Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Admin

Mda, o palarie de bani pt.o optiune absolut neesentiala..senzor de presiune!

Revenind, baterii CR2032 gasesti in zona Gara de Nord, cum te duci inspre Podul Grant, chiar in intersecatia aia mare de la Gara, pe dreapta este un magazin mic cu tot felul de baterii, ceasuri, etc.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revenind, baterii CR2032 gasesti in zona Gara de Nord, cum te duci inspre Podul Grant, chiar in intersecatia aia mare de la Gara, pe dreapta este un magazin mic cu tot felul de baterii, ceasuri, etc.

Succes.

multumesc, voi reveni cu detalii dupa operatiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde pot manufactura teava in "U" de la parbrizul de GSA? Am primit cado' doar geamul.... Mentionez ca am incercat sa o cumpar de la bavaria dar scorul este injustificabil...pt o teava! (~700 ron) si daca vrei si setul de suruburi bati in 1200...

 

De curiozitate, a verificat cineva acuratetea masuratorii presiunii cu un manometru clasic metrologit ?

 

La mine arata bine..poate cu 0,1mai putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate,la supermotocicleta supertenere cum se obtin informatiile despre presiunea in cauciucuri? Cu tehnologii ale acestui mileniu sau din secolul trecut ? Ca Regele Mihai stiu cu ce si masura presiunea la BMW - ul Domniei Sale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Domnu' Olaru..o rugaminte respectuoasa, lasa spamurile si fitilele pt.topicul de veterani, unde am vazut ca te duelezi cu toata lumea, fiind garda de corp a lui DN..

Ce socoteli ai dumneata cu Bogdan le rezolvi in alta parte..nu are rost s-o ia si topicul asta la vale..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de "cuplu mare de jos" aveti voi daca va simtiti obligati sa turati aiurea in vit 1,2,3? La mine diferentele de consum sunt mari functie de cat trag de motor, practic de la simplu la dublu.

Si mie mi se pare ca nu turatia influenteaza consumul cat modul in care se merge.

Motorul (R1200 DOHC) mi se pare foarte de cuplu si asta de la turatii joase, in privinta asta n-as avea ce sa-i reprosez. Preferam aprinderea la 270 si lipsa vibratiilor de la Yamaha, dar de tras de jos trage foarte bine.

 

teoretic bateriile ar fi sigilate si ar tine cam 5 ani... dupa aia ar trebui schimbat senzorul.

Genul asta de chestii nu pot sa le inteleg si ma fac sa am boala pe modul cum gandeste BMW relatia cu clientul. Sa dai 300 de euro cand poti sa schimbi 2 baterii... Chiar ma intreb ce motiv dpdv tehnic invoca pentru treaba asta. Tocmai ce imi zicea cineva ca a dat pe o bucatica de aluminiu ("plasticul" ala care intra in bara metalica de la parbriz si in care se insurubeaza parbrizul) 30 de lei parca si ma intrebam cum poate fi posibil asa ceva si de ce!

 

De curiozitate, a verificat cineva acuratetea masuratorii presiunii cu un manometru clasic metrologit ?

Masoara bine. Le-am comparat cu cele din benzinariile pe care le stiu ca arata bine si cu un manometru electronic de pe Louis pe care l-am verificat si pe el in timp. Eu zic ca ar fi suficient.

Insa atentie, calculatorul nu iti arata presiunea efectiva din anvelopa, ci echivalentul presiunii la rece. El ia in calcul temperatura cauciucului. Senzorii se pare ca citesc si presiunea si temperatura. E o chestie desteapta, mentionata si in manualul utilizatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara bine. Le-am comparat cu cele din benzinariile pe care le stiu ca arata bine si cu un manometru electronic de pe Louis pe care l-am verificat si pe el in timp. Eu zic ca ar fi suficient.

Insa atentie, calculatorul nu iti arata presiunea efectiva din anvelopa, ci echivalentul presiunii la rece. El ia in calcul temperatura cauciucului. Senzorii se pare ca citesc si presiunea si temperatura. E o chestie desteapta, mentionata si in manualul utilizatorului.

cred ca cel mai important la senzorii astia, e ca te anunta instant cand incepi sa pierzi presiune. stii rapid daca ai facut pana. poate la drum lung, daca mai e si foarte stricat, dureaza ceva pana iti dai seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara bine. Le-am comparat cu cele din benzinariile pe care le stiu ca arata bine si cu un manometru electronic de pe Louis pe care l-am verificat si pe el in timp. Eu zic ca ar fi suficient.

Insa atentie, calculatorul nu iti arata presiunea efectiva din anvelopa, ci echivalentul presiunii la rece. El ia in calcul temperatura cauciucului. Senzorii se pare ca citesc si presiunea si temperatura. E o chestie desteapta, mentionata si in manualul utilizatorului.

Desteapta treaba. Asteptam si un mic compresor montat in roata, care sa modifice presiunea la comanda, din bord, sau mai bine s-o modifice automat functie de incarcare si starea drumului. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam fain....super tare.....normal ca pentru 300Euro incerc sa schimb bateriile! Momentan face doar figuri si de 2 ori mi-a aparut atentionarea galbena RDC care s-a resetat din contact, insa presupun ca la primavara vor ceda de tot....moto e din 2008

 

cred ca e cam 5 ron bateria, e standard pt telecomnezi ( masini, alarme.etc)

 

cel putin una "GP " atat a fost si e identica dupa codul pe care l-ai dat

 

deci sa zicem 10 ron + montat/demontat/echilibrat roti :) si mai ai bani de un cauciuc pana in aia 300 e

sa tra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca cel mai important la senzorii astia, e ca te anunta instant cand incepi sa pierzi presiune. stii rapid daca ai facut pana. poate la drum lung, daca mai e si foarte stricat, dureaza ceva pana iti dai seama.

 

Asa este; dpdv al sigurantei, clar este un avantaj indiscutabil, fie in caz de pana, fie chiar si o scadere a presiunii care iti poate afecta tinuta de drum.

La fel, indiscutabil, chiar daca mai putin important, este si avantajul confortului. Mie imi era sila inainte sa stau cu grija sa-mi controlez presiunea in roti pe la banzinarii.

Acum ca imi arata presiunea mereu, la un loc si cu faptul ca imi arata computerul si in cazul in care ar trebui sa completez cu ulei, chiar nu mai am nicio grija, doar te urci si pleci. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desteapta treaba. Asteptam si un mic compresor montat in roata, care sa modifice presiunea la comanda, din bord, sau mai bine s-o modifice automat functie de incarcare si starea drumului. :cheers:

Daca o luam asa, atunci nici de turometru nu avem nevoie. Nici de indicator de treapta de viteza, calculator de bord, al doilea sau nici macar primul km intermediar, ungator de lant etc.

 

Pentru mine cel putin e o optiune utila. Si poate ca pe viitor, de ce nu, vom avea si niste camere cu aer comprimat dispuse simetric pe interiorul jantei (alimentate extern) si care sa poata suplimenta aerul din anvelopa la comanda. Cred ca motocicletele actuale au chestii mult mai hi-tech pe ele daca ne raportam la ce se intampla acum cateva zeci de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e util, nu indispensabil, avand in vedere ca poti avea surprize cu fata pe o autostrada sau la viteze mari, paza buna pazeste primejdia rea.....mai mult am vazut ca inregistreaza instantaneu, la un moment dat am umflat prea mult fata(datorita manometrelor decalibrate din benzinarie) si-mi arata 2,8, am tras pe dreapta si cu motorul pornit am ajustat pana la 2,3....una peste alta merita 20-30 lei la 5 ani... :D, in nici un caz 300euro.....cu alte 3-4 nimicuri d-astea imi iau a doua mobra....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si chinezarii care fac aceeasi treaba, pe la 100$, si is pentru toate 4 rotile la masina. Doar o idee :)

deci sa inteleg ca trebuie sa merg cu ambele moto deodata.......

tu vorbesti in cunostinta de cauza....asa ca intreb, le pot utiliza la computeru' de la GS?

sa le impart cu cineva.....ca uite @ianachim acum cauta solutii sa mearga cu doua mobre.....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

tu vorbesti in cunostinta de cauza....asa ca intreb, le pot utiliza la computeru' de la GS?

sa le impart cu cineva.....ca uite @ianachim acum cauta solutii sa mearga cu doua mobre.....

 

sincer nu cred ca se ' pupa pe receptia de la bordul bmwului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe dealextreme ceva de genul, dar erau pentru masina. Normal ca nu poti pune senzorii din china pe computerul GS-ului, numai sistemul complet. Asta daca e chiar atat de important sa iti stii presiunea cand s-or strica senzorii aia OEM :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu cred sa-mi puna mari probleme inlocuirea bateriilor...insa daca era ceva chinezesc compatibil nu as fi refuzat....ca doar nu-mi pune viata in pericol si daca ma gandesc bine toate cele sunt china pe langa mine......iete si mouseul logitech(tare bun) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa ma vreodata motor de peste 1000 cmc, o sa'mi montez de la Luigi, daca va avea, sensori de parcare. Desi am auzit ca stau prost la capitolul acuratetii sub 20 cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, masurarea presiunii si anularea automata a semnalizarii, realizate de BMW sunt doua plusuri ale marcii, de apreciat. Cu ce nu pot fi de acord este indicatorul de minim de ulei care daca suntem corecti este o mare porcarie venita pt a corecta un neajuns al motoarelor BMW, respectiv consumul exagerat de ulei. Toate celelalte motociclete nu au nevoie de asa ceva pt ca nu consuma ulei, de noi. Sper ca noul GS sa fi corectat porcaria asta. Si sa nu-mi spuneti ca asa consuma boxerele constructiv, pt ca am avut un Volkswagen dubita din 85, boxer racit cu aer care nu consuma nimic si motor mai chinuit ca ala nu cred ca se poate.

 

Treguie sa mai adaug la plusuri si indicatorul de treapta de viteza, pe care-l mai pun si alte marci, dar la care BMW este consecvent.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,io de vreo 20 de ori,si ale dracu indica corect !

E si firesc sa fie asa, hi-tech ul folosit pretul si marca sunt argumente suficiente..In privinta uleiului, nemtii s au gandit ca si ghidurile de supapa cat si partea dinspre camera de ardere a segmentului de foc sa aiba parte de o usoara lubrifiere justificata de amestecul gaz aer impus de normele de poluare, arderea fiind mai "uscata" bujiile fiind aproape albe si nu caramizii., motor speculat la 100 cp/l Personal.mi a consumat cam 4 mm ( pe vizor) intre schimburi la 10 000 uleiul fiind 10w50 Proiectarea motorului se face cu program virtual unde sunt luati in calcul toti parametrii. ( dilatari, incovoieri, torsionari, etc)Testarile pe bancul de proba, experienta producatorului (1935 parca) si pretul de asemenea spun mai mult decat e necesar....lasand la o parte faptul ca ei au nascocit motorul Otto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...