mihai_yzh Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) am vazut la unele modele de GPZ 550 ca mai au o carena mica laterala intre pinten si masca din fata care acopera motoru, are cineva, sau stie unde pot gasi? Editat Aprilie 7, 2013 de mihai_yzh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) insfirsit a pornit gpz-ul ..... (curatat buji - nimic,schimb buji intrun final se apuca si biriie) surpriza....incepe si scuipa cu ulei amestecat cu benzina (sa nu fiu inteles gresit nu erau citiva stropi ci arunca ca si cum a-s da drumul la robinet) pe la epuratorul de gaze,am dat jos uleiul vreo 7-8 litri (nu exagerez) ..... vreau sa ii pun un robinet de benzina pe furtun sa nu mai faca faza cu benzina in ulei, schimb bujii (recomandatimi ceva bun),apropo se sfaturi, cum bag trompetele de la filtru de aer pe carboratoare (sau intarit parca ar fi de lemn) Pai acolo era benzina pe care nu ai mai gasit-o cand s-a golit rezervorul Banuiesc ca ai probleme si cu robinetul de la rezervor. In mod normal, supapa de la rezervor se deschide doar cand actioneaza vacuum-ul din carburatoare, cu motorul pornit. Cand e oprit motorul, nu ar trebui sa curga benzina spre carburatoare. Trebuie sa schimbi neaparat uleiul, pt ca e compromis. E chin mare la mansoanele de cauciuc dintre filtru de aer si carburatoare, din cauza ca se intaresc de la temperatura degajata de motor. Aceeasi problema si la GPZ-ul de 600 si 750 si GPX-ul de 600. La modelul de 500, par sa fie mai maleabile. Cauta pe net, la dealeri, ca se gasesc.... Editat Aprilie 8, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 va salut respectos. si as vrea sa va intreb daca ma poate ajuta cineva cu o carena fata la un gpz de 500 an 1995. astept raspuns. multumesc . a si daca e interesat cineva de un topcase si un cdi pt acest motor contactati ma . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) insfirsit a pornit gpz-ul ..... (curatat buji - nimic,schimb buji intrun final se apuca si biriie) surpriza....incepe si scuipa cu ulei amestecat cu benzina (sa nu fiu inteles gresit nu erau citiva stropi ci arunca ca si cum a-s da drumul la robinet) pe la epuratorul de gaze,am dat jos uleiul vreo 7-8 litri (nu exagerez) ..... vreau sa ii pun un robinet de benzina pe furtun sa nu mai faca faza cu benzina in ulei, schimb bujii (recomandatimi ceva bun),apropo se sfaturi, cum bag trompetele de la filtru de aer pe carboratoare (sau intarit parca ar fi de lemn) Mai bine repari robinet, sau ai grija sa fie pe on si nu pe prime. Si verifica carburatie/ciu ponton. Trompetele merg puse mai usor daca sunt calzi un pic (acuma e vremea prea rece, actiunea merge mai bine cand e cald afara si motor a stat in soare), eventual lasi motor sa merge pana se incalzeste zona. Apoi, adica, asa fac la al meu, nu stiu daca e la fel la tine, ung un pic cu ulei marginele ca sa aluneca mai usor pe carburatoarele si daca e vreun colt care nu vrea, incerc s-o trag peste carburator cu un imbus (sau ceva alternaitv) care intre intre carburator si trompete. Grija sa nu le gauresti sau se le rupi. Editat Aprilie 9, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) Salut. Ma ajuta cineva cu dimensiunile de la rulmentii de jug la un GPZ 500 pana in `93? Am gasit doar astea, dar nu am gasit la producator: MaßeLager obenaussen :48,0 mminnen :30,0 mmHöhe :17,0 mmLager untenaussen :52,0 mminnen :30,0 mmHöhe :17,0 mm Multumesc anticipat. Editat Aprilie 18, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coro Ktm Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Salut prieteni am si eu o intrebare am un gpz de 500 din 94 as putea sa il mai ridic de spate are ceva reglaj sa pot sa fac treaba asta cine stie si ma poate ajuta cu informatia, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Salut prieteni am si eu o intrebare am un gpz de 500 din 94 as putea sa il mai ridic de spate are ceva reglaj sa pot sa fac treaba asta cine stie si ma poate ajuta cu informatia, multumesc Salut. Se regleaza din amortizorul central, dar cu cat o inalti devine mai elastica si putin instabila pe viraje. De obicei, se tine reglat la jumatate. Scoti carena laterala stanga, si ii desfaci contrapiulita, apoi piulita de la amortizorul central. Dupa cateva ture incerci din nou pozitia in sea. La sfarsit ii strangi din nou contrapiulita de deasupra. In mod normal se foloseste o cheie speciala, dar poti folosi o surubelnita lunga de impact, si un ciocan de cauciuc. Daca nu te descurci, apeleaza la un service moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coro Ktm Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salut am mare nevoie de carena fata la gpz 500 din 94 daca stiti undeva sau aveti voi multumesc si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Salut am mare nevoie de carena fata la gpz 500 din 94 daca stiti undeva sau aveti voi multumesc si asfalt uscatcam greu pentru modelul de dupa 94.Nu prea sunt la dezmembrari.Cu alte piese te pot ajuta eu,am gpz la dezmembrat,dar modelul de dinainte de 94.Majoritatea pieselor sunt compatibile,insa carena fata nu.Bafta Editat Aprilie 22, 2013 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Mdea, se pare ca motoreta mea si-a luat o mica dauna...cumpar carena fata + oglinda dreapta. Model dupa 94 (sper sa gasesc pana la sfarsitul sezonului.. ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Mdea, se pare ca motoreta mea si-a luat o mica dauna...cumpar carena fata + oglinda dreapta. Model dupa 94 (sper sa gasesc pana la sfarsitul sezonului.. ) ) Nasol. Greu de gasit carena. Oglinda gasesti aici: http://www.ambulantamoto.ro/magazin-online/motocicleta/kawasaki/oglinzi/#good_detail=28793 0741.095.483 - Daniel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 mobra a primit saboti spate noi ,cooler pe releul de incarcare,functioneaza cand ai farul aprins si un parbriz touring home made,care a rezolvat problema curentului de aer. poze in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) mobra a primit saboti spate noi ,cooler pe releul de incarcare,functioneaza cand ai farul aprins si un parbriz touring home made,care a rezolvat problema curentului de aer. poze in curand. Salut. Ma intereseaza ce ventilator ai pus la releul de incarcare, si de unde ai tras firele de alimentare, eventual ce ai montat suplimentar (releu,siguranta). Asteptam pozele. Editat Mai 1, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 ventilatorul este un cooler de sursa de calculator si l-am legat pe cablurile de la pozitii. porneste imediat cum aprinzi pozitia. nu am montat siguranta ,nu cred ca este nevoie,la ce putere are, sunt sigur ca nu va face probleme . azi am schimbat uleiul in furca 10 w 30,motorex ,nu am gasit 10w20 si rezultatul......parca am alta motocicleta ! ventilatorul este un cooler de sursa de calculator si l-am legat pe cablurile de la pozitii. porneste imediat cum aprinzi pozitia. nu am montat siguranta ,nu cred ca este nevoie,la ce putere are, sunt sigur ca nu va face probleme . azi am schimbat uleiul in furca 10 w 30,motorex ,nu am gasit 10w20 si rezultatul......parca am alta motocicleta ! i-am schimbat si bijiile ngk dr8es , cum scrie in manual .am gasit pe ea ngk dr8ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Daca mergi mereu cu faruri aprinse, e bine asa. Releu se inginge si (daca nu si mai tare) cand mergi fara consumatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) ventilatorul este un cooler de sursa de calculator si l-am legat pe cablurile de la pozitii. porneste imediat cum aprinzi pozitia. nu am montat siguranta ,nu cred ca este nevoie,la ce putere are, sunt sigur ca nu va face probleme . azi am schimbat uleiul in furca 10 w 30,motorex ,nu am gasit 10w20 si rezultatul......parca am alta motocicleta ! i-am schimbat si bijiile ngk dr8es , cum scrie in manual .am gasit pe ea ngk dr8ea . Ms de informatie. O sa-i pun si eu un ventilator, preventiv, ca tot vine perioada de vara. Bujiile recomandate sunt NGK DR8ES,sau NGK DR8EIX varianta mai scumpa cu electrozi de Iridiu. Cred ca o sa-i schimb si la a mea semeringurile si uleiul la furca. Chiar daca nu curge, am observat ca e putin elastica furca si cateodata imi intra intr-un usor voblaj. Oricum, manopera nu ma costa nimic, ca o fac singur, iar semeringurile de praf, cele de ulei, si uleiul, costa pana in 100 ron. Arata frumos GPZ-ul tau. Eu vroiam sa il schimb cu un enduro, dar am ajuns la concluzia ca GPZ-ul "tine cu casa", iar daca nu il urci in ture consuma pana in 4%. E o motocicleta multi - purpose, pe care o poti baga si pe drum de tara, atata timp cat nu e noroi. Pun si cateva poze cu "baba" mea, si dragostea pt Kawasaki Editat Mai 3, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Daca mergi mereu cu faruri aprinse, e bine asa. Releu se inginge si (daca nu si mai tare) cand mergi fara consumatori. eu circul tot timpul cu farul aprins,chiar si in oras. incerc sa fiu cat mai vizibil in trafic,dar si asa .......daca nu se uita in oglidaaa !!! Ms de informatie. O sa-i pun si eu un ventilator, preventiv, ca tot vine perioada de vara. Bujiile recomandate sunt NGK DR8ES,sau NGK DR8EIX varianta mai scumpa cu electrozi de Iridiu. Cred ca o sa-i schimb si la a mea semeringurile si uleiul la furca. Chiar daca nu curge, am observat ca e putin elastica furca si cateodata imi intra intr-un usor voblaj. Oricum, manopera nu ma costa nimic, ca o fac singur, iar semeringurile de praf, cele de ulei, si uleiul, costa pana in 100 ron. Arata frumos GPZ-ul tau. Eu vroiam sa il schimb cu un enduro, dar am ajuns la concluzia ca GPZ-ul "tine cu casa", iar daca nu il urci in ture consuma pana in 4%. E o motocicleta multi - purpose, pe care o poti baga si pe drum de tara, atata timp cat nu e noroi. Pun si cateva poze cu "baba" mea, si dragostea pt Kawasaki am atins odata,din greseala releul de incarcare,dupa ce am avut-o pornita cateva minute si am fost surprins de cat se incinsese. asta m-a facut sa ii pun un ventilator. dintr-o intamplare mi-a cazut in mana un cooler de sursa si am vazut ca lucreaza la 12 v ,mi s-a "aprins" beculetul,am facut proba,a mers si l-am montat. singura varianta da montaj mai usoara mi s-a parut cea de la pozitii,chiar daca nu trece p[rintr-un releu sau siguranta. ma gandisem sa-l pun si pe contact,dar trbuiau fire mai lungi si mai mult de munca . daca semeringurile nu curg,ar trebui sa le lasi acolo.cred ca este de ajuns sa schimbi uleiul . eu i-am bagat in urma cu doi ani ulei hidraulic "total" si cand l-am dat jos din furca, zilele trecute, era negru si vascozitate aproape 0. am simtit imediat diferenta. si a mea mai vobla uneori ,la peste 140 km/h. ieri am intins-o la 150 si a stat cuminte pe sosea . oricum, viteza mea de croaziera este intre 90-110,sa ma incadrez si in consum . mi-a luat pe transalpina ,cu pasager si bagaje full ( genti laterale textile+ geanta rezervor +ladoiul din spate,toate pline) 5,5 %. la solo craiova-cetate-calafat-craiova ,5% ,235 km din care 43 km facuti pe rezerva. in oras urca la 6,5 %. cred ca am consumul putin mai mare, decat media ,din cauza tobelor. au filtre sport ,facute de mine,dupa un model care nu am stiut ca este sport ! multumesc pentru apreciere! arata bine si wakasaki tau . am urmarit povestea lui...ai investit in el ceva bani,dar mai ales suflet. unde ai gasit cutiile laterale? arata super pe motor si sunt "la fix". sunt cumva de aprilia scarabeo? ahhhhhh filtrul de aer....trebuie sa-l schimb si eu . bine ca avem mymoto si in craiova ! si eu l-as schimba cu un enduro,dar mi-e teama sa nu imi para rau,dupa aceea. singurul care m-ar multumi ar fi un kle ,acelasi motor,10 caluti in minus, dar ciclistica de tout-teren. nu ma grabesc ,daca apare ceva convenabil ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) eu circul tot timpul cu farul aprins,chiar si in oras. incerc sa fiu cat mai vizibil in trafic,dar si asa .......daca nu se uita in oglidaaa !!! am atins odata,din greseala releul de incarcare,dupa ce am avut-o pornita cateva minute si am fost surprins de cat se incinsese. asta m-a facut sa ii pun un ventilator. dintr-o intamplare mi-a cazut in mana un cooler de sursa si am vazut ca lucreaza la 12 v ,mi s-a "aprins" beculetul,am facut proba,a mers si l-am montat. singura varianta da montaj mai usoara mi s-a parut cea de la pozitii,chiar daca nu trece p[rintr-un releu sau siguranta. ma gandisem sa-l pun si pe contact,dar trbuiau fire mai lungi si mai mult de munca . daca semeringurile nu curg,ar trebui sa le lasi acolo.cred ca este de ajuns sa schimbi uleiul . eu i-am bagat in urma cu doi ani ulei hidraulic "total" si cand l-am dat jos din furca, zilele trecute, era negru si vascozitate aproape 0. am simtit imediat diferenta. si a mea mai vobla uneori ,la peste 140 km/h. ieri am intins-o la 150 si a stat cuminte pe sosea . oricum, viteza mea de croaziera este intre 90-110,sa ma incadrez si in consum . mi-a luat pe transalpina ,cu pasager si bagaje full ( genti laterale textile+ geanta rezervor +ladoiul din spate,toate pline) 5,5 %. la solo craiova-cetate-calafat-craiova ,5% ,235 km din care 43 km facuti pe rezerva. in oras urca la 6,5 %. cred ca am consumul putin mai mare, decat media ,din cauza tobelor. au filtre sport ,facute de mine,dupa un model care nu am stiut ca este sport ! multumesc pentru apreciere! arata bine si wakasaki tau . am urmarit povestea lui...ai investit in el ceva bani,dar mai ales suflet. unde ai gasit cutiile laterale? arata super pe motor si sunt "la fix". sunt cumva de aprilia scarabeo? ahhhhhh filtrul de aer....trebuie sa-l schimb si eu . bine ca avem mymoto si in craiova ! si eu l-as schimba cu un enduro,dar mi-e teama sa nu imi para rau,dupa aceea. singurul care m-ar multumi ar fi un kle ,acelasi motor,10 caluti in minus, dar ciclistica de tout-teren. nu ma grabesc ,daca apare ceva convenabil ...... Salut. Ai dreptate. Farurile aprinse au devenit o necesitate practica, si nu o obligativitate din punct de vedere legal. E mai bine sa fim observati in trafic, decat sa avem neplaceri. Cutiile laterale le am de pe vremea cand aveam Transalp-ul. Le-am cumparat de la `nea Ivan Pedala, de aici, de pe forum. Adusese un transport mare, iar pretul a fost mai mult decat decent. Sunt de Piaggio Beverly de 200 cm, dar imi plac pentru ca nu sunt f mari, si au incuietori duble cu cifru. Atata doar ca a trebuit sa mesteresc putin la sistemul de prindere, pt ca la Beverly vin montate direct in carenaj. Culoarea lor originala este albastra, dar le vopsisem negru mat. Cred ca o sa ma pun pe curatat cu diluant sa le aduc la culoarea lor originala. Aseara am mai facut cate ceva la GPZ, din "plictiseala", am lipit o carena care era rupta de cand am luat motocicleta, si i-am pus un colant pe carenele mici de langa rezervor, sa se asorteze cu bordul. Ma gandeam sa-mi schimb si eu tobele cu unele de ducati, ca s-ar vedea mai frumos, dar inca stau in dubiu. P.S.:Tot nu m-a lamurit nimeni cu dimensiunile de la rulmentii de jug ( ventilatorul este un cooler de sursa de calculator si l-am legat pe cablurile de la pozitii. porneste imediat cum aprinzi pozitia. nu am montat siguranta ,nu cred ca este nevoie,la ce putere are, sunt sigur ca nu va face probleme . azi am schimbat uleiul in furca 10 w 30,motorex ,nu am gasit 10w20 si rezultatul......parca am alta motocicleta ! i-am schimbat si bijiile ngk dr8es , cum scrie in manual .am gasit pe ea ngk dr8ea . Acum m-am uitat mai atent la pozele tale, si am vazut ca ai montate capete la semighidoane. Spune-mi, te rog, cum ai montat capetele de ghidon in semighidoane? Ai dat gaura cu spiral de 6, apoi ai dat filet cu tarod? Tare sunt curios, ca la modelul nostru pana in `93, nu au montate din fabrica. Editat Mai 4, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 asa am luat motocicleta ,cu capetele montate,dar...o secunda,demontez unul si vad cum este prins,revin imediat! gata,demontat ,verificat,deci : daca cele de fabrica nu au gaurile de 6 inseamna ca au fost date ulterior,apoi filetate cu un tarod , capetele sunt prinse cu surub cu cap imbus,capatul de pe dreapta ( la acceleratie) difera potin de celalalt,avand un "guler" ,deoarece am observat ca si ghidonul avea terminatia mai adincita . s-ar putea sa fie facute la strung,din inox. nu cred ca este grea operatia de montare,trebuie putina atentie la centrarea gaurii. tobe de ducati am gasit si eu,langa mine ,la severin si pret decent, 200 ron perechea,dar sunt ovale si nu stiu cum vor sta pe motor. credca mai bine fac un drum pana acolo sa vad daca se potrivesc. am vorbit cu un tip ,care se ocupa cu fier forjat ,sa-mi faca galeriile din inox. inca nu are sculele necesare,dar a zis ca ma rezolva. la alt atelier mi-au cerut 150 ron , dar m-au refuzat din lipsa de timp ,mi se pare acceptabil. am acelasi manual de service ca al tau,dar nu specifica dimensiunea rulmentilor de la jug. cred ca cea mai sigura varianta este sa demontezi si sa afli dimensiunile direct de pe rulmenti. eu am patit-o cu un set de semeringuri furca la un majesty, mi-au adus cu totul altceva,noroc cu ne-a mecanicul care le-a verificat inainte sa le scoata pe cele vechi ( care de altfel nu curgeau,dar am vrut sa fac exact ca tine). la carene as avea si eu putin de lucru ,bugspoilerul are o bucata de tabla prinsa in pocnituri. cred ca atunci cand a culcat-o pr dreapta,plasticul s-a lipit de galerie si s-a topit. o bucata din alta carena ,putina plasa metalica,un letcon si rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 asa am luat motocicleta ,cu capetele montate,dar...o secunda,demontez unul si vad cum este prins,revin imediat! gata,demontat ,verificat,deci : daca cele de fabrica nu au gaurile de 6 inseamna ca au fost date ulterior,apoi filetate cu un tarod , capetele sunt prinse cu surub cu cap imbus,capatul de pe dreapta ( la acceleratie) difera potin de celalalt,avand un "guler" ,deoarece am observat ca si ghidonul avea terminatia mai adincita . s-ar putea sa fie facute la strung,din inox. nu cred ca este grea operatia de montare,trebuie putina atentie la centrarea gaurii. tobe de ducati am gasit si eu,langa mine ,la severin si pret decent, 200 ron perechea,dar sunt ovale si nu stiu cum vor sta pe motor. credca mai bine fac un drum pana acolo sa vad daca se potrivesc. am vorbit cu un tip ,care se ocupa cu fier forjat ,sa-mi faca galeriile din inox. inca nu are sculele necesare,dar a zis ca ma rezolva. la alt atelier mi-au cerut 150 ron , dar m-au refuzat din lipsa de timp ,mi se pare acceptabil. am acelasi manual de service ca al tau,dar nu specifica dimensiunea rulmentilor de la jug. cred ca cea mai sigura varianta este sa demontezi si sa afli dimensiunile direct de pe rulmenti. eu am patit-o cu un set de semeringuri furca la un majesty, mi-au adus cu totul altceva,noroc cu ne-a mecanicul care le-a verificat inainte sa le scoata pe cele vechi ( care de altfel nu curgeau,dar am vrut sa fac exact ca tine). la carene as avea si eu putin de lucru ,bugspoilerul are o bucata de tabla prinsa in pocnituri. cred ca atunci cand a culcat-o pr dreapta,plasticul s-a lipit de galerie si s-a topit. o bucata din alta carena ,putina plasa metalica,un letcon si rabdare. Am inteles cum sta treaba. Ms mult de ajutor. Cred ca o sa ma apuc si eu de lucru la semighidoane, ca mai am un set de rezerva. Le fac pe alea, apoi le montez cand sunt gata. Spor la treaba cu carenele. Vezi ca plasa metalica gasesti la materiale de constructii, e pt cernut nisip. Sa iei din cea mai fina, ca au si mai mare, si nu te ajuta, ca trebuie sa intri mai mult in materialul plastic. A mea este cam ca materialul de perdele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 asa am luat motocicleta ,cu capetele montate,dar...o secunda,demontez unul si vad cum este prins,revin imediat! gata,demontat ,verificat,deci : daca cele de fabrica nu au gaurile de 6 inseamna ca au fost date ulterior,apoi filetate cu un tarod , capetele sunt prinse cu surub cu cap imbus,capatul de pe dreapta ( la acceleratie) difera potin de celalalt,avand un "guler" ,deoarece am observat ca si ghidonul avea terminatia mai adincita . s-ar putea sa fie facute la strung,din inox. nu cred ca este grea operatia de montare,trebuie putina atentie la centrarea gaurii. tobe de ducati am gasit si eu,langa mine ,la severin si pret decent, 200 ron perechea,dar sunt ovale si nu stiu cum vor sta pe motor. credca mai bine fac un drum pana acolo sa vad daca se potrivesc. am vorbit cu un tip ,care se ocupa cu fier forjat ,sa-mi faca galeriile din inox. inca nu are sculele necesare,dar a zis ca ma rezolva. la alt atelier mi-au cerut 150 ron , dar m-au refuzat din lipsa de timp ,mi se pare acceptabil. am acelasi manual de service ca al tau,dar nu specifica dimensiunea rulmentilor de la jug. cred ca cea mai sigura varianta este sa demontezi si sa afli dimensiunile direct de pe rulmenti. eu am patit-o cu un set de semeringuri furca la un majesty, mi-au adus cu totul altceva,noroc cu ne-a mecanicul care le-a verificat inainte sa le scoata pe cele vechi ( care de altfel nu curgeau,dar am vrut sa fac exact ca tine). la carene as avea si eu putin de lucru ,bugspoilerul are o bucata de tabla prinsa in pocnituri. cred ca atunci cand a culcat-o pr dreapta,plasticul s-a lipit de galerie si s-a topit. o bucata din alta carena ,putina plasa metalica,un letcon si rabdare. am gasit ceva pe Dilly Point au doua variante de rulmenti jug 48x30x14 si 52x30x17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 "am gasit ceva pe Dilly Point au doua variante de rulmenti jug 48x30x14 si 52x30x17" Ms frumos. Aha,deci ala de sus este mai mic. Am cumparat 2 rulmenti de la un magazin, si se potriveau doar in partea de jos, dar ala de sus nu intra,era mai mic la diametrul exterior... Oricum un set nou de rulmenti dedicati este undeva intre 150-240 ron, pe cand unii "normali" costa cam 15 ron bucata. Daca nu ma insel, se potrivesc rulmentii conici de la rotile spate de Dacia... La ce rulaj fac eu anual, ar trebui sa ma tina 5 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 "am gasit ceva pe Dilly Point au doua variante de rulmenti jug 48x30x14 si 52x30x17" Ms frumos. Aha,deci ala de sus este mai mic. Am cumparat 2 rulmenti de la un magazin, si se potriveau doar in partea de jos, dar ala de sus nu intra,era mai mic la diametrul exterior... Oricum un set nou de rulmenti dedicati este undeva intre 150-240 ron, pe cand unii "normali" costa cam 15 ron bucata. Daca nu ma insel, se potrivesc rulmentii conici de la rotile spate de Dacia... La ce rulaj fac eu anual, ar trebui sa ma tina 5 ani este bine de stiut ca merg si de dacia. daca la roata duceau jdemii de km la jug.... totusi as merge pe skf am inteles ca sunt mai buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 salut! am si eu o problema. dupa ce pornesc si o las la relanti se aude o bataie in partea dreapta a motorului in zona ambreiajului. daca accelerez putin bataia dispare. a mai intalnit cineva aceasta problema? ce ar putea fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) salut! am si eu o problema. dupa ce pornesc si o las la relanti se aude o bataie in partea dreapta a motorului in zona ambreiajului. daca accelerez putin bataia dispare. a mai intalnit cineva aceasta problema? ce ar putea fi ? Salut. Da-i uleiul jos, si salveaza-l intr-un bidon taiat, desfa capacul de la ambreiaj si verifica suruburile de strangere de la ambreiaj. Nu mai merge cu ea asa, pt ca iti da vibratii in vibrochen, care se transmit si la alte piese, cum ar fi bielele, pistoanele... Daca desfaci capacul de la ambreiaj sau de la volanta, e musai sa ii faci o alta garnitura din clingherit sau carton presat cum e cel de la cutiile de DERO, si sa ii dai cu putin silicon de garnituri, dar ai grija sa nu ii dai si pe partea de interior, pt ca risti sa se exfolieze la turatie in contact cu uleiul, si se va duce in motor, fiind un risc destul de mare sa iti obtureze orificiile de la gresoarele de ulei din motor sau de la axele cu came. Vezi ca uneori se mai slabesc si suruburile de 6 cu cap imbus de la bendix-ul de pornire din spatele volantei de la alternator, si iti da impresia ca ai bataie in motor. Asa am gasit si la mine, cand mi-a "crapat" volanta, in sensul ca mi s-a desprins un magnet de pe volanta din cauza jocului facut. Suruburile erau desurubate cam jumatate din filet. Un alt motiv pt care se aude ca si cum ai avea bataie in motor poate fi desincronizarea dintre carburatoare, respectiv diferenta de turatie in ralanti. Despre reglajul carburatoarelor la GPZ, si nu numai, am scris eu cate ceva aici. Eu mi le reglez singur cam de doua ori pe an, cand nu imi place cum se aude. Pentru alte detalii legate de GPZ, iti stau la dispozitie pe forum. Spor la treaba. Editat Mai 8, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.