Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010.

 

Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu.

 

Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus.

 

Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune.

 

Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva :D

 

 

 

 

M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta :D

 

fdleak1.jpg

 

asta e la vrajeala, aerul isi mareste volumul mai mult decat lichidul care e considerat incompresibil. poate fortele hydrodinamice dezvoltate din miscare sa concure la distrugerea simeringurilor, dar m-as indoi ca inginerii d-acolo sa bnu stie ce zisei io.

 

interesant.

unde anume am aerisirea aia la 11-50, ca eu nu stiu de ea?

alta intrebare, de unde cumpar un o-ring de buson de ulei ca mi-a cam murdarit cilindrul si nu vreau sa-l iau de la bavaria?

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

SuperTenere este o motocicleta minunata, gasesti pe ea ce nu te gandesti..:))



.

interesant.

unde anume am aerisirea aia la 11-50, ca eu nu stiu de ea?

Sunt si eu curios, nu stiam nici eu de ea..

 

.alta intrebare, de unde cumpar un o-ring de buson de ulei ca mi-a cam murdarit cilindrul si nu vreau sa-l iau de la bavaria?

Cam la orice magazin care vinde piese auto, mergi cu cel vechi dupa tine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e la vrajeala, aerul isi mareste volumul mai mult decat lichidul care e considerat incompresibil.

nici Dan Cata n-a zis c-ar fi pe dos..

 

poate fortele hydrodinamice dezvoltate din miscare sa concure la distrugerea simeringurilor, dar m-as indoi ca inginerii d-acolo sa bnu stie ce zisei io.

mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lectura de iarna la gura sobei.

https://www.press.bmwgroup.com/press...hmentId=207949

 

La plimbare cu geseul.

alooo domnu'

 

la gura sobei o fi la altiiiiii.......IARNA

 

LA UNIIIIIIII ...A INCEPUT SEZONUL MAI DE MULT..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce are asta a face cu ce am zis eu? :)

tu zisesi ca mai putin ulei, implicit mai mult aer rezulta la temperatura (care nu cred sa depaseasca un 50°C) o presiune mai mica pe simering.

eu zisei ca nu

stai sa nu uit zambetu'

:)

 

Da, evident, am si eu asa ceva, numai ca este atat de mare si vizibil incat..nu-mi aminteam de ea.. :blink:

sunt pe aceeasi strada cu tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu zisesi ca mai putin ulei, implicit mai mult aer rezulta la temperatura (care nu cred sa depaseasca un 50°C) o presiune mai mica pe simering.

eu zisei ca nu

stai sa nu uit zambetu'

:)

 

tsunami are dreptate aici, cat timp lichidul ramane lichid, cu cat e mai mult lichid si mai putin aer cu atat o sa fie variatia de presiune mai mica cu cea de temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anunt de ultima ora....

cei de la rutiera vor sa creeze o banda speciala pentru posesorii de gs NOU

cei cu gs VECHI vor fi obligati sa cedeze prioritate de model si nu vor avea voie sa l depaseasca pe nou...

se vor intoarce vremurile in care se mergea duminica cu sot si fara sot la numar....

 

in fine, inca o dovada de "conservari ' ce sunt(eti).

din ce mi amintesc am vazut in tari civilizate banda aia speciala pt ce zici tu aici ( dar politistul pe care l-am intrebat n a stiut sa mi explica prea clar- el zicea ceva de taxi, autobuze..etc ) . Acum totul e clar, ne aliniem la UE cu banda pt autobuze. Ca idee, va trage si de aia de curent pt troleibuz sau mergeti pe baterii pana la prima statie ?:-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu zisesi ca mai putin ulei, implicit mai mult aer rezulta la temperatura (care nu cred sa depaseasca un 50°C) o presiune mai mica pe simering.

eu zisei ca nu

stai sa nu uit zambetu'

:)

Ai dreptate, in sensul ca nu :)

 

Ce e cald se dilata. De aia ai vas de expansiune la masina, la centrala de acasa si la toate cazanele cu apa calda din lumea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai compara uleiul cu apa - au puncte de fierbere total diferite... in oala de presiune nu creste presiunea ca se dilata apa in stare lichida ci ca se evapora si trece in stare gazoasa... unde e alta smecherie. Lichidele ( cat raman in stare lichida ) au variatie mica de volum in raport cu temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma dau batut. .....

Normal ca te dai :)

B374 are dreptate, lichidul nu-si creste volumul (simtitor) in urma variatiilor de temperatura, doar daca se transforma in gaz (se evapora).

Or, nu se compara temperatura la care apa incepe sa se evapore cu temperatura la care se evapora un ulei hidraulic (proiectat sa reziste la frictiuni si presiune).

In caz normal, uleiul din grup n-are cum sa se incinga atat de mult, doar n-or merge cineva cu 200 km/h timp de ore intregi in Death Walley.

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi una o fi alta .........eu am patit-o pe pielea mea , cativa baieti de pe forum stiu povestea [ R 1200 rt ] destul de nou cred eu , dupa aprx. 40 min tinuta pe 200 km/ora , simeringul si rulmentul grupului au cedat .........trage-ti voi concluzile cei de la bavaria nu au putut sa-mi dea o explicatie care sa mi se para plauzibila .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sticlă de Cola aproape plină e mai tare ca una aproape goală...

si femeile la fel, :)

 

la coca cola e altceva.

gazul e diluat in lichid. el ie acolo, da nu-l vezi.

ca sa trezesti gazul, deschide usor sticla si pune-i un piramidon in ea...

 

noi discutam de aici de dilatarea fluidelor in functie de caldura.

 

O fi una o fi alta .........eu am patit-o pe pielea mea , cativa baieti de pe forum stiu povestea [ R 1200 rt ] destul de nou cred eu , dupa aprx. 40 min tinuta pe 200 km/ora , simeringul si rulmentul grupului au cedat .........trage-ti voi concluzile cei de la bavaria nu au putut sa-mi dea o explicatie care sa mi se para plauzibila .

Vik.

mah esti copil???

cum adica la 200 "au cedat"???

si tu mai poti scrie?

ia da ceva detalii. cum ai simtit, ca de fapt de auzit nu prea se poate la viteza aia..

 

O poza care valoreaza 1000 de cuvinte :)

 

kukta_2_45765674.jpg = fdleak1.jpg

na, ca si tu esti cu testul.

ia o sonda de temperatura si un manometru

sonda, o pui pe peretii oalei

manometrul in locul supapei gravitationale.

pui doar 200mL de apa in oala si o pui pe foc.

ridici temperatura oalei pana cand sonda iti arata 70°C

notezi presiunea, de fapt e diferenta de presiune.

 

acum umplii oala cu apa pana sus.

repeti testul.

notezi diferenta de presiune.

faci comparatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tsunami are dreptate aici, cat timp lichidul ramane lichid, cu cat e mai mult lichid si mai putin aer cu atat o sa fie variatia de presiune mai mica cu cea de temperatura.

atunci de ce crezi ca au decis reducerea cantitatii de ulei de la 220 la 180?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pot afirma 100/100 ca simeringul si rulmentul [ au cedat din cauza vitezei ] sau poate rulmentul a cedat primul si facand putin joc a terminat simeringul dupa care a inceput normal sa dea ulei pe afara ,la acea viteza nu am simntit nimic ,cand am redus pt a intra intr-o benzinarie prima senzatie am simntit ca balanseaza spatele ,am zis ca am facut pana si am pierdut presiunea ,iti dai seama ca m-am cam albit putin intrebandu-ma daca am facut pana la acea viteza ,nu prea se lega eram totusi pe autostrada care este destul de curata ,dupa ce am oprit si m-am uitat la roata spate am vazut ulei pe ea nu mult dar suficent pt a crea acel balans usor ,uitadu-ma mai atent am vazut ulei pe spatele grupului , se pare ca a avut cineva grija de mine pot spune ,deci fratilor cu viteza mai usor ca nu se stie niciodata ce se poate intanpla ..........cam asta a fost .

Vik.

 

*Acum ca am trecut la GSA anul acesta mai mult pe la mare si la munte cu cortu si pe offroad sper si mai sper sa nu plec de unul singur chiar imi doresc cativa doritorii de plecari de vinerea pana duminica cu corturile pe motoare la munte /mare/delta..... sunt destule locuri frumoase si cred ca pe unde putem intra cu GS-urile nu prea pot sa intre mamaligarii cu cosrvele lor inpreuna cu manelele lor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...