Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Alt fraier care si-a luat GS...

 

attachicon.gif20131123_151820.jpg

 

Fraier ca am luat-o la sfarsit de sezon si acum balesc...

no asta da jucarie, noooo la asta visez si eu Mecca

 

dar pana la ea mai i-mi doresc inca un Varadero 2007-2008, poate un Super Tenere de 1200 , o Kawa Versys de 1000 , un Crosstourer si uite asa ajung la 80 de ani si mai trebe la dracu mobra la varsta aia :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai putin cardanul, dar cui ii trebe, daca se strica mai repede ca lantu.

Ma frend, sa moara cici, daca la urmatoarea revizie mi-ar zice baietii de la AB ca daca nu mai dau 5000 de euro vor fi nevoiti sa imi puna lant in loc de cardan, le-as da fara sa clipesc. Si cu vreo 300 spaga, sa fiu sigur ca nu se razgandesc.

Daca am urat ceva la mobrele dinainte, lantul a fost ala.

 

Alt fraier care si-a luat GS...

 

attachicon.gif20131123_151820.jpg

 

Fraier ca am luat-o la sfarsit de sezon si acum balesc...

No bun asa, albastru, cel mai rapid :D Sa o stapanesti sanatos jdemii de km !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi,daca ne-o dai cu fum,e adevarat,atunci...In sensul ca beemer-ul haleste ulei.Cand trec eu pe langa tine mirosi doar benzina arsa,fara fum,daca mai apuci....Dar ma rog,e doar o umila japoneza...Apropo!Ca tot veni vorba de cifre.Ati fost,careva la Dynotest sa vedeti care e puterea reala la roata?Postati diagrama si pe urma o postez si eu(PC3 instalat).Curaj,ca eu am doar 1000 cc....si luata de noua a costat probabil jumatate din cat au decartat unii de pe aici...Dar diagrame pe bune,cu numele pe ea,nu vrajeala descarcata de pe net....

MNa dar de ce dracu mai intrati pe topicul asta. Am inteles ca voi aveti motoare de motoare si noi nu si incepand de astazi puteti sa ne lasati in pace. Sau sa intram si noi pe topicurile de Strom sau varadero sa sane rupam in figur ca avem esa, abs, etc.

 

Si cu Dyno colegu vezi sa nu ai surprize. Ca fapt divers BMW INTOTDEAUNA pe hartie are o putere si cuplu mai mica decat in realitate. cauta pe google si o sa vezi.Iar la japoneze e chiar invers .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MNa dar de ce dracu mai intrati pe topicul asta. Am inteles ca voi aveti motoare de motoare si noi nu si incepand de astazi puteti sa ne lasati in pace. Sau sa intram si noi pe topicurile de Strom sau varadero sa sane rupam in figur ca avem esa, abs, etc.

 

Si cu Dyno colegu vezi sa nu ai surprize. Ca fapt divers BMW INTOTDEAUNA pe hartie are o putere si cuplu mai mica decat in realitate. cauta pe google si o sa vezi.Iar la japoneze e chiar invers .

 

Cred ca pe topicurile lor e plictiseala mare... !!! ... d-aia se baga p-aci !

Noi nu suferim de DYNO sau sa facem modificari ! Nu avem nevoie si nu ne intereseaza !

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neposesori de BMW care iti vor spune ce MOBRA proasta ai si cate de FRAIER ai fost tu sa dai o gramada de banii pe asa ceva.....

claaaaaaar.. Capone o are albastra (mobra adica) si se stie ca aia rosie merge mai tare.

 

 

 

futui ca a mea tot albastra e. cel putin in talon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati fost,careva la Dynotest sa vedeti care e puterea reala la roata?Postati diagrama si pe urma o postez si eu(PC3 instalat).Curaj,ca eu am doar 1000 cc...

Cum ziceau si ceilalti, nu ca ar conta sau interesa pe cineva ce grafic iese pe foaie, dar... sa mai discutam si noi ca e urat afara :)

 

 

claaaaaaar.. Capone o are albastra (mobra adica) si se stie ca aia rosie merge mai tare.

futui ca a mea tot albastra e. cel putin in talon.

Alea rosii sunt mai fiabile mai. Albastru se stie ca taie mai bine aerul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu vopsea albastra e mai usoara mobra therefore viteza mai mare :)))

app si la stroama se poate pune indicator de treaba si abs are ...

oricum .. bembeul merge si pe zapada da? :P

post-46867-0-07250900-1385457643_thumb.jpg

Editat de Roxynel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceau si ceilalti, nu ca ar conta sau interesa pe cineva ce grafic iese pe foaie, dar... sa mai discutam si noi ca e urat afara :)

 

Alea rosii sunt mai fiabile mai. Albastru se stie ca taie mai bine aerul :D

 

:agree:

 

cu vopsea albastra e mai usoara mobra therefore viteza mai mare

app si la stroama se poate pune indicator de treaba si abs are ...

oricum .. bembeul merge si pe zapada da?

Doar cele negre !!!

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceau si ceilalti, nu ca ar conta sau interesa pe cineva ce grafic iese pe foaie, dar... sa mai discutam si noi ca e urat afara :)

 

 

Alea rosii sunt mai fiabile mai. Albastru se stie ca taie mai bine aerul :D

oauuu bestial 126,198 hp ( 128 ps) la roata , chiar mai mult decat da producatorul in fisa tehnica oauuuu !!!!! si este si cu motorul standard oauuu incredibil

 

aparatul ala sigur este calibrat in Congo

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aparatul ala sigur este calibrat in Congo

Iar rezultatul la final si graficele sunt de fapt facute in paint si le incarca manual unul ascuns in dulapul ala de langa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar rezultatul la final si graficele sunt de fapt facute in paint si le incarca manual unul ascuns in dulapul ala de langa :)

hai sa fim seriosi, este chair asa de important cati cai are la roata mobra x,y,z pe mine unul personal ma cam lasa rece, asta-i sora cu care are clanta la usa mai lunga si mai grosa

 

bani de benzina sa fie sitimp de calatorit asta conteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect de acord, asta ziceam si eu. Da-i draq de cai, sa stea acolo in motor si sa munceasca. Drumuri frumoase si timp de plimbari sa avem :)

Dar era cineva pe pagina precedenta care zicea ceva de cai la roata si dyno si mi-am adus aminte ca vazusem filmuletul asta pe undeva.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect de acord, asta ziceam si eu. Da-i draq de cai, sa stea acolo in motor si sa munceasca. Drumuri frumoase si timp de plimbari sa avem :)

Dar era cineva pe pagina precedenta care zicea ceva de cai la roata si dyno si mi-am adus aminte ca vazusem filmuletul asta pe undeva.

la-s ca vine si primavara, ii aproape cam la 4-5 luni distanta, o simt :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, las' ca ai ce admira in garaj! Se pare ca n-ai mai avut rabdare ;)

 

S-o stapanesti sanatos!

Multam! Rabdare mai avem dar a fost un pic mai complicat de atat. Per total sunt multumit si abia astept sa se usuce asfaltul si sa iasa soarele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la-s ca vine si primavara, ii aproape cam la 4-5 luni distanta, o simt :crack:

Daaa, ce e greu a trecut :D Ca maine sunt 20 de grade afara :D

 

Si mai ontopic, legat de LC si frig - glucian, tu ai mers zilele astea mai friguroase cu ea si cu mansoanele incalzite pornite ? Mie imi pare ca nu incalzesc la fel de tare ca la modelul precedent (care devenea deranjant de fierbinte la un moment dat).

Cred ca le-au mai redus "tensiunea" care trece prin ele, sau ceva de genul acesta.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am observat si eu diferenta - am avut un F650 GS (twin) cateva zile si pe treapta 2 chiar incalzea bine, deranjant daca nu luam mainile mai mult timp de pe mansoane.

Diferenta am observat si intre F800 GT, care tot anul asta a fost lansat si GS asta nou - GT-ul nu incalzea asa tare ca F650 dar mai bine decat R1200.

La 1200 abia se simte pe treapta 2 (e mai bine la drum lung), noroc cu protectiile de maini ca altfel era degeaba... Nu stiu daca se poate corecta din soft sau ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manerele au trepte sau reglare continua la GS? La trepte cam naspa, daca sunt doar doua de obicei serie paralel. Prea slabe pt 1 si prea fierbinti pe 2. Am avut la un F mai vechi manerele originale tot cu doua trepte, dar cu rezistente suprapuse, 16 W pe 1 si 32 W pe 2. Ideale. La noul GS 1200 cum se simte influenta radiatoarelor in mers pe frig? Fac ceva caldura? Se poate directiona fluxul spre picioare, sau corp? Dispunerea lor, pare ideala pt asa ceva.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treapta 1 e ok pt temperaturi gen 7-8 grade cu manusi mai de toamna, treapta 2 e calaie pe vreme de genul asteia la 2-3 grade.

O sa intreb si eu daca se poate face ceva din soft, sau sa ii schimbe vreo rezistenta ceva care sa le permita sa se incinga mai tare.

 

 

La noul GS 1200 cum se simte influenta radiatoarelor in mers pe frig? Fac ceva caldura? Se poate directiona fluxul spre picioare, sau corp? Dispunerea lor, pare ideala pt asa ceva.

 

Caldura de la radiatoare nu o poti redirectiona decat daca improvizezi ceva. Sunt gandite sa "sufle" caldura in lateralul mobrei, ca sa nu te incingi vara. Dar nici nu am simtit nevoia unei incalziri suplimentare la picioare/bust, mobra protejand foarte bine de curent.

 

ADV-ul am vazut ca are pe rezervor niste fante gen "aerisiri", dar nu am idee daca pt asta sunt gandite.

 

BMW-R-1200-GS-Adventure-12-655x491.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandite/negandite, ideea este daca, cu o mica modificare/adaugare reversibila, se poate transfera caldura mai aproape de calaret. Pe la 2-3 grade cam strange la drum lung indiferent de echipament. Manerele sunt originale din dotarea GS-ului? Ma gandeam, la cata desfasurare electronica are, puteau fi cu reglare continua sau mai multe trepte.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Treapta 1 e ok pt temperaturi gen 7-8 grade cu manusi mai de toamna, treapta 2 e calaie pe vreme de genul asteia la 2-3 grade.

O sa intreb si eu daca se poate face ceva din soft, sau sa ii schimbe vreo rezistenta ceva care sa le permita sa se incinga mai tare.

Prevad ca Touratech sau Wunderlich sa va aline in curand si aceasta durere, pregatiti cardurile :)

 

 

Gandite/negandite, ideea este daca, cu o mica modificare/adaugare reversibila, se poate transfera caldura mai aproape de calaret.

I-ati dat idei lui Harea si asta exploateaza lipsurile, simte imediat unde-i o paine de mancat, de maine baga in productia de serie noile furtunuri de aspirator pentru incalzirea centrala la 12GS/Adv..voi trebuie doar sa optati pentru culoarea lor..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la tine doar puterea la roata conteaza? sunt o groaza de extrase, pe care vstromu nu le are si nici nu se pot pune.

abs, esa, tc, indicator de treapta, etc. asta apropos de pret. o fi jumatate, da e cheala rau...

pune tu abs la motoru tau daca poti, pune, indicator de treapta, pune cardan si toate celelalte si vedem la ce preturi iesi.

Dupa cum o arzi cu extrasele,cred ca esti exact ca si o p@Zd@ care nu e capabila sa mai conduca o masina fara cutie automata si parcare laterala si mai automata...desi inainte vreme o ardea cu vreun Ford hodorogit cu numere bulgaresti.....Motociclismul inseamna altceva,nu cate becuri iti sclipesc in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...