! Tare ma tem ca explicatia mea nu e suficient de clara. B)

 

Asfalt uscat! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul/lantul de la distributie ? dispare cand turezi motorul ?
Cred ca dispare, dar nu sunt foarte sigur pentru ca este "acoperit" de zgomotoul motorului. O sa incerc diseara (sunt fara motor azi - `tu-i ploaia "care este" B) ) si iti spun.

 

 

Un zgomot metalic (nu huruit ca de lantz) au toate gpz-urile pe care le-am vazut pana acum... deci trag concluzia ca e normal...

Asa sper si eu :lol:

 

Asfalt uscat! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca dispare, dar nu sunt foarte sigur pentru ca este "acoperit" de zgomotoul motorului. O sa incerc diseara (sunt fara motor azi - `tu-i ploaia "care este" B) ) si iti spun.

Asa sper si eu :lol:

 

Asfalt uscat! :lol:

 

mda.. intinzatoru sau ... sau mai sigur lant nou de distributie, ia'l din timp :lol: (stiu eu ce spun :crack: )

 

Trece careva cu un GPZ pe la arc...

am de studiat ochiometric :....

1) robinetu de la rezervor

2) levierele de la suspensia pe spate

 

:blink:

Editat de Ablenick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.. intinzatoru sau ... sau mai sigur lant nou de distributie, ia'l din timp :lol: (stiu eu ce spun :lol: )

 

Trece careva cu un GPZ pe la arc...

am de studiat ochiometric :....

1) robinetu de la rezervor

2) levierele de la suspensia pe spate

 

B)

Daca zici ca stii ce spui, sper sa ne vedem la arc sa-mi spui si mie :lol: Daca e timp frumos, saptamana viitoare o sa fiu acolo cu Kamisaki.

 

Asfalt uscat! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca stii ce spui, sper sa ne vedem la arc sa-mi spui si mie :lol: Daca e timp frumos, saptamana viitoare o sa fiu acolo cu Kamisaki.

 

Asfalt uscat! B)

 

Tu cat ai mers cu ea? Din auzite si testate lantu' de distributie la un GPZ se cam duce la 20 000 de km +/- depinde si de cum mergi cu ea.

La al meu tot asa se auzea un zgomot si cand am desfacut capacu la motor sus... surpriza ..lantul de distributie larg, am crezut ca e intinzatorul busit, normal, am scos intinzatorul.. si .. lantul si mai larg.. si intenzatorul ok. Acum astept lant nou sa pot si eu sa :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de baraj >>>> ce sa imi iau gpz sau gsf 400 bandit astept cu interes parerile voastre ca sunt in cea mai mare dilema B) .....nu dispun decat de 2000 iepuroi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa ma orientez la bandit???? adevarul este ca am mers cu banditul ala si imi place rau .. B) ideia e ca banditul este al :blink: unui prieten si il stiu pe dinafara....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 mii ?!? Pe ex500riders.com se vehicula cifra de 60 mii kilometri pentru schimbare, unii mergand si la 80 kkm fara probleme. E totusi lant, nu curea !

 

deci... eu am GPZ am mers cu el eu 20 mii ..si am desfacut motoru.. lantul larg... o fi al meu mai deosebit =))

...ca indicii... la inceput se auzea un zgomot metalic.. apoi.. din ce in ce mai puternic.. acum .. astept lant..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Mai am putin si dau examenul de A si in vara vreau sa imi iau motor.

Sunt fata, am cam 1,70 si putin si nu-s tocmai firava, deci am socotit eu ca ma pot 'lupta' cu ceva mai mare, mai ales ca sunt prudenta cu acceleratia. Oscilez intre Suzuki GS 500 si Kawa GPZ 500 dar in ultimul timp inclin catre Kawa. Am vreo 2 intrebari si tare as vrea sa ma ajutati:

 

- cat de adecvat este un GPZ pentru cineva ca mine (fata, incepatoare) mai precis este manevrabila, docila...etc?

 

- care este alternativa mai buna (avand in vedere ca vreau sa imi fac credit la banca pentru ceva la mana a doua) sa iau din tara sau din afara? Care sunt avantajele/dezavantajele achizitionarii unui GPZ din Germania de ex?

 

Multumesc anticipat si asfalt uscat! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte manevrabila in mers, dar pe loc are ceva "greutate", ca bate la 200 kg goala. Si cuminte in primele 2 treimi din plaja de turatie, dupa care incepe sa urle si sa traga cu adevarat B)

 

Despre cumparat ... nu prea vad de ce ar diferi prea mult situatia daca o cumperi din afara sau din tara; daca o iei din afara, ai mai multe hartoage de facut, vama, declaratii, alea alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos

 

200 kile? :blink: goala? :lol:

Asta ar putea fi o mica problema... mai ales plus bagaj plus eventual pasager. Sa ma apuc de tras de fiare??

 

B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte manevrabila in mers, dar pe loc are ceva "greutate", ca bate la 200 kg goala. Si cuminte in primele 2 treimi din plaja de turatie, dupa care incepe sa urle si sa traga cu adevarat B)

 

Despre cumparat ... nu prea vad de ce ar diferi prea mult situatia daca o cumperi din afara sau din tara; daca o iei din afara, ai mai multe hartoage de facut, vama, declaratii, alea alea.

 

 

La 1,70, nu ai nici o problema cu tzinutul motocicletei...

 

 

Pai una e 2300 si una e pe bikeshop de ceva vreme deja, vorba lui Hadess, daca era ceva ca lumea era cumparata deja.

 

Da, mai niste jafuri de motociclete astea, GPZ, cine draq le-o fi facut nu-s bune de nimik... Cred ca e mai buna motocicleta marca 'pauza' ...

 

I-atzi bandit de 400 pe care te bate vantul la peste 100 km/h shi cand ai nevoie de o piesa te duci frumos in japonia... (din cate stiu eu , sunt modele pentru piatza japoneza... cotraziceti-ma daca stie cineva mai bine..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1,70, nu ai nici o problema cu tzinutul motocicletei...

Da, mai niste jafuri de motociclete astea, GPZ, cine draq le-o fi facut nu-s bune de nimik... Cred ca e mai buna motocicleta marca 'pauza' ...

 

I-atzi bandit de 400 pe care te bate vantul la peste 100 km/h shi cand ai nevoie de o piesa te duci frumos in japonia... (din cate stiu eu , sunt modele pentru piatza japoneza... cotraziceti-ma daca stie cineva mai bine..)

El a intrebat de doua motociclete anume, nu o comparatie la general. Si in situatia asta decat sa ia un gpz de care nu stie nimic si care se vinde de vreo 3 luni deja, cel putin, la un pret cam mic mai bine ia un bandit la care ii stie istoria. Piese, am vazut ca aduce Tomina, pt motoare produse exclusiv pt Japonia, costurile.....

 

 

 

P.S. Viitorul meu motor s-ar putea sa fie gpz, daca nu sunt fonduri pt zzr B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca iar ma bag B)

Cat de greu este un geseu plin fatza de un gepezeu plin? Spun asta ca am mers cu geseu si vreau sa fac o comparatie.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...