Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

ianachim, on 17 Oct 2013 - 22:12, said:

ce mi plac mie baietii astia ..... cu cat mai multi ca ei cu atat mai putini posesori de BMW......

 

sunt curios cam cati dintre cei care isi dau cu parerea au fost la un drivetest cu un BMW.....

 

ps nu trebuie sa ai jdemii' de euro sa faci un drivetest ..... si nu intr o parcare.... cum mai scriu unii pe aici

Da. Am fost eu in 2012. Am testat F800Gs, R1200Gs 4v, K1600 si Husqvarna Nuda. Jumatate de ora fiecare. In trafic de oras , national pe 2 benzi la iesire din oras si apoi pe centurile pustii aferente orasului, unde pot spune ca am mers in conditii de autostrada.

F800Gs - Mi-a placut f. mult designul modern, greutatea mica si inaltimea ridicata. Ghidonul insa se arcuia evident cand trageam mai tare de el spre mine. Ansamblul fata era moale, foarte instabil si imprecis. Putere/cuplu - slabe.

Husqvarna Nuda - Motor strict de oras, design f.f. fain dpmdv, combinatie decenta de fita si relativ huliganism (cred ca il ingenuncheaza lejer multe alte supermoto-uri bicilindrice), pentru indivizi ce vor neaparat sa "make a statement", cum ar zice englezii. Sunt sigur insa ca in maxim 1 an i-as fi ajustat serios colturile rezervorului de plastic, la felul in care simteam ca ar fi trebuit condus acel motor. Motiv pentru care m-am abtinut sa trag de el asa cum as fi vrut. Cerea serios niste slide-uri. Nu abunda nici el insa la capitolul putere/cuplu.

K1600GT - Foarte confortabila si incredibil de manevrabila, in ciuda volumului. Am facut mai multe ture intr-un giratoriu si este de nota 11 la capitolul acesta. Am mers peste 200 kmh cu ea, dar ajunge greu acolo. Marimea motocicletei este si ea un plus - se dau masinile imediat in laterala in momentul in care te observa in retrovizoare. Aspect evident de Made in China la sitele boxelor din bord. Parbrizul, desi reglabil, nu ma avantaja, la cei 1.87m, indiferent de pozitie. Aftermarket din start. Cu adevarat deranjant era zgomotul ambreiajului in treapta 1, in momentul in care se cupla motorul dupa ce debreiam. Intr-o intersectie, unde a trebuit sa cuplez/decuplez de mai multe ori pentru a imi croi drum printre masini, a fost foarte deranjant, avand in vedere faptul ca eram calare pe ceea ce as putea numi varful de gama de la Bmw. Un cloncanit ciudat si ieftin. Ce nu mi-a mai placut, dar este strict o parere personala si pot intelege clar alegerea proiectantilor, a fost faptul ca indiferent cat de brutal l-am accelerat sau cat am incercat sa il trezesc la viata schimband si doua trepte in jos deodata, nu am reusit sa il scot deloc din ritmul lui de motor electric/cutie automata. Nu se brusca deloc. Daca esti in segmentul de varsta al publicului tinta si mai ai si pasager de aceeasi varsta, cu care pleci la drum lung, nu este deloc iesit din comun comportamentul de mai sus. Pentru mine, la 30 si ceva de ani, posesor de VFR 750 pe care il consider un motor relativ slab, era enervant sa nu simt deloc un gol in stomac atunci cand trageam serios de gaz un motor de 1600 cmc.

R1200Gs - Dezamagirea maxima a testului. Singurul loc unde a excelat au fost curbele largi, luate la 120 constant, unde statea ca o locomotiva pe sine. Pacat ca era una cu aburi. Putere ioc, cuplu ioc, acceleratie pe elastic, nu pe cablu. Diferente insesizabile intre setarile suspensiei. Ghidonul la fel de moale si "arcuibil" ca la F800Gs si aceeasi instabilitate a ansamblului fata. Toata fata parca era de 4-5 ori mai usoara, ca de plastic, neramanand fixa, plantata acolo unde ai fi vrut-o. Sincer mi-a parut rau de concluzile turei cu Gs-ul. Adventure-ul ramane pentru mine lider incontestabil la capitolul look, dar, daca nu este radical diferit de fratele mai mic, ceea ce sincer nu cred, atunci o iluzie frumoasa s-a spulberat.

Concluzia, pe scurt - motociclete prea slabe, prea "civile", lipsite de cuplul si puterea la care m-am asteptat stiind cu ce capacitati cilindrice aveam de-a face. Daca nu ar mai exista nici o optiune si ar trebui sa aleg dintre cele de mai sus as cumpara, fara dubii, doar 1600 GT-ul.

Imi pare rau ca nu a fost la test si K1300 GT-ul.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Doamnilor posesori de japoneze, trebuie sa intelegeti ca un posesor de BMW este ca un taur furios atunci cind pui la indoiala capacitatile bidiviului din dotare, iar furia stapanului creste direct proportional cu barca de bani pe care a lasat-o la dealer cind si-a tras mobra :))))

 

@Raul, doua mici observatii legat de ceea ce ai spus:

-parbrizele urmeaza aceeasi tendinta cam la toate modelele indiferent de brand, alea stock sunt de rahat, trebuie sa investesti intr-unul aftermarket, idem seile.

-K1600 este nava amiral, cind calaresti un Luxury touring nu trebuie sa simti nimic atunci cind accelerezi, nu trebuie sa smuceasca sau ceva in genul asta, comportamentul asta este identic si la LT si la Goldwing..senzatia este ca intr-un S-Klasse, daca imi este permisa comparatia..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am fost eu in 2012. Am testat F800Gs, R1200Gs 4v, K1600 si Husqvarna Nuda. Jumatate de ora fiecare. In trafic de oras , national pe 2 benzi la iesire din oras si apoi pe centurile pustii aferente orasului, unde pot spune ca am mers in conditii de autostrada.

F800Gs - Mi-a placut f. mult designul modern, greutatea mica si inaltimea ridicata. Ghidonul insa se arcuia evident cand trageam mai tare de el spre mine. Ansamblul fata era moale, foarte instabil si imprecis. Putere/cuplu - slabe.

Husqvarna Nuda - Motor strict de oras, design f.f. fain dpmdv, combinatie decenta de fita si relativ huliganism (cred ca il ingenuncheaza lejer multe alte supermoto-uri bicilindrice), pentru indivizi ce vor neaparat sa "make a statement", cum ar zice englezii. Sunt sigur insa ca in maxim 1 an i-as fi ajustat serios colturile rezervorului de plastic, la felul in care simteam ca ar fi trebuit condus acel motor. Motiv pentru care m-am abtinut sa trag de el asa cum as fi vrut. Cerea serios niste slide-uri. Nu abunda nici el insa la capitolul putere/cuplu.

K1600GT - Foarte confortabila si incredibil de manevrabila, in ciuda volumului. Am facut mai multe ture intr-un giratoriu si este de nota 11 la capitolul acesta. Am mers peste 200 kmh cu ea, dar ajunge greu acolo. Marimea motocicletei este si ea un plus - se dau masinile imediat in laterala in momentul in care te observa in retrovizoare. Aspect evident de Made in China la sitele boxelor din bord. Parbrizul, desi reglabil, nu ma avantaja, la cei 1.87m, indiferent de pozitie. Aftermarket din start. Cu adevarat deranjant era zgomotul ambreiajului in treapta 1, in momentul in care se cupla motorul dupa ce debreiam. Intr-o intersectie, unde a trebuit sa cuplez/decuplez de mai multe ori pentru a imi croi drum printre masini, a fost foarte deranjant, avand in vedere faptul ca eram calare pe ceea ce as putea numi varful de gama de la Bmw. Un cloncanit ciudat si ieftin. Ce nu mi-a mai placut, dar este strict o parere personala si pot intelege clar alegerea proiectantilor, a fost faptul ca indiferent cat de brutal l-am accelerat sau cat am incercat sa il trezesc la viata schimband si doua trepte in jos deodata, nu am reusit sa il scot deloc din ritmul lui de motor electric/cutie automata. Nu se brusca deloc. Daca esti in segmentul de varsta al publicului tinta si mai ai si pasager de aceeasi varsta, cu care pleci la drum lung, nu este deloc iesit din comun comportamentul de mai sus. Pentru mine, la 30 si ceva de ani, posesor de VFR 750 pe care il consider un motor relativ slab, era enervant sa nu simt deloc un gol in stomac atunci cand trageam serios de gaz un motor de 1600 cmc.

R1200Gs - Dezamagirea maxima a testului. Singurul loc unde a excelat au fost curbele largi, luate la 120 constant, unde statea ca o locomotiva pe sine. Pacat ca era una cu aburi. Putere ioc, cuplu ioc, acceleratie pe elastic, nu pe cablu. Diferente insesizabile intre setarile suspensiei. Ghidonul la fel de moale si "arcuibil" ca la F800Gs si aceeasi instabilitate a ansamblului fata. Toata fata parca era de 4-5 ori mai usoara, ca de plastic, neramanand fixa, plantata acolo unde ai fi vrut-o. Sincer mi-a parut rau de concluzile turei cu Gs-ul. Adventure-ul ramane pentru mine lider incontestabil la capitolul look, dar, daca nu este radical diferit de fratele mai mic, ceea ce sincer nu cred, atunci o iluzie frumoasa s-a spulberat.

Concluzia, pe scurt - motociclete prea slabe, prea "civile", lipsite de cuplul si puterea la care m-am asteptat stiind cu ce capacitati cilindrice aveam de-a face. Daca nu ar mai exista nici o optiune si ar trebui sa aleg dintre cele de mai sus as cumpara, fara dubii, doar 1600 GT-ul.

Imi pare rau ca nu a fost la test si K1300 GT-ul.

un om care a testat si poate comenta .....

........ GS 1200 4v ?????? ce este aia?????

aici vorbim si e topic de GS racit pe aer?????

 

mergi in aceeasi zi si testeaza GSA vechi si GS 2013 pt ca am impresia ca nu asta ai testat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Dl cu.... _ intr o seara la semaforul de pe Kiseleff la muzeul taranului m am luat la o liniuta cu niste obiditi pe japoneze (vreo 5 erau) N am auzit in urma decat15000 de ture. in rest nimic. Aveam si pasager. Blandul meu motoras s a ridicat dragutul si intr a3a pe o roata. E drept. aveam un dino power montat dar nu cred ca asta era motivul. Se pare ca "baietasii " nu prea stiau sa traga de gaz, altfel nu mi explic...Cam acelasi lucru cred ca a patit omul nostru la test drive

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am fost eu in 2012.

R1200Gs - Dezamagirea maxima a testului. Singurul loc unde a excelat au fost curbele largi, luate la 120 constant, unde statea ca o locomotiva pe sine. Pacat ca era una cu aburi. Putere ioc, cuplu ioc, acceleratie pe elastic, nu pe cablu. Diferente insesizabile intre setarile suspensiei. Ghidonul la fel de moale si "arcuibil" ca la F800Gs si aceeasi instabilitate a ansamblului fata. Toata fata parca era de 4-5 ori mai usoara, ca de plastic, neramanand fixa, plantata acolo unde ai fi vrut-o. Sincer mi-a parut rau de concluzile turei cu Gs-ul. Adventure-ul ramane pentru mine lider incontestabil la capitolul look, dar, daca nu este radical diferit de fratele mai mic, ceea ce sincer nu cred, atunci o iluzie frumoasa s-a spulberat.

Concluzia, pe scurt - motociclete prea slabe, prea "civile", lipsite de cuplul si puterea la care m-am asteptat stiind cu ce capacitati cilindrice aveam de-a face.

Nu cred ca 2012 sau mai jos sunt asa rele (depinde ce cauti la ele), dar tocmai pt ca ti-ai format parerea asta trebuie sa faci un test cu LC-ul :) Te va surprinde. Placut ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am fost eu in 2012. Am testat F800Gs, R1200Gs 4v, K1600 si Husqvarna Nuda. Jumatate de ora fiecare. In trafic de oras , national pe 2 benzi la iesire din oras si apoi pe centurile pustii aferente orasului, unde pot spune ca am mers in conditii de autostrada.

F800Gs - Mi-a placut f. mult designul modern, greutatea mica si inaltimea ridicata. Ghidonul insa se arcuia evident cand trageam mai tare de el spre mine. Ansamblul fata era moale, foarte instabil si imprecis. Putere/cuplu - slabe.

Husqvarna Nuda - Motor strict de oras, design f.f. fain dpmdv, combinatie decenta de fita si relativ huliganism (cred ca il ingenuncheaza lejer multe alte supermoto-uri bicilindrice), pentru indivizi ce vor neaparat sa "make a statement", cum ar zice englezii. Sunt sigur insa ca in maxim 1 an i-as fi ajustat serios colturile rezervorului de plastic, la felul in care simteam ca ar fi trebuit condus acel motor. Motiv pentru care m-am abtinut sa trag de el asa cum as fi vrut. Cerea serios niste slide-uri. Nu abunda nici el insa la capitolul putere/cuplu.

K1600GT - Foarte confortabila si incredibil de manevrabila, in ciuda volumului. Am facut mai multe ture intr-un giratoriu si este de nota 11 la capitolul acesta. Am mers peste 200 kmh cu ea, dar ajunge greu acolo. Marimea motocicletei este si ea un plus - se dau masinile imediat in laterala in momentul in care te observa in retrovizoare. Aspect evident de Made in China la sitele boxelor din bord. Parbrizul, desi reglabil, nu ma avantaja, la cei 1.87m, indiferent de pozitie. Aftermarket din start. Cu adevarat deranjant era zgomotul ambreiajului in treapta 1, in momentul in care se cupla motorul dupa ce debreiam. Intr-o intersectie, unde a trebuit sa cuplez/decuplez de mai multe ori pentru a imi croi drum printre masini, a fost foarte deranjant, avand in vedere faptul ca eram calare pe ceea ce as putea numi varful de gama de la Bmw. Un cloncanit ciudat si ieftin. Ce nu mi-a mai placut, dar este strict o parere personala si pot intelege clar alegerea proiectantilor, a fost faptul ca indiferent cat de brutal l-am accelerat sau cat am incercat sa il trezesc la viata schimband si doua trepte in jos deodata, nu am reusit sa il scot deloc din ritmul lui de motor electric/cutie automata. Nu se brusca deloc. Daca esti in segmentul de varsta al publicului tinta si mai ai si pasager de aceeasi varsta, cu care pleci la drum lung, nu este deloc iesit din comun comportamentul de mai sus. Pentru mine, la 30 si ceva de ani, posesor de VFR 750 pe care il consider un motor relativ slab, era enervant sa nu simt deloc un gol in stomac atunci cand trageam serios de gaz un motor de 1600 cmc.

R1200Gs - Dezamagirea maxima a testului. Singurul loc unde a excelat au fost curbele largi, luate la 120 constant, unde statea ca o locomotiva pe sine. Pacat ca era una cu aburi. Putere ioc, cuplu ioc, acceleratie pe elastic, nu pe cablu. Diferente insesizabile intre setarile suspensiei. Ghidonul la fel de moale si "arcuibil" ca la F800Gs si aceeasi instabilitate a ansamblului fata. Toata fata parca era de 4-5 ori mai usoara, ca de plastic, neramanand fixa, plantata acolo unde ai fi vrut-o. Sincer mi-a parut rau de concluzile turei cu Gs-ul. Adventure-ul ramane pentru mine lider incontestabil la capitolul look, dar, daca nu este radical diferit de fratele mai mic, ceea ce sincer nu cred, atunci o iluzie frumoasa s-a spulberat.

Concluzia, pe scurt - motociclete prea slabe, prea "civile", lipsite de cuplul si puterea la care m-am asteptat stiind cu ce capacitati cilindrice aveam de-a face. Daca nu ar mai exista nici o optiune si ar trebui sa aleg dintre cele de mai sus as cumpara, fara dubii, doar 1600 GT-ul.

Imi pare rau ca nu a fost la test si K1300 GT-ul.

Hai ma asta e tare ca un boxer sa nu aiba cuplu !! Restul pot sa accept( ca parerea lui personala) ce a scris colegul cu vfr -ul dar sa nu aiba cuplu??!!

 

D-le cu VFR ai gresit categoria la test drive . Pt gol in stomac trebuia testa K 1300S sau R sa nu vb de S1000RR si nu un GT.

 

Si daca imi permiteti am testa si eu 1600 GTL -ul si eu nu am simtit lipsa de putere si cuplu cand in traepa a 6-a la 40 km/h am deschis gazul si intr-o clipa am fost la 160 km/h.

 

Ce mai urmeaza d-lor dezamagire totatla cang Gold Wingul se descurca greu la slalomul dintre masini in oras WTF???!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Dl cu.... _ intr o seara la semaforul de pe Kiseleff la muzeul taranului m am luat la o liniuta cu niste obiditi pe japoneze (vreo 5 erau) N am auzit in urma decat15000 de ture. in rest nimic. Aveam si pasager. Blandul meu motoras s a ridicat dragutul si intr a3a pe o roata. E drept. aveam un dino power montat dar nu cred ca asta era motivul. Se pare ca "baietasii " nu prea stiau sa traga de gaz, altfel nu mi explic...Cam acelasi lucru cred ca a patit omul nostru la test drive

mooooaaaaa!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1600GT - ...

Ce nu mi-a mai placut, dar este strict o parere personala si pot intelege clar alegerea proiectantilor, a fost faptul ca indiferent cat de brutal l-am accelerat sau cat am incercat sa il trezesc la viata schimband si doua trepte in jos deodata, nu am reusit sa il scot deloc din ritmul lui de motor electric/cutie automata. Nu se brusca deloc. Daca esti in segmentul de varsta al publicului tinta si mai ai si pasager de aceeasi varsta, cu care pleci la drum lung, nu este deloc iesit din comun comportamentul de mai sus. Pentru mine, la 30 si ceva de ani, posesor de VFR 750 pe care il consider un motor relativ slab, era enervant sa nu simt deloc un gol in stomac atunci cand trageam serios de gaz un motor de 1600 cmc.

 

Sa zici despre boxer ca nu are cuplu... e de tot rasu' (asta fiind una dintre calitatile principale incontestabile) dar nu ma bag in discutii ca e inutil.

 

Insa referitor la K1600... poate era pe modul "rain", si sa zicem ca te-as intelege. Probabil ca n-ai fost avizat ca exista cele trei moduri de functionare selectabile ale motorului.

Pe dynamic insa fuge de rupe, in orice treapta.

De parbriz sunt de acord, nici eu nu m-am impacat deloc cu el. A aparut insa varianta GT Sport cu parbri low... aia ar trebui sa fie super.

 

Mai bine insa ca ai ramas cu parerile astea negative, iti este viata mai usoara. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sa zici despre boxer ca nu are cuplu... e de tot rasu' (asta fiind una dintre calitatile principale incontestabile) dar nu ma bag in discutii ca e inutil.

 

Insa referitor la K1600... poate era pe modul "rain", si sa zicem ca te-as intelege. Probabil ca n-ai fost avizat ca exista cele trei moduri de functionare selectabile ale motorului.

 

Mai bine insa ca ai ramas cu parerile astea negative, iti este viata mai usoara. ;)

DA DA

Inca unul in minus de care sa rada harea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva sfaturi/ recomandari?

Am urmatoarea "problema": ma plimb cu motocicleta prin garaj, motorul oprit, eu pe langa ea si aud de la roata spate un scartait / carait de cauciuc, nu metalic. Si daca vin cu 20kmh, opresc motorul, eu pe moto, aud acelasi zgomot, la o frecventa mai mare (din cauza vitezei).

 

Cand urc mobra pe cric si invart roata spate, dispare zgomotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan, e vorba de 1200gsa, nu ma apuc sa intreb de 650 pe forum de 1200 :)

 

Bogdan, nu e nici rulmentul, nici senzorul de ABS(numit si wheel speed senzor)

 

ps - roata spate nu are niciun joc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e la viteze mari, am casca, nu aud din cauza vantului. Oricum, in mers nu am parte de vibratii sau de ''batai'' la fund :)

 

In garaj mi-a atras atentia cand am mutat-o 15m, eram fara casca, pe langa ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e la viteze mari, am casca, nu aud din cauza vantului. Oricum, in mers nu am parte de vibratii sau de ''batai'' la fund :)

 

In garaj mi-a atras atentia cand am mutat-o 15m, eram fara casca, pe langa ea.

ai pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva sfaturi/ recomandari?

Am urmatoarea "problema": ma plimb cu motocicleta prin garaj, motorul oprit, eu pe langa ea si aud de la roata spate un scartait / carait de cauciuc, nu metalic. Si daca vin cu 20kmh, opresc motorul, eu pe moto, aud acelasi zgomot, la o frecventa mai mare (din cauza vitezei).

 

Cand urc mobra pe cric si invart roata spate, dispare zgomotul.

Singurul element din cauciuc aflat in zona angrenajului cardanic este burduful de cauciuc intre bratul paralever si "diferential".

Acela poate sa se fi miscat din locas si sa bata in el crucea cardanului cum se invarte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...