Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
La 25.06.2019 la 13:12, robert_bobariu a spus:

350 euro

Salut!

 

Am facut acelasi lucru pentru roata spate a transalpului 650 ce l-am avut, aici in RO, a fost 150 de lei acum 3 ani.

 

De ce ai platit asa de mult? Diferenta e justificata de "restaurare"?

Link to post
Share on other sites

Este cu totul alt sistem de prindere al spitelor fata de o roata normala de tip "bicicleta". Spitele sunt incrucisate, astfel sa iasa in janta, in afara anvelopei (care e tubeless, fara alte artificii). Altfel, per roata, centrarea ar fi fost la vreo 100 euro, cu tot cu schimbat nipluri, suruburi de blocare si eventuale spite distruse. Pana la 350 e munca de chinez batran pentru restaurare.

 

In plus, pretul e dat nu numai de manopera efectiva (si eu zic ca a fost foarte, foarte ieftin), cat mai ales de cerere. Nu am avut alte optiuni, macar ca distanta as fi preferat mai aproape. Drumul e foarte frumos pe unde m-am dus, doar ca as fi preferat sa merg fara roti in spinare.

Link to post
Share on other sites

Din cate am mai auzit de la cei cu sistemul asta de spite, ma mira ca se poate face asa ceva de mana. Toti ziceau ca nu e nimeni sa le faca manual si ca trebuie trimise la nush-ce-fabrica care le face automat/computerizat.

Sunt curios cum rezista in timp. Cati km aveai pe rotile alea?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Chiar asa, suportul original pentru Navigator, se poate pune pe modelul 2008?

Se gaseste pe piata SH asa ceva?

Unde se conecteaza si ce functii ofera?

 

Inteleg ca pe modelele LC se conecteaza GPSul (BMW Navigator) la computerul motoretei.

Link to post
Share on other sites

Pai daca se poate pe 2009, se poate si pe 2008 😀

 

Eu nu ii vad rostul fata de un telefon cu internet, face prea putine pe bani prea multi iar avand in vedere ca majoritatea telefoanelor noi sunt waterpoof si merg si cu manusi...

Link to post
Share on other sites

Io-i vad rostul. Nu numai ca afisajul este mai mare, lizibil in lumina, dar nu-mi fac griji cand ploua cu galeata (dupa ce am schimbat 2 telefoane care au luat apa pe bord fiind). In plus, merg de obicei si cu telefonul, cu Waze-ul pornit. Sa aflu de gropi si animale moarte, desigur... Pe GPS am zoom-ul mai mare si vad cum evolueaza curbele in fata, pe tel am o vedere mai de ansamblu a drumului cu intersectii. Din cand in cand, nu prea des, mai am un ochi sa arunc peste bord, sa vad daca tin drumul sau ar.

Link to post
Share on other sites

Eu vreau suportul original, ca sa pun adaptorul, ca sa pun telefonul. 😂

Am luat acum o sapt pt cineva un navigator vi, dar a fost 2150 de lei....prefer telefon de banii astia. Respectivul luase pt ca avea bordul in mile si voia afisaj cu km. Gps-ul asta de la Garmin, ii indeplinea si treaba asta.

Link to post
Share on other sites
Acum 31 minute, andreiandrei53 a spus:

Eu vreau suportul original, ca sa pun adaptorul, ca sa pun telefonul. 😂

Am luat acum o sapt pt cineva un navigator vi, dar a fost 2150 de lei....prefer telefon de banii astia. Respectivul luase pt ca avea bordul in mile si voia afisaj cu km. Gps-ul asta de la Garmin, ii indeplinea si treaba asta.

Ar trebui sa se poata modifica cu gs911 sau la BMW din mile in km.

 

stima

Link to post
Share on other sites

Problema este ca atunci cand pui telefon pe bord la motor, se va strica mufa de incarcare la telefon, dupa o vreme.

Poate sa mearga daca ai incarcare wireless (wireless charging), cu bobina aia, daca telefonul suporta asa ceva... altfel, o sa dai banii pe mufe in service-uri gsm. 

Link to post
Share on other sites

Eu asta inca nu am patit. Poate si pentru ca folosesc un suport RAM Mount, cu prindere in gherute cauciucate. Si, ca sa ma crezi ca l-am folosit mult timp, imagineaza-ti ca-s la a 3-a priza USB, celelalte s-au stricat de la prea multa apa luata (am schimbat modelul intre timp, la asta fiecare priza USB se inchide separat).

Link to post
Share on other sites

Eu am luat un incarcator wireless sa-l adaptez in suportul de telefon, pentru comoditate nu de alta.

Am folosit fara probleme telefoane la incarcat in suport ani de zile pe diverse motoare, inclusiv la enduro foloseam si n-a fost nici un bai.

 

 

20180908_135409.jpg

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, robert_bobariu a spus:

Eu asta inca nu am patit. Poate si pentru ca folosesc un suport RAM Mount, cu prindere in gherute cauciucate. Si, ca sa ma crezi ca l-am folosit mult timp, imagineaza-ti ca-s la a 3-a priza USB, celelalte s-au stricat de la prea multa apa luata (am schimbat modelul intre timp, la asta fiecare priza USB se inchide separat).

Si tu chiar mergi cu moto indiferent de anotimp

Link to post
Share on other sites

Nu ma plictisesc cu banii in portofel, asta e clar. De aia intreb de ceva in format electronic. Sigur are cineva, nu știu insa cine e dispus sa dea cu share. Pe hârtie il am deja, a fost inclus in pretul motoretei, din pacate nu cunosc germană. Mai am si CD-ul, ala e in engleza, dar nu cred ca il pot pune pe telefon sau tipari....nici nu m-am uitat sincer.

Link to post
Share on other sites

Salutare, 

 

Revin dupa cateva mii de km cu o nou problema. Ca de obicei daca incerci sa cauti simptomele unei raceli pe net, de fapt aflii ca ai cancer...

Vreau sa ma lamuresc... asadar trec la subiect.

 

Este posibil sa fie nevoie de o noua cutie de viteze la al meu gs1200 din 2005?

Ce am experimentat pana acum:

- La relanti cu abreajul tras motorul toarce, daca dau drumu, deseori scoate sunete ciudate, gen clac clac clac. mai tare sau mai incet.

- De cateva ori mi s-a intamplat sa sara din a 3-a in a  2-a si  din a 5-a in a 4-a, asta la acceleratii mai agresive.

- Tot de cateva ori, nu pot schimba din a 3-a in a doua (apas pedala si e blocata) daca tin motorul la 2800-3000 ture in a 3-a.

 

La intoarcere, in 2 servisuri, din care unul care se ocupa numai de BMW, mi s-a recomandat sa schimb cutia de viteze, cu una de pe modelul 2006-2009, impreuna cu cardanul, ca deh, are alta marime.

 

Voi ce parere aveti despre asta?

 

On 27.05.2019 at 14:45, RedRat said:

O scurta intrebare...

Imi curge putin ulei:

IMG_20190525_223251.thumb.jpg.16a80efd387d533a5c7dd7695b95cf3b.jpg

Are rost sa scot protectia de plastic si sa incerc sa repar? Sau este prea mult pentru un amator?

Mersi.

 

On 27.05.2019 at 15:36, Dan Cata said:

Numa dintr-un loc, e un capac de plastic acolo dedesubt de la care poate sa curgrga. Ala e tinut de 4 suruburi.

Saaaau de la senzorul de sus de pe bloc, da ambele au cate un o-ring care poate sa cedeze :D

 

On 27.05.2019 at 19:52, DKW said:

Mai este si un simering p-acolo. 

p-122121501-3191.jpg

 

Problema asta s-a cam rezolvat de la sine...

Am dat capacul jos, am curatat cu o carpa, si de atunci nimic... 

Ciudat...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...