Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Un vot ptr GSA din 2008. Dece?-pentru ca din 2008 gasesti motociclete cu ESA, cu monitorizare presiune in cauciucuri, cu loc special rezervat bidonului de ulei, cu semnalizari led, cu generatia mai noua la ABS,cu o aripa de fata mai frumos desenata. Fata de modelul anterior 2005/2007 De ce? GSA pentru ca rezervorul ala asa cum este el (mare) te apara de curent la genunchi.Pentru ca are un parbriz si deflectoare de vant care elimina mult turbulentele.Pentru ca poti pune usor bagaje si pe cutiile laterale,fara sa stai cu frica ca se rup prinderile. Pentru ca atunci cand scapi motocicleta (involuntar) suportii de cutii protejeaza motocicleta si cat de inestetici par unora pe atat de utili sunt. Pentru ca are crash-bar inalt din fabrica,si nu esti nevoit sa montezi un set de tevi strambate de diversi binevoitori,iar care la primul impact cu solul sparg blocul motor.Pentru ca are seaua mai ergonomica,gandita pentru ture lungi.Pentru ca pe suportul de sustinere al parbrizului poti fixa GPS-ul sau telefonul.Pentru ca are protectie pe capacul cilindrului.Pentru ca are proiectoare cu buton de comanda in blocul de lumini. Daca bugetul ar fii mai generos GSA dupa 2010 incep motoarele DOCH mai silentioase si mai puternice.Daca consideri ca rezervorul plin la ADV al face prea greu, nu te opreste nimeni sa nu alimentezi mai putin cu 10 l.Daca ti-a placut ADV, nu ezita sa-l achizitionezi.Personal am avut si GS....urmatoarea tot ADV va fii.Gasesti si in RO motociclete dar ai nevoie de cineva care sa te ajute la vizionare.Din Germania aduci motociclete mai bune.Daca au servisare BMW scapi de griji.Din Olanda vin cam ruginite din anul ala.Din Anglia necesita schimbare de far, si nu scapi de rugina. Adusul din afara implica costuri Nu uita daca tara nu este in UE se plateste vama.Referitor la km.....cand achizitionezi un BMW 1200 nou in primul an 20000 km este nimik.Cu timpul mai reduci din plimbari dar in 10 ani se cam fac ceva km.Iluziile cu km putini sunt pentru cei care inghit gogosi.Intretinute corespunzator merg mult si merg bine.Motociclisti de pe planeta asta ne demonstreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Up si de la mine pentru GSA....

mitul cu benzinarii din 20 in 20 e cam ....mit

prefer sa alimentez in bg la 1.1 euro decat prin grecia 1.6 si sunt multe drumuri unde inca depinzi de acei 11 -12 litri diferenta

plus protectia la genunchi data de rezervorul GSAului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut aceeasi dilema, in final mi-am urmat inima desi ratiunea imi spunea altceva, este o chestiune de gust, motoru-i  pentru suflet, placerea condusului. 

As fi regretat daca luam GS. Deci AP pentru GSA chiar daca mai astepti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.01.2019 la 15:38, sivi a spus:

Salutare, dupa 5 sezoane de 800gs am revenit la 1200gs, sper sa nu ma dezamageasca vs ACul 2008.

 

Sa te bucuri de ea! Dar ca s-o poti face din plin, schimba-i anvelopele! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, sivi a spus:

Da

Sa inteleg ca e deja vedeta? 😁

 

Am corelat doar niste informatii, eram curios daca am recunoscut motorul :)

 

Vlad are dreptate, daca iti place "pa curbe" baga niste Scorpioane. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, KHK a spus:

 

Sa te bucuri de ea! Dar ca s-o poti face din plin, schimba-i anvelopele! ;)

Multam!

Da, este pe lista... Nu am facut nici 30km si anvelopele m au dezamagit, curios lucru, sunt si zgomotoase... 

Sau e motorul prea silentios 😂

Editat de sivi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, cautand variante, am dat si de karoo street. Venind de pe 800GS imi vine greu sa cred ca nu voi mai scoate roata de pe asfalt si pe un macadam ma gandesc la anvelope ceva mai duale.

Am avut karoo 3 si sunt geniale, mai putin rezistenta, le am schimbat pe la 9k...

Karoo Street fiind mai stradale poate duc 10k, nu stiu. A montat cineva asa ceva? Review urile sunt destul de bune... 

Nu arata nici rau 😁

Metzeler-Karoo-Street-2-1.thumb.jpg.8121673b519bada23f74e5c05ed76119.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am eu Karoo Street. Din pacate le-am pus la finalul anului si mare lucru n-am reusit sa fac cu ele. Cauciucurile anterioare: Scorpions Trail 2.

 

O parere rapida: fatza shuiera. La propriu. Citisem despre asta dar am zis ca poate nu e chiar asa. Zgomotul incepe de la 60-70 km/h si atinge maximul enervarii pe la 110 km/h. 

 

Pe sosea se lipesc bine, dar testul adevarat abia la vara.

 

In Off-road am intrat doar pe niste drumuri pe langa Caldarusani si pot sa spun ca se simte diferenta in bine fatza de Scorpioane, care sunt 90 asfalt 10 off. Karoo Street cica sunt 70 asfalt 30 off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fiu mai exact: zgomotul incepe pe la 60-70 .. apoi parca dispare si revine in forta la 110-115 :D  intre 60 si 110 e acceptabil ... ca si peste 110 .. zgomotul este exact ca un fluierat puternic. Pe mine m-a cam enerveaza pentru ca Scorpioanele erau SUPER silentioase. Din review-ul unui norvegian cica fluieratu asta incepe sa se mai estompeze cu numarul de km ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu si multi amici am facut off-road rezonabil cu Scorpion, am ajuns bine in locuri in care nu ma asteptam. Sau cel putin am ajuns cam peste tot unde ne-am propus. Evident, pe uscat, nu pe namoale.

Insa avand in vedere ca minim 95% din km/timp rulam pe strada, unde ne dam tare, si vrem sa ne dam rezonabil si pe ud, mai mergem si cu viteza mare pe autostrada... eu unul as avea mari retineri cu unele mai off gen Karoo Street, iar pe ploaie sigur as avea un mare morcov. Daca o scapi in off nu e mare bai dar sa iei o cazatura cand ti-e lumea mai draga la viteza mai mare...

De faza cu zgomotul, eventual si de franare, nu mai zic. Zgomotul, mai ales in intervalul mentionat mai sus care este si cam cel mai uzual, sigur m-ar deranja.

As lua ceva gen Karoo Street doar daca as sti sigur ca merg cu adevarat des pe off si acolo am asteptari ridicate; sau ca plec undeva gen Siberia sau o destinatie unde clar off-ul va fi esential/necesar. Dar pentru mers normal zi de zi, nu prea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, JCDenton a spus:

Își trimite cineva motoreta pe transfagarasan?

 

Numai fitzobaicarii.

 

Abia astept sa apara roboti care reguleaza femei, sa va vad atunci cat de open minded sunteti...

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, KHK a spus:

eu unul as avea mari retineri cu unele mai off gen Karoo Street, iar pe ploaie sigur as avea un mare morcov. Daca o scapi in off nu e mare bai dar sa iei o cazatura cand ti-e lumea mai draga la viteza mai mare...

 

 Cred ca exagerezi putin ... nu vad  de ce ai avea vreun morcov cu Karoo, review-urile sunt fff bune. Si eu iti pot spune ca motoru se simte bine cu ele. In teste il duceau baietii pana la capat. De cazut cazi cu orice daca ai prins ceva nisip ... 

 

Pe franare nu am simtit nicio diferenta, franeaza la fel de bine.

 

Dar da, daca 90% din timp bagi asfalt .. pui Scorpions. Eu insa vreau ca anul asta sa fac mai mult de 10% off-road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu de spus cat offroad si strada vei face, dar fiind ceva apetit in sensul asta, o anvelopa usor cramponata este necesara pentru a te distra si in off, oricat de putin ar fi.

Eu personal m am dus la maxim cu karoo3 fara nici o problema pe asfalt uscat. Pe ud nu risc indiferent de anvelope. Cea mai mare problema in cazul karoo street vs Scorpion, in cazul meu, este zgomotul si uzura.

Cu siguranta karoo3 nu se comporta pe asfalt ca niste cramponate, controlul si aderenta sunt f bune, similare cu anvelope exclusiv stradale din zona cu pretentii, dar fiind suprafata mai mica de contact este evident ca se topesc mai repede si probabil la mers foarte sportiv un rider experimentat ar putea sa simta mici diferente.

Editat de sivi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, john17 a spus:

Detalii, ce să facă ei recall, merge și fără spițe, furci și alte alea! Mai costă și cât o garsonieră...👿

 

Cel mai bine te duci cu ele la Gara de Nord si rogi un nene d-ala de controleaza rotile la tren sa ciocaneasca spitele, imediat iti spune cate spite slabe ai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca urmatoarea intrebare este generala, dar avand in vedere ca analizez mai multe anunturi de R1200 GS/A...

Exista o legatura intre aspectul evacuarilor si modul de utilizare/forjare a motorului ?

 

In unele anunturi observ traseul evacuarii  curat, cu nuante de albastru/violet/mov ...in unele spre negru/ars...iar unele au un maro ce pare a rugina?

Sau mai degraba are legatura cu nr de kilometri si conditile de pastrare/garare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...