bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Ai dreptate, dar ce sa fac daca iarna-i lunga. Ma joc si eu pe langa motor, iar banii de acesorii ii bag in benzina vara. Nu am facut socoteala, dar cred ca s-au adunat cateva sute bune de euro. Ce dracu fac la iarna ca am terminat dotarea si motorul este prea bun sa-l schimb! Cred ca voi pleca in tari mai calde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 14, 2011 Autor Share Postat Aprilie 14, 2011 Ai dreptate, dar ce sa fac daca iarna-i lunga. Ma joc si eu pe langa motor, iar banii de acesorii ii bag in benzina vara. Nu am facut socoteala, dar cred ca s-au adunat cateva sute bune de euro. Ce dracu fac la iarna ca am terminat dotarea si motorul este prea bun sa-l schimb! Cred ca voi pleca in tari mai calde du teeee poate mai gasesti surori la yamaha ps cred ca undeva la 300 euro te ai scos cu aparatorile de apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Aparatorile nu am cum sa le evaluez pt ca sunt unicat. Nici macar Turatech-ul care a facut cate o protectie pt fiecare surub BMW nu s-a gandit la ele. Norocul meu cu FLR, care le-a montat pe GS si de la care m-am inspirat. Iar la iarna vor fi intradevar doua XT1200Z spre tarile calde, daca s-or potoli cu revolutiile pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Aparatorile nu am cum sa le evaluez pt ca sunt unicat. Nici macar Turatech-ul care a facut cate o protectie pt fiecare surub BMW nu s-a gandit la ele. Wunderlich a scos de mult asa ceva, poate si altii. Parca si Razvan are la ADV-ul ala de la Nazdravanu ceva asemanator, poate de la alta firma... TT nu ma mira, nu prea e in domeniul lor; protectia "pt. fiecare surub" nu are legatura cu protectia de vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 14, 2011 Autor Share Postat Aprilie 14, 2011 Aparatorile nu am cum sa le evaluez pt ca sunt unicat. Nici macar Turatech-ul care a facut cate o protectie pt fiecare surub BMW nu s-a gandit la ele. Norocul meu cu FLR, care le-a montat pe GS si de la care m-am inspirat. Iar la iarna vor fi intradevar doua XT1200Z spre tarile calde, daca s-or potoli cu revolutiile pe acolo. bogdaneeee sa nu plecati 2 moto la fel macar lasati una pentru muzeu sa stie si copii nostri modelul asta special de la yamaha apropo cand tu inca mestereai la vstrom wunderlich crea asa ceva pt BMW ultima protectie de jos dreapta http://www.wunderlich.de/Shop/R1200GS-Adve...-Beinschuetzer/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 14, 2011 Autor Share Postat Aprilie 14, 2011 Aparatorile nu am cum sa le evaluez pt ca sunt unicat. Nici macar Turatech-ul care a facut cate o protectie pt fiecare surub BMW nu s-a gandit la ele. Norocul meu cu FLR, care le-a montat pe GS si de la care m-am inspirat. Iar la iarna vor fi intradevar doua XT1200Z spre tarile calde, daca s-or potoli cu revolutiile pe acolo. bogdaneeee sa nu plecati 2 moto la fel macar lasati una pentru muzeu sa stie si copii nostri modelul asta special de la yamaha apropo cand tu inca mestereai la vstrom wunderlich crea asa ceva pt BMW ultima protectie de jos dreapta http://www.wunderlich.de/Shop/R1200GS-Adve...-Beinschuetzer/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Pai de ce nu ai zis de la inceput? Mai adaug 200 euro, la lista de acesorii, economisiti. Merci pt cadou! Mesaj completat bogdaneeeesa nu plecati 2 moto la fel macar lasati una pentru muzeu sa stie si copii nostri modelul asta special de la yamaha Sunt sigur ca va face istorie si asta din prima, fara 8 ani de rafinare, perfectionare, redresare, reproiectare, facelift,...... si tot asa din 2 in 2 ani. Si nu doar pt a fi mai buna, ci pt a drege pe ici pe colo prin partile esentiale. Mesaj completat ps vezi ca ti moare topicul daca nu mai pui ceva acoperitoare la calcaie ca sa nu te uzi 500 replies si 35000 views dupa 9 luni de la lansare, un singur proprietar pe forum si 3 motoare vandute-n tara, in termeni forumistici ni se pare un triunf. Editat Aprilie 14, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Cand nu se posteaza nimic pe sectiunea Fun, deschid aici si zambesc de dimineata. Poc si Pic despre nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 Pai de ce nu ai zis de la inceput? Mai adaug 200 euro, la lista de acesorii, economisiti. Merci pt cadou!Mesaj completat Sunt sigur ca va face istorie si asta din prima, fara 8 ani de rafinare, perfectionare, redresare, reproiectare, facelift,...... si tot asa din 2 in 2 ani. Si nu doar pt a fi mai buna, ci pt a drege pe ici pe colo prin partile esentiale. Mesaj completat 500 replies si 35000 views dupa 9 luni de la lansare, un singur proprietar pe forum si 3 motoare vandute-n tara, in termeni forumistici ni se pare un triunf. ce triunf, nu aveai yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) 500 replies si 35000 views dupa 9 luni de la lansare, un singur proprietar pe forum si 3 motoare vandute-n tara, in termeni forumistici ni se pare un triunf. Un triunf, da, corect... desi recunosc ca nu stiu ce-i ala, nici macar ca termen forumistic. Editat Aprilie 15, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 e un termen nou introdus - numele de cod pentru BMW 1200GS 2012, nt nt atata lucru nu stiti hai ca incepe sezonul si uitam de "brand"uri sa vina calduraaaaaaa Un triunf, da, corect... desi recunosc ca nu stiu ce-i ala, nici macar ca termen forumistic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 Cand nu se posteaza nimic pe sectiunea Fun, deschid aici si zambesc de dimineata. Poc si Pic despre nimic. in ziua de azi e greu sa aduci zambetul pe chipul cuiva ma bucur ca reusesc sa fac acest lucru cu drag "pic" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 in ziua de azi e greu sa aduci zambetul pe chipul cuiva ma bucur ca reusesc sa fac acest lucru cu drag "pic" total offtopic - doar sa vrei,si ..zambesti o cafea pe terasa privind marea - Thassos iti spune ceva ? eu zambesc numai cand ma gandesc iar tu erai cu vinul ala de grecia sau ma insel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 16, 2011 Autor Share Postat Aprilie 16, 2011 total offtopic - doar sa vrei,si ..zambestio cafea pe terasa privind marea - Thassos iti spune ceva ? eu zambesc numai cand ma gandesc iar tu erai cu vinul ala de grecia sau ma insel ? sa faca tata rodajul si ALEX.....PULI scrie pe mine de cand astept un gyros si un frappe Mesaj completat total offtopic - doar sa vrei,si ..zambestio cafea pe terasa privind marea - Thassos iti spune ceva ? eu zambesc numai cand ma gandesc iar tu erai cu vinul ala de grecia sau ma insel ? sa faca tata rodajul si ALEX.....PULI scrie pe mine de cand astept un gyros si un frappe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 sa faca tata rodajul si ALEX.....PULI scrie pe minede cand astept un gyros si un frappe Mesaj completat sa faca tata rodajul si ALEX.....PULI scrie pe mine de cand astept un gyros si un frappe un loc, o daat , o ora ? just name it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 ... ...oameni nebuni!..sa mor io!...dar sunt de gashca in realitate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Nu situ daca e locul potrivit aici (avand in vedere trend-ul discutiilor) dar am si eu o intrebare: E normal pentru un Adventure 08 cu toate protectiile posibile pe el (cred ca vreo 20kg in plus fata de standard), cu un parbriz urias dar cu evacuare sport si power controller (setat corect) sa nu poata depasi 185km/h? Testul l-am facut fara pasager pe autostrada (au am in jur de 75kg) in viteza a 6-a. Am tinut-o la maxim vreo 20 sec si nu a vrut sa treaca de 185-187 pe bord. Nu ca m-ar deranja chestia asta pentru ca oricum n-as putea sa merg asa tare, dar ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul. Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Nu situ daca e locul potrivit aici (avand in vedere trend-ul discutiilor) dar am si eu o intrebare: E normal pentru un Adventure 08 cu toate protectiile posibile pe el (cred ca vreo 20kg in plus fata de standard), cu un parbriz urias dar cu evacuare sport si power controller (setat corect) sa nu poata depasi 185km/h? Testul l-am facut fara pasager pe autostrada (au am in jur de 75kg) in viteza a 6-a. Am tinut-o la maxim vreo 20 sec si nu a vrut sa treaca de 185-187 pe bord. Pai daca nu aici ar fi locul potrivit, apai unde? Si daca pe bord era atat probabil ca real (eventual masurat cu gps) mai scazi vreo 10km/h. Protectiile alea imense sigur te mai incetinesc... dar parerea mea este ca nu e normal. Intr-a cincea cat "baga"? Oricum, cred ca n-ar fi rau sa renunti la ciudateniile alea montate pe ea; nu stiu de ce dar n-am incredere in modificarile de genul asta (ma refer la motor etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) Nu situ daca e locul potrivit aici (avand in vedere trend-ul discutiilor) dar am si eu o intrebare: E normal pentru un Adventure 08 cu toate protectiile posibile pe el (cred ca vreo 20kg in plus fata de standard), cu un parbriz urias dar cu evacuare sport si power controller (setat corect) sa nu poata depasi 185km/h? Testul l-am facut fara pasager pe autostrada (au am in jur de 75kg) in viteza a 6-a. Am tinut-o la maxim vreo 20 sec si nu a vrut sa treaca de 185-187 pe bord. Nu ca m-ar deranja chestia asta pentru ca oricum n-as putea sa merg asa tare, dar ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul. Razvan Du-te pe autostrada, in 20 de secunde nu apuca sa ajunga la 200. A, si da jos cutiile laterale. Alea conteaza cel mai mult... Si parbrizu, dar daca nu ar fi el ai fi tu sa tii vantu din fata, da fa testu fara cutii. BTW, vezi ca limita pe autostrada e 130 La 180 nu mai ai permis 3 luni Si sa nu uit... depinde de cutie. Imi aduc aminte ca ar fi oaresce diferente la rapoarte intre GS si GSA, la treapta 1-2 si a 2-a parca, dar cel mai bine te documentezi de pe net... Editat Aprilie 20, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) Si sa nu uit... depinde de cutie. Imi aduc aminte ca ar fi oaresce diferente la rapoarte intre GS si GSA, la treapta 1-2 si a 2-a parca, dar cel mai bine te documentezi de pe net... Nu e diferenta generala intre GS si GSA, standard sunt la fel. Diferenta apare ca la GSA poti comanda optional cutia enduro (si cred ca jumatate sunt asa comandate) la care, daca nu ma insel, difera doar in treapta 1. Editat Aprilie 20, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) Ceva in genu stiam si eu, dar stiam ca si ultima e mai altfel ca sa ai mileage mai bun Oricum nu ar trebui s ainfluenteze top speedu', numa in cat timp ajungi la el Editat Aprilie 20, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Du-te pe autostrada, in 20 de secunde nu apuca sa ajunga la 200. A, si da jos cutiile laterale. Alea conteaza cel mai mult... Si parbrizu, dar daca nu ar fi el ai fi tu sa tii vantu din fata, da fa testu fara cutii. BTW, vezi ca limita pe autostrada e 130 La 180 nu mai ai permis 3 luni Si sa nu uit... depinde de cutie. Imi aduc aminte ca ar fi oaresce diferente la rapoarte intre GS si GSA, la treapta 1-2 si a 2-a parca, dar cel mai bine te documentezi de pe net... Pai pe autostrada am fost. Cele 20 de secunde am stat pe viteza maxima si nu mai urca de loc. Ca sa ajung acolo e-adevarat ca a durat de 5 minute ca doar nu e 4V Honda (asta pentru Vlad). Testul a fost facut doar cu top case-ul montat (fara cutiile laterale). Mesaj completat Pai daca nu aici ar fi locul potrivit, apai unde? Si daca pe bord era atat probabil ca real (eventual masurat cu gps) mai scazi vreo 10km/h. Protectiile alea imense sigur te mai incetinesc... dar parerea mea este ca nu e normal. Intr-a cincea cat "baga"? Oricum, cred ca n-ar fi rau sa renunti la ciudateniile alea montate pe ea; nu stiu de ce dar n-am incredere in modificarile de genul asta (ma refer la motor etc). Ref la locatia postului, am zis sa intreb si eu ca nu prea se inscrie in can-can-urile obisnuite ale topicului Ref la power controller, am vorbit destul de mult cu cei de la Bavaria si ei erau destul de relaxati cu el. As putea sa renunt la el dar daca dupa aia e si mai puturos? Cu a 5-a n-am incercat. R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Cu siguranta nu o sa ai top speed mai mare in a 5-a dar o sa fie ceva mai sprintena, atat. La mine de exemplu, pentru multe depasiri retrogradez, nu ca nu ar avea putere destula mobra, dar imi place mie sa simt ca mere cand bag mana in gaz Nu e ea sportiva dar cat de cat am feelingu ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 20, 2011 Autor Share Postat Aprilie 20, 2011 Nu situ daca e locul potrivit aici (avand in vedere trend-ul discutiilor) dar am si eu o intrebare: E normal pentru un Adventure 08 cu toate protectiile posibile pe el (cred ca vreo 20kg in plus fata de standard), cu un parbriz urias dar cu evacuare sport si power controller (setat corect) sa nu poata depasi 185km/h? Testul l-am facut fara pasager pe autostrada (au am in jur de 75kg) in viteza a 6-a. Am tinut-o la maxim vreo 20 sec si nu a vrut sa treaca de 185-187 pe bord. Nu ca m-ar deranja chestia asta pentru ca oricum n-as putea sa merg asa tare, dar ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul. Razvan fara nici un misto nu stiu cat de tare pot ..opri moto cutiile dar cum dracu sa ajungi la 200 in 5 cinci minute????????????????????? eu de la mine de la job pana la prima curba max 500 - 700 m sunt la 210 sigur e BMW R 1200 gsa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Acum, la fel ca mine, cu siguranta mai sunt zeci de motociclisti care nu tin cont de accesorii cand e vorba sa bagi mana in gaz. Daca e sa comparam bicilindricul tau cu slabutul meu, eu nu ar trebui sa pot pleca de pe loc, daca ar avea de-a face cutiile + topcase-ul. Intr-adevar scrie pe ele max 130 km/h, dar asta e doar pt siguranta. Mizez totusi ca e ceva ''bai'' la motorul tau...dozaj putere, ceva electronic, alimentare, limitare...ceva de genu. Parerea mea e ca NU au de-a face cutiile cu topspeed-ul...eventual timpul si distanta sa difere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.