Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minim 14 ani, conform :

 

Copiii în vârstă de până la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în braţe, precum şi cei de până la 14 ani se transportă numai în ataşul motocicletelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 98

(1) Se interzice transportul pe motociclete şi pe mopede a mai multe persoane decât locurile stabilite prin construcţie, precum şi al obiectelor voluminoase.

(2) Copiii în varsta de pana la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în brate, precum şi cei de pana la 14 ani se transporta numai în atasul motocicletelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 98

(1) Se interzice transportul pe motociclete şi pe mopede a mai multe persoane decât locurile stabilite prin construcţie, precum şi al obiectelor voluminoase.

(2) Copiii în varsta de pana la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în brate, precum şi cei de pana la 14 ani se transporta numai în atasul motocicletelor.

 

Aha, multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minim 14 ani, conform :

 

Copiii în vârstă de până la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în braţe, precum şi cei de până la 14 ani se transportă numai în ataşul motocicletelor.

Pai in brate cum... sa il tin? deci peste 14 ani. Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi daca gasesti PivotPegz :D eu m-am indragostit de ele.

Multam. Le mai vazusem parca pe la baietii de pe Adv forum. Misto (cred) ideea cu rotitul dupa talpa, dar as cauta ceva care ofera si posibilitatea de cauciuc pe ele.

Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun :D

 

Partea cu "reglabil" este discutabila, pe site am citit ca la GS sunt ca cele standard in pozitia cea mai de jos iar la Adv in pozitia cea mai de sus.

insa chestia cu cauciucul e "priceless", ca nu stau mereu sa-mi programez cand merg in picioare, eu merg des in picioare fara sa fac neaparat off.

La partea de reglaj, astia de la SW se lauda cu "two different heights (original position and 15 mm lower)".

O sa dau intr-o zi o fuga pe la Bavaria sa bag un ochi la scaritele alea destepte, ca imi fac cu ochiu. Poate am cum sa le vopsesc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun

 

 

Cam da... ale mele (cele de Adv) au lucrat putin la talpa, insa nu prea rau/mult... dar am mers destul in picioare si sunt si greu. Am insa un amic care si-a luat de la TT si i-au facut talpa praf la niste bocani in timp foarte scurt si le-a dat cuiva sa-i "rotunjeasca" putin dintii.

 

O sa dau intr-o zi o fuga pe la Bavaria sa bag un ochi la scaritele alea destepte...

 

Asta daca cumva stiu de ele, sa le aiba chiar m-as mira :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam. Le mai vazusem parca pe la baietii de pe Adv forum. Misto (cred) ideea cu rotitul dupa talpa, dar as cauta ceva care ofera si posibilitatea de cauciuc pe ele.

 

daca vrei neaparat a pus cineva mai devreme link la accesoriu. misto sau nu, depinde… initial mi s-a parut foarte ciudat sa se miste… dupa mi s-a parut super comod si ca pozitii permise in sa / picioare cu grip maxim si contact pe ambele canturi si ca comoditate in schimbat viteza sau actionat frana.

 

Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun :D

 

legat de zimti si ghete - mie nu mi s-a parut. pe scaritele stock de pe tenere (tot zimtate) am avut cauciucurile date jos de la prima revizie si pe la vreo 10k am pus pivot pegz. in 50k adunat n-am sesizat sa-mi roada talpi si de mers am mers si cu cizme moto si cu ghete 3 seasons non moto si cu pantofi cand eram prin oras… cu echipament sa zicem ca sar de 90-95kg… ymmv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... comoditate in schimbat viteza sau actionat frana.

 

Din punctul asta de vedere suna interesant.

 

@Capone si nu numai, apropos de asta, cine merge in picioare si vrea sa franeze doar cu spatele in off, se poate monta si la GS simplu (valabil si la GS anterioare) pedeala de frana de la Adventure care are un inaltator rabatabil, atunci cand conduci in picioare sa ai la "indepicior" pedala de frana.

 

 

Footbrake lever, adjustable

• Brake-lever pedal now wider and height-adjustable at the hinge mechanism.

- Hinged, double-size footplate patented by BMW.

• The footbrake is easier to use and control when the rider is standing on the pegs.

- Adjusting the height is a no-tools operation; the rider flicks the footplate down before riding off.

• Installation only by authorised BMW Motorrad dealers, installation instructions on the RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) service data DVD.

• Cathodic dip coated finish, black.

• Material: Fine-grained sheet steel.

post-9546-0-50139100-1397206748_thumb.jpg

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă are sub 7 ani trebuie ţinut în braţe de către un adult, în ataşul motocicletei.

Dacă are peste 7 ani, dar sub 14 ani, are voie să stea numai în ataşul motocicletei.

Dacă are cel puţin 14 ani, poate merge ca şi pasager pe locul din spate al motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema !!! Stie cineva care e varsta minima legala pentru pasager ????

sfatul meu:

 

STAI POTOLIT cu copilul pe motor!!!!! nu e tara unde sa i risti viata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Capone si nu numai, apropos de asta, cine merge in picioare si vrea sa franeze doar cu spatele in off, se poate monta si la GS simplu (valabil si la GS anterioare) pedeala de frana de la Adventure care are un inaltator rabatabil, atunci cand conduci in picioare sa ai la "indepicior" pedala de frana.

Multam. Momentan mi s-a parut destul de ok actionarea franei spate din picioare. Dar intr-adevar, cred ca ar fi si mai ok dar ar fi o idee mai inalta. Astept sa imi schimb mai intai scaritele si sa vad dupa aia daca am sau nu nevoie de frana de adv. Intentionez sa incerc sa pun scaritele in pozitia joasa si atunci implicit frana ar veni mai sus. Doar sa nu ma jeneze scaritele la curbe :)

 

Asa informativ, am vazut ca cei de la TT au scos varianta de protectie a cilindrilor dedicata crashbar-urilor Bmw. Modelul initial al protectiilor venea peste cauciucul crashbarului. Acum le-au facut sa "ocoleasca" acel tampon.

http://shop.touratech.com/cylinder-protector-for-original-bmw-crash-bars-for-bmw-r1200gs-from-2013-bmw-r1200gs-adventure-from-2014-black.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intentionez sa incerc sa pun scaritele in pozitia joasa si atunci implicit frana ar veni mai sus. Doar sa nu ma jeneze scaritele la curbe

 

 

Daca te referi cumva la cele aurii, cred ca nu o sa se schimbe nimic in sensul asta: Bottom position same as standard footrest, 2 other, higher positions selectable.

 

Asa informativ, am vazut ca cei de la TT au scos varianta de protectie a cilindrilor dedicata crashbar-urilor Bmw.

 

Prima mea intrebare este: chiar este nevoie? Poate daca o dai jos pe pietris, ca pe asfalt pare sa nu poata atinge cand ai crashbar. La cel vechi crashbar-ul nu imbraca cilindrul si era necesara si protectia de cilindru.

Design-ul astora de la TT nu mi se pare prea atragator :D

 

Imi plac cum arata astea noi de la BMW dar din pacate nu sunt compatibile cu crashbar.

 

post-9546-0-57532400-1397463704_thumb.jpg

 

Cylinder-head cover guard (NEW – market launch 4th quarter of 2013)

• Cylinder-head cover guard made of special steel

• Excellent protection for the cylinder-head cover, preventing scratches and damage caused by flying stones

• Plastic contact guard at outside, replaceable

• Large rubber buffer on inside

• BMW Motorrad logotype on contact guard

• Workshop installation instructions available in ASAP

• Note: Also suitable for R 1200 GS (K50) (not in combination with special-steel crash bars)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi cumva la cele aurii, cred ca nu o sa se schimbe nimic in sensul asta: Bottom position same as standard footrest, 2 other, higher positions selectable.

Damn, acum am vazut... atunci cred ca le dau o sansa celor de la SWmotech.

 

Prima mea intrebare este: chiar este nevoie? Poate daca o dai jos pe pietris, ca pe asfalt pare sa nu poata atinge cand ai crashbar. La cel vechi crashbar-ul nu imbraca cilindrul si era necesara si protectia de cilindru.

Design-ul astora de la TT nu mi se pare prea atragator :D

 

Imi plac cum arata astea noi de la BMW dar din pacate nu sunt compatibile cu crashbar.

Pt pietris&bolovani ma gandeam la ele. Sincer nu as prea vrea sa pun asa ceva, dar parca nici nu-mi doresc sa imping la mobra in caz ca o las pe vreun cataroi din ala caracteristic legilor lui Murphy :D Mai reflectez...

Si mie imi plac cele de la bmw dar nu ma prind de ce nu le-au facut compatibile cu crashbarul... ar fi trebuit doar sa le pozitioneze o idee mai sus.

 

 

Si o aerisire mica, dupa ce m-am saturat de ploaie toata saptamana :)

 

IMG_1897_fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt pietris&bolovani ma gandeam la ele. Sincer nu as prea vrea sa pun asa ceva, dar parca nici nu-mi doresc sa imping la mobra in caz ca o las pe vreun cataroi din ala caracteristic legilor lui Murphy :D Mai reflectez...

Si mie imi plac cele de la bmw dar nu ma prind de ce nu le-au facut compatibile cu crashbarul... ar fi trebuit doar sa le pozitioneze o idee mai sus.

 

Io, avand in vedere crashbar-ul cuprinzator, nu ma gandeam chiar asa departe (cataroi/impins), ma gandeam la zgarieturi... asa, orice este posibil. Cred ca BMW considera suficient crashbar-ul si protectiile sunt doar o alternativa; de fapt pe alea le-au scos pt. RT si alte boxere ce or sa mai apara, la care crashbar-ul este mai putin potrivit.

 

p.s. frumoasa poza.. si numarul :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cap0ne, aerisirea merge si cu modelul vechi. Cam "duri" insa 1300km/19 ore intr-o zi cu saua TT X-Low (cea cu minimul posibil de burete), dar se poate. Insa asa incolteste gandul ticalos/costisitor de upgrade la modelul nou, cu suspensia coborata, dar cu saua ridicata... :crack:

post-53322-0-22869700-1397574829_thumb.jpg

post-53322-0-28905800-1397575100_thumb.jpg

post-53322-0-76689200-1397575132_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...