shpixy Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Am o problema !!! Stie cineva care e varsta minima legala pentru pasager ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Minim 14 ani pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Minim 14 ani pasager. Rugaminte : ai articolul de lege care stipuleaza asta ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Imediat http://bpr.b.politiaromana.ro/index.php/legislatie/505-hg-1391-din-2006.html Da cu search in page cuvantul moto si o sa iti apara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Imediat http://bpr.b.politiaromana.ro/index.php/legislatie/505-hg-1391-din-2006.html Da cu search in page cuvantul moto si o sa iti apara Am dat, unde gasesc ? http://bpr.b.politiaromana.ro/index.php/component/search/moto.html?ordering=&searchphrase=all#content Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Minim 14 ani, conform : Copiii în vârstă de până la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în braţe, precum şi cei de până la 14 ani se transportă numai în ataşul motocicletelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Art. 98 (1) Se interzice transportul pe motociclete şi pe mopede a mai multe persoane decât locurile stabilite prin construcţie, precum şi al obiectelor voluminoase. (2) Copiii în varsta de pana la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în brate, precum şi cei de pana la 14 ani se transporta numai în atasul motocicletelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Art. 98 (1) Se interzice transportul pe motociclete şi pe mopede a mai multe persoane decât locurile stabilite prin construcţie, precum şi al obiectelor voluminoase. (2) Copiii în varsta de pana la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în brate, precum şi cei de pana la 14 ani se transporta numai în atasul motocicletelor. Aha, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Pentru putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Minim 14 ani, conform : Copiii în vârstă de până la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în braţe, precum şi cei de până la 14 ani se transportă numai în ataşul motocicletelor. Pai in brate cum... sa il tin? deci peste 14 ani. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 VA MULTUMESC TUTUROR !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Ia vezi daca gasesti PivotPegz eu m-am indragostit de ele. Multam. Le mai vazusem parca pe la baietii de pe Adv forum. Misto (cred) ideea cu rotitul dupa talpa, dar as cauta ceva care ofera si posibilitatea de cauciuc pe ele. Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun Partea cu "reglabil" este discutabila, pe site am citit ca la GS sunt ca cele standard in pozitia cea mai de jos iar la Adv in pozitia cea mai de sus. insa chestia cu cauciucul e "priceless", ca nu stau mereu sa-mi programez cand merg in picioare, eu merg des in picioare fara sa fac neaparat off. La partea de reglaj, astia de la SW se lauda cu "two different heights (original position and 15 mm lower)". O sa dau intr-o zi o fuga pe la Bavaria sa bag un ochi la scaritele alea destepte, ca imi fac cu ochiu. Poate am cum sa le vopsesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun Cam da... ale mele (cele de Adv) au lucrat putin la talpa, insa nu prea rau/mult... dar am mers destul in picioare si sunt si greu. Am insa un amic care si-a luat de la TT si i-au facut talpa praf la niste bocani in timp foarte scurt si le-a dat cuiva sa-i "rotunjeasca" putin dintii. O sa dau intr-o zi o fuga pe la Bavaria sa bag un ochi la scaritele alea destepte... Asta daca cumva stiu de ele, sa le aiba chiar m-as mira Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Multam. Le mai vazusem parca pe la baietii de pe Adv forum. Misto (cred) ideea cu rotitul dupa talpa, dar as cauta ceva care ofera si posibilitatea de cauciuc pe ele. daca vrei neaparat a pus cineva mai devreme link la accesoriu. misto sau nu, depinde… initial mi s-a parut foarte ciudat sa se miste… dupa mi s-a parut super comod si ca pozitii permise in sa / picioare cu grip maxim si contact pe ambele canturi si ca comoditate in schimbat viteza sau actionat frana. Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun legat de zimti si ghete - mie nu mi s-a parut. pe scaritele stock de pe tenere (tot zimtate) am avut cauciucurile date jos de la prima revizie si pe la vreo 10k am pus pivot pegz. in 50k adunat n-am sesizat sa-mi roada talpi si de mers am mers si cu cizme moto si cu ghete 3 seasons non moto si cu pantofi cand eram prin oras… cu echipament sa zicem ca sar de 90-95kg… ymmv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) ... comoditate in schimbat viteza sau actionat frana. Din punctul asta de vedere suna interesant. @Capone si nu numai, apropos de asta, cine merge in picioare si vrea sa franeze doar cu spatele in off, se poate monta si la GS simplu (valabil si la GS anterioare) pedeala de frana de la Adventure care are un inaltator rabatabil, atunci cand conduci in picioare sa ai la "indepicior" pedala de frana. Footbrake lever, adjustable• Brake-lever pedal now wider and height-adjustable at the hinge mechanism. - Hinged, double-size footplate patented by BMW. • The footbrake is easier to use and control when the rider is standing on the pegs. - Adjusting the height is a no-tools operation; the rider flicks the footplate down before riding off. • Installation only by authorised BMW Motorrad dealers, installation instructions on the RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) service data DVD. • Cathodic dip coated finish, black. • Material: Fine-grained sheet steel. Editat Aprilie 11, 2014 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Dacă are sub 7 ani trebuie ţinut în braţe de către un adult, în ataşul motocicletei. Dacă are peste 7 ani, dar sub 14 ani, are voie să stea numai în ataşul motocicletei. Dacă are cel puţin 14 ani, poate merge ca şi pasager pe locul din spate al motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Am inteles Andry,,, era doar o gluma ! Multumesc mult !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 11, 2014 Autor Share Postat Aprilie 11, 2014 Am o problema !!! Stie cineva care e varsta minima legala pentru pasager ???? sfatul meu: STAI POTOLIT cu copilul pe motor!!!!! nu e tara unde sa i risti viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Un articol interesant: www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2014-bmw-r1200gs-adventure-review-first-ride.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 sfatul meu: STAI POTOLIT cu copilul pe motor!!!!! nu e tara unde sa i risti viata ...ASA E !! Ai dreptate! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 @Capone si nu numai, apropos de asta, cine merge in picioare si vrea sa franeze doar cu spatele in off, se poate monta si la GS simplu (valabil si la GS anterioare) pedeala de frana de la Adventure care are un inaltator rabatabil, atunci cand conduci in picioare sa ai la "indepicior" pedala de frana. Multam. Momentan mi s-a parut destul de ok actionarea franei spate din picioare. Dar intr-adevar, cred ca ar fi si mai ok dar ar fi o idee mai inalta. Astept sa imi schimb mai intai scaritele si sa vad dupa aia daca am sau nu nevoie de frana de adv. Intentionez sa incerc sa pun scaritele in pozitia joasa si atunci implicit frana ar veni mai sus. Doar sa nu ma jeneze scaritele la curbe Asa informativ, am vazut ca cei de la TT au scos varianta de protectie a cilindrilor dedicata crashbar-urilor Bmw. Modelul initial al protectiilor venea peste cauciucul crashbarului. Acum le-au facut sa "ocoleasca" acel tampon. http://shop.touratech.com/cylinder-protector-for-original-bmw-crash-bars-for-bmw-r1200gs-from-2013-bmw-r1200gs-adventure-from-2014-black.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Intentionez sa incerc sa pun scaritele in pozitia joasa si atunci implicit frana ar veni mai sus. Doar sa nu ma jeneze scaritele la curbe Daca te referi cumva la cele aurii, cred ca nu o sa se schimbe nimic in sensul asta: Bottom position same as standard footrest, 2 other, higher positions selectable. Asa informativ, am vazut ca cei de la TT au scos varianta de protectie a cilindrilor dedicata crashbar-urilor Bmw. Prima mea intrebare este: chiar este nevoie? Poate daca o dai jos pe pietris, ca pe asfalt pare sa nu poata atinge cand ai crashbar. La cel vechi crashbar-ul nu imbraca cilindrul si era necesara si protectia de cilindru. Design-ul astora de la TT nu mi se pare prea atragator Imi plac cum arata astea noi de la BMW dar din pacate nu sunt compatibile cu crashbar. Cylinder-head cover guard (NEW – market launch 4th quarter of 2013)• Cylinder-head cover guard made of special steel • Excellent protection for the cylinder-head cover, preventing scratches and damage caused by flying stones • Plastic contact guard at outside, replaceable • Large rubber buffer on inside • BMW Motorrad logotype on contact guard • Workshop installation instructions available in ASAP • Note: Also suitable for R 1200 GS (K50) (not in combination with special-steel crash bars) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Daca te referi cumva la cele aurii, cred ca nu o sa se schimbe nimic in sensul asta: Bottom position same as standard footrest, 2 other, higher positions selectable. Damn, acum am vazut... atunci cred ca le dau o sansa celor de la SWmotech. Prima mea intrebare este: chiar este nevoie? Poate daca o dai jos pe pietris, ca pe asfalt pare sa nu poata atinge cand ai crashbar. La cel vechi crashbar-ul nu imbraca cilindrul si era necesara si protectia de cilindru. Design-ul astora de la TT nu mi se pare prea atragator Imi plac cum arata astea noi de la BMW dar din pacate nu sunt compatibile cu crashbar. Pt pietris&bolovani ma gandeam la ele. Sincer nu as prea vrea sa pun asa ceva, dar parca nici nu-mi doresc sa imping la mobra in caz ca o las pe vreun cataroi din ala caracteristic legilor lui Murphy Mai reflectez... Si mie imi plac cele de la bmw dar nu ma prind de ce nu le-au facut compatibile cu crashbarul... ar fi trebuit doar sa le pozitioneze o idee mai sus. Si o aerisire mica, dupa ce m-am saturat de ploaie toata saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Pt pietris&bolovani ma gandeam la ele. Sincer nu as prea vrea sa pun asa ceva, dar parca nici nu-mi doresc sa imping la mobra in caz ca o las pe vreun cataroi din ala caracteristic legilor lui Murphy Mai reflectez... Si mie imi plac cele de la bmw dar nu ma prind de ce nu le-au facut compatibile cu crashbarul... ar fi trebuit doar sa le pozitioneze o idee mai sus. Io, avand in vedere crashbar-ul cuprinzator, nu ma gandeam chiar asa departe (cataroi/impins), ma gandeam la zgarieturi... asa, orice este posibil. Cred ca BMW considera suficient crashbar-ul si protectiile sunt doar o alternativa; de fapt pe alea le-au scos pt. RT si alte boxere ce or sa mai apara, la care crashbar-ul este mai putin potrivit. p.s. frumoasa poza.. si numarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Cap0ne, aerisirea merge si cu modelul vechi. Cam "duri" insa 1300km/19 ore intr-o zi cu saua TT X-Low (cea cu minimul posibil de burete), dar se poate. Insa asa incolteste gandul ticalos/costisitor de upgrade la modelul nou, cu suspensia coborata, dar cu saua ridicata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.