Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru ca nu au dim NOASTRA

 

Gogule, probleme?? Ai citit articolul inainte sa te vaicaresti? Sau tu ai alte dimensiuni?

Crezi ca erau fraieri sa reteze o asa piata?

Sunt toate dimensiunile clasice din gama GS, inclusiv pt. G650, F700/800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum nenea ianachim ramai tu cu modelul vechi de motocicleta?!

Da' de ce si-ar lua-o p-asta noua? Ca sa faca rate in plus cand aia veche face EXACT acelasi lucru ca si asta noua?

PS: stiu ca e ironica intrebarea, Ma dau si io in barci ca sa enervez fanii bembe.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu asta noua la semafor vara te racoreste cu un jet de aer rece al ventilatorului de la radiator.

 

Macar de ar fi la ambele picioare la fel; ca la XT1200 era chiar napsa: la un picior imi era racoare iar la altul foarte cald. :mellow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are de gand sa-si puna anvelope noi pentru sezonul urmator, are si optiunea sa astepte aparitia in iarna a noilor Metzeler Tourance NEXT lansate odata cu noul 1200GS 2013.

 

da bula ai dreptate

 

The new Tourance™ Next will be available from the beginning of 2013 in 120/70 R 19 MC 60V and 170/60 R17 72V as original equipment on the latest addition to the BMW family, as well as in 120/70 ZR 17 M/C 58W, 110/80 R 19 M/C 59V and 90/90 - 21 M/C 54V for the front and 140/80 R 17 M/C 69V, 150/70 R 17 M/C 69V, 160/60 ZR 17 M/C 69W, 180/55 ZR 17 M/C 73W and 190/55 ZR 17 M/C 75W for the rear.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Macar de ar fi la ambele picioare la fel; ca la XT1200 era chiar napsa: la un picior imi era racoare iar la altul foarte cald. :mellow:

Mai minte omul, da nici chiar asa! Nu se simte nici o diferenta intre dreapta si stanga si am mers destul in oras la peste 40 grade. Curentul este aruncat in laterala peste zona unde poti ajunge vreodata cu piciorul stang. Mai cauta.

 

In schimb uite ce se poate face cu XT-ul. Caldura pt doi, cat cuprinde, probata la -5 grade, fara mesada, pe 150km. :police5:

post-8769-0-39771400-1349983212_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul a fost sotia, care se plangea de frig, iar inspiratia din prostia aia de aer conditionat care se punea pe portbagaj si sufla aer rece, printr-un furtun, intr-o plasa sub geaca. Furtunul de aspirator il aveam, ramas de la o lucrare, la fel si plasticul. Timpul de realizare de la 9 pana la 12, iar la 13,00 eram la benzinarie echipat pt intalnirea cu grupul. Am ramas masca cat de eficient este. Se cam uitau lung cei din masina la noi fara sa inteleaga cred sensul. Daca furtunul era negru treceam poate mai neobservat. La drum intins, jetul de aer este similar cu cel dat de un uscator de par dat la max si la viteza si la caldura. Nu transpiri, dar nici frig nu-ti este. Trebuie insa sa nu ai un echipament exagerat de fix, pt ca aerul cald sa circule la interior. Cel mai periculos este ca te relaxezi in asa hal incat uiti ca afara sunt sub 0 grade si aderenta este mai scazuta, chiar si fara ghiata pe sosea. Trebuie sa adaug ca intraga constructie am visat-o in detaliu, in noaptea precedenta :hug: ,fara sa fumez iarba!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat-o deja. Luni merg la sudor. I-am dat deja tabla sa faca probe si reglaje la aparat pt ca frecvent sudeaza aluminiu mai subtire. Are argon de puritate maxima, asa ca ma astept la rezultate excelente. Gata cu off topicul.

Cum vi se pare graficul de cuplu la noul GS? Cred ca sursa de inspiratie este aici!

post-8769-0-40521400-1350132931_thumb.jpg

post-8769-0-97707800-1350133047_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tehnic, nu doare, cred ca din contra; financiar, da, si eu m-am gandit imediat la asta, logic este posibil dar nu la asta se reduce totul in viata, esti avizat si daca nu vrei, nu cumperi. Oricum, pe langa toate celelalte costuri, diferenta nu poate fi de speriat.

 

Legat de semnalizatoare, stiu, este chestie de gust dar mai ales de obisnuinta, discutia este deja clasica si lunga. Eu insa le-am avut pe ambele si dupa ce te obisnuiesti, este muult mai intuitiv si mai la indemana cu "sistemul bmw"; cum am zis, am mai condus iar clasic si de exemplu la multe manevre consecutive, mai ales in aglomeratie, cand te joci mult si cu ambreiajul, sistemul clasic mi se pare obositor. Deci eu vad progresul clar in favoarea sistemului bmw, cu tastele alea mari si foarte usor de actionat.

 

aprob pozitiv sistemul classic

 

Macar de ar fi la ambele picioare la fel; ca la XT1200 era chiar napsa: la un picior imi era racoare iar la altul foarte cald. :mellow:

 

AI IDEE CAND SE POATE FACE DRIVE TEST LA VIENA?CU GS LC ..............

AM DE GAND SA-L SUN PE DL POLSTER ...........SA FAC O PROGRAMARE........CU asta si cu un R asa de designed

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are de gand sa-si puna anvelope noi pentru sezonul urmator, are si optiunea sa astepte aparitia in iarna a noilor Metzeler Tourance NEXT lansate odata cu noul 1200GS 2013.

 

Eu s hotarat pe Dunlop pt primavara, astept sa ia altii NEXT si sa le testeze un sezon si apoi vedem....nu mai vreau sa fiu tester decat daca fac astia oferte de 20 30 % :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...