Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Nu-ti fie teama, mergi cu incredere la Bavaria - testerul pe care il au ei nu-l gasesti pe toate drumurile!

 

Daca nu tii neaparat la diagnoza - care este inclusa in costul reviziei si CARE SPUNE MULTE DESPRE PARAMETRII MOTORULUI - un ulei si un filtru de ulei le poti schimba singur, acasa.

In plus, daca motorul are o singura axa cu came, trebuie sa stii sa-i reglezi jocul la supape.

 

Tu chiar crezi ca la numarul de bucati - atat GS cat si RT (politie) - vandute, pentru baietii de acolo reviziile mai sunt un semn de intrebare?

 

Cu cat platesti mai putin daca te duci la "un cineva care le stie pe toate" ? Se merita oare?

In plus - ca si la masini de altfel - la revanzare o carte de service stampilata la zi ... face destul de mult!

 

In general, in Romania mersul la service - atat la motociclete cat si la masini - este comparabila cu vizita la doctor: mergi doar atunci cand nu mai poti, sau - mai trist - cand e prea tarziu!

 

 

 

am facut deja programarea, insa mi-as fi dorit sa stiu un "medic de familie" care sa si poata comunica cu mine, de preferat din cadrul Bavaria (asa cum era Tibi)....chiar si cu Tibi(care a intervenit mult prea tarziu) am fost dezamagit total de acest service. Patania mea a presupus inlocuirea unei piese (SIGUR e senzorul de turatie - aprox 200 euro fara manopera) ca sa se constate dupa alte cateva interventii esuate ca din cauza mizeriei se bloca clapeta de la acceleratie (F650GS)....pacalit si cu banii luati.

Asta avem cu asta defilam....

Multam de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat despre defelctorul Touratech pentru parbriz ... crede-ma, sunt bani aruncati!

Daca vrei un parbriz adevarat de touring - cu care sa poti merge cu casca deschisa si sa auzi doar motorul, sa nu te murdaresti pe geaca - mai ales pe maneci si in zona umerilor ... crede-ma, VStream este solutia

Salutare. Acum doua zile m-am intors din miniexcursia la Istanbul, in care am avut in premiera montat deflectorul Touratech (era comandat deja de vreo 2 saptamani), aparatoarea spate de la Puig, topcase-ul si un "full-load" cu pasager si bagaje pest ebagaje... Am prins si ploi si drumuri mai putin curate, asa ca am observat si imbunatatirea in protectia la jeg, care n-a mai ajuns asa de sus si peste tot, dar in continuare imi stropeste un pic partea din spate a motocicletei si arunca putin si pe valize... o sa revin cu poze.

 

Oricum, mobra arunca foarte urat apa / noroiul, deci nu-mi prea fac sperante sa o pot "cuminti" de tot. Cam asa arata saptamana trecuta, dupa cateva balti (din pacate nu se vede in poza cat de murdara era cu adevarat, era acoperita toata de noroi, din bot pana in ultimul coltisor al case-urilor):

IMG_2628.jpg

 

Referitor la deflector insa, pot spune ca a fost o surpriza placuta. Cel putin pentru mine (1,83 si saua originala de GSA) a facut diferenta, adica cei cativa cm ai lui au reusit sa-mi dea aerul undeva in zona ochilor si acum NU MAI AM ZGOMOT IN CASCA! Bairam! :)) Nu pot sa merg cu viziera deschisa complet, ptr risc sa-mi intre ceva in ochi, insa cred ca e chiar mai bine asa, ptr ca merg cu ea semideschisa si ma mai ventilez cat de cat. Am coborat parbrizul cu 1 pas pentru ca mi s-a parut ca opune o rezistenta prea mare in pozitie verticala si e in continuare ok. Banuiesc ca VStream-ul e ceva mai serios, dar mizeria asta mica poate fi un compromis decent.

 

Interesant e ca acum aud motorul foarte clar si la peste 120-130 km/h cu incarcatura, cand motorul se duce spre 5000 in treapta a 6a, sunetul motorului devine foarte puternic spre deranjant, chestie care ma face sa caut sa raman in plaja asta de turatie si viteza. E posibil ca fara pasager sa fie altfel, dar nu cred. Am vazut ca si in 6000 de ture zgomotul e cam acelasi. Si nu ma refer deci la zgomotul facut cand deschid gazul, ci la viteza constanta. Consumul cred ca incepe sa sara si el destul de brusc dupa acest prag. Asa, mers pana in 120-130 si fara s-o las sub 90-100, mi-a luat 5.7, ceea ce e chiar de bun simt, nu? Bine, si la intoarcerea spre casa a trebuit sa completez cu ulei, dar asta e alta discutie... :)

 

 

daca stii ca iesi si off pastreaza anakke ... e mai cramponat

daca bagi mai mult asfalt si te gandesi si la toamna mergi pe metzeler

pt grip mai bun pe umed este exp ul

Trebuie sa schimb si eu anvelopa spate. E un Tourance EXP si mi s-a parut o anvelopa decenta... am trecut si prin cateva namoale cu ea, dar mai mult din inertie si cu ceva echilibristica. Nu o sa pun TKC sau ceva similar pentru ca merg mult pe asfalt, uneori destul de tare si nu mi-ar place sa ma simt restrictionat de anvelope. Din cate am vazut, poti sa faci multe cu TKC-urile, dar daca mergi mai tare se incing si se uzeaza foarte repede.

 

Intrebarea ar fi a incercat cineva Pirelli Scorpion Trail? Ma atrage ca pare o anvelopa un pic mai sportiva decat EXP-ul si nu cred ca voi mai simti rontaitul pe care il simt acum la viteza mica si cand incep sa ma aplec stanga-dreapta. Pe de alta parte ma gandesc ca poate ar fi mai intelept sa merg pe EXP in continuare, fiind probate si avand certitudinea ca se descurca cat de cat si prin noroi (ma intereseaza sa pot sa trec portiuni mici, in plat).

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asa, mers pana in 120-130 si fara s-o las sub 90-100, mi-a luat 5.7, ceea ce e chiar de bun simt, nu?

Mi-am inchipuit ca esti plecat , am trecut prin farta magazinului si am vazut obloanele trase. :rolleyes:

La consum mi se pare cam mult.

LT-ul consuma pe aceeiasi plaje de viteza cu parbrizul ridicat pe confort total 5,5-5,7 si cu el lasat complet jos(vantul bate spre partea de sus a castii)4,6-4,8.

Desi are cu aprox. 150 kilograme, doi cilindri mai mult si 12 ani in plus.. :rolleyes:

Depinde si la ce te raportezi, daca vechea mobra iti consuma mai mult se cheama ca ai facut un pas inainte.

Sunt curios cit consuma altii cu ADV, pe plaja asta de viteze..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, mers pana in 120-130 si fara s-o las sub 90-100, mi-a luat 5.7, ceea ce e chiar de bun simt, nu? Bine, si la intoarcerea spre casa a trebuit sa completez cu ulei, dar asta e alta discutie... :)

 

Trebuie sa schimb si eu anvelopa spate. E un Tourance EXP si mi s-a parut o anvelopa decenta...

 

La mine 5,7 a fost mereu "consumul standard" (mediu, dupa multi km per total in toate conditiile), inclusiv la boxerul anterior (1100RS).

Oricum, pt. ditamai matahala, zici ca ai fost si cu pasager, bagaje (care nici nu sunt tocmai aerodianmice), as zice ca este destul rezonabil.

 

Consumul de ulei creste clar daca te dai la ea, adica viteza mare sau turatie mare pe pasuri; altfel la mine nu prea scadea nivelul. La actuala la fel, vad ca a inceput sa se stabilizeze dupa service-ul de 10k (11,5k). Am alergat-o vreo 2000km si nu a fost nevoie inca sa completez ceva.

 

Oricum, consumul depinde clar si de cum te joci cu acceleratia. Cea mai buna dovada am avut-o in tura de 1 mai cand, dupa ce am facut plinul impreuna cu Ovidiu (@ovideo, GS dohc 2010), am alimentat iar dupa cca 280km; conform computerului (confirmat si la pompa) el avea consum de 4,5 (admirabil!) iar eu 5,4, evident si autonomia ramasa diferea considerabil. Desi facusem acelasi traseu, cu acelasi tip de motor, aceleasi 3 case-uri montate si teoretic in acelasi ritm. Diferenta e ca eu accelerez tare in depasiri si apoi ma duc, el merge mult mai constant si ma prindea ulterior din urma. Basca, si cca 30kg diferenta corporala care probabil isi spun cuvantul. Nu este exclus si ca parbrizul sa influenteze (al lui mai mare decat standard, al meu mai mic).

 

Tot in tura asta am facut schimb de motociclete pt. cateva zeci de km si am fost tare surprins(i) ca desi este exact acelasi tip de motocicleta, multe chestii le-am simtit diferite, am avut senzatia ca merg pe alta motocicleta; cel mai important ca motorul meu trage sensibil mai bine. Si m-am convins inca o data, desi nu mai era cazul, ca un parbriz mare nu-i de mine.

 

In legatura cu anvelopele... TrailAttack-urile mele fac si ele zgomot cand ma las pe curba dar Anakee-urile mi s-au parut super zgomotoase (in cazul in care Ovidiu nu are problema, ex. rulment).

Desi se pare ca EXP ar fi cele mai indicate pt GS/A, cei de la Motorrad au spus, in urma testului recent cu concurentele, ca EXP ar fi dezavantajat putin GS-ul. :scratch:

 

 

Moto ai luat-o de la dealerul Martin, din Bavaria? :)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, nu, nu cred ca e mult deloc din cate am mai vorbit cu ceilalti si am vazut si pe spritmonitor.de. Diferentele fata de LT probabil ca tin in primul rand de aerodinamism (doar daca ma gandesc la ce forma au gentile de Adv fata de celel incorporate pe LT, inaltime, forma si inclinatia parbrizului...); pe urma motorul in sine chiar daca e in 2 cilindrii s-ar putea sa nu fie la fel de economic la ture inalte, aici e doar o banuiala, nu stiu care e treaba cu BMW-urile. Nu in ultimul rand, 260kg + 43 kg pe sideuri (cantarite la intoarcere) + vreo 10 pe topcase + noi vreo 140 + mers destul de sustinut.

 

TDM-ul imi consuma 4-4,5 daca mergeam solo si 5-5,5 in doi daca mergeam in conditii asemanatoare, cu viteze de varf un pic mai mari chiar.

BMW-ul, solo si mers destul de tare pe Tg Mures mi-a luat cam 5,5%. Daca merg 100-120 constant si fara incarcatura mare cam 5% din cate am vazut.

 

Btw, cred ca am trecut unul pe langa altul luni pe 30, undeva pe curbele de langa Brasov... eu veneam din sens invers, dinspre Bucuresti.

 

Pai Anakee nu o sa fie sigur, cu Continental am incheiat pentru moment socotelile (cand dupa 3 perechi de Road Attack am trecut pe Pirelli Angel ST), asa ca raman astea doua, facute pana la urma de acelasi producator: EXP si Scorpion Trail. Am vazut ca multe mobre veneau cu ele in echiparea de fabrica (KTM, parca si Crosstourer si altele). Pe unele forumuri am citit ca ar fi o evolutie a profilului Tourance EXP dar par totusi destul de diferite.

 

Da, mobra e de la Erwin Martin din Shongau. Nu m-am agitat sa dau stickerele jos ca am in plan sa-i schimb infatisarea oricum... o s-o colantez alb cu negru. Dar trebuie sa imi vina materialele mai intai.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDM-ul imi consuma 4-4,5 daca mergeam solo si 5-5,5 in doi daca mergeam in conditii asemanatoare, cu viteze de varf un pic mai mari chiar.

BMW-ul, solo si mers destul de tare pe Tg Mures mi-a luat cam 5,5%. Daca merg 100-120 constant si fara incarcatura mare cam 5% din cate am vazut.

 

Asta e, te-am facut la consum de acum incolo :P

 

[...] asa ca raman astea doua, facute pana la urma de acelasi producator: EXP si Scorpion Trail. Am vazut ca multe mobre veneau cu ele in echiparea de fabrica (KTM, parca si Crosstourer si altele).

 

Scorpioancele cu care vine 990 sunt Scorpion MT90 - nu e acelasi drac ca Trail.

 

o s-o colantez alb cu negru. Dar trebuie sa imi vina materialele mai intai.

 

ti-am zis... grrr... arata bine asa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1,83 si credeam ca ar fi o solutie inlocuirea parbrizului GS cu Adventure, insa dupa postul lui LinX se pare ca nu va fi suficient.....citind topicul am observat ca sunt interesati si poate chiar utilizatori de Desierto 3.

Ceva pareri in cazul unei inaltimi similare cu a mea la utilizarea celor doua variante? (LinX spune ca la 1,80 nu este suficient cel de Adventure....mai sunt si alte experiente similare?)

Mi-ar fi de foarte mare ajutor un feedback, avand in vedere costurile in cazul unei alegeri gresite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1336919092[/url]' post='3126273']

Am 1,83 si credeam ca ar fi o solutie inlocuirea parbrizului GS cu Adventure, insa dupa postul lui LinX se pare ca nu va fi suficient.....citind topicul am observat ca sunt interesati si poate chiar utilizatori de Desierto 3.

Ceva pareri in cazul unei inaltimi similare cu a mea la utilizarea celor doua variante? (LinX spune ca la 1,80 nu este suficient cel de Adventure....mai sunt si alte experiente similare?)

Mi-ar fi de foarte mare ajutor un feedback, avand in vedere costurile in cazul unei alegeri gresite.

 

Dupa ce ma intorc din Crimeea , adica peste doua saptamani te pot ajuta eu cu un parbriz la comanda. Am mai multe de proba si stabilim impreuna desinul conturului. Daca este perfect pt ST va fi bun si pt BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ma intorc din Crimeea , adica peste doua saptamani te pot ajuta eu cu un parbriz la comanda. Am mai multe de proba si stabilim impreuna desinul conturului. Daca este perfect pt ST va fi bun si pt BMW.

 

ok!

Multam,

Am sa te contactez in 2spt....adica de maine in 2spt.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LinX spune ca la 1,80 nu este suficient cel de Adventure....mai sunt si alte experiente similare?

1,83 si la mine, nu 1,80 + saua de GSA, care e un pic mai inalta decat cea de GS.

b374, care e ceva mai inalt ca mine, a zis ca n-a avut probleme pe GS cu parbrizul standard. De asemenea mai stiu pe cineva in jur de 1,90 care n-are nici o problema cu "configuratia" standard a GSA-ului. E posibil sa fie si de casca si de pozitia pe mobra, naiba stie... Cert e ca ai fi la limita cu un astfel de parbriz, asa ca nu te baza (doar) pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1,83 si credeam ca ar fi o solutie inlocuirea parbrizului GS cu Adventure,

 

Vezi ca daca imi amintesc bine, kit-ul GSA (parbriz cu suport) costa vreo 500€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1,83 si la mine, nu 1,80 + saua de GSA, care e un pic mai inalta decat cea de GS.

b374, care e ceva mai inalt ca mine, a zis ca n-a avut probleme pe GS cu parbrizul standard. De asemenea mai stiu pe cineva in jur de 1,90 care n-are nici o problema cu "configuratia" standard a GSA-ului. E posibil sa fie si de casca si de pozitia pe mobra, naiba stie... Cert e ca ai fi la limita cu un astfel de parbriz, asa ca nu te baza (doar) pe el.

 

Eu unul cu varianta std de parbriz a GS-ului adun toate mustele si am zgomot destul de puternic in casca (C3). Am constatat ca imi arunca vantul exact in viziera, deci noua varianta ar trebui sa mi-l arunce un 10-12cm mai sus. Nu stiu in cati cm se traduce treaba asta la parbriz....am presupus ca diferenta intre cele 2 va fi suficienta insa citind si cateva postari de pe ADV se pare ca nu voi rezolva numai cu varianta de la GSA, insa nici cel de la TT nu cred ca este mai breaz prin urmare sunt confuzhuh.gif....sper sa ma lamuresc cu ajutorul lui Bogdan

 

Vezi ca daca imi amintesc bine, kit-ul GSA (parbriz cu suport) costa vreo 500€.

 

l-am gasit aici http://holan.pl/en/p...ure_for_1200_GS cu aprox 390E fara transport......insa nu sunt foarte convins ca nu trebuie sa mai dau 100 si ceva pe extensie....deci peste 500....baldy.gif

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci peste 500....

 

Eu mi-am gasit atat linistea cat si placerea de a merge cu numai 89€ (acum vad ca l-au facut 99).

 

Chiar azi am facut cca 400km pe vreme nu tocmai calda (max. 14 grade) si tot nu regret deloc alegerea facuta. Si C3-ul inteleg ca este destul de silentios asa ca ai putea sa incerci si tu.

Eu nu inteleg si nu apreciez ideea de a te ascunde de tot dupa un parbriz; nu am intalnit parbriz care sa nu faca deloc turbulente (poate doar unul d-ala imens, ca de masina, dar nici asa n-as fi sigur) iar ideea de a ma uita printr-un plastic (sau partea superioara sa fie mereu in dreptul ochilor, sa vad jumi-juma, nu mai vorbim de dracia aia de la TT care iti sta fix in ochi) nu-mi place deloc ca simt ca nu ma pot concentra bine. Basca, nu-mi inchipui ce aerisire mai ai; sa zicem ca nu ti se abureste viziera ca ai pinlock dar vara sa nu ai ventilatie mi se pare nasol.

 

Avand in vedere ca la asta imi arunca exact sub casca, nu am turbulente deloc, este ca si cum ai merge in picioare; iar ca latime este la fel ca unul mare deci nu am nici probleme mai mari cu mustele decat altii in ce priveste geaca. Da, am pe vizera dar daca in loc de viziera se lipesc pe parbriz tot aia este, ca tot nu vezi si trebuie sa speli una dintre ele.

 

Mi-am luat si partile alea laterale de ADV dar sunt inca in cutie si nici nu am de gand sa le mai montez, probabil o sa le vand.

Daca as vrea sa incerc altceva, singurul caruia i-as da o sansa ar fi Desierto, am auzit de bine si imi place si cum arata, poate o sa-l testez.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am gasit atat linistea cat si placerea de a merge cu numai 89€ (acum vad ca l-au facut 99).

 

Chiar azi am facut cca 400km pe vreme nu tocmai calda (max. 14 grade) si tot nu regret deloc alegerea facuta. Si C3-ul inteleg ca este destul de silentios asa ca ai putea sa incerci si tu.

Eu nu inteleg si nu apreciez ideea de a te ascunde de tot dupa un parbriz; nu am intalnit parbriz care sa nu faca deloc turbulente (poate doar unul d-ala imens, ca de masina, dar nici asa n-as fi sigur) iar ideea de a ma uita printr-un plastic (sau partea superioara sa fie mereu in dreptul ochilor, sa vad jumi-juma, nu mai vorbim de dracia aia de la TT care iti sta fix in ochi) nu-mi place deloc ca simt ca nu ma pot concentra bine. Basca, nu-mi inchipui ce aerisire mai ai; sa zicem ca nu ti se abureste viziera ca ai pinlock dar vara sa nu ai ventilatie mi se pare nasol.

 

Avand in vedere ca la asta imi arunca exact sub casca, nu am turbulente deloc, este ca si cum ai merge in picioare; iar ca latime este la fel ca unul mare deci nu am nici probleme mai mari cu mustele decat altii in ce priveste geaca. Da, am pe vizera dar daca in loc de viziera se lipesc pe parbriz tot aia este, ca tot nu vezi si trebuie sa speli una dintre ele.

 

Mi-am luat si partile alea laterale de ADV dar sunt inca in cutie si nici nu am de gand sa le mai montez, probabil o sa le vand.

Daca as vrea sa incerc altceva, singurul caruia i-as da o sansa ar fi Desierto, am auzit de bine si imi place si cum arata, poate o sa-l testez.

 

sal man

alea laterale ajung la mine hihihi ca am nevoie de ele

deci vii cu ele acasa

si cred ca ma ustura de un desiero si pe mine

vad ca e la 499

da sa mor daca inteleg care e pentru 2010 ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce ma amuza chinul asta al vostru, va luati mobre de 15.000 de euro si pe urma incep marile framantari..parbrize marite, fel de fel de aripioare si apendice, apoi urmeaza seile..si toate astea pentru ca vantul sa nu te zgaltaie atat de tare :grinbandit:

Merita orice sacrificiu financiar mobrele astea..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am gasit atat linistea cat si placerea de a merge cu numai 89€ (acum vad ca l-au facut 99).

 

Chiar azi am facut cca 400km pe vreme nu tocmai calda (max. 14 grade) si tot nu regret deloc alegerea facuta. Si C3-ul inteleg ca este destul de silentios asa ca ai putea sa incerci si tu.

Eu nu inteleg si nu apreciez ideea de a te ascunde de tot dupa un parbriz; nu am intalnit parbriz care sa nu faca deloc turbulente (poate doar unul d-ala imens, ca de masina, dar nici asa n-as fi sigur) iar ideea de a ma uita printr-un plastic (sau partea superioara sa fie mereu in dreptul ochilor, sa vad jumi-juma, nu mai vorbim de dracia aia de la TT care iti sta fix in ochi) nu-mi place deloc ca simt ca nu ma pot concentra bine. Basca, nu-mi inchipui ce aerisire mai ai; sa zicem ca nu ti se abureste viziera ca ai pinlock dar vara sa nu ai ventilatie mi se pare nasol.

 

Avand in vedere ca la asta imi arunca exact sub casca, nu am turbulente deloc, este ca si cum ai merge in picioare; iar ca latime este la fel ca unul mare deci nu am nici probleme mai mari cu mustele decat altii in ce priveste geaca. Da, am pe vizera dar daca in loc de viziera se lipesc pe parbriz tot aia este, ca tot nu vezi si trebuie sa speli una dintre ele.

 

Mi-am luat si partile alea laterale de ADV dar sunt inca in cutie si nici nu am de gand sa le mai montez, probabil o sa le vand.

Daca as vrea sa incerc altceva, singurul caruia i-as da o sansa ar fi Desierto, am auzit de bine si imi place si cum arata, poate o sa-l testez.

 

Nici eu nu vreau ceva prin care sa vad.....la stroama facusem un sistem de culisare cu sina + Puig si il reglam (h util sina-10cm) exat cat sa vad peste el la drum lung, a.i. puteam sa merg cu flip-up-ul ridicat pana pe la 120km/h(n-am curatat nici o musca de pe viziera). Inteleg ca parbrizul trebuie sa vina pana undeva la nivelul nasului a.i. sa-ti arunce vantul peste casca. Mi-e teama ca Desierto nu este mai inalt decat cel de ADV asa cum l-am vazut pe cel de 800GS la ERU(asta daca seamana constructiv). In schimb arata f. bine...

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul pana la inaltimea nasului apara de curent si muste, dar zgomotul din casca persista. Daca este ridicat pana aproape de inaltimea ochilor dispare si zgomotul. Evident cel mai bine este un parbriz reglabil usor pe inaltime. La al meu tot 10,5 cm este cursa si este primul parbriz din multe incercari care este perfect in orice situatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg si nu apreciez ideea de a te ascunde de tot dupa un parbriz[...]sa zicem ca nu ti se abureste viziera ca ai pinlock dar vara sa nu ai ventilatie mi se pare nasol.

 

Avand in vedere ca la asta imi arunca exact sub casca, nu am turbulente deloc, este ca si cum ai merge in picioare

Ok, mai ales vara de cele mai multe ori e de preferat asa. Asa aveam inainte insa nu era chiar ca pe un naked, tot venea niste aer in casca si la viteza mare deja era mai greu cu muzica / vorbitul in casca etc. Daca mai prindeam si niste vant lateral deja se strica treaba si aparea si zgomotul. Am incercat si am facut-o si "aproape naked" la un moment dat si dupa 130 deja simteam curentul in maini si in piept.

Este unul din motivele pentru care am ales GSA, sa pot sa imi dau aerul peste casca (sau prin casca fara zgomot). Daca este sau nu o varianta mai buna, timpul ma va lamuri. Pana acum sunt cam 50/50.

 

Ce ma amuza chinul asta al vostru...

Da... la un moment dat chiar nu mai e amuzant. Mai ales cand vezi ca nu iese treaba :)

 

Parbrizul pana la inaltimea nasului apara de curent si muste, dar zgomotul din casca persista. Daca este ridicat pana aproape de inaltimea ochilor dispare si zgomotul.

Intreb doar, poate fi generalizata treaba asta? Nu conteaza si inlinatia parbrizului si distanta pana la el, eventual si admisiile de aer de sub el? La mine acum sigur nu e la nivelul ochilor, nici al nasului nu stiu sigur daca e si am cam scapat de zgomot, chiar daca nu 100%.

Legat de deflectorul TT, nu mi se pare ca e asa de sus incat sa ma uit prin el sau sa il simt ca fiind deranjant. Depinde acum si unde te uiti; de la 10m incolo n-ar trebui sa fie problema.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb doar, poate fi generalizata treaba asta? Nu conteaza si inlinatia parbrizului si distanta pana la el, eventual si admisiile de aer de sub el? La mine acum sigur nu e la nivelul ochilor, nici al nasului nu stiu sigur daca e si am cam scapat de zgomot, chiar daca nu 100%.

Legat de deflectorul TT, nu mi se pare ca e asa de sus incat sa ma uit prin el sau sa il simt ca fiind deranjant. Depinde acum si unde te uiti; de la 10m incolo n-ar trebui sa fie problema.

 

cu siguranta sunt mai multi factori care influenteaza toata treaba, de la turbulente urate cum are v-stromul in varianta std. pana la muste zgomot si chiar consum...insa universal valabila cred ca este posibilitatea reglarii pe inaltime eventual inclinatie....dupa asta vezi cum iti este mai bine functie de distanta pana la parbriz si pozitia in sa....parese ca la 1200GS singura varianta de gen care sa arate si bine ramane Desierto 3 headscratch.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In privinta aspectului sa fii sigur ca n-o sa arate prea bine parbrizul de GSA pe GS. Iar acel Desierto nu pare foarte inalt asa ca nu inteleg cu ce ar ajuta. Iar despre cat de bine arata... ma rog, gusturile nu se discuta :)

 

De ce nu iei in calcul varianta asta? Si mai facea cineva ceva similar (cu doua parti superioare, la alegere), parca cei de la TT:

076AF330.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu iei in calcul varianta asta? Si mai facea cineva ceva similar (cu doua parti superioare, la alegere), parca cei de la TT:

 

Exact asta cautam acum, Givi Airflow, m-am intalnit anul trecut cu un tip care avea asta pe un GS si zicea ca este foarte multumit de el, ca trece aerul nu stiu cum si nu are turbulente (nefiind dintr-o singura bucata) si ca il regleaza in functie de viteza si ca pt el este perfect. :unsure:

 

http://www.givi.de/Windschutzscheiben/AIRFLOW/AF330

 

Si mai facea cineva ceva similar (cu doua parti superioare, la alegere), parca cei de la TT:

 

Wunderlich: Ergo Gs-Vario

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In privinta aspectului sa fii sigur ca n-o sa arate prea bine parbrizul de GSA pe GS. Iar acel Desierto nu pare foarte inalt asa ca nu inteleg cu ce ar ajuta. Iar despre cat de bine arata... ma rog, gusturile nu se discuta :)

 

De ce nu iei in calcul varianta asta? Si mai facea cineva ceva similar (cu doua parti superioare, la alegere), parca cei de la TT:

076AF330.jpg

 

 

hai sa lamurim prob cu inaltimea "parbrizului"

 

nu poti pune dita mai pleasca

nu poti face vela in loc de ..paravant

 

ideal este sa nu ai cureti de aer care sa te oboseasca

 

alooooooooo

SUNTETI PE MOTOCICLETA

BATE VANTUL

DE CE DRACU ATI LUAT MOTOCICLETA

 

MERGETI IN CONSERVA FARA MUSTE FARA CURENTI DE AER FARA VAJAIT

VREAU SASCHIMB ORIGINALUL CU DESIERTO PENTRU A DIRECTIONA ALTFEL VANTUL/CURENTUL DE AER

DE EL NU POT SCAPA NICIODATA

NICI NU VREAU SA SCAP DE VANT PENTRU CA ASTA MA FACE SA SIMT CA PILOTEZ O MOTOCICLETA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

v-streamu de la ztechnik? vad ca e destul de laudat pe net.

http://shop.nationalcycle.com/perl/cycle/large_photo?mv_session_id=LUoVGmoL&mv_arg=Z2418&search_model=bm-062

este in varianta tall, compact sau small. pretu e bun, zic eu.

 

http://shop.nationalcycle.com/perl/cycle/results2?search_model=bm-062

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...