Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Unde merge K-ul / RT-ul / GTR-ul 1400, merge si GS(A)-ul; invers insa ...!

 

 

Si da, n-am nicio problema sa fiu soldat in armata lor; stiu ce inseamna armata si-mi place - am trecut prin liceul militar (de marina)!

 

Greu de crezut ca modelul GS(A) m-ar putea deceptiona vreodata ...!

Merge, ai dreptate, insa confortul si protectia la vant sunt din alta liga.

 

Ar trebui sa incerci sa privesti din spate un GTR, un LT, un FJR si vei constata ca sunt motociclete pe cat de frumoase pe atat de compacte, precum percepi tu GS-ul sau GSA-ul pe care le tot lauzi doar ca-ti plac si nu ca ar fi deosebite in mod radical si pozitiv fata de alte moto.

 

Sunt sigur ca noul model va incanta pe multi si va dezamagi pe la fel de multi, dar ce mai conteaza pana la urma cand ai acea senzatie si zambet larg dupa primii km parcursi pe motorul dorit.

 

Ca design imi place noul GS, insa doar atat. Probabil noul GSA va arata si mai fain si va incanta pe multi sa-l cumpere. Pacat totusi ca dezamagesc cei de la BMW pe prea multi, probabil ptr ca este cumparat de la fel de multi.

 

Cat despre armata, e reconfortant sa vezi ca mai exista bacteri(oameni dedicati armatei) ce vor duce mai departe ideea tampita de disciplina inteleasa gresit si impunere a unor opinii proprii pe care ea, armata, le numeste ordine, care evident nu se discuta.

 

Eu nu m-as lauda cu liceul de marina, este copilarie pierduta acolo si batjocura celor mai mari in an si grad. Stiu ce vorbesc, am facut la 02192 suficient timp cat sa realizez asta.

 

In concluzie, sunt sigur ca modelul GSA va fi la inaltimea fanaticilor.

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar sunt curios cum se va putea monta un scut mai de "Doamne Ajuta" ca nu prea incape.

 

Cred ca (iar) vorbesti in necunostinta de cauza, desi ai tot vazut poze si rascolit internetul. Scutul enduro (optional) mi se pare ca arata excelent si n-am dubii ca-si face treaba. Aceeasi parere am si despre crash-bar. Iar altceva in materie de protectii nu cred ca i-as mai pune.

 

post-9546-0-11831000-1364590858_thumb.jpg

Ei lasa ca cei de la BMW au gandit ceva si pentru cei care au nevoie de protectie :D (are chiar si centura de siguranta)

 

Mai mult, in viitor ma gandesc sa-l fac un fel de SM (cu parbrizul cat sa acopere bordul)

 

C1 mi se pare ca a fost un concept excelent, pacat ca nu se mai fabrica. Am vazut insa ca lumea nu poarta casca pe asa ceva, fiind fixat in centuri si fiind protejat in "celula" aia. Doar pasagerul... (se scoate cutia din spate si se pune o sa suplimentara dar ideea e ciudata rau, insa am vazut pe strada)

 

Exista la Wuderlich ceea ce vrei tu, un fel de parbriz/spoiler ca acopera doar bordul si poate fi ales in culoarea motocicletei. Eu am optat pt un parbriz mai mic decat original dar cat sa-mi acopere si navi.

 

http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-windschild-flowjet-5027.html

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cred ca (iar) vorbesti in necunostinta de cauza, desi ai tot vazut poze si rascolit internetul. Scutul enduro (optional) mi se pare ca arata excelent si n-am dubii ca-si face treaba. Aceeasi parere am si despre crash-bar. Iar altceva in materie de protectii nu cred ca i-as mai pune.

 

attachicon.gifbmw_r1200gs.jpg

 

 

C1 mi se pare ca a fost un concept excelent, pacat ca nu se mai fabrica. Am vazut insa ca lumea nu poarta casca pe asa ceva, fiind fixat in centuri si fiind protejat in "celula" aia. Doar pasagerul... (se scoate cutia din spate si se pune o sa suplimentara dar ideea e ciudata rau, insa am vazut pe strada)

 

Exista la Wuderlich ceea ce vrei tu, un fel de parbriz/spoiler ca acopera doar bordul si poate fi ales in culoarea motocicletei. Eu am optat pt un parbriz mai mic decat original dar cat sa-mi acopere si navi.

 

http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-windschild-flowjet-5027.html

Vlade, cand m-am referit la scut ma gandeam la unul adevarat, adica normal, cum sunt toate scuturile, sa protejeze pe dedesupt, in fata si pe laterale. Deocamdata nu l-am vazut.

Minunea aia de C1 nu se mai face pt ca era periculoasa rau. Te da cu capul de asfalt una doua. Avand parbrizul si suprafata laterala foarte mare la vant lateral se zgaltaie din toate balamalele. Am citit de chestia asta si am discutat cu un prieten care-l avea si mi-a confirmat tarasenia. Dupa cativa ani in care a tot incercat sa se adapteze, fiind indragostit de concept a renuntat vanzandu-l altui exaltat.

Pericolul nu era pe camp ci in oras cand te lovea o pala de vant intre blocuri. La drum intins, total nerecomandat, probabil era si mai rau, adaugandu-se si tirurile in discutie. Altfel si mie-mi placea ca idee, sa mergi pe doua roti la costum pe ploaie.

 

Merge, ai dreptate, insa confortul si protectia la vant sunt din alta liga.

 

Ar trebui sa incerci sa privesti din spate un GTR, un LT, un FJR si vei constata ca sunt motociclete pe cat de frumoase pe atat de compacte, precum percepi tu GS-ul sau GSA-ul pe care le tot lauzi doar ca-ti plac si nu ca ar fi deosebite in mod radical si pozitiv fata de alte moto.

 

Sunt sigur ca noul model va incanta pe multi si va dezamagi pe la fel de multi, dar ce mai conteaza pana la urma cand ai acea senzatie si zambet larg dupa primii km parcursi pe motorul dorit.

 

Ca design imi place noul GS, insa doar atat. Probabil noul GSA va arata si mai fain si va incanta pe multi sa-l cumpere. Pacat totusi ca dezamagesc cei de la BMW pe prea multi, probabil ptr ca este cumparat de la fel de multi.

 

Cat despre armata, e reconfortant sa vezi ca mai exista bacteri(oameni dedicati armatei) ce vor duce mai departe ideea tampita de disciplina inteleasa gresit si impunere a unor opinii proprii pe care ea, armata, le numeste ordine, care evident nu se discuta.

 

Eu nu m-as lauda cu liceul de marina, este copilarie pierduta acolo si batjocura celor mai mari in an si grad. Stiu ce vorbesc, am facut la 02192 suficient timp cat sa realizez asta.

 

In concluzie, sunt sigur ca modelul GSA va fi la inaltimea fanaticilor.

GS si GSA vechi nici nu ar mai trebui aduse in discutie. Direct la muzeu. Sunt depasite, aproape totul in ele este anapoda, dupa standardele din ziua de azi. Nu sariti la mine ca nu o spun eu ci insusi BMW care a modificat tot. Fiecare lucru nou sau modificat la cea noua acopera o duda din cel vechi. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca iesi la plimbare zilele astea. Impresii la cald te rugam si asfalt uscat.

nu iese ca ploua

si la reprezentanta i au spus sa nu l ude ca pierde garantia.....

 

asta asa ca asta nou a remediat toate dude de la cel vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu udatul eu am luat-o ca o gluma. Nu se pune.

Maine ai vre-un gand? Daca nu e Cluj sau Satu Mare, as iesi si eu.



daca ai mai investi inca 500 euro la touratech pe un parbriz reglabil ai face o afacere si mai buna
te asigur

Eu raman mut. Sunt unii care prefera fara parbriz. Le respect optiunea, dar pt mine este de neconceput. M-am apucat sa fac parbrize dupa ce am cumparat cateva si au fost de rahat. Fie s-au ingalbenit dupa un sezon, fie erau prea subtiri si vibrau ca Dracu' fie protejau la fel de prost ca cele originale. Acum am propria tehnologie, care si spre surprinderea mea functioneaza, avand in vedere de unde am inceput.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu udatul eu am luat-o ca o gluma. Nu se pune.

Maine ai vre-un gand? Daca nu e Cluj sau Satu Mare, as iesi si eu.

m ar manca ... asa de un veliko imi e dor de mancarea aia gatita in cuptor de pizza si o bere kamenitza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m ar manca ... asa de un veliko imi e dor de mancarea aia gatita in cuptor de pizza si o bere kamenitza

Sunt pentru.

Revenind la parbrizul original uitati-va in primul minut al filmului cu modul de operare pus de Aurelian. Daca voi ghiciti ce este pe partea cealalta a lui, meritati un premiu. Ce tunel aerodinami!, ce studii! e o mizerie crunta, pt ceva prin care ar trebui sa vezi drumul din fata ta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu subiectiv insa in cazul meu cu parbrizul de Adv. nu mai am nici un fel de problema cu vant, turbulente, muste pe viziera si nu am simtit niciodata nevoia sa ma uit prin el. In schimb la vstrom cu un parbriz fumuriu puig aveam reale probleme, pana la acomodare, noaptea cu gropile. Concluzia mea este ca daca gasesti inaltimea parbrizului croiata pe inaltimea riderului nu vei mai avea nevoie sa te uiti prin parbiz decat eventual noaptea sa distingi nenumaratele gropi care-ti scapa din lumina farurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jucaria asta ofera tot ce vrei

si inalt

si jos

vizibilitate garla

si de touring si de offroad

 

http://shop.touratech.de/desierto-f-fairing-for-bmw-f800gs-from-2013.html

 

uite aici ridicat la max

la minim este cat partea gri din plastic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe off sau drumuri poaste, drumuri pt care a fost croita acesta clasa de motociclete, ce faci? Nu trebuie sa vezi in fata rotii la 2-3 m pt a incerca sa le ocolesti? Vechiul GS si ADV au o palma de parbriz clar, exact pe mijloc, restul e caleidoscop, dar cel nou e varza peste tot. Dunga aia de pe mijloc este patentata. Nu cred sa mai fi facut cineva in clasa asta, o astfel de incercare. Vorbesc de parbrizul stok.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

 

Si pe off sau drumuri poaste, drumuri pt care a fost croita acesta clasa de motociclete, ce faci? Nu trebuie sa vezi in fata rotii la 2-3 m pt a incerca sa le ocolesti? Vechiul GS si ADV au o palma de parbriz clar, exact pe mijloc, restul e caleidoscop, dar cel nou e varza peste tot. Dunga aia de pe mijloc este patentata. Nu cred sa mai fi facut cineva in clasa asta, o astfel de incercare. Vorbesc de parbrizul stok.

bogdan

DEPINE DE INALTIMEA CALARETULUI.........

 

UNII VAD PESTE ....ALTII PRIN

 

CE DRACU SA FACEM......

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati luat-o iar aiurea cu off-topicul.

 

 

Am trecut azi o fuga pe la BMW si astia (rep Viena) se lauda ca au vandut deja 50 buc si ca inca sunt doritori destui, nu se asteptau sa fie chiar asa.

 

Ca fapt divers:

- cine va avea in pachet pregatirea pt. BMW Navi 4, va putea folosi daca are deja Garmin Zumo 660 pe suportul respectiv dar fara controller-ul de pe ghidon; este de asteptat ca Garmin sa inlocuiasca 660-ul in curand si bineinteles ca va aparea si BMW Navi 5.

- din cauza reglementarilor legale, atunci cand se comanda proiectoarele LED si sunt aprinse, lumina de zi LED nu poate fi activa si se foloseste clasic faza scurta, valabil atat pt. farul clasic cat si pt. farul complet LED.

- momentan crashbar-ul original (valabil si pt TT) nu este livrabil (nu am primit si o explicatie)

- asa cum era de asteptat, ADV-ul va fi disponibil la anu' cu diferentele fata de GS similare cu cele actuale;

- ma batea gandul sa-mi iau cizmele Santiago si am fost sfatuit sa mai astept un sezon ca apare modelul inlocuitor. Am fost si la Louis ca aveam 20% reducere azi, ma tentau Sidi Adventure dar din pacate piciorul meu e cam lat pt ele insa mi-au placut mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri



GS si GSA vechi nici nu ar mai trebui aduse in discutie. Direct la muzeu. Sunt depasite, aproape totul in ele este anapoda, dupa standardele din ziua de azi. Nu sariti la mine ca nu o spun eu ci insusi BMW care a modificat tot. Fiecare lucru nou sau modificat la cea noua acopera o duda din cel vechi.

 

 

 

Daca la vechiul GS depasit si GSA aveai 3 (trei) tipuri de ulei

-De motor cu proprietati de onctuozitate cu aditivi de grafit si molicot etc

- De cutie cu proprietati de rezistenta la turcizare

-De cardan, putin mai gros dar asemanator ca proprietati cu cel din cutie.

Ma gandesc cu retinere la "uleiul" de ambreiaj de la noul GS ce trebuie sa fie un ulei antifrictiune, ce trebuie sa faca "fata" vechiului ambreiaj uscat mult mai ferm dpdv fizic decat cel imbaiat. Probabil ca antihopping ul are efect si datorita ambreiajului din"'baie"' Nici nu vreau sa mi inchipui daca nu are buson magnetic ce se intampla cu micutele bucatele de metal desprinse inevitabil de prin cutie si ambreiaj cand ajung in noul" tip" de ulei ( superversatil dpdv al proprietatilor fizico chimice!?) si isi dau intalnire printre manetoane si cuzineti Sper sa nu fie nimic adevarat din ce expun .Solutia de 3 in 1 pt ca" asa vrea piata" personal o consider o DUDA , In rest e genial ! Pe cand la BRABUS sau AVENTADOR ambreiaj "UD"? Asa ca vorba lui Pedros: Vechi dar bun !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe off sau drumuri poaste, drumuri pt care a fost croita acesta clasa de motociclete, ce faci? Nu trebuie sa vezi in fata rotii la 2-3 m pt a incerca sa le ocolesti? Vechiul GS si ADV au o palma de parbriz clar, exact pe mijloc, restul e caleidoscop, dar cel nou e varza peste tot. Dunga aia de pe mijloc este patentata. Nu cred sa mai fi facut cineva in clasa asta, o astfel de incercare. Vorbesc de parbrizul stok.

 

 

Pe drumuri proaste stai in picioare ceea ce in principiu chiar si la cei aprox 1.70 ai mei ma ajuta sa vad peste parbrizul ridicat la maxim si maxim de in fata. Daca ti-e frica sa nu-l spargi la o tranta se poate demonta in 2 min partea superioara si o pui in bagaje.

 

Pana acum este cel mai bun parbriz cu care am mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai sunt doritori pentru Arabanasi maine?

 

Ba da, as fi eu, dar' momentan nu am cu ce...!

Dupa ce azi am stat (doar) 3 ore la AB, am plecat tot ... nehotarat!

 

Uneori imi pare rau ca te-am cunoscut - intelegi tu vrei sa spun ...! Dar pe alta parte ma bucur sincer ca motorul meu e pe maini bune!

 

Poate intr-un foarte scurt timp ...

 

Nu are niciun rost sa ma ascund dupa deget: recunosc, sunt dependet de GS(A)!

 

Unii (imi) spun ca sunt ... fanatic; probabil ca au dreptate si trebuie sa admit acest lucru.

post-4731-0-78119500-1364668404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici sa nu va treaca prin cap sa mergeti off road cu parbrize mari. Era un caz parca pe Advrider cu un nene calare pe o Africana prin Mongolia&co. Fiind in picioare, a intrat intr-o groapa mare si a dat cu gatul in parbriz, chestie care i-a fost FATALA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, as fi eu, dar' momentan nu am cu ce...!

Dupa ce azi am stat (doar) 3 ore la AB, am plecat tot ... nehotarat!

 

Uneori imi pare rau ca te-am cunoscut - intelegi tu vrei sa spun ...! Dar pe alta parte ma bucur sincer ca motorul meu e pe maini bune!

 

Poate intr-un foarte scurt timp ...

 

Nu are niciun rost sa ma ascund dupa deget: recunosc, sunt dependet de GS(A)!

 

Unii (imi) spun ca sunt ... fanatic; probabil ca au dreptate si trebuie sa admit acest lucru.

Hai ca si asta iti sta bine - recunosc!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati luat-o iar aiurea cu off-topicul.

 

 

Am trecut azi o fuga pe la BMW si astia (rep Viena) se lauda ca au vandut deja 50 buc si ca inca sunt doritori destui, nu se asteptau sa fie chiar asa.

 

Ca fapt divers:

- cine va avea in pachet pregatirea pt. BMW Navi 4, va putea folosi daca are deja Garmin Zumo 660 pe suportul respectiv dar fara controller-ul de pe ghidon; este de asteptat ca Garmin sa inlocuiasca 660-ul in curand si bineinteles ca va aparea si BMW Navi 5.

- din cauza reglementarilor legale, atunci cand se comanda proiectoarele LED si sunt aprinse, lumina de zi LED nu poate fi activa si se foloseste clasic faza scurta, valabil atat pt. farul clasic cat si pt. farul complet LED.

- momentan crashbar-ul original (valabil si pt TT) nu este livrabil (nu am primit si o explicatie)

- asa cum era de asteptat, ADV-ul va fi disponibil la anu' cu diferentele fata de GS similare cu cele actuale;

- ma batea gandul sa-mi iau cizmele Santiago si am fost sfatuit sa mai astept un sezon ca apare modelul inlocuitor. Am fost si la Louis ca aveam 20% reducere azi, ma tentau Sidi Adventure dar din pacate piciorul meu e cam lat pt ele insa mi-au placut mult.

 

Mie mi-a soptit o pasarica ca din septembrie / octombrie ar fi disponibil noul GSA ...?!

 

Ce am constatat azi la AB:

 

1. saua de la noul model este MULT mai confortabila decat cea de la GSA - ma refer atat la forma cat si la senzatia pe care o ai cand stai pe ea!

 

2. cele doua hibe / bube despre care pomeneam ieri s-au dovedit a fi temeri nerealiste!

citisem pe advrider.com ca cricul lateral ar fi o problema, in sensul ca:

 

- "ïl cauti" pentru a-l lasa jos

 

- calcaiul ar putea lovi / atinge extenisa pusa pe cricul central - se facea referire la cea de la Touratech; proba am facut-o cei drept cu pantofi (45) insa am incaltat si o pereche de cisme Raly care imi erau mici, dar n-am vazut ca ar fi o problema reala. Sper ca la cele pe care le am eu (marimea) 46 sa nu am surprise ...?!

 

Revenind la extensia pt. cricul lateral (si) eu o recomand pe cea de la Wunderlich!

 

3. La modelul fara ESA, amortizorul pe fata nu este reglabil ...!!! Ba mai mult, uitandu-ma cu Tibi, am observat ca la cel de pe spate nu se poate regla revenirea ...!

 

4. Asa numita Daylight da foarte bine in structura farului.

 

Vlad, ai intrebat cumva daca garantia este de 4 ani?

 

Mie Tibi azi mi-a reconfirmat ca TOATE motocicletele care se vand in acest an (aniversar) sunt acoperite in totalitate de o garantie de 4 ani. Super ...!

 

 

 

GS si GSA vechi nici nu ar mai trebui aduse in discutie. Direct la muzeu. Sunt depasite, aproape totul in ele este anapoda, dupa standardele din ziua de azi. Nu sariti la mine ca nu o spun eu ci insusi BMW care a modificat tot. Fiecare lucru nou sau modificat la cea noua acopera o duda din cel vechi.

 

 

 

Daca la vechiul GS depasit si GSA aveai 3 (trei) tipuri de ulei

-De motor cu proprietati de onctuozitate cu aditivi de grafit si molicot etc

- De cutie cu proprietati de rezistenta la turcizare

-De cardan, putin mai gros dar asemanator ca proprietati cu cel din cutie.

Ma gandesc cu retinere la "uleiul" de ambreiaj de la noul GS ce trebuie sa fie un ulei antifrictiune, ce trebuie sa faca "fata" vechiului ambreiaj uscat mult mai ferm dpdv fizic decat cel imbaiat. Probabil ca antihopping ul are efect si datorita ambreiajului din"'baie"' Nici nu vreau sa mi inchipui daca nu are buson magnetic ce se intampla cu micutele bucatele de metal desprinse inevitabil de prin cutie si ambreiaj cand ajung in noul" tip" de ulei ( superversatil dpdv al proprietatilor fizico chimice!?) si isi dau intalnire printre manetoane si cuzineti Sper sa nu fie nimic adevarat din ce expun .Solutia de 3 in 1 pt ca" asa vrea piata" personal o consider o DUDA , In rest e genial ! Pe cand la BRABUS sau AVENTADOR ambreiaj "UD"? Asa ca vorba lui Pedros: Vechi dar bun !

 

Dan, stii ca am practicat karate si aikido; tu chiar vrei sa vorbim ca de la barbat la barbat"? Realizezi ca facand astfel de remarci, imi aduci - in mod public si direct - o ofensa?

 

Mai ales acum cand am recunoscut ca sunt fanatic ...?!

 

Considera ca deja ai primit un cartonas galben ...!

 

Am vrut sa te sun diminetata sa mergem impreuna, dar banuiam ca imi voi face veacul pe acolo, asa c-am renuntat englezeste" ...!

 

Hm ...!

 

Spune merci ca n-am facut poza cu GSA-ul ...! Avea si cutiile pe el, iti dai seama ce ar fi iesit ...?!

Hai ca si asta iti sta bine - recunosc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...