ianachim Postat Octombrie 11, 2012 Autor Share Postat Octombrie 11, 2012 pacat le as fi incercat pe gsa ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 pacat le as fi incercat pe gsa ul meu Nu inteleg... pacat ce?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Cine are de gand sa-si puna anvelope noi pentru sezonul urmator, are si optiunea sa astepte aparitia in iarna a noilor Metzeler Tourance NEXT lansate odata cu noul 1200GS 2013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 11, 2012 Autor Share Postat Octombrie 11, 2012 pentru ca nu au dim NOASTRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 pai cum nenea ianachim ramai tu cu modelul vechi de motocicleta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 11, 2012 Autor Share Postat Octombrie 11, 2012 ma gandesc la un un 700 vand tot si de ce bani fac rost ......PLEC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Am vazut ca a aparut si Anakee 3,tot odata cu noul GS. Si ce am observat,au profil mai "de strada" fata de Anakee 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 pentru ca nu au dim NOASTRA Gogule, probleme?? Ai citit articolul inainte sa te vaicaresti? Sau tu ai alte dimensiuni? Crezi ca erau fraieri sa reteze o asa piata? Sunt toate dimensiunile clasice din gama GS, inclusiv pt. G650, F700/800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) pai cum nenea ianachim ramai tu cu modelul vechi de motocicleta?! Da' de ce si-ar lua-o p-asta noua? Ca sa faca rate in plus cand aia veche face EXACT acelasi lucru ca si asta noua? PS: stiu ca e ironica intrebarea, Ma dau si io in barci ca sa enervez fanii bembe. Editat Octombrie 11, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 nu face acelas lucru. De exemplu asta noua la semafor vara te racoreste cu un jet de aer rece al ventilatorului de la radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 De exemplu asta noua la semafor vara te racoreste cu un jet de aer rece al ventilatorului de la radiator. Macar de ar fi la ambele picioare la fel; ca la XT1200 era chiar napsa: la un picior imi era racoare iar la altul foarte cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 11, 2012 Autor Share Postat Octombrie 11, 2012 Cine are de gand sa-si puna anvelope noi pentru sezonul urmator, are si optiunea sa astepte aparitia in iarna a noilor Metzeler Tourance NEXT lansate odata cu noul 1200GS 2013. da bula ai dreptate The new Tourance™ Next will be available from the beginning of 2013 in 120/70 R 19 MC 60V and 170/60 R17 72V as original equipment on the latest addition to the BMW family, as well as in 120/70 ZR 17 M/C 58W, 110/80 R 19 M/C 59V and 90/90 - 21 M/C 54V for the front and 140/80 R 17 M/C 69V, 150/70 R 17 M/C 69V, 160/60 ZR 17 M/C 69W, 180/55 ZR 17 M/C 73W and 190/55 ZR 17 M/C 75W for the rear. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Macar de ar fi la ambele picioare la fel; ca la XT1200 era chiar napsa: la un picior imi era racoare iar la altul foarte cald. Mai minte omul, da nici chiar asa! Nu se simte nici o diferenta intre dreapta si stanga si am mers destul in oras la peste 40 grade. Curentul este aruncat in laterala peste zona unde poti ajunge vreodata cu piciorul stang. Mai cauta. In schimb uite ce se poate face cu XT-ul. Caldura pt doi, cat cuprinde, probata la -5 grade, fara mesada, pe 150km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 dar mai lungi nu ai gasit furtunele? ca par sa ajunga doar pana la sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) Suficiente cat sa le bagi capatul sub geaca. Editat Octombrie 12, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Numai bune pt vitezane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 12, 2012 Admin Share Postat Octombrie 12, 2012 Seamana cu o masinarie din Alien.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 am experiente proaste cu tourance-urile. am de unde alege cat o sa traiesc. momentan imi place cum "canta" anakee-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Motivul a fost sotia, care se plangea de frig, iar inspiratia din prostia aia de aer conditionat care se punea pe portbagaj si sufla aer rece, printr-un furtun, intr-o plasa sub geaca. Furtunul de aspirator il aveam, ramas de la o lucrare, la fel si plasticul. Timpul de realizare de la 9 pana la 12, iar la 13,00 eram la benzinarie echipat pt intalnirea cu grupul. Am ramas masca cat de eficient este. Se cam uitau lung cei din masina la noi fara sa inteleaga cred sensul. Daca furtunul era negru treceam poate mai neobservat. La drum intins, jetul de aer este similar cu cel dat de un uscator de par dat la max si la viteza si la caldura. Nu transpiri, dar nici frig nu-ti este. Trebuie insa sa nu ai un echipament exagerat de fix, pt ca aerul cald sa circule la interior. Cel mai periculos este ca te relaxezi in asa hal incat uiti ca afara sunt sub 0 grade si aderenta este mai scazuta, chiar si fara ghiata pe sosea. Trebuie sa adaug ca intraga constructie am visat-o in detaliu, in noaptea precedenta ,fara sa fumez iarba! Editat Octombrie 13, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 13, 2012 Autor Share Postat Octombrie 13, 2012 sa inteleg ca pentru topcaseul meu trebuie sa vin cu ceva iarba .....pentru inspiratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Am cumparat-o deja. Luni merg la sudor. I-am dat deja tabla sa faca probe si reglaje la aparat pt ca frecvent sudeaza aluminiu mai subtire. Are argon de puritate maxima, asa ca ma astept la rezultate excelente. Gata cu off topicul. Cum vi se pare graficul de cuplu la noul GS? Cred ca sursa de inspiratie este aici! Editat Octombrie 13, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 81kw inseamna 110 cp,exact cat are asta vechi! sigur e de la noul GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Tehnic, nu doare, cred ca din contra; financiar, da, si eu m-am gandit imediat la asta, logic este posibil dar nu la asta se reduce totul in viata, esti avizat si daca nu vrei, nu cumperi. Oricum, pe langa toate celelalte costuri, diferenta nu poate fi de speriat. Legat de semnalizatoare, stiu, este chestie de gust dar mai ales de obisnuinta, discutia este deja clasica si lunga. Eu insa le-am avut pe ambele si dupa ce te obisnuiesti, este muult mai intuitiv si mai la indemana cu "sistemul bmw"; cum am zis, am mai condus iar clasic si de exemplu la multe manevre consecutive, mai ales in aglomeratie, cand te joci mult si cu ambreiajul, sistemul clasic mi se pare obositor. Deci eu vad progresul clar in favoarea sistemului bmw, cu tastele alea mari si foarte usor de actionat. aprob pozitiv sistemul classic Macar de ar fi la ambele picioare la fel; ca la XT1200 era chiar napsa: la un picior imi era racoare iar la altul foarte cald. AI IDEE CAND SE POATE FACE DRIVE TEST LA VIENA?CU GS LC .............. AM DE GAND SA-L SUN PE DL POLSTER ...........SA FAC O PROGRAMARE........CU asta si cu un R asa de designed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Credeti ca se poate monta blocul de lumini cu led de la modelul 2013 pe modelele vechi? Imi place la nebunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Cine are de gand sa-si puna anvelope noi pentru sezonul urmator, are si optiunea sa astepte aparitia in iarna a noilor Metzeler Tourance NEXT lansate odata cu noul 1200GS 2013. Eu s hotarat pe Dunlop pt primavara, astept sa ia altii NEXT si sa le testeze un sezon si apoi vedem....nu mai vreau sa fiu tester decat daca fac astia oferte de 20 30 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.