ianachim Postat Aprilie 11, 2011 Autor Share Postat Aprilie 11, 2011 Astazi mi-am luat si eu in primire GS-ul Am gasit poza asta pe net in urma cu ceva timp: ...si am inceput sa visez la ea. Asa ca, exceptand unele mici detalii (cauciucuri enduro, protectie far si parbrizul fumuriu la care am renuntat desi il comandasem) am luat-o identica, inclusiv nimicuri gen protectiile de cadru, bara pt. navi, protectiile de maini mai cuprinzatoare, spatarul pt. pasager etc. Senzationale mi se par proiectoarele LED care ajuta foartea mult la vizibilitatea in trafic dar si lumineaza extraordinar noaptea. (le-as recomanda clar in comparatie cu clasicele "xenoane" ilegale montate de te miri cine) Am apucat sa fac doar 200km azi dupa ce am plecat de la birou, cuminte din cauza rodajului. Mi s-a recomandat sa nu sar de 4500rpm in primii 2-300 km si nu mai mult de 6000rpm pana la 1000km iar la max 1300km sa fac primul schimb de ulei. Nu sunt foarte incantat de zgomotul tobei, avand in vedere ca merg si la drumuri lungi; ca si detaliu, mi-ar fi placut ca ceasul sa fie adisat permanent la bord, nu alternand cu celelalte functii ale computerului. Vremea se anunta buna pt. weekend asa ca sper sa mai bag cateva sute de km. BINE AI VENIT IN LUMEA GS SA TE BUCURI DE EA SI SA MA DEPASESTI LA KILOMETRI PARCURSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Ca sa lamuresc situatia: motorul chiar a fost intretinut perfect! Scurgerea a aparut dupa schimbul de ulei facut saptamana trecuta la AB pe la busonul de scurgere a uleiului; deoarece acesta era un buson magnetic Wunderlich pe care saiba avea un oarecare joc se pare ca trebuia sa-i gasesti o anumita pozitie la strangere ca sa etanseze perfect. In urma schimbului, baietii de la AB m-au avertizat sa urmaresc daca apare vreo scurgere, ceea ce s-a si intamplat (din pacate). Sambata cand am observat ulei in scut - eram in drum spre salon - am fost direct la standul AB iar baietii m-au ajutat pe loc, plecand impreuna cu mine de la stand la service si mi-au inlocuit busonul! Chiar vreau sa le multumesc si pe aceasta cale pentru promptitudine! Ionut, multumesc pentru interventie - nu de alta, da' sa nu creada lumea ca sunt vreun tepar! Sunt 100% convins ca Bogdan nu asta a vrut sa puncteze, CI DOAR SA MAI "LAUDE" PUTIN MARCA BAVAREZA - al carei fan consacrat stim ca este! Oricum, una peste alta - si asa cum am discutat si in particular cand ti-am dat motorul - cred ca te-ai convins de promptitudinea si seriozitatea celor de la AB! Pentru mine - pe linga experienta a doua modele luate de la ei - acesta este un motiv destul de solid de a ramane in continuare clientul lor! Editat Aprilie 11, 2011 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Felicitari pt acizitie! Ma bucur ca mi-ai urmat sfatul si ai optat pt una noua cu motorul actualizat. S-o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara necazuri. Merci Bogdane, si tie si celorlalti! Sincer, initial nu am avut de gand sa-mi iau noua dar vroiam neaprat sa fie min. 2008 (de la facelift); iar una cu km putini la care mai adaugam si accesorii ma ducea "ca popa" la 15.000 iar astia de la BMW Wien mi-au facut o oferta buna, inclusiv finantare; si asa mi-am ales si culoarea, optiuni, basca motorul dohc. Cat despre ESA, nu mai am niciun dubiu, isi merita banii din plin! Ieri am alergat si pe curbe, si pe ceva forestier sau drum "desfundat", si pe asfalt prost, si putin pe autostrada... e super sa ai mereu suspensia adecvata. Mesaj completat BINE AI VENIT IN LUMEA GSSA TE BUCURI DE EA SI SA MA DEPASESTI LA KILOMETRI PARCURSI Merci la fel, si tu sa te bucuri de noul ADV ; sper sa le plimbam impreuna cat mai curand! Si sincer, nu cred ca am sanse sa te depasesc la km, ca tu si cand faci cate-o "nebunie", tot mergi pe scuter Editat Aprilie 11, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Ionut, multumesc pentru interventie - nu de alta, da' sa nu creada lumea ca sunt vreun tepar! In niciun caz nu asta era morala,ci ca si la un motor bine intretinut, aproape nou, si cu acesorii numai de firma, tot se mai pot intampla defecte. Bine ca a fost ceva minor si s-a rezolvat pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 13, 2011 Autor Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) totusi omul a fost TEPUIT TAU a zis ca are si bonurile de benzina si nu le a dat omului pe proces verbal de unde stim ce fel de benzina a BAGAT????? Editat Aprilie 13, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Cum mai stai cu AMR-ul? Ca mi-e dor de un Alexandropolis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 13, 2011 Autor Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Cum mai stai cu AMR-ul? Ca mi-e dor de un Alexandropolis. STAI LINISTIT AMR LA CE???? EU MA DAU DE CEVA ZILE..... ALEX...E ACOLO IN FUNCTIE DE VREME O SA MA SI DUC TU .....AI TERMINAT DE IMPODOBIT MOBRA? VEZI LUAI UN LT SAU UN GT SI NU MAI FACEAI PARAPLOAIE LA PICIOARE DIN CAUCIU Editat Aprilie 13, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 SALUT AM SI EU O INTREBARE SAPTAMANA ASTA AM SCHIMBAT GUMELE METZELER EXP CU CONTI TRAIL ATACK? VOI CARE GUME AVETI /CARE VI SE PAR MAI BUNE DINTRE CELE 2? ........... Mesaj completat Merci Bogdane, si tie si celorlalti! Sincer, initial nu am avut de gand sa-mi iau noua dar vroiam neaprat sa fie min. 2008 (de la facelift); iar una cu km putini la care mai adaugam si accesorii ma ducea "ca popa" la 15.000 iar astia de la BMW Wien mi-au facut o oferta buna, inclusiv finantare; si asa mi-am ales si culoarea, optiuni, basca motorul dohc. Cat despre ESA, nu mai am niciun dubiu, isi merita banii din plin! Ieri am alergat si pe curbe, si pe ceva forestier sau drum "desfundat", si pe asfalt prost, si putin pe autostrada... e super sa ai mereu suspensia adecvata. Mesaj completat Merci la fel, si tu sa te bucuri de noul ADV ; sper sa le plimbam impreuna cat mai curand! Si sincer, nu cred ca am sanse sa te depasesc la km, ca tu si cand faci cate-o "nebunie", tot mergi pe scuter SALUT IN PRIMUL RAND ASFALT USCAT SI SA FOLOSESTI SANATOS GS-UL NOU VREAU SA-TI SPUN CA MI-AM FACUT UN OBICEI DE A MERGE LA BMW WIEN DIN DOUA IN DOUA WIKENDURI ACUM VINERI AM FOST LA BUDAPESTA PT REVIZIA DE 10000 UNDE AM SCHIMBAT SI GUMELE APOI AM TAIAT-O LA WIEN ,UNDE AM STAT IN WIKEND HOTEL MARIENHOF IN UNTERKIRCHBACH,,,,,,SAMBATA AM FACUT DRIVE TEST CU NOUL GT DE 1600 APOI MI-AM FACUT TURA PREFERATA SPRE MARIAZELL CU ADVENTURERUL MEU............VREO 55O KM DUS INTORS ACUM DE PASTI MERG DIN NOU ,VINERI DRIVE TEST CU K 1300 S IAR SIMBATA CU GTL DE 1600 DUPA CARE NORMAL IMI FAC TURA SPRE MARIAZELL........... SUPER OK BMW WIEN.....IN SPETA DOMNUL POLSTER , MI SE PAR FT MALEABILI ,M-AM DRAIVUIT CU TOT CE MISCA IN REPREZENTANTA ,SI IN WIEN CHIAR AI UNDE ....TULNER STRASSE ,HOHEN STRASSE ETC INTENTIONEZ SA-MI I-AU SI UN TOURING ...DEOCAMDATA IMI PLACE FT FT MULT RT DAR SI GT-UL DE 1600 MERGE BETON DAR PARCA ESTE MAI PRIETENOS RT-UL POATE NE VEDEM CANDVA SA-MI DAI CEVA DETALII DESPRE REPREZENTANTA WIEN PT CA AM IMPRESIA CA VOI LUA MOTORUL DE LA EI,,,,,,PT CA UNGURII M-AU CAM ENERVAT ULTIMELE 2 DATI TOATE CELE BUNE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Merci Bogdane, si tie si celorlalti! Sincer, initial nu am avut de gand sa-mi iau noua dar vroiam neaprat sa fie min. 2008 (de la facelift) Fi cinstit si recunoaste ca cea mai importanta imbunatatire este motorul. Facelift-ul e moft, eu nu am sesizat diferenta! Faptul ca BMW a renuntat la o solutie tehnica veche de pe vremea motorului cu abur si a intrat (cam tarziu) in sec 20 (nu 21) la boxer, asta este diferenta. Sa vedem cu apa ce vor face! Mesaj completat Legat de gume Metzeler Tourance Clasic. Abia astept sa ma intorc la ele. Editat Aprilie 14, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 14, 2011 Autor Share Postat Aprilie 14, 2011 Fi cinstit si recunoaste ca cea mai importanta imbunatatire este motorul. Facelift-ul e moft, eu nu am sesizat diferenta! Faptul ca BMW a renuntat la o solutie tehnica veche de pe vremea motorului cu abur si a intrat (cam tarziu) in sec 20 (nu 21) la boxer, asta este diferenta. Sa vedem cu apa ce vor face!Mesaj completat Legat de gume Metzeler Tourance Clasic. Abia astept sa ma intorc la ele. eu unul "atehnic" nu realizez ce mare dif este intre mot din 2007 si cel din 2010 merci daca imi dai niste exemple Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km. Editat Aprilie 14, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km. .... 2010 onwards are doua axe cu came/cilindru, alea din 80 pana in 2010 aveau numa unu. Acuma ce e mai ieftin, sa reglezi niste supape sau sa cumperi niste pastile? Sa astepti pana ce iti ajung, etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km. Abia in 2010 au aparut modificarile de care vorbesti, care confera avantaje service-urilor. De ce? Nu mai poti sa-ti faci servisarea acasa pe genunchi. Pentru un utilizator normal, nu prea sunt diferente. Cost minimal la fiecare revizie sau bartai costul la fiecare 4 revizii. Incet incet BMW ajunge la standardul de motocicleta ordinara. Inainte macar erau bulletproof. Daca le trec pe apa nu va mai avea aproape niciun avantaj fata de ST12 Editat Aprilie 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Pt cei indragostiti de motoare vechi exista SH, dar nu inteleg de ce sa iau un motor invechit de nou si la un purcoi de bani. Ce mi s-a parut mereu anapoda la GS-uri este discrepanta intre tehnica motorului si sumedenia de gadgeturi electronice de ultima generatie puse pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Domnu Bogdan, am zis in repetate randuri... BMW e un motor simplu, usor de reparat daca ai scule potrivite si stii ce face fiecare piesa in parte, etc. Ii cel mai simplu dpdv tehnic, nimic nu e complicat pe el. Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON. Acuma nu te poti apuca sa te lauzi ca 12xtz e 13 15 k eur, normal ca or trebuit baietii sa scada pretu ca sa vanda si ei ceva, dar BMW e BMW si HONDA si YAMAHA nu e BMW Mesaj completat Cand o sa detii/daca o sa detii un BMW o sa intelegi de ce e asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 SALUT AM SI EU O INTREBARE SAPTAMANA ASTA AM SCHIMBAT GUMELE METZELER EXP CU CONTI TRAIL ATACK? VOI CARE GUME AVETI /CARE VI SE PAR MAI BUNE DINTRE CELE 2? ........... Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok. Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin) In shimb pe off road sunt oribile! Mesaj completat Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok.Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin) In shimb pe off road sunt oribile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Domnu Bogdan, am zis in repetate randuri... BMW e un motor simplu, usor de reparat daca ai scule potrivite si stii ce face fiecare piesa in parte, etc. Ii cel mai simplu dpdv tehnic, nimic nu e complicat pe el. Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON. Acuma nu te poti apuca sa te lauzi ca 12xtz e 13 15 k eur, normal ca or trebuit baietii sa scada pretu ca sa vanda si ei ceva, dar BMW e BMW si HONDA si YAMAHA nu e BMW Mesaj completat Cand o sa detii/daca o sa detii un BMW o sa intelegi de ce e asa Am detinut deja un BMW si nu am simtit nimic special si Slava Domnului! ca nu toate motoarele sunt BMW, ca sa avem si noi ceilalti de unde alege. Mesaj completat Abia in 2010 au aparut modificarile de care vorbesti, care confera avantaje service-urilor. De ce? Nu mai poti sa-ti faci servisarea acasa pe genunchi. Pentru un utilizator normal, nu prea sunt diferente. Cost minimal la fiecare revizie sau bartai costul la fiecare 4 revizii. Am avut numai motoare cu pastile (inclusiv BMW F) si la toate le-am facut verificarea jocului si daca a fost cazul inlocuirea pastilelor acasa, nu pe genunchi, dar in la mine-n garaj. Nu este chiar atat de greu si odata la 50-80000km nu este o tragedie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Am detinut deja un BMW si nu am simtit nimic special si Slava Domnului! ca nu toate motoarele sunt BMW, ca sa avem si noi ceilalti de unde alege. R sau K? Altfel ma fac ca nu am vazut ce scrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 IN PRIMUL RAND ASFALT USCAT SI SA FOLOSESTI SANATOS GS-UL NOUVREAU SA-TI SPUN CA MI-AM FACUT UN OBICEI DE A MERGE LA BMW WIEN DIN DOUA IN DOUA WIKENDURI APOI MI-AM FACUT TURA PREFERATA SPRE MARIAZELL CU ADVENTURERUL MEU............VREO 55O KM DUS INTORS ACUM DE PASTI MERG DIN NOU ,VINERI DRIVE TEST CU K 1300 S IAR SIMBATA CU GTL DE 1600 DUPA CARE NORMAL IMI FAC TURA SPRE MARIAZELL... SUPER OK BMW WIEN.....IN SPETA DOMNUL POLSTER , MI SE PAR FT MALEABILI ,M-AM DRAIVUIT CU TOT CE MISCA IN REPREZENTANTA ,SI IN WIEN CHIAR AI UNDE ....TULNER STRASSE ,HOHEN STRASSE ETC INTENTIONEZ SA-MI I-AU SI UN TOURING ...DEOCAMDATA IMI PLACE FT FT MULT RT DAR SI GT-UL DE 1600 MERGE BETON DAR PARCA ESTE MAI PRIETENOS RT-UL POATE NE VEDEM CANDVA SA-MI DAI CEVA DETALII DESPRE REPREZENTANTA WIEN PT CA AM IMPRESIA CA VOI LUA MOTORUL DE LA EI,,,,,,PT CA UNGURII M-AU CAM ENERVAT ULTIMELE 2 DATI Salut si Merci pt. urare! De ce nu dai un semn de viata cand vii?? In 2008 cand ne-am cunoscut nu te-am mai prins la Kprun , cred ca am dormit pe locul tau acolo. Eu am fost duminica la Mariazell. De Kalte Kuchl stii? /index.php?showtopic=651841 Da, cei de la BMW Wien sunt foarte amabili; Alex Polster mi-a vandut acum GS-ul si ne-am inteles excelent. Eu n-am apucat inca sa fac test cu K1600 dar n-au intrat zilele in sac; oricum, in caz ca pastrezi si ADV, nu prea vad rostul sa iei RT, mai bine un K. Deci, cand mai vii, pot sa-ti mai arat ceva trasee in zona si-ti pun si o vorba buna la Alex Dar ia-l si pe Daniel la plimbare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Asta este o alta meteahna a BMW-istului pur sange. Raspunsul este pt Dan Cata. Editat Aprilie 14, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 14, 2011 Autor Share Postat Aprilie 14, 2011 .... 2010 onwards are doua axe cu came/cilindru, alea din 80 pana in 2010 aveau numa unu. Acuma ce e mai ieftin, sa reglezi niste supape sau sa cumperi niste pastile? Sa astepti pana ce iti ajung, etc etc deci adunam harea - ca pui pastile si nu mai faci la 10000 reglaj tacheti cata - 2 axe cu came fata de una si si si....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Fi cinstit si recunoaste ca cea mai importanta imbunatatire este motorul. Facelift-ul e moft, eu nu am sesizat diferenta! Hai sa fiu cinstit... pt. cat am mers pe generatia anterioara de boxere 1200, indiferent ca a fost RT, R, GS, la motor nu simt diferenta. Si nici nu este asa mare, decat putin in turatii medii dar nici tipul anterior nu statea rau deloc. Faza cu supapele, pastile etc... oricum o duc la service la fiecare 10.000, ce-i fac aia acolo, ma lasa rece. In schimb, facelift-ul din 2008 a insemnat o discreta improspatare la design dar pe care eu chiar o apreciez, cutie de viteze mai buna, mai exacta si mai bine etajata pt. reprize mai rapide, renuntarea la inutilul amplificator de franare care facea mai mult rau decat bine (ma rog, asta l-au schimbat din toamna 2006) si mai ales posibilitatea de a pune dotari noi cum ar fi ESA, RDC, proiectoare etc. Mesaj completat R sau K? Altfel ma fac ca nu am vazut ce scrii Iti raspund eu... a avut doar un F650... asa ca nu a simtit mare lucru din BMW Mesaj completat Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON. Aici o dai rau in bara... vorbesti ca ala care zice ca Logan sau Mercedes e acelasi lucru, ca tot masina e si tot de la A la B te duce... Si conteaza unde ar fi facute? Conteaza cum arata, cum te simti in ele, cat de bine te protejeaja, ca siguranta dar si la ploaie/vant etc etc. Iar aici apare "standardul", pe care fiecare plateste cat il apreciaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Eu unu m-am saturat sincer de discutia asta cu bmw vs restu. Sincer. Faca fiecare ce vrea, cumepre-si ce vrea, cate reviews pe afara, etc. Btw, parca eram la un moment dat amandoi de acord ca astea mai noi is mai slabe. Acu ca ai una din ele, brusc e buna si eu o dau in bara Rau de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Hai sa fiu cinstit... pt. cat am mers pe generatia anterioara de boxere 1200, indiferent ca a fost RT, R, GS, la motor nu simt diferenta. Si nici nu este asa mare, decat putin in turatii medii dar nici tipul anterior nu statea rau deloc.Faza cu supapele, pastile etc... oricum o duc la service la fiecare 10.000, ce-i fac aia acolo, ma lasa rece. In schimb, facelift-ul din 2008 a insemnat o discreta improspatare la design dar pe care eu chiar o apreciez, cutie de viteze mai buna, mai exacta si mai bine etajata pt. reprize mai rapide, renuntarea la inutilul amplificator de franare care facea mai mult rau decat bine (ma rog, asta l-au schimbat din toamna 2006) si mai ales posibilitatea de a pune dotari noi cum ar fi ESA, RDC, proiectoare etc. Mesaj completat Iti raspund eu... a avut doar un F650... asa ca nu a simtit mare lucru din BMW Mesaj completat Aici o dai rau in bara... vorbesti ca ala care zice ca Logan sau Mercedes e acelasi lucru, ca tot masina e si tot de la A la B te duce... Si conteaza unde ar fi facute? Conteaza cum arata, cum te simti in ele, cat de bine te protejeaja, ca siguranta dar si la ploaie/vant etc etc. Iar aici apare "standardul", pe care fiecare plateste cat il apreciaza. Ei vezi ca se poate! Sunt mai multe decat un amarat de facelift! Si acum privind in urma cum apare vechiul GS? Plin de hibe si greseli de proiectare pe care BMW le-a corectat partial, dar nu si le-a asumat ca atare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok.Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin) In shimb pe off road sunt oribile! Mesaj completat nu aluneca pe ud? despre metzeler pot spune ca au o aderanta exceptinala si in conditii de ud ideea este ca tin ft putin maxim 8000 ,eu recunosc am tras de ele pt ca am asteptat revizia de 10000 de la budapesta ,in arad nu avem cine sa le echilibreze cum trebuie ,la budapesta au scula si pt roata fata am facut cu conti 1700 km in wikendul trecut in trei zile de fapt si sincer mi se par fenomanale pe siselele de afara ma refer austria ungaria om vedea cum se comporta la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.