florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 vorbim de ce MONTAM noi suplimentar sau .... STOCK"???????????? Pai asta ziceam in pla calului, ca a trebuit sa fac niste modificari sa am niste frane care necesita un efort mai mic pentru a opri mobra si consecinta este ca distanta de franare s-a scurtat foarte, foarte putin. N-a zis nimeni ca BMW-ul are frane proaste. Voua oricum v-a intrat in reflex ca oricine posteaza pe topicurile voastre si nu are bmw este "heitar" si trebuie sa dati cu paru' *spre deosebire de altii parerile mi se spun doar dupa ce merg cu un utilaj, si chiar daca nu detin asa ceva (GS) ii pot recunoaste anumite calitati. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Ce diferenta este intre distanta de franare in metrii este intre un 1200 gs cu pilot de 50kg si aceeasi motocicleta cu pilot 100kg + pasager 100kg+ 50kg de bagaj la viteza de 100km/h ? Forta de franare aplicata sa zicem F=m (masa) x a (acceleratia "negativa") atunci a=F/m Daca F=2000 N si m=250 kg atunci a=8 m/s^2 Daca F=2000 N si m=500 kg a2=4 m/s^2 Adica in principiu o distanta dubla de franare Bine, aici intervin multe variabile gen coeficientul de frecare, timp de reactie, intarziere in sitemul de franare etc samd. Dar pt aceleasi date constante, daca dublam greutatea, cam dublam distanta de franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Forta de franare aplicata sa zicem F=m (masa) x a (acceleratia "negativa") atunci a=F/m Daca F=2000 N si m=250 kg atunci a=8 m/s^2 Daca F=2000 N si m=500 kg a2=4 m/s^2 Adica in principiu o distanta dubla de franare Bine, aici intervin multe variabile gen coeficientul de frecare, timp de reactie, intarziere in sitemul de franare etc samd. Dar pt aceleasi date constante, daca dublam greutatea, cam dublam distanta de franare. Minunat! Si daca eu iti spun ca distanta este fix aceeasi in ambele situatii ma crezi nebun nu? Editat Noiembrie 25, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Minunat! Si daca eu iti spun ca distanta este fix aceeasi in ambele situatii ma crezi nebun nu? Nu, doar iti voi spune ca inseamna ca prima oara nu folosesti intreaga capacitate de franare a mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 capone, lasa fizica deoparte ca nu-ti iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Nu, doar iti voi spune ca inseamna ca prima oara nu folosesti intreaga capacitate de franare a mobrei Pai aici este si problema ca nu ai cum sa folosesti intreaga forta de franare pentru ca esti limitat de coeficientul de frecare al cauciucurilor. Daca dublezi greutatea dublezi teoretic si aderenta si sunt in stransa legatura, ceea ce se modifica este forta pusa pe maneta, cu alte cuvinte trebuie sa o strangi mai tare. Unde vroiam sa ajung acum... bmw-ul aici castiga mult, iti reduce forta aia de franare la maxim ori prin servofrana ori printr-un levier mult mai lung decat la concurenta ori printr-o pompa cu pistonas mult mai mic. Ce se reduce foarte mult este feedback-ul, ai forta bruta de franare opresti instant cu efort minim dar nu simti aderenta in maneta., Am condus un gs 1200 fara abs si trebuie timp sa te obisnuiesti cu asa ceva. blocam rotile foarte repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Si daca eu iti spun ca distanta este fix aceeasi in ambele situatii ma crezi nebun nu? Intreb (cat se poate de neutru si fara a ma gandi ca ai fi nebun): chiar ai masurat de spui cu atata convingere? Ca fapt divers, frana/distanta poate fi binisor influentata si de anvelope (tip, uzura etc)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Intreb (cat se poate de neutru si fara a ma gandi ca ai fi nebun): chiar ai masurat de spui cu atata convingere? Ca fapt divers, frana/distanta poate fi binisor influentata si de anvelope (tip, uzura etc)... poate fi enorm influientata de anvelope, suspensii, cursa, diametru roata fata, sistem de franare presiuni, material placute si discuri, elasticitate furtune, pozitie pe motor temperatura ext.... ca sa eliminam astea am pus problema ca se foloseste aceeasi motocicleta in ambele cazuri Editat Noiembrie 25, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 capone, lasa fizica deoparte ca nu-ti iese Combate-ma cu un argument Pai aici este si problema ca nu ai cum sa folosesti intreaga forta de franare pentru ca esti limitat de coeficientul de frecare al cauciucurilor. Daca dublezi greutatea dublezi teoretic si aderenta Am precizat sus ca se dubleaza in teorie. in real life e un pachet intreg de variabile care apar in ecuatie. Idem, dublarea greutatii nu it va dubla si aderenta. Hai sa luam exemplu la masini, unde poti calca frana la maxim si doar astepti sa te opresti. Intotdeauna masina care are doar soferul va frana intro distanta mai mica decat cea care are 5 oameni in ea. Pt ca are o inertie mult mai mare. Dar cred ca discutam asta pe un topic gresit. Am putea crea unul separat unde sa ne duelam in teoreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 25, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2013 Dar cred ca discutam asta pe un topic gresit. Am putea crea unul separat unde sa ne duelam in teoreme stai linistit NU trebuie sa mai creem un nou TOPIC de teoreme TOATE topicurile deschise in legatura cu BMW sunt pline de SAVANTI neposesori de BMW care iti vor spune ce MOBRA proasta ai si cate de FRAIER ai fost tu sa dai o gramada de banii pe asa ceva..... FIECARE SA SE BUCURE CU CE SE DA..... nu are sens sa le tot explici decat daca ai chef sa te amuzi cu ei ...atat pe aici in scris cat si pe drum cand le dam FUM....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Ma bag si eu ca v-am vazut ca le stiti cu fizica. Am invatat io la scoala aia generala [daca nu cel mai tarziu in liceu] ca forta de frecare statica e mult mai mare decat cea dinamica! Ar cam trebui luat in calcul. De aici deja presimt ca discutia va derapa spre ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 stai linistit NU trebuie sa mai creem un nou TOPIC de teoreme TOATE topicurile deschise in legatura cu BMW sunt pline de SAVANTI neposesori de BMW care iti vor spune ce MOBRA proasta ai si cate de FRAIER ai fost tu sa dai o gramada de banii pe asa ceva..... FIECARE SA SE BUCURE CU CE SE DA..... nu are sens sa le tot explici decat daca ai chef sa te amuzi cu ei ...atat pe aici in scris cat si pe drum cand le dam FUM....... Asa gandire mai rar ... daca tu asta ai inteles ... iertata-mi fie interventia. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 poate fi enorm influientata de anvelope, suspensii, cursa, diametru roata fata, sistem de franare presiuni, material placute si discuri, elasticitate furtune, pozitie pe motor temperatura ext.... ca sa eliminam astea am pus problema ca se foloseste aceeasi motocicleta in ambele cazuri Ok, dar de fapt eu te intrebasem daca chiar ai masurat exact... sau e doar feelingul ca distanta este fix aceeasi? Asta era nelamurirea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Ok, dar de fapt eu te intrebasem daca chiar ai masurat exact... sau e doar feelingul ca distanta este fix aceeasi? Asta era nelamurirea mea... Nu am masurat exact nimic, nu dispun de logistica necesara pentru astfel de experimente. Este fizica si nimic mai mult. Sunt formule destule prin manualele de fizica din liceu si pe net, poti face calculele sau mai simplu poti sa le gasesti dea gata Editat Noiembrie 25, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) stai linistit NU trebuie sa mai creem un nou TOPIC de teoreme TOATE topicurile deschise in legatura cu BMW sunt pline de SAVANTI neposesori de BMW care iti vor spune ce MOBRA proasta ai si cate de FRAIER ai fost tu sa dai o gramada de banii pe asa ceva..... FIECARE SA SE BUCURE CU CE SE DA..... nu are sens sa le tot explici decat daca ai chef sa te amuzi cu ei ...atat pe aici in scris cat si pe drum cand le dam FUM....... IANACHIM te pup ! Mi-a mers la suflet ! Exact asta simt si eu ! ...ma bucur de ea , nu imi doresc alta si as vrea sa merg mai mult decat pot deocamdata !!! In rest chiar nu imi pasa ce forte si coeficienti sunt cand ating o maneta sau buton ( nu ca nu m-as pricepe !) !!! Editat Noiembrie 25, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Apoi,daca ne-o dai cu fum,e adevarat,atunci...In sensul ca beemer-ul haleste ulei.Cand trec eu pe langa tine mirosi doar benzina arsa,fara fum,daca mai apuci....Dar ma rog,e doar o umila japoneza...Apropo!Ca tot veni vorba de cifre.Ati fost,careva la Dynotest sa vedeti care e puterea reala la roata?Postati diagrama si pe urma o postez si eu(PC3 instalat).Curaj,ca eu am doar 1000 cc....si luata de noua a costat probabil jumatate din cat au decartat unii de pe aici...Dar diagrame pe bune,cu numele pe ea,nu vrajeala descarcata de pe net.... Editat Noiembrie 25, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Hai să fim realiști si sa nu me mai ascundem dupa degete nu-i mobra ca BMW-UL Degeaba tot carcotesc unii ii mobra perfectă."Mecca motocicletelor" cum zicea un cunoscut de-al meu care acum o vinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 asa fain e topicul asta... nici nu iti mai trebuie teve.. ai tot ce-ti trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Apoi,daca ne-o dai cu fum,e adevarat,atunci...In sensul ca beemer-ul haleste ulei.Cand trec eu pe langa tine mirosi doar benzina arsa,fara fum,daca mai apuci....Dar ma rog,e doar o umila japoneza...Apropo!Ca tot veni vorba de cifre.Ati fost,careva la Dynotest sa vedeti care e puterea reala la roata?Postati diagrama si pe urma o postez si eu(PC3 instalat).Curaj,ca eu am doar 1000 cc....si luata de noua a costat probabil jumatate din cat au decartat unii de pe aici...Dar diagrame pe bune,cu numele pe ea,nu vrajeala descarcata de pe net.... la tine doar puterea la roata conteaza? sunt o groaza de extrase, pe care vstromu nu le are si nici nu se pot pune. abs, esa, tc, indicator de treapta, etc. asta apropos de pret. o fi jumatate, da e cheala rau... pune tu abs la motoru tau daca poti, pune, indicator de treapta, pune cardan si toate celelalte si vedem la ce preturi iesi. Editat Noiembrie 25, 2013 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 25, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2013 Apoi,daca ne-o dai cu fum,e adevarat,atunci...In sensul ca beemer-ul haleste ulei.Cand trec eu pe langa tine mirosi doar benzina arsa,fara fum,daca mai apuci....Dar ma rog,e doar o umila japoneza...Apropo!Ca tot veni vorba de cifre.Ati fost,careva la Dynotest sa vedeti care e puterea reala la roata?Postati diagrama si pe urma o postez si eu(PC3 instalat).Curaj,ca eu am doar 1000 cc....si luata de noua a costat probabil jumatate din cat au decartat unii de pe aici...Dar diagrame pe bune,cu numele pe ea,nu vrajeala descarcata de pe net.... te tot vad pe aici.... PE FORUM... foarte activ" in ale SCRISULUI din taste in pareri si impresii eu merg PE ASFALT nu la DYNO sa mi masor puterea la ... cardan.... TU pe unde ai fost anul asta ??????? ps MOTOCICLETA o am sa ma plimbe ... nu sa o duc la MASURATORI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) la tine doar puterea la roata conteaza? sunt o groaza de extrase, pe care vstromu nu le are si nici nu se pot pune. abs, esa, tc, indicator de treapta, etc. asta apropos de pret. o fi jumatate, da e cheala rau... pune tu abs la motoru tau daca poti, pune, indicator de treapta, pune cardan si toate celelalte si vedem la ce preturi iesi. Indicator de treapta se pune usor la DL, chiar si la 1000. Restul sunt dotarile noului DL1000, mai putin cardanul, dar cui ii trebe, daca se strica mai repede ca lantu. Bineinteles sa nu uitam "personalitate si caracter" care sunt unice si nepretuite. Editat Noiembrie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Alt fraier care si-a luat GS... Fraier ca am luat-o la sfarsit de sezon si acum balesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Alt fraier care si-a luat GS... 20131123_151820.jpg Fraier ca am luat-o la sfarsit de sezon si acum balesc... S-o stapanesti cu placere. Si la sfarsit de sezon e bine. La soare te poti uita, da la GS ba ! Editat Noiembrie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 25, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2013 Alt fraier care si-a luat GS... 20131123_151820.jpg Fraier ca am luat-o la sfarsit de sezon si acum balesc... sa o stapanesti sanatos si daca tot e sf de sezon ai putea sa o scoti la o plimbare PE REMORCA LA DYNO..... sa te asiguri ca are cat trebuie la cardan..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Alt fraier care si-a luat GS... 20131123_151820.jpg Fraier ca am luat-o la sfarsit de sezon si acum balesc... Cu GS-ul sezonul se termina muuult mai tarziu !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.