Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E, vedeti ca se poate. Hotarat. Sa-l stapanesti sanatos si sa ai numai bucurii cu el. In ce configuratie l-ai luat? L-ai comandat sau a fost pe stoc la AB?

Multam asemenea!

E configuratie touring plus jante cu spite.

E luat de la Budapesta, ei sunt singurii care au acceptat buy back pt fostul motor. E din stoc.

 

 

Da' stiu ca nu faci economie la vorbe ...!

 

Spune omule ceva sa stim si noi "ce si cum" / cum sta treaba ...!

Prima impresie este manevrabilitatea deosebita si confortul, comparativ cu celelalte motociclete detinute pana in prezent (ij, aprilia pegaso, ktm 990 adv, 690 enduro, hd,etc).

Abia astept sa o scot si in offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam asemenea!

E configuratie touring plus jante cu spite.

E luat de la Budapesta, ei sunt singurii care au acceptat buy back pt fostul motor. E din stoc.

 

 

Prima impresie este manevrabilitatea deosebita si confortul, comparativ cu celelalte motociclete detinute pana in prezent (ij, aprilia pegaso, ktm 990 adv, 690 enduro, hd,etc).

Abia astept sa o scot si in offroad.

La prima citeala nu prea le-ai avut cu confortul. E un salt important, nu ai cum sa nu-l apreciezi.

 

Auzi, asa de curiozitate: tu ce garantie oferi la parbrize ...?

Sunt onorat ca pomenesti de parbrizele mele pe o rubrica BMW si de-a dreptul magulit ca parbrizele mele, cele mai proaste, sunt incomparabil mai bune decat ultima realizare in domeniu a BMW.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca stii foarte bine cate unitati GS s-au vandut in perioada 2004 - 2012.

Ai idee cate au avut problema ta ...?!

 

Stiu cate ceva despre GS, am facut 45000 km si sincer mi-a placut doar ca nu a mers la mine. Poate am avut ghinion dar daca ma intrebi de problema pe care am avut la GS ei bine stie BMW mult mai bine decat mine pentru ca a devenit actiune tehnica. Nu as fi renuntat daca se intampla o data dar m-a disperat si am prins o frica de-a pleca cu el la drum lung. Cu XT am scapat de senzatia ca 'acum se strica' si nu mai este nevoie sa umblu cu relee dupa mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de curiozitate, tu ai detinut vreodata vreo motocicleta BMW? Nu de alta, dar as vrea sa stiu cu cine stau de vorba ...!

Nu incerc sa-ti schimb convingerile, nici nu vreau, este oricum misiune imposibila.

Pot sa-ti spun insa ca nu exclud ideea de a avea pe viitor BMW. Iar motocicleta pe care o am acum am ales-o in defavoarea GT1600 si nu a fost vorba de bani, ci de ceea ce am simtit la drive-test, caci m-am plimbat cu ambele modele.

In ceea ce te priveste, ma indoiesc ca vei avea vreodata altceva decat BMW, oricate deceptii si necazuri ai avea (ceea ce nu iti doresc). Daca tu esti multumit sa fii soldat credincios in armata lor, inseamna ca nu e nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat porti la picior?

Nu cauta nod in papura! Spatiul la picioare este mai mare. Cilindrii sunt mai in fata. Motorul langa roata fata cu foarte putin spatiu intre ele. Chiar sunt curios cum se va putea monta un scut mai de "Doamne Ajuta" ca nu prea incape. De roata pe 21 nici nu poate fi vorba.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, nu caut niciun nod in nicio papura!

 

Ce scrii tu mai sus este adevarat, iar despre roata pe 21 nu ma intereseaza! ntrebarea mea are sens intr-un context despre care voi vorbi ceva mai tarziu.

Astept totusi sa vad daca a mai sesizat cineva "hibele" despre care pomeneam.

 

Cat despre accesorii, stai cuminte, sunt destule si de calitate - si Wunderlich si Touratech au destule repere, bani sa fie!

 

Touratech are si parbriz mare - se intelege nu se ridica la nivelul celui patentat de tine - da' nu te faci de ras cu el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare jenant ca unii producatori se zgarcesc la o bucata de plexiglas cand e vorba de motociclete touring de peste 10 000 de iepuroi.

sunt curios daca ai logica in ceea ce spui

 

parbrizul nou a fost testat in tunel aerodinamic

ca tu vrei sa pui VELA e strict problema ta

INSA unghiurile gandite de proiectanti in totalitate cu forma motocicletei nu vor mai fi la fel de ... compacte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incerc sa-ti schimb convingerile, nici nu vreau, este oricum misiune imposibila.

Pot sa-ti spun insa ca nu exclud ideea de a avea pe viitor BMW. Iar motocicleta pe care o am acum am ales-o in defavoarea GT1600 si nu a fost vorba de bani, ci de ceea ce am simtit la drive-test, caci m-am plimbat cu ambele modele.

In ceea ce te priveste, ma indoiesc ca vei avea vreodata altceva decat BMW, oricate deceptii si necazuri ai avea (ceea ce nu iti doresc). Daca tu esti multumit sa fii soldat credincios in armata lor, inseamna ca nu e nici o problema.

 

Exact dupa cum am banuit ...!

Iti dai cu parerea pe un topic de GS 1200, in calitate de ... persoana care a facut un test cu K1600; bravos ...!

 

Ca tu ti-ai ales GTR 1400 ... ma bucur pentru tine! daca ai considerat ca se pliaza cel mai bine pe cerintele tale, nu era normal sa iei o astfel de decizie?

 

De curiozitate doar: ce treaba are GT1600 cu GS 1200...?! Oare nu vorbim de clase (total) diferite?

 

N-ai cum sa-mi schimbi convingerile; intr-adevar, este o misiune imposibila! Si nu pentru ca sunt fanatic dupa cum zic unii, ci doar pentru faptul ca pentru mine, GS(A)-ul este singura optiune!

 

Dupa ce am avut ambele modele, greu - daca nu foarte greu - cred ca ma mai poate schimba ceva, sau cineva.

Si stii de ce? Pentru ca IMI PLACE MOTORUL BOXER si-mi place CARDANUL!

 

Nu ma intereseaza nici K-ul, nici RT-ul, nici ST 1200, nicio motocicleta italieneasca sau austriaca sau mai stiu eu ce model. De ce ...?

Simplu : NU IMI PLAC!

Exact ca in reclama Renault - "...il iau pentru ca-mi place"!

 

GSA-ul pe care l-am avut m-a costat in final fix 20500 de euro! Oare nu crezi ca in banii astia imi putem lua cam orice marca si model?

Iti dau cuvantul meu ca nimic nu m-a atras mai mult decat el.

Priveste din spate un GSA cu topcase-ul si coburii montati si vrei intelege ce vreau sa spun.

 

Unde merge K-ul / RT-ul / GTR-ul 1400, merge si GS(A)-ul; invers insa ...!

Intelegi acum de ce-l iubesc ...?

 

Si da, n-am nicio problema sa fiu soldat in armata lor; stiu ce inseamna armata si-mi place - am trecut prin liceul militar (de marina)!

 

Greu de crezut ca modelul GS(A) m-ar putea deceptiona vreodata ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

ca tu vrei sa pui VELA e strict problema ta

 

INSA unghiurile gandite de proiectanti in totalitate cu forma motocicletei nu vor mai fi la fel de ... compacte

 

Ei lasa ca cei de la BMW au gandit ceva si pentru cei care au nevoie de protectie :D (are chiar si centura de siguranta)

 

6657345001_2cee4550aa_z.jpg

 

 

Prefer GS-ul asa cum e, fara inaltatorul de parbriz de la touratech (care zace in dulap).

Mai mult, in viitor ma gandesc sa-l fac un fel de SM (cu parbrizul cat sa acopere bordul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ei lasa ca cei de la BMW au gandit ceva si pentru cei care au nevoie de protectie :D (are chiar si centura de siguranta)

 

6657345001_2cee4550aa_z.jpg

 

 

Prefer GS-ul asa cum e, fara inaltatorul de parbriz de la touratech (care zace in dulap).

Mai mult, in viitor ma gandesc sa-l fac un fel de SM (cu parbrizul cat sa acopere bordul)

daca ai mai investi inca 500 euro la touratech pe un parbriz reglabil ai face o afacere si mai buna

te asigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Nu frate si eu am pe ea cutiile originale pe GSA , crede-ma cutiile de la Rt-eu sunt mai incapatoare nu am facut un litraj dar chiar am sa le fac ,numai prin faptul ca poti pune doua casti in topcase si mai poti pune si cate ceva pe langa ele este ceva foarte super ,nu stiu daca imi impartasesti ideea dar cea mai fregventa problema a noastra mai ales vara cand te dai jos de pe motor este ce faci cu castile corect ?

cat despre greutate sigur Rt-ul este mai greu pe fata nu ma refer la dif de greutate de la rezervoare [ aprox 5 kg ] eu asa la percep mai merg din cand in cand si cu Rt-ul dar acum recunosc prefer GSA .

 

ca sunt mai incapatoare nu implica neaparat si ca sunt mai practice!

 

spun asta pentru ca:

 

- peste cutiile de GSA se mai pot pune si prinde alte bagaje.

 

- accesul - incarcarea / descarcarea - este mult mai facil pe sus decat prin lateral

 

- rezistenta la tavaleala

 

 

Este normal sa preferi GSA-ul - este (mult) mai versatil decat RT-ul.

 

Cel care mi-a cumparat GSA-ul, inainte a avut ... RT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E configuratie touring plus jante cu spite.

 

Banuiesc ca pe langa astea are si ASC si riding modes; dar fara cruise control? Ai luat si navi daca tot ai kit-ul?

 

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...