KHK Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 dar daca vezi ca cele neoriginale fac probleme (ceea ce poate nu-i de mirare, ca d-aia or si fi mai ieftine) mai merita sa risti?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 are cca. 50k (e din 2005). Nu vreau sa fiu rautacios...dar la 50 k de km, discul meu ( unicul si singurul de altfel ) nu are gram de uzura. Iar la a ta, cu dublu disc, is ovale...hmmmm. S'o fi dat racing pe ploaie, probabil si s'au decalit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Nu are discuri originale si cred ca sunt ovalizate, asa mi-a spus baiatul de la care am luat motorul, are cca. 50k (e din 2005).Discurile sunt foarte ok, nu sunt uzate, dar la viteza, cand franez mai ferm, parca sare, nu prind franele, e ca la masina, la bmw am avut aceeasi problema si din cauza asta cred ca sunt ovalizate, am aceeasi senzatie cand franez la motocicleta.E deranjanta chestia si alea oem sunt 2100 de lei, de asta as vrea tot ceva aftermerket.Nu stiu ce inseamna plus 1.Mersi. Nu are discuri originale si cred ca sunt ovalizate, asa mi-a spus baiatul de la care am luat motorul, are cca. 50k (e din 2005).Discurile sunt foarte ok, nu sunt uzate, dar la viteza, cand franez mai ferm, parca sare, nu prind franele, e ca la masina, la bmw am avut aceeasi problema si din cauza asta cred ca sunt ovalizate, am aceeasi senzatie cand franez la motocicleta.E deranjanta chestia si alea oem sunt 2100 de lei, de asta as vrea tot ceva aftermerket.Nu stiu ce inseamna plus 1.Mersi. daca la 50.000 km nu are discurile originale. o avea oare chiar aia 50.000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 Nu vreau sa fiu rautacios...dar la 50 k de km, discul meu ( unicul si singurul de altfel ) nu are gram de uzura. Iar la a ta, cu dublu disc, is ovale...hmmmm. S'o fi dat racing pe ploaie, probabil si s'au decalit... eu la 100000 le aveam super ok..sooooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 E posibil sa fi pus placute aftermarket, la fel de posibil sa fi mers mult curbe (munte, circuit) si din cauza asta sa se fi dus discurile. 2 seturi de discuri in 50.000km? pana mea nu-s chiar consumbile discurile de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 2 seturi de discuri in 50.000km? pana mea nu-s chiar consumbile discurile de frana Daca a folosit numai placute Ferodo este foarte posibil Discul meu pe spate se uza vazand cu ochii de la placutele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 18, 2012 Admin Share Postat Mai 18, 2012 Daca omul a vazut ca nu sunt originale inseamna ca discurile sunt aftermarket, wave. Merg pe logica, pentru ca daca avea tot originale nu avea de unde sa-si dea seama ca au fost schimbate, nu se vede nicio diferenta. Daca sunt wave atunci are logica, probabil fostul propietar le-a schimbat si din motive estetice.. Cum sunt de fapt discurile, identice cu originalul sau wave? Revenind, la vechiul RT am schimbat si eu discurile cu unele aftermarket, de pe louis si s-au comportat bine. Lucas, mai precis. Chiar vad ca actualul propietar le are si acum pe mobra, nu tot ce nu este de prim montaj este prost.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 stiu pe cieva cu discuri d-alea chinezesti care e multumit de ele. a dat 120 euro si are peste 25.000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 18, 2012 Admin Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Da draga, dar nu avea BMW! Stii ca noi suntem pretentiosi.. Editat Mai 18, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 daca la 50.000 km nu are discurile originale. o avea oare chiar aia 50.000? Te'am lasat pe tine sa insinuezi ca nu are km reali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Hai ca n-am mai apucat sa dau edit... inca una: Simtiti vreo diferenta intre benzina de 95 si cea de 98, ca putere sau consum? Nu de-alta, dar tot din manual: "Alternative fuel grade - Premium unleaded (slight power - and consumption - related restrictions) 95 ROZ/RON, 89 AKI" 10W-50 semisintetic nu prea gasesti, nici macar la auto, doar 15W-50. e diferenta intre uleiul de masina si cel de moto? ma refer la bmw boxer. eu as merge pe un full-synthetic, 10-50 sau 15-50, API cat mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) e diferenta intre uleiul de masina si cel de moto? ma refer la bmw boxer. eu as merge pe un full-synthetic, 10-50 sau 15-50, API cat mai mare Stiu un boxer care papa pe paine ulei full synth, dar d'abia gusta uleiul semi-sint. De la acelasi producator. Ori a fost batch-ul prost de full-synth (al dracu 10w-60) ori... nu stiu. Cert e ca a consumat cam 7-800ml la mia de km. S-a enervat omu si a trecut la 15w-50 semi-sintetic (sau era 20w?) si aia e. In 5000km ii consumase vreo 300ml. Toate astea in conditii similare de exploatare: vara cu mers prin oras ~20km de la rece, de 2 ori pe zi si ture de >500km per weekend (de obicei cu 250km de autostrada). PS - R1200GS 2006/2007. Nu mai stiu. Editat Mai 21, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Stiu un boxer care papa pe paine ulei full synth, dar d'abia gusta uleiul semi-sint. De la acelasi producator. Ori a fost batch-ul prost de full-synth (al dracu 10w-60) ori... nu stiu. Cert e ca a consumat cam 7-800ml la mia de km. S-a enervat omu si a trecut la 15w-50 semi-sintetic (sau era 20w?) si aia e. In 5000km ii consumase vreo 300ml. Toate astea in conditii similare de exploatare: vara cu mers prin oras ~20km de la rece, de 2 ori pe zi si ture de >500km per weekend (de obicei cu 250km de autostrada). PS - R1200GS 2006/2007. Nu mai stiu. naaaa, cred ca e vorba de vascozitate, ca altfel... sinteticul fierbe mult mai sus ca mineralul.. anyway, dar vroiam sa ma asigur daca exista diferente intre cel auto si cel de moto, sau daca exista special de moto si care dracu ar fi diferenta? alta intrebare ar fi, care e mai uzual, ca as vrea sa ma car in vara asta in nord si daca am nevoie sa adaug, sa gasesc si-n tarile baltice si-n finlanda, sa nu trebuiasca sa schimb tot uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 alta intrebare ar fi, care e mai uzual, ca as vrea sa ma car in vara asta in nord si daca am nevoie sa adaug, sa gasesc si-n tarile baltice si-n finlanda, sa nu trebuiasca sa schimb tot uleiul Din experienta mea, boxerul consuma ulei doar cand te dai la el; acolo nu e cazul Asa ca 1L la tine ar cam trebui sa-ti ajunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Din experienta mea, boxerul consuma ulei doar cand te dai la el; acolo nu e cazul Asa ca 1L la tine ar cam trebui sa-ti ajunga. 9,000km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 21, 2012 Admin Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Avand ambreiaj uscat(separat) nu este nicio diferenta intre uleiul de auto/moto. Ca idee, eu merg cu 10w40 de auto(ca sa zic asa..). Editat Mai 21, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Din experienta mea, boxerul consuma ulei doar cand te dai la el; acolo nu e cazul Asa ca 1L la tine ar cam trebui sa-ti ajunga. Mie in Alpi mi-a luat boxerul cam 350ml 10w50 sintetic. Editat Mai 21, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Avand ambreiaj uscat(separat) nu este nicio diferenta intre uleiul de auto/moto. Ca idee, eu merg cu 10w40 de auto(ca sa zic asa..). esti baiat destept, asa ma gandeam si eu. mersi Mie in Alpi mi-a luat boxerul cam 350ml 10w50 sintetic. la cati km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 la cati km? sa zicem la 3500-4000km in Arabba ( Dolomiti am pus ulei ), dar pe viraje am tras de ea la modul sincer nu am stat sa ma gandesc la peisaje sau altele, gaz gaz gaz si atat. Acum de exemplu la 8000km cu ulei 10w60 Castrol Sport ( ulei AUTO ) nu mi-a consumat decat 500ml, am facut un drum pana in GR cu uleiul asta si in rest plimbari prin tara & oras , in mers sportiv extraurban UNDE se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) sa zicem la 3500-4000km in Arabba ( Dolomiti am pus ulei ), dar pe viraje am tras de ea la modul sincer nu am stat sa ma gandesc la peisaje sau altele, gaz gaz gaz si atat. Acum de exemplu la 8000km cu ulei 10w60 Castrol Sport ( ulei AUTO ) nu mi-a consumat decat 500ml, am facut un drum pana in GR cu uleiul asta si in rest plimbari prin tara & oras , in mers sportiv extraurban UNDE se poate. yeah, la 4000km e okay... wow!!! esti ca mine, mate, nici mandra nu mai vrea sa mearga cu mine: "mergi ca animalu', mai uita-te si tu in stanga, in dreapta...", cati km are mobra? a mea, 36k uleiul, de unde-l iei? mersi ps.,.. he hee, acum ma uit la club... nice to meet ya mate! Editat Mai 21, 2012 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) yeah, la 4000km e okay... wow!!! esti ca mine, mate, nici mandra nu mai vrea sa mearga cu mine: "mergi ca animalu', mai uita-te si tu in stanga, in dreapta...", cati km are mobra? a mea, 36k uleiul, de unde-l iei? mersi ps.,.. he hee, acum ma uit la club... nice to meet ya mate! Acum are 29257km . Uleiul l-am cumparat din Vitan Barzesti, au cele mai bune preturi. Am mai luat ulei BUN ulei moto de la OMV. In boxer nu am bagat niciodata, dar am bagat in XT 125 , Tenere si Husqvarna si nu mi-a mancat aproape deloc. Yacco mi s-a parut cel mai prost ulei incercat de mine provoca "sete" motorului indiferent de cum mergeam. PS: De acord in legatura cu full sintetic si cu API cat mai recent adica SM. Daca vrei poti sa pacalesti un motor "vorbaret si mancacios" cu un ulei sintetic "mai gros din indicativ" pt ca defapt e la fel de gros ca un ulei SEMI , odata ce ai ajuns la temperatura optima. Editat Mai 21, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 1. Am cautat pe topic informatii referitoare la uleiul de motor si am gasit doua posturi: tau care zicea ca la Bavaria i-au pus Castrol Power 1 Racing 10W-50 si khk, cu Power 1 GPS 10W-40. Am trimis un mail si in Nemtzia unde a avut reviziile facute a mea si mi-au raspuns ca au folosit Power 1 Racing 10W-40. 2. Pe site-urile Castrol am gasit "a. Manufacturer's recommendation, Power 1 Racing 4T 10W-50". Si-am mai gasit si asta: http://www.bmw-motorrad.co.uk/media/pdf/70583_A1_BMW_POSTER_MCO00066_low_res.pdf 3. Din manual reiese ca practic poti sa pui cam ce ulei vrei... desi ca prima recomandare apare Power 1 GPS 10W-40 (http://www.ascycles.com/pdf/RiderManuals2012/R1200GSAD.pdf) Bun, acum fara sa ne lansam in discutii interminabile despre uleiuri, aveti idee de ce ar recomanda BMW / Castrol un ulei Racing full-sintetic si destinat mobrelor cu ambreiaj imersat, unui motor R1200? Exista o logica, un aditiv special de care are nevoie acest motor si care nu se gaseste intr-un ulei 10W-40 pentru auto de ex? Si mai mult, de ce in manual e mentionat un ulei iar pe site e recomandat altul? In DE de unde am luat mobra se baga Castrol ActEvo 20W50; in CH unde o sa fac probabil revizia de an se baga Motorex 15W50 cel pt boxere. Fiecare dealer se pare ca are preferintele lui. Pe mine m au lasat si pe iarna sa merg cu 20-50 u si mi au zis ca n are treaba, asa e de la BMW recomadare. In cartulia mobrei nu scrie nimic de 20-50.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 In DE de unde am luat mobra se baga Castrol ActEvo 20W50; in CH unde o sa fac probabil revizia de an se baga Motorex 15W50 cel pt boxere. Fiecare dealer se pare ca are preferintele lui. Pe mine m au lasat si pe iarna sa merg cu 20-50 u si mi au zis ca n are treaba, asa e de la BMW recomadare. In cartulia mobrei nu scrie nimic de 20-50.... e si comerciala decizia. in plus e important ca tu sa-ti iei alta mobra in 5-6 ani. important e sa nu aiba dureri de cap in garantie sinteticul va fi intotdeauna superior, dar nu poate beemerul sa recomande asa ceva oficial. ar tabara pe ei competitia ca e scumpa intretinerea. 20/50 e cam gros de iarna. nici vara nu l-as pune. cand pornesti motorul oricum pleaca de la "rece". daca motorul nu e uzat, solicit prea tare garniturile... in canada mergeam pe un golf din '70 (ii zicea rabbit), la 150,000km cu 0W40 fara probleme. n-am avut problema cu presiunea nici la 40°C afara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 22, 2012 Autor Share Postat Mai 22, 2012 oare de ce vor unii sa descoepre AMERICA ...IAR??????????? r 1200 gsa 2010 carte tehnica mai clar nu se poate!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.