uzunu Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 (editat) fara ironie sau altceva... chiar sunt curios, cat costa sa schimbi la alta motocicleta (alta marca) kitul complet de abreiaj la reprezentanta si cu piese originale? Alte variante chiar nu ma intereseaza raspunsul ca nu ar fi relevant. (deci, repet: kitul complet cu tot ce presupune, manopera la reprezentanta si piese originale) La cam toate celelalte motociclete pentru a schimba ambreiajul dai jos un capac, schimbi o serie de placi si arcuri si pui capacul la loc. La noi o faci bucatele ca sa ajungi la ambreiaj. Sunt absolut convins ca manopera e mult mai scumpa la BMW pentru operatiunea asta, la fel si pretul pieselor. Nu prea cred totusi ca un ambreiaj de tine 150k, oricat de original ar fi. Cred ca 100k e deja putin optimist. Evident, nu zic ca nu sunt cazuri dar mai rare cred. Al meu are 80.500km. O singura data, dupa foarte mult mers prin trafic am simtit ceva ciudat, maneta moale si fara "prag". Probabil doar il supraincalzisem. Dar cand am dat electromotorul jos si m-am holbat la ambreiaj, cel putin ochiometric, avea grosime suficienta pentru inca pe atat. Gandeste-te ca-i fix acelasi principiu si aceeasi tehnologie ca la toate masinile. Cand ai auzit ultima oara de un ambreiaj schimbat prematur (in mai putin de 150k km) la o masina cu care s-a mers normal? In plus, tipul ala care ajunsese cu R 1100 GS la 450.000 mile spunea ca nu l-a schimbat decat de 2 ori. Si apropos, o fi ceva marketing hype cu discul ala ceramic de la Touratech, dar daca ar fi sa am nevoie de un astfel de schimb, pe ala l-as lua. Editat August 6, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 @IceCube nu te lua dupa toti aiuriti care cum au iesit din tara si mai ales prin popoarele germanice cred ca au facut realizarea vieti lor - si de acolo poti sa iti iei teapa la fel de bine (vezi una recenta http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=197963) crezi ca primul propietar, roman fiind, dupa ce da 15000 euro pe o mobra o sa umble cu sarma sa regleze tacheti ?!?! singura diferenta intre germania si romania este ca aia au o piata de cateva mii de ori mai mare ca in romania ce iti pot recomanda este sa o iei de la primul propietar (din ro, de, uk etc. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 fara ironie sau altceva... chiar sunt curios, cat costa sa schimbi la alta motocicleta (alta marca) kitul complet de abreiaj la reprezentanta si cu piese originale? Alte variante chiar nu ma intereseaza raspunsul ca nu ar fi relevant. (deci, repet: kitul complet cu tot ce presupune, manopera la reprezentanta si piese originale) asta e treaba care mai mult de 2 ore nu dureaza, la o japo cum e a mea de exemplu. nu am ajuns inca la asemenea operatiune si nu nici nu vreau sa ajung pre curand. habar n-am ce presupune un kit complet. oricum remarca mea era fara lipsa de ironie ci doar o uimire la auzul sumei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 (editat) Ma bate gandul sa achizitionez si eu un troleibuz d-asta, ceva sfaturi ? sa dau o fuga in germanica sau sa caut aici la noi ? Thanks Man incearca unul inainte ca o sa ai probleme cu el. Este motor foarte inalt. Eu am probleme si acum astept saua noua mai joasa. O sa vad atunci ce si cum. Personal sunt inca extaziat de mobra asta. Nu imi vine sa cred ce bovis am fost ca nu am luat mai devreme. Editat August 6, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Baiazide, cred ca-i mai mult problema de obisnuinta. M-am dat cu VFR-ul unui prieten si, lasand la o parte lipsa confortului, imi era foarte greu s-o las pe curbe, in consecinta le luam foarte incet si cu mare bagare de seama. Aceleasi curbe cu GSu' mi s-ar fi parut banale in schimb. O data ce inveti cum e distribuita greutatea, cum trebuie sa mergi ca sa nu ai parte de efect de cardan si cu lipsa aparenta a feelingului pe furca iti dai seama ca e, de fapt, foarte usor de controlat si ca poti depasi o gramada de vitezane pe un traseu virajat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 M-am dat cu VFR-ul unui prieten si, lasand la o parte lipsa confortului, imi era foarte greu s-o las pe curbe, in consecinta le luam foarte incet si cu mare bagare de seama. Dupa ce mi-am luat GS-ul nu am mai mers o buna bucata de vreme cu VFR-ul. Am crezut ca s-a stricat ceva pe la suspensii, ca mergeam ca un incepator ! Am dat-o unui prieten la o proba si mi-a zis ca n-are nimic, doar ca eu ma obisnuisem cu vaca! In alta ordine de idei, eu am cam 1,92m si sea joasa pe adventure. E putin scobita si desi am pus o perna de la Airhawk, tot mi se pare joasa ! Este careva interesat de un schimb de sei de 1150 adv ? Atata doar ca n-as vrea sa fie modelul cu gri si rosu, ca eu am modelul "viespe" cu negru si galben si nu ar da bine deloc ! A mea e neagra complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Man incearca unul inainte ca o sa ai probleme cu el. Este motor foarte inalt. Eu am probleme si acum astept saua noua mai joasa. O sa vad atunci ce si cum. Personal sunt inca extaziat de mobra asta. Nu imi vine sa cred ce bovis am fost ca nu am luat mai devreme. Salut bre, din fericire am mers deja cu vreo 2 r1200gs, oricum o sa-i cumpar o sha mai scobita.. iar la greutatea mea, se mai lasa din suspensie Am primit un PM cu un troleibuz misto, vom vedea.. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Salut bre, din fericire am mers deja cu vreo 2 r1200gs, oricum o sa-i cumpar o sha mai scobita.. iar la greutatea mea, se mai lasa din suspensie Am primit un PM cu un troleibuz misto, vom vedea.. Bafta Eu trec de la 1000rr la Senanatoare, tu de la zx10r la troleibuz. Interesante migrari PS: sa vezi ce fain se ridica pe o roata! Eu inca astept shaua din germania. Le dau termen pana luni sa o trimita daca nu reclam la paypal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Eu trec de la 1000rr la Senanatoare, tu de la zx10r la troleibuz. Interesante migrari PS: sa vezi ce fain se ridica pe o roata! Eu inca astept shaua din germania. Le dau termen pana luni sa o trimita daca nu reclam la paypal. Baiazide, ai grija cu ridicatul pe o roata, nu exagera ca nu face bine la cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Joi, pe pasul St. Gotthard, am vazut pt prima data un 1200GS din noua editie limitata "15ani de GS cu 4 supape" (pe cilindru, normal). Pachetul, care in Germania costa 350euro, consta in: culoare alb-Alpin, saua bicolora si prorectii cilindru tip ADV, parbriz fumuriu, jante negre cu spite, prelungire aripa fata si un mic spoiler la radiatorul de ulei. p.s. am eu impresia sau lipsete p-aici un topic dedicat posesorilor si celor interesati de R1100GS si R1150GS/ADV, care sunt nevoiti sa discute pe acest topic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) p.s. am eu impresia sau lipsete p-aici un topic dedicat posesorilor si celor interesati de R1100GS si R1150GS/ADV, care sunt nevoiti sa discute pe acest topic? Vlad, nu ii opreste nimeni sa isi faca un topic al lor. Posesorii de 1100 GS au topic : BMW R 1100 GS - Informatii despre In ceea ce ii priveste pe cei cu 1150 GS, personal, de pe forum, cunosc doar 6 - doi din Cluj (Taful si inca un amic de-al lui), unul din TM (Rove), unul din Bucuresti (Bronto, care de fapt l-a schimbat cu un Scarver), Bobita din Botosani si Grownuppunk Later edit: Acum m-am mai uitat pe forum - ar mai fi Budd. Si nu pot sa il uit pe un roman care din homeless prin Istanbul ajunsese, de-adevaratelea, posesor de 1150 Adventure in Anglia si incerca sa agate toate tipele de pe aici de pe forum, cu motorul si banii lui. Dar cu el iti garantez ca nu se putea discuta chiar nimic . Mesaj completat Voi sunteti singurii cu topicul ridicat, fiindca ati fost cei mai multi si exista activitate pe el. Repet, nu ii opreste nimeni sa isi faca topicurile lor. Dar acestea nu se vor mentine pe prima pagina si nici nu le pot ridica la "sticky" daca nu exista activitate pe ele. Si daca s-ar face, probabil ca oamenii, din necunostiinta, tot la voi ar scrie, fiindca sunteti mai usor de reperat pe prima pagina. Editat August 10, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Vlad, nu ii opreste nimeni sa isi faca un topic al lor. In ceea ce ii priveste pe cei cu 1150 GS, personal, de pe forum, cunosc doar 6 Evident ma gandisem la un topic comun 1100 si 1150GS pt ca din cate stiu dieferentele sunt destul de mici. Sincer, cred ca sunt mai multi posesori, unii mai "timizi" sau care scriu rar. (de exemplu, daca nu fac o confuzie, mai era @cristescu cu un 1150 galben cumparat de la Viena) Normal, isi pot deschide singuri, nu e treaba mea mai ales ca nu sunt posesor, am fost doar putin surprins ca nu au in topicurile principale (ca si 1200 sau 650) un topic al lor,in ciuda faptului ca 1100/50GS sunt destul de "populare" si reprezentative pt segmentul enduro-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Am sa imi fac timp saptamana aceasta si am sa iau la periat acest topic, urmand a muta in topicul posesorilor de 1100 Gs posturile referitoare la acest model. La fel voi proceda si in cazul in care va aparea un topic pentru 1150 GS/GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) http://www.hexcode.co.za/ Vroiam sa intreb daca si-a luat cineva un GS-911. Un review, o parere. Este destul de scump si nu stiu daca se merita Editat August 10, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 http://www.hexcode.co.za/ Vroiam sa intreb daca si-a luat cineva un GS-911. Un review, o parere. Este destul de scump si nu stiu daca se merita am vazut si filmuletul pe youtube cu unealta asta, pare buna; daca se merita sau nu, tu stii cat de departe de civilizatie iti planifici calatoriile, sau daca te apuci tu sa mesteresti la ea; daca tot e in garantie, eu zic ca nu se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Pt cine este interesat de sisteme de navigatie, a aparut noul BMW Navigator IV ce are la baza performantul Garmin zumo 660 Europa. In plus a fost dotat cu un suport special care contine si 4 butoane ajutatoare iar softul a fost upgradat pt posesorii de BMW. Una dintre facilitatile interesante mi se pare posibilitatea de a schimba rute intre 2 posesori, foarte simplu, via bluetooth. http://www.navigadget.com/index.php/2009/0...ad-navigator-iv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Pt cine este interesat de sisteme de navigatie, a aparut noul BMW Navigator IV ce are la baza performantul Garmin zumo 660 Europa. In plus a fost dotat cu un suport special care contine si 4 butoane ajutatoare iar softul a fost upgradat pt posesorii de BMW.Una dintre facilitatile interesante mi se pare posibilitatea de a schimba rute intre 2 posesori, foarte simplu, via bluetooth. http://www.navigadget.com/index.php/2009/0...ad-navigator-iv Pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 a aparut noul BMW Navigator IV Pare cam "de strada". Nu cred ca face fata la praf, trante, ploi sau vibratii ca un Garmin GPS 60CSx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 (editat) Pret? Ooo... salut Raul! Nu am mai auzit nimic de tine... Pretul, am inteles in jur de 700. Nu-i putin dar e totusi cam cel mai performant pe piata la ora actuala. Si nu m-ar mira la anu' sa se mai ieftineasca. Mesaj completat Pare cam "de strada". Nu cred ca face fata la praf, trante, ploi sau vibratii ca un Garmin GPS 60CSx. Acum nu stiu la ce chinuri sau conditii extreme vrei tu sa supui saracul aparat... dar mi-e greu sa cred ca nu este suficient de rezistent. Modelele anterioare au fost destul de apreciate in lumea "adventurierilor"... si nu pare asta sa fie mai prejos. Editat August 12, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 M-am dat pe AmcKart. Tourance-uri cu aproape 20.000km au ajuns pana la capat. Atat doar ca am dat de atatea ori cu crash-bar-ul de asfalt incat incepuse sa mi se faca mila. Senzatia insa era aproape orgasmica. Poze cu "damage-ul" mai tarziu sau maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Salut, In urma unei intemplari nefericite - un prieten a dat saua spate la gs1100-le meu jos si nu a mai incuiat-o cand a pus-o la loc, am pierdut-o . Are careva o sa de 1100gs de pasager care nu o mai foloseste? Am mare nevoie, deoarece 80% din drumurile mele calare pe motor le fac cu prietena in spate, sau poate cunoasteti pe careva care are Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Doua intrebari am pus la www.r1200gs.info/forum 1. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=1589 2. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=1595 Nu le mai relatez aici ca nu are sens sa duplic posturile. Daca v-ati intalnit cu aceste 2 probleme, da-ti un reply pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Doua intrebari am pus la www.r1200gs.info/forum 1. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=1589 Da, ambreajul miroase daca-l patinezi. Nu prea mi se intampla pe asfalt, dar in padure da. L-am patinat la un moment dat, la inceput, pe niste frunze, asa de rau ca mirosea pe o raza de 50m. N-are nimic nici acum. Tot ce este de facut este sa nu mai patinezi ambreajul. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 1. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=15892. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=1595 1. dap, ambreiajul. baietii aia doi de pe r1200gs.info au raspuns la obiect. nu uita ca la tramvaiul asta ambreiajul este uscat spre deosebire de motoarele cu care erai tu obisnuit. 2. motor rece? motor cald? supapele sunt corect reglate? daca ai emotii, du-te peste baietii din service si spune-le sa verifice ambii cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.