ERU Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Lasati-l pe nenea Harea baieti; asa e el; nu-l ve-ti putea convinge niciodata [asta mi-a spus-o un medic] si oricum in RL e mult mai ok decat pe forum. In plus acum e in hype total ca la v 2.0 a mobrei lui le-au pus si lor toate carenele pe mobra si au intrat in randu' lumii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Cert este ca speculam cu totii. BMW nu a nuntat niciodata inainte de "eveniment" ca ar monta vreodata amortizor de ghidon, iar varianta 2013 nu era pregatita in niciun fel pt montarea lui, chiar daca locul evident exista. Ca sa-l montezi pe 2013 trebuie schimbata si bascula si tripla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 citeste ce am scris mai sus. ca a aparut pentru 2014 e una. ca anul 2014 in sine a aparut dupa ce a murit un nene e alta. acum sa speculezi si tot ce se pune ulterior pe gs e din cauza ca a murit kevin ash? mai citeste si tu cam ce s-a intamplat pe acolo. baietii se dadeau ci viteza la schimbari de suprafata (de pe asfalt pe off), s-au mai si lovit intre ei si alte cele. ca nu au aparut toate detaliile pe toate canalele (despre morti numai de bine), nu inseamna ca a murit din cauza mobrei. ca sa rezum, amortizorul era pregatit dinainte. (evident ca poti sa speculezi ca nu l-au pus in 2013 ca sa premediteze decesul lui Kevin Ash, a fost o conspiratie bine pusa la punct) Amortizorul a fost anuntat ca va apare odata cu ADV-ul !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 nu asta era subiectul, ci domnul harea a speculat ca modificarea s-a facut ca urmare a decesului lui Kevin Ash, iar eu i-am recomandat sa se uite la unul care nu are si o sa observe ca exista prevazuta prinderea pe bascula. trebuie doar data gaura si facut filetul. ma rog, nu stiu cum sa ma exprim din punct de vedere tehnic, dar cine se uita, intelege. asta evident daca se doreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 nu asta era subiectul, ci domnul harea a speculat ca modificarea s-a facut ca urmare a decesului lui Kevin Ash, iar eu i-am recomandat sa se uite la unul care nu are si o sa observe ca exista prevazuta prinderea pe bascula. trebuie doar data gaura si facut filetul. ma rog, nu stiu cum sa ma exprim din punct de vedere tehnic, dar cine se uita, intelege. asta evident daca se doreste. :clap: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Amortizorul a fost anuntat ca va apare odata cu ADV-ul !! Asta nu este deloc adevarat, daca ai rabdare sa cauti in urma pe acest topic (desi, ce-i drept, usor nu este prin tonele de off-topic si alte tampenii), o sa vezi ca intai au aparut detaliile pt GS 2014 si abia la ceva timp, ulterior, lansarea ADV-ului. Recunosc insa ca nu inteleg pana la urma de ce atatea discutii si batut campii pe tema acestui amortizor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Asta nu este deloc adevarat, daca ai rabdare sa cauti in urma pe acest topic (desi, ce-i drept, usor nu este prin tonele de off-topic si alte tampenii), o sa vezi ca intai au aparut detaliile pt GS 2014 si abia la ceva timp, ulterior, lansarea ADV-ului. Recunosc insa ca nu inteleg pana la urma de ce atatea discutii si batut campii pe tema acestui amortizor... Din pacate nu mai stiu unde am citit cu ceva timp in urma... ! Pe de alta parte, exact asa s-a intamplat ! Din curiozitate am incercat sa citesc din urma dar curiozitatea s-a transformat in altceva si am renuntat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 dar curiozitatea s-a transformat in altceva si am renuntat ! cred ca "scarba" e cuvantul pe care-l cauti. acu'.....care ai pus citatul cu accidentul lui Kevin.....iti dai seama ca o sa reiasa ca de fapt gs-ul nu a avut frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 cred ca "scarba" e cuvantul pe care-l cauti. acu'.....care ai pus citatul cu accidentul lui Kevin.....iti dai seama ca o sa reiasa ca de fapt gs-ul nu a avut frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 acu'.....care ai pus citatul cu accidentul lui Kevin.....iti dai seama ca o sa reiasa ca de fapt gs-ul nu a avut frane. Asta am vrut sa spun si eu dar am zis sa nu mai racai rahatul. Iti dai seama ca ABS-ul deficitar al BMW-ului (evident, cu mentiunea ca este net inferior celui foarte iteligent pe care Yamaha il ofera) a dat iar gres. N-as baga insa mana in foc ca si suspensia deficitara a GS-ului (pe atunci neprevazuta cu magicul amortizor), la un loc cu cardanul prost si suspenia spate monobrat, au generat cazatura din care saracul ziarist tocmai se ridica. Dar marketingul BMW lucreaza si toate acestea au fost ascune, bla-bla bla-bla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Mai greu, da pana la urma ai priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 ca sa rezum, amortizorul era pregatit dinainte. (evident ca poti sa speculezi ca nu l-au pus in 2013 ca sa premediteze decesul lui Kevin Ash, a fost o conspiratie bine pusa la punct) Adevarat. Am auzit ca vor sa toarne si un film despre asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 eu stiam ca se tiparesc tichete pentru Rabla 2014 , speciale pentru acest motor, cu pretul jumatate fata de cel de la o masina. La 3 tichete ai reducere la un Pegas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Adevarat. Am auzit ca vor sa toarne si un film despre asta. nu esti sanatos. ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 si eu zic la fel, nu e sanatos deloc. ( de timp si de mod) si n-are amortizor de ghidon si la fel cum a recunoscut si vlad, si franele-s varza.asta e, el sa fie sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Ala oricum nu e chiar un amortizor e un fel de gluma. Asta e un amortizor de ghidon : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 si-ti mai zic un secret (da nu spui la nimeni).....nu are nici hipoid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 dar are toate carenele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 desi pe dexonline zice asa HIPOÍD, -Ă adj. (Despre angrenaje) Alcătuit din roți dințate cilindrice sau conice care nu au axele în același plan. [Pron. -po-id. / < fr. hypoïde].Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală| Permalink deci ....e hipoid. cred ca domnul harea face o confuzie intre angrenaj cu roata dintata si cel cu roata melcata. (zic cred ca nu am vazut cum arata angrenajul la care se refera dumnealui) si iarasi mia cred ca, arunca in discutie si rotile cu dinti drepti si cele cu dinti inclinati, afirmand ca unele ar fi hipoide si altele nu (iarasi cred, ca nu mai am rabdare sa citesc tot), desi diferenta intre ele este un pic de marimea suprafetei de contact, descopunerea fortelor si la sfarsit si un pic de zgomot. dar noi sa fim sanatosi ca sunt sigur ca un inginer ne poate deslusi mai bine secretele angrenajelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Nu mai insista, ca te faci de ras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 16, 2013 Autor Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) oare........ Clasificarea roţilor dinţate se face după mai multe criterii, şi anume: a) după poziţia relativă a axelor geometrice ale celor două roţi: angrenaje cu axe paralele (angrenaje cilindrice, fig.1a, 1b, 1c şi 1d); angrenaje cu axe concurente (angrenaje conice, fig.2a şi 2b); angrenaje cu axe încrucişate (angrenaje hipoide, melcate, fig.c). Angrenajele cu axe încrucişate realizează transmiterea mişcărilor între doi arbori cu axele încrucişate în spaţiu. Teoretic, în acest caz rezultă angrenajul hiperboloidal, care este format din două roţi cu dantura dispusă pe suprafeţele a doi hiperboloizi de rotaţie, tangenţi între ei după dreapta generatoare comună. Acest angrenaj are o distanţă, în spaţiu, între axe (numită şi dezaxare) şi un unghi între axe Σ. Prin particularizări, din angrenajul hiperboloidal se pot obţine toate celelalte tipuri de angrenaje (angrenajul elicoidal, angrenajul cu melc cilindric, angrenajul cilindric încrucişat, angrenajul pseudoconic (hipoid) sau spiroid. după forma dinţilor roţilor dinţate: . Editat Decembrie 16, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Nu mai insista, ca te faci de ras. stimate domn....eu sunt dispus sa invat. va rog exemplificati. eu am dat un citat dintr-un dex. daca aia au gresit, asta am facut si eu, desi pentru mine dex-ul a fost mereu o sursa de invatat pe care am luat-o de buna. vad ca si domnul Ianachim sustine cam ce sustin si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 In desenele extrase de Ianakim hipoid nu exista, doar melc roata melcata care iese din discutie fiind un caz extrem al rotilor cu axe incrucisate. Revenind la BMW pozitia 2b se potriveste fiind dantura conica cu dinti inclinati. Axele celor doua roti sunt perpendiculare, dar in acelasi plan. Mai multe detalii si cateva comparatii aici. http://en.wikipedia.org/wiki/Spiral_bevel_gear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 16, 2013 Autor Share Postat Decembrie 16, 2013 bogdan daca tot iti pierzi timpul invatandu ne macar fa o cu folos arata mi si mie poza cu cardanul de la bmw si cel de la yamaha sa putem compara la poza ma refer la schitr angrenaje multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Mama , mama... !!! Cata pasiune, cata ura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.