rul Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 mai DR HOUSE am impresia ca tu ti cu ungurrrriiii?! mda ce sa zic... e naspa dar asta e boala tuturor serviciilor de la noi din tara.... lipsa de profesionalism. punct. as vrea sa pot mege la budapesta la fiecare revizie dar imi e peste putinta.... cand vca iesi din garantie o voi serica singur... macar asa ma injur singur si cred ca voi baga 15w40 ca afara stiu ca asa baga Salutare!!! din ce am mai citit despre uleiuri parerile sunt impartite dar cel mai "popular" ar fii 15w50(cel moto..nu auto) de la Mobil1 acest lucru datorandu-se atat calitatii dar si acoperii foarte bune la nivel mondial!!! exemplu anul acesta in Grecia am avut nevoie de Castrol si foarte greu am gasit cele mai numeroase servisuri si "pecouri" vanzand Motul si Mobil 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) Salutare!!! din ce am mai citit despre uleiuri parerile sunt impartite dar cel mai "popular" ar fii 15w50(cel moto..nu auto) de la Mobil1 acest lucru datorandu-se atat calitatii dar si acoperii foarte bune la nivel mondial!!! exemplu anul acesta in Grecia am avut nevoie de Castrol si foarte greu am gasit cele mai numeroase servisuri si "pecouri" vanzand Motul si Mobil 1 mari mesteri in motoare boxer, am o intrebare: cand lanturile de distributie ti-s uzate si trebuie sa le mai intinzi, cati din voi ati mai adaugat saibe sub arcul de la intinzatoarele de lant, si cat v-a tinut figura? vi s-a rupt lantul la vreunul din voi? si daca ar fii sa le schimb, impreuna cu pinioane si patine, ii de ajuns daca schimb numai lanturile ce invart axele cu came sau trebuie sa schimb si ala vertical aka timing chain? Editat Octombrie 6, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 SI SA NU UIT ASA AR TREBUI SA AVEM O FISA LA IESIREA DIN SERVICE IN FUNCTIE DE KM PARCURSI SI ETAPA DE SERVISARE http://www.r1200gs.info/R1200GS-Maintenance-Schedules.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) mari mesteri in motoare boxer, am o intrebare: cand lanturile de distributie ti-s uzate si trebuie sa le mai intinzi, cati din voi ati mai adaugat saibe sub arcul de la intinzatoarele de lant, si cat v-a tinut figura? vi s-a rupt lantul la vreunul din voi? si daca ar fii sa le schimb, impreuna cu pinioane si patine, ii de ajuns daca schimb numai lanturile ce invart axele cu came sau trebuie sa schimb si ala vertical aka timing chain? Aici fiind topic dedicat 1200 care sunt mai noi, nu stiu cati au ajuns la faza asta... Eu as vb direct cu "domnu' doctor" Florian (Giv32). Editat Octombrie 6, 2008 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADV75 Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 este sau va fi o REPREZENTANTA LEGALA?reviziile la ei vor fi recunoscute de catre producator in cazul unei prob majore sa traiesti Da legal, adica vor fi recunoscuti de BMW. Eu nu stiu prea multe, decat ce m-a interesat, aflate din discutiile cu Stef (user atillas) care va fi acolo seful de la moto. Saptamanile trecute parca era la ei si arhitectul lui BMW pentru ultimul OK la organizarea spatiilor. O sa-l rog pe Stef sa intre sa spuna mai multe sa nu zic eu de la ei din casa.. @altii Cat despre recomandarile pentru firme mai de la vest sau mai la vestul vestului, le iau in considerare atat timp cat nu devin obsesive si cat timp am macar o sansa sa si pot beneficia practic de ele (distanta, costuri etc). Am lucrat si in Romania si in vest si va spun ca cele mai penibile momente pe care le-am avut la firmele straine au fost cele in care apareau compatriotii mei si incepeau sa injure Romania si romanii, cerand disperati ajutorul vestului pentru te miri ce .. Nu va spun ce ironii si glume auzeam de la colegii mei occidentali la analizele de dupa intalniri. Romanul are o vocatie pentru vaicareala si reclamatii si chiar daca-i pui sub nas si chestii pozitive de-acasa refuza sa le vada pentru c-ar ramane fara obiectul jalbei. Sa nu creada nimeni ca sunt adeptul lui "Taci si sapa!" cand suntem asediati de mitocania si incompetenta "alor nostri" din servicii. Dar nici sa dam mereu ocazia mereu sa se spuna despre noi : "Uite ce prosti sunt astia ce afaceri pot sa faca acasa si ei vin si ni le dau noua cadou" Apropo de asta va pot spicui dintr-un fragment pe care l-am vazut in multe planuri de expansiune ale firmelor straine care vizau Romania sau romanii. " ...Se vor dezvolta politici de vanzare care sa speculeze lipsa generalizata a informarii, deschiderea neconditionata pentru strainatate, tendinta de imitare si adoptare fara adaptare a valorilor occidentale, frustrarile provinciale ale anumitor regiuni geografice..." Concluziile le trageti singuri. Scuze de off-topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 in linii mari pot sa va spun urmatoarele..bmw valcea are deja contractul semnat in germania,cursurile de perfectionare/specializare/practica se vor face in germania(personal plec in primavara la specializare si sigur vor veni cu mine mecanici si ingineri)..pe moment totul e in faza de proiect si discutii pe baza unor documente clare..va fi una din cele mai mari reprezentante bmw pe domeniul moto tocmai ptr ca stim ca putem specula cu servisarea carentele celorlalti din ro..in principiu in conducere vor fi doar motociclisti,oameni care stiu ce este o motocicleta si cum sa o testeze si nu habarnisti care vor sa "mananca si gura lor o paine" si s-au angajat la bmw,ca la "mergedes era ocupate locurile"incercam sa facem ceva profesional..standardele impuse din germania sunt mult mai stricte decat va puteti inchipui,iar faptul ca alte reprezentante se poarta cu clientii asa cum se poarta este inadmisibil din punctul meu de vedere..este probabil principiul ca "ii convine sau nu tot la mine vine ca nu are unde sa se duca"..mai mult nu am ce sa va spun,doar ca eu personal sunt cel care doresc sa schimb si sa fac ceva in romania ptr comunitatea moto.. PS..programul de marketing este foarte amplu,vom avea inclusiv o flota de cateva masini de transport cu care vom ridica motoarele din orice colt al tarii si le vom aduce inapoi,vor fi ateliere mobile de reparatii bmw care vor fi prezente la toate intrunirile mari ca pilotii sa imbine utilul cu placutul..adica bei o berusca cu prietenii si in acelasi timp motorul tau primeste o revizie generala sau se schimba piesele necesare (bineinteles comandate din timp)..in linii mari c-am asta incercam sa facem,suport financiar avem,documentele sunt semnate,tragem tare sa construim hala si ..ne auzim si vedem la vara..iar ptr sceptici..nici o problema,o sa le povesteasca prietenii lor sau forumistii cum suntem si ce facem si o sa se convinga..va doresc multa bafta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 pana acum am facut 3 revizii la AB si una la Garmisch in Germania. de acum incolo cred ca si imi voi face singur reviziile, oricum mai am garantie doar pana in iunie. budapesta este prea departe si sincer oricine si-ar face service in Romania n-as avea incredere la inceput in mecanici, fiindca n-ai cum sa acumulezi experienta in cateva zile de training efectuate in Germania. la noi mecanici moto profesionisiti si experimentati pur si simplu nu prea exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 pana acum am facut 3 revizii la AB si una la Garmisch in Germania.de acum incolo cred ca si imi voi face singur reviziile, oricum mai am garantie doar pana in iunie. budapesta este prea departe si sincer oricine si-ar face service in Romania n-as avea incredere la inceput in mecanici, fiindca n-ai cum sa acumulezi experienta in cateva zile de training efectuate in Germania. la noi mecanici moto profesionisiti si experimentati pur si simplu nu prea exista training-ul la mecanic moto dureaza 8 luni ..cred ca e mai mult decat cateva zile..cum am zis si mai sus regulile nemtilor sunt foarte stricte..ma mir cum rezista altii,dar atata timp cat clientii nu se plang oficial,inseamna ca totul merge bine..nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Eu as avea o singura sugestie pentru voi: tineti pe stoc toate piesele uzuale ale modelelor mai noi de 15 de ani. Ma refer aici, in special, la toate modelele cu 4 cifre (R1100, K1100) si la F650. In acceptiunea mea "piese uzuale" inseamna toate consumabilele (placute, simeringuri, filtre), piesele care tind sa crape mai des (manete, pedale, ghidoane), dar si acelea fara de care nu mai poti sa pleci de pe loc, dar de care ai nevoie urgenta, mai ales daca esti intr-o tura lunga (kit de lant de distributie, alternator, ambreiaj). Din punctul meu de vedere, nu este un capat de tara acesta, de a tine in stoc parti pentru o luna sau doua in avans (gen, la inceputul afacerii, cumperi cate 50, 35, respectiv 10 din fiecare categorie pentru fiecare model si comanzi la sfarsitul lunii cele care s-au dat deja), dar va face o mare diferenta din punctul de vedere al motociclistului faptul ca nu mai e nevoie sa astepte o saptamana pentru un rahat de maneta sau de simering. In plus, marele avantaj la BMW este ca multe modele sunt similare, R-urile si K-urile au in comun foarte multe piese, in sensul in care intre un RxRT si un RxR nu difera, la modul simplist, decat la nivelul unui set de carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) Dragi confrati, Referitor la noul delaer ce se va deschide la Rm. Valcea, ca si client / consumator, nu pot pot spune decit ca ma bucur ca socoteala BMW-ului "poate da si cu virgula" - adica nu se mai imparte doar la 1 - (Automobile Bavaria)! In acest sens, SINCER le urez noroc si succes celor de la Valcea, si ... "SA TINA STEAGUL (BMW) SUS"! Pe de alta parte insa, citeva precizari s-ar mai cuveni adaugate: -nu stiu la ce s-a referit atillas cind a spus ca "standardele impuse din germania sunt mult mai stricte decat va puteti inchipui"...?! La Valcea vor fi alte standarde decit cele de la Bucuresti? Hm, ma indoiesc! Si avind in vedere ce se intimpla pin Bucale ...!!! -De 15 ani lucrez la reprezentante ale unor companii multinationale. Ca atare, pot spune ca politica / lucrurile, sta / stau cam asa: "iti faci targetul, e bine! nu ti-l faci, nu-i nimic, da' nu vei mai fi singurul care va cumpara / vinde de la noi!" Dragii mei, cel ce-ti da dreptul sa-i afisesi numele / sigla, TE JUDECA PRIN CIFRElLE DE LA SFIRSITUL ANULUI FINANCIAR! Fara a fi inteles si interpretat gresit, da' pina cind dealerul din Valcea va fi in masura sa "ciriie" in fata celor din Germania ... va trece mult timp! Parerea mea este ca atit timp cit vinzarile de masini (BMW) reprezinta adevarata afacere, si atit timp cit ele "dau tonul la cintec" ... motociletele (BMW) in Romania vor reprezenta ceva de genul ..."mi se rupe - bine ca mai pica ceva bani si de acolo "! Un lucru e cert: diferenta dintre DEALER si REPREZENTANTA .... E A DRACULUI DE MARE! IAR NOI IN ROMANIA .... DOAR DE DEALERI VOM AVEA PARTE - cel putin la BMW! La o reprezentanta BMW, nu as fi stat 15 zile ca sa mi se inlocuiasca imobilizatorul electronic - motorul fiind R 1200GS model 2008, cumparat pe 29 aprilie, si pentru care am platit 14.800 de euro! Intr-o tara civilizata, la o reprezentanta adevarata ... scuzati, da' primeam ceva la schimb pe perioada asta! La banii platiti ... aveam pretentii - ca altfel imi cumparam un Ij nou! Concluzia mea: NE IMBATAM CU APA RECE!!! Bucuresti / Valcea ... tot ROMANIA ESTE! PARCA SERVICE-UL PE PARTEA DE MASINI - INDIFERENT DE MARCA - E ALTFEL ...?! Tare imi doresc ca sa ma fi inselat, da' ... ne mai auzim! Toate cele bune, Aurelian Editat Octombrie 6, 2008 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) tau desi nu prea sunt adeptul ideii> nu zice nu niciodata viata mi.a demonstrat ca mai dau si cu gura aiurea si prea repede DAR la BAVARIA sunt superpatit cu 2 motoare la DAKAR am stat 2 luni sa vina 5 suruburi de prindere a discului de frana fata SO nu mai cred nimic pana nu vad azi eram programat la revizie am zis sa o fac la 8000 nu la 10000 cum scrie cartea dar NU am siguranta ca testerul NOU>vechi sau care dracu o fi merge Editat Octombrie 6, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) taudesi nu prea sunt adeptul ideii> nu zice nu niciodata viata mi.a demonstrat ca mai dau si cu gura aiurea si prea repede DAR la BAVARIA sunt superpatit cu 2 motoare la DAKAR am sta 2 luni sa vina 5 suruburi de prindere a discului de frana fata SO nu mai cred nimic pana nu vad zi eram programat la revizie am zis sa o fac la 8000 nu la 10000 cum scrie cartea dar NU am siguranta ca testerul NOU>vechi sau care dracu o fi merge pai eu ce spuneam mai sus ... ?! daca in Bucuresti - unde cit de cit, exista un istoric si un numar de motoare vindute se intimpla asta - pai atunci la Valcea ... cum o sa fie?! Eu as avea o singura sugestie pentru voi: tineti pe stoc toate piesele uzuale ale modelelor mai noi de 15 de ani. Ma refer aici, in special, la toate modelele cu 4 cifre (R1100, K1100) si la F650. In acceptiunea mea "piese uzuale" inseamna toate consumabilele (placute, simeringuri, filtre), piesele care tind sa crape mai des (manete, pedale, ghidoane), dar si acelea fara de care nu mai poti sa pleci de pe loc, dar de care ai nevoie urgenta, mai ales daca esti intr-o tura lunga (kit de lant de distributie, alternator, ambreiaj). Din punctul meu de vedere, nu este un capat de tara acesta, de a tine in stoc parti pentru o luna sau doua in avans (gen, la inceputul afacerii, cumperi cate 50, 35, respectiv 10 din fiecare categorie pentru fiecare model si comanzi la sfarsitul lunii cele care s-au dat deja), dar va face o mare diferenta din punctul de vedere al motociclistului faptul ca nu mai e nevoie sa astepte o saptamana pentru un rahat de maneta sau de simering. In plus, marele avantaj la BMW este ca multe modele sunt similare, R-urile si K-urile au in comun foarte multe piese, in sensul in care intre un RxRT si un RxR nu difera, la modul simplist, decat la nivelul unui set de carene. nu cred c-ai sa vezi asta! a tine bani blocati intr-un stoc ... e un risc pe care putini si-l asuma!!! stocul ... e cu dus-intors - iti cam da peste cap cashflow-ul! stim foarte bine ca in afara de consumabile - curele, ulei, placute de frina - service-urile lucreaza in general doar pe pre-comanda! ah, daca au un timp de reactie mult mai bun - vis-a-vis de termenul de livrare al comenzi - JOS PALARIA! Da legal, adica vor fi recunoscuti de BMW. Eu nu stiu prea multe, decat ce m-a interesat, aflate din discutiile cu Stef (user atillas) care va fi acolo seful de la moto. Saptamanile trecute parca era la ei si arhitectul lui BMW pentru ultimul OK la organizarea spatiilor. O sa-l rog pe Stef sa intre sa spuna mai multe sa nu zic eu de la ei din casa.. @altii Cat despre recomandarile pentru firme mai de la vest sau mai la vestul vestului, le iau in considerare atat timp cat nu devin obsesive si cat timp am macar o sansa sa si pot beneficia practic de ele (distanta, costuri etc). Am lucrat si in Romania si in vest si va spun ca cele mai penibile momente pe care le-am avut la firmele straine au fost cele in care apareau compatriotii mei si incepeau sa injure Romania si romanii, cerand disperati ajutorul vestului pentru te miri ce .. Nu va spun ce ironii si glume auzeam de la colegii mei occidentali la analizele de dupa intalniri. Romanul are o vocatie pentru vaicareala si reclamatii si chiar daca-i pui sub nas si chestii pozitive de-acasa refuza sa le vada pentru c-ar ramane fara obiectul jalbei. Sa nu creada nimeni ca sunt adeptul lui "Taci si sapa!" cand suntem asediati de mitocania si incompetenta "alor nostri" din servicii. Dar nici sa dam mereu ocazia mereu sa se spuna despre noi : "Uite ce prosti sunt astia ce afaceri pot sa faca acasa si ei vin si ni le dau noua cadou" Apropo de asta va pot spicui dintr-un fragment pe care l-am vazut in multe planuri de expansiune ale firmelor straine care vizau Romania sau romanii. " ...Se vor dezvolta politici de vanzare care sa speculeze lipsa generalizata a informarii, deschiderea neconditionata pentru strainatate, tendinta de imitare si adoptare fara adaptare a valorilor occidentale, frustrarile provinciale ale anumitor regiuni geografice..." Concluziile le trageti singuri. Scuze de off-topic a fi dealer e una, a fi REPREZENTANTA ... E CU TOTUL ALTCEVA! Reprezentanta ... e o investitie straina! Editat Octombrie 6, 2008 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Sincer? Daca as pleca in Franta (sa zicem) maine si in Bordeaux mi-ar crapa releul de incarcare si l-as putea cumpara in 2 ore de la dealer-ul din oras, as fi de acord sa platesc un premium de 5% numai ca sa nu fie nevoie sa frec menta 7 zile prin hoteluri/campinguri pana vine din Germanica. Probabil si un francez cu aceeasi problema la noi in tara ar face acelasi lucru. Si daca dai 200.000E (zic, presupun ca investitia e mult mai mare de atat) pentru a construi hala, cred ca ai 20.000E ca sa acoperi necesarul urgent de piese de schimb. Sunt de acord sa stau 15 zile daca s-a spart blocul motor si trebuie mii de piese, dar aceeasi perioada de timp nu-i rezonabila pentru o maneta de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Si in cu totul alta ordine de idei, ia uite ce fac altii cu gs1200 ps- atillas - Aici intra mai mult cei cu 1200. Daca esti interesat sa afle toata lumea de voi, fa un topic separat. Am intrat intamplator aici si, surpriza, aflu de noul service care se vrea performant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 mari mesteri in motoare boxer, am o intrebare: cand lanturile de distributie ti-s uzate si trebuie sa le mai intinzi, cati din voi ati mai adaugat saibe sub arcul de la intinzatoarele de lant, si cat v-a tinut figura? vi s-a rupt lantul la vreunul din voi? si daca ar fii sa le schimb, impreuna cu pinioane si patine, ii de ajuns daca schimb numai lanturile ce invart axele cu came sau trebuie sa schimb si ala vertical aka timing chain? Cel mai corect sfat ce ti-l dau este:daca tot desfaci lanturile si pinioanele sunt schimbate obligatoriu impreuna! patinele intinzatoare daca nu au uzura mare (desi daca lanturile au picat cred ca si pantinele sunt uzate) nu obligatoriu sa le schimbi!!daca pui orice la intinzator o sa faci asa incat sa reduci zgomotul lantului dar decalajele la admisie si evacuare vor ramane datorita uzurii lantului(prin uzura se lungeste)!!putin probabil ca lantul sa se rupa!! Si in cu totul alta ordine de idei, ia uite ce fac altii cu gs1200 ps- atillas - Aici intra mai mult cei cu 1200. Daca esti interesat sa afle toata lumea de voi, fa un topic separat. Am intrat intamplator aici si, surpriza, aflu de noul service care se vrea performant. Il cunoasteti personal pe cel care a suit BMW-ul in pom!!ca vreau sa-l iau la o tura cu mine ca si eu am facut ceva asemanator!!! Aici fiind topic dedicat 1200 care sunt mai noi, nu stiu cati au ajuns la faza asta...Eu as vb direct cu "domnu' doctor" Florian (Giv32). Cat de vechi trebuie sa fii ca sa dai un sfat despre o distributie clasica asa cum o descrie cel care a cerut ajutorul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Am si eu o mica propunere vis-a-vis de titlul topicului. Pentru ca sunt putini cei care au 12GS, dar ceva mai multi cu 11.5GS, 11GS sau, desi nu am vazut inmatriculate in Romania, 100GS sau mai vechi (si asta din considerente pur financiare), iar discutiile nu se rezuma doar la 12GS, n-ar fi mai bine ca un moderator (Soso, de ex) sa schimbe titlul in "BMW R GS" sau orice alte cuvinte insiruite care sa cuprinda toate modelele de GS-uri cu cardan, cum e, de ex pe ADV, "GSpot". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Am si eu o mica propunere vis-a-vis de titlul topicului. Pentru ca sunt putini cei care au 12GS, dar ceva mai multi cu 11.5GS, 11GS sau, desi nu am vazut inmatriculate in Romania, 100GS sau mai vechi (si asta din considerente pur financiare), iar discutiile nu se rezuma doar la 12GS, n-ar fi mai bine ca un moderator (Soso, de ex) sa schimbe titlul in "BMW R GS" sau orice alte cuvinte insiruite care sa cuprinda toate modelele de GS-uri cu cardan, cum e, de ex pe ADV, "GSpot". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) am sunat acum un minut la bavaria am intrebat frumos daca testerul e ok raspuns testerul inca nu a venit il asteptam de 2 saptamani pai si ce fac cu revizia simplu faceti revizia si cand vine testerul mai veniti o data sa.l punem tare tare tare asta e una rea una buna a venit noua sea de la TOURATECH prin reprezentantul MAE http://www.touratech.com/shops/008/product...a362ebd2baee7a0 super confortabila si mai joasa fata de cea normala Editat Octombrie 9, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Ah, da, faceti cunostinta cu... troleibuzul Alaturi e vacuta lui Bogdan!, iar locatiile sunt pasul Musat si forestiera Vama Buzaului - Cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 (editat) Ah, da, faceti cunostinta cu... troleibuzul Alaturi e vacuta lui Bogdan!, iar locatiile sunt pasul Musat si forestiera Vama Buzaului - Cheia. Bravo. Frumos troleibuz ti'ai aranjat. Nu stiu mobra mai rezistenta decat GSul de 1100. Cred ca e singurul agregat care este intr'adevat indestructibil. Editat Octombrie 10, 2008 de classic_vld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Sper sa ajung miercuri sa vad si eu vestita sha. In alta ordine de idei, daca ati ajuns si voi la concluzia ca nu e de mers la bavaria, parerea mea ca nu prin boicot o sa-i facem competitivi. Afacerea aia e de acoperire ca de alfel mai toate afacerile cu maini de la noi. Nu imi spuneti ca ala de are cociaba aia de bavaria traieste de pe urma ei. Cate reclame ati vazut la masinile BMW sau la mobrele lor aici in Ro? Masinile care se vand sunt cumparate de manelisti proaspat imbagatiti care din pacate strica imaginea acestei marci aici. Si eu as fi vrut o conserva BMW, dar din cauza manelistilor si cocalarilor nu pot sa o iau. Acum revenind la ce ne doare, pai de ce sa fac eu 2 zile crunte cu mobra prin romanica ca sa ajung la Budapesta pt revizie si pe langa asta sa platesc benzina pt 1500 km, plus sa mai scad 1500 din cei 10 000 cand vreau sa fac asta aici in buc. Chiar nu putem lupta sa schimbam situatia asta si ne resemnam? Eu zic sa faca cineva o scrisoare oficiala catre BMW Germania, o semnam cu totii si cu nr de sasiu de la mobrele noastre. Daca suntem 5 sau 10 probabil ca o sa se uite la noi si o sa le dea bobarnace celor de la bavaria. E cineva parca care lucreaza si la o revista de moto de la noi, poate publica aceasta scrisoare acolo, chiar contra cost daca e si le trimitem un exemplar. Asta e calea, in fond daca am ales 2 roti de ce sa nu alegem si calea dreapta? La mine, dupa cum v-am zis, am platit sincronizare la cilindri desi nu au facut nimik, nu au miscat un surub, in plus mi-au zis ca o sa resofteze mobra cand vine softul (sapt viit cum ziceau ei). Am sunat la 2 sapt si mi se zicea ca mai dureza. Mai nou nu la mai merge testerul cu totul. Probabil ca le regleaza Tibi dupa ureche... Miercuri sper sa ajung la arc si sper sa semnez si scrsoarea aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 E cineva parca care lucreaza si la o revista de moto de la noi, poate publica aceasta scrisoare acolo, chiar contra cost daca e si le trimitem un exemplar. Asta e calea, in fond daca am ales 2 roti de ce sa nu alegem si calea dreapta? Cine crezi ca are curaj sa se puna pe naspa cu aia de la Bavaria? Astia la noi pupa in fund ca altfel nu mai prind nimic la teste si nu mai au ce scrie dupa aceea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 [quote name='Barbarossa' date='Oct 13 2008, 01:35 PM' E cineva parca care lucreaza si la o revista de moto de la noi, poate publica aceasta scrisoare acolo, chiar contra cost daca e si le trimitem un exemplar. Asta e calea, in fond daca am ales 2 roti de ce sa nu alegem si calea dreapta? L Miercuri sper sa ajung la arc si sper sa semnez si scrsoarea aia! [/quot personal nu cred ca asta rezolva ceva. am trimis si eu mailuri la ei cind am avut probleme cu o comanda de peste 2 luni si, desi le-am specificat clar ce si cum si ca nu reusesc sa rezolv cu cei din ro, mi-au trimis un raspuns de genul "multumim ca ne-ati scris, o sa trimitem problerma dvs la reprezentanta noastra in ro".... pai tocmai ce le zisesem ca nu asta vreau...pentru bmw presupun ca automobile bavaria e o afacere destul de profitabila, asa ca .... singura rezolvare la problema asta e sa aiba vinzari muuuult mai mari la moto si sa investeasca si in segmentul asta in ro, adica sa devenim si noi importanti. bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 E cineva parca care lucreaza si la o revista de moto de la noi, poate publica aceasta scrisoare acolo, chiar contra cost daca e si le trimitem un exemplar. Asta e calea, in fond daca am ales 2 roti de ce sa nu alegem si calea dreapta? Cine crezi ca are curaj sa se puna pe naspa cu aia de la Bavaria? Astia la noi pupa in fund ca altfel nu mai prind nimic la teste si nu mai au ce scrie dupa aceea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 (editat) sorry, a mai aparut o data mesajul, mere prost forumu Editat Octombrie 13, 2008 de bobita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.