Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

linx, felicitari pt achizitie, s-o stapanesti sanatos.

aceeasi chestie cu mizeria o pateam si eu la 1150 gsa. aripa de la roata spate e de design, dupa cum ai observat. eu am rezorvat problema cu o aparatoare supimentara.

http://a6.sphotos.ak...590191079_n.jpg

am montat deasemenea o prelungire pt aripa fata (ceva de la wunderlich http://www.1000ps.at...3/p_G639718.jpg).

 

Aureliam Tau@ si-a montat o aparatoare la roata spate care arata extraordinar dpdv design si cred ca apara de mizerie bine. Poate pune o poza si eventual sursa ca eu nu am retinut, dar mi-a placut cum arata ca o continuare a desinului original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Linx- s-a vb si la tembelizor despre ploaia aia nenorocita cu nasip de la afrikani parca(furtuna de nisip, bla bla curenti de aer ce or adus particule de nisip incoa si restul il stii). din poze , eu zic ca nu este de la roti si sunt de acord cu antevorbitorii legat de fenda extenda si alte aparatori suplimentare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliam Tau@ si-a montat o aparatoare la roata spate care arata extraordinar dpdv design si cred ca apara de mizerie bine. Poate pune o poza si eventual sursa ca eu nu am retinut, dar mi-a placut cum arata ca o continuare a desinului original.

 

Anul trecut m-a prins o ploaie de la Fetesti pana acasa - am mers cu 90 / 95km/h pe autostrada - dar nu am avut deloc problema ta.

Foarte posibil sa fie din aceasta cauza:

 

http://www.wunderlich.de/shopart/8160918-1-1114/Shop/Teilepool/8/Hinterradabdeckung-Xtreme.htm

 

 

http://www.wunderlich.de/shopart/8110102-1-1114/Shop/Teilepool/8/Back-Extenda-Fender-R-850110011501200-GS-Adv.htm

 

 

http://www.wunderlich.de/shopart/8110101-1-1114/Shop/Teilepool/8/Kotflgelergaenzung-Extenda-Fender.htm

 

 

 

 

post-4731-0-52839100-1335371189_thumb.jpg

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine acela a fost momentul din care am inceput sa ma uit cu admiratie la BMW-uri :)

 

Pe mine

m-a starnit sa plec in Norvegia si n-am regretat. Din pacate insa am fost ambele dati cu masina dar la anu' "ma razbun", poate facem o mica gasca :moto:

 

Desi observ ca majoritatea aleg alti producatori, o varianta care mi-a placut foarte mult ar fi cea pe negru de la Hepco, impreuna cu protectiile pentru cilindri, care cred ca tot de la ei sunt:

 

Din ce am vazut p-aici, n-as zice ca majotitatea aleg alti prodcatori, din contra.

Mie cel mai mult din cele non-bmw imi place cel de la Touratech, cel din poza ta mi se pare putin cam grobian.

 

Aparatoarea de cilindru este originala BMW; exista varianta asta "soft" sau "hard" cum au si ale noastre.

 

N-am mai apucat sa trec pe-aici dar am rezolvat dilema GS vs GSA care ma bantuia acum cateva saptamani si am ales un GSA pana la urma.

 

-(roata fata mai grea si mai stabila)

-am senzatia ca sta putin inclinata dreapta cand tine drumul drept

-- semnalele

-frana de motor foarte puternica si agresiva (brutala)

 

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! :wave: Imi place tare mult si culoarea!

Inteleg ca e full, ai si ESA?

 

- cum adica roara fata mai grea? sau... vrei sa zici ca apasa mai multa greutate pe ea?

- de asta cu inclinatia nu am mai auzit niciodata si nici nu am perceput asa ceva!

- semnalele mi se par super inteligent/intuitiv puse asa; am mai mers apoi pe GT, RT (nou) si altele care aveau sistemul clasic si mi s-a parut total aiurea; nu numai ca sunt convins ca te vei obisnui der le vei aprecia

- frana de motor de asemenea imi place mult asa cum e, pe drumuri de munte /pasuri este chiar un avantaj; ca si la semnale, cred ca te vei obisnui si vei aprecia

- in legatura cu stropitul, si la mine se intampla, chiar daca sunt drumurile mult mai curate; cred ca o sa-mi pun si eu ce si-a pus Ianachim.

 

Daca mai vrei idei de accesorii pe care le-am apreciat: capacul din aluminiu (alimentare ulei) cu inscriptia "Boxer" si cu cheie speciala, spoilere mari pt. protectiile de maini (mult mai eficiente), eventual scutul enduro. (toate originale BMW)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomand si eu

 

http://www.wunderlic...terradabdeckung- Xtreme.htm

 

 

 

 

costa da merita

 

 

 

Curios este ca dupa aproape 10 ani de la aparitia Gs-ului a reusit cineva sa faca un ceva care sa rezolve problema si sa si arate bine. Plasticele de la inceput, legate cu sfoara, ale lui Ianachim erau de tot cacatul. La Aurelian am vazut aparatoarea adevarata.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am vazut p-aici, n-as zice ca majotitatea aleg alti prodcatori, din contra.

Mie cel mai mult din cele non-bmw imi place cel de la Touratech, cel din poza ta mi se pare putin cam grobian.

 

Aparatoarea de cilindru este originala BMW; exista varianta asta "soft" sau "hard" cum au si ale noastre.

 

 

Si mie tot TT imi place si se pare ca este si cel mai apreciat dpdv estetic...Din experienta voastra (sper legata numai de tranteli usoare rolleyes.gif) cu cel de la TT sunt sanse sa lovesti carenele in cazul in care o scapi chiar si pe un off road? (ma refer la viteze relativ mici de pana in 20-30km/h)

Mi-ar placea sa protejez si carenele insa aspectul va avea de suferit si in plus nu exista varianta in cazul TT, deci va trebui sa fac improvizatii probabil cu ceva facut pe comanda....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar placea sa protejez si carenele insa aspectul va avea de suferit si in plus nu exista varianta in cazul TT, deci va trebui sa fac improvizatii probabil cu ceva facut pe comanda....

Cum nu exista? Ia vezi un post al meu la pag 316.

Daca pica pe drum drepr, nu atinge. Las-o o data si vezi... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie tot TT imi place si se pare ca este si cel mai apreciat dpdv estetic...Din experienta voastra (sper legata numai de tranteli usoare rolleyes.gif) cu cel de la TT sunt sanse sa lovesti carenele in cazul in care o scapi chiar si pe un off road? (ma refer la viteze relativ mici de pana in 20-30km/h)

Mi-ar placea sa protejez si carenele insa aspectul va avea de suferit si in plus nu exista varianta in cazul TT, deci va trebui sa fac improvizatii probabil cu ceva facut pe comanda....

 

 

Eu la GS-ul pe care l-am avut inainte, am avut protectie H&B cumparata de la Wunderlich.

Dupa ce am montat-o, am culcat in mod intentionat motocicleta - am asezat o patura si am lasat-o jos - pentru ca vroiam sa vad ... "pe ce-am dat banii"!

 

Impreuna cu suporturile de coburi - tot H&B, cumparate de la Wunderlich - protectia era totala pe ambele parti!

 

Ca atare, din experienta, eu unul o recomand pe aceasta.

In plus - in cazul in care doresti ulterior - pe ea poti monta si protectia de rezervor.

post-4731-0-86483700-1335424675_thumb.jpg

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la GS-ul pe care l-am avut inainte, am avut protectie H&B cumparata de la Wunderlich.

Dupa ce am montat-o, am culcat in mod intentionat motocicleta - am asezat o patura si am lasat-o jos - pentru ca vroiam sa vad ... "pe ce-am dat banii"!

 

Impreuna cu suporturile de coburi - tot H&B, cumparate de la Wunderlich - protectia era totala pe ambele parti!

 

Ca atare, din experienta, eu unul o recomand pe aceasta.

In plus - in cazul in care doresti ulterior - pe ea poti monta si protectia de rezervor.

 

Primele optiuni si in cazul meu au fost tot H&B + SW-Motech (avand in vedere protectia si pentru carene) insa acum ma intrebam daca sa mai optez si pentru protectia carenelor (estetic + greutate)...

Pana la urma am sa ajung sa regret ca nu mi-am luat GSA daca tot adaug accesorii.....si principalul motiv pentru care am luat GS-ul este greutatea mai scazuta.....

Eterna problema......ti-ai luat GS si adaugi accesorii existente la GSA doar ca te costa enorm....45.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi, urari si recomandari.

 

Legat de ploaie, in primul rand, ma indoiesc ca a fost vorba de celebra poaie cu nisip, pentru ca atunci ar fi trebui sa arate toata motocicleta asa si noi doi la fel.

Mi-am comandat deja de pe Louis aparatoarea aceea spate de la Puig si astept sa vad ce si cum. Ma gandesc sa le iau pe rand ca sa vad ce imbunatatiri aduce fiecare. Extensia pentru fata cred ca o s-o iau ultima, pentru ca ma convinge cel mai putin (atat ca utilitate cat si ca aspect). O sa incerc eventual sa blochez si spatiu dintre sa si cadrul valizelor daca va fi cazul.

 

Pentru Vlad: Ma refeream la greutate mai mare repartizata pe roata fata, da. Mobra are si ESA, are tot. Frana de motor e un lucru bun, dar ce e mult strica, inclusiv aici; nu-mi plac nici socurile alea in cardan nici faptul ca in orice conditii, precum o panta intr-a 6-a iau mana din gaz si incetineste rapid. Cu semnalele te intreb doar de ce la celelalte modele BMW au trecut pe sistemul japonez? Obisnuinta de care vorbesti este si la tine acum si la altii, cand spui ca ti se pare mai normal sistemul vechi BMW. Categoric te poti obisnui, adapta etc, dar treaba mi se pare in continuare ilogica si io unu sunt convins, pana la proba contrarie, ca nu e cineva care sa se poate juca cu semnalele in timpul unor manevre mai la limita, asa cum o faci cu sistemul "japonez". Eu pana acum am mare boala pe sistemul asta, desi m-am obisnuit destul de rapid cu comenzile. La capacul de ulei metalic si la scutul acela ma mai gandesc, par interesante dar le las pe mai incolo. Protectiile de maini la fel, momentan am si scos "partea gri" ca prefer sa mi se ventileze mainile primavara/vara.

 

Spune-mi si mie te rog, de unde ti-ai luat elementele acelea de protectie pentru cilindrii, cele care se prind de crashbarurile originale? Am culcalt motocicleta pe iarba si am vazit ca atinge in protectiile de clindrii, care imi par un soi de table mai groase prinse pe acestia, deci cred ca as prefera niste bare mai solide.

 

Inca ceva, de ce ar fi mai bun sistemul cu aparatoarea sub numar decat o prelungire a aparatorii originale (a "pseudoaparatorii")?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu semnalele te intreb doar de ce la celelalte modele BMW au trecut pe sistemul japonez?

 

Nu au trecut la toate, nu e o regula; de exemplu, desi la RT au schimbat, la GS si R nu. habar nu am. Stiu doar ca mie mi se pare mult mai comod si mai intuitiv; de cand aveam F650 (cu sist clasic) si mai testam modele cu sistem bmw, mi se parea mult mai simplu cu cel bmw, inclusiv in situatiile descrise de tine. Ma rog, chestie de gust si obisnuinta.

 

In legatura cu protectiile de maini, eu inainte, dupa mers mai mult, de la curent, aveam niste dureri la oasele astea (de la pumn, nu stiu cum se numesc) exterioare ale mainii; de cand merg cu protectiile, am uitat de dureri. Si oricum exsita niste fante de ventilatie.

Cand veneam anul trecut din tura, eram cu un prieten cu un naked; cu exact acelasi tip da manusi, aceeasi viteza, lui ii inghetau mainile iar la mine (fara sa folosesc incalzirea) era perfect. D-aia le-am pomenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg rostul a ditamai articolul despre roti dintate pe acest topic, cu atat mai mult cu cat ERU sau Budd nici macar nu sunt posesori de R 1200GS :scratch:

 

Noi obisnuim sa ne plimbam cu motocicletele ;) , asta am facut si azi:

 

post-9546-0-11611100-1335014384_thumb.jpg

 

Si care-i chestia? Sau noi nu ne-am dat cu geseu',este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-mi si mie te rog, de unde ti-ai luat elementele acelea de protectie pentru cilindrii, cele care se prind de crashbarurile originale? Am culcalt motocicleta pe iarba si am vazit ca atinge in protectiile de clindrii, care imi par un soi de table mai groase prinse pe acestia, deci cred ca as prefera niste bare mai solide.

 

 

http://www.wunderlich.de/shopart/8166220/Shop/R1200GS-Adventure/Rundumschutz-Sturzbuegel-Protektoren/Sturzbuegel-Motorschutz/Ventildeckel-Zusatz-Schutzbuegel-R-1200-GS-Adv.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au trecut la toate, nu e o regula; de exemplu, desi la RT au schimbat, la GS si R nu. habar nu am. Stiu doar ca mie mi se pare mult mai comod si mai intuitiv; de cand aveam F650 (cu sist clasic) si mai testam modele cu sistem bmw, mi se parea mult mai simplu cu cel bmw, inclusiv in situatiile descrise de tine. Ma rog, chestie de gust si obisnuinta.

 

In legatura cu protectiile de maini, eu inainte, dupa mers mai mult, de la curent, aveam niste dureri la oasele astea (de la pumn, nu stiu cum se numesc) exterioare ale mainii; de cand merg cu protectiile, am uitat de dureri. Si oricum exsita niste fante de ventilatie.

Cand veneam anul trecut din tura, eram cu un prieten cu un naked; cu exact acelasi tip da manusi, aceeasi viteza, lui ii inghetau mainile iar la mine (fara sa folosesc incalzirea) era perfect. D-aia le-am pomenit.

Pacat ca nu te platesc astia de la BMW sa le faci reclama. Nu am mai intalnit un om atat de ahtiat dupa motocicletele BMW.

Cred ca daca vor scoate astia detergent BMW vei fi primul care-si va spala moto desigur BMW cu acel pretios detergent.

Evident scuze de off-topic.

Linx: felicitari pentru achizitie, iar cu semnalizatoarele te vei obisnui, e drept putin mai greu cu modelul total aiurea pe care-l are.

Astept cu interes sa scoata astia un model cu o roata, sa vezi atunci dezbateri care e mai buna, bicicleta de la circ sau modelul revolutionar cu o roata.

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca nu te platesc astia de la BMW sa le faci reclama. Nu am mai intalnit un om atat de ahtiat dupa motocicletele BMW.

Cred ca daca vor scoate astia detergent BMW vei fi primul care-si va spala moto desigur BMW cu acel pretios detergent.

Evident scuze de off-topic.

Linx: felicitari pentru achizitie, iar cu semnalizatoarele te vei obisnui, e drept putin mai greu cu modelul total aiurea pe care-l are.

Astept cu interes sa scoata astia un model cu o roata, sa vezi atunci dezbateri care e mai buna, bicicleta de la circ sau modelul revolutionar cu o roata.

 

 

imi place si de tine si de harea

macar el are un topic dedicat motocicletei pe care o venereaza

 

dar in rest va bagati peste tot in discutie fara sa vi se ceara parerea...macar de ai avea una avizata

 

este bine ca in viata sa ai un lucru la care sa tii si vlad de ex are BMW

dar sa stii ca intr.o excursie l.am prins pe TRADATOR

 

uite ce poarta pe sub pantalonii BMW

 

:banana: :banana: :banana:

 

era sa uit ...are si pasta de dinti de la bmw...'daia' cu xenon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place si de tine si de harea

macar el are un topic dedicat motocicletei pe care o venereaza

 

dar in rest va bagati peste tot in discutie fara sa vi se ceara parerea...macar de ai avea una avizata

 

este bine ca in viata sa ai un lucru la care sa tii si vlad de ex are BMW

dar sa stii ca intr.o excursie l.am prins pe TRADATOR

 

uite ce poarta pe sub pantalonii BMW

 

:banana: :banana: :banana:

 

era sa uit ...are si pasta de dinti de la bmw...'daia' cu xenon

E un forum public asa ca nu e nevoie sa-mi ceara cineva parerea.

 

Ma refeream la parerea destul de subiectiva a unuia cu ochelari de cal si vad ca altul din tufis da sa muste!

 

Vezi-ti de treaba ta ca nu am nimic cu tine.

 

Si ce inseamna pentru tine "una avizata"? Te simti atacat la orgoliu?

 

Nu am nevoie sa fac topic pentru motocicleta personala.

 

Faina poza. Perfecta pentru un posesor foarte matur.

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un forum public asa ca nu e nevoie sa-mi ceara cineva parerea.

 

Si ce inseamna pentru tine "una avizata"? Te simti atacat la orgoliu?

 

Nu am nevoie sa fac topic pentru motocicleta personala.

 

Vezi-ti de treaba ta ca nu am nimic cu tine.

 

Faina poza. Perfecta pentru un posesor foarte matur.

si ce daca e forum public? tre sa te bagi tu in seama? ai vazut ce scrie la titlu? daca ai ceva sa ne impartasesti despre modelul asta de la bmw fa-o, daca nu, te rog frumos sa-ti vezi de vanzarea ta. stim deja, `onda e the best.

de ce cred unii ca-i ok sa te pisi pe pasiunea omului? ce treaba aveti voi ca unu sau altu e fan bmw? chiar nu pricep.

vlad, bmw are sampon? vreau sa cumnpar si eu. PM please.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bati campii...grav!

 

Nu e vorba de vanzarea mea, nu e vorba ca honda e the best cum spui, esti pe langa subiect si nu am nici-o discutie cu tine.

 

Nu ma pis pe pasiunea omului, expresia iti apartine, insa argumentele pe care le sustine dpmeu de vedere nu au nici-o logica.

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un forum public asa ca nu e nevoie sa-mi ceara cineva parerea.

Ma refeream la parerea destul de subiectiva a unuia cu ochelari de cal si vad ca altul din tufis da sa muste!

Vezi-ti de treaba ta ca nu am nimic cu tine.

Si ce inseamna pentru tine "una avizata"? Te simti atacat la orgoliu?

Nu am nevoie sa fac topic pentru motocicleta personala.

Faina poza. Perfecta pentru un posesor foarte matur, iar pentru cultura ta generala e bine in viata

sa ai mai multe pasiuni si nu numai una, caci altfel ajungi ca in exemplul de fata, in asa masura de obsedat si atasat de un lucru incat

devii ridicol cu motivatiile si argumentele superficiale pe care le ai.

de ce am ochelari de cal? ca mi-am luat bmw? ca imi place bmw-ul?

de unde stii tu ce pasiuni are fiecare in viata? doar citind aici pe forum stii ce pasiuni are fiecare?

ideal ar fi, ca fiecare sa-si vada de viata lui, sa nu se ajunga la jigniri gratuite, ca suntem oameni maturi, o parte din noi si nu-i frumos sa ne intalnim pe undeva sa ne masuram orgoliile. asa vad eu lucrurile.

inca sper sa se intample ceva cu forumul asta si sa ne purtam ca o comunitate, ca niste oameni care impart aceeasi pasiune, mersul pe doua roti, indiferent de categoria motocicletei sau marca ei.

am terminat cu offtopicul, scuze tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am spus si ma repet

e bine sa fii "FAN" ul unei marci .game de produse.femei.etc

 

inseamna ca pui pasiune si simti ceva pentru ...ceva

 

si in puiii mei ...daca KHK ul are actiuni la BMW ....ei BRAVO lui

 

iar daca apare sampon pot lua si altii ..o lingurita pe stomacul gol.... dimineata

macar sa faca clabuci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce am ochelari de cal? ca mi-am luat bmw? ca imi place bmw-ul?

de unde stii tu ce pasiuni are fiecare in viata? doar citind aici pe forum stii ce pasiuni are fiecare?

ideal ar fi, ca fiecare sa-si vada de viata lui, sa nu se ajunga la jigniri gratuite, ca suntem oameni maturi, o parte din noi si nu-i frumos sa ne intalnim pe undeva sa ne masuram orgoliile. asa vad eu lucrurile.

inca sper sa se intample ceva cu forumul asta si sa ne purtam ca o comunitate, ca niste oameni care impart aceeasi pasiune, mersul pe doua roti, indiferent de categoria motocicletei sau marca ei.

am terminat cu offtopicul, scuze tuturor!

Da si eu imi prezint scuze.

 

am spus si ma repet

e bine sa fii "FAN" ul unei marci .game de produse.femei.etc

 

inseamna ca pui pasiune si simti ceva pentru ...ceva

 

si in puiii mei ...daca KHK ul are actiuni la BMW ....ei BRAVO lui

 

iar daca apare sampon pot lua si altii ..o lingurita pe stomacul gol.... dimineata

macar sa faca clabuci

Pace Cristi!

Tu oricum esti dus.

Sa aveti drumuri libere si faine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...