Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

pana la urma nu ti-a placut ce-ai vazut in link-ul ce ti l-am dat... mi s-a parut mai ieftin si conform cu dorintele tale , Maria Ta.

 

Nu mi-a placut cum arata lol.

 

Mesaj completat

Nu mi-a placut cum arata lol.

 

8161174_kl.jpg

 

Oricum a fost cam 217euro ca nefiind in UE, reducere 40euro taxe :angry:

 

Asta vine cam 380AUD, la jumate cat vroiau distribuitorii locali sau turatech

 

Totusi nu am gasit un website al producatorului Vario. Voi stiti ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exista un Dumnezeu totusi al nebunilor- tocmai scrisesem un raspuns la postul tau si s a smuls laptopul din priza. E mai bine ca mi luam warn poate

Ca idee, pe Baiazid il cunosc si il respect mult. Asa ca mi am permis sa postez STRICT la postul lui din postura unui amic apropiat. REgret acest fapt si sunt convins ca era mult mai bine sa dau un PM Sau YM. Ma bucur tare mult pentru el si n am nici cea mai mica urma de rautate sau invidie aiurea. Din acest motiv mi am permis sa l tachinez . Desi nu sunt fan bmw imi place cand vad taote detaliile alea si cu cata pasiune traieste "nr 9" . Ideea cu 20 e era un fel de "run forest , run " si sper ca n o sa te iei ca l am facut "forest gump". :angry:

 

Inca odata regret ca am postat in loc sa vorbesc in privat cu el.

 

In ce priveste modul tau de a te exprima desi mi-era cunoscut petnru ca incvoluntar am mai vauzt posturi in care te iei in gura cu oamenii fara rost recunosc faptul ca m a deranjat.

Nu ma cunosti , nu te cunosc si pe viitor daca sper ca atunci cand vezi un post de la mine sa il ignori. N-am facut armata impreuna ca sa iti permit sa ai astfel de remarci. Ca idee intrucat nu ador troll-ismul te informez ca nu ti voi raspunde indiferent ce vei mai posta atat tie cat si acolitilor intru idei similare.

 

Baiazide, enjoy si ne auzim si scuza mi te rog poate exagererea in a te tachina.

te salutam cu respect

 

 

nu inteleg de ce TU ai luat.o personal

 

se refera la TOTI cei care comenteaza cand inti iei ceva mai scump

inclusiv cei din gasca mea au astfel de remarci

"ce ba ai bmw si nu ai bani"""

 

so

 

mai calm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg de ce TU ai luat.o personal

 

se refera la TOTI cei care comenteaza cand inti iei ceva mai scump

inclusiv cei din gasca mea au astfel de remarci

"ce ba ai bmw si nu ai bani"""

 

so

 

mai calm

chiar asa... ai BMW si nu ai bani???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa imi iau un set de anvelope doar pentru iesiri soft enduro, prima alegere ar fi tkc80, astea sunt 50/50 asfalt/enduro insa vroiam sa stiu daca a mai folosit careva si alte profiluri dedicate mai mult spre enduro si cum sau comportat

 

multumesc

 

 

PS stie careva o sursa ieftina de cumparat tkc80?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat o pereche de tourance. Le-am cerut la magazin bmw niste scotch lat ca nu aveam nimic la mine sa le leg de mobra. A mers de minune cu scotch.

 

350AUD ar fi cam 200EUR.

 

Maine fiind sambata, sper sa gasesc un service dispus sa le monteze.

 

post-22-1249033907_thumb.jpg

Editat de Baiazid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos animalutul din service

 

dupa 3 saptamani

 

ambreiaj schimbat pe banii mei 2700 ron

rulmenti schimbati in garantie

 

sa vedem ce mai urmeaza.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi predau mobra pentru service-ul de 1000km.

 

Imi vor da alta motocicleta la schimb pentru ziua respectiva (no costs).

 

Pret revizie: 280AUD (165euro)

 

Nu stiu in ce consta primul service ca nu am gasit in manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu in ce consta primul service ca nu am gasit in manual

 

Eu am la motocicleta mea manualul si cartea de service. In cartea de service scrie si ce trebuie facut la fiecare revizie. Logic mi s-ar parea sa ai si tu o carte de service in care sa ti se treaca si toate reviziile.

 

Banuiesc ca la prima revizie ti se schimba uleiul, ceva verificari, jocul de supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce setari aveti la amortizoarele fata-spate ?

In ultima vreme, spatele e cam saltaret la accelerare pe teren cu denivelari si rupe aderenta.

 

Poate o fi si de la gume care sint pe terminate...

Am setat fata pe pozitia 3 din 5, spatele vreo 5 clickuri inapoi de la hard, iar la surubul mic de jos, am dat la soft maxim si am revenit spre hard cu o rotatie.

 

La voi cum e ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata o tin la pozitia din mijloc pentru mers normal, indiferent de cata greutate car pe mobra. Spatele e undeva intre hard si standard, mai aproape de hard, iar reboundul (surubul) la 4 rotatii 360* de la soft. Pentru mine (75kg) + bagaj e ideal, sportiv si confortabil. Daca mai pun si prietena (45kg) pe spate incepe sa faca putin pogo la revenirea de pe denivelari mai mari, chiar daca mai adaug putin preload.

 

Am incercat tot felul de setari, de la toate pe soft la toate pe hard si orice intre. Pe soft era mult prea barca, nu-mi inspira incredere pe curbe, pe hard topaia si-mi rupea rinichii. Ce spui tu, Toro, ca-ti rupe aderenta pe denivelari cred ca-i o setare gresita a reboundului. La o tura de la soft e foarte putin, asta e setare de autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, mersi de lamuriri !

Cam asa am facut si eu reglajele, doar ca n-am apucat ieri sa merg cu ea sa vad ce anume s-a schimbat in comportament.

Surubul tot asa l-am dat si eu: maxim soft, apoi o rotatie completa (360 *) spre hard. 4 rotatii cu ziceai tu cred ca sunt de toate. Parca asa am numarat. S-ar putea, totusi, ca amortizoarele noastre sa fie diferite, dar nu bag mana-n foc.

 

Nelamurirea mea e alta: pana acum nu am umblat la suspensii, decat daca eram mai incarcat o dadeam cateva click-uri spre hard, atat. Si mergea brici, nu aveam probleme cu saltatul pe damburi. Sa fie un semn ca amortizoarele sunt pe duca ?

Pe VFR am pus Wilbers, dar aici sint 2 amortioare si o sa ma usuce la bani ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am platit DOAR ambreiajul adica 5 piese mai concret

Salut! :laugh: Ai schimbat toti rulmentii sau numai cei care iti pareau defecti?la ambreiaj era obligatorie schimbarea tuturor pieselor sau daca se vrea o reparatie de " buget " se putea face schimbarea de ex. numai a discului si placii de presiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am la motocicleta mea manualul si cartea de service. In cartea de service scrie si ce trebuie facut la fiecare revizie. Logic mi s-ar parea sa ai si tu o carte de service in care sa ti se treaca si toate reviziile.

 

Banuiesc ca la prima revizie ti se schimba uleiul, ceva verificari, jocul de supape.

 

A costat 280 AUD.

 

Mi-au dat un BMW F800ST. Foarte haios de oras.

 

M-am uitat in manual, nu am gasit partea cu revizia. O sa mai caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, mersi de lamuriri !

Cam asa am facut si eu reglajele, doar ca n-am apucat ieri sa merg cu ea sa vad ce anume s-a schimbat in comportament.

Surubul tot asa l-am dat si eu: maxim soft, apoi o rotatie completa (360 *) spre hard. 4 rotatii cu ziceai tu cred ca sunt de toate. Parca asa am numarat. S-ar putea, totusi, ca amortizoarele noastre sa fie diferite, dar nu bag mana-n foc.

 

Nelamurirea mea e alta: pana acum nu am umblat la suspensii, decat daca eram mai incarcat o dadeam cateva click-uri spre hard, atat. Si mergea brici, nu aveam probleme cu saltatul pe damburi. Sa fie un semn ca amortizoarele sunt pe duca ?

Pe VFR am pus Wilbers, dar aici sint 2 amortioare si o sa ma usuce la bani ...

La mine erau 6 sau 7 rotatii complete, dar abia pe ultimele 3 se simtea ceva. Si ale mele sunt Showa. Presupun ca sunt aceleasi cu ale tale, nu cred ca BMW a dezvoltat altele intre cele doua modele. Si da, e posibil sa ti se duca amortizoarele. Vezi ca Fournales face pentru mobrele noastre amortizoare pe aer la 750E amandoua. Cand oi avea bani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! :laugh: Ai schimbat toti rulmentii sau numai cei care iti pareau defecti?la ambreiaj era obligatorie schimbarea tuturor pieselor sau daca se vrea o reparatie de " buget " se putea face schimbarea de ex. numai a discului si placii de presiune?

 

 

tibi a zis ca doar 2 rulmeni

 

iar la ambreiaj am schimbat tot ca asa a zis multa lume ca e mai ok

este 1200 manopera pt ambreiaj

 

so merita sa schimb doar ceva,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este clar ca se pierde garantia la interventii neautorizate asupra utilajului, si oricum, nu este la indemina oricui sa demonteze si sa remonteze o jumatate de motocicleta (fara nici un fel de exagerare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa achizitionez si eu un troleibuz d-asta, ceva sfaturi ? sa dau o fuga in germanica sau sa caut aici la noi ?

 

Am gasit ceva din 2004 cu vreo 11.000 km cica, dar e chel si mi se pare cam scump 9000 E

 

Am citit destule pe topicul asta pana acum, si am vazut la un moment dat un sfat sa cumpar din afara (dar nu stiu de unde) ca ti se mai dau si niste genti laterale cadou, unde asta ?

 

Thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat ambreiajul la 1100gs - cam acelasi lucru ca la 1200, aproximativ.

 

piesele, non OEM, ma costau 1200 ron sa le aduc de la un producator din GB, sau 2000 RON de la un importator local; la BMW nu am mai intrebat, imi era frica.

 

zice lumea ca sa nu schimbi doar placa de frictiune, ca daca tot esti acolo sa schimbi tot; sincer, mi se pare de kko abordarea asta, cand schimbi placutele de frana nu schimbi tot discul!

 

un kit de ambreiaj original bmw te tine 150k fara probleme, daca ajustezi cablul la timp si nu ti-l contamineaza rear mail seal-ul cu ulei; unu de la alti producatori cica tine 100k km. Deci 3 ani in ritmul in care ma dau eu.

 

Daca as fii avut 1200gsa si era timpul sa schimb ambreiajul, as fii optat pt ala sinterizat de la TT, cica ii lifetime; da cum nu is... ii bun si Lucas-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa achizitionez si eu un troleibuz d-asta, ceva sfaturi ? sa dau o fuga in germanica sau sa caut aici la noi ?

 

Am gasit ceva din 2004 cu vreo 11.000 km cica, dar e chel si mi se pare cam scump 9000 E

 

Am citit destule pe topicul asta pana acum, si am vazut la un moment dat un sfat sa cumpar din afara (dar nu stiu de unde) ca ti se mai dau si niste genti laterale cadou, unde asta ?

 

Thanks

1. E cam acelasi lucru. Daca-l iei din Germania si te intorci cu el pe roti e si mai in regula chiar.

2. 1200GS la 11.000km din 2004 (practic prima serie) nu-i chiar scump. Ideea la BMW-uri e ca-si pastreaza foarte bine valoarea in timp. Il mai tii 2-3 ani, mai pui 50.000km pe el si-l vinzi cu 7500. Incearca asta cu o japoneza :laugh:

3. Personal as merge pe varianta 1150GS Adventure deoarece e o mobra fara multe probleme. Are Paralever II, care, desi mai greu, este mult mai fiabil decat III-ul si are cutie de 1200, cu 6 trepte, nu 5+overdrive ca la 1150 GS simplu, la fel, mai fiabila.

4. Citeste ADVRider.com, sectiunea GSpot. Acolo vei gasi absolut orice fel de informatie despre vacile astea, vei afla toate problemele pe care le au si iti vei da seama daca vrei cu adevarat troliebuz de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa achizitionez si eu un troleibuz d-asta, ceva sfaturi ? sa dau o fuga in germanica sau sa caut aici la noi ?

 

Am gasit ceva din 2004 cu vreo 11.000 km cica, dar e chel si mi se pare cam scump 9000 E

 

Am citit destule pe topicul asta pana acum, si am vazut la un moment dat un sfat sa cumpar din afara (dar nu stiu de unde) ca ti se mai dau si niste genti laterale cadou, unde asta ?

 

Eu as lua CLAR din Germania, daca tot ai posibilitatea. Din ce aud la oameni, nu se compara felul in care se intretine o motocicleta in Ro si una in Germania sau intr-o alta tara civilizata. Acolo, 99% din cei care si-au permis sa-si ia un GS si-au permis sa-i faca si service corect si la timp si cel mai probabil la reprezentanta. In Ro, chiar daca ai bani si chiar daca te induri sa dai banii la service BMW, tot n-ai garantia ca a fost facut ca la carte. In plus, cred ca nu se compara drumurile pe care s-a umblat cu motocicleta pana o achizitionezi tu.

 

9000 euro pt km aia nu e mult deloc dar eu as evita sa iau primul an de fabricatie (2004), am inteles ca au mai avut mici probleme, cel putin asa m-au sfatuit de la service la BMW Viena.

 

In Germania nu este valabila oferta cu gentile decat daca reusesti tu sa negociezi asa. Oricum, daca ajungi la faza aia, ia-le originale ca altfel arata urat/asimetric din cauza tobei; in plus, designul, faptul ca cele originale sunt variabile, ai aceeasi cheie etc.

Mesaj completat

Mi-au dat un BMW F800ST. Foarte haios de oras.

 

M-am uitat in manual, nu am gasit partea cu revizia. O sa mai caut.

 

Si mie mi-a placut 800ST... si nu numai de oras :laugh:

 

Asa cum am zis, tb sa ai 2 "carti" diferite: manualul de utilizare si cartea de service si in cartea de service ar tb sa ai si ceea ce se face la fiecare service. Tie unde ti-au trecut service-ul de 1000km cu stampila, nu in cartea de service?

Mesaj completat

ambreiaj schimbat pe banii mei 2700 ron

 

asta a fost cu tot cu manopera? nu prea inteleg... numai kitul complet de ambreiaj era peste 600euro parca.

 

si, evident, cand faci asa ceva, atata manopera, mi se pare logic sa schimbi tot kitul.

Mesaj completat

mama ce cost!!!

ce exact ti-au schimbat?

 

fara ironie sau altceva... chiar sunt curios, cat costa sa schimbi la alta motocicleta (alta marca) kitul complet de abreiaj la reprezentanta si cu piese originale? Alte variante chiar nu ma intereseaza raspunsul ca nu ar fi relevant. (deci, repet: kitul complet cu tot ce presupune, manopera la reprezentanta si piese originale)

 

Mesaj completat

zice lumea ca sa nu schimbi doar placa de frictiune, ca daca tot esti acolo sa schimbi tot; sincer, mi se pare de kko abordarea asta, cand schimbi placutele de frana nu schimbi tot discul!

 

un kit de ambreiaj original bmw te tine 150k fara probleme, daca ajustezi cablul la timp si nu ti-l contamineaza rear mail seal-ul cu ulei; unu de la alti producatori cica tine 100k km. Deci 3 ani in ritmul in care ma dau eu.

 

Chiar poti compara schimbarea discului de frana cu demontarea ambreiajului? Eu zic ca este o mare exagerare.

 

Nu prea cred totusi ca un ambreiaj de tine 150k, oricat de original ar fi. Cred ca 100k e deja putin optimist. Evident, nu zic ca nu sunt cazuri dar mai rare cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...