Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

multumesc tare mult . o sa mi fac timp si o sa l desfac sa vad ce e acolo. eu l am mai desfacut o data la ambreiaj si am dat jos placile , doar atat. nu prea stiu daca e normal sa cada un rulment micutz singurel din capacul ce strange placile .



suruburile ce strang placile ambreiajului erau bine stranse . mi s a parut un pic cam largutz lantul ce roteste ambreiajul . ce ar mai putea fi pe partea dreapta???? din cate stiu carburatoarele au fost sincronizate acum un an dar nu a mers cu ea deloc dupa sincronizare. a stat pe dreapta... am pornit motorul si dupa ce s a incalzit un pic am scos pe rand cate un fir de la bobinele de inductie si facand treaba asta am observat ca pe partea dreapta merge in ture mai joase fata de pistonul stang. sa zic asa ca stangul are cam 500 de rotatii iar dreptul undeva la 450 de rotatii. si nici bujiile nu prea imi plac cum arata. nu au culoarea aia caramizie . le cam afuma. crezi ca ar fi de la carburatoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am gasit iar antigel sub motor. Deja am schimbat o-ringuri pe toate partile si la pompa de apa chiar de 2 ori. Acuma curge pe fata, la teava aia distribuitor 1 la 4 care intre cu 4 tevusi in chiulasa si teava de intrare vine de la pompa de apa.

Am folosit o-ringuri Kawasaki, anul trecut le am montat, acuma curga una. Oare conteaza ce fel de antigel folosesc? Acuma are G12. A mai avut cineva probleme similare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tare mult . o sa mi fac timp si o sa l desfac sa vad ce e acolo. eu l am mai desfacut o data la ambreiaj si am dat jos placile , doar atat. nu prea stiu daca e normal sa cada un rulment micutz singurel din capacul ce strange placile .

 

suruburile ce strang placile ambreiajului erau bine stranse . mi s a parut un pic cam largutz lantul ce roteste ambreiajul . ce ar mai putea fi pe partea dreapta???? din cate stiu carburatoarele au fost sincronizate acum un an dar nu a mers cu ea deloc dupa sincronizare. a stat pe dreapta... am pornit motorul si dupa ce s a incalzit un pic am scos pe rand cate un fir de la bobinele de inductie si facand treaba asta am observat ca pe partea dreapta merge in ture mai joase fata de pistonul stang. sa zic asa ca stangul are cam 500 de rotatii iar dreptul undeva la 450 de rotatii. si nici bujiile nu prea imi plac cum arata. nu au culoarea aia caramizie . le cam afuma. crezi ca ar fi de la carburatoare ?

Cu placere.

Probabil ai putina uzura la lantul primar,dar nu are ce sa se intample atata timp cat nu te "joci: in fluctuatii de acceleratie prea mari.

 

Da jos carburatoarele,curata-le cu benzina sau spray de frane sau carburatoare (le gasesti la magazinele de piese auto si costa 10-15 ron) si sufla-le cu un compresor sau la o vulcanizare. Mare grija la membranele de deasupra carburatoarelor sa nu le spargi daca le sufli, ca se gasesc greu si sunt scumpe, sa sa fi atent cum sunt montate bucsile de plastic care ghideaza arcurile si cuiul de dozaj.

La urma le reglezi "dupa ureche" cum am descris eu in topic.

 

Azi am gasit iar antigel sub motor. Deja am schimbat o-ringuri pe toate partile si la pompa de apa chiar de 2 ori. Acuma curge pe fata, la teava aia distribuitor 1 la 4 care intre cu 4 tevusi in chiulasa si teava de intrare vine de la pompa de apa.

Am folosit o-ringuri Kawasaki, anul trecut le am montat, acuma curga una. Oare conteaza ce fel de antigel folosesc? Acuma are G12. A mai avut cineva probleme similare?

Antigel sub motor poti sa mai ai si de la furtunul de supraplin de la vasul de expansiune care coboara undeva pe langa amortizorul central si bascula.

Daca ai probleme la tevile de antigel care intra in chiulasa,, dai antigelul jos,scoti furtunele care vin de la termostat (deasupra motorului,sub rezervor), dai tevile afara, le indrepti urechile de prindere in surub pe chiulasa astfel incat sa vina perpendiculare pe teava,scoti oring-urile usor, cureti din nou, pui oring-urile, pe pozitie, in santurile de ghidaj,si le infasori cu banda de teflon de tevi de gaze de cateva ori (se gasesc la materiale de constructii si costa pana in 3 ron), poi le bagi usor in chiulasa, cu miscari stanga-dreapta, pana ajung urechile lipite de chiulasa. La urma ii strangi suruburile.

Daca nu ma insel, trebuie sa desfaci clema de prindere a cablurilor sub rezervor, sa ai loc mai mult

Ai grija si cum strangi colierele furtunelor de la tevi, ca e posibil sa iti mai piarda si pe acolo..

Daca pui banda de teflon la oring-uri,nu mai are moarte.

Inca ceva:cand ai terminat,pui surubul de la pompa, ii bagi antigelul in radiator, fara sa pui capacul, pornesti motorul, si il lasi sa se aeriseasca instalatia, apoi mai completezi putin antigel pana vine la nivel. Ii pui busonul la radiator, si opresti motorul la urma.

Acelasi lucru il poti face si la teava de legatura de antigel din partea din spate-sus a motorulu, langa intinzatorul lantului de distributie..

Stiu cum e, pt ca si eu ma loveam de problema asta la GPZ-ul 600R si GPX-ul 600R.

Spor la treaba.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banda teflon pare o ideea buna, mai castiga un pic in diametru. Din ce am vazut, prinderi de pe teava sunt ok la locul lor. Mersi de idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am si eu o problema. dupa ce pornesc si o las la relanti se aude o bataie in partea dreapta a motorului in zona ambreiajului. daca accelerez putin bataia dispare. a mai intalnit cineva aceasta problema? ce ar putea fi ?

asa a inceput sa faca si a mea,cand este rece,tot pe dreapta. cred ca este din carburator,eu am motorul de 2 ani si nu le-am curatat niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o problema : nu mai tine relantiul , porneste numai cu socul tras , si la decelerare tuseste in tobe.De tras trage , fara probleme cat timp accelerezi, dar daca o tii constant la 60-70 se simte o oarecare intrerupere .Poate ma puteti ajuta cu un sfat o idee sau o duc la un atelier Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o problema : nu mai tine relantiul , porneste numai cu socul tras , si la decelerare tuseste in tobe.De tras trage , fara probleme cat timp accelerezi, dar daca o tii constant la 60-70 se simte o oarecare intrerupere .Poate ma puteti ajuta cu un sfat o idee sau o duc la un atelier Multumesc

Posibil sa ai apa sau mizerie in carburatoare.

Desfa suruburile de drenaj de sub carburatoare, pe partea dreapta, cu o surubelnita buna dreapta sau in cruce la modelul pana in `93, sau imbus de 3 sau 4, la modelul dupa `94, lasi sa se goleasca carburatoarele, apoi ii dai scurt la demaror pana porneste, tot cu socul tras.

Vezi apoi daca e vreo schimbare.

 

P.S.:Ai fost cumva cu ea la spalatorie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit ieri si am desfacut capacul de pe partea stanga. m am uitat atent la tot ce misca pe acolo si am cam gasit urmatoarele: pinionul ce e dupa volanta ce merge lantul de la electromotor are joc iar cand am tras de volanta se misca arborele stanga dreapta. nu prea cred ca e normal asa ceva . am vrut sa scot volanta afara sa vad ce e cu pinionul ala dar nu am reusit sa desfac surubul... o sa desfac si pe partea dreapta sa vad ce minuni mai gasesc si pe acolo . :-L



de ce intrebi daca a fost cu ea la spalatorie? e posibil sa intre apa pe undeva in carburatoare? eu l am spalat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit ieri si am desfacut capacul de pe partea stanga. m am uitat atent la tot ce misca pe acolo si am cam gasit urmatoarele: pinionul ce e dupa volanta ce merge lantul de la electromotor are joc iar cand am tras de volanta se misca arborele stanga dreapta. nu prea cred ca e normal asa ceva . am vrut sa scot volanta afara sa vad ce e cu pinionul ala dar nu am reusit sa desfac surubul... o sa desfac si pe partea dreapta sa vad ce minuni mai gasesc si pe acolo . :-L

 

de ce intrebi daca a fost cu ea la spalatorie? e posibil sa intre apa pe undeva in carburatoare? eu l am spalat

Salut.

Vezi ca intre bendix si roata dintata de la fraiul de pornire, pe care vine lantul de la electromotor, trebuie sa aiba o saiba plata.

Jocul la vibrochen nu e normal. Posibil sa ai cuzinetii uzati, sau sa ai joc in lagarele de la carterul motorului.

 

La spalatorie, fiind presiune mare de apa, iti intra apa in rezervor, care e trasa in carburatoare, obtureaza jiglerul de jos din carburatoare, ala de langa paharele decantoare, si o sa mearga prost, chiar intrerupt, pana desfaci suruburile de drenaj de la carburatoare amplasate spre dreapta motocicletei, dedesubt.

Am patit-o si eu dupa spalatorie, si dupa ce am spalat-o acasa cu furtunul de apa, cu jet puternic.

 

@cupi_34:

Ms de sfaturi.

Aseara mi-am montat si eu un ventilator de sursa de calculator, de 12 V / 0,29 Amperi, cu alimentare de la mufa mica care alimenteaza becul de pozitie de la nr de inmatriculare. Am izolat apoi firele, sa nu am surprize neplacute.

Tot m-am apucat de ea, asa ca mi-am reglat frana spate, am intins si gresat lantul, ca nu mai umblasem la el de anul trecut.

Pun si cateva poze.

 

Salut, am si eu o problema : nu mai tine relantiul , porneste numai cu socul tras , si la decelerare tuseste in tobe.De tras trage , fara probleme cat timp accelerezi, dar daca o tii constant la 60-70 se simte o oarecare intrerupere .Poate ma puteti ajuta cu un sfat o idee sau o duc la un atelier Multumesc

Frumoasa motoreta ta, Mircea.

Sper ca ai rezolvat problema cu carburatoarele.

Spor la treaba si la suportii de cutii.

Toate bune.

post-74306-0-64824200-1368421389_thumb.jpg

post-74306-0-98327200-1368421392_thumb.jpg

post-74306-0-44741500-1368421397_thumb.jpg

post-74306-0-87689400-1368421402_thumb.jpg

post-74306-0-80645700-1368421408_thumb.jpg

post-74306-0-87807200-1368421411_thumb.jpg

post-74306-0-10805200-1368421415_thumb.jpg

post-74306-0-59530100-1368421418_thumb.jpg

post-74306-0-17380800-1368421424_thumb.jpg

post-74306-0-86464700-1368421427_thumb.jpg

post-74306-0-94247100-1368421431_thumb.jpg

post-74306-0-51196000-1368421435_thumb.jpg

post-74306-0-50941100-1368421451_thumb.jpg

post-74306-0-06166200-1368421456_thumb.jpg

post-74306-0-15498600-1368421459_thumb.jpg

post-74306-0-43547700-1368421462_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut si carburatoarele in seara asta. am gasit ceva mizerie si un pic de apa. urmeaza sa le spal maine si sa le montez. si cu saiba aia ce se intampla se uzeaza si daca da ce saiba as putea sa i pun sa nu mai joace ?

acum stau pa ganduri cu jocul ala la vibrochen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic cu jocul ala.

Ideea era daca o are, sau nu.

Atata timp cat este, nu are rost sa ii adaugi altceva, intrucat saiba aia nu se uzeaza prea usor, fiind din material tratat.

 

Daca vrei sa faci modificari,o faci pe barba ta. Parerea mea e ca nu trebuie sa umbli la alinierea vibrochenului fata de cartere.

Nu mai tin minte daca intre carter si vibrochen mai exista si vreun rulment, sau doar cuzineti. Logic ar fi ca un rulment sa se uzeze mai repede decat un cuzinet.

Nu umbla deocamdata pana nu esti sigur, la alte subansamble, atata timp cat functioneaza.

 

Motoras-ul asta de 500 este usor de reparat si intretinut, dar daca te hotarasti vreodata sa il desfaci complet si sa-l refaci, trebuie sa fi pregatit dinainte financiar, sa nu te trezesti ca nu ai bani de cuzineti, semeringuri de supape, oring-uri, garnituri noi....

 

Ma repet: atata timp cat este in stare de functionare, nu te baga prea mult in demontaj...

 

Personal, am refacut un motor de GPZ 600R care avea cuzinetii de la vibrochen terminati, si batea motorul intr-un hal, in urma cu cativa ani, dar nu am terminat "lucrarea" pana nu am fost sigur 100% ca totul este montat ca la carte. Oricum, motorasul este functional si in ziua de azi, si i-am pus doar piese originale, fara nici un fel de improvizatie. Iar pentru asta a trebuit sa desfac motorul piesa cu piesa, ca avea numai spanuri de la cuzineti.

 

In fine, mai documenteaza-te din manualul de service, inainte de a incepe orice lucrare, sau in timpul liber, si nu vei avea nici o enigma in legatura cu acest motor.

Succes.

 

P.S.:Mircea, banuiam ca de la carburatoare ai problema ralanti-ului. Distanta electrodului de la bujii parca era 0.7mm. Ma bucur ca ti-ai pus-o la punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Eugen am rezolvat problema dar stii cum e.. m-am bagat putin mai adanc. Am schimbat oringurile la tevile de racile de langa bujii. Am gasit cateva picaturi de antigel pe acolo. Asa ca le-am schimbat.Acum e ok. Pentru cine are nevoie :

GPZ 500 87-93

Reglaje

Bujii
1987-1993: NGK DR8ES sau ND X27ESR-U
1994-prezent: NGK D9EA sau ND X27ES-U
Distanta intre electrozi: 0.6-0.7 mm
Supape
Admisie: 0.13-0.18 mm
Evacuare: 0.18-0.23 mm
Turatie ralenti: 1150-1250 rpm
Compresie: 128-196 psi (8.71-13.34 atmosfere)
Cauciucuri
Fata: 100/90-16 54H tubeless
pana in 100 kg incarcare: 1.9 atmosfere
peste 100 k incarcare: 2.2 atmosfere
Spate: 120/90-16 63H tubeless
pana in 100 kg incarcare: 2.2 atmosfere
peste 100 k incarcare: 2.4 atmosfere
Uleiuri si combustibil
Ulei motor: SE sau SF; 10W40, 10W50, 20W50
Ulei furca: SAE 10W20
Lichid de frana: DOT3
Combustibil: CO 91
Baterie: cu apa distilata
Sistem racire: se foloseste in permanenta amestec de antigel si apa,
Capacitate ulei motor
cu schimbare de filtru: 3.4 litri
fara schimbare de filtru: 2.8 litri
Ulei furca
In caz de schimbare:
1987-1983: capacitate 254 ml, nivel ulei: 131 mm
1994- : 300 ml, nivel ulei 115-118 mm
In caz de reconstructie:
1987-1983: capacitate 284-289 ml, nivel ulei: 131 mm
1994- : 348-356 ml, nivel ulei 115-118 mm
Sistemul de racire
Capacitate: 1.8 litri
Tip antigel: pentru motoare de aluminiu
Amestec: 50% antigel, 50% apa distilata purificata
Presiune radiator: 0.75-1.02 atmosfere
Termostat: temperatura deschidere 80.5-83.5 grade Celsius,
deschiderea minim 8 milimetri la 95 grade Celsius
Lant
Producator: Enuma, fara za de inchidere
Marime: EK520 MV-O 104 legaturi
Lungime a 20 de legaturi: standard 317.5-318.4 mm, limita service: 323 mm
Joc lant ("slack"): 35-40 mm
Specificatii electrice
Sistem incarcare: iesire redresor 14-15 V, test iesire alternator: 60 V curent alternativ la 4000 rpm,
rezistenta: 0.3-0.6 volti
Sistem aprindere: bobina primara: 2.2-3.9 ohmi, secundara: 10-16 Kohmi,
rezistenta bobinei "pickup": 400-490 ohmi
Demaror: limita uzura perii 6 mm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut . nici nu ma gandesc sa fac asa ceva la arbore, sa umblu cu saibe. eu intrebam de pinionul ala de dupa volanta daca se poate face ceva nu de arbore. motorul merge f bn si trage bine numai ca ma enerveaza bataia aia la relanti. pan la iarna asa o las. numai ca mi e cam frica sa nu se intample ceva in mers. ms de sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da Eugen am rezolvat problema dar stii cum e.. m-am bagat putin mai adanc. Am schimbat oringurile la tevile de racile de langa bujii. Am gasit cateva picaturi de antigel pe acolo. Asa ca le-am schimbat.Acum e ok. Pentru cine are nevoie :

GPZ 500 87-93

Reglaje

Bujii
1987-1993: NGK DR8ES sau ND X27ESR-U
1994-prezent: NGK D9EA sau ND X27ES-U
Distanta intre electrozi: 0.6-0.7 mm
Supape
Admisie: 0.13-0.18 mm
Evacuare: 0.18-0.23 mm
Turatie ralenti: 1150-1250 rpm
Compresie: 128-196 psi (8.71-13.34 atmosfere)
Cauciucuri
Fata: 100/90-16 54H tubeless
pana in 100 kg incarcare: 1.9 atmosfere
peste 100 k incarcare: 2.2 atmosfere
Spate: 120/90-16 63H tubeless
pana in 100 kg incarcare: 2.2 atmosfere
peste 100 k incarcare: 2.4 atmosfere
Uleiuri si combustibil
Ulei motor: SE sau SF; 10W40, 10W50, 20W50
Ulei furca: SAE 10W20
Lichid de frana: DOT3
Combustibil: CO 91
Baterie: cu apa distilata
Sistem racire: se foloseste in permanenta amestec de antigel si apa,
Capacitate ulei motor
cu schimbare de filtru: 3.4 litri
fara schimbare de filtru: 2.8 litri
Ulei furca
In caz de schimbare:
1987-1983: capacitate 254 ml, nivel ulei: 131 mm
1994- : 300 ml, nivel ulei 115-118 mm
In caz de reconstructie:
1987-1983: capacitate 284-289 ml, nivel ulei: 131 mm
1994- : 348-356 ml, nivel ulei 115-118 mm
Sistemul de racire
Capacitate: 1.8 litri
Tip antigel: pentru motoare de aluminiu
Amestec: 50% antigel, 50% apa distilata purificata
Presiune radiator: 0.75-1.02 atmosfere
Termostat: temperatura deschidere 80.5-83.5 grade Celsius,
deschiderea minim 8 milimetri la 95 grade Celsius
Lant
Producator: Enuma, fara za de inchidere
Marime: EK520 MV-O 104 legaturi
Lungime a 20 de legaturi: standard 317.5-318.4 mm, limita service: 323 mm
Joc lant ("slack"): 35-40 mm
Specificatii electrice
Sistem incarcare: iesire redresor 14-15 V, test iesire alternator: 60 V curent alternativ la 4000 rpm,
rezistenta: 0.3-0.6 volti
Sistem aprindere: bobina primara: 2.2-3.9 ohmi, secundara: 10-16 Kohmi,
rezistenta bobinei "pickup": 400-490 ohmi
Demaror: limita uzura perii 6 mm

Foarte bine,Mircea.

Multumim de informatii.

 

Aseara am vorbit cu Patrick de la Ambulanta Moto, de pe Fundeni, si am aflat de ce nu imi mergea mototcicleta mai mult de 140 km/h:

GPZ-ul meu a fost adus din State, pt ca avea bord-ul original in Mile, si este limitat la 25 kw. Asa ca, la sfatul lui, am desfacut capacele de sus de la carburatoare, de la membrane, si am dat jos limitatoarele de turatie.

Acum urca lejer in ture, dar o sa-i fac astazi proba, cand o sa plec la servici.

 

Diseara o sa pun si pozele, dupa ce ajung la munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut eugen! se pare ca ai gasit un loc mai bun unde sa legi coolerul!

maine merg la cineva sa-i masor compresia , sunt curios ce-o sa iasa :)!!

Salut.

Da, a intrat perfect intre releu si aripa, iar firele sunt puse bine acolo, fara sa tai ceva din instalatie :D

Daca a fost schimbat uleiul la timp, nu ar trebui sa fie probleme la compresie.

Segmentii si semeringurile de supape, precum si cilindrii de GPZ sunt conceputi sa te tina o viata, in conditii optime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cooler ca asta am legat la un Honda de fir care duce spre switch de frana spate. Legat asa, ventilatorul porneste cand se pune contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am vorbit cu Patrick de la Ambulanta Moto, de pe Fundeni, si am aflat de ce nu imi mergea mototcicleta mai mult de 140 km/h:

GPZ-ul meu a fost adus din State, pt ca avea bord-ul original in Mile, si este limitat la 25 kw. Asa ca, la sfatul lui, am desfacut capacele de sus de la carburatoare, de la membrane, si am dat jos limitatoarele de turatie.

Acum urca lejer in ture, dar o sa-i fac astazi proba, cand o sa plec la servici.

 

Diseara o sa pun si pozele, dupa ce ajung la munca.

Dupa principiul, omul din greseli invata, a trebuit sa-mi montez asa-zisele limitatoare de turatie inapoi in carburatoare, pt ca incepuse sa mearga prost.Probabil mi-a ramas un cui de dozaj blocat pe deschis. Am fost plecat la un drum de 150 km in week-end, si merge la fel ca inainte, cu toate ca "i-am rupt ficatii". Asa e cand ai drum cu multe curbe si te gadila in palma. :P

Ramane doar varianta ca limitarea sa fie facuta din gaturile de la admisie dintre motor si carburatoare, si ar trebui sa ii fac proba cu altele de la un GPZ nelimitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am verificat jocul supapelor si au fost in cote. cand am scos cele doua tevi prin care trece lichidul de racire ,am observat ca oringurile erau cam uzate. la montaj le-am adaugat gasket rosu ,sper sa tina,altfel imi inunda bujiile !

am curatat si carburatoarele,membranele sunt in stare buna,aveau ceva mizerie,mai ales cel din dreapta.

din pacate am umblat la jiglerele de sub carburi,in partea dinspre filtru de aer. nu am verificat daca sunt stranse pana la capat decat la cel de-al doi-lea si cum graba strica treaba,le-am pus dupa ureche.

are cineva idee cat trebuie stransa si ce rol au?

le-am strans pana la capat si le-am slabit 3 ture.

maine ii bag antigelul si-l pornesc si sper sa nu ma trezesc cu scurgeri de ulei !!!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,cupi.

Pai, sa o luam pe rand:

- siliconul ala nu o sa tina cine stie ce, si mai risti sa se desprinda si sa-ti intre prin motor, si sa ai surprize neplacute cand o sa-ti obtureze vreun canal de racire. Probabil o sa trebuiasca sa le demontezi din nou, cand o sa te trezesti ca iti dau bujiile la masa pe capacul de la tacheti. Citeste o pagina-doua in urma, unde am scris ca eu folosesc banda de teflon pt tevi de gaze

- la jiglerele alea nu se umbla de obicei, iar daca umbli, trebuie sa notezi pe ceva cate ture ai desfiletat pana au iesit. Cauta in manual si punele cum zice fabricantul. Vezi ca ai un manual online in semnatura mea. Daca nu te descurci cu ala, ai un manual de descarcat in calculator aici:

- ai schimbat si uleiul, de zici de scurgeri de ulei? Sau te referi la antigel?

 

In fine, eu zic sa il verifici de doua ori, si sa nu pleci la drum lung pana nu esti sigur ca e ok.

 

Intre timp, am mai lucrat si eu la GPZ-ul meu, si l-am degresat cap-coada, inclusiv lantul, care era destul de mizerabil, de la teflonul de spray amestecat cu praf...

 

In poze am si o roata de spate, cu cauciucul original al motocicletei, care este foarte rascopt de la stat dezumflat vreo 2 ani in parcare. De pierdut presiune nu a pierdut nici dupa un an, dar oricum nu am de gand sa circul cu el...

Are cineva idee daca ma pot duce cu el la RAR asa? In acte am trecute dimensiunile 120/90/16, iar pe mobra am un 130/90/16, care e destul de bun.

Trebuie sa ii fac identificarea saptamana asta, pana plec la intrunirea de la mare, si nu vreau sa ma respinga pt cauciuc, ori pt ca e prea uzat cel original, ori ca e prea lat cel cu care circul.

Am tot cautat pe net un 120/90/16 sh si nu am gasit nicaieri. Nu vreau sa iau unul nou, ca nu ma tine buzunarul...

post-74306-0-93418000-1369599726_thumb.jpg

post-74306-0-84377800-1369599732_thumb.jpg

post-74306-0-42095400-1369599736_thumb.jpg

post-74306-0-46742100-1369599741_thumb.jpg

post-74306-0-07722600-1369599748_thumb.jpg

post-74306-0-07171100-1369599753_thumb.jpg

post-74306-0-71987600-1369599757_thumb.jpg

post-74306-0-63363200-1369599763_thumb.jpg

post-74306-0-28087700-1369599767_thumb.jpg

post-74306-0-11311800-1369599771_thumb.jpg

post-74306-0-53958600-1369599774_thumb.jpg

post-74306-0-97853500-1369599780_thumb.jpg

post-74306-0-82047100-1369599784_thumb.jpg

post-74306-0-97844100-1369599788_thumb.jpg

post-74306-0-21973500-1369599793_thumb.jpg

post-74306-0-00408600-1369599799_thumb.jpg

post-74306-0-19802400-1369599802_thumb.jpg

post-74306-0-17287900-1369599808_thumb.jpg

post-74306-0-22405800-1369599814_thumb.jpg

post-74306-0-69433100-1369599818_thumb.jpg

post-74306-0-46590400-1369599822_thumb.jpg

post-74306-0-97791700-1369599826_thumb.jpg

post-74306-0-22394100-1369599833_thumb.jpg

post-74306-0-64610400-1369599836_thumb.jpg

post-74306-0-36006500-1369599840_thumb.jpg

post-74306-0-50621000-1369599844_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit eugen despre teflon,dar din pacate dupa ce montasem. a vut tot gasket bagat,pentru ca un oring era ciupit .

incerc sa caut in manual daca specifica reglajul la acele jiglere . oricum trebuiau curatate,aveau depuneri si sunt ca un varf de ac.

cat priveste roata ta de spate, sa nu-ti faci griji. daca ai itp-ul valabil este ok. la identificare verifica seriile de motor si cadru.

eu am 130 /80/16 si am facut identificarea acum 2 ani si itp-ul saptamana trecuta.

inainte de a umbla la capacul de la curbutori nu aveam nici o scurgere de ulei si sper ca garnitura s-a asezat bine !



cine face ca mine,ca mine sa pateasca !!!!!

am citit in manualul de service,pe care-l aveam in calculator, despre acele jiglere dar nu specifica la cate ture se regleaza,doar sa numeri cate ture ai desfacut si logic,sa le montezi la fel,numai ca eu nu am facut asta............acum ramane de vazut cum se comporta motorul. l-am pornit azi si m-am jucat putin cu surubul de sincronizare,dupa ureche ( inspirat de la eugen) si pentru prima oara mi-a stat ralantiul la 1000 ture fara sa tremure motorul . la turatie mare 9000 a inceput sa scoata fum negricios,cred ca de la amestec,acolo unde am umblat fara cap :(.

deci mare grija,cand curatati carburile si vreti sa scoateti jiglerele cu pricina, OBLIGATORIU numarati cate ture ati desfacut si montati la fel!!!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fum negru la turatie mare e posibil sa nu aibe legatura cu reglaj de ace. Alea sunt mai mult pentru amestec la ralantiu / sarcina mica. La gpz900 setare default e 2,5 ture desfacut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...