alexcseh Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Editat Martie 28, 2012 de alexcseh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Frate, am facut 11.500km ; pe fata mi l-au schimbat pe asigurare la sfarsitul sezonului trecut si daca tot am avut-o la service, le-am zis sa-mi schimbe si spatele ca sa nu ma mai duc alta data; poate mai tinea 2-3000 dar cauciucul este ultimul lucru la care as face rabat. Singurul regret este ca primindu-l pe cel de pe fata moca, am ramas tot la Trail Attack si sezonul asta; la iarna ii voi pune EXP. mda, si eu am ramas cu pareri de rau pt conti asta, mai ales fata . e ok in general dar asa cum e plin netul de review-uri de posesori de " vaci " ( ex - gs, varadero ) , uneori voblleaza la viteza mica cand motorul nu e incarcat si in oras e oarecum deranjant eu am revenit la prima iubire, anakee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit... Atatea rautati n-am vazut demult!Dar cele mai "pline de sens" sunt doua discutii:1. Era un nene, posesor de R1, care vroia sa treaca pe un Bmw enduro touring; moment in care colegi bmwisti, nu dau nume, au sarit la jugulara: unde-ti sunt slapii, unde-i lantul de aur?!? Urat... Ma dau cu mobra de ceva timp si cunosc motoristi din toate categoriile si cred ca stim toti ca nu exista tipologii universal valabile. Ca in orice domeniu nu poti eticheta omul asa pt ca te simti superior, mai degraba superficial!2. Intr-o polemica distractiva gs vs st s-a ajuns la topicul consum. Cu teste & stuff! Marea problema era o diferenta intre 3,3-3,5%. Nu cred ca dai pe un motor 16-18k sau mai mult si la asta iti sta capul, sau sa mergi cu 90km/h intr-a 6 de dragul unor cifre...In stilul asta care ar fi atitudinea in trafic? Nu mai salut alti motociclisti decat daca au intre craci ceva aprobat de mine ?!? Merg incet si subturat ca sa ma dau rotund ca bag benzina cu pipeta, cand toti stim ca la un mers normal spre sportiv consuma de la 5,5% in sus?Cred ca unii simt nevoia de a-si justifica alegerea unui motor scump cautand excesiv argumente. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui. Ce iti place si ce sacrificii faci pt asta depinde de fiecare dintre noi. Btw nici motocicleta universala nu s-a inventat inca. Atata timp cat exista gusturi si necesitati orice moto va avea plusuri si minusuri. Asfalt uscat ktm990R Editat Martie 28, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 ... in perioada asta imi fac si ITP (aici se face anual) "Aici" unde? la Viena? sau la Ploiesti? nu de alta, dar ITP anual e o treaba buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Treaba buna daca si pretul scade, altfel e o alta jecmaneala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 "Aici" unde? la Viena? sau la Ploiesti? nu de alta, dar ITP anual e o treaba buna Viena e trecuta prima asadar "aici" = Viena (la Ploiesti nu cred ca erau alte legi decat in alt loc din Ro) Deci, in Austria, ITP la auto nou se face prima data dupa 3 ani, apoi dupa 2, apoi anual. La moto insa se face anual inca de la inceput. Bineinteles, din motive de siguranta. Ceea ce nu e deloc un lucru rau; costa vreo 25-30€ si se face repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Frate, am facut 11.500km ; pe fata mi l-au schimbat pe asigurare la sfarsitul sezonului trecut si daca tot am avut-o la service, le-am zis sa-mi schimbe si spatele ca sa nu ma mai duc alta data; poate mai tinea 2-3000 dar cauciucul este ultimul lucru la care as face rabat. Singurul regret este ca primindu-l pe cel de pe fata moca, am ramas tot la Trail Attack si sezonul asta; la iarna ii voi pune EXP. Destul de putin ai facut cu ele,eu am facut cu Conti 20000km ( spatele,ca fata am schimbat-o mai repede. Probleme) De ce EXP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 EXP-ul tine in draci. Pe fata are 31000. Se aplarizase pe coama, dar dupa Italia pe curbe s-a rectificat. Mai are carne. Cred ca mai merge cateva mii. Pe spate l-am schimbat la 16000 degeaba. Mai mergea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Destul de putin ai facut cu ele,eu am facut cu Conti 20000km ( spatele,ca fata am schimbat-o mai repede. Probleme) De ce EXP? Asa cum am mai spus, cel de pe fata nu l-am schimbat voluntar; si cel de pe spate mai tinea ceva dar am vrut sa incep sezonul cu ele noi si sa nu mai am grija lor. EXP... in primul rand ca vreau sa scap de TrailAttack care pe ploaie nu mi se par prea ok (confirmat si de teste unde era pe la coada clasamentului) iar mie asta mi se pare esential. Si poate ca, la fel ca si tine, le-am considerat o posibila cauza pt vibratiile de pe fata. Recunosc insa ca pe asfalt uscat (si dupa parerea mea si pe "low-enduro") sunt super. Deci EXP din mai multe motive la un loc: pt. ca mi-au fost recomandate, pt ca in teste au iesit bine mai ales pe ploaie, pt ca am citit de bine de ele, pt ca din fabrica BMW pune acum exclusiv EXP pe GS si nu in ultimul rand pt ca la fosta moto am fost foarte multumit de Metzeler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 si EXP spatele cam cat te-a tinut Vlad? sau cam cat tine in mod normal pe GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 si EXP spatele cam cat te-a tinut Vlad? sau cam cat tine in mod normal pe GS? Pai eu nu stiu inca; moto fiind cumparata anul trecut, abia am facut primul schimb. EXP o sa pun pt sezonul viitor (2013). Si recunosc ca pe mine ma intereseaza mai putin cat tin; orice cauciuc ar trebui sa tina in conditii normale cca 12.000 km cam cat fac eu intr-un sezon, apoi le schimb. In plus, chestia asta cu cat tine depinde de multi factori: cum mergi, pe ce drumuri mergi preponderent si nu in ultimul rand nu toti considera acelasi stadiu de uzura ca fiind "gata". Sa ne spuna eventual Ianachim ca el a tot folosit EXP si mi le recomanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 31, 2012 Autor Share Postat Martie 31, 2012 sunt cam la al 12 set metzeler tourance exp in 4 ani pe 2 gsa grip primavara-iarna bun grip -9. +40 grade bun grip uscat umed ploaie normala ploaie torentiala zapada moale bun grip asfalt piatra concasata pietris bun manevrabilitate..... cine ma stie cum merg intelege grip noroi iarba pamant moale nisip F prost nu merita bagat nu am tinut mai mult de 12000 un set spatele la 10000 papat fata mai mergea dar depinde pe unde te dai si cu cine alpi + duracell s a dus dracu si fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 N-as rezista sa stau 12 randuri de cauciucuri cu aceeasi marca/model. Sunt mai infidel! Inseamna ca esti tare multumit de ele de ai mers numai pe ele! Urmatorul schimb cred ca o sa pun si eu EXP,n-am mai folosit pana acum,de aia am intrebat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) Stie cineva daca tank crashbar-ul de la wunderlich se pupa cu engine crashbar-ul original Bmw? Aia de la wunderlich zic ca da dar nu isi asuma daca nu... Mai are cineva combinatia asta? Asta merita luat, facut si dat!!!http://www.copart.co.uk/c2/homeSearch.html?_eventId=getLot&execution=e1s2&lotId=12413592&returnPage=SEARCH_RESULTS Cu transport cred ca iese in cam 6000€ si 2 semnale n-au cum sa coste o avere... Editat Aprilie 5, 2012 de alexcseh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Sunt mai infidel! Si n-a trecut nici macar un an de la nunta... Stie cineva daca tank crashbar-ul de la wunderlich se pupa cu engine crashbar-ul original Bmw? Dar daca nu ti-ai pune, ce-ar fi? Arata mai bine fara alea de rezervor, eu chiar nu le vad necesare (spre deosebire de crashbar si protectiile de cilindri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Dar daca nu ti-ai pune, ce-ar fi? Arata mai bine fara alea de rezervor, eu chiar nu le vad necesare (spre deosebire de crashbar si protectiile de cilindri). M-am mai gandit si avand in vedere ca mai am casco pana prin noiembrie nu le mai iau. Daca o raschetez, sa cotizeze pt ca mobra e asigurata si protectiile nu.Poate la anu' (daca nu ii mai fac asigurare) pt ca am un prieten care le are si a dat motorul pe-o parte si s-au zgariat bine de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny1 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Paste fericit tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) Iete vaca! Editat Aprilie 16, 2012 de alexcseh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Iete vaca! Triple black... S-o stapanesti sanatos! Pare destul de dotata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Iete vaca! Negrul asta ii da un echilibru si ii mai ascunde din uratenie( dpv al design-ului ) in opinia mea. Multi km iti urez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Iete vaca! S-o stapanesti sanatos. Esti din Brasov sau erai doar in trecere prin Poiana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Stie cineva daca tank crashbar-ul de la wunderlich se pupa cu engine crashbar-ul original Bmw? Aia de la wunderlich zic ca da dar nu isi asuma daca nu... Mai are cineva combinatia asta? Vad ca au scos si cei de la Touratech: http://shop.touratech.at/sturzbugel-fur-verkleidung-edelstahl-fur-bmw-r1200gs-ab-2008.html Scrie clar ca este compatibil si cu crashbar-ul original BMW. Dar tot nu mi-as pune... De fapt, la mine cred ca nici as putea din cauza proiectoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Triple black... S-o stapanesti sanatos! Pare destul de dotata. Multam. Nu am dotat-o cine stie ce, doar top case, protectie radiator ulei, protectie far, rama aia de ceasuri de bord cu 2 prize si tankpad-uri. Restul de accesorii au venit cu mobra. In plan as mai avea macar coburii dar nu sunt convins de care... sa merg pe Vario sau ceva cu rack-uri sa mai protejeze daca ma impachetez... I-am vazut pe aia de la Konvoi dar nu sunt chiar ieftini...500euri (allinclusive fara transport) mi se par cam multi... Aia de la h&b cum sunt? Ca asa din poze par cam plasticosi dar pe de alta parte smecheria cu peretii dublii si posibilitatea de a pune apa in ei e destul de tare. cei de aluminiu cat de tare influenteaza aerodinamica mobrei? consum? Voi pt ce ati optat? Negrul asta ii da un echilibru si ii mai ascunde din uratenie( dpv al design-ului ) in opinia mea. Multi km iti urez! Multumesc. Asta cu uratenia depinde de gust, eu am vazut-o si pe asta noua, rally si nici macar asta nu mi se pare really uggly... Pe de alta parte nici miss mamaia 2008 nu e dar nu ma deranjeaza ca nu am luat-o sa ma duc la Bamboo cu ea. Editat Aprilie 17, 2012 de alexcseh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Daca gentile laterale sunt la fel de prost gandite ca topcaseul... atunci mai bine fara VARIO. Eu sunt dezamagit de topcase: foarte mic inauntru fata de cat de mare este pe afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) cei de aluminiu cat de tare influenteaza aerodinamica mobrei? consum? Voi pt ce ati optat? Eu am optat (alegand total independent de aspectul financiar) pt. tot setul vario. Dupa gustul meu, se integreaza de departe cel mai bine in designu-ul GS-ului. Apoi, aspectul "vario" mi s-a parut foarte interesant si folositor; pana acum insa mi-au fost suficiente sidecase-urile fara sa le extind dar stiu ca la nevoie pot sa-mi extind oferta de spatiu. Iar la topcase am folosit des... N-or fi cele mai solide (stiu ca unii s-au plans de ele) dar eu nu am pana acum ce sa le reprosez. Am stat mult pe ganduri la inceput sa mi le iau pe cele de ADV dar pe langa aspectul "aerodinamica" si diemnsiuni m-a dat mult inapoi faptul ca tot timpul (cand nu am cutiile montate, adica mai mult de 90% din timp) trebuie sa vad barele alea pe motocicleta care mie mi se par destul de grobiene. La ADV se potrivesc mai bine in peisaj dar la GS parca nu... iar partea cu protectia, la fel ca si crashbar-ul suplimentar de rezevor ma cam lasa rece. Un alt aspect de care eu personal as tine cont in cazul in care vrei de la alta firma ar fi sa-ti ofere si ca optiune geanta interioara potrivita; este mult mai comod si "elegant" decat sa-ti cari toate cutiile in camera ca sa umbli prin pungutele de plastic. Alt aspect de luat in seama: indiferent ca-s cele vario sau ADV, daca le iei de la BMW ai aceeasi cheie cu motocicleta. De asemenea, daca iei de la alta firma, neaparat cel din stanga sa fie putin mai mic sa compenseze volumul tobei de esapament, altfel se vede ca naiba. Am vazut unele H&B de aceeasi marime, cel din stanga era clar mai departat si se vedea asimetric si dizgratios. Insa daca ai de gand sa cari mult si pe drumuri proaste, poate cele gen ADV sau Zega (cele de la BMW tot de TT sunt produse)sunt o optiune mai buna. Insa si mai scumpa. Am vazut ca ai deja suportii pt. cele vario, deci problema este partial rezolvata. Editat Aprilie 17, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.