cupi_34 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 la asa ceva ma gandeam si eu,gen transalp model touring. cred ca voi incerca sa modific unul de scooter .am in vedere pe cel de yamaha majesty,este destul de mare si cred ca se modeleaza relativ usor. daca reusesc sa "arunc" curentul de aer peste casca....voi fi un fericit . ce ma mai deranjaza la gpz-ica...vizibilitatea in oglinzi. daca nu tii coatele stranse ,nu vezi mare lucru in ele. am cautat o modalitate de a le muta mai sus,pe carena,ca la modelele mai noi,dar nu prea am de ca sa le fixez. doar daca modific si cadrul,dar este mai complicat. o varianta ar fi sa tai axul metalic si sa-l lungesc cu 5-10 cm ,dar va trebui sa renunt la burdufele ornamentale . ai o idee mai buna? numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 la asa ceva ma gandeam si eu,gen transalp model touring. cred ca voi incerca sa modific unul de scooter .am in vedere pe cel de yamaha majesty,este destul de mare si cred ca se modeleaza relativ usor. daca reusesc sa "arunc" curentul de aer peste casca....voi fi un fericit . ce ma mai deranjaza la gpz-ica...vizibilitatea in oglinzi. daca nu tii coatele stranse ,nu vezi mare lucru in ele. am cautat o modalitate de a le muta mai sus,pe carena,ca la modelele mai noi,dar nu prea am de ca sa le fixez. doar daca modific si cadrul,dar este mai complicat. o varianta ar fi sa tai axul metalic si sa-l lungesc cu 5-10 cm ,dar va trebui sa renunt la burdufele ornamentale . ai o idee mai buna? numai bine! Parbriz: Mare grija cum lucrezi la el. Il poti trasa cu un marker, si apoi tai cu o panza subtire la flex. La gauri, sa nu apesi tare pe bormasina, ca se sparge. La urma poti incerca sa il curbezi cu o suflanta de aer cald, cu rabdare, si de la ceva distanta, sa nu topesti materialul. Oglinzi: Eu am oglinzi de GPZ 600R, si au bratul cu un cm mai lung, asa ca nu ma deranjeaza. Nu stiu cum le poti muta pe carena, atata timp cat se prind in "cadrul de bord" si tin carena pe pozitie. Nu ar avea rezistenta. Poti sa le prelungesti, dar "burduful" nu mai are aceeasi estetica. Ca sfat pt oglinzi: Scoti surubul de prindere al oglinzii de sus, si ii prinzi o oglinda suplimentara, cu filet de "6", care sa aiba bratul lung. Dar nici varianta asta nu o sa arate exceptional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Salutare! A venit caldura! Pe unde mai iesiti? prin ce service-uri mai ajungeti sau pe unde va indreptati gentile?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Salutare! A venit caldura! Pe unde mai iesiti? prin ce service-uri mai ajungeti sau pe unde va indreptati gentile?? La mine,motoreta e mijlocul de locomotie zilnic, nu doar pt plimbare. Ca service,iti recomand Benny Motors,care e aproape de tine, si cu preturi mai mici, sau Kawa Motors, daca te tine buzunarul, dar stiu ca manopera isi merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 salutare,a venit caldura si tare ma-s fi dat cu mobra,dar...........cumpar rezervor de gpz 1000rx, al meu a facut peste iarna 4-5 pori si a ramas fara zeama in el, cind am ridicat busonul era uscat uscat de tot,sau sfaturi cum sa il repar sau cine ar putea sa ma ajute cu reparatie (sudura,cositirire sau lac poate alte sugestii) ce rezervor se poate potrivi in caz ca pot gasi ceva.astept sfaturile voastre. multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 salutare,a venit caldura si tare ma-s fi dat cu mobra,dar...........cumpar rezervor de gpz 1000rx, al meu a facut peste iarna 4-5 pori si a ramas fara zeama in el, cind am ridicat busonul era uscat uscat de tot,sau sfaturi cum sa il repar sau cine ar putea sa ma ajute cu reparatie (sudura,cositirire sau lac poate alte sugestii) ce rezervor se poate potrivi in caz ca pot gasi ceva.astept sfaturile voastre. multam anticipat Salut. Sigur rezervorul are probleme, sau e garnitura de la robinet? Da-l jos mai intai, si uita-te unde a facut "pata" pe suprafata rezervorului. Daca e asa, banuiesc ca este "spart" in zona inferioara. Cea mai buna reparatie este sudura cu aparat autogen, dar trebuie sa il cureti bine inainte, sa nu ia foc de la gazele dinauntru. Am vazut la tinichigiul meu cum a sudat un rezervor de camion, si ii pusese o pulbere speciala de cupru care se topea si se omogeniza cu sarma care o foloseste in general. Dupa aceea il degresezi, ii dai cu fuller (primer, e cam 25 de ron un spray mare la orice magazin de piese auto), apoi ii dai un spray de retus daca e dedesubt. Altfel, ar trebui sa il vopsesti total, si iti trebuiesc cam 2 spray-uri....... Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 schimb honda transalp cu kawasaki gpz.info adipop33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 schimb honda transalp cu kawasaki gpz.info adipop33 De ce vrei sa schimbi transalpul pe gpz??? Cine stie cat ulei se pune in furca la gpz?? si de care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Cine stie cat ulei se pune in furca la gpz?? si de care Ia uite ce scrie japonezul in manualul de reparatie: - ulei tip SAE 10W20 - cantitate ulei la schimb ----> 245 ml in fiecare jamba ---> asta inseamna ca 0,5 L iti ajung pentru ambele jambe Ti-am pus si poze cu intreaga operatiune a schimbului de ulei si a semeringurilor de furca. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 i-am schimbat uleiul si filtrul,saptamana asta si am cumparat 4 l ,stiind ca sunt necesari 3,4 l. dar,surpriza,cu tot cu filtrul schimbat nu au intrat decat 3 l. am cautat in manualul de service : 2,8 l fara filtru si 3,4 l cu filtrul schimbat. sa fie oare aceasta diferenta di cauza volumului filtrului de ulei? ma gandesc ca in '91 filtrele aveau alta capcitate! am schimbat si eu uleiul in furca,anul trecut,dar au fost necesari mai mult de 0,5 l. am gasit in telescoape un ulei negru si fara consistenta. am folosit aproape 0,5 l pentru balbotare si nu am completat nivelul decat dupa ca din telescoape a curs ulei curat. mentionez ca am bagat ulei de servodirectie "total",dar pana incepe sezonul voi trece pe ce scrie producatorul 10 w 20. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 De ce vrei sa schimbi transalpul pe gpz??? Cine stie cat ulei se pune in furca la gpz?? si de care e inalt ptr mine.il dau la schimb cu un gpz dupa 1994.cer sau ofer diferenta dupa caz.am mai avut gpz si stiu ce poate.transalpul a fost un ncapriciu,dar ...am facut cu el max 1500km.imi place cum merge,pozitia la drum,dar nu imi place ca e inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Ia uite ce scrie japonezul in manualul de reparatie: - ulei tip SAE 10W20 - cantitate ulei la schimb ----> 245 ml in fiecare jamba ---> asta inseamna ca 0,5 L iti ajung pentru ambele jambe Ti-am pus si poze cu intreaga operatiune a schimbului de ulei si a semeringurilor de furca. Spor la treaba! Multam, Sper sa nu ma prinda ploaia cu mobra desfacuta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 salutare , am si eu o problema s-a futat releu de incarcare ma ajuta cineva cu un pret cu o informatie , ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 salutare , am si eu o problema s-a futat releu de incarcare ma ajuta cineva cu un pret cu o informatie , ms anticipatai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 salutare , am si eu o problema s-a futat releu de incarcare ma ajuta cineva cu un pret cu o informatie , ms anticipatAm si eu daca esti interesat.Ti-am trimis pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 salutare tuturor, am lipit rezervorul(pare sa nu mai curga)....... ,mindru tot am pus benzina si am dat sa o pornesc,surpriza totala dupa ce a invirtit de citeva ori sa blocat electromotorul (scoate un CLANK) nu cirie nu mai face nimic,am incarcat bateria........aceasi simtoma scoate acel sunet punind totul in scurt, datimi citeva sfaturi sugesti sau daca stie cineva si ma poate ajuta cu baba mea (gpz1000rx) e hotarita sa nu porneasca deloc,multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) salutare tuturor, am lipit rezervorul(pare sa nu mai curga)....... ,mindru tot am pus benzina si am dat sa o pornesc,surpriza totala dupa ce a invirtit de citeva ori sa blocat electromotorul (scoate un CLANK) nu cirie nu mai face nimic,am incarcat bateria........aceasi simtoma scoate acel sunet punind totul in scurt, datimi citeva sfaturi sugesti sau daca stie cineva si ma poate ajuta cu baba mea (gpz1000rx) e hotarita sa nu porneasca deloc,multumesc anticipat. In primul rand trebuie sa verifici daca motorul se invarte, prin intermediul hubloului de acces la surubul din capatul vibrochenului, cu ajutorul caruia pui distributia la punct sau reglezi tachetii. Sper sa nu ai problema din magnetii de la volanta, ca la modelul vechi al GPZ-ului de 500. Stiu ca la modelele de 600 si 750 e pe partea stanga, iar cititoarele sunt pe dreapta. Da-i electromotorul jos, si curata-l cu un spray de curatat frane. De obicei, dupa ceva ani, se strange praf de la carbuni pe rotor, si nu isi mai face ciclul magnetic (nu e cel mai potrivit termen)...Daca tot il demontezi, da-i si cu un smirghel foarte fin (840, sau 1200), apoi il cureti.. Nu stiu cum e la al tau, dar la modelul de 500, trebuie sa scoti capacul de la magnetou inainte de a remonta electromotorul, si sa ghidezi pinionul si lantul de legatura dintre electromotor si fraiul de pornire de la vibrochen. Parerea mea, e ca daca nu te pricepi, mai bine lasi un profesionist sa faca treaba asta. P.S.:M-ai facut sa vorbesc cu tipul ala degeaba sa iti repare rezervorul... Editat Martie 27, 2013 de eugen_77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 salut Eugen, mii de scuze ,am gasit pe cineva sa lipeasca rezervorul aici in militari,inca o data scuze , totodata multam pentru raspuns,insa nu am inteles daca e o chestiune majora sau nu, in caz ca sti pe cineva care ma poate ajuta cu monstru asta al meu........credema ca imi venea sa mor de necaz cind am vazut ca dau din una in alta si ma dispera ... multam mult de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 salut Eugen, mii de scuze ,am gasit pe cineva sa lipeasca rezervorul aici in militari,inca o data scuze , totodata multam pentru raspuns,insa nu am inteles daca e o chestiune majora sau nu, in caz ca sti pe cineva care ma poate ajuta cu monstru asta al meu........credema ca imi venea sa mor de necaz cind am vazut ca dau din una in alta si ma dispera ... multam mult de raspuns Tu sti cum iti e mai bine. Era un baiat "Zoro" pe la voi prin Militari. Iti voi trimite nr lui de telefon pe PM zilele astea, ca nu am telefonul la indemana. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvy79rzv Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Salutare! Am si eu o intrebare...este pana la urma vreo problema daca ajut moto la pornire cu niste cabluri de curent de la masina? Deh tot timpul prima pornire dupa iarna este un chin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Salutare! Am si eu o intrebare...este pana la urma vreo problema daca ajut moto la pornire cu niste cabluri de curent de la masina? Deh tot timpul prima pornire dupa iarna este un chin... Salut. Poti sa ii dai fara grija,nu se defecteaza nimic. Doar sa ai grija sa ii pui cablurile corect,altfel arzi siguranta de 30 Amperi de pe releul de pornire situat sub capacul lateral de langa sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 azi ,gpz-ica a primit placute noi, fata . urmeaza, in curand si sabotii spate. se pare ca se apropie inceputul de sezon ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 insfirsit a pornit gpz-ul ..... (curatat buji - nimic,schimb buji intrun final se apuca si biriie) surpriza....incepe si scuipa cu ulei amestecat cu benzina (sa nu fiu inteles gresit nu erau citiva stropi ci arunca ca si cum a-s da drumul la robinet) pe la epuratorul de gaze,am dat jos uleiul vreo 7-8 litri (nu exagerez) ..... vreau sa ii pun un robinet de benzina pe furtun sa nu mai faca faza cu benzina in ulei, schimb bujii (recomandatimi ceva bun),apropo se sfaturi, cum bag trompetele de la filtru de aer pe carboratoare (sau intarit parca ar fi de lemn) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 schimb honda transalp 600(an 1989,42000 km,inmatriculata,dupa reparatie capitala,stare foarte buna,nr ro) sau bmw r 850 gs(an 1996,52 mii km,stare impecanila,genti laterale,top cass,nr spania-proprietar in acte)cu un gpz dupa 1996.dupa caz,cer sau ofer diferenta.caut motor mic la inaltime.graba mare nu e,ca vara e departe...asa ca nu ma grabesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 ischimb bujii (recomandatimi ceva bun), http://www.romimoto-piese.ro/category/10321000000/vehicle/18796 Bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.