Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Uite aici:

 

Culmea, la asta ma uitam si eu acum. Cand mi-am facut trasee cu google maps le-am pus pe telefon, mi-a fost lene sa caut cum le trimit in Navi :))

 

Muzica de la Garmin se aude cam nasol, eu am un Cardo Scala (legat direct cu telefonu calitatea audio creste considerabil). Dar e bine sa am ceva in fundal, mai ales pe drumuri drepte si plictisitoare.

 

Legaturile cum scrie mai sus: atat casca cat si telefonul pe BT cu Garmin. E singura varianta pentru a putea controla telefonul cu controllerul de pe ghidon (rotita vietii, inca nu m-am prins cum functioneaza in toate situatiile). Nasol e daca vrei sa pui si telefonul in suport si sa bagi un Waze pentru police warning .. eh, acolo nu se mai poate. Adica ori legi casca la telefon, ori la Garmin. Nu merge la amandoua in acelasi timp.

 

Ca sa-i raspund lui KHK legat de ce facem traseele in google maps .. pentru ca al meu Garmin (e drept, Navi IV) nu stie saracutu de localitatea Doftana, spre exemplu. Si mi s-a mai intamplat cu alte localitati, fiind pe drum. Si da, harta e cu update-ul la zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

prin urmare va trebui sa leg totul la navi si dupa tura anuala, sa leg totul cu sistemul de comunicatii din nou.

 

Parerea mea este ca navi merita folosit mai des de atat. La orice plimbare este folositor ca vezi destule informatii, vezi curbele, viteza e mai usor de citit si o vezi si pe cea legala, harta in general, cat mai ai pana la destinatie, poti descoperi rute si drumuri noi. In plus vezi imediat pe ecran ce vrei despre moto, iti raman datele acolo. Mie mi se pare foarte util si cand fac presiunea la roti unde iau ca reper ce zice RDC si poti avea informatia mare pe ecran sa vezi cand stai aplecat la roata :D (evident, daca ai inca motorul pornit)

 

Pe unde am umblat eu, nu am avut probleme sa nu-mi vada drumurile asfaltate. Ba chiar daca uit sa le debifez, mai are talentul sa ma si bage pe ele. Nu ca m-ar deranja...

 

Nu stiu ce experiente anterioare ai avut cu rute pe alte navi dar pe 5 si 6 chiar se fac misto si usor rutele. Eu folosesc la greu. Ce nu stie navi sunt pasurile, ca si denumire dar am fost la un training la BMW cu cineva de la Garmin si ne-au dat acolo toate pasurile din Alpi si Dolomiti si am rezolvat si problema asta. Noroc ca fostul LC l-am vandut cu tot cu navi 5 vecinului meu si am putut sa-mi transfer si in 6 fisierul apoi.

Nu zic ca este mai bine decat pe PC dar incearca totusi si o sa vezi. Nu uita sa faci punctele intermediare din portocaliu in gri (in partea stanga cand le ai in lista, o sa vezi si intelegi). Eu nu sunt fan rute pe PC ca de multe ori schimb ruta sau fac ceva spontan in functie de diferiti factori.

 

Vad ca esti de la Iasi; acum in Tura 10 a fost si un "consatean" d-al tau, Alex (@Axel85), are si el GS LC 2017 (si Navi 6) si am vazut ca e bun la formate de GPS, transformari, transferuri etc. Ia legatura cu el daca nu va cunoasteti deja si poate iti arata ce si cum. In tura ne-a fost de real folos ca rutele mele le transforma imediat si pt cei cu TomTom sau Garmin mai vechi. Si poate va si imprieteniti pt plimbari cu ocazia asta :) Se da tare bine.

» Post actualizat in 21 Aug 2017 12:25

Ca sa-i raspund lui KHK legat de ce facem traseele in google maps .. pentru ca al meu Garmin (e drept, Navi IV) nu stie saracutu de localitatea Doftana, spre exemplu.

 

Da, din pacate Navi 4 (bazat pe Garmin 660) are deja vreo 10 ani ca tehnologie. De aceea la trainingul BMW Navigator 5 prin 2014 am auzit de 100 ori "in comparatie cu Navi 4... ... la Navi 5... ..."

Ma rog, tot nu inteleg de ce nu gaseste Doftana cu hartile updatate... dar felul in care faci o ruta, cum ziceam mai sus, de la Navi 5 a devenit foarte facil.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic, dar referitor la "construit" rute pe PC, eu folosesc de cativa ani Furkot in loc de Google Maps. Foloseste aceleasi harti si mod de rutare ca si Gmaps dar cu o interfata mult imbunatatita si gandita special pt a construi rute. Poti face trasee pe zile, seta puncte intermediare cu timpi de asteptare, etc.

Dupa ce termini traseul il poti exporta direct in formatul gpx Garmin, transferat pe device prin cablu usb, apoi Trip Planner - Import.

Astfel n-ai nevoie sa folosesti basecamp deloc. Dupa ce ai importat ruta in navigator, poti adauga puncte intermediare sau edita pe cele existente fara probleme asa cum face Vlad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

De ieri am intrat si eu in clubul celor cu 1200 cmc. Model 2011, 30.400 km, Esa, Asc, Rdc, luata de la un dealer Bmw din .de si adusa in tara de adrian45 (un baiat de nota 10 pe care-l recomand si eu, daca mai era nevoie)...

 

Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi km ! Pare sa aiba destule optionale si arata foarte bine. Baga si mie un pret pe privat, sunt chiar curios (sau aici daca nu e secret).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de urari.

Cezar, stiu asta, m-am gandit la tine cand l-am luat. Stiu ca ti-ai dorit foarte mult sa fie galben. Taximetru a ajuns la mine :))

 

Am reusit si o "pana a prostului" intre timp. Am bagat aprox 500 km duminica si computeru de bord arata ca mai am carburant pentru 90+ km. La intrarea in oras, la vale mi se opreste motoru, trag ambreaju si merg asa in continuare, incerc la un moment dat o pornire si nimic, asa ca incep sa ma prind ca am ramas fara benzina (am citit pe aici ca nu tre sa te increzi in computeru de bord, dar ce calculasem eu pana acum a fost destul de precis, benzina ramasa vs km ramasi care ii arata computeru de bord). Am avut bafta maxima oricum, era deja 21.30 si s-a terminat la vale, la aprox 500 m de benzinarie :D (in 40 km nu a fost nici o benzinarie si am avut si ceva drumuri prin padure, era maxim daca ramaneam la naiba in praznic...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca la alimentare, daca bag calumea stutzu pompei in rezervor pana la capat, sa nu stropeasca cu benzina peste tot, nu se face plinu, pompa se opreste si ar mai intra cativa litri.

O sa testez la prima alimentare. Oricum, ar trebui sa treaca lejer de 500 cu un plin, atata scoteam la 1150 si ala are rezervor de 30l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal limita de umplere este partea de jos a gatului de la buson, cu motorul pus pe cricul lateral, dar ai acuratete mai mare cu motorul vertical, calare pe el sau pus pe cricul central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta citisem si eu in manual, ca se recomanda umplerea pana in partea de jos a gatului de la buson. Cu pompa bagata calumea in rezervor se opreste mult inainte, tre sa scoti pompa, sa te uiti, mai pui putin si tot asa. O sa fiu atent cand alimentez ca-s curios cat e diferenta in litri...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator nitsugua

Asta citisem si eu in manual, ca se recomanda umplerea pana in partea de jos a gatului de la buson. Cu pompa bagata calumea in rezervor se opreste mult inainte, tre sa scoti pompa, sa te uiti, mai pui putin si tot asa. O sa fiu atent cand alimentez ca-s curios cat e diferenta in litri...

Adica sa o scoti la timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... tre sa scoti pompa, sa te uiti, mai pui putin si tot asa.

Eu fac altfel, bag ''pistolul'' de la pompa complet, alimentez pana se opreste automat apoi ridic ''pistolul'' pana la baza gatului de la buson si tin clapeta apasata pana la jumatate, cand ajunge benzina la nivel nu mai opreste atat de brusc, este mai usor de controlat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Din gatul interior se mai poate taia vre-o 2 cm pana sub cele 2 gauri de sub buson. Nu neaparat ca intra mai multa benzina dar "se face" plinul mai usor - circula mai usor aerul.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu vreo 10 zile mi-au pus si mie bucsile la furca, nu aveam distanta.

 

Ca info: la fosta mea motocicleta (LC 2014, pe care a cumparat-o vecinul meu) in urma unor ploi torentiale a intrat apa in bord. Evident, bordul a cedat, nu mai indica nimic, nu mai functiona nici tempomatul.

Daca am inteles bine, un bord nou costa cca. 700-750€, fara manopera. Motocicleta nu mai avea garantie dar pentru ca moto a fost cumparata si intretinuta numai al ei, cei de la BMW Viena i-au schimbat bordul pe culanta, fara discutii, actualul proprietar trebuind sa plateasca numai vreo 65 €.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu vreo 10 zile mi-au pus si mie bucsile la furca, nu aveam distanta.

 

Ca info: la fosta mea motocicleta (LC 2014, pe care a cumparat-o vecinul meu) in urma unor ploi torentiale a intrat apa in bord. Evident, bordul a cedat, nu mai indica nimic, nu mai functiona nici tempomatul.

Daca am inteles bine, un bord nou costa cca. 700-750€, fara manopera. Motocicleta nu mai avea garantie dar pentru ca moto a fost cumparata si intretinuta numai al ei, cei de la BMW Viena i-au schimbat bordul pe culanta, fara discutii, actualul proprietar trebuind sa plateasca numai vreo 65 €.

 

Frumos gestul... Dar fie vorba intre noi la o mobra premium de aproape 3 ani... 1. nu are voie sa se intample asa ceva decat daca a fost tavalita, 2. nu vad alt mod de a rezolva asa ceva decat pe post garantie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1. nu are voie sa se intample asa ceva decat daca a fost tavalita

2. nu vad alt mod de a rezolva asa ceva decat pe post garantie

1. Nu inteleg, cum ai ajuns la verdictul asta? Si ce intelegi prin "tavalita"?

2. Obligatoriu nu mi se pare deloc. Iar culanta poate insemna, de exemplu, 50% clientul si 50% firma, care tot este ceva. Esti asa convins ca la fel ar decurge la orice dealer?

 

Eu totusi am apreciat ca dealerul in cauza si-a asumat aproape tot costul si mai ales fara discutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi, e normal ca o simpla ploaie mai zdravana sa provoace defectiunea bordului? Ce se intampla daca duci moto la o spalatorie cu jet si gigelul pune un pic furtunul cu presiune pe motocicleta, in partile 'esentiale'? Se dezintegreaza?

 

Intreb cu toata seriozitatea.

 

De apreciat atitudinea reprezentantei, oameni de nota zece datorita carora firma mama vinde intr-una. Dar totusi lucrurile astea te fac sa te intrebi :ce se intampla atunci cand cumperi aceeasi motocicleta dintr-o tara mai ... nefericita? Scoti din buzunar approx 1000 euro pentru un aparent defect de proiectare? Daca te prinde ploaia din nou, de data asta in Alpi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a iesit din garantie se face pe banii clientului, mai putin daca se dovedeste (good luck) ca este viciu de fabricatie. Again, aici a fost vorba de BMW Viena ...

 

Probabil fiind al treilea motor cumparat si intretinut la ei, e cumva de bun simt sa faca si cate un astfel de gest. La noi ... mniezau cu mila ... am 4 promisiuni de "va suna baiatu inapoi" :D vorba aia, ii caut sa LE DAU niste bani .. dar n-ai cu cine domle ..

Editat de Xandros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...