Jump to content

Recommended Posts

On 27.04.2019 at 20:31, DKW said:

De ieri este operat de "polipi", si pare ca se simte mai bine, accelereaza mai usor, nu mai are acea zona intre 2500 si 3000 rpm unde aveam senzatia ca patineaza ambreiajul. Evacuarea si-a schimbat o idee sunetul, dar nimic deosebit.

 

P.S.: exact topicul ala il citisem inainte de a posta intrebarea.

 

Ceva efecte secundare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, la un stil de condus mai agresiv creste consumul, daca pastrezi stilul de condus scade nitel si consumul.

20190426_151411.jpg

20190426_133735.jpg

20190426_133652.jpg

20190426_123045.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

E inox cotul? Trebuie argon pentru sudura?

Ai operat și toba?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Baxxter said:

E inox cotul? Trebuie argon pentru sudura?

Ai operat și toba?

Inox, sudat cu sarma de inox si argon. Toba nu am crosetat-o, dar ma bate un gand, ca mai am una de rezerva. Pe de alta parte nu sunt fan galagie mare, am pe celalalt GS evacuare completa Akrapovic fara DB-killer si parca as schimba-o cu o evacuare stock, (deh, munca in mediu cu galagie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poluezi. 🌞

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dupa 15 ani catalizatorul ala era la fel de eficient ca un burete de sarma plin de funingine, in plus, cel de pe motoreta era partial infundat. Daca ar fi sa fim mai catolici decat papa ar trebui sa schimbam catalizatoarele o data la 10 ani. Puteam sa il curat chimic, dar riscam sa-l infund mai rau sau sa se curete de pe el tot ce il facea eficient.

Oricum, am in plan sa cumpar o alta evacuare, nemodificata.

Edited by DKW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, 

Am posibilitatea sa achiziționez un 1200 Gs LC, 2018, 4 (patru) km în bord, de la un dealer neamt, cu care tot lucrez, la prețul de 15900 euro. 

Nu are sidecase'uri și top case, dar în schimb e echipat la maxim, având cele 3 pachete pe el, plus garanție internațională. 

E ok prețul? 

Ar fi cineva interesat? 

Aștept pozele de la elși le postez aici. 

Marcel 

Asta e ultimul luat de la el... acum 2 săptămâni 

IMG_20190420_150214.jpg.e7b34a74a4b72086978786a6085cac5f.jpg

Iar tot de la el, 1250 Gs, 2019, cu garanție de fabrica, la 18.000 euro, din care mai pot negocia. Dar asta e full pachet, atât ca accesorii(fără top ase) cât și ca pachete de achipare. 

Întreb, pt ca nu știu cum e piața în România. 

IMG_20190420_113522.jpg.d9feb2573bd70d8437fa1b1867b8b67e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week end-ul trecut l-am operat pe GS-u' de ambreiaj, placa de presiune si tija de la ambreiaj duse, disc after market (TRW/Lucas) desi relativ nou era foarte uzat, volanta cu urme de valurire, un vis. Am luat un kit SH modelul mai nou si cu uzura minima, si l-am montat. Concluzia, a disparut trancanitul ca de tractor, nu mai patineaza ambreiajul, nu mai cloncane cand reduc gazul. A ramas de schimbat tija de ambreiaj, fiind foarte uzata nu mai debreiaza complet si agata la retrogradare. Dar nu-i graba ca am cu ce sa merg.

 

clutch1.jpg

clutch2.jpg

clutch3.jpg

clutch4.jpg

clutch5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveți pe undeva un tutorial de aerisit servo la GS 2005? Am vrut să schimb lichidul și am comis-o. Nu reușesc să amorsez la loc servo pe față.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 4V ABS-integral Part 1- Część 1 wymiana płynu - brake fluid exchange

BMW 4V ABS-integral Part 1- Część 1 wymiana płynu - brake fluid exchange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnbv, mii de mulțumiri. Acum 2 ani exact după filmul asta am făcut lucrarea dar azi nu îl mai găseam. Am incercat sa lucrez după o procedură de pe un PDF dar m-am încurcat.

In fine, acum e gata funcțional și cu zeamă nouă. Mâine îl scot la câmp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa traiesti.....asfalt uscat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare grija ... asa m-am calicit si eu pt 100 lei si era sa ma duc pe copca ( cred ca a prins o bula de aer si avea momente cand maneta de frana era tare ca de obicei dar frana cu tinea DELOC ) .

schimbat apoi la service lichidul din nou si nu a mai avut nicio problema . M-am

jurat ca nu mai fac asa ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

O scurta intrebare...

Imi curge putin ulei:

IMG_20190525_223251.thumb.jpg.16a80efd387d533a5c7dd7695b95cf3b.jpg

Are rost sa scot protectia de plastic si sa incerc sa repar? Sau este prea mult pentru un amator?

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boxer din care nu curge mai rar! De la VW Kafer la Porsche, trecând pe la Ural, Nipru și Oltcit! :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numa dintr-un loc, e un capac de plastic acolo dedesubt de la care poate sa curgrga. Ala e tinut de 4 suruburi.

Saaaau de la senzorul de sus de pe bloc, da ambele au cate un o-ring care poate sa cedeze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai este si un simering p-acolo. 

p-122121501-3191.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi!

 

Weekendul asta o sa am putin timp si dau capacul jos :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A montat cineva PCV si QS pe R1200GS (2009)?

Isi au rostul sau arunc banii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce sunt astea???😱😱😡

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asteai dalea care te face sa mergi mai repede decat gandu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ianachim said:

ce sunt astea???😱😱😡

PCV (Positive crankcase ventilation) e un fel de "snorkel", cu valva unidirecționala, care-ți permite să treci prin apă fără să intre în motor, cam ca la autovehiculele off road. QS e quick shift, schimbi vitezele fără să utilizezi ambreiajul (bine, el operează, dar fără să fie nevoie să-l acționezi).

După mine, ambele mofturi la genul ăsta de motociclete, dar asta rămâne la latitudinea fiecăruia...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zici că qs acționează ambreiajul?? Aș zice mai degrabă că taie scânteia pt schimbare în sus și, dacă o opera și la retrogradare, face "throttle blip" pt a potrivi turația la schimbarea în jos. Cam așa funcționează qs în general, mă îndoiesc că ăsta ar avea actuator pt ambreiaj...

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiberiu Anghel (Tibi) a redeschis Mototehnica saptamana trecuta.

Il gasim aproape de Carrefour Militari, adresa exacta este: Soseaua de Centuta 1D, Chiajna, Ilfov.

Pana de curand in locatie functiona magazinul de biciclete DHS.

Sper sa va fie de folos ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Power commander si quickshifter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...