Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai aici discutia incepe de la 5L ...

 

Parca am mai povestit aici, la tura de 1 mai am mers in acelasi grup cu Ovideo care are tot 12GS dohc, tot cu trei cutii dupa el (intr-adevar, cu "ceva" diferenta de greutate intre noi). Dupa cca 250km am alimentat iar impreuna si el avea cu aproape 1L consum mai mic ca mine (eu am avut cam 5,5). Difera insa clar modul cum folosim acceleratia, eu n-o menajez deloc si n-am nicio treaba sa ajung si la rosu, el de exemplu venea mult mai incet in depasiri. Este clar ca stilul de mers face diferenta.

De autostrada nu vorbim ca deja e altceva, acolo creste odata cu viteza orice ai face.

Pe pasuri si "judetene", la un stil de mers deloc linistit, fara niciun fel de menajamente, cu urcari "in forta", imi ia cam 5,4 media. Mi se pare super bine pt. clasa asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca am mai povestit aici, la tura de 1 mai am mers in acelasi grup cu Ovideo care are tot 12GS dohc, tot cu trei cutii dupa el (intr-adevar, cu "ceva" diferenta de greutate intre noi). Dupa cca 250km am alimentat iar impreuna si el avea cu aproape 1L consum mai mic ca mine (eu am avut cam 5,5). Difera insa clar modul cum folosim acceleratia, eu n-o menajez deloc si n-am nicio treaba sa ajung si la rosu, el de exemplu venea mult mai incet in depasiri. Este clar ca stilul de mers face diferenta.

De autostrada nu vorbim ca deja e altceva, acolo creste odata cu viteza orice ai face.

Pe pasuri si "judetene", la un stil de mers deloc linistit, fara niciun fel de menajamente, cu urcari "in forta", imi ia cam 5,4 media. Mi se pare super bine pt. clasa asta.

 

Depinde si de <<greutatea >> riderului.... majoritatea de aici pe care ii cunosc pe BEMBE uri din astea sunt oameni cu <<greutate>>, la fel si cei cu GoldWing.... poate aia de pe Yamaha sunt mai light asa :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si de <<greutatea >> riderului.... majoritatea de aici pe care ii cunosc pe BEMBE uri din astea sunt oameni cu <<greutate>>, la fel si cei cu GoldWing.... poate aia de pe Yamaha sunt mai light asa :makeout:

As vrea io, da ma apropii de 90. La mine, cand merg incarcat si cu pasager, functionand "cenzura", am scos consumuri mai mici decat singur, iar pe serpentine consumuri foarte mici, pt ca dupa o portiune de urcare, invariabil urma coborarea, unde in frana de motor in bord arata 2,5 consumul instantaneu. Cum insa media vitezei este mai mica decat la ses si consumul era mai mic. Frecvent dupa o zi de Garda, Stelvio, si ce o mai fi fost in zona,3-400 km, nu depaseam 5, mai exact 4,8 singur si 4,2-4,6 insotit. Sunt curios dihania asta noua cum o sta cu consumul :crack:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si de <<greutatea >> riderului.... majoritatea de aici pe care ii cunosc pe BEMBE uri din astea sunt oameni cu <<greutate>>, la fel si cei cu GoldWing.... poate aia de pe Yamaha sunt mai light asa :makeout:

 

Mica precizare. Cand am zis DE AICI se intelege Elvetia, nu motociclism.ro...ca sa nu existe dubii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am de vanzare un pinlock nou/nout, cu tipla pe el pt.Schuberth S2 sau C3.

Este marimea L, pentru casti de la XL in sus(nu se potriveste la castile L sau mai mici).

Pretul este de 100 lei, cu 50 mai putin decit in magazine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca am mai povestit aici, la tura de 1 mai am mers in acelasi grup cu Ovideo care are tot 12GS dohc, tot cu trei cutii dupa el (intr-adevar, cu "ceva" diferenta de greutate intre noi). Dupa cca 250km am alimentat iar impreuna si el avea cu aproape 1L consum mai mic ca mine (eu am avut cam 5,5). Difera insa clar modul cum folosim acceleratia, eu n-o menajez deloc si n-am nicio treaba sa ajung si la rosu, el de exemplu venea mult mai incet in depasiri. Este clar ca stilul de mers face diferenta.

De autostrada nu vorbim ca deja e altceva, acolo creste odata cu viteza orice ai face.

Pe pasuri si "judetene", la un stil de mers deloc linistit, fara niciun fel de menajamente, cu urcari "in forta", imi ia cam 5,4 media. Mi se pare super bine pt. clasa asta.

La tura de 1 mai,ti-am aratat si tie,aveam consum pe ultimii 1600km,deci inclusiv si autostrada 4,5l.in plus la un moment dat imi arata "range 400 km" undeva prin Slovenia. Cine are GS simplu simplu stie ca asa ceva nu prea vezi in bord!

 

L-am batut si pe Bogdan la consum,dar acum nu mai recunoaste! :D

 

Depinde mult de felul cum conduci,si mie m se intampla sa scot consum mai mic cand merg in doi decat atunci cand merg singur!

Concluzia: daca vrei sa-ti consume mai putin,ia-ti o pasagera! Sa vezi ce frumos mergi atunci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba am recunoscut. Tu m-ai batut pe mine cu 0,1L/% la viteza oarecum normala si eu l-am batut pe Aurelian, GSA, cu 0,9L/%, la viteza relativ mica. Cand am mers cu tine in BG parca nu terminasem nici rodajul. In plus ne-am mai despartit pe traseusi am mers diferit. Cu Aurelian am ramas amandoi in campul vizual, traseu si stil de mers identic.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tura de 1 mai,ti-am aratat si tie,aveam consum pe ultimii 1600km,deci inclusiv si autostrada 4,5l

Se poate si mie mi-a aratat 4,4 mers pana in 90 intr-a 6-a pret de vre-o 100km, insa nu as vrea sa mai repet situatia ....imi iau cursiera si merg cu 40 green ( in tura era si o fata incepatoare). Probabil din acest motiv cei cu GS,A nu vad foarte des astfel de cifre....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Fata incepatoare" cred c-a dat peste cap kilometrajul la F 800-le,si dac-o lasa sotul,ne pierdea pe curbe! ;)

 

Fiecare merge cum vrea,de aici si consumul diferit ptr fiecare stil de mers.

Eu unul merg mai relaxat,mai ales acum,m-am cumintit de tot,trec astia cu scuteru pe langa mine! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Frecvent dupa o zi de Garda, Stelvio, si ce o mai fi fost in zona,3-400 km, nu depaseam 5, mai exact 4,8 singur si 4,2-4,6 insotit. Sunt curios dihania asta noua cum o sta cu consumul :crack:

 

In tura IV a lui Vlad. Comp imi arata 5 si ceva numai stiu cat exact era 5,XX pe Stelvio (facut de 2 ori) + restul drumurilor facute in acea zi. La un mers relativ sportiv.

Motor mare(defapt cuplu mare de jos) = consum mic = diferente de consum mici.

O singura data mi-a consumat mai urat 7% pe Transfagarasan ultima oara cand am tras de ea 1-a si 2-a atat am mers, foarte rar 3-a daca saream de 90km/h.

 

In ambele cazuri am avut comp de bord resetat, deci consumul nu a fost influentat de alte drumuri(mai vechi).

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tura IV a lui Vlad. Comp imi arata 5 si ceva numai stiu cat exact era 5,XX pe Stelvio (facut de 2 ori) + restul drumurilor facute in acea zi. La un mers relativ sportiv.

Motor mare(defapt cuplu mare de jos) = consum mic = diferente de consum mici.

O singura data mi-a consumat mai urat 7% pe Transfagarasan ultima oara cand am tras de ea 1-a si 2-a atat am mers, foarte rar 3-a daca saream de 90km/h.

 

In ambele cazuri am avut comp de bord resetat, deci consumul nu a fost influentat de alte drumuri(mai vechi).

Ce fel de "cuplu mare de jos" aveti voi daca va simtiti obligati sa turati aiurea in vit 1,2,3? La mine diferentele de consum sunt mari functie de cat trag de motor, practic de la simplu la dublu. Sub 4, pana putin peste 7, la peste 170 pe autostrada.Consumul redus chiar si la turatii mari, fara sens, vine din injectie, care micsoreaza cantitatea de benzina functie de cat cuplu este necesar motorului. Valabil la orice injectie. La carburatie benzina livrata in cilindii depinde mai mult de turatie si foarte putin de cuplu.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de "cuplu mare de jos" aveti voi daca va simtiti obligati sa turati aiurea in vit 1,2,3?

 

Se numeste mers sportiv(sau distractie). Cu boxerul poti merge si cu 4-a pe transfagarasan, dar aia e .......... altceva.............. depinde de gusturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ca tot se apropie iarna, si inevitabil momentul la care o sa o bag pe Jessie :) la hibernare, vroiam sa va intreb daca e ceva ce ar trebui sa stiu in mod special pentru R1200 GS?

 

De precizat ca o sa stea intr-un garaj, cred ca e si incalzit.

O sa ii scot bateria, o sa stea pe cricul central. Altceva?

 

Trebuie sa ii schimba si bateriile de la alarma ca de ceva timp imi arata DWALO! Sa le schimb acum inainte de iernat, sau dupa, cand o sa o scot le plimbare?

 

Merci,

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se numeste mers sportiv(sau distractie). Cu boxerul poti merge si cu 4-a pe transfagarasan, dar aia e .......... altceva.............. depinde de gusturi.

Ala e sportiv? Multa galagie si turatii aiurea, cand poti avea aceeasi dinamica a deplasarii in viteza imediat superioara si turatia apropiata de cuplul maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum e cu bateriile de la senzorii de presiune(trebuie sa existe). Le-a inlocuit cineva? cam la ce interval ar trebui schimbate?

m-am trezit sa intreb dupa ce am inlocuit cauciucurile....

 

saaau se schimba cu totul si dau cat pe un set de anvelope? :angryfire:

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum e cu bateriile de la senzorii de presiune(trebuie sa existe). Le-a inlocuit cineva? cam la ce interval ar trebui schimbate?

m-am trezit sa intreb dupa ce am inlocuit cauciucurile....

 

saaau se schimba cu totul si dau cat pe un set de anvelope? :angryfire:

teoretic bateriile ar fi sigilate si ar tine cam 5 ani... dupa aia ar trebui schimbat senzorul.

practic, orice se poate face cu doua maini dibace :cheers:

http://advrider.com/...ad.php?t=746068

 

"It is standard CMOS battery that computers use. You can find it under code CR2032.

Remove the wheel, mark the direction unit was mounted, Heat the black goo a little carv it off starting from center of the goo.

Stick a tiny screwdriver between the battery and the metal connector. Lift the battery gently a little, do the same for the negative metal. Solder the new battery. Close up with a heated glue gun. Take care to solder the battery really well to the metals.

Your rdc will come back when you hit 30kmh or gs911 reset of errors."

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam fain....super tare.....normal ca pentru 300Euro incerc sa schimb bateriile! Momentan face doar figuri si de 2 ori mi-a aparut atentionarea galbena RDC care s-a resetat din contact, insa presupun ca la primavara vor ceda de tot....moto e din 2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...