Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

:)

Astazi mi-am luat si eu in primire GS-ul :laugh:

 

Am gasit poza asta pe net in urma cu ceva timp:

 

gs2.jpg

 

...si am inceput sa visez la ea.

 

Asa ca, exceptand unele mici detalii (cauciucuri enduro, protectie far si parbrizul fumuriu la care am renuntat desi il comandasem) am luat-o identica, inclusiv nimicuri gen protectiile de cadru, bara pt. navi, protectiile de maini mai cuprinzatoare, spatarul pt. pasager etc. Senzationale mi se par proiectoarele LED care ajuta foartea mult la vizibilitatea in trafic dar si lumineaza extraordinar noaptea. (le-as recomanda clar in comparatie cu clasicele "xenoane" ilegale montate de te miri cine)

 

P1010481.jpg

P1010485.jpg

 

Am apucat sa fac doar 200km azi dupa ce am plecat de la birou, cuminte din cauza rodajului. Mi s-a recomandat sa nu sar de 4500rpm in primii 2-300 km si nu mai mult de 6000rpm pana la 1000km iar la max 1300km sa fac primul schimb de ulei. Nu sunt foarte incantat de zgomotul tobei, avand in vedere ca merg si la drumuri lungi; ca si detaliu, mi-ar fi placut ca ceasul sa fie adisat permanent la bord, nu alternand cu celelalte functii ale computerului. :laugh:

 

Vremea se anunta buna pt. weekend asa ca sper sa mai bag cateva sute de km. :bounce:

 

 

BINE AI VENIT IN LUMEA GS

SA TE BUCURI DE EA SI SA MA DEPASESTI LA KILOMETRI PARCURSI

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca sa lamuresc situatia: motorul chiar a fost intretinut perfect! Scurgerea a aparut dupa schimbul de ulei facut saptamana trecuta la AB pe la busonul de scurgere a uleiului; deoarece acesta era un buson magnetic Wunderlich pe care saiba avea un oarecare joc se pare ca trebuia sa-i gasesti o anumita pozitie la strangere ca sa etanseze perfect. In urma schimbului, baietii de la AB m-au avertizat sa urmaresc daca apare vreo scurgere, ceea ce s-a si intamplat (din pacate). Sambata cand am observat ulei in scut - eram in drum spre salon - am fost direct la standul AB iar baietii m-au ajutat pe loc, plecand impreuna cu mine de la stand la service si mi-au inlocuit busonul! Chiar vreau sa le multumesc si pe aceasta cale pentru promptitudine!

 

 

Ionut, multumesc pentru interventie - nu de alta, da' sa nu creada lumea ca sunt vreun tepar!

 

Sunt 100% convins ca Bogdan nu asta a vrut sa puncteze, CI DOAR SA MAI "LAUDE" PUTIN MARCA BAVAREZA - al carei fan consacrat stim ca este! ;)

 

Oricum, una peste alta - si asa cum am discutat si in particular cand ti-am dat motorul - cred ca te-ai convins de promptitudinea si seriozitatea celor de la AB!

 

Pentru mine - pe linga experienta a doua modele luate de la ei - acesta este un motiv destul de solid de a ramane in continuare clientul lor!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt acizitie! Ma bucur ca mi-ai urmat sfatul si ai optat pt una noua cu motorul actualizat. S-o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara necazuri.

 

Merci Bogdane, si tie si celorlalti! :D

 

Sincer, initial nu am avut de gand sa-mi iau noua dar vroiam neaprat sa fie min. 2008 (de la facelift); iar una cu km putini la care mai adaugam si accesorii ma ducea "ca popa" la 15.000 iar astia de la BMW Wien mi-au facut o oferta buna, inclusiv finantare; si asa mi-am ales si culoarea, optiuni, basca motorul dohc.

 

Cat despre ESA, nu mai am niciun dubiu, isi merita banii din plin! Ieri am alergat si pe curbe, si pe ceva forestier sau drum "desfundat", si pe asfalt prost, si putin pe autostrada... e super sa ai mereu suspensia adecvata.

 

P1010490.jpg

Mesaj completat

BINE AI VENIT IN LUMEA GS

SA TE BUCURI DE EA SI SA MA DEPASESTI LA KILOMETRI PARCURSI

;)

 

Merci la fel, si tu sa te bucuri de noul ADV :P ; sper sa le plimbam impreuna cat mai curand!

Si sincer, nu cred ca am sanse sa te depasesc la km, ca tu si cand faci cate-o "nebunie", tot mergi pe scuter :P

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut, multumesc pentru interventie - nu de alta, da' sa nu creada lumea ca sunt vreun tepar!

In niciun caz nu asta era morala,ci ca si la un motor bine intretinut, aproape nou, si cu acesorii numai de firma, tot se mai pot intampla defecte. Bine ca a fost ceva minor si s-a rezolvat pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi omul a fost TEPUIT

 

TAU a zis ca are si bonurile de benzina ;)

 

si nu le a dat omului pe proces verbal

 

de unde stim ce fel de benzina a BAGAT?????

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum mai stai cu AMR-ul? Ca mi-e dor de un Alexandropolis. :P :)

 

STAI LINISTIT

AMR LA CE???? ;)

EU MA DAU DE CEVA ZILE..... :D

 

ALEX...E ACOLO

IN FUNCTIE DE VREME O SA MA SI DUC

 

TU .....AI TERMINAT DE IMPODOBIT MOBRA?

 

VEZI LUAI UN LT SAU UN GT SI NU MAI FACEAI PARAPLOAIE LA PICIOARE DIN CAUCIU :P

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT

AM SI EU O INTREBARE

SAPTAMANA ASTA AM SCHIMBAT GUMELE METZELER EXP CU CONTI TRAIL ATACK? VOI CARE GUME AVETI /CARE VI SE PAR MAI BUNE DINTRE CELE 2? ...........

Mesaj completat

Merci Bogdane, si tie si celorlalti! ;)

 

Sincer, initial nu am avut de gand sa-mi iau noua dar vroiam neaprat sa fie min. 2008 (de la facelift); iar una cu km putini la care mai adaugam si accesorii ma ducea "ca popa" la 15.000 iar astia de la BMW Wien mi-au facut o oferta buna, inclusiv finantare; si asa mi-am ales si culoarea, optiuni, basca motorul dohc.

 

Cat despre ESA, nu mai am niciun dubiu, isi merita banii din plin! Ieri am alergat si pe curbe, si pe ceva forestier sau drum "desfundat", si pe asfalt prost, si putin pe autostrada... e super sa ai mereu suspensia adecvata.

 

P1010490.jpg

Mesaj completat

 

 

Merci la fel, si tu sa te bucuri de noul ADV :D ; sper sa le plimbam impreuna cat mai curand!

Si sincer, nu cred ca am sanse sa te depasesc la km, ca tu si cand faci cate-o "nebunie", tot mergi pe scuter :P

 

SALUT

IN PRIMUL RAND ASFALT USCAT SI SA FOLOSESTI SANATOS GS-UL NOU

VREAU SA-TI SPUN CA MI-AM FACUT UN OBICEI DE A MERGE LA BMW WIEN DIN DOUA IN DOUA WIKENDURI

ACUM VINERI AM FOST LA BUDAPESTA PT REVIZIA DE 10000 UNDE AM SCHIMBAT SI GUMELE APOI AM TAIAT-O LA WIEN ,UNDE AM STAT IN WIKEND HOTEL MARIENHOF IN UNTERKIRCHBACH,,,,,,SAMBATA AM FACUT DRIVE TEST CU NOUL GT DE 1600 APOI MI-AM FACUT TURA PREFERATA SPRE MARIAZELL CU ADVENTURERUL MEU............VREO 55O KM DUS INTORS

ACUM DE PASTI MERG DIN NOU ,VINERI DRIVE TEST CU K 1300 S IAR SIMBATA CU GTL DE 1600 DUPA CARE NORMAL IMI FAC TURA SPRE MARIAZELL...........

SUPER OK BMW WIEN.....IN SPETA DOMNUL POLSTER , MI SE PAR FT MALEABILI ,M-AM DRAIVUIT CU TOT CE MISCA IN REPREZENTANTA ,SI IN WIEN CHIAR AI UNDE ....TULNER STRASSE ,HOHEN STRASSE ETC

INTENTIONEZ SA-MI I-AU SI UN TOURING ...DEOCAMDATA IMI PLACE FT FT MULT RT DAR SI GT-UL DE 1600 MERGE BETON DAR PARCA ESTE MAI PRIETENOS RT-UL

POATE NE VEDEM CANDVA SA-MI DAI CEVA DETALII DESPRE REPREZENTANTA WIEN PT CA AM IMPRESIA CA VOI LUA MOTORUL DE LA EI,,,,,,PT CA UNGURII M-AU CAM ENERVAT ULTIMELE 2 DATI

TOATE CELE BUNE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Bogdane, si tie si celorlalti! :D

 

Sincer, initial nu am avut de gand sa-mi iau noua dar vroiam neaprat sa fie min. 2008 (de la facelift)

Fi cinstit si recunoaste ca cea mai importanta imbunatatire este motorul. Facelift-ul e moft, eu nu am sesizat diferenta! Faptul ca BMW a renuntat la o solutie tehnica veche de pe vremea motorului cu abur si a intrat (cam tarziu) in sec 20 (nu 21) ;) la boxer, asta este diferenta. :P Sa vedem cu apa ce vor face!

Mesaj completat

Legat de gume Metzeler Tourance Clasic. Abia astept sa ma intorc la ele.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi cinstit si recunoaste ca cea mai importanta imbunatatire este motorul. Facelift-ul e moft, eu nu am sesizat diferenta! Faptul ca BMW a renuntat la o solutie tehnica veche de pe vremea motorului cu abur si a intrat (cam tarziu) in sec 20 (nu 21) ;) la boxer, asta este diferenta. :D Sa vedem cu apa ce vor face!

Mesaj completat

Legat de gume Metzeler Tourance Clasic. Abia astept sa ma intorc la ele.

 

 

eu unul "atehnic" nu realizez ce mare dif este intre mot din 2007 si cel din 2010

 

merci daca imi dai niste exemple

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km.

.... 2010 onwards are doua axe cu came/cilindru, alea din 80 pana in 2010 aveau numa unu. Acuma ce e mai ieftin, sa reglezi niste supape sau sa cumperi niste pastile? ;) Sa astepti pana ce iti ajung, etc etc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km.

Abia in 2010 au aparut modificarile de care vorbesti, care confera avantaje service-urilor. De ce? Nu mai poti sa-ti faci servisarea acasa pe genunchi. Pentru un utilizator normal, nu prea sunt diferente. Cost minimal la fiecare revizie sau bartai costul la fiecare 4 revizii.

 

Incet incet BMW ajunge la standardul de motocicleta ordinara. Inainte macar erau bulletproof. Daca le trec pe apa nu va mai avea aproape niciun avantaj fata de ST12 ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei indragostiti de motoare vechi exista SH, dar nu inteleg de ce sa iau un motor invechit de nou si la un purcoi de bani. Ce mi s-a parut mereu anapoda la GS-uri este discrepanta intre tehnica motorului si sumedenia de gadgeturi electronice de ultima generatie puse pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu Bogdan, am zis in repetate randuri... BMW e un motor simplu, usor de reparat daca ai scule potrivite si stii ce face fiecare piesa in parte, etc.

 

Ii cel mai simplu dpdv tehnic, nimic nu e complicat pe el. Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON.

 

Acuma nu te poti apuca sa te lauzi ca 12xtz e 13 15 k eur, normal ca or trebuit baietii sa scada pretu ca sa vanda si ei ceva, dar BMW e BMW si HONDA si YAMAHA nu e BMW :D

Mesaj completat

Cand o sa detii/daca o sa detii un BMW o sa intelegi de ce e asa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT

AM SI EU O INTREBARE

SAPTAMANA ASTA AM SCHIMBAT GUMELE METZELER EXP CU CONTI TRAIL ATACK? VOI CARE GUME AVETI /CARE VI SE PAR MAI BUNE DINTRE CELE 2? ...........

Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok.

Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin)

In shimb pe off road sunt oribile!

Mesaj completat

Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok.

Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin)

In shimb pe off road sunt oribile!

post-17027-1302779893_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu Bogdan, am zis in repetate randuri... BMW e un motor simplu, usor de reparat daca ai scule potrivite si stii ce face fiecare piesa in parte, etc.

 

Ii cel mai simplu dpdv tehnic, nimic nu e complicat pe el. Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON.

 

Acuma nu te poti apuca sa te lauzi ca 12xtz e 13 15 k eur, normal ca or trebuit baietii sa scada pretu ca sa vanda si ei ceva, dar BMW e BMW si HONDA si YAMAHA nu e BMW :P

Mesaj completat

Cand o sa detii/daca o sa detii un BMW o sa intelegi de ce e asa ;)

Am detinut deja un BMW si nu am simtit nimic special si Slava Domnului! ca nu toate motoarele sunt BMW, ca sa avem si noi ceilalti de unde alege. :D

Mesaj completat

Abia in 2010 au aparut modificarile de care vorbesti, care confera avantaje service-urilor. De ce? Nu mai poti sa-ti faci servisarea acasa pe genunchi. Pentru un utilizator normal, nu prea sunt diferente. Cost minimal la fiecare revizie sau bartai costul la fiecare 4 revizii.

Am avut numai motoare cu pastile (inclusiv BMW F) si la toate le-am facut verificarea jocului si daca a fost cazul inlocuirea pastilelor acasa, nu pe genunchi, dar in la mine-n garaj. Nu este chiar atat de greu si odata la 50-80000km nu este o tragedie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am detinut deja un BMW si nu am simtit nimic special si Slava Domnului! ca nu toate motoarele sunt BMW, ca sa avem si noi ceilalti de unde alege. :D

R sau K? Altfel ma fac ca nu am vazut ce scrii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN PRIMUL RAND ASFALT USCAT SI SA FOLOSESTI SANATOS GS-UL NOU

VREAU SA-TI SPUN CA MI-AM FACUT UN OBICEI DE A MERGE LA BMW WIEN DIN DOUA IN DOUA WIKENDURI

 

APOI MI-AM FACUT TURA PREFERATA SPRE MARIAZELL CU ADVENTURERUL MEU............VREO 55O KM DUS INTORS

 

ACUM DE PASTI MERG DIN NOU ,VINERI DRIVE TEST CU K 1300 S IAR SIMBATA CU GTL DE 1600 DUPA CARE NORMAL IMI FAC TURA SPRE MARIAZELL...

 

SUPER OK BMW WIEN.....IN SPETA DOMNUL POLSTER , MI SE PAR FT MALEABILI ,M-AM DRAIVUIT CU TOT CE MISCA IN REPREZENTANTA ,SI IN WIEN CHIAR AI UNDE ....TULNER STRASSE ,HOHEN STRASSE ETC

 

INTENTIONEZ SA-MI I-AU SI UN TOURING ...DEOCAMDATA IMI PLACE FT FT MULT RT DAR SI GT-UL DE 1600 MERGE BETON DAR PARCA ESTE MAI PRIETENOS RT-UL

 

POATE NE VEDEM CANDVA SA-MI DAI CEVA DETALII DESPRE REPREZENTANTA WIEN PT CA AM IMPRESIA CA VOI LUA MOTORUL DE LA EI,,,,,,PT CA UNGURII M-AU CAM ENERVAT ULTIMELE 2 DATI

 

Salut si Merci pt. urare!

De ce nu dai un semn de viata cand vii?? In 2008 cand ne-am cunoscut nu te-am mai prins la Kprun :P , cred ca am dormit pe locul tau acolo. :D

 

Eu am fost duminica la Mariazell. De Kalte Kuchl stii? /index.php?showtopic=651841

 

Da, cei de la BMW Wien sunt foarte amabili; Alex Polster mi-a vandut acum GS-ul si ne-am inteles excelent.

 

Eu n-am apucat inca sa fac test cu K1600 dar n-au intrat zilele in sac; oricum, in caz ca pastrezi si ADV, nu prea vad rostul sa iei RT, mai bine un K.

Deci, cand mai vii, pot sa-ti mai arat ceva trasee in zona si-ti pun si o vorba buna la Alex ;) Dar ia-l si pe Daniel la plimbare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... 2010 onwards are doua axe cu came/cilindru, alea din 80 pana in 2010 aveau numa unu. Acuma ce e mai ieftin, sa reglezi niste supape sau sa cumperi niste pastile? ;) Sa astepti pana ce iti ajung, etc etc :D

 

 

deci adunam

harea - ca pui pastile si nu mai faci la 10000 reglaj tacheti

cata - 2 axe cu came fata de una

 

si si si.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi cinstit si recunoaste ca cea mai importanta imbunatatire este motorul. Facelift-ul e moft, eu nu am sesizat diferenta!

 

Hai sa fiu cinstit... pt. cat am mers pe generatia anterioara de boxere 1200, indiferent ca a fost RT, R, GS, la motor nu simt diferenta. Si nici nu este asa mare, decat putin in turatii medii dar nici tipul anterior nu statea rau deloc.

Faza cu supapele, pastile etc... oricum o duc la service la fiecare 10.000, ce-i fac aia acolo, ma lasa rece.

 

In schimb, facelift-ul din 2008 a insemnat o discreta improspatare la design dar pe care eu chiar o apreciez, cutie de viteze mai buna, mai exacta si mai bine etajata pt. reprize mai rapide, renuntarea la inutilul amplificator de franare care facea mai mult rau decat bine (ma rog, asta l-au schimbat din toamna 2006) si mai ales posibilitatea de a pune dotari noi cum ar fi ESA, RDC, proiectoare etc.

 

Mesaj completat

R sau K? Altfel ma fac ca nu am vazut ce scrii ;)

 

Iti raspund eu... a avut doar un F650... asa ca nu a simtit mare lucru din BMW :D

Mesaj completat

Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON.

 

Aici o dai rau in bara... vorbesti ca ala care zice ca Logan sau Mercedes e acelasi lucru, ca tot masina e si tot de la A la B te duce...

 

Si conteaza unde ar fi facute? Conteaza cum arata, cum te simti in ele, cat de bine te protejeaja, ca siguranta dar si la ploaie/vant etc etc. Iar aici apare "standardul", pe care fiecare plateste cat il apreciaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unu m-am saturat sincer de discutia asta cu bmw vs restu. Sincer. Faca fiecare ce vrea, cumepre-si ce vrea, cate reviews pe afara, etc.

 

Btw, parca eram la un moment dat amandoi de acord ca astea mai noi is mai slabe. Acu ca ai una din ele, brusc e buna si eu o dau in bara ;) Rau de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fiu cinstit... pt. cat am mers pe generatia anterioara de boxere 1200, indiferent ca a fost RT, R, GS, la motor nu simt diferenta. Si nici nu este asa mare, decat putin in turatii medii dar nici tipul anterior nu statea rau deloc.

Faza cu supapele, pastile etc... oricum o duc la service la fiecare 10.000, ce-i fac aia acolo, ma lasa rece.

 

In schimb, facelift-ul din 2008 a insemnat o discreta improspatare la design dar pe care eu chiar o apreciez, cutie de viteze mai buna, mai exacta si mai bine etajata pt. reprize mai rapide, renuntarea la inutilul amplificator de franare care facea mai mult rau decat bine (ma rog, asta l-au schimbat din toamna 2006) si mai ales posibilitatea de a pune dotari noi cum ar fi ESA, RDC, proiectoare etc.

 

Mesaj completat

 

 

Iti raspund eu... a avut doar un F650... asa ca nu a simtit mare lucru din BMW ;)

Mesaj completat

 

 

Aici o dai rau in bara... vorbesti ca ala care zice ca Logan sau Mercedes e acelasi lucru, ca tot masina e si tot de la A la B te duce...

 

Si conteaza unde ar fi facute? Conteaza cum arata, cum te simti in ele, cat de bine te protejeaja, ca siguranta dar si la ploaie/vant etc etc. Iar aici apare "standardul", pe care fiecare plateste cat il apreciaza.

Ei vezi ca se poate! Sunt mai multe decat un amarat de facelift! Si acum privind in urma cum apare vechiul GS? Plin de hibe si greseli de proiectare pe care BMW le-a corectat partial, dar nu si le-a asumat ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok.

Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin)

In shimb pe off road sunt oribile!

Mesaj completat

 

nu aluneca pe ud?

despre metzeler pot spune ca au o aderanta exceptinala si in conditii de ud

ideea este ca tin ft putin

maxim 8000 ,eu recunosc am tras de ele pt ca am asteptat revizia de 10000 de la budapesta ,in arad nu avem cine sa le echilibreze cum trebuie ,la budapesta au scula si pt roata fata

am facut cu conti 1700 km in wikendul trecut in trei zile de fapt si sincer mi se par fenomanale pe siselele de afara ma refer austria ungaria

 

om vedea cum se comporta la noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...