Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Linx

 

Daca ai buget si inima cere GSA nu ezita. Vezi daca te simti in regula pe el si apoi sa l stapanesti sanatos. Eu am 1.79/78kg si nu mi fac griji, dupa 4 ani de AT m am obisnuit cu elefantii, ba in plus boxerila e mai manevrabil decat ce am avut pana acum.

 

cu ESA pe hard enduro nu ating complet dar nici nu ma simt in nesiguranta. inca nu l am bagat la endureala dar abi astept okazia.

 

Gandeste cu mintea si cumpara cu inima, la banetul respectiv este f f f important sa fii fericit cu alegerea facuta si sa nu bazai apoi ca voiai GSA. Si ca sa nu fim egoisti, incearca si super tenerele, e mai slim (dar nu are farmec :P ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc inca o data ptr sfaturi.

La sfarsitul saptamanii o sa apuc directia Germania si o sa ma intorc cu motorul in remorca. Desi nu m-am hotarat in acest moment pentru care dintre cele doua voi opta, plecarea nu prea am cum s-o aman pentru ca pe urma imi va fi mai greu sa plec si nu stiu nici cat de bine e sa iau motor dupa ce incepe sezonul in toata regula.

 

Imi dau seama ca nu prea se face asa ceva intre necunoscuti, dar daca cumva cineva cu GSA (si care sta la mai putin de 100-150km de Bucuresti) ar fi dispus sa ne intalnim zilele astea si sa facem schimb de mobre ptr macar 20-30 de min... as fi foarte recunoscator. Sunt dispus sa achit deranjul, sa achit o garantie, sa semnez un act ptr treaba asta daca e cazul etc :) Cu un GS o sa mai merg maine sau poimaine, deci aici nu-i problem.

 

Daca nu, o sa fac niste exercitii de imaginatie, scenarii etc si o sa incerc sa iau o decizie pana plec, ca sa pot contacta cativa vanzatori din timp. Din cate inteleg, e destul de greu sa ajungi sa regreti (rau) alegerea facuta, fie ca e GS-ul normal sau Adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu, o sa fac niste exercitii de imaginatie

 

chiar nu gasesti la Bavaria un Adv de test?

Mergi si poate-ti fac vreo oferta buna la unul de pe stoc, parca au si ei sistemul de finantare cu numai 3,3% dobanda... si iei ce-ti place!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu gasesti la Bavaria un Adv de test?

Mergi si poate-ti fac vreo oferta buna la unul de pe stoc, parca au si ei sistemul de finantare cu numai 3,3% dobanda... si iei ce-ti place!

Nici de test nici de inchiriat... daca as fi vrut sa iau moto noua de la ei, asta chiar ar fi fost un motiv sa-i arat cu degetul. Asa, de, ii las pe altii sa o faca...

Am inteles ca incepand din aprilie sau mai vor sa faca o campanie de driveteste, iar de inchiriat mobre, momentan nu au asta in plan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de curand am reusit sa-mi iau un 1200gs si pot spune ca imi place mai mult cu fiecare kilometru facut. Am ales gs si nu gsa pt ca la enduro merg cu yfz450 iar pentru touring-enduro gs-ul mi s-a parut mai mult decat suficient, kilele "+ " ale gsa le-am simtit si am prins gs-ul la "super-oferta".Asa ca alegerea tine de ce vrei sa faci cu el, asfaltul le place amandoura, soft enduro (forestiere&stuff) merg amandoua, gsa ceva mai bine, hard enduro nu le place nici lor nici mie cu ele (kg multe, piese scumpe, etc)Bafta

 

Pierdere ulei pe la gernitura intinzatorului de lant. A mai patit cineva?

Am dus mobra la revizia de 1000k in iarna, pe platforma. Totul ok pana pe moment doar ca dupa doua zile am gasit sub ea o pata de ulei de cca 4 cm diametru. M-am cam morcovit pt ca era nepornita si partea stanga a motorului molozita ( prima chestie ca mi-a trecut prin cap a fost ca mecanicul are parkinson si a dat pe langa) dar busonul de ulei e pe dreapta si filtrul mult prea jos ca sa fie nestrans.Asa ca sunat Bavaria, explicat, baietii au incercat explicatia cu ulei ramas pe carcasa,, explicat ca imposibil, chemat in service cand se indreapta vremea.Sapt trecuta am dus mobra si mi-au zis ca suruburile de la intinzatorul de lant s-au slabit si a dat ulei pe langa garnitura dar le-au strans si nu mai scapa dar "sa tin sub observatie fenomenul".Brusc morcov...2 morcovi...intrebati daca au schimbat garnitura au zis ca nu era nevoie desi eu stiu inca de la Dacia lu' batranu' ca daca desfaci ceva cu garnitura cuser e sa o schimbi cu una noua si cum (cuvant urat) sa tin sub observatie?!? Adica exista sanse sa fiu cu ea la Cucuietii din deal si sa inceapa gonoreea?Intrebarea este insist sa schimbe garnitura?Alta varianta neaosa decat Bavaria chiar nu exista? Alt Bavaria gen Bv e mai ok?Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt Bavaria gen Bv e mai ok?Multam

 

Exact aceeasi intrebare am si eu.

Problema la Bavaria e ca a plecat Tibi si nu sunt foarte sigur ca baietii care au ramas se pricep asa de bine ca el.

Deci daca stie cineva ceva despre mecanicii de la Brasov, sa ne zica si noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea este insist sa schimbe garnitura?Alta varianta neaosa decat Bavaria chiar nu exista?

 

Inteleg ca ai un GS dohc nou si vorbesti de lantul de distributie... m-am uitat acum pe facturile de service (1k si 10k) si nu am vazut nicio garnitura.

 

Orice ar fi insa, avand garantie, trebuie sa-ti rezolve fara discutii sau credem/sa vedem etc.

 

Din pacate nu prea cred sa ai variante de service; cel putin primii 2 ani in garantie.

Ai luat-o tot de la ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de curand am reusit sa-mi iau un 1200gs si pot spune ca imi place mai mult cu fiecare kilometru facut. Am ales gs si nu gsa pt ca la enduro merg cu yfz450 iar pentru touring-enduro gs-ul mi s-a parut mai mult decat suficient, kilele "+ " ale gsa le-am simtit si am prins gs-ul la "super-oferta".Asa ca alegerea tine de ce vrei sa faci cu el, asfaltul le place amandoura, soft enduro (forestiere&stuff) merg amandoua, gsa ceva mai bine, hard enduro nu le place nici lor nici mie cu ele (kg multe, piese scumpe, etc)Bafta

 

Pierdere ulei pe la gernitura intinzatorului de lant. A mai patit cineva?

Am dus mobra la revizia de 1000k in iarna, pe platforma. Totul ok pana pe moment doar ca dupa doua zile am gasit sub ea o pata de ulei de cca 4 cm diametru. M-am cam morcovit pt ca era nepornita si partea stanga a motorului molozita ( prima chestie ca mi-a trecut prin cap a fost ca mecanicul are parkinson si a dat pe langa) dar busonul de ulei e pe dreapta si filtrul mult prea jos ca sa fie nestrans.Asa ca sunat Bavaria, explicat, baietii au incercat explicatia cu ulei ramas pe carcasa,, explicat ca imposibil, chemat in service cand se indreapta vremea.Sapt trecuta am dus mobra si mi-au zis ca suruburile de la intinzatorul de lant s-au slabit si a dat ulei pe langa garnitura dar le-au strans si nu mai scapa dar "sa tin sub observatie fenomenul".Brusc morcov...2 morcovi...intrebati daca au schimbat garnitura au zis ca nu era nevoie desi eu stiu inca de la Dacia lu' batranu' ca daca desfaci ceva cu garnitura cuser e sa o schimbi cu una noua si cum (cuvant urat) sa tin sub observatie?!? Adica exista sanse sa fiu cu ea la Cucuietii din deal si sa inceapa gonoreea?Intrebarea este insist sa schimbe garnitura?Alta varianta neaosa decat Bavaria chiar nu exista? Alt Bavaria gen Bv e mai ok?Multam

Fa in felul urlator: pui mobra pe cricu central, o bagi in a 5-a si invarti de roata in sensul in care trebuie sa se invarta ca si cum ai merge pe sosea. Sa stea tensionata cumva, adica sa nu invarti de roata in sens invers dect normal. apoi iei o inelara subtire in pereti si desfaci intinzatorul. Il scoti afata, bagi un magnet sa scoti si pistonul (practic il pescuiesti de acolo) si schimbi garnitura. Te uiti sa fie curat pe acolo si pui totul la loc ;)

 

 

Ideea cu trapta a 5-a si invartitu e ca sa fie la ntul intinns. Daca nu e intins, risti sa fie loc liber pe acolo si cand bagi pistonu la loc, sa cada in motor, lucru care nu ar fi prea placut, nu? :)

 

Oricum, inainte sa il pui la loc, poti pune niste vaselina pe piston care sa il tina de capac, ca sa stea sigur la locu lui, apoi il infiletezi ;)

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dane, de ce s-ar complica, avand in vedere ca mobra este in garantie? :scratch:

Cel putin asa am inteles..

Referitor la achizitie GSA/GS, daca iti permiti dpdv financiar ia-ti varful de gama, ce te tot invarti dupa teste si pareri?

Oricum, tot un drak cu 20 kile in plus sau minus.

Iti iei GS simplu si pe urma iti pare rau ca nu ai dat 500 in plus sa intri in elita.. :grinbandit:

 

PS:Vezi ca a aparut un ADV full chiar acum, la vanzari!

Poate nu mai bati drumul pina in Alemannia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@khk e luata de la Bmw Romania dar prin ei ca Bmw nu are voie sa vanda direct si avea 700 km. @Dan multam mult dar e in garantie si nu are rost sa umblu.Intrebarea e daca trebuia inlocuita garnitura odata ce a scapat ulei si nu doar stransa?

Editat de alexcseh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am comandat diagnoza din Polonia, GS911. Revin cu pareri dupa ce o folosesc prima data ;)

 

Lol, fara sa vad ce ai intrebat :laugh:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica in 5 zile de azi. Nu pot sa il inchiriez, dar pot sa fac diagnoza cu el aci in Cluj :)

 

Sau intrebi daca il trimit prin tara? Nu prea :)

 

Adu-l la BMW Camp, poate gasesti niste clienti pe acolo :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit... Atatea rautati n-am vazut demult!Dar cele mai "pline de sens" sunt doua discutii:1. Era un nene, posesor de R1, care vroia sa treaca pe un Bmw enduro touring; moment in care colegi bmwisti, nu dau nume, au sarit la jugulara: unde-ti sunt slapii, unde-i lantul de aur?!? Urat... Ma dau cu mobra de ceva timp si cunosc motoristi din toate categoriile si cred ca stim toti ca nu exista tipologii universal valabile. Ca in orice domeniu nu poti eticheta omul asa pt ca te simti superior, mai degraba superficial!2. Intr-o polemica distractiva gs vs st s-a ajuns la topicul consum. Cu teste & stuff! Marea problema era o diferenta intre 3,3-3,5%. Nu cred ca dai pe un motor 16-18k sau mai mult si la asta iti sta capul, sau sa mergi cu 90km/h intr-a 6 de dragul unor cifre...In stilul asta care ar fi atitudinea in trafic? Nu mai salut alti motociclisti decat daca au intre craci ceva aprobat de mine ?!? Merg incet si subturat ca sa ma dau rotund ca bag benzina cu pipeta, cand toti stim ca la un mers normal spre sportiv consuma de la 5,5% in sus?Cred ca unii simt nevoia de a-si justifica alegerea unui motor scump cautand excesiv argumente. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui. Ce iti place si ce sacrificii faci pt asta depinde de fiecare dintre noi. Btw nici motocicleta universala nu s-a inventat inca. Atata timp cat exista gusturi si necesitati orice moto va avea plusuri si minusuri.

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea cu consumul... consumul e direct legat de la cate rpm tii motorul, care e echivalent cu de cate ori pe minut se deschid injectoarele si baga gaz in motor. Acuma, producatorul zice ca la 90 km/h iti consuma 4.5% si la 120 km/h iti ia 5.6% (de exemplu). Asta se aplica numai daca ai parcurge 100 km distanta cu fix 90 la ora sau fix 120 km la ora. Asta ar fi cazu ideal.

 

Acuma, in cazu practic, unde stii ca nu tii constant gazu deschiz, ca accelerezi si schimbi viteze, treaba asta nu mai e corecta, a.i. un mers subturat nu inseamna un consum bun, ci din contra ;)

 

Pana la urma, mobra consuma cat ii trebuie ei. Important e sa te folosesti de ea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit...

 

Vezi sa nu ramai asa! :rolleyes: (just joking)

 

Pai hai, schimba putin tmosfera p-aici; pune si tu o poza cu a ta, ceva detalii...

 

Io azi mi-am recuperat-o dupa 5 luni in care n-am vazut-o decat in poze, mi-era doar de ea! :makeout:

E "proaspata", curata, cu revizie, itp, caucicuri noi; abia astept s-o alerg in weekend pe la munte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu ramai asa! :rolleyes: (just joking)

 

Pai hai, schimba putin tmosfera p-aici; pune si tu o poza cu a ta, ceva detalii...

 

Io azi mi-am recuperat-o dupa 5 luni in care n-am vazut-o decat in poze, mi-era doar de ea! :makeout:

E "proaspata", curata, cu revizie, itp, caucicuri noi; abia astept s-o alerg in weekend pe la munte.

Pai cati km ai facut frate cu ea de-i schimbi cauciucurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit... Atatea rautati n-am vazut demult!Dar cele mai "pline de sens" sunt doua discutii:1. Era un nene, posesor de R1, care vroia sa treaca pe un Bmw enduro touring; moment in care colegi bmwisti, nu dau nume, au sarit la jugulara: unde-ti sunt slapii, unde-i lantul de aur?!? Urat... Ma dau cu mobra de ceva timp si cunosc motoristi din toate categoriile si cred ca stim toti ca nu exista tipologii universal valabile. Ca in orice domeniu nu poti eticheta omul asa pt ca te simti superior, mai degraba superficial!2. Intr-o polemica distractiva gs vs st s-a ajuns la topicul consum. Cu teste & stuff! Marea problema era o diferenta intre 3,3-3,5%. Nu cred ca dai pe un motor 16-18k sau mai mult si la asta iti sta capul, sau sa mergi cu 90km/h intr-a 6 de dragul unor cifre...In stilul asta care ar fi atitudinea in trafic? Nu mai salut alti motociclisti decat daca au intre craci ceva aprobat de mine ?!? Merg incet si subturat ca sa ma dau rotund ca bag benzina cu pipeta, cand toti stim ca la un mers normal spre sportiv consuma de la 5,5% in sus?Cred ca unii simt nevoia de a-si justifica alegerea unui motor scump cautand excesiv argumente. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui. Ce iti place si ce sacrificii faci pt asta depinde de fiecare dintre noi. Btw nici motocicleta universala nu s-a inventat inca. Atata timp cat exista gusturi si necesitati orice moto va avea plusuri si minusuri.

Asfalt uscat

 

Cum singurul ST de pe forum este al meu iar discutia cu consumul s-a petrecut intre mine si Aurelian ma simt nevoit sa clarific. Diferenta a fost, surprinzator, cu mult mai mare decat 3,3-3,5, respectiv aproape 25% la regim de mers, nu subturat, ci cuminte, max 95km/h. Si da exista persoane pt care consmul conteaza, chiar daca dau mii de euro pe motoare si restul. Poate tocmai de aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu ramai asa! :rolleyes: (just joking)

 

Pai hai, schimba putin tmosfera p-aici; pune si tu o poza cu a ta, ceva detalii...

 

Io azi mi-am recuperat-o dupa 5 luni in care n-am vazut-o decat in poze, mi-era doar de ea! :makeout:

E "proaspata", curata, cu revizie, itp, caucicuri noi; abia astept s-o alerg in weekend pe la munte.

 

dc nu ai vazut-o 5 luni? ai avut ceva probleme cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cati km ai facut frate cu ea de-i schimbi cauciucurile?

 

Frate, am facut 11.500km :) ; pe fata mi l-au schimbat pe asigurare la sfarsitul sezonului trecut si daca tot am avut-o la service, le-am zis sa-mi schimbe si spatele ca sa nu ma mai duc alta data; poate mai tinea 2-3000 dar cauciucul este ultimul lucru la care as face rabat.

Singurul regret este ca primindu-l pe cel de pe fata moca, am ramas tot la Trail Attack si sezonul asta; la iarna ii voi pune EXP.

 

dc nu ai vazut-o 5 luni? ai avut ceva probleme cu ea?

 

Nu, cum sa am probleme? E BMW!!! :lol:

 

Nu am garaj asa ca iarna o las la BMW, de la sfarsitul sezoului pana in primavara. Pe langa faptul ca imi intretin bateria, mi-o dau curata, cu presiunea facuta in pneuri etc in perioada asta imi fac si ITP (aici se face anual) si service-ul, si cu vreo 10% reducere. Asa ca tot sezonul nu mai am griji. Singura problema este ca in timpul asta nu o poti lua/lasa cand vrei dar din cauza vremii nici nu as fi avut de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...