Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, otravel a spus:

Multumesc Dan ptr raspuns. Daca ar fi sa aleg intre unul din 2010-2011 cu aprox 40.000-50.000km si unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

Eu l-as alege pe 2010-2011. LC 2013-2014 au ceva probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, otravel a spus:

Multumesc Dan ptr raspuns. Daca ar fi sa aleg intre unul din 2010-2011 cu aprox 40.000-50.000km si unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

 

Eu am avut de luat aceeasi decizie. Am luat 2011, chiar daca lc mi se pare mai frumos.

Eu am gsa, in caz ca vreti sa va suiti pe ea, dar este si un gs simplu in oras daca e cazu...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, otravel said:

Daca ar fi sa aleg intre unul din 2010-2011 cu aprox 40.000-50.000km si unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

De preferat aircooled-ul, constructie mai solida, blocuri de comenzi mai robuste, electronica mai simplista, suspensie mai "elastica", accesorii ceva mai ieftine de cand a aparut LC-ul.

LC-ul din 2013 nu are amortizor de ghidon, si se cam simte, are volanta mai usoara si se tureaza mai usor dar nu e neaparat un lucru bun. Are mai multi cai dar asezati mai sus in ture, daca iti place sa mergi mai tare LC-ul este peste aircooled, daca iti plac drumurile virajate aircooled-ul este in elementul lui. Motorul este ceva mai rafinat avand ambreiaj umed, deci grija la uleiul folosit.

Dpdv al km merita aircooled-ul, dar incearca sa faci un drive test cu ambele, sa vezi care dintre ele ti se potriveste stilului de mers, pozitie, etc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, gabyshor a spus:

 

Eu am avut de luat aceeasi decizie. Am luat 2011, chiar daca lc mi se pare mai frumos.

Eu am gsa, in caz ca vreti sa va suiti pe ea, dar este si un gs simplu in oras daca e cazu...

Multumesc gabysor.

Am mers si cu GSA si cu GS. GSA-ul este prea sus ptr mine. Stii doar ca eu am 1200C care e super ptr inaltimea mea. Doar ca acum vreau si GS. Nu am incercat inca unul cu suspensia cobarata si sau saua mai joasa. Dar am toata iarna la dispozitie sa gasesc unul pe placul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.11.2019 la 23:31, otravel a spus:

Multumesc Dan ptr raspuns. Daca ar fi sa aleg intre unul din 2010-2011 cu aprox 40.000-50.000km si unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

Cel DOHC. Dar daca ai compara cu unul din 2016... as lua 2016-le.

Parca GS asta nou poate veni cu suspensie coborata din fabrica, poate te ajuta asta ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi pe 2013 cu 90.000 km

am avut 2013 si l-am vandut cu 110.000 km  fara nici un defect, cei care spun ca se defecteaza trebuie sa argumenteze ,nu sa vorbeasca de pe net

am mers si cu 2011, dar am simtit diferenta mare de confort, in favoarea 2013

LC poate veni si cu suspensia coborata care ii confera un supraplus de manevrabilitate( nu ca n-ar avea)

Succes !

 

P.S. Gs1250 poate fi comandat cu suspensie coborata ,am unul

Editat de revo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 29.11.2019 at 13:52, otravel said:

Vreau sa cumpar un 1200 GS. Sunt avantaje LC fata de clasic racit pe aer? Intrebare adresata ptr cei care au avut clasic si acum au LC.

+1 la ce s-a spus mai sus despre DOHC vs LC. Daca ai compara in schimb cu un LC din 2016-2017, lucrurile ar sta taman invers. Eu mi-am dat in vara GSA-ul dohc si am luat tot un GSA, dar LC.

Daca vrei un GS LC low suspension, stiu unul la Brasov care s-ar putea sa fie de vanzare. Da-mi un semn daca te intereseaza si vorbim. Evident, vorbesc despre motocicleta aia pentru stiu si omul si fierul.

 

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 02.12.2019 at 9:38, revo said:

cei care spun ca se defecteaza trebuie sa argumenteze ,nu sa vorbeasca de pe net

Am voie sa-mi dau cu parerea daca m-am dat cu 1200 GS/LC din toti anii, 2004-2018?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.11.2019 la 23:31, otravel a spus:

unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

Am eu asa ceva de vanzare. Te poti uita pe profil, la anunturi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Prima pățania - asa mai de râsul curcilor. Reusesc sa opresc motorul in trafic. Dau la automat...nimic. Iau vaca..o imping din intersectie..trec 4 benzi impinsa..aglomerație de ora 7 seara. Macar ceilalti s-au distrat. Pana la urma iau autobuzu'..in echipament full si cu o geanta laterala in brate. Ozn in autobuz.

Acu..ce are? Bateria noua. Nu a mai facut duda asta pana acum. După cum se simțea si mirosea..parea ca motorul s-a înecat. E posibil ca astea cu injecție sa se înece? E adevarat ca cele 10 minute dinainte mai mult am stat decât am mers si temp avea 1-2 liniute..

A..si vaca 1200 gs din 2006.

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, tzunoi said:

 Dau la automat...nimic.

Nimic, adica 1) invarte si nu porneste, 2) doar un clanc si atat sau 3) chiar nimic?

Stiu ca suna stupid, dar ai verificat kill switch-ul sa fie pe pozitia din mijloc? Era scos din viteza cand ai dat la automat? L-ai lasat sa-si faca self check-ul complet inainte de a incerca sa-l pornesti?

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..mda  - a plecat cu duba in service. Daca tot e pe acolo ii fac si revizia de primavara. Diagnosticul - electronica care comanda pompa de benzina.

Partea buna - are rechemarile facute anul acesta pentru pompa de benzina si fulia spate.

 

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand zici...ca slabe - cat de des crapa? (cu toate ca nu vreau sa stiu raspunsul..daca exista tutoriale si cabluri de bypass inseamna ca e cerere ...).

Si de ce exista un controler? Pompa de benzina nu merge, teoretic, non stop, atat timp cat e motorul pornit evident, si surplusul vine pe retur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un pic de loterie cu controller-ul ala, daca ajunge umezeala sub el si oxideaza, incet-incet te lasa. Este pus acolo ca sa regleze debitul la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar..ma bucur ca a fost in bucuresti si nu pe la cuca macai. Pe lista de to do, la iarna, adaugam un cablu pt jucarie. Este vreo limita de timp cat poate merge cu el in loc de controller?

 

Si pt ca nu mai pot edita - aici mai multe detalii si un how to do it - http://www.motorcycleinfo.co.uk/indexee86.html?fa=contentGeneric.nvxszdkebklxuaer&pageId=233223#what

 

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, tzunoi said:

 Este vreo limita de timp cat poate merge cu el in loc de controller?

Nu, atata timp cat ai pornit motorul si ai plecat, nu-l lasi sa stea la relanti, si nu in trafic de oras.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...