Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

ce-i cu tine calare pe net ?

n-ai permis ?...n-ai motor ?

 

 

am nevasta....

hihihi

mosu stii cum e doar

 

un wkend hais unul cea

 

wkendul trecut alergam pe campuri

wkendul asta aspirator&mop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aureliane, ST nu este de tine, dar noul V-Strom ti-ar veni manusa.

 

Corect, ST-ul este doar pentru tine! Pe mine chiar nu ma intereseaza, pentru ca:

 

- nu-mi place cum arata - este o parere personala, da' vorba unui amic care a avut ocazia sa-ti vada motorul langa al meu, la arc: "mai are pana sa-l ajunga pe adventure!"

 

- desi ST-ul este mai greu cu 4,8kg decat GSA -ul, are rezerzorul mai mic: 33l vs. 22,71l - despre autonomie nu are rost sa vorbim.

corect ar fi sa comparam ST-ul cu GS-ul, da' ... mai bine nu o facem pentru ca nu in acest caz ST-ul nu are decat un avantaj: (teoretic) 3 l in plus la rezervor - pentru ca in GS-ul pe care l-am avut mie mi-a intrat putin peste 21 de litri!

Primul plin pe care i l-am facut GSA-ului - cand l-am ridicat de la Bavaria - a fost de .... 34,952l; am toate bonurilede benzina pastrate!

 

- atat puterea cat si cuplul sunt mai mici decat la GS / GSA - nu cu mult, da' sunt mai mici - si asta tinand cont de faptul ca ST-ul e racit pe apa!

pai conform specificatiilor inca neoficiale, noul model al bavarezilor ECLIPSEAZA ST-ul - va avea doar 128 cp!

 

- cursa suspensiilor este mai mica la ST, atat pe fata cat si pe spate - las deoparte confortul pe care-l ofera Teleleverul si Paraleverul. cine nu ma crede sa faca un test la Bavaria,- ca au cu ce!

daca vor sa stie cum e la ST ... il intreaba pe Bogdan, ca de test ... oha in tara, iar numarul de bucati vandute in 2 ani a ramas tot la 3 bucati!

 

-protectia picioarelor la vant - pe care o confera GSA-ul - nu se regaseste la ST!

 

-protectia picioarelor la impactul cu solul - conferita de cilindrii GS / GSA-ului - este absenta in cazul ST-ului.

 

-coburii originali de la ST sunt o gluma versus cei de Adv.!

 

Si ca sa vorbim si de consum, iata care mi-a fost consumul mediu azi: 4,7l/100km traseul a fost Buc. - Targoviste - Campulung - Predeal - Bucuresti.

Poza a fost facuta la intrarea Luk Oil-ul de la intrarea in Bucuresti, cand am realimentat.

Am fost cu Cezar (Ducati) - Bogdan il stie - asa ca pentru cei ce nu cred ... exista si martori.

 

Vorbim de 348 km facuti cu viteza de 50 -70 in localitati si 90-95 in afara lor; ma rog, s-a mers si peste 95 km/h dar numai in depasiri, si n-au fost putine!

Presiunea in pneuri - mereu am considerat-o oarte importanta - a fost de 2,4 fata si 2,8 spate.

 

Ah, si am uitat ceva esential: cauciucurile pe care le am sunt TKC 80, iar parbrizul ... il stiti - sau daca nu il vedeti acum.

Deci consumul de 4,6l / 100km/h pt. o viteza constanta de 90 km/ h - dat in carte - este real!

 

Cat despre noul V-strom ... ti-l las tot tie!

 

Bogdan, tu chiar crezi ca dupa ce mergi cu un GSA, te mai poate tenta si altceva?! Daca zici ca da ... chiar esti copil!

post-4731-0-28978500-1316286172_thumb.jpg

post-4731-0-64443200-1316287146_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de costurile de servisare mi se par exagerate, de 2-3 ori mai mari decat la alte marci in conditii cel putin similare de calitate a filtrelor si uleiului.

 

De unde le scoti frate tu de "2-3 ori mai mari decat la alte marci" ?

Se pare ca am scris degeaba, sau te faci ca nu vezi: revizia la 1000 km la GSA este MAI MICA CU PESTE 8% DECAT AI PLATIT TU LA YAMAHA!

 

Despre cea de 10000 km am sa-ti spun la anu' ca acum ma apropii doar de 5000 km.

 

Si las-o mai moale cu "alte marci" caci tu nu ai nicio experienta cu cei de la Bavaria pentru a putea face o comparatie in cunostinta de cauza.

Eu am facut revizii la 3 motociclete luate de la ei si nu le pot reprosa nimic: preturile sunt corecte, timpul de reactie pentru serice si comenzi este ok!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moama, da' faceti si voi un topic de ST vs GSA si gata... se uita omu' pe topic de ST, vede GSA, se uita pe GSA, vede ST...

 

N-are nici un sens lupata in consumuri minime de ulei si benzina si preturi la lavete in service la revizii de 1k si 10k ... pusca mea, astea-s motoare care devin "rentabile" cand le-ai dus la 50k si peste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim de 348 km facuti cu viteza de 50 -70 in localitati si 90-95 in afara lor; ma rog, s-a mers si peste 95 km/h dar numai in depasiri, si n-au fost putine!

 

Imi cer scuze pentru intervenție, dar sunt uÂşor nedumerit

De ce mergi atât de încet? e motocicleta în rodaj?

 

Nu, nu fac băÂşcălie, întrebarea e cât se poate de serioasă, viteza mea de croazieră fiind undeva între 100 Âşi 120 km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moama, da' faceti si voi un topic de ST vs GSA si gata... se uita omu' pe topic de ST, vede GSA, se uita pe GSA, vede ST...

 

N-are nici un sens lupata in consumuri minime de ulei si benzina si preturi la lavete in service la revizii de 1k si 10k ... pusca mea, astea-s motoare care devin "rentabile" cand le-ai dus la 50k si peste...

 

 

Nu e vorba de nicio lupta - desi daca poate fi considerata asa, Bogdan a inceput-o si vad ca tare-i place sa o continue si sa denigreze marca bavareza; de ce? nu stiu!

 

Ca sa fim on topic, vreau sa se spuna lucrurilor pe nume, DAR de catre cei indreptatiti sa o faca - adica de catre posesori.

 

Ca atare, exceptandu-i pe cei care au acest model, toti ceilalti ce posteaza aici, in marea majoritate a cazurilor nu pot fi decat obiectivi: vorbesc din auzite, fac presupuneri, sau pur si simplu se baga in seama - tipic pentru acest forum!

Asa ca fiecare isi poate da seama din ce categorie face parte!

 

Da' daca tot ai amintit de topicul ST, ia uite ce scrie Bogdan la postul 539: /index.php?/topic/549633-xt-1200-z-super-tenere/page__st__530

 

Pai Bogdane, sa ne fie cu iertare, daca zici ca "La altele nu stiu pt ca nu am schimbat." atunci de unde tragi frate concluzia ca "Legat de costurile de servisare mi se par exagerate, de 2-3 ori mai mari decat la alte marci in conditii cel putin similare de calitate a filtrelor si uleiului."

 

Aud ...?!

Ia baga te rog o explicatie, caci altfel ma faci sa interpretez altfel cuvintele tale si nu pot spune decat ... RUSINICA ...!!!

 

 

 

Imi cer scuze pentru intervenție, dar sunt uÂşor nedumerit

De ce mergi atât de încet? e motocicleta în rodaj?

 

Nu, nu fac băÂşcălie, întrebarea e cât se poate de serioasă, viteza mea de croazieră fiind undeva între 100 Âşi 120 km/h

 

 

Fiecare merge dupa cum vrea!

 

Eu unul consider ca:

 

- important este sa ajungi intreg si sanatos, nu sa ajungi mai repede!

 

- ca sa te bucuri de peisaj si calatorie, trebuie sa mergi exact asa cum te simti tu bine; ca atare, in 90% din cazuri merg singur sau doar cu cei care au un stil compatibil cu al meu.

 

- cu cat viteza este mai mare, cu atit pericolul - oricare ar fi el - este mai mare; viata a dovedit ca sansele de a scapa in urma unui impact sunt invers proportionale cu viteza!

 

- mergand mai incet pot evita sa lovesc un caine / pisica / pasare sau orice alta vietuitoare; sunt iubitor de natura si animale si nu mi-as ierta daca mi s-ar intampla asa ceva!

 

- merg cu viteza legala atat in localitati cat si in afara lor; pe autostrada merg doar pe banda 1 si cu maxim 110km/ ora tocmai din considerentele de mai sus. apropos, stii care este viteza maxima pe autostrada in SUA?

 

- prefer sa ma razboiesc cu Bogdan pe forum - :) - decat sa mi se dedice o rubrica la topicul de accidente; sau mai rau, se vorbeasca de mine la trecut.

 

 

in 1989 am avut un accident - nu mi s-a acordat prioritate - care s-a soldat cu o fractura de rotula si s-a rezolvat prin doua operatii. nu vreau sa mai am parte de asa ceva.

 

in 1991 am intrat intr-un Trabant ce pleca de loc fara sa semnalizeze si fara se asigure; eram si cu sotia pe motor; in urma impactului ea a fost aruncat peste Trabant, dar nu au fost vatamari grave la niciunul din noi. Daca nu aveam viteza mica putea fi mai rau! Sau daca aveam viteza si mai mica ... puteam evita evenimentul!

 

Asa ca din experientele acestea doua - dar si din cele ce au fost de-a lungul anilor - am invatat ca viteza nu e buna!

 

Nu ma intereseaza cum si in ce fel merg altii!

Chair ma amuza cand pe autostrada sunt depasit de Matizuri, Loganuri, Tico sau mai stiu eu mai trece pe langa mine. Ii vad cum ma depasesc, casca ochii si spun "BMW", iar apoi cum se bucura ca "m-au facut"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul asta imi cer si eu scuze pt. urmatoarea intrebare...

de ce motor de 1200 ?

intrebarea asta am pus-o mai multor persoane si prieteni carora le-am suflat in ceafa cu transalpu cand am fost la drum, am constatat ca-s foarte multi care au bine peste suta de cai sub poponeata si nu folosesc nici jumate, eu sunt genu care am 50 de cai sub poponeata si incerc tot timpul sa folosesc 60, nu inteleg cum vine asta, poate ma lamuriti voi :cheers:

ca fapt divers nimeni nu mi-a dat un raspuns satisfacator/real

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul asta imi cer si eu scuze pt. urmatoarea intrebare...

de ce motor de 1200 ?

intrebarea asta am pus-o mai multor persoane si prieteni carora le-am suflat in ceafa cu transalpu cand am fost la drum, am constatat ca-s foarte multi care au bine peste suta de cai sub poponeata si nu folosesc nici jumate, eu sunt genu care am 50 de cai sub poponeata si incerc tot timpul sa folosesc 60, nu inteleg cum vine asta, poate ma lamuriti voi :cheers:

ca fapt divers nimeni nu mi-a dat un raspuns satisfacator/real

 

 

Adv.-ul vine in urma experientelor avute cu GS-ul 1200, F650GS, KLR 650, CZ 250 Sport si CZ 175

 

Nu ma interesa capaciatea motorului, dar faptul ca avea 1200cc, mi-a placut - confera destula putere pe care o poti folosi oricand ai nevoie pentru a rezolva ORICE situatie - depasire, mers in rampa, etc.

 

Deci:

- CONDITIA ZERO: NU AM MAI VRUT LANT - sunt un tip tipicar, tin la modul in care arata motorul si ma saturasem de spalat, sters / intretinut lanturi.

- nu mai vroiam roti cu camere.

- vroaim un motor care sa-mi asigure protectie la picioare in cazul in care cad cu el.

- vroiam o motocicleta confortabila - ma refer la suspensie si la spatiul pe care ti-l confera seile, la pozitia mainilor pe ghidon, la pozitia in sa si la modul cum stau picioarele pe scarite; mi-a placut cum isi fac treaba Teleleverul si Paraleverul.

- vroiam o motocicleta cu care sa fac touring si care sa poata merge peste tot - asfalt, pamant, iarba, pietris, drum forestier, drumuri cu denivelari si NISIP.

- vroiam un motor care sa traga bine chiar daca are doua persoane si bagaj, si care sa poata face depasiri fara probleme.

- vroiam abs, manere incalzite, asc, calculator de bord, senzori de presiune in roti, si ulterior m-am convins ca vreau si esa.

- vroiam un motor la care service-ul sa nu fie o problema.

- imi doream un motor cu consum rezonabil.

- vroiam o motocicleta pe care sa-mi pun toate bagajele pe care le am atunci cand merg la mare, fara a-mi afecta confortul si fara sa-i fie afectata tinuta de drum.

- imi doream o motocicleta la care sa-mi pot procura usor accesorii.

- vroiam un motor care SA-MI PLACA SI CARE SA INDEPLINEASCA TOATE CERINTELE DE MAI SUS.

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adv.-ul vine in urma experientelor avute cu GS-ul 1200, F650GS, KLR 650, CZ 250 Sport si CZ 175

 

Nu ma interesa capaciatea motorului, dar faptul ca avea 1200cc, mi-a placut - confera destula putere pe care o poti folosi oricand ai nevoie pentru a rezolva ORICE situatie - depasire, mers in rampa, etc.

 

Deci:

- CONDITIA ZERO: NU AM MAI VRUT LANT - sunt un tip tipicar, tin la modul in care arata motorul si ma saturasem de spalat, sters / intretinut lanturi.

- nu mai vroiam roti cu camere.

- vroaim un motor care sa-mi asigure protectie la picioare in cazul in care cad cu el.

- vroiam o motocicleta confortabila - ma refer la suspensie si la spatiul pe care ti-l confera seile, la pozitia mainilor pe ghidon, la pozitia in sa si la modul cum stau picioarele pe scarite; mi-a placut cum isi fac treaba Teleleverul si Paraleverul.

- vroiam o motocicleta cu care sa fac touring si care sa poata merge peste tot - asfalt, pamant, iarba, pietris, drum forestier, drumuri cu denivelari si NISIP.

- vroiam un motor care sa traga bine chiar daca are doua persoane si bagaj, si care sa poata face depasiri fara probleme.

- vroiam abs, manere incalzite, asc, calculator de bord, senzori de presiune in roti, si ulterior m-am convins ca vreau si esa.

- vroiam un motor la care service-ul sa nu fie o problema.

- imi doream un motor cu consum rezonabil.

- vroiam o motocicleta pe care sa-mi pun toate bagajele pe care le am atunci cand merg la mare, fara a-mi afecta confortul si fara sa-i fie afectata tinuta de drum.

- imi doream o motocicleta la care sa-mi pot procura usor accesorii.

- vroiam un motor care SA-MI PLACA SI CARE SA INDEPLINEASCA TOATE CERINTELE DE MAI SUS.

 

o completare la ceea ce am scris aseara - cand eram obosit - si cand am uitat sa mai punctez un aspect esential: am vrut gs - si apoi gsa-ul - pentru ca MI-AU PLACUT FRANELE!

 

Concluzia este ca nu-mi doream un motor de 1200cc / peste 100cp, ci unul care sa-mi satisfaca toate cerintele enumerate mai sus.

 

Si ca sa-ti dai seama de ce-am am vrut sa spun cu "bagaj" si "tinuta de drum" iata cum aratau ex si actualul motor atunci cand plecam la mare!

 

Este vorba de aproximativ 43kg de bagaj (+ / - dupa caz) - ceea ce nu este mult si nici putin, INSA atunci cand vreau sa depasesc ceva, O FAC FARA PROBLEME!

 

Singura optiune pentru GSA in cazul unui schimb, este Toyota Land Cruiser - o consider o masina completa, un echivalent pe 4 roti al GSA-ului.

 

 

 

Ovideo, pentru postul acesta ai merita un cartonas rosu!

 

Pai eu incerc sa-l potolesc pe Bogdan, iar tu il starnesti! De ce vrei tu sa-i stici ziua?

 

Oare te-ai gandit ce reactie va avea cand o sa citeasca ca "The Mechatronics is an electronically controlled damping system in the BMW alternative to the ESA, designed by Ohlins for the queen of the maxi-enduro market, the BMW R1200GS."?

 

Of, of, of ..!!!

 

Acum - lasand gluma la o parte - pot spune ca personal nu ma tenteaza optiunea acesta, intrucat:

 

- sunt mai mult decat multumit cu suspensia actuala.

- prefer sa platesc taxa pentru extra garantie - parca 150 de euro pe an, daca nu ma insel - si sa am garantie totala extinsa, decat sa dau peste 3000 de euro pe aceasta optiune.

 

Fara doar si poate vom avea si reactia lui Bogdan, cat de curand - stati pe faza daca vreti sa va amuzati!

 

Si ca sa-i fac un bine si sa-l scutesc de un post, imi permit sa dau eu un raspuns in locul lui: " ST-ul - si posibil chiar si V-Strom-ul - nu au nevoie de asa ceva, intrucat suspensiile lor sunt apropape perfecte si nu au defecte de fabricatie"!

 

:)

post-4731-0-36469700-1316332302_thumb.jpg

post-4731-0-10081800-1316332312_thumb.jpg

post-4731-0-09921500-1316332337_thumb.jpg

post-4731-0-30047400-1316332347_thumb.jpg

post-4731-0-83352700-1316332357_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, ST-ul este doar pentru tine! Pe mine chiar nu ma intereseaza, pentru ca:

 

- nu-mi place cum arata - este o parere personala, da' vorba unui amic care a avut ocazia sa-ti vada motorul langa al meu, la arc: "mai are pana sa-l ajunga pe adventure!"

 

- desi ST-ul este mai greu cu 4,8kg decat GSA -ul, are rezerzorul mai mic: 33l vs. 22,71l - despre autonomie nu are rost sa vorbim.

corect ar fi sa comparam ST-ul cu GS-ul, da' ... mai bine nu o facem pentru ca nu in acest caz ST-ul nu are decat un avantaj: (teoretic) 3 l in plus la rezervor - pentru ca in GS-ul pe care l-am avut mie mi-a intrat putin peste 21 de litri!

Primul plin pe care i l-am facut GSA-ului - cand l-am ridicat de la Bavaria - a fost de .... 34,952l; am toate bonurilede benzina pastrate!

 

- atat puterea cat si cuplul sunt mai mici decat la GS / GSA - nu cu mult, da' sunt mai mici - si asta tinand cont de faptul ca ST-ul e racit pe apa!

pai conform specificatiilor inca neoficiale, noul model al bavarezilor ECLIPSEAZA ST-ul - va avea doar 128 cp!

 

- cursa suspensiilor este mai mica la ST, atat pe fata cat si pe spate - las deoparte confortul pe care-l ofera Teleleverul si Paraleverul. cine nu ma crede sa faca un test la Bavaria,- ca au cu ce!

daca vor sa stie cum e la ST ... il intreaba pe Bogdan, ca de test ... oha in tara, iar numarul de bucati vandute in 2 ani a ramas tot la 3 bucati!

 

-protectia picioarelor la vant - pe care o confera GSA-ul - nu se regaseste la ST!

 

-protectia picioarelor la impactul cu solul - conferita de cilindrii GS / GSA-ului - este absenta in cazul ST-ului.

 

-coburii originali de la ST sunt o gluma versus cei de Adv.!

 

Si ca sa vorbim si de consum, iata care mi-a fost consumul mediu azi: 4,7l/100km traseul a fost Buc. - Targoviste - Campulung - Predeal - Bucuresti.

Poza a fost facuta la intrarea Luk Oil-ul de la intrarea in Bucuresti, cand am realimentat.

Am fost cu Cezar (Ducati) - Bogdan il stie - asa ca pentru cei ce nu cred ... exista si martori.

 

Vorbim de 348 km facuti cu viteza de 50 -70 in localitati si 90-95 in afara lor; ma rog, s-a mers si peste 95 km/h dar numai in depasiri, si n-au fost putine!

Presiunea in pneuri - mereu am considerat-o oarte importanta - a fost de 2,4 fata si 2,8 spate.

 

Ah, si am uitat ceva esential: cauciucurile pe care le am sunt TKC 80, iar parbrizul ... il stiti - sau daca nu il vedeti acum.

Deci consumul de 4,6l / 100km/h pt. o viteza constanta de 90 km/ h - dat in carte - este real!

 

Cat despre noul V-strom ... ti-l las tot tie!

 

Bogdan, tu chiar crezi ca dupa ce mergi cu un GSA, te mai poate tenta si altceva?! Daca zici ca da ... chiar esti copil!

Mai toate datele tale sunt gresite in comparatia subtire pe care-o incerci. GSA-ul este putin mai greu decat ST, la 90km/h nu depaseste 4,4 , suspensia desi mai scurta este complet regrabila, iar franele net superioare, mai ales prin prizma ABS-ului ce nu trebuie decuplat in nicio situatie, nici macar cand cobori o panta cu grohotis si praf. Cred ca stii filmuletul cu GS in aceeasi situatie. :rolleyes: Oricum nu vreau sa te conving de nimic si tu si eu conducem exact ce ne dorim, dar nu rata testele cu alte motoare pt a vedea exact ce calaresti. Conducand putin un GS, mi s-a luat ceata de pe ochi, si-i multumesc lui Ovidiu ca m-a ajutat.

 

de ce motor de 1200 ?

In cazul meu pt ca nu exista altul potrivit pt turing, putin mai mare de 650, care in unele situatii ramane mic. Motorul mai mare vine la pachet cu suspensii si frane mai bune, iar rapiditatea cu care faci depasile in trafic, asigura o siguranta si un confort mai mare a calatoriei. Daca gaseam un motor de 900 cu cca 100CP si celelalte facilitati, era al meu. :moto:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- desi ST-ul este mai greu cu 4,8kg decat GSA -ul, are rezerzorul mai mic: 33l vs. 22,71l - despre autonomie nu are rost sa vorbim.

 

Ca idee: comparatia ST vs. GSA este cel putin partial eronata; GSA este o varianta speciala a GS iar GSA dupa parerea mea nu are un concurent direct.

Comparatia corecta este GS (simplu) vs. ST si alti potentiali concurenti.

 

In cazul de fata este mai corect spus motocicleta lui Aurelian vs. a lui Bogdan. ;)

 

Uleiu, kit filtru, manopera plus alte verficari si reglaje care intra in manopera, pot sa scanez acasa lista cu bifarile sa vezi exact ce si cum. Manopera a fost 92EUR per total, uleiu 14EUR/L, kitu nu mai tin minte.

 

Subscriu aceleasi preturi, cu mentiunea ca preturile sunt fara TVA (la mine cel putin).

Pretul final de 195eur, ca si la tine, este bineinteles inclusiv TVA.

 

Dupa standardele mele este enorm. Chiar nu am mai auzit de asa costuri pt reviziile in garantie. Eu am platit 270 roni pt schimbat uleiul la motor+cardan si filtru ulei si cca 400 roni pt acelasi lucru plus filtru de aer si placute spate. Materiale si manopera.

 

Faptul ca este in garantie sau nu, este irelevant. Pretul manoperei, uleiului, pieselor etc. este mereu acelasi.

 

Nu stiu ce relevanta au preturile expus de tine. Numai uleiul Castrol costa cca. 270ron, asta- pretul aprox. pe orice piata.

Nu stiu ce ulei ti-or fi pus aia tie dar oricum nu stiu cat de relevant e ca aici e topic GS.

Apoi, preturile spuse de noi (Germania si Austria, probabil similare cam in orice tara "vestica") includ pretul manoperei de cca 110eur /ora. Este absolut firesc sa fie diferente fata de Ro la manopera atata timp cat si salariile (atat ale celor care platim serviciile cat si ale angajatilor lor) difera. In plus, nu stiu cum este in Ro, dar de exemplu la Viena ai parte si de alte facilitati, incepand de la automatele de apa si cafea puse gratuit la dispozitie pana de exemplu la faptul ca atunci cand imi las moto in service am camera speciala unde ma pot schimba si primesc dulap personal pe toata perioada respectiva, cu acces la el 24/24, ca sa nu ma car ca tartanu' cu echipamentul prin transportul in comun la ducere/intoarcere.

Sa mai adaug servicii gen sesiuni de testari gratuite sau posiblitatea de a lasa toata iarna (oct-aprilie) motocicleta acolo la un pret modic timp in care mi se poate face service, itp, mi se intretine bateria etc.?

 

Revizia de 1000 km la Bavaria pt GSA 2011:

TOTAL: 612,36 RON

 

Inteleg ca singura diferenta este cea la manopera, despre care tocmai am discutat mai sus. Nimic exagerat.

 

Urmariti si voi treaba asta,bineanteles eu nu merg " la rosu" ca altii,dar am mers 80% cu pasager.

 

Discutia cu "rosu" a plecat de la Cosmin care a zis ca nu prea sare de 5000rpm. Nu inseamna ca merg asa, ci ca se intampla sa ajung la 8-8500 rpm, in general la urcarea in forta a pasurilor.

 

Consumul de ulei creste binisor, cum am spus, si la autostrada unde insa 160km/h nu inseamna in nicun caz "rosu".

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datele problemei sunt urmatoare :

-inalitime 1,77 ; greutate 80kg in crestere sau in scadere dupa caz;

-pasagera 1.60 ; greutate 46 kile acu ... cine stie mai incolo ;

-aproape insurat ; vrea si ea plimbare , tre sa mai pun si niste tzoale cand merg pe colo colo;

- sa mearga si 200 si sa nu ma lase la greu;

-consumu sa fie mai mic ca la o vitezana .

 

 

 

Ce e mai ok ? 1200GS sau gs 800F?

 

Multumesc anticipat

 

 

aroganta voastra este tipica :))

deci pana la urma tre sa iau ceva de capul meu .

 

 

Hai cu vara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai toate datele tale sunt gresite in comparatia subtire pe care-o incerci. GSA-ul este putin mai greu decat ST, la 90km/h nu depaseste 4,4 , suspensia desi mai scurta este complet regrabila, iar franele net superioare, mai ales prin prizma ABS-ului ce nu trebuie decuplat in nicio situatie, nici macar cand cobori o panta cu grohotis si praf. Cred ca stii filmuletul cu GS in aceeasi situatie. :rolleyes: Oricum nu vreau sa te conving de nimic si tu si eu conducem exact ce ne dorim, dar nu rata testele cu alte motoare pt a vedea exact ce calaresti. Conducand putin un GS, mi s-a luat ceata de pe ochi, si-i multumesc lui Ovidiu ca m-a ajutat.

 

 

 

Bogdane, vad ca nu vrei sa te potolesti ...!

 

Apreciez ca ai simtul umorului! Chiar ma intreb de ce naiba nu te-ai facut actor - se intelege, de comedie - caci ai stofa, nu gluma!

 

 

Hai sa o facem o analiza a celor spuse de tine:

 

1. daca datele mele sunt gresite, astept argumente din partea ta!

daca comparatia mea este subtire, fa dovada ca esti baiat salon si umileste-ma cu una elaborata! nu de alta, da' altfel va trebui sa fac iar referire la clasificarea celor ce posteaza pe acest topic, si ...!

 

2. zici tu ca "GSA-ul este putin mai greu decat ST-ul"?!

Omule, ma faci sa cred ca in scoala generala ai trecut cu pile - sau cel putin la profesoara de matematica, ai avut sigur!

din ce scrie aici: http://bikez.com/motorcycles/bmw_r_1200_gs_2011.php, aici http://bikez.com/motorcycles/bmw_r_1200_gs_adventure_2011.php si aici

http://bikez.com/motorcycles/yamaha_xt1200z_super_tenere_2011.php eu vad ca ce spui tu este .... FALS - ST-ul fiind cel mai greu dintre ele!

chiar nu am idee cum naiba cei ce au dat specificatiile acestea au avut tupeul sa o faca fara sa te intrebe?!

fara doar si poate, este o totala lipsa de profesionalism din parte lor si - dupa parerea mea - ar trebui dati in judecata pentru inducerea in eroare a consumatorului, precum si pentru publicarea de date false, avand caracter oficial.

 

3. despre consum ... ce naiba pot sa mai zic?

conform celor spuse aici http://www.super-tenere.co.za/homepage.htm acesta fiind singurul site pe care l-am gasit facand referire la consumul ST-ului - deci neoficial vorbind, asta pentru ca datele oficiale se intelege trebuie sa vina din partea ta sau sa fie aprobate / confirmate de tine - consumul acestuia e dat ca fiind intre 4,76 (probabil la 90km/h) si 5,55 l/100km (probabil la 120km/h) - asa cum este dat pentru RESTUL motocicletelor!

 

Daca consumul motocicletei (tale banuiesc) la 90 km/h - ATENTIE, oameni buni - "nu depaseste 4,4" ... TE-AS INVITA DIN NOU SA NE ARATI CA ESTI BAIAT SALON SI SA NE DEMONSTREZI ACEST LUCRU!

altfel ma vad nevoit sa te incadrez in categoria celor care ... stii tu mai bine!

 

4. inteleg si stiu ca suspensia ST-ului este mai scurta; da' sa spui ca "este complet reglabila" ma face sa rad cu gura pana la urechi!

sau poate nu ai auzit si nu stii ce face ESA?!

poti te rog sa argumentezi ce are ea in plus fata de cea a gs / gsa-ului - care este asa de inferioara?! cu ce este mai buna?

 

5. la faptul ca la ST "franele sunt net superioare" ... se impune iar o argumentare, altfel ... ma abtin sa ma exprim - nu vreau sa ma intelegi gresit!

 

6.este salutara ideea ca la gs / gsa atat abs-ul cat si asc-ul sunt decuplabile, nu reprezinta decat un avantaj!

din contra, aceast lucru este o facilitate, nu o optiune! tu chiar crezi ca nemtii au pus-o degeaba?

nu stiu despre ce fil vorbesti, te rog sa-mi dai linkul!

stii ce? in mod oficial te provoc la un mers pe plaja - eu vin cu gsa-ul - ca sa vorbim de aceeasi clasa de greutate, intrucat gs-ul este net mai usor decat ST-ul - si ai sa vezi ce mare avantaj reprezinta decuplarea asc-ului.

te bagi, sau nu?

 

7. Bogdan, ce teste cu alte motoare sa ratez?

Omule, cred ca esti singura persoana care crede ca cineva poate renunta la un GS / GSA, pentru a alege o alta optiune - vorbim de aceeasi categorie de motociclete.

Eu unul iti pot da exemple daca vrei - si nu cred ca-si are rostul pentru ca le stii - de persoane care au trecut la gs dupa ce au detinut modele ale altor marci. Invers ... ASTEPT DE LA TINE EXEMPLELE - caci altfel ma obligi sa te incadrez in stii tu care categorie ...!

 

8. da, testul cu gs-ul lui Ovidiu ti-a luat ceata din ochi, da' ti-a mutat-o in alta parte - caci n-ai mai fi asa inversunat si impotriva acestei marci in general, si a modelului gs in special!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aroganta voastra este tipica :))

deci pana la urma tre sa iau ceva de capul meu .

 

 

Hai cu vara!!!

 

Mergi la BMW si fa un test. GS-ul 1200 o sa te surprinda placut.

 

In privinta sfaturilor, slabe sanse, esti doar un "cocalar cu vitezana". :wink:

 

PS: Am vazut ca va duelati in viteze gen 90 kmh . Pt ce spuneati ca aveti nevoie de putere si cuplu, pt depasiri? Chiar aveti nevoie de atatia cai pt a depasi un tractor sau o berlina ( singurele care mai circula sub viteza asta astronomic de safe) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aroganta voastra este tipica :))

deci pana la urma tre sa iau ceva de capul meu .

 

 

Personal consider ca nu este vorba de aroganta, sub nicio forma!

 

Faptul ca nu ti-a raspuns nimeni - din punctul meu de vedere - este un lucru bun!

Sa-ti iei motocicleta tinand cont de ce spune unul si altul este o mare greseala! Pune mana si fa un test cu ambele si vei vedea la ce concluzie ajungi!

 

Ca si parere personala - avand in vedere toate cele spuse de tine - iti recomand GS-ul 1200 cu saua joasa, pentru doua avantaje majore - din punctul meu de vedere - cardan si roti tubless!

in plus:

- pasagera nu va fi foarte incantata de cum va sta pe F 800

- optiuni de configurare mult mai bune la 1200

- cursa si tipul furcilor precum si dimensiunea rotii pe fata, ii definesc destinatia GS-ului F800.

- rezervor mai mic la 800

 

Fa test cu ambele si-ti vei raspunde singur la intrebare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aroganta voastra este tipica :)

deci pana la urma tre sa iau ceva de capul meu .

 

Hai cu vara!!!

 

Hmmm...

 

Ma uitam la profilul tau, 24 ani si Yamaha R1...

Cam spui tot cu asta...

BTW, cat mai costa perechea de shlapi si maieul de vitezana?

 

Lasand gluma la o parte (sper ca ai un minim de simt al umorului si nu ai luat-o personal)...

Cele 2(3) motoare BMW R1200GS (ADV) si BMW F800GS sunt complet diferite.

De fapt singurele asemanari sunt GS-ul din nume, clasa generica la care se incadreasa (enduro-touring sau adventure-touring) si faptul ca sunt produse de bavarezi.

 

In rest totul e diferit:

- motor (boxer vs. 2 in linie)

- putere/cuplu

- transmisie finala (lant vs. cardan)

- roti (fata 21 vs. 19, tube vs. tubeless)

- suspensie (telelever/paralever vs. suspensia clasica)

- protectie vant

- autonomie

 

Ma rog, sunt prea multe sa le enumere cineva.

 

Pune mana si citeste specificatiile si forumurile aferente fiecarui model (de pe motociclism, advrider etc...).

Dupa care, exact cum spunea si gixu/tau, du-te si testeaza-le.

Tinand cont ca nici unul din motoare nu costa 2 lei cincizeci (F800le e vreo 12k cu optiuni iar GSA-ul e vreo 18k cu optiuni) asa ceva cumperi dupa ce te-ai documentat atent si AI TESTAT pe barba ta fiecare model.

 

Hai, numa' bine si asfalt uscat pentru vitezana!

Pt. astealalte nu iti tre nici asfalt, nici uscat :banana:

 

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...

 

Ma uitam la profilul tau, 24 ani si Yamaha R1...

Cam spui tot cu asta...

BTW, cat mai costa perechea de shlapi si maieul de vitezana?

 

Lasand gluma la o parte (sper ca ai un minim de simt al umorului si nu ai luat-o personal)...

 

Ceva de genu "esti prost dar sper ca ai simtul umorului si nu o iei personal"... ce oameni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliane, n-am citit ce-ai scris ca sunt pe fuga. Azi am fost la plimbare lejer in stilul tau care-mi place si mie, mai ales cand sunt singur si nu ma grabeste nimeni. Buc- Sinaia si retur, cu viteze cuprinse intre 70 si 110. Consumul il vezi si singur. Experienta se poate repeta oricand vrei tu.

post-8769-0-43346800-1316362440_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, vad ca nu vrei sa te potolesti ...!

 

Apreciez ca ai simtul umorului! Chiar ma intreb de ce naiba nu te-ai facut actor - se intelege, de comedie - caci ai stofa, nu gluma!

 

 

Hai sa o facem o analiza a celor spuse de tine:

7. Bogdan, ce teste cu alte motoare sa ratez?

Omule, cred ca esti singura persoana care crede ca cineva poate renunta la un GS / GSA, pentru a alege o alta optiune - vorbim de aceeasi categorie de motociclete.

Eu unul iti pot da exemple daca vrei - si nu cred ca-si are rostul pentru ca le stii - de persoane care au trecut la gs dupa ce au detinut modele ale altor marci. Invers ... ASTEPT DE LA TINE EXEMPLELE - caci altfel ma obligi sa te incadrez in stii tu care categorie ...!

 

8. da, testul cu gs-ul lui Ovidiu ti-a luat ceata din ochi, da' ti-a mutat-o in alta parte - caci n-ai mai fi asa inversunat si impotriva acestei marci in general, si a modelului gs in special!

 

salutare,

dincolo de glumele pe care le fac si eu ca si "anti bmw" :) ( dar care sunt indreptate impotriva EXTREMISMULUI poseseorilor de BMW cam ca la HArley dar un pic mai rau ) sa stii ca imi permit sa te contrazic un pic.

atentie, vorbesc de marea masa a bmw-istorilor posesori de motoare mari care sunt un pic "cu ochelari de cal" in ce priveste "Restul lumii".

, personal cunosc vreo 4 care sunt "normali" si nu se inchina la sigla aia ci dimpotriva, ii fac cinste :). dar din pacate mai cunosc cel putin 20 care ..sunt cu cercul ala langa icoana .

 

 

departe de mine de a intra in disputa tehnica a Shaolinilor de pe aici- din mica experienta cu GS-ul , totul este subiectiv!

Personal daca as primi un Gs 1200 GRATIS , m-as da cu el un pic. dar atat.

M-am dat si NU MI SE POTRIVESTE . Stiu ca totul e customizabil, accesorii aftermarket..etc. dar.. de ce?

Pentur Bogdan se potriveste ca o manusa ST. pentru unii GS sau GSA , pentru altii Cross-runnerul.etc.

Repet, personal , in acest moment daca as avea de ales ( bugetul sa nu fie un parametru) ci doar ce vreau sa " calaresc" , stiu ce as alege. si nu e nici una din cele de mai sus.

 

Cum e aia - nu i frumos ce e frumos e frumos ce mi place mie:)

 

Nici Bogdan n-o sa i convinga ca are dreptate( desi are, ST ul ala chiar consuma cat a spus, confirm ), nici ceata bavareza n o sa cedeze din laudele unui model vandut mult in lume).

 

at the end of the day , parerea mea , e simplu - BMW-ul este orice dar nu algere " buget". Noua sau SH.

In rest..fiecare cu alegerea lui , subiectiva. Eu sunt mai aproape de modul lui Bogdan de a "testa"- are un post in care a cumparat cele 2 motoare la un drive test personal iar paremetrii lui erau cei care ma interesau si pe mine. Evindent ca argumentele " contra" nu negau testul lui ci luau alte avantaje ale gs-ului. dar acelea nu erau cele care ma interesatu pe mine. deci dupa review-ului lui , eu nu voi lua GS.

 

De 1600 nu se ia nimeni ?:) sau nu se ia nimeni la tranta cu el. ? nu de alta dar e uzina, macar astea in 2 cilindrii sunt mai raspandite.

 

Glumesc, toate motoarele sunt frumoase si mai ales cele pe care , fiecare, le conducem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tau@, ST-ul are 261kg cu plinurile facute plus accesorii (scut, suport bagaje si cutii laterale). Din cate stiu eu GSA este cantarit fara accesorii. Si nu o mai lua personal ca vorbim despre motoare :friends:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la BMW si fa un test. GS-ul 1200 o sa te surprinda placut.

 

In privinta sfaturilor, slabe sanse, esti doar un "cocalar cu vitezana". :wink:

 

PS: Am vazut ca va duelati in viteze gen 90 kmh . Pt ce spuneati ca aveti nevoie de putere si cuplu, pt depasiri? Chiar aveti nevoie de atatia cai pt a depasi un tractor sau o berlina ( singurele care mai circula sub viteza asta astronomic de safe) ?

 

 

Hm... mersi mult aici nu ai nimerito cocalar cu vitezana... nu stii cum merg nu stii cu ce viteza merg si deja tragi concluzi... vreau sa incerc si altceva... si din postura mea de " cocalar" nu imi permit sa imi iau noua, asa ca am sa ma multumesc cu un SH care intentionez sa il achizitionez din IT sau DE.

 

Hai cu vara

 

Ceva de genu "esti prost dar sper ca ai simtul umorului si nu o iei personal"... ce oameni.

 

 

Noroc ca nu is cocalaru cu slapi si maieu... ca altfel ii amenintam cu pistolul cu bile :))

 

 

Apropo dentin toat echipamentul de protectie .

 

 

Hai cu vara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai

ma omorati cu cacatul asta de consum

si care merge mai incet cu motocicleta

 

aprope ca nu imi mai vine sa ma uit la peisaje

si stau cu ochii pe comp de bord ca sa bat recordul la mimim de consum

 

ati dat amandoi peste 14000 euro pe bijuteriile astea si ca cramponati la 2 l /100km

 

ca.cat

de parca ati face inconjurul lumii si dif de 2 l ar insemna 5000 euro

va miscati poponeata pana la sinaia si muscati din frane la 100 km/h

 

amandoi sunteti personaje haioase si cu bogate

cunostiinte tehnice de ce nu va bagati la

drum decat sa va dati tari la consum si greutate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm... mersi mult aici nu ai nimerito cocalar cu vitezana... nu stii cum merg nu stii cu ce viteza merg si deja tragi concluzi... vreau sa incerc si altceva... si din postura mea de " cocalar" nu imi permit sa imi iau noua, asa ca am sa ma multumesc cu un SH care intentionez sa il achizitionez din IT sau DE.

 

Hai cu vara

 

 

 

 

Noroc ca nu is cocalaru cu slapi si maieu... ca altfel ii amenintam cu pistolul cu bile :))

 

 

Apropo dentin toat echipamentul de protectie .

 

 

Hai cu vara

 

Pacat ca n-ai observat ghilimelele, prindeai si ironia . :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...