Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Cu ce nu pot fi de acord este indicatorul de minim de ulei care daca suntem corecti este o mare porcarie venita pt a corecta un neajuns al motoarelor BMW, respectiv consumul exagerat de ulei. Toate celelalte motociclete nu au nevoie de asa ceva pt ca nu consuma ulei, de noi.

Pai si care e problema ca are asa ceva? (desi nu sunt sigur ca martorul se aprinde la nivel scazut si nu la presiune scazuta). TDM900 are sigur senzor de nivel desi nu consuma ulei. Chiar si asa(!), la un moment dat, la mers incarcat cu viteza si pe temperaturi f mari o parte din drum, dupa vreo 6-7000km mi s-a aprins becul de nivel. Deci a fost ceva util. Unde mai pun ca mai stiu pe cineva cu o Yamaha (destul de noua) care s-a trezit rau de tot pe minus pentru ca nu avea indicator de ulei si nu stia ca motorul consuma.

 

Nu inteleg de ce nu au pus cei de la BMW si un senzorul "de inclinare" care sa opreasca motorul cand e la orizontala (la Yamaha este). Asa trebuie sa fii mereu pe faza si in stare sa opresti tu motorul, ceea ce de multe ori nu se intampla dupa o cazatura. Pe langa atatea altele, nu cred ca era ceva f scump sau greu de pus.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai si care e problema ca are asa ceva?

 

Nu te mai chinui, ca oricum n-ai cu cine. Raspunzi unui nonsens (ma refer la afirmatie, nu la persoana), problema a fost pusa total stupid. Pai daca tot exista acel neajuns (consumul), ce naiba e rau ca exista un martor care sa te avertizeze??

 

(desi nu sunt sigur ca martorul se aprinde la nivel scazut si nu la presiune scazuta)

 

Nu confunda becul rosu cu semnul de ulei ce apare pe afisajul computerului... ;)

In plus, ai vazut ca jucandu-te in ciclul computerului, ai si acel "oil ok" care apare atunci cand motorul a ajuns la o anumita temperatura si motocicleta sta drept.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu confunda becul rosu cu semnul de ulei ce apare pe afisajul computerului... ;)

In plus, ai vazut ca jucandu-te in ciclul computerului, ai si acel "oil ok" care apare atunci cand motorul a ajuns la o anumita temperatura si motocicleta sta drept.

Da, corect... din moment ce trebuie sa o tii drept... am inteles.

Legat de becul rosu, la ce te referi, la triunghiul ala rosu din bord? La mine s-a aprins martorul de ulei o data (simbolul negru de pe pe LCD) si nu am avut nici triunghi galben nici rosu. Chiar mi se parea aiurea ca nu s-au aprins, ptr ca in felul asta mi-ar fi sarit mai repede in ochi problema. Posibil sa se aprinda dupa ce nivelul scade mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul chiar nu am folosit aceasta atentionare de ulei (asa cum spuneti, poate ca nici nu stiu ce atentioneaza). Cred ca este gandita pentru a nu distruge efectiv motorul. Functioneaza numai la ture lungi in care oricum trebe sa arunci o privire prealabila(daca esti pe minim mai adaugi cateva zeci de grame). Altfel pe mine in oras ma atentioneaza foarte eficient cresterea temperaturii (cand stau in traficul stupid din Bucuresti).....daca nu am suficient ulei creste temperatura mai mult cu o liniuta decat de obicei si am cateva saptamani bune la dispozitie(in jur de 1000km) pana sa se aprinda atentionarea.

Sincer consumul de ulei nu mi se pare ceva atat de dezastros pe cat se discuta acest subiect de catre cei care nu detin acest model(este principalul dezavantaj invocat de toti)....daca stau sa judec cat completez la 10000km-800ml (reviziile la multe alte touring-uri se fac la 5-6000). Daca as face revizia la 5-6000 km, nu as mai fi nevoit sa completez nimic....probabil as fi pe minim la fiecare schimb.....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect... din moment ce trebuie sa o tii drept... am Legat de becul rosu, la ce te referi, la triunghiul ala rosu din bord? La mine s-a aprins martorul de ulei o data (simbolul negru de pe pe LCD) si nu am avut nici triunghi galben nici rosu. Chiar mi se parea aiurea ca nu s-au aprins, ptr ca in felul asta mi-ar fi sarit mai repede in ochi problema. Posibil sa se aprinda dupa ce nivelul scade mai mult?

Acum nu mai stiu pe de rost dar banuiesc ca avem un bec rosu sau ceva de genul, pt. ulei, asa cum aveam si la celelalte moto. Ala e pt. presiune, nu are legatura cu nivelul. Sau ma rog, poate da, daca scade foarte mult, implicit si presiunea... dar deja poate ar fi prea tarziu.

Ma refeream la semnul negru (discret) de pe display, ala e clar pt. nivel, cand ajunge la minim. Se poate aprinde si daca esti relativ aproape de minim dar ai moto inclinata.

Oricum, cum am zis, alaturi de RDC eu il vad si o chestie de confort ca nu mai stau cu grija celor dou verficari clasice.

 

Sincer consumul de ulei nu mi se pare ceva atat de dezastros pe cat se discuta acest subiect de catre cei care nu detin acest model(este principalul dezavantaj invocat de toti)....daca stau sa judec cat completez la 10000km-800ml (reviziile la multe alte touring-uri se fac la 5-6000). Daca as face revizia la 5-6000 km, nu as mai fi nevoit sa completez nimic....probabil as fi pe minim la fiecare schimb.....

 

In principiu ai dreptate dar este totusi ceva de care trebuie sa ai grija la noi la boxere. Cum am zis si mai sus, computerul m-a scapat totusi de grija verficarilor. Ramane insa grija de al avea la mine la drumuri mai lungi dar pt o tura de weekend nu-mi iau mai mult de o sticluta de 200ml.

Mi s-a intamplat insa de exemplu in Franta in 2010 cand nu exista nicaieri Castrol si am avut noroc in final ca am gasit un BP in Monaco, altfel ar fi trebuit sa caut ceva echivalent de la Elf sau ce mai aveau ei p-acolo ca sa completez.

 

La motorul meu (dohc) a consumat insa aproape 2L in primii 11.000km, dar stiam din ce mai citisem ca este posibil, cu atat mai mult cu cat am mers si tare pe autsotrada iar la urcare pe pasuri, si nu numai, nu fac deloc "economie" la turatie. In schimb, dupa primul service "de 10.000km" consumul a scazut considerabil. In urmatorii 11.000 am pus sub 1L. Unul care menajeaza mai mult motorul probabil ar fi pus cca 500ml care nu mi se pare deloc o problema.

Da, consumul nu e de speriat dar depinde clar de stilul de mers. Turatie mare = consum mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ramane insa grija de al avea la mine la drumuri mai lungi dar pt o tura de weekend nu-mi iau mai mult de o sticluta de 200ml.

 

2. Da, consumul nu e de speriat dar depinde clar de stilul de mers. Turatie mare = consum mai mare.

 

1. http://www.nippynorm...ct-bottleadv - Recomand, nu uiti niciodata si nu ocupa loc aiurea in bagaju de o zi etc...

 

2. Total de accord. Conteaza si cand isi face motorul rodajul, la unii se poate intampla dupa 10-15K KM.....

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"specially designed ONLY for the BMW 1200 GSA" :(

Oricum, nici p-aia de 200ml n-o simt; si oricum am mereu topcase-ul la mine.

 

My bad...am uitat ca esti pe GS ...auzi din moment ce pe la noi e cu zapada, nu bagam un ski in Ianuarie - Februarie pe la tine pe teritoriu? (off topic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My bad...am uitat ca esti pe GS ...auzi din moment ce pe la noi e cu zapada, nu bagam un ski in Ianuarie - Februarie pe la tine pe teritoriu? (off topic)

 

Io mi-am dus moto la garaj si o mai vad abia la primavara, cu service facut si Trailmax noi. Asadar, intre timp, principala preocupare devine ski-ul.

Eu merg mereu minim o saptamana in perioada revelionului (anu' asta iar in Tirol) si mai merg probabil o saptamana in Dolomiti la sfarsitul lui februarie. In rest, cand mai apuc in weekend-uri dar mai aproape. Discutam pe mail...

 

Deschiderea sezonului la BMW va fi pe 9 martie cand, daca nu va fi zapada, sper sa fac si primul test cu noul GS.

 

Mie orice atentionare mi se aprinde concomitent cu triunghiul galben (benzina, rdc, bec faza scurta si ulei).

 

Cea de nivel de ulei apare doar pe display, daca nu esti atent nu-ti sare in ochi dar la un moment dat tot o vezi. Putea sa se aprinda si galbenul, ca la benzina, poate nu era rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intervin in discutiile voastre absolut bmw-istice si incantatoare...

doar pentru ca am fost provocat nominal...si trebuie sa dau replica:

Cand posteaza fruntasul-veteran valiza spamurile si fitilele nu sunt remarcate de pisoiul sau limbuta,

ca asa e-n viata virtuala!...

 

@ Dan Olaru: Cand mai intervii pe aicisea... ai grija sa reiasa din text ca te referi la cele ce ai constatat

din experienta ca motociclezi pe BMW r1200gs si nu pe F...

Suntem in Romania si amanuntele consteaza foarte mult!

 

De asemenea, nu pot sa nu reamintesc gogomaniile gen:

Mda, o palarie de bani pt.o optiune absolut neesentiala..senzor de presiune!

...Dar si o pleiada de forumisti remarcabili si obiectivi printre care se ramarca pe drept Vlad:

Mda, o palarie de bani pt.o optiune absolut neesentiala..senzor de presiune!

Nu te mai chinui, ca oricum n-ai cu cine. Raspunzi unui nonsens (ma refer la afirmatie, nu la persoana),

problema a fost pusa total stupid.

 

Va doresc ce va doriti si voi... si chiar mult...

 

Sa auzim numai de bine!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AI aparut si aici,piaza rea?

De asemenea, nu pot sa nu reamintesc gogomaniile gen:

Da, "incantatorule"... posesor (sau posedat?!)

Care e ideea?...

Motociclistii si pasionatii nu au voie aici?!

Scuze...

Baga-ti o doza... poate te simti mai bine!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intervin in discutiile voastre absolut bmw-istice si incantatoare...

doar pentru ca am fost provocat nominal...si trebuie sa dau replica:

Cand posteaza fruntasul-veteran valiza spamurile si fitilele nu sunt remarcate de pisoiul sau limbuta,

ca asa e-n viata virtuala!...

 

@ Dan Olaru: Cand mai intervii pe aicisea... ai grija sa reiasa din prezentarea persoanei

ca te referi la cele ce ai constatat din experienta si ca motociclezi pe BMW r1200gs si nu pe F...

Suntem in Romania si amanuntele astea consteaza foarte mult!

 

Sa auzim numai de bine!

 

Luvule,

Te-ai luat de mine cu presupuneri, ti-am raspuns la concret.

In viata... ca si in moto... faptele si cronologia conteaza!

Cine raspunde la concret cu oniric... poate ca nu face neaparat onanism...

Dar dovedeste sigur ca e complexat.

 

Sanatate sa ai!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

Buddule, batranetea, frustrarile, pensia mica si durerile de sale pot aduce si manifestari de inutilitate de genul..nu-l mai baga in seama..

 

Pai sa facem o cheta, sa punem mana da la mana si sa-i marim pensia atunci. Sunt un samaritean, nah ca m-am dat de gol.

 

PS: domnule Nastase, daca tot ne-ati facut onoarea sa apareti pe sectiunea umilului R12GS nu breti sa ne incantati cu o parere avizata si documentata despre acest model ?

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: domnule Nastase, daca tot ne-ati facut onoarea sa apareti pe sectiunea umilului R12GS nu breti sa ne incantati cu o parere avizata si documentata despre acest model ?

 

Nimic mai simplu ! Tastati "Turul Romaniei in 48 de ore Dan Nastase si Filip Pitaru "

Vis a vis de" Umilul R 12 GS " nu inteleg sensul. Nu cred ca aveti argumente cu care sa demontati un mit devenit realitate . Respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Oooo, evident, o tura de mare valoare, o realizare exceptionala din orice punct de vedere..

Uitasem ceva..aaaa...pe benzina si cascavalu' redactiei, calare pe o mobra noua,asigurata full de Bavaria..toata plimbarea in toiu'verii!

Preopinentul a venit odihnit si cu chef de duca :laugh: , chef pe care il au 99% din mobristii cu ceva experienta de pe aici!

De mare valoare..sigura tura asta va ramane posteritatii..

PS:Dati-i timp si lovele lui Ianachim, Pompi sau GIV de pe aici..oare ei or fi in stare?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bud & l.uv.

1. Am raspuns cu argumente la o interpelare incorecta.

2. Ati raspuns cu inchipuiri onirice, si atacuri de mahala...

ceea ce ma face sa cred ca ori trageti pe nas, ori sunteti putzopalmisti... ori amandoua!

Da, respectivul drive test cu 1200GS a fost sponsorizat... dar realizarea este inca valabila.

Pentru toata lumea.

Numai ca iti mai trebuie niste ingrediente care trebuie puse in balanta si nu sunt "la indemana" oricui:

talentul si viata!

3. Agaricilor, nu imi amintesc sa va fi dat-o la evacuare si sa nu va fi platit!

 

Paraponul unora dintre voi nu este starnit de personaliatea mea motociclistica...

ci din obstinatia mea in a-i trimite pe veteranushi acolo unde le este locul...

si a imi scoate cu respect palaria doar in fata celor care merita.

Am ca baza faptele si desfasurarea cronologica a evenimentelor.

Fraze ca: "aveai BMW cand toti aveau comuniste si pretinzi ca erai dizident?"...

pentru un om evoluat, nu un agarici care inghite lozinci... va fac de panarama...

Vulgul complexat cade imediat in aceasta plasa ca si alte zicerii poporane "pline" de filosofie...

 

Voi stiti cu ce sacrificii aveam eu BMW-ul dorit acum aproape 40 de ani ?

Voi stiti cu ce eforturi reuseam sa ofer eu in reviste pasionatilor cate "o felie de bombardier"...

cand presa comunista nu "baga" decat extrem de rar firimituri gen motoreta Carpati sau Danuvia?...

Nu stii, dar e mai la-ndemana sa aruncati cu noroi...

Si sa-i invitati si pe altii!

 

Nu asa demonstrati ca sunteti motociclisti!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

1. Am raspuns cu argumente la o interpelare incorecta.

2. Ati raspuns cu inchipuiri onirice, si atacuri de mahala...

1.Nu stiu de ce ai dat un raspuns, atata timp cit timp nimeni nu te intrebase nimic?

Naravul naibii obisnuinta asta a ta de a dialoga cu Axor si Freedom, clonele tale, ca si faptul ca te tot autocitezi pe unde ai(sau nu) ceva de spus!

2.Am subliniat faptul ca in conditiile descrise mai sus testul facut de tine putea fi facut cam de orice motociclist cu experienta, unde este mahalaua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, respectivul drive test cu 1200GS a fost sponsorizat... dar realizarea este inca valabila.

Draga..spui ca sunt mahalagiu, daca eram(nici macar)mahalagiu ar fi sunat cam asa..:

 

..."Danut, de fapt nu ai fost decit un plescar penibil, un pitigoi care a dat limbi in c.urul vreunui sef de la Bavaria ca sa puna mana pe o motocicleta noua, cu plinul facut, full casco, sa o arzi pe banii redactiei unde lucrezi(lucrai) si sa le decontezi bonuri de haleala si gaz umflate, ca apoi sa te "impanezi" cu marea ta realizare, facuta acum 7 ani, cind masinile erau cam din doua in doua de-aici la Ploiesti!".

 

Sesizezi insa ca eu sunt un tip finut si nu spun asta, scribulet napastuit parasit de talent(e)! :rolleyes:

 

Agaricilor, nu imi amintesc sa va fi dat-o la evacuare si sa nu va fi platit!

Daca incerci sa depasesti sfera penibilului cu care te inconjori ca un halou iti dai seama usor cine este mahalagiu, doar uitandu-te la ce ai scris..!

Hai pa..retrage-te in glorie, ca ramai fara "cartus pe tava"..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...