Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

... comoditate in schimbat viteza sau actionat frana.

 

Din punctul asta de vedere suna interesant.

 

@Capone si nu numai, apropos de asta, cine merge in picioare si vrea sa franeze doar cu spatele in off, se poate monta si la GS simplu (valabil si la GS anterioare) pedeala de frana de la Adventure care are un inaltator rabatabil, atunci cand conduci in picioare sa ai la "indepicior" pedala de frana.

 

 

Footbrake lever, adjustable

• Brake-lever pedal now wider and height-adjustable at the hinge mechanism.

- Hinged, double-size footplate patented by BMW.

• The footbrake is easier to use and control when the rider is standing on the pegs.

- Adjusting the height is a no-tools operation; the rider flicks the footplate down before riding off.

• Installation only by authorised BMW Motorrad dealers, installation instructions on the RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) service data DVD.

• Cathodic dip coated finish, black.

• Material: Fine-grained sheet steel.

post-9546-0-50139100-1397206748_thumb.jpg

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dacă are sub 7 ani trebuie ţinut în braţe de către un adult, în ataşul motocicletei.

Dacă are peste 7 ani, dar sub 14 ani, are voie să stea numai în ataşul motocicletei.

Dacă are cel puţin 14 ani, poate merge ca şi pasager pe locul din spate al motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema !!! Stie cineva care e varsta minima legala pentru pasager ????

sfatul meu:

 

STAI POTOLIT cu copilul pe motor!!!!! nu e tara unde sa i risti viata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Capone si nu numai, apropos de asta, cine merge in picioare si vrea sa franeze doar cu spatele in off, se poate monta si la GS simplu (valabil si la GS anterioare) pedeala de frana de la Adventure care are un inaltator rabatabil, atunci cand conduci in picioare sa ai la "indepicior" pedala de frana.

Multam. Momentan mi s-a parut destul de ok actionarea franei spate din picioare. Dar intr-adevar, cred ca ar fi si mai ok dar ar fi o idee mai inalta. Astept sa imi schimb mai intai scaritele si sa vad dupa aia daca am sau nu nevoie de frana de adv. Intentionez sa incerc sa pun scaritele in pozitia joasa si atunci implicit frana ar veni mai sus. Doar sa nu ma jeneze scaritele la curbe :)

 

Asa informativ, am vazut ca cei de la TT au scos varianta de protectie a cilindrilor dedicata crashbar-urilor Bmw. Modelul initial al protectiilor venea peste cauciucul crashbarului. Acum le-au facut sa "ocoleasca" acel tampon.

http://shop.touratech.com/cylinder-protector-for-original-bmw-crash-bars-for-bmw-r1200gs-from-2013-bmw-r1200gs-adventure-from-2014-black.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intentionez sa incerc sa pun scaritele in pozitia joasa si atunci implicit frana ar veni mai sus. Doar sa nu ma jeneze scaritele la curbe

 

 

Daca te referi cumva la cele aurii, cred ca nu o sa se schimbe nimic in sensul asta: Bottom position same as standard footrest, 2 other, higher positions selectable.

 

Asa informativ, am vazut ca cei de la TT au scos varianta de protectie a cilindrilor dedicata crashbar-urilor Bmw.

 

Prima mea intrebare este: chiar este nevoie? Poate daca o dai jos pe pietris, ca pe asfalt pare sa nu poata atinge cand ai crashbar. La cel vechi crashbar-ul nu imbraca cilindrul si era necesara si protectia de cilindru.

Design-ul astora de la TT nu mi se pare prea atragator :D

 

Imi plac cum arata astea noi de la BMW dar din pacate nu sunt compatibile cu crashbar.

 

post-9546-0-57532400-1397463704_thumb.jpg

 

Cylinder-head cover guard (NEW – market launch 4th quarter of 2013)

• Cylinder-head cover guard made of special steel

• Excellent protection for the cylinder-head cover, preventing scratches and damage caused by flying stones

• Plastic contact guard at outside, replaceable

• Large rubber buffer on inside

• BMW Motorrad logotype on contact guard

• Workshop installation instructions available in ASAP

• Note: Also suitable for R 1200 GS (K50) (not in combination with special-steel crash bars)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi cumva la cele aurii, cred ca nu o sa se schimbe nimic in sensul asta: Bottom position same as standard footrest, 2 other, higher positions selectable.

Damn, acum am vazut... atunci cred ca le dau o sansa celor de la SWmotech.

 

Prima mea intrebare este: chiar este nevoie? Poate daca o dai jos pe pietris, ca pe asfalt pare sa nu poata atinge cand ai crashbar. La cel vechi crashbar-ul nu imbraca cilindrul si era necesara si protectia de cilindru.

Design-ul astora de la TT nu mi se pare prea atragator :D

 

Imi plac cum arata astea noi de la BMW dar din pacate nu sunt compatibile cu crashbar.

Pt pietris&bolovani ma gandeam la ele. Sincer nu as prea vrea sa pun asa ceva, dar parca nici nu-mi doresc sa imping la mobra in caz ca o las pe vreun cataroi din ala caracteristic legilor lui Murphy :D Mai reflectez...

Si mie imi plac cele de la bmw dar nu ma prind de ce nu le-au facut compatibile cu crashbarul... ar fi trebuit doar sa le pozitioneze o idee mai sus.

 

 

Si o aerisire mica, dupa ce m-am saturat de ploaie toata saptamana :)

 

IMG_1897_fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt pietris&bolovani ma gandeam la ele. Sincer nu as prea vrea sa pun asa ceva, dar parca nici nu-mi doresc sa imping la mobra in caz ca o las pe vreun cataroi din ala caracteristic legilor lui Murphy :D Mai reflectez...

Si mie imi plac cele de la bmw dar nu ma prind de ce nu le-au facut compatibile cu crashbarul... ar fi trebuit doar sa le pozitioneze o idee mai sus.

 

Io, avand in vedere crashbar-ul cuprinzator, nu ma gandeam chiar asa departe (cataroi/impins), ma gandeam la zgarieturi... asa, orice este posibil. Cred ca BMW considera suficient crashbar-ul si protectiile sunt doar o alternativa; de fapt pe alea le-au scos pt. RT si alte boxere ce or sa mai apara, la care crashbar-ul este mai putin potrivit.

 

p.s. frumoasa poza.. si numarul :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cap0ne, aerisirea merge si cu modelul vechi. Cam "duri" insa 1300km/19 ore intr-o zi cu saua TT X-Low (cea cu minimul posibil de burete), dar se poate. Insa asa incolteste gandul ticalos/costisitor de upgrade la modelul nou, cu suspensia coborata, dar cu saua ridicata... :crack:

post-53322-0-22869700-1397574829_thumb.jpg

post-53322-0-28905800-1397575100_thumb.jpg

post-53322-0-76689200-1397575132_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi sunteti in toate mintile? Ori e GS ori e cu suspensie coborata? Ca aia care isi iau gip sport ...

 

Intai calmeaza-te, apoi incearca sa intelegi despre ce este vorba. ;)

La GS, motocicleta cu suspensie coborata inseamna 3 cm care nu sunt asa mare lucru la "statura" motocicletei, dar, in combinatie cu cei 3 cm ai seii joase inseamna destul pt cei/cele care nu sunt prea inalti si ajung mai greu cu talpa la sol.

 

S-a mai spus de n ori, GS&co nu inseamna neaparat ca toti fac enduro de performanta, sunt multe alte calitati care plac celor care le cumpara. La fel si cu "gip sport"... nu va mai kakati cu atata usurinta in gusturile altora, judecandu-i ca le place ceea ce altii nu pot intelege prea usor. Nu te obliga nimeni sa cumperi sau sa-ti placa ceea ce place altuia, tocmai de aceea oferta este atat de variata, sa fie pe toate gusturile.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Pentru cei interesati, acestea sunt inaltimile seilor originale la GS LC:

 

Seat heights

• Rallye seat: 880 mm

• Front seat, high: 870 / 890 mm

• Front seat (standard): 850 / 870 mm

• Front seat, low: 820 / 840 mm

• Lowered suspension (optional accessory, including front seat, low): 790 / 810 mm

Si la Adventure:

Seat heights

• Front seat (standard): 890 / 910 mm

• Rallye seat: 895 mm

• Front seat, low: 840 / 860 mm

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi sunteti in toate mintile? Ori e GS ori e cu suspensie coborata? Ca aia care isi iau gip sport ...

De ceilalti, nu stiu, dar eu nu (in felul acela subtil, de catel rau, care nu papa tot - daca stii bancul).

 

Si mai stiu ca se inalta din suspensie la nevoie (la cea veche optiunea de coborare nu era compatibila cu ESA, la cea noua nu merge decat cu ESA - daca am inteles bine). O singura data am ridicat motorul asta la inaltimea maxima (hard-enduro/ESA) si, cand am oprit, cu caini intre picioare, am scapat-o de pe loc. Io ce sa fac daca am cracul mai scurt decat imi trebe? Sa port tocuri? Neh...

 

Si inca mai stiu ca fac haz de necaz. Ca am atins de destule ori cu scutul ca sa nu ma tenteze cu adevarat varianta mai joasa. Probabil ca o sa tai in continuare din sa si o sa-mi iau diploma Iron Butt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. frumoasa poza.. si numarul

Multam fain :)

 

Cap0ne, aerisirea merge si cu modelul vechi. Cam "duri" insa 1300km/19 ore intr-o zi cu saua TT X-Low (cea cu minimul posibil de burete), dar se poate. Insa asa incolteste gandul ticalos/costisitor de upgrade la modelul nou, cu suspensia coborata, dar cu saua ridicata...

Frumoasa aerisirea. Eu n-am mai dat de zapada, doar oleaca de noroi (pe care l-am ocolit :D ).

Ticalos gand ai intr-adevar. Incearca mai intai cu niste pantaloni de ciclism, cu pernita la fund : ))

Nu stiu cum e saua la al tau (dar imi inchipui ca nu e chiar fun cu burete putin). Asta stock de LC imi pare ok. Mai ales daca o pun pe high in fata si pe low in spate, cu saua pasagerului setata si ea pe pozitia cea mai spre spate,

deja e senzatie de fotoliu.

 

Just for fun :laugh: (no offense meant, sper sa nu o ia unii prea in serios...)

post-40715-0-29044500-1397660102_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul a fost primul:

Iar dupa magarus urmatorul pas a fost dacia 1300 cu sigla :laugh:

 

Am luat si eu azi vaca de la revizie, ocazie cu care mi-a fost schimbat si acel stift de la tija ambreiajului, care chipurile face schimbarea vitezelor mai smooth.

Nu am apucat sa fac decat vreo 30km, dar intradevar pare ca schimba ceva mai "fin" si mai silentios decat inainte. Vad mai exact maine la plimbarica cum se comporta, dar prima impresie e oke :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam liniste p-aici !

Se vede ca au inceput concediile.

Plec si eu la Herculane pe 28 dimineata cu inca 5 chopere pt citeva zile , apoi la Vama Veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam liniste p-aici !

Se vede ca au inceput concediile.

Plec si eu la Herculane pe 28 dimineata cu inca 5 chopere pt citeva zile , apoi la Vama Veche.

liniste ...ca doar rotiile se invart....

de azi

post-2209-0-11543300-1398546529_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băi, chiar daca ai cobit, țeapa, a fost soare rau de tot :P M-am intalnit la un moment dat pe drum si cu un grup de 3 GSuri pe langa care m-am aciuat si ne-am tinut de urat ceva km.

Iar cutia chiar pare sa fie foarte ok cu chestioara aia schimbata la ambreiaj.

post-40715-0-82325100-1398555267_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cineva doreste asa ceva...0740790038

120 ron.

salut, se potriveste pe orice an?

 

am de vanzare 2 litri Castrol ActEvo 20w50, bidoane nedesigilate, pe care le-am luat acum 1 luna pt RT, nestiind ca o sa-l vand. Pret - 25lei litrul. Pt referinta - http://www.autopac.ro/ulei-de-motor-castrol-actevo-gp-4t-20w-50-1l-p-1551. Sunt din Iasi, trimit prin curier. Contact 0745159433.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...