Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Am reusit. Cu nichelina gasita pentru valoare de 8 omi manerul se incalzea cam tare si lipseau cam trei infasurari elicoidale.La un traseu normal cu nichelina gasita in comert de mine rezistenta era de 12 omi dar am considerat ca totusi este cam mare.Asa ca am refacut intoarcerea nichelinei din capatul manerului cu o tura considerand ca este de ajuns pana unde incalzeste iar la final am iesit de pe maner cu o tura mai repede.Pentru a nu intampina probleme la introducerea mansonului am pus tub autocontranctant termic,peste toata infasurarea.La capatul manerului am lasat 1 mm de tub peste dimensiunea limita,in ideea de ai permite materialului tratat termic sa se intoarca si sa faca imposibila dizlocarea spiralelor de nichelina la introducerea mansonului.Pentru introducerea mansonului,l-am tinut intr-o oala cu apa clocotita iar pe tubul contractant ce proteja infasurarea am pus sapun lichid.Totul a mers perfect.Valoarea masurata la final a fost de 9 omi,iar dupa proba am constatat ca nu se simte nici o diferenta intre manere......deci se poate!Regret ca nu am facut poze

 

daca puneai si niste poze la descrierea asta, era super fain.

poate mai au si altii problema asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. ma tenteaza sa cumpar un gs de 1200 (din 2005) si am 2 intrebari la voi:

 

1. e posibil sa aiba ABS doa rla roata din fata? ce inseamna "part integral ABS"?

2. daca nu are crash bar ci doar capacele acelea din duraluminiu (sau ce material o fi ala) e bai?

 

merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. ma tenteaza sa cumpar un gs de 1200 (din 2005) si am 2 intrebari la voi:

 

1. e posibil sa aiba ABS doa rla roata din fata? ce inseamna "part integral ABS"?

2. daca nu are crash bar ci doar capacele acelea din duraluminiu (sau ce material o fi ala) e bai?

 

1. nu cred ca exista vreo motocicleta cu ABS doar fata sau spate; erau unii "destepti" care tot scriau la rubrica vanzari "ABS fata/spate" dar este o prostie.

Partial intergral inseamna ca daca apesi maneta de frana (deci frana fata) este actionat si patele. Full integral era daca era si invers, adica daca apasai pedala de frana, sa actioneze si fata, dar la BMW doar LT a avut asa.

Deci, DACA are ABS GS-ul, atunci este partial integral. ABS-ul era optional, nu serie, deci exista si care nu au ABS.

Modelele pana in 2006 inclusiv au avut si un amplificator de forta a franarii, deci ar putea ca frana sa ti se para cam brutala la inceput, a fost un sistem criticat si incepand cu modelele 2007 s-a renuntat la el. Dar te obisnuiesti cu el.

 

2. nu e bai, fac si protectiile de aluminiu ceva treaba; doar ca ar fi mai bine sa ai si crashbar. Il poti pune ulterior fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. la roata fata am vazut clar discul pt abs. la spate nu, ceea ce m-a mirat. o fi mai discret asezat ? corelata cu povestea amplificator de franare... atunci cand ma probat mi s-a parut f puternica franarea. asta il vezi ca un dezavantaj? sunt senzatii confuze pt mine, nu aveam echipamant si nici macar casca la mine si nici nu vroiam sa pierd ocazia sa merg macar cu 30 km/h, asa ca am testat-o.

 

apoi, la acelasi capitol, e ceva specific la capitolul problematici la generatia 2005 GSA?


Modelele pana in 2006 inclusiv au avut si un amplificator de forta a franarii, deci ar putea ca frana sa ti se para cam brutala la inceput, a fost un sistem criticat si incepand cu modelele 2007 s-a renuntat la el. Dar te obisnuiesti cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. la roata fata am vazut clar discul pt abs

la roata spate nu il vezi, pentru ca citirea se face in carcasa grupului.

dar il poti testa foarte usor...la 30-40km/h calci spatele blana. trebuie sa il simti cum pulseaza si roata spate cum "lucreaza"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, trebuie sa schimb ulei si bujii la geesul meu din 2006, ce-mi mai recomandati si mie?

 

Multumiri anticipate!

 

cam ce ai pus si din 2006 incoace? nu cred ca s-a schimbat mare lucru de atunci la motoru tau.

plus ca daca incepi discutia cu uleiurile o luam de la capat pentru a nu stiu cata oara. fiecare recomanda altceva si n-o mai scoatem la capat. aceeasi situatie e si pe forumurile din afara.

 

foloseste functia de search cu incredere si o sa gasesti raspunsurile de care ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la roata spate nu il vezi, pentru ca citirea se face in carcasa grupului.

dar il poti testa foarte usor...la 30-40km/h calci spatele blana. trebuie sa il simti cum pulseaza si roata spate cum "lucreaza"

ok. merci de info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. daca nu are crash bar ci doar capacele acelea din duraluminiu (sau ce material o fi ala) e bai?

 

Am uitat sa-ti zic: am impresia ca nu orice crashbar se potriveste daca ai deja protectiile de aluminiu. Cu siguranta merge cel original BMW, care din punctul meu de vedere este cel mai recomandat.

» Post actualizat in 15 Apr 2015 08:46

corelata cu povestea amplificator de franare... atunci cand ma probat mi s-a parut f puternica franarea. asta il vezi ca un dezavantaj?

 

Cred ca puternica ti s-a parut pentru ca GS-ul are frane foarte bune, nu stiu cu ce erai obisnuit. :D

 

Problema cu amplificatorul de franare este ca frana nu este prea usor dozabila, este destul de "brutala", daca apesi repede pedala ai toate sansele sa franezi mai mult/brusc decat vroiai. Deci este ceva mai greu de dozat dar te obisnuiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa-ti zic: am impresia ca nu orice crashbar se potriveste daca ai deja protectiile de aluminiu. Cu siguranta merge cel original BMW, care din punctul meu de vedere este cel mai recomandat.

» Post actualizat in 15 Apr 2015 08:46

 

Cred ca puternica ti s-a parut pentru ca GS-ul are frane foarte bune, nu stiu cu ce erai obisnuit. :D

 

Problema cu amplificatorul de franare este ca frana nu este prea usor dozabila, este destul de "brutala", daca apesi repede pedala ai toate sansele sa franezi mai mult/brusc decat vroiai. Deci este ceva mai greu de dozat dar te obisnuiesti.

eram obisnuit cu franele de vstrom. cel cu abs. nu are nici o legatura cu franarea de la gsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca apesi repede pedala ai toate sansele sa franezi mai mult/brusc decat vroiai.

 

daca tragi maneta am vrut sa zic...

» Post actualizat in 16 Apr 2015 10:55

Domnilor, trebuie sa schimb ulei si bujii la geesul meu din 2006, ce-mi mai recomandati si mie?

 

Eu am fost azi la BMW sa-mi recuperez motocicleta de la iernat si am vazut uleiuri noi, aparute in urma noii cooperari cu Shell:

 

- Advantec Pro 15W50 pentru boxerele racite cu aer

- Advantec Ultimate 5W40 pentru LC

 

post-9546-0-04025800-1429181687_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la BMW sa-mi recuperez motocicleta de la iernat si am vazut lubrifiantii BMW Motorrad aparuti in urma noii cooperari cu Shell:



- Advantec Pro 15W50 - pentru boxerele racite cu aer


- Advantec Ultimate 5W40 - pentru LC



post-9546-0-31234200-1429188028_thumb.jpg


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

daca tragi maneta am vrut sa zic...

» Post actualizat in 16 Apr 2015 10:55

 

Eu am fost azi la BMW sa-mi recuperez motocicleta de la iernat si am vazut uleiuri noi, aparute in urma noii cooperari cu Shell:

 

- Advantec Pro 15W50 pentru boxerele racite cu aer

- Advantec Ultimate 5W40 pentru LC

 

attachicon.gifbmw_öle.jpg

 

 

cam ce ai pus si din 2006 incoace? nu cred ca s-a schimbat mare lucru de atunci la motoru tau.

plus ca daca incepi discutia cu uleiurile o luam de la capat pentru a nu stiu cata oara. fiecare recomanda altceva si n-o mai scoatem la capat. aceeasi situatie e si pe forumurile din afara.

 

foloseste functia de search cu incredere si o sa gasesti raspunsurile de care ai nevoie.

marile caractere se vad prin raspunsuri ,

KHK jos palaria esti un mare om , gabyshor in schimb ai trimis omul la plimbare de pe un forum al acestui tip de motoreta , mai bine nu ii raspundeai si era ok .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

daca tragi maneta am vrut sa zic...

» Post actualizat in 16 Apr 2015 10:55

 

Eu am fost azi la BMW sa-mi recuperez motocicleta de la iernat si am vazut uleiuri noi, aparute in urma noii cooperari cu Shell:

 

- Advantec Pro 15W50 pentru boxerele racite cu aer

- Advantec Ultimate 5W40 pentru LC

 

attachicon.gifbmw_öle.jpg

 

 

cam ce ai pus si din 2006 incoace? nu cred ca s-a schimbat mare lucru de atunci la motoru tau.

plus ca daca incepi discutia cu uleiurile o luam de la capat pentru a nu stiu cata oara. fiecare recomanda altceva si n-o mai scoatem la capat. aceeasi situatie e si pe forumurile din afara.

 

foloseste functia de search cu incredere si o sa gasesti raspunsurile de care ai nevoie.

marile caractere se vad prin raspunsuri ,

KHK jos palaria esti un mare om , gabyshor in schimb ai trimis omul la plimbare de pe un forum al acestui tip de motoreta , mai bine nu ii raspundeai si era ok .

 

de ce l-am trimis la plimbare? ca i-am zis sa foloseasca functia de search? s-a discutat cu uleiurile de nu stiu cate ori. sunt discutii in contradictoriu care se lungesc pe pagini intregi. ce sens are?

nu consider ca am fost ironic sau lipsit de bun simt. i-am zis omului cum sa gaseasca informatiile..

tu vad ca ai 1200 gs, da n-ai sarit cu sfaturi pentru colegul tau.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am fost azi la BMW sa-mi recuperez motocicleta de la iernat si am vazut lubrifiantii BMW Motorrad aparuti in urma noii cooperari cu Shell:

- Advantec Pro 15W50 - pentru boxerele racite cu aer

- Advantec Ultimate 5W40 - pentru LC

attachicon.gifbmw_öle.jpg

Mai mare incredere aveam in Castrol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce raspunde BMW Motorrad Romania daca scrii pe Facebook despre probleme... (dupa care mi-a sters comentariul !)

 

 

"

Buna, eu ma ocup de FB si eu nu cunosc situatia serviceului. Te rog mult nu mai insista cu acea problema pe facebook. Vorbeste cu colegii mei din Baneasa la Moto si vezi ce se poate rezolva. In plus Ionut Batu ti-a explicat ca se vor rezolva toate problemele, trebuie doar sa suni la un dealer.

Multumesc "

 

"EU

Vorbesc cu colegii tai de peste o luna . telefoane. mailuri printuri de acte trimise... Daca nu iti plac postarile mele care reflecta adevarul banati-va clientii ! Frumoasa atitudine"

Editat de Ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Nu stiu cati dintre voi sunteti deranjati de toba(originala),dar pe mine ma scoate din minti dupa vreo 200 km.

Asta cu doape in urechi.

Ca atare va cer ajutorul,daca stie careva,cum dracu sa o fac mai silentioasa?

Am intrebat si la Bavaria,astept raspuns.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...