Jump to content

Recommended Posts

cred ca se refera la astia, care arata f bine, dar fiind OEM sunt o galagie de bani. Poate mai gasesti pe e-bay. Tin minte ca facusera si chinezii ceva de gen, insa nu le mai gasesc

connor35_aux1.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am 1200GS / 2006

Am 1200GS / 2006

O sa le montez pe crashbar, dar pozitia lor va fi rasturnat. Sper sa nu orbeasca pe cei care vin din sens opus.

Link to post
Share on other sites
La 08.02.2020 la 20:54, johnbv a spus:

Doar GSA are suport de proiectoare OEM.

 

Desi suna a un raspuns venit de la cineva sigur de sine, un fel de cunoscator... raspunsul este gresit.

La 09.02.2020 la 16:07, Turist a spus:

Credeam ca la gsa sant montate pe tankguard

 

Nu, la GSA LC le-au prins direct pe tankguard, la cer racit pe aer am impresia ca sunt puse pe un suport (o bara de aluminiu) care cred ca se primde si aia cumva de tankguard. Aici nu sunt 100% ca nu am avut.

 

La GS simplu au existat proiectoare si suporturile aferente incepand cu modelele facelift deci din 2008. Sunt cele separate din plastic precum cel din poza de mai sus. Cred insa ca se potrivesc doar cu proiectorul original. Dar oricum nu te ajuta daca ai 2006.

Link to post
Share on other sites

Model 2004. Suporturile pentru proiectoare au fost sudate pe crash-bar. Nu am poze mai relevante acum, că Germanicus iernează la vreo 5 kilometri de mine, dar pot să fac mâine.

proiectoare.thumb.png.1a43e27b846c4377c981eabb3d847658.png

Link to post
Share on other sites

Daca avea crash-bar crezi ca nu gasea o solutie de fixare?. Omul cauta un simplu suport care din nefericire cei de la BMW nu l-au confectionat pentru modelul pe care-l detine.

Link to post
Share on other sites
La ‎10‎.‎02‎.‎2020 la 0:35, Turist a spus:

Am 1200GS / 2006

Am 1200GS / 2006

O sa le montez pe crashbar, dar pozitia lor va fi rasturnat. Sper sa nu orbeasca pe cei care vin din sens opus.

 

Acum 6 ore, johnbv a spus:

Daca avea crash-bar crezi ca nu gasea o solutie de fixare?. Omul cauta un simplu suport care din nefericire cei de la BMW nu l-au confectionat pentru modelul pe care-l detine.

 

Link to post
Share on other sites

     As monta si un crash-bar superior, dar prin asta se va ridica centrul de greutate al motocicletei.

    Asa ca, voi ramane cu proiectoarele montate pe crashbar-ul inferior, si vad cum lumineaza.

       Pana acum nu am avut timp sa ies la o tura noaptea, sa testez proiectoarele.

Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Turist said:

     As monta si un crash-bar superior, dar prin asta se va ridica centrul de greutate al motocicletei.

   

🤣🤣🤣

Crash bar-ul ala are maxim 1,5 kg cu tot cu suruburi si proiectoare pe el.

Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, Turist a spus:

     As monta si un crash-bar superior, dar prin asta se va ridica centrul de greutate al motocicletei.

   

ASA E !!!   Se ridica cu 0.0000001 mm !  🤣  Tu ce inaltime si greutate ai ? ....

Link to post
Share on other sites

Fii serios cu ridicarea centrului de greutate si crashbarul. Si daca manaci mai copios ridici centrul de greutate cu mai mult decat il vei ridica cu crash barul. Asa ca puneti-l fara grija

Link to post
Share on other sites
La 13.02.2020 la 17:07, johnbv a spus:

Pai omul a scris clar GS 1200 primul model. La primul model nu sunt montate proiectoare.

 

Inseamna ca depinde ce intelege fiecare prin "model", eu am inteles ca prima generatie (racit pe aer), tu ca inainte de facelift :D

La 16.02.2020 la 22:18, DKW a spus:

Crash bar-ul ala are maxim 1,5 kg cu tot cu suruburi si proiectoare pe el.

 

Nu cred ca are doar atat, m-am uitat de curiozitate, Wunderlich nu da greutatea iar la TT ziceau ca greutatea ca pachet (referitor la livrare ma gandesc) are 4,98 kg.

Doar 1,5 kg as zice ca sigur nu are cum, nu mai zic cu proiectoare care nu sunt tocmai usoare (cel putin cele originale).

 

Oricat ar avea, este cert insa ca adauga greutate si costuri, ambele inutile dupa parerea mea. Sansele cand o dai jos sunt destul de mici sa o lovesti in zona aia. In realitate este mai mult look-ul de "adventure" care-i incanta pe pasionatii de protectii.

Link to post
Share on other sites

Da, la asta ma refeream, d.p.m.d.v. crashbar-ul superior, ii da un aspect mai agresiv motocicletei , iar in cazul unei trante pe asfalt, va amplifica cu greutatea sa forta trantei pe crashbar-ul inferior.

Link to post
Share on other sites

Crashbar-ul superior, combinat cu proiectoare, te face mai VIZIBIL în trafic, dând motocicletei un aspect de locomotivă și atrăgând atenția șoferilor. Spun asta din experiență. Când mă dau cu CBR-ul sunt aproape invizibil, iar când sunt cu GS-ul, majoritatea șoferilor îmi fac loc.

Chiar recomand cu putere să-și monteze cât mai mulți motocicliști proiectoare plasate cât mai vizibil, chiar ajută.

 

Iar în cazul unei trânte pe asfalt, crashbar-ul inferior ar fi ultima problemă. Recomand din nou, cu putere, să eviți trântele pe asfalt. 

 

Am un set complet de crashbar-uri pentru GS și cântăresc maxim 3 kile. Practic sunt niște țevi goale îndoite și prinse între ele.

Sunt eficiente când scapi fieru' pe-o parte, nu când te verși pe asfalt la 80 de kilometri pe oră.

 

Dacă te dai pe dealuri și prin noroaie, proiectoarele montate prea jos n-au nici un farmec, trebuie să le tot ștergi din zece în zece minute.

Așa că tot mai bine ar fi dacă le-ai monta pe crash-ul superior.

 

Link to post
Share on other sites

6kg are pachetul de la Wunderlich care contine barele superioare pentru R1200GS k25. Barele sunt Hepco & Becker.

 

Cam 4-5 kg estimez fara ambalaj. Nu cred ca are sens sa ne facem griji referitor la centrul de greutate.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, pasquinel a spus:

 

Chiar recomand cu putere să-și monteze cât mai mulți motocicliști proiectoare plasate cât mai vizibil, chiar ajută.

 

 

O sa-mi pun si eu proiectoare pe nas, sa ma vezi cand te salut 😁 (vara trecuta la " Acasa in Bucovina")

Link to post
Share on other sites
15 hours ago, KHK said:

Nu cred ca are doar atat, m-am uitat de curiozitate, Wunderlich nu da greutatea iar la TT ziceau ca greutatea ca pachet (referitor la livrare ma gandesc) are 4,98 kg.

Doar 1,5 kg as zice ca sigur nu are cum, nu mai zic cu proiectoare care nu sunt tocmai usoare (cel putin cele originale).

Crash bar-ul superior de pe pseudo GSA-ul meu are cam un kg, original BMW, e o teava goala care se prinde cu cu 2 bride sub cadrul de bord.

 

gsa1.jpg

14 hours ago, Turist said:

Da, la asta ma refeream, d.p.m.d.v. crashbar-ul superior, ii da un aspect mai agresiv motocicletei , iar in cazul unei trante pe asfalt, va amplifica cu greutatea sa forta trantei pe crashbar-ul inferior.

Daca se amplifica atat de la un crash bar, cam cat se amplifica de la cutii laterale, sa nu mai zic de topcase sau un tank bag mare ?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Intrebare - ieri m-a prins un trafic de ala infiorator, aveam o cutie extinsa, nu ma puteam strecura si am cam stat in coloana. Temperatura..s-a dus in balarii - in sensul ca urcat pana la ultima liniuta de sub semn. Asa "face toate"?  Si vara?

Uleiurile sunt schimbate de ~2luni. Tractorul e R1200GS 2006.

Edited by tzunoi
Link to post
Share on other sites

Posibil sa fie senzoru care citeste temperatura uleiului imbatranit.

Uleiul din motor e 15w50 ? 

Link to post
Share on other sites

Uleiul e motul 15W50. Schimbat la inceputul lui ianuarie. Si - cum am iesit din algomeratie, vorba bine iesit - am schimbat a 2a si am mers 20 de secunde cu a ea - temperatura a scazut o liniuta. Cum pot decela intre senzor busit sau temperatura mare?

 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, tzunoi a spus:

Intrebare - ieri m-a prins un trafic de ala infiorator, aveam o cutie extinsa, nu ma puteam strecura si am cam stat in coloana. Temperatura..s-a dus in balarii - in sensul ca urcat pana la ultima liniuta de sub semn. Asa "face toate"?  Si vara?

Uleiurile sunt schimbate de ~2luni. Tractorul e R1200GS 2006.

Ma' friend, eu am făcut Grecia în August și am stat în Varna și în Salonic la semafoare de mi-a venit rău, dar temperatura a urcat doar cu o liniuță față de normal. Ceva nu e bun la tine, meri la un mechanic...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...