Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Lasati-l pe nenea Harea baieti; asa e el; nu-l ve-ti putea convinge niciodata [asta mi-a spus-o un medic] si oricum in RL e mult mai ok decat pe forum. In plus acum e in hype total ca la v 2.0 a mobrei lui le-au pus si lor toate carenele pe mobra si au intrat in randu' lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cert este ca speculam cu totii. BMW nu a nuntat niciodata inainte de "eveniment" ca ar monta vreodata amortizor de ghidon, iar varianta 2013 nu era pregatita in niciun fel pt montarea lui, chiar daca locul evident exista. Ca sa-l montezi pe 2013 trebuie schimbata si bascula si tripla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citeste ce am scris mai sus.

ca a aparut pentru 2014 e una. ca anul 2014 in sine a aparut dupa ce a murit un nene e alta. acum sa speculezi si tot ce se pune ulterior pe gs e din cauza ca a murit kevin ash?

mai citeste si tu cam ce s-a intamplat pe acolo. baietii se dadeau ci viteza la schimbari de suprafata (de pe asfalt pe off), s-au mai si lovit intre ei si alte cele. ca nu au aparut toate detaliile pe toate canalele (despre morti numai de bine), nu inseamna ca a murit din cauza mobrei.

ca sa rezum, amortizorul era pregatit dinainte. (evident ca poti sa speculezi ca nu l-au pus in 2013 ca sa premediteze decesul lui Kevin Ash, a fost o conspiratie bine pusa la punct)

Amortizorul a fost anuntat ca va apare odata cu ADV-ul !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu asta era subiectul, ci domnul harea a speculat ca modificarea s-a facut ca urmare a decesului lui Kevin Ash, iar eu i-am recomandat sa se uite la unul care nu are si o sa observe ca exista prevazuta prinderea pe bascula. trebuie doar data gaura si facut filetul. ma rog, nu stiu cum sa ma exprim din punct de vedere tehnic, dar cine se uita, intelege.

asta evident daca se doreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu asta era subiectul, ci domnul harea a speculat ca modificarea s-a facut ca urmare a decesului lui Kevin Ash, iar eu i-am recomandat sa se uite la unul care nu are si o sa observe ca exista prevazuta prinderea pe bascula. trebuie doar data gaura si facut filetul. ma rog, nu stiu cum sa ma exprim din punct de vedere tehnic, dar cine se uita, intelege.

asta evident daca se doreste.

:clap: :clap:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizorul a fost anuntat ca va apare odata cu ADV-ul !!

 

Asta nu este deloc adevarat, daca ai rabdare sa cauti in urma pe acest topic (desi, ce-i drept, usor nu este prin tonele de off-topic si alte tampenii), o sa vezi ca intai au aparut detaliile pt GS 2014 si abia la ceva timp, ulterior, lansarea ADV-ului.

 

Recunosc insa ca nu inteleg pana la urma de ce atatea discutii si batut campii pe tema acestui amortizor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu este deloc adevarat, daca ai rabdare sa cauti in urma pe acest topic (desi, ce-i drept, usor nu este prin tonele de off-topic si alte tampenii), o sa vezi ca intai au aparut detaliile pt GS 2014 si abia la ceva timp, ulterior, lansarea ADV-ului.

 

Recunosc insa ca nu inteleg pana la urma de ce atatea discutii si batut campii pe tema acestui amortizor...

Din pacate nu mai stiu unde am citit cu ceva timp in urma... :) ! Pe de alta parte, exact asa s-a intamplat ! Din curiozitate am incercat sa citesc din urma dar curiozitatea s-a transformat in altceva si am renuntat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar curiozitatea s-a transformat in altceva si am renuntat !

cred ca "scarba" e cuvantul pe care-l cauti.

acu'.....care ai pus citatul cu accidentul lui Kevin.....iti dai seama ca o sa reiasa ca de fapt gs-ul nu a avut frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu'.....care ai pus citatul cu accidentul lui Kevin.....iti dai seama ca o sa reiasa ca de fapt gs-ul nu a avut frane.

 

Asta am vrut sa spun si eu dar am zis sa nu mai racai rahatul. Iti dai seama ca ABS-ul deficitar al BMW-ului (evident, cu mentiunea ca este net inferior celui foarte iteligent pe care Yamaha il ofera) a dat iar gres.

N-as baga insa mana in foc ca si suspensia deficitara a GS-ului (pe atunci neprevazuta cu magicul amortizor), la un loc cu cardanul prost si suspenia spate monobrat, au generat cazatura din care saracul ziarist tocmai se ridica.

Dar marketingul BMW lucreaza si toate acestea au fost ascune, bla-bla bla-bla. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa rezum, amortizorul era pregatit dinainte. (evident ca poti sa speculezi ca nu l-au pus in 2013 ca sa premediteze decesul lui Kevin Ash, a fost o conspiratie bine pusa la punct)

Adevarat. Am auzit ca vor sa toarne si un film despre asta.

post-40715-0-90039800-1387207456_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi pe dexonline zice asa

HIPOÍD, -Ă adj. (Despre angrenaje) Alcătuit din roți dințate cilindrice sau conice care nu au axele în același plan. [Pron. -po-id. / < fr. hypoïde].
Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală| Permalink

deci ....e hipoid.

cred ca domnul harea face o confuzie intre angrenaj cu roata dintata si cel cu roata melcata. (zic cred ca nu am vazut cum arata angrenajul la care se refera dumnealui)

si iarasi mia cred ca, arunca in discutie si rotile cu dinti drepti si cele cu dinti inclinati, afirmand ca unele ar fi hipoide si altele nu (iarasi cred, ca nu mai am rabdare sa citesc tot), desi diferenta intre ele este un pic de marimea suprafetei de contact, descopunerea fortelor si la sfarsit si un pic de zgomot.

dar noi sa fim sanatosi ca sunt sigur ca un inginer ne poate deslusi mai bine secretele angrenajelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare........

 

Clasificarea roţilor dinţate se face după mai multe criterii, şi anume:

 

a) după poziţia relativă a axelor geometrice ale celor două roţi:

angrenaje cu axe paralele (angrenaje cilindrice, fig.1a, 1b, 1c şi 1d);

angrenaje cu axe concurente (angrenaje conice, fig.2a şi 2b);

angrenaje cu axe încrucişate (angrenaje hipoide, melcate, fig.c).

 

 

 

 

Angrenajele cu axe încrucişate realizează transmiterea mişcărilor între doi arbori cu axele încrucişate în spaţiu. Teoretic, în acest caz rezultă angrenajul hiperboloidal, care este format din două roţi cu dantura dispusă pe suprafeţele a doi hiperboloizi de rotaţie, tangenţi între ei după dreapta generatoare comună. Acest angrenaj are o distanţă, în spaţiu, între axe (numită şi dezaxare) şi un unghi între axe Σ. Prin particularizări, din angrenajul hiperboloidal se pot obţine toate celelalte tipuri de angrenaje (angrenajul elicoidal, angrenajul cu melc cilindric, angrenajul cilindric încrucişat, angrenajul pseudoconic (hipoid) sau

spiroid.

 

B) după forma dinţilor roţilor dinţate:

 

.

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai insista, ca te faci de ras.

stimate domn....eu sunt dispus sa invat.

va rog exemplificati. eu am dat un citat dintr-un dex. daca aia au gresit, asta am facut si eu, desi pentru mine dex-ul a fost mereu o sursa de invatat pe care am luat-o de buna.

vad ca si domnul Ianachim sustine cam ce sustin si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In desenele extrase de Ianakim hipoid nu exista, doar melc roata melcata care iese din discutie fiind un caz extrem al rotilor cu axe incrucisate. Revenind la BMW pozitia 2b se potriveste fiind dantura conica cu dinti inclinati. Axele celor doua roti sunt perpendiculare, dar in acelasi plan.

 

Mai multe detalii si cateva comparatii aici.

http://en.wikipedia.org/wiki/Spiral_bevel_gear

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

daca tot iti pierzi timpul invatandu ne

macar fa o cu folos

arata mi si mie poza cu cardanul de la bmw si cel de la yamaha

sa putem compara

la poza ma refer la schitr angrenaje

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...