Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare! A venit caldura! Pe unde mai iesiti? prin ce service-uri mai ajungeti sau pe unde va indreptati gentile?? :D

La mine,motoreta e mijlocul de locomotie zilnic, nu doar pt plimbare.

Ca service,iti recomand Benny Motors,care e aproape de tine, si cu preturi mai mici, sau Kawa Motors, daca te tine buzunarul, dar stiu ca manopera isi merita banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,a venit caldura si tare ma-s fi dat cu mobra,dar...........cumpar rezervor de gpz 1000rx, al meu a facut peste iarna 4-5 pori si a ramas fara zeama in el, cind am ridicat busonul era uscat uscat de tot,sau sfaturi cum sa il repar sau cine ar putea sa ma ajute cu reparatie (sudura,cositirire sau lac poate alte sugestii) ce rezervor se poate potrivi in caz ca pot gasi ceva.astept sfaturile voastre. multam anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,a venit caldura si tare ma-s fi dat cu mobra,dar...........cumpar rezervor de gpz 1000rx, al meu a facut peste iarna 4-5 pori si a ramas fara zeama in el, cind am ridicat busonul era uscat uscat de tot,sau sfaturi cum sa il repar sau cine ar putea sa ma ajute cu reparatie (sudura,cositirire sau lac poate alte sugestii) ce rezervor se poate potrivi in caz ca pot gasi ceva.astept sfaturile voastre. multam anticipat

Salut.

Sigur rezervorul are probleme, sau e garnitura de la robinet?

Da-l jos mai intai, si uita-te unde a facut "pata" pe suprafata rezervorului. Daca e asa, banuiesc ca este "spart" in zona inferioara.

 

Cea mai buna reparatie este sudura cu aparat autogen, dar trebuie sa il cureti bine inainte, sa nu ia foc de la gazele dinauntru.

Am vazut la tinichigiul meu cum a sudat un rezervor de camion, si ii pusese o pulbere speciala de cupru care se topea si se omogeniza cu sarma care o foloseste in general.

 

Dupa aceea il degresezi, ii dai cu fuller (primer, e cam 25 de ron un spray mare la orice magazin de piese auto), apoi ii dai un spray de retus daca e dedesubt. Altfel, ar trebui sa il vopsesti total, si iti trebuiesc cam 2 spray-uri.......

 

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie cat ulei se pune in furca la gpz?? si de care

Ia uite ce scrie japonezul in manualul de reparatie:

 

- ulei tip SAE 10W20

- cantitate ulei la schimb ----> 245 ml in fiecare jamba ---> asta inseamna ca 0,5 L iti ajung pentru ambele jambe

 

Ti-am pus si poze cu intreaga operatiune a schimbului de ulei si a semeringurilor de furca.

 

Spor la treaba! :peace:

post-41838-0-09382400-1363506346_thumb.jpg

post-41838-0-88076900-1363506354_thumb.jpg

post-41838-0-77447200-1363506360_thumb.jpg

post-41838-0-98369200-1363506366_thumb.jpg

post-41838-0-50349100-1363506372_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am schimbat uleiul si filtrul,saptamana asta si am cumparat 4 l ,stiind ca sunt necesari 3,4 l.

dar,surpriza,cu tot cu filtrul schimbat nu au intrat decat 3 l. am cautat in manualul de service : 2,8 l fara filtru si 3,4 l cu filtrul schimbat. sa fie oare aceasta diferenta di cauza volumului filtrului de ulei?

ma gandesc ca in '91 filtrele aveau alta capcitate!

 

am schimbat si eu uleiul in furca,anul trecut,dar au fost necesari mai mult de 0,5 l. am gasit in telescoape un ulei negru si fara consistenta. am folosit aproape 0,5 l pentru balbotare si nu am completat nivelul decat dupa ca din telescoape a curs ulei curat.

mentionez ca am bagat ulei de servodirectie "total",dar pana incepe sezonul voi trece pe ce scrie producatorul 10 w 20.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce vrei sa schimbi transalpul pe gpz???

 

Cine stie cat ulei se pune in furca la gpz?? si de care

e inalt ptr mine.il dau la schimb cu un gpz dupa 1994.cer sau ofer diferenta dupa caz.am mai avut gpz si stiu ce poate.transalpul a fost un ncapriciu,dar ...am facut cu el max 1500km.imi place cum merge,pozitia la drum,dar nu imi place ca e inalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite ce scrie japonezul in manualul de reparatie:

 

- ulei tip SAE 10W20

- cantitate ulei la schimb ----> 245 ml in fiecare jamba ---> asta inseamna ca 0,5 L iti ajung pentru ambele jambe

 

Ti-am pus si poze cu intreaga operatiune a schimbului de ulei si a semeringurilor de furca.

 

Spor la treaba! :peace:

Multam, Sper sa nu ma prinda ploaia cu mobra desfacuta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, am lipit rezervorul(pare sa nu mai curga)....... ,mindru tot am pus benzina si am dat sa o pornesc,surpriza totala dupa ce a invirtit de citeva ori sa blocat electromotorul (scoate un CLANK) nu cirie nu mai face nimic,am incarcat bateria........aceasi simtoma scoate acel sunet punind totul in scurt, datimi citeva sfaturi sugesti sau daca stie cineva si ma poate ajuta cu baba mea (gpz1000rx) e hotarita sa nu porneasca deloc,multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, am lipit rezervorul(pare sa nu mai curga)....... ,mindru tot am pus benzina si am dat sa o pornesc,surpriza totala dupa ce a invirtit de citeva ori sa blocat electromotorul (scoate un CLANK) nu cirie nu mai face nimic,am incarcat bateria........aceasi simtoma scoate acel sunet punind totul in scurt, datimi citeva sfaturi sugesti sau daca stie cineva si ma poate ajuta cu baba mea (gpz1000rx) e hotarita sa nu porneasca deloc,multumesc anticipat.

In primul rand trebuie sa verifici daca motorul se invarte, prin intermediul hubloului de acces la surubul din capatul vibrochenului, cu ajutorul caruia pui distributia la punct sau reglezi tachetii. Sper sa nu ai problema din magnetii de la volanta, ca la modelul vechi al GPZ-ului de 500.

Stiu ca la modelele de 600 si 750 e pe partea stanga, iar cititoarele sunt pe dreapta.

Da-i electromotorul jos, si curata-l cu un spray de curatat frane. De obicei, dupa ceva ani, se strange praf de la carbuni pe rotor, si nu isi mai face ciclul magnetic (nu e cel mai potrivit termen)...Daca tot il demontezi, da-i si cu un smirghel foarte fin (840, sau 1200), apoi il cureti..

 

Nu stiu cum e la al tau, dar la modelul de 500, trebuie sa scoti capacul de la magnetou inainte de a remonta electromotorul, si sa ghidezi pinionul si lantul de legatura dintre electromotor si fraiul de pornire de la vibrochen.

 

Parerea mea, e ca daca nu te pricepi, mai bine lasi un profesionist sa faca treaba asta.

 

P.S.:M-ai facut sa vorbesc cu tipul ala degeaba sa iti repare rezervorul... :(

post-41838-0-59783100-1364397859_thumb.jpg

post-41838-0-49769800-1364397873_thumb.jpg

post-41838-0-58681700-1364397885_thumb.jpg

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Eugen, mii de scuze ,am gasit pe cineva sa lipeasca rezervorul aici in militari,inca o data scuze , totodata multam pentru raspuns,insa nu am inteles daca e o chestiune majora sau nu, in caz ca sti pe cineva care ma poate ajuta cu monstru asta al meu........credema ca imi venea sa mor de necaz cind am vazut ca dau din una in alta si ma dispera ... multam mult de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Eugen, mii de scuze ,am gasit pe cineva sa lipeasca rezervorul aici in militari,inca o data scuze , totodata multam pentru raspuns,insa nu am inteles daca e o chestiune majora sau nu, in caz ca sti pe cineva care ma poate ajuta cu monstru asta al meu........credema ca imi venea sa mor de necaz cind am vazut ca dau din una in alta si ma dispera ... multam mult de raspuns

Tu sti cum iti e mai bine.

Era un baiat "Zoro" pe la voi prin Militari. Iti voi trimite nr lui de telefon pe PM zilele astea, ca nu am telefonul la indemana.

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am si eu o intrebare...este pana la urma vreo problema daca ajut moto la pornire cu niste cabluri de curent de la masina? Deh tot timpul prima pornire dupa iarna este un chin...

Salut.

Poti sa ii dai fara grija,nu se defecteaza nimic.

Doar sa ai grija sa ii pui cablurile corect,altfel arzi siguranta de 30 Amperi de pe releul de pornire situat sub capacul lateral de langa sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insfirsit a pornit gpz-ul ..... (curatat buji - nimic,schimb buji intrun final se apuca si biriie) surpriza....incepe si scuipa cu ulei amestecat cu benzina (sa nu fiu inteles gresit nu erau citiva stropi ci arunca ca si cum a-s da drumul la robinet) pe la epuratorul de gaze,am dat jos uleiul vreo 7-8 litri (nu exagerez) ..... vreau sa ii pun un robinet de benzina pe furtun sa nu mai faca faza cu benzina in ulei, schimb bujii (recomandatimi ceva bun),apropo se sfaturi, cum bag trompetele de la filtru de aer pe carboratoare (sau intarit parca ar fi de lemn)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimb honda transalp 600(an 1989,42000 km,inmatriculata,dupa reparatie capitala,stare foarte buna,nr ro) sau bmw r 850 gs(an 1996,52 mii km,stare impecanila,genti laterale,top cass,nr spania-proprietar in acte)cu un gpz dupa 1996.dupa caz,cer sau ofer diferenta.caut motor mic la inaltime.graba mare nu e,ca vara e departe...asa ca nu ma grabesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut la unele modele de GPZ 550 ca mai au o carena mica laterala intre pinten si masca din fata care acopera motoru, are cineva, sau stie unde pot gasi?

post-62201-0-26668100-1365328512_thumb.jpg

Editat de mihai_yzh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insfirsit a pornit gpz-ul ..... (curatat buji - nimic,schimb buji intrun final se apuca si biriie) surpriza....incepe si scuipa cu ulei amestecat cu benzina (sa nu fiu inteles gresit nu erau citiva stropi ci arunca ca si cum a-s da drumul la robinet) pe la epuratorul de gaze,am dat jos uleiul vreo 7-8 litri (nu exagerez) ..... vreau sa ii pun un robinet de benzina pe furtun sa nu mai faca faza cu benzina in ulei, schimb bujii (recomandatimi ceva bun),apropo se sfaturi, cum bag trompetele de la filtru de aer pe carboratoare (sau intarit parca ar fi de lemn)

Pai acolo era benzina pe care nu ai mai gasit-o cand s-a golit rezervorul ;)

Banuiesc ca ai probleme si cu robinetul de la rezervor. In mod normal, supapa de la rezervor se deschide doar cand actioneaza vacuum-ul din carburatoare, cu motorul pornit. Cand e oprit motorul, nu ar trebui sa curga benzina spre carburatoare.

Trebuie sa schimbi neaparat uleiul, pt ca e compromis.

 

E chin mare la mansoanele de cauciuc dintre filtru de aer si carburatoare, din cauza ca se intaresc de la temperatura degajata de motor.

Aceeasi problema si la GPZ-ul de 600 si 750 si GPX-ul de 600. La modelul de 500, par sa fie mai maleabile.

Cauta pe net, la dealeri, ca se gasesc....

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut respectos. si as vrea sa va intreb daca ma poate ajuta cineva cu o carena fata la un gpz de 500 an 1995. astept raspuns. multumesc . a si daca e interesat cineva de un topcase si un cdi pt acest motor contactati ma .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...